- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #94188 üzenetére
Az ASX egy kompakt SUV, ami 4 embernek talán kényelmes, csomagtere fotókból ítélve alig nagyobb az i30-énál: 01 vs. 02.
Hasonló kategóriát kerestem fél éve én is (emelt hasmagasság, megbízható, kisebb, korrekt fogyasztású benzinmotor, kézi váltó, benzinszívó és 4WD), csak nem volt elsődleges szempont a 6-7 fő, illetve én pont fordítva, 2m-ig szántam a 2. autóként használt SUV-ra, hosszas olvasgatás után a legracionálisabb döntésnek a HR-V bizonyult, így az lett végül.
Kompromosszium nélkül nehezen fog sajnos működni a vásár, ugyanis az emelt hasmagasságú autóknak nagyobb a légellenállásuk, általában nehezebbek is, így ritkán szerelik 1.6 körüli szívómotorral, főleg ha még 4WD hajtás is társul mellé.
Egy ASX féle bódé tippem szerint 7-8 liter körüli fogyasztást fog produkálni az 1.6-os benzinmotorral (HR-V-m is ennyit eszik), de mint írtam az egy kompakt SUV 4 személynek. Ha, kell a plusz 2 ülés, kategóriát kell lépned, ahol már 2.0 benzinmotorral kell számolni, ami egy ekkora autóban minimum 10 literes fogyasztással jár, de inkább 11-12, ha sok lesz a város.Outlander-ből emlékeim szerint van 5 + 2 személyes verzió, de nekem nagy kedvencem a kocka X-Trail is, csak abból nincs 7 üléses.
Első blikkre az egyetlen aranyközépút a Nissan Qashqai + 2 lehet. Ebből van 1.6 szívóbenzin, ott a 7 ülés (vagy nagy csomagtér), emelt hasmagasság - igény szerint 4WD hajtás.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz Tom1939 #94194 üzenetére
Zajszintről annyit, hogy menj el és hajtsd meg a kiválasztottat autópályán. A J Astrát meglehetősen halknak mondják, közben a Ford Transit Customban sokkal nagyobb a csend. Utóbbi egy teherautó, C-s gumikkal és a B oszloptól hátrafelé farostlemez burkolattal kárpit helyett.
A Qashqai 1.6 benzin egyébként jó lehet, biztos igazi tetű és zabál, de japán motor van benne, nem fog elromlani.
-
jozefgucci1
addikt
válasz Tom1939 #94194 üzenetére
Anno én is néztem a Nissan Quashqai-t a +2-t de elment a kedvem az anyagminőség miatt meg ami a piacon van . Nálam a keret mx4 milla volt ,de értelmeset nem találtam . Az 1.6 az nem megy de legalább fogyaszt míg a 2.0 az megy ,de városban 10 alatt nem jössz ki vele . Kolegám azt vett és a garantált 97 ezret futott kocsira ami 3.8 millió volt már ráköltött 200K-t mert hátsó teleszkóp odalett és a légzsák is meghalt benne a héten .Örülök , hogy anno lebeszéltek róla . Nem egy minőségi autó szerintem . Volvo XC70 esetleg ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
jozefgucci1
addikt
válasz Tom1939 #94248 üzenetére
Ahogyan írtad neked nem éri meg valóban a diesel szóval igen a volvo felejtős . Amúgy a sok az relatív mert egy jól karbantartott volvo vagy más márka szerintem még mindig vállalható .Már csak azért is mert a benzinese is sokat zabálna ekkora kasztnival . Nehéz dolog amúgy ekkora kocsihoz jó fogyasztást kihozni
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #94248 üzenetére
Igen, sajna XC70-ből max az előző generációból találnál 2.4-es szívóbenzint 170 lóval és kézi váltóval, a mostaniak 99%-a diesel.
Viszont ebből egyik sem 5 + 2 személyes.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jozefgucci1
addikt
válasz Tom1939 #94288 üzenetére
Nyilván az embernek maga felé húz a keze , ezért én a CR-v-t szavaznám . Már két hónapja nyüstölöm én is és eddig elégedett vagyok vele . Bármi érdekel ebben tudok segíteni .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #94288 üzenetére
"A rav-4 nem jobb csomagtartóban min az asx, és nagyobb (ez városban hátrány, plusz drágább is)."
Nem néztem utána a pontos űrtartalomnak, de fotóból ítélve legalább 2x akkora a RAV4 csomagtere, mint az ASX-é.
Outlander tudná még az elvárásaidat teljesíteni, ott van 5 + 2 ülés, de érdekes h nincs belőle használtan benzines.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz Tom1939 #94298 üzenetére
HI!
Nekd kelelmne nagyobb hasmagassag ugye? akor a CoV-ot felejcsd elelso hatso muanayg ler mindenhova ahola barmi massal siman elmegyek /jaraszegejj, otthoni baejro beteon szegejje, etc/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
válasz Tom1939 #94382 üzenetére
Az ár / méret sosem lesz tökéletesen azonos, de pl Ford Kuga, C. Max, Jeep Compass, Ami nekem pofára bejön az a Renault Grand Scenic és kicsit nagyobban a Citroen C4 Picasso, meg még ki tudja mi lehet szimpi.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #94378 üzenetére
Most nézem hahu-n, 4,2-től már újat adnak belőle? Az elég frankó ár akkor, gondolom ti is azzal terveztek.
1.6 benzinnel csak FWD-t látok, 4WD-ben nem gondolkodtál, ha emelt hasmagasságút veszel? Télen jó lesz.Egyébként nem rossz a forma, az eleje tetszik, hátulja is rendben van, de oldalról megnézve az arányait, nekem valahogy a hátuljából hiányik 5-10cm. Kissé a 3 ajtós Pajero Pinin-re emlékeztet.
Korábban akartam írni, h feltétlenül új / újszerűhöz ragaszkodtok? 1.8 benzinnel az 5 ajtós Pinin (még egy) is remek autó és 1/3 annyi.
A hajtása gyakorlatilag 1:1-ben ugyanaz, mint a nagy Pajero-k SuperSelect-je, alvázas, masszív futóműves darabok, persze ezekben még biztosan purtiánabb a komfort."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #94382 üzenetére
Rákerestem az összes max 1.6-os, kézi váltós, első kerekes crossover-re, a fentebbi keretbe ezen alternatívák férnek még bele:
Kia Sportage, Opel Mokka, Hyundai IX35
(Kia-kra tudomásom szerint 7 év - érdemes utánajárni - gar van monstanság)Juke-ot nem mondom, mert olyan autót max. UFO-k vesznek, a Kuga meg már 5,5-környékétől indul.
Kb. ennyi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tom1939 #94393 üzenetére
Alkudni mindig lehet, de természetesen a pénztárca eléggé hardlimit.
Mazda3-at csak az Amerikai piacra gyártanak Mexikóban, illetve Thaiföldről SAE régióba, illetve Taiwanban mostanság indul a termelés a helyi piacra.Wiki is ezt írja kb.:
Production of US model of Mazda3 sedan at Mazda de Mexico Vehicle Operation (MMVO) in Salamanca, Guanajuato began in 2014-01-07 as the factory's first production vehicle model.[51][52]Egyébként ez az üzem asszem a Toyota Salamancai gyárának bővítése. Én annyira nem fosnék tőle, ha a Toyota onnan gyárt USA piacra évek óta. De mégegyszer: onnan ide max szürkeimportból jön kocsi.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tom1939 #94413 üzenetére
A 120 lovas 2.0 skyactiv nagyon kellemes kis partner, 10-en belül 100on van, normálisan össze van rakva és nagyon keveset eszik. Német autópályán 7l, abszolút nem finomkodva.
Beltér nekem kicsit fekete és magas a hátsó ajtó övvonala, de hát ma ez a divat. Anyaghasználat és összeszerelés amúgy rendben van. Ha én venném, tuti napfénytetővel venném, úgy kevéssé lehet sötét.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tom1939 #94416 üzenetére
Azért azt ne feledd, hogy az Ocativa a 6os Mazdával egy kategória. Nyilván a 6os drágább, de azért komolyabb gép is. Meg persze sokkal szebb. Viszont abból a 145 lovas szerintem 6 misi körül indul. De érdemes lehet megkérdezni B. Esztit, hogy mennyire alkuképes.
TaaT: MX-5-be berakni első tengelyen túlnyúló motort, az bizony Istenkáromlás!
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #94459 üzenetére
AAA-val azért légy résen, de az elgondolás nagyon jó lehet. Mit is írtál, h kell egy városi meg egy utazós alternatíva? Vagy mindkettőt használnátok javarészt városban?
Ebben már a legfrissebb 205 lovas D5 van, ez a motor 15 éve jelen van a Volvo kínálatában, C30-tól XC90-ig, belerakták mindenbe, nem véletlenül. Az egyik legjobb Bosch rendszerű, 5 hengeres diesel a piacon. Ráadásul az általad nézett példány kézi váltós, így az automata random előforduló bugja is ki van zárva.
Illetve a 2007 után gyártott V / XC70-ek már az S80-nal vannak párban beltér szempontjából, így a helykínálatra sem lenne panasz.
Mennyit mennél vele éves szinten?
Ha, konkrét alkatrészárak érdekelnek, gyere át index forumra az S60 / V70 topikba, ott többen is tudnak benne segíteni.
Többnyire városi használat mellett a DPF miatt érdemes azért havi egyszer meghajtani (mondjuk egy fél óra pályatempó).
mobile.de-n nézz még szét esetleg, ott nagyobb választék van a kézi váltósokból, itthon a piac 3/4-e automata.
Apropó, előző generációs V / XC70-esekbe lehetett kérni hátra kihajtogatható padot, nem tartom elképzelhetetlennek h az újabbhoz is elérhető.Rövid távra + 2 gyereknek jó lehet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
giigz
veterán
válasz Tom1939 #94459 üzenetére
HI!
nekunk a foka 3 mellett xc70 van, igaz 2.5T de annyit tudok mondani, hogy imadom, brutalisan jo, a fenntartasa pedig filleres az elotte levo allroadhoz :-))
udv
duddukki
ps.: ha tetszik, batran vegyel xc70-et, nem lehet benne csalodni, beulsz es imadod, csak mennel vele reggeltol estig, muszakilag is top kategoria
-
giigz
veterán
válasz Tom1939 #94481 üzenetére
HI!
igen, nem erdemes kiprobalni, kepekrol nekem is csak egy jol kinezo atlagosan szep autonak tunt, viszont az elso 200 meter utan mar mosolyogtam :-)
a multkor laraxior uzemmodban (tempomat 70) es keves varos 7 literbol kijott, normal hasznalat mellett kb. 10-11 liter, nem esz nelkuli hajtas, csak varosban lehet 12 lenne, de vegyesben kb. fele-fele 10-nel nem tobb
ja es ami ezekhez az ertekekhez fontosan megjegyzendo, autogazos a mienk, igy a 10 literes fogyi olyan mintha gaz nelkul benzinbol ~6-7 litert enne
udv
duddukki
-
EQMontoya
veterán
válasz Tom1939 #94539 üzenetére
Kérdezz utána, hátha. 1-2x beszéglettem vele, egyszer telefonon, egyszer totalcar pályanapon, nem tűnt rossz arcnak.
Mindenképp olyat neppert keresnék, akinek normálisan, egy helyre bejegyzett telepe van, sok éve.
Toyotában illetve Lexusban utazik pl. egy brigát Kistarcsa és Nagytarcsa között, Ők is egész korrektek.Same rules apply!
-
neduddki
nagyúr
-
caprine
aktív tag
válasz Tom1939 #94533 üzenetére
Fekvőrendőrnél ha átlósan mész át akkor alacsonyabb autó is átmegy szerintem. Az öcsém autója 35mm van leültetve, beállásnál egyenesen menve leér, kissé átlosan meg jó.
Terepjárásnál az orr túlnyulása is számít. Meg kell nézni egy 406-ost milyen előre nyuló orra van, okoz is meglepetéseket a tulajoknak, de a kipufogot is könnyű lekoccolni egy hosszabb seggű autónál. Az öcsém fönökének mikor az udvart csinálták, akkor a kivitelező csinált egy acél rácsot, aminek akkora volt a tengelytávja és a túlnyulása mint a tulaj ferrarijának, azt tologatták az udvaron leér-e valahol.
Sport autóknál egy emelő himbát raknak az első futóműbe, és ha kell olyan 4-5 centivel megemelik, mint az öcsém fönökének az Aventadorján.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tom1939 #94573 üzenetére
nap mint nap járok arra, az én tapasztalatom az, hogy az veri le az alját, aki úgy megy, mint ha nem is lenne fekvőrendőr... komolyan nekem koccan össze a fogam úgy odaverik a kereket annak a rohadt fekvőrendőrnek. aztán lefelé persze leér a segge törvényszerűen.
aki lelassít rendesen annak nem szokott leérni gyakorlatilag soha.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #95483 üzenetére
Nem, a D3, D4 jelzésű 2 literes, 4 hengeres, elvileg csak mostantól van saját fejlesztésű 2.0 diesel motor az uj Volvo-kban, a 2010-esek Ford-tol származó TDCI-k.
Ha, minél biztosabbra akarsz menni, D5-tel veszed.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #95493 üzenetére
Basszus, tényleg. Egy kalap alá vettem őket, viszont utánajárok, h pontosan melyik mikortól elérhető és melyek már 100%-ban saját Volvo fejlesztésűek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz Tom1939 #96006 üzenetére
1,45-ert hirdettem ket szett markas 1 szezont futott gumikkal, 1,36-ert adtam el egy szett gumival, azonnal kp-be.
Nekem igy megvolt belole 1,41-em.
Itt megnezheted, egyben volt az auto, a km futast felere is vissza lehetne tekerni, hiheto lenne.A gumit ugynezem lecserelte, illetve ocsmany disztarcsat rakott ra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- EAFC 24
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző