Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz Stylewars_kp #200497 üzenetére
Úgy érted, 5 éves, 50k km-est, vidéki, nem dohányzó, garázsban tartott nyugdíjas orvostól?
Csodák nincsenek, dízelt itt is az vett, aki sokat ment, azok meg hajlamosak cégnévre venni, vagy lízingelni, a lízing lejártával meg flottaértékesítőnek megy, onnét meg egyben veszik a készletet a nagy kereskedők keletre. És ők nem fogják olcsón adni. Magánszemély már itt is alig vesz dízelt, mert normális éves futással már nem éri meg, különösen a kitiltások miatt. Ahogy meg egyre kevesebb lesz belőle, úgy lesz a kereslet is egyre nagyobb, amíg keleten semmiféle szankció nincs rájuk. Német belpiacon meg azért nem látsz már hirdetésben, mert itt már hirdetni sem éri meg őket. Ami meg még van, azt meg viszik az itt élő balkániak, törökök, meg egyéb káeruópai népek egymás között.Pttypang: Szinte már csak cégek veszik, magánszemélyek szinte egyáltalán nem. Eladások amúgy nemigen álltak földbe, ami csökkenés volt, azt most épp visszahozták volna, ha nem állna be éppen csúnyán az ellátási lánc.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
veterán
válasz parandroid #200496 üzenetére
Ez nem a ceges auto eladasok foldbe allasahoz kotheto a lezarasok miatt?
Vagy tobb evre gondolsz?Everybody lies.
-
veterán
válasz Stylewars_kp #200497 üzenetére
Nagyon felment kint (is) az épkézláb kocsik ára.
Az 1.9-esek meg már kikoptak, mind keleten van már.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Stylewars_kp
őstag
válasz parandroid #200496 üzenetére
Ahhoz képest alig találok jó áron kint épkézláb etykilencpádétádéí Passatot.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
parandroid
félisten
válasz vzsryl #200475 üzenetére
“eladhatatlanok lesznek a dízel kocsik.”
"6 éve ezt mondja mindenki."Nyugaton már azok. Új személyautó eladásban 50-ről 20%-ra esett az arányuk, használtan a kutyának sem kellenének, ha a káeurópai nepperek nem vinnék trélerszámra.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dj79
senior tag
válasz Paxker315 #200494 üzenetére
“kb. 15-20E km-t mentem eddig, de egy '94-es Escorttal, így ez egy újabb autóval csak több lehetne, kevesebb semmiképp Ennek a km számnak a megoszlása kb. pont 50-50% város és autópálya között.”
Szóval csak akkor, ha marad a külső sávban, mert egy dízelhez képest kb az értékvesztés lesz az egyetlen előnye a priussal. -
Biqci
aktív tag
válasz Shreky #200487 üzenetére
Most, hogy autót kerestem, ránéztem a Twingokra is. találtam többet is ilyen életkorban és kb. ennyiért. Igaz azok RS Twingok voltak. Igaz nem Magyarországon...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Shreky
tag
Már 1.2 milla alatt lehet kapni 1.2-es 10 éves Twingo-kat. Miért ilyen olcsók? Ennyire rosszak, vagy csak ennyire kicsik? A Quickshift váltó jó valamire vagy csak vakítás?
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D
-
Paxker315
addikt
válasz MPowerPH #200483 üzenetére
jóaz, sokan viccnek kezelik az alvást, pedig, nálam spec az alapja mindennek. Már 6.5 órára korlátozott alvás után is totálisan labilis a keringésem, nyugalmi szívfrekim az egekben, kis erőfeszítésre is nagyon megszalad a szívem, és, még a vérnyomásszabályozásom is erősen laggos (felállás= blackout -seképsehang- hosszú másodpercekre). Az emocionális szabályozás megborulását, a szuicid intenciókat v késztetést kötekedésre már "ignorálom", úgyis csak átmeneti.
Ha kialvatlan vagyok, bicikli, autóskurvulás vagy vonat A nyolcóra alvás nem alku tárgya.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
-
félisten
-
Richard!
addikt
válasz matehajagos #200472 üzenetére
Ennyiért már gyönyörű, mekafullos MK2,5 Focust is tudsz venni, 1,6 benzinnel.
Ma kezdődik életed háralévő része
-
dong86
csendes tag
válasz matehajagos #200472 üzenetére
Szia! Valami szívó 1.6, nem FSI motorral próbálj Golfot, A3-at keresni. Elengedve a német vonalat szerintem egy 1.6-os Auris a best-buy ennyiért. De ott van még az ufo Civic esetleg a 3-as Megane. Nem óckodsz az olasz kocsiktól 2 milláért hibátlan Fiat Bravo van 1.4 t-jet 150 lóerővel én mondjuk azt vennék. Dízelt semmiképp nem vennék már ennyiért, feljebb taglalták a kollégák kariGeri meg a sleppje ténykedését, elkezdenek mozogni eladhatatlanok lesznek a dízel kocsik.
-
matehajagos
tag
Sziasztok! Szeretnék tőletek tanácsot kérni, hogy szerintetek német vonalon 1,5-2M között milyen autót érdemes választani? Pályakezdő vagyok, így nem lenne rossz ha a fenntartása ésszerű keretek között mozogna, évente kb. 15-20E km-t mentem eddig, de egy '94-es Escorttal, így ez egy újabb autóval csak több lehetne, kevesebb semmiképp Ennek a km számnak a megoszlása kb. pont 50-50% város és autópálya között. Mindenképpen valami kompaktabbat szeretnék a városi parkolás miatt (Golf, A3 méret) leginkább a motorválasztékban vagyok elveszve ezeknél a típusoknál, de természetesen ha van ezeknél jobb ajánlat nyitott vagyok arra is. Köszönöm szépen a segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz anorche1 #200469 üzenetére
Jelenleg a legtartósabbnak vélt dízel motor. Használattól függ, hogy mennyit bírnak ezek a drágább kopóalkatrészek, de átlagosan 200-300k km között. Van benne DPF, ettől tudja az euro5-öt.
Az Alhambra és a Lodgy nagyon más minőségben versenyeznek. A Lodgy tudomásom szerint egy Clio alapokból táplálkozó, dobozos kisteherautókkal vetekedő anyagokból építkező járgány. Az Alhambra pedig egy rendes személyautós egyterű, és két méretosztállyal feljebb pozícionált padlólemezre épül.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
anorche1
őstag
Dacia logdgy utan a seat alhambra is keppbe kerult, 2.0 cr tdi motorral. Ezek mennyire tartosak? Turbo, kettostomegu mennyit birnak? Reszecske szuro van bennuk? Ha jol latom ezek euro 5 -os motorok.
Esetleg megbizhato 7 szemelyes alternativa 2-3 millio kozott?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #200465 üzenetére
Most erről az Elhajlási engedélyből Ed Long “zöldé” válása jutott eszembe.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz Csaby25 #200440 üzenetére
Én a benzinest venném... A Peti által mondottakon túl érdemes átböngészni a spritmonitort is. Én nem tettem most, de a japán dízel jellemzően nem fogyaszt annyival kevesebbet a japán szívóbenzinnél, mint amennyire az európai példák alapján várná az ember... Dízelből inkább európait szvsz.
-
fasyrt
őstag
Kicsit elmentünk a megvaltjuk a vilagot tavolrol, egy üveg sör mellöl tema fele... pont testhez all.
A szetnyilo tarsadalmi ollo nem csak otthon problema, hanem a nemeteknel is, illetve ami a hirekböl lejön, a franciaknal is.
Valaki irta, hogy a nagyüzemi egetes se jobb. Ez termeszetesen nem igaz. Nagyüzemnel konrollalt körülmenyek között egetsz: hömerseklet, nyomas, oxigen, tüzelöanyag homogenizacioja, nagy kazan mint hozzajarul, hogy alapbol a füstgaz tisztabb mint az otthoni, ezt egetem, mert ez van. Arrol nem is beszelve, hogy utana a füstgazt tisztitod, nem csak kieregeted egy csövön keresztül a szabadba. V.ö. savas esö es a gipszkartonfal a lakasodban.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #200461 üzenetére
Nálunk is van több gyümölcsös, de én már csak olyat mernék telepíteni, amire elég síkfal metsző és rázó gép, és lehet az a 2 ládázó ember sem lenne meg pár év múlva... Nincs valami agrár topik?
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #200458 üzenetére
Pontosan ezt talpasztalom én is. Napszámba kerestünk több embert (akár összeszokott csapatot), x összegért, almát szedni. Erre a válasz az volt hogy dolgozzanak a magyarok, ők segélyből jól elvannak. Tippmixre, kólára, autóra, cigire mindig telik. Nem a szegénységgel van itt gond több esetben, csak a lustasággal és igénytelenséggel. Felnőtt egy olyan réteg aki sz@rik mindenre, a környezetvédelemre, a szabályokra, vagy épp arra hogy ne okozzon kárt másnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bitpork
nagyúr
válasz szabonagyur #200458 üzenetére
Csak mert egy audis paraszt , mind paraszt? Ez túl messze megy.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
félisten
válasz bitpork #200456 üzenetére
Nem akarok belemenni a témába túlzottan. Nagyanyám az egyik legszegényebb szabolcsi faluban élt. Minden télen kaptak rendes tüzelőanyagot a polgitól. A "szegény" ember egy órával később már árulta, majd elitta a kocsmában. De ugyanezt megcsinálja nálunk a cégnél nem 1 ember. Karácsonyra kapunk többek között 2 táska mindenféle ételt, mint ajándék, értékben 30e Ft körül. Miután megkapja 5 percre 5e Ft-ért árulta mert hazavinni meg cipelni már nem akarta.
Rengeteg dolgot felraktunk anno amiko nagyanyám elment, hogy ingyen elvihető még akár 20 km-en belül el is vittük volna. De a végén senkinek nem kellett és még válogattak az emberek a max 10 éves bútorok között, hogy az nem új nekik nem kell.
-
grizlisandor
veterán
válasz szabonagyur #200453 üzenetére
Fejben kellene fejleszteni az embereket, van sajnos rokon is/ ismerős is, aki csodálkozott, hogy fekete hó esik télen. Mondom talán, nem kellene minden sz**rt a tűzre rakni.
De a legújabb, pár hete az új sziauram szomszéd, az előző sziauram szomszéd által felhalmozott és ott hagyott ramatyát elégetéssel akarta eltűntetni este, a 35+ fokban. Tűzgyújtási tilalom volt, amúgy a belterületen önkori rendelet tiltja évek óta. Főleg idősek laknak a sziauromok kívül, ők nem fognak neki szólni. Rám lesz ragasztva a bélyeg, hogy a beleugatós magyar. Mondom csináljad csak, először elnéző leszek. Reggel megyek a kocsihoz, full hamu az egész, és még mindig füst szag van. Nézek át a szomszédba a tűz "le van folytva" gyepből kiszedett kockákkal és füstőlőként üzemel. Na 112, hol és mi történik, 10 perc múlva a helyi tűzoltók itt is voltak, természetesen a sziauram, nem volt otthon. Létrával bemásztak és oltották is, jött a másik szomszéd sziauram, hogy érezte a füstöt, de nem tudta honnan jön. Annyi esze volt, hogy az égetős sziauramnak szólt, hogy tesóm itt vannak a tűzoltók nálad. Előkerült mesterünk is, acsarkodott a tűzoltókkal, aztán közölték vele, hogy fejezze be, mert rendőrt hívnak, na akkor már visszavett... -
bitpork
nagyúr
válasz szabonagyur #200453 üzenetére
De az ok nem mind1. Nagyon sokan azzal fűtenek ami van csak hogy meleg legyen. Ezek az emberek halálra vannak ítélve a hulladék égetése nélkül. Nem mellesleg a földbe lerakni vagy nagyüzemben elégetni annyira tiszta, ugye?
bandus: a támogatás a szegény rétegeknek nem elérhető 10 éve. Mert a szegény nem azért szegény mert nem akar venni hanem mert nem kap arra amije van vagy egyszerűen egyáltalán nem kap. Pont mint a kocsinál meg építkezésnél. Nem azt segíti a renCer akit kellene hanem akinek van.
De ez már politikaNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
félisten
válasz bitpork #200448 üzenetére
Tudom mit írtam, direkt írtam mindennel fűtést. Amikor tele műanyaggal meg nem éghető csak füstölő dolgokkal nyomják annak nincs értelme.
Egy normálisan kialakított, rendes tüzelőanyaggal való fűtésnek van értelme (fater így nyomja). Szomszéd faternál fűt mindennel ami van, sokszor van fekete köd és nem tudod neki megmagyarázni, hogy amivel ő fűt azzal a kéményt cseszi szét és még meleget sem ad.
#200447vzsryl
Mégis amikor Pesten vagyok jobb levegőt érzek mint itt vidéken.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #200450 üzenetére
illetve, kicsit egyszerűsítem a képletet 1.4 hdik milyen motorok? azt írják a hirdetésekben, hogy kettőstömeg nincs benne és a fogyasztási adataik is egész jók? ahogy nézegetek videókat váltója is egészen jól kapcsolgatható stb. stb.
206+ 208 C3 kasztniban is látom és 2M alatt, sőt egyes példányok 1,5M alatt is megtalálhatóak
az egyik C3 hirdetésben kihangsúlyozva (2xis), valami FAP folyadék utántöltve.... ha jól látom akkor valami részecskeszűrő már van benne? annak a folyadéka lenne? olyan mint az AdBlue? vagy tévednék?
Ezek a motorok (ill. a fent felsorolt típusok) megvehetőek nyugodt szívvel, amennyiben a racionalitás talajára helyezném a hangsúlyt?
Okés, tudom mindegyikbe bele kell csüccsenjek, hogy egyáltalán lássam milyen ülni benne stb. az a következő lépés leszFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz szőröscica #200434 üzenetére
és MPeter87 és Gombinyó
így van oktatóautót keresek de ahogy nézegetem a felhozatalt lehet, hogy első években valami nagyon nagyon golyóálló 1 vagy nagyon max 1,5Mig bezárólag nézek valamit (vagy talán ha találok 1misi alatt valamit) aztán ha úgy alakul ráérek beszerezni valami acélosabbat pár év múlva is nagy a dilemma sajnos....Akikhez becsatlakozom 206ös Oroszlánnal nyomják, azt mondta alkatrész minden van hozzá ugye "picsapénzért" és kész és egyszerű és golyóálló és még kényelmes is, mert francia.... lehet, hogy leszállok a fellegekből és ez lesz
Amiket most hirtelen leszűrtem (pl. akár segítség lehet a munkámban egy holttérfigyelő rendszerrel megáldott jószág) az pl. 3.5ért még a "régebbi" 1.0 boosterjetes Swift, Mazda 2 1.5 benzines 2015-6-7 évjárat, Mazda 3 (igaz ez pl. 2.0 benyással van, az lehet hogy túlzás lenne) és még Citroen DS4 1.6 THP 2011 vagy Citroen C3 1.6bluehdi 2016os kiadás.... csak ezekről annyira hót' fogalmam nincs, hogy nagyonFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #200444 üzenetére
Az 1.8T mk1-es Octavia-nak is 140k körül van :).
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
bitpork
nagyúr
válasz szabonagyur #200445 üzenetére
Gondold meg mit kívánsz - a fűtés kapcsán fagyhalálra ítélnél nagyon sok embert! Az autókat sem betiltani kellene hanem valódi mérések alapján a megfelelést forszírozni. Nincs olyan nap hogy 5-6 éves autók előttem kék és fekete füstöt eresztenek.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #200445 üzenetére
Pesten is van mindennel fűtés, sőt...
#200446 bandus : A durván, feketén füstölő autókkal kellene valamit kezdeni. Jól karbantartott régi dízel és rosszul karbantartott régi dízel között elképesztően nagy különbségek vannak. Nem tudom, hogy erre van-e valamilyen megoldás.
Én kicsit drasztikusan fogom fel, mert minden smoke & charm-os járgányt félreállítanék, a forgalmiját azonnal elvenném, és hívnám a trailert, majd küldeném a zúzdába a roncsot. De tudom, hogy ez így nem működhet... sajnos...[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
bandus
veterán
válasz yodamester10 #200442 üzenetére
en ennek szemely szerint rohadtul orulnek. segitene a dugon es azokat a tiltanak ki eloszor akik a legjobban szetcseszik a varos levegojet. es kemenyen buntetnem is azt aki ezt megszegi
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
félisten
válasz yodamester10 #200442 üzenetére
Helyes, bár nem bánnám ha követnék mindenhol a sok régi szemetet kitiltani (meg itt vidéken a mindennel fűtést).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #200443 üzenetére
Na, akkor egy fokkal kevésbé rossz a helyzet, mint gondoltam
Lendkerék - csak úgy értettem, hogy japán autókhoz általánosságban drágább szokott lenni, kauffernél utángyártottat nézve Fiathoz nekem 70k alatt van, 1CD kettőstömegűje 140k, és akkor jön rá a többi dolog még (pár napja néztem pont). Nem vállalhatatlan összeg, valószínű km-ben is tartósabb, csak be kell kalkulálni, hogy 170k a készlet. Mondjuk nem kötelezően lesz rá szükség, ahogy a befecskendező rendszer élettartamát is ki lehet tolni minőségi szűrővel, stb
Autostrong-m YouTube videóit ajánlom 1CD és 1AD témában még.[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #200441 üzenetére
"Exhaust gas treatment: EGR, equipped with cooler and oxidation catalyst; DPF on some models
Emission standard: Euro IV or Euro V with DPF"
Ezt találtam a wikin az 1AD-FTV - ről. Ezek szerin csak az EURO V - ben vad DPF.
A lendkerék cserélendő ha hibás nem? Akkor meg nem muszáj japánt tenni bele..[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
yodamester10
őstag
Én 2025-re jósoltam,de úgy látszik karigeri nem viccel
2021. július 22.Javaslat érkezett a környezetvédőktől: már jövőre elkezdődne a régi dízelautók kitiltása Budapestről. [link][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #200436 üzenetére
116 lovas dízelt néznék, maga a blokk tartós, de km legyen hozzá, mert Denso cuccokat picit drágább javítani, illetve japán mivoltában a lendkerék is drágábbak közül való. Van ismerősi körben 1CD-FTV félmillió km körül kettő is, a blokk tartós. 1AD 2.0-2.2 előnye a több ló és láncos vezérlés lenne, de abból nem tudom, létezett-e DPF nélküli plusz ott van a hf tömítés probléma, mert open deck, mondjuk vastagabb tömítés létezik hozzá, szóval nem lehetetlen jól javítani, csak melós
-
Csaby25
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #200428 üzenetére
Lecsekkoltam, es ugy nez ki, rendben van a futas.
De ma nem mentem fel, gondoltam egybekotom egy atvizsgalassal. Oda nem akarom vinni, ahol szervizeltek. A Totalcar musorabol ismert muhelybe pedig megint nem, mert ott a vezerlesre, akksikra nem tudnak ranezni. Keressek olyan embert, aki Lexusokkal foglalkozik?Don't Tread On Me
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #200436 üzenetére
1.8, 2.0 benzin vagy 2.0 dízel.
A faceliftes 1.8-as már elvileg javított, tehát nyugodtan vehető. Előtte magas olajfogyasztás volt rá jellemző.
Dízelből a 2.2-es messziről kerülendő, mert azt csak 2009 után sikerült javítaniuk.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Avensis T250 facelift-ből melyik motrot ajánljátok?
A fő szempont a megbízhatóság és az olcsó fenntartás.Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Gombinyó
őstag
válasz szőröscica #200434 üzenetére
Ha jól rémlik oktató autót keres
-
szőröscica
addikt
válasz zsolt19900 #200430 üzenetére
Ha nem varosban hasznalod, akkor nem kell annyira felni ettol a DMF tematol szerintem, 300-400 ezer km siman bennuk van.
-
MPeter87
őstag
válasz zsolt19900 #200430 üzenetére
Kia Ceed (JD), Hyundai i30 2015-6 koruli szeria 1.6crdi-ben nincs (i40 1.7crdi-ben mar van), az ujabb szeriarol nem tudok.
-
zsolt19900
őstag
válasz molnarpeter #200431 üzenetére
szóval, hogy utánanéztem bárdiban egyebeknél még nem jelenti azt, hogy van is benne? pl. 2017es 1.5dci Renaultokat nézegettem
na viszont néztem a Corsákat is.... akkor azoknál sanszos, hogy nincs? igaz azokba még bele kell üljek, hogy mennyire komfortosak egyáltalán
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #200430 üzenetére
Listát nem tudok, de Citroen C4 mk2 létezett nélküle (konkrétan 92 lovas 1.6 HDI motorral néztem, hogy nincs benne, többi passz), szóval PSA vonalon megéri körülnézni.
1.5 dCi is futott egytömegűvel gyárilag, illetve sima wastegate-es turbóval is előfordulhat.
A kisebb bódékhoz illő 1.3 Multijet/CDTI szintén elérhető DMF nélkül. -
zsolt19900
őstag
ez most lehet, hogy picit tág kérdés lesz.... melyik az a "modern" 2015-6tól felfelé dízel autó amelyikben esetleg nincsen kettőstömegű lendkerék? létezik ilyen? sajnos olyan weboldalak jönnek be, ahol csak azért van szó róla, hogy reklámozzák a lendkereket, így nem találtam magyar forrásban korrekt információt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
félisten
válasz szőröscica #200427 üzenetére
Ja persze, csak arra írtam, hogy azért nem lesz benne minden adat ami benne lehet a szervizkönyvben stb.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #200427 üzenetére
Igen, megadjak a lehetoseget, hogy barhova elvihessem bevizsgaltatni. Igazabol csak ket dolog erdekel, a vezerles es az akksik allapota.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz szabonagyur #200426 üzenetére
2014 ota kellett legyen legalabb ket muszakija, azert az kiindulasi alapnak jo. Ugyfelkapus megoldas ebben az esetben szvsz jo. Ha nem dzsunka az auto, ugyis elviszik atvizsgalni, ott meg kiderul, ha megis volt valami mokolas.
-
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz szabonagyur #200424 üzenetére
Ez elso tulajos, magyarorszagi auto. Oda hordtak szervizbe, ahol az auto vasarolva lett 2014 -ben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
félisten
-
MPowerPH
félisten
Hali, Itthon hol tudok lekerdezni a kinezett autorol bovebb informaciot? Carvertical -t toljak folyamat, de hallani jot es rosszat is az oldalrol. Van valami ugyfelkapus ut is, vagy az csak a kilometerekre jo?
Holnap mennek megnezni egy autot, gondoltam elotte ellenoriztetem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
anorche1
őstag
válasz Stylewars_kp #200414 üzenetére
Köszönöm szépen neked is, és a többieknek is a választ!
Tovább adtam az infókat."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
bitpork
nagyúr
válasz Stylewars_kp #200414 üzenetére
A gyereket slaggal lecsapatod
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Stylewars_kp
őstag
válasz anorche1 #200398 üzenetére
1.5 dci nagyon jól mozgatja és alig eszik. Én sokat használtam Lodgy-t+Dokker-t+Logan-t. Mind egy nagy kalap műanyag. Nincs ami tönkremenjen, mert egy nagy fapad az egész. Szélben borulékony a magas építése miatt. Cserébe árkon bokron keresztül átmegy, nagyon jól pakolható, gyerekek ha összeganézzák a belét, slaggal lecsapatod.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
szeraj
csendes tag
Tudnátok mondani tippet olyan kereskedesről, ahol az operatív lízinges autókat értékesítik?
Akár privátban szívesen venném.
Köszi előre is. -
-
starius
tag
válasz molnarpeter #200402 üzenetére
A B8 dizajna tetszik nagyon, a B7 sajnos nem
-
Sziasztok.
Megszeretném kérdezni a szakikat , hogy Giuliettában levő tct váltó mennyire problémás konstrukcióA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz anorche1 #200398 üzenetére
Jó kis motor az 1.5 dci, 90 lovas talán még Bosch üzemanyag rendszert kapott, nem egy nyűgös történet (ha maximalista akar lenni, ledobja a csapágyakat 200k km körül, aztán jóidő). Teljesen jó az 1.6 szívó is, jó öreg megbízható K7M, ha hinni lehet a wikinek mintha lenne benne okoskerék, ami miatt olajra érzékenyebb, de konkrétabban Renault topikban biztos lesz infó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest