Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz pocokxx #201056 üzenetére

    Röviden: Jumpy és társai kell 2.0 motorral, méretben még nem túl nagy, ereje is van, fenntartás sem horror, és relatív fiatalt kapsz belőle. :F

    1.6 HDI sokat kibír, de próbáld ki autópályán sok utassal, elég-e. Alapvetően jó motor az is, vidéken be merném vállalni.

    Hosszabban: Transit esetén inkább a TDDI blokkot nézném, ott elég egy adagoló javításra felkészülni lelkileg (vagy mechanikus átalakítás nem tudom, mennyire bejáratott módszer, de az úgyis drágább esélyesen). A Puma motoroknál vannak nyűgök, bár talán ezek a korai változatok kevesebb hibalehetőséget tartalmaztak. Ez és az adagolós is láncos vezérlésű. Porlasztó és HPFP Delphi, érzékeny az üzemanyagra, szennyeződésekre... magyarul rendszeresen cserélt minőségi szűrő nélkül könnyen lehet drága baj. [2006 előtti egyszerűbb], [2006 utáni nyűgösebb] összefoglaló videók. Plusz töménytelen rozsda.

    Transit Connect kb Berlingo/Caddy méret, Ön dönt :) köbméterben szerintem hasonló a Sharan/Alhambra/Galaxy trióhoz, csak teherautóbb. [1.8 TDCI yt]

    Hyundai: hengerfej repedhet, bonyolult láncos vezérlés, extrém esetben főtengely törhet, viszont korrekt Bosch üzemanyag rendszer van rajta [link]

    Transporter esetén főleg a kora miatt félnék rozsda és talán váltó nyűgöktől, valószínű korróziómentes példányt találni lesz a legnehezebb feladat az egészben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák