Hirdetés
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Steam Deck
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Házimozi projektorok, kiegészítőik és kialakítások haladóknak
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Asztrofotózás
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #202596 üzenetére
Ampera, topik zárható
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #202596 üzenetére
99 lovas 1.4-es GE Jazz-t vezettem. Az tenyleg eleg verszegeny.
#nincsbennetarcsi
-
bandus
veterán
válasz grizlisandor #202596 üzenetére
Mercedes w169 es megcsinaltatod a valtot, ha gondja lenne?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
grizlisandor
veterán
Múltkor kérdeztem, hogy: 2,5 millióig, milyen autók közül válogathatok, amik:
-Automata
-Kisebb, mint az Altea, de elférek benne a 2 méteremmel
-Nem dízel
-100 le <Kaptam egy Auris 1 gen HSD ajánlást, de beleolvasva invertergondjai is lehetnek.
Keresgéltem, eljutottam a Mercedes W169-ig, van turbós benzines motor, méretben is ok lenne, de az automata váltó az típushibás.
Nézegettem a GE Jazz-t, de ez a 99 lóerővel nem gondolom valami acélosnak.Módosítom max 3,5 millióra az elméleti keretet.
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Eü okok miatt - hátam- elképzelhető, hogy cserélni kényszerülök megane 3-at.
Magas ülés pozíciós családi autónak is megfelelő vasat keresnék.
Nem kell rakéta.
Kb 1.1mil-ig bezárólag milyen gázosra alakítható autót ajánlanátok, ha bele kell nyúlni üzemanyagrendszer, motor, erőátvitel, etc, ne hagyjam ott a gatyámat?Napi 80 km autópálya, évi 18-22e km.
Eddig 1.6 zafira b-ig jutottam, egy két videóban elég lehangoló összegek a hanyag karbantartás, ill típushiba miatt.
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #202569 üzenetére
Kicsit olyan ez a téma mint a bólogatós robotváltók.
Sokakat idegeseít, van akik tök jól elvannak vele. Én úgy szoktam a bizonytalanoknak mondani, aki botlábú, attól jobban vált, aki ügyes, azt zavarni fogja.
Ha valaki városban araszol naponta (és erre nincs jobb közlekedési alternatíva), arrahibridautomata kell.Akinek nincs pénze a javításra, többletfogyasztásra, vagy idegesíti hogy rohadt alacsony fordulaton cseszteti manapság sok automata a hajtásláncot (mondjuk azvemberek nagyja is ) vagy azvelőre-hátra irányváltásnál idegesíti ha több másodperc, és nem zavarja a kéz és lábmunka, hajrá a kéziváltósra.
De! Nemhogy nemzeteknél, meg márkáknál nincs tuti; hanem még típuson belül sem egyértelmű. Vannak átkozottul szar kiosztású manuálisok, és fosul programozott automaták is, és még típuson belül is sokszor van jó és rossz automata és kéziváltó is (lásd pl Golf).
De itt is vannak típusok, amiből ajánlom, hogy ne az ötös, hanem már a fl utáni/erősebb változatot hatos váltóval vegyék, mert nem lett sztem túl jó az ötös kiosztás.Asszem ismersz annyira hogy melyik váltót preferálom , bár egy jó automatával is ellennék (amibe belenyúlhatok ha játszani van kedvem). De pl az EAT hdi mellé jó, puretech mellé gyári sw-vel nem.
Én nem a fiataloknál (max aki automatára vizsgázik, az sztem hülye) hanem a középkorú hölgyeknél akadok ki, mikor nem tud figyelni a váltásra
semár. Ott én tízből kilencszer szétvágnám a jogsit, mert ön és közveszélyes amit művelnek. De sajnos nem kell 5 évente újból vizsgázni, így vannolyan közlekedési kultúránk, amilyen.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
addikt
válasz BigBlackDog #202517 üzenetére
hasonló helyzetben vagyok, mint alázógyík: kb egy év múlva jár le a lízing, a most készleten lévő autók kiesnek
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ngaba
aktív tag
válasz Bdanyy #202589 üzenetére
Én az ilyen "kuplungolástól fájó bal láb - rossz üléstől fájó derék" hozzászólásokat értetlenül szoktam olvasni, mert ahogy a menyasszonyom szokta mondani, nekem hiányoznak a fájdalomérző receptoraim. (focvisnak: Nem vagyok sem különösebben sportos, sem különösebben ironman ember. A fájdalomérzet szerintem szubjektív [alkati / gyerekkorfüggő + fáradtságfüggő dolog].)
Erre viszont válaszolok.
Valahogy az 1.6crtdi 5 sebességes vw motornál kényelmetlen hogy sokkal többet kell váltogatni
Nekem is ilyen van. Egyszerűen nem illik ahhoz a motorhoz (ilyen áttételezésű) ötsebességes váltó... -
Bdanyy
addikt
válasz tboy93 #202588 üzenetére
Előre is szólok, hogy nem igazán értek hozzá, hogy erre hogyan kellene szakszerűen megfogalmazni
Nekem autófüggő, hogy mennyire zavar, hogy manuális. Valahogy az 1.6crtdi 5 sebességes vw motornál kényelmetlen hogy sokkal többet kell váltogatni pl a benzines 1.8t-hez képest (megszoktam annál, hogy szélesebb tartományban használhatóak a sebességek). Lehet a manuális vw dízelt nem szeretem, mert a pdtdinél (6 sebességes váltóval) is ugyanez az érzésem volt, hogy mennyivel jobb lenne automatával.
Kiváncsi vagyok egy mostani manuális 1.4/1.5/2.0 tsi milyen lenne, főleg hogy a kisebb motorokhoz nem tartós dsg jár.http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #202587 üzenetére
Amúgy én pl. szeretem a manuálist, szeretek váltogatni. Mondjuk a Mecsekben De Bp.-en a dugóban ülve semmi élvezeti értéke nincs És amikor belegondoltam, hogy hány százalékban használom az autót dugóban és mennyit csapatósan, akkor rájöttem hogy nekem az automata lenne a célszerű.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz focvis #202569 üzenetére
Sztem ez hülyeség, hogy nem birnak kumplungolni és ezért akarnak automatát. Birni birnak, csak nem akarnak. És akkor az már puhapöcs? Nonszensz.
Minden cselekvés kezdetekor mérlegelsz az elvégzendő feladat energiaigényét és a végeredmény értékét. Ergo ha te nagyon gizdulsz a kettesbő' hármasba' érzésre, nyilván egyáltalán nem tartod megerőltetőnek a kuplungulást mert hozzátartozik a mókához.
És aztán van az ember aki azért vesz autót, hogy az biztonságban elvigye A-ből B-be és egyáltalán, semmilyen szinten nem izgatja a vad gangolgatás, igy mivel semmit nem nyer ki a manuális élményből VISZONT energiában többet kell befektetnie, az teljesen logikusan választ automatát, ha anyagilag megteheti.
Én sem futva járok dolgozni hanem motorral, pedig vannak akik futva teszik meg a távot mert nekik megéri, nekem nem, mégsem szoktak puhapöcsözni a kollégák és tőled se hangzik jól
Ui: extra puhapöcs vagyok mert még a motorom is automata
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #202582 üzenetére
Kerékpárral, biciklivel, keróval, mittomén.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #202584 üzenetére
Maradt egy váltónk (cserélni kellett, más motorhoz valót sikerült szerezni véletlenül), azt egyből Jumper Jamper címmel hirdettem meg... Nem segített
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz vzsryl #202583 üzenetére
Ez az egyik olyan, amit utálok annyira, hogy leírjam Sajnos sokan azt hiszik, hogy ez tényleg így helyes.
OFF de érdekes: árultam FB-n egy régi bicót még tavasszal. Jó állapot, stb. de pici törődés kellett neki. Felraktam bicikli címmel, hetekig semmi reakció, na mondom jó felrakom bicigliként és 2 nap alatt elvitték
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #202582 üzenetére
Ezen akadsz fenn?
Az elmúlt pár napban olyan helyesírási hibák voltak itt, hogy "Geralt" forog a Goljában. Szerintem viccből írta így.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #202569 üzenetére
Nálunk úgy látszik, mindenkiben túlcsordul a tesztoszteron, még anyumban is, mert egyikünk sem szereti az automatát. És nem is SUV-ozunk, mindhármunknak B szegmensből való autója van.
Sőt, nekem kifejezetten ajánlotta a gyógytornász, hogy kuplungoljak, minél többet használom a sérült lábam, annál jobb. A rehabra is én vezettem mindig, amikor még mankóztam.
-
Paxker315
addikt
válasz focvis #202569 üzenetére
Nana. Én minden napra teszek 1 óra fizikai aktivitást, szívesen teszveszelek-lomolok, ahová tehetem, bicciglivel járok, kertben szöszölni is jól esik. Ha több zsugor vizet kell több emeletre vinni kézben, az is okés. Vagy 20 literes virágföldet.
DE, kuplungoljon a búbánat, nem szeretem Autó: beülök oszt minimálodafigyeléssel vigyen el amerre mennék. Számomra a manuális váltó egy felesleges nyűg, nincs rá igényem
-
dj79
senior tag
válasz focvis #202578 üzenetére
Ja, valami elb@szódott rendesen.
20 évesen a családi 740td-vel élveztem a teleket.
A cipőmet be tudom kötni, a hét éves lányom szintidőn belül lenyomta a gerecse10 túrát, az öt éves meg simán lefutja a 2km tókört járnak aerobikra, úszni, görkorizni, szinte minden nap van valami külonfoglalkozás,ahová automatával megyünk[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #202572 üzenetére
Ha stílusos akarsz lenni, vasarold vissza a civicedet még legalább 2x
-
veterán
válasz Vismajor01 #202560 üzenetére
Amikor huszonévesen sírnak, hogy kell az automata, mert nem bírnak kuplungolni, meg kell a SUV, mert fáj a derekam. Akkor puhapöcs, és menjen a Playstation topikba autót konfigurálni. 👎
Szerk: Fentiek nem konkrét embernek szól, hanem úgy általában. 40 évesen egy dagadék lesz, aki a cipőjét nem tudja bekötni.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz mala_X #202566 üzenetére
Már az alap motoros 1.8 hsd corolla, alap felszereltséggel is 8m felett jár. 10m alatt maradva én biztos bevenném a kalapba az 1.6 e-tech plug-in hibrid meganet. Arra már zöld rendszámot is osztogatnak és kényelmesebb a corollánál. Viszont ez is hasonlóan egyszerű technika, mint a hsd, habár még nem bizonyított.
-
mala_X
újonc
válasz Gombinyó #202540 üzenetére
Igen, az egyik Yaris Cross bemutato-modellbe beult, es bejott neki, azt mondta, olyan, mint az Auris. Sajnos betegseg miatt fontos a kenyelmes es automatavaltos autos... Jo tudni viszont, hogy a Kia/Hyundai valtoi problemasak tudnak lenni. Van barmi mas modell, ami szoba johet szerintetek ebben a kategoriaban?
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #202534 üzenetére
amugy tenyleg
es a Android-s fejegyseg gyartojat nem sujtja a csiphiany, aki egy porszemnyi tenyezo az elekronika vilagaban?
neki jut csip, es fele annyiba sem kerul a 3x olyan tudasu fejegyseg nala, mint a autogyartonal, akik 50k-s mennyisegekben rendelne, es sokkal jobb arat tudna kapni, meg felszippant egybol nagyobb keszleteket is
minden gyartonak ezek a legjobb vevoi
vmi nagyon el van itt ....vatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
jo de ez megint az o sajat nyomoruk igazabol
amikor egy intel-nek megerte 3 evente csikszelesseget valtani 45-32-22-14nm-re egy tizenparezerforintos chippert is, es kitermeltek belole annak a koltseget, meg a RAM chip-k fillerek koltsegei mellett is megerte valtani a gyartoknak, akkor ezt a kedves autogyartok max maguknak koszonhetik
most vmelyik beszallitonak lenne eleg ver a pucajaban, es elkezdne gyartni 22nm-n, es auto hegyeket tudnanak eladni az o technikajaval, amig a tobbiek makettkodnak a csiphiany miatt
ha all az uzem, annak akkoris van egy alap fenntartasi koltsege
aszondana, dikk paraszt, 300k-val tobb, es viheted a jovoheten haza, mert nalunk nem kell verni ra 1+ evet, mint a béláéknál, szerinted melyik vevojelolt nem venne meg egybol?
1-2 honap alatt kitermelnek a gyartastechnolgai valtas koltseget, ehelyett meg van ez....
mar egy eve szopnak ezzel, ennyi ido alatt reg meg lehetett volna mar csinalni a validalast is
aztan egybol lehetne olyan tip-top User Interface is, hogy bokad lefosod, es nem olyan, mint amit az ID3-ban adnak ~15 misierttöbb drón kell ;P
-
bandus
veterán
válasz Vismajor01 #202560 üzenetére
vagy bkv-val, akkor meg kemenyebb de +1, sokkal kenyelmesebb, nem csak hadugo van hanem ha jonnek egymas utan sorba a lampak es 10-szer megismetledbaz 1-2-3-urest amig vegigersz a koruton. de en agglomeracioba, videkre is automatat vennek, ez a valtogatosdi egy felesleges rossz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
őstag
válasz focvis #202555 üzenetére
30+ év tenisz után nekem a bal talpam megfájdul kb az 50-ik kuplungolásra. És szokott látni orvos plusz van tüneti kezelés (hatalmas lúdtalp semmi dráma). Mondjuk hisztisnek hisztis vagyok ha nem is punci Ezért van 4 éve automata (és igen Budapest, vidéki faluban szerintem nem kellene).
De az autókészlet akkor tragédia ahogy olvasom, kicsit neccesebb lesz az autócsere (mindig magam adom el autóim, ha túl hamar sikerül akkor most láthatóan nem rövid ideig leszek autó nélkül...).
-
MM
őstag
válasz hobizoli #202524 üzenetére
Valószínűleg a Teslában viszonylag friss chipek vannak, amiből - kis túlzással - végtelen a gyártási kapacitás.
Nemrég találtam egy cikket erről, még nem nagyon mentem utána, de van benne ráció. Eszerint a "chip hiány" néven elhíresült probléma főként abból adódik, hogy az autógyártók nem nagyon újították a hardvert az elmúlt 5-10 évben, mert elég az így is, és nem kellett ezeket tesztelni, az egész rendszert hozzá igazítani, tanúsítványokat beszerezni, a régiek meg beváltak.
Ezzel csak az a gond, hogy míg 5-16 nm-en van egy brutális gyártási kapacitása a chip gyártóknak, a régi, pl jellemzően az autókban használt 45-90 nm-es chipekhez szükséges gyártósorból már kevés van, és nem éri meg nekik invesztálni bele.
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz vzsryl #202554 üzenetére
ott mar lehet a kuplunggal volt a baj inkabb
altalaban eleg puha szokott lenni a szivo motoros autokban is a nokre valo tekintettel, ha neked fajt, akkor gondolj bele egy nonek milyen lenne ez a sokkal gyengebb vadlijaval
dizelekben meg altalaban hidros van huszon+ eve, amit meg konnyu "szervozni" azzal, hogy egy nagyobb atmeroju fohengerrel nyomsz egy kisebb munkahengert
de sok szivo benzinesben is hidros a kuplung mozgatas, vagy a kinyomcsapagy maga a hidros, vagy azt a regi kart a valtohaz tetejen a harangnal nem a bowden mozgatja mar, hanem a hidros munkahengertöbb drón kell ;P
-
veterán
válasz vzsryl #202554 üzenetére
Aki mindennap 2 órás dugóban jár Budapesten, gondolkodjon el a beljebb költözésen / munkahely-váltáson. Nem él normális életet ennyit dugóban ülve.
26 éve* vezetek itt napi szinten, momentán napi 2x ~30 percet (= 2x 9 km-t a belvároson keresztül), aki ezt nem bírja manuálissal, az hisztis punci / egy darab pacal.
*Ebből 4 évet - több részletben - automatával, nyilván kényelmesebb, utána manuálisra visszaváltva egy hétig érzed a bal vádlid, kibírod, utána semmi extra, nem nő nagyra a valagad. -
nagyúr
válasz BigBlackDog #202543 üzenetére
Egyenlőre konfigokra es árakra van szükségem. Legtobb markaker ezzel sem tudott szolgalni. Ha ez megvan, folytatodhat az alkudozas a fonokommel. Ha az alku ugy zarul, hogy belefogaljuk az autot, akkor lehet rendelni.
Toyota most bofogott ki egy fasza ajanlatot, corolla kombi 1.8 hibrid 8.250, az megfontolando.
Opel Astra nekem annyira nem adta es nem is olcso.
Nissanbol nem talaltam semmit.
Megane kombi + automata 8,6M.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #202541 üzenetére
Max 8M lenne optimális. Céges lízing. Sok hely + automata valto az alap.
-
-
bandus
veterán
válasz szőröscica #202522 üzenetére
ha szerencses vagy es talalsz valami keszleten levot, akkor tokjo. amugy szivas most nagyon. engem meg hitegetnek, hogy ideer iden a golf de ha fogadni kellene inkabb azt mondanam, hogy nem fog.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
mala_X
újonc
válasz Gombinyó #202536 üzenetére
Koszi. Alapvetoen sok varos es autopalya, de az automata az muszaj lesz. Az Xceed-nel az nem eri meg? Egyebkent nagyon Toyota partiak, mindig az volt az utolso 20 evben, ugyhogy azert is bizonytalanok a Kiaval. Esetleg meg a Corolla szoba johet, de az draga es allitasa szerint kenyelmetlen.
-
mala_X
újonc
Sziasztok, mutternak kene tanacs. Regi Aurist cserelne le, es kb nyar eleje ota a Yaris Cross varolistan van, de folyton csak hitegetik, hogy erkezik. Most is azt mondtak, hogy november-decemberben jon (vilagos, hogy ok sem tudhatjak pontosan). Neki viszont fontos lenne, hogy a telbe ne a regi autoval menjen bele, mert szegeny mar nagyon szet van esve, es ev vegeig kellene a szamla is. Ma latott egy Kia Xceed-et keszleten, tetszett neki, hajlik ra, hogy megvegye. Megeri varni a Cross-ra szerintetek, vagy ugorjon ra arra, ami keszleten van, mert eselytelen? Es osszehasonlitva a kettot mik a fo kulonbsegek?
-
nagyúr
válasz szabonagyur #202527 üzenetére
Nem zarult le meg az alku, kert a főnök par konfigot, ami alapjan kalkulalhat. Ergo meg semmi sem biztos. Ha nagyon kedvezotlenul jonnek ki, akkor marad a jutalom emelese.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
nagyúr
Korbeneztem ma egy par szalonban, elkeserito.
Scrossbol 1db automata van keszleten, rendelni nem lehet mar, mert kifuto modell. Uj modellrol kb semmi info, talan decemberben mar rendelheto lesz es februarra talan az elso peldanyok befutnak. Az uj modell 1.5 szivo + hibrid lesz, nem plugin, de tud majd only elektromos uzemben menni. Ja es CVT valtot kap.
Vitara jon meg par, de fejegyseg nelkul. Kiegtem kb, aszongya a srac, hogy se a BT se a tolato kamera nincs bekabelezve es a fej helyen lyuk. Tudnak tenni bele utolagos androidos fejegyseget, de a kamerahoz bontani kell es hatra kell huzni a kabelt es nem is fog a kamera az erdeti helyre beferni. BT hangfelismeres meg nem fog mukodni egyáltalán.
Hyundai i30 automata kombi nincs, nem is lesz, ha most leadok rendelest talan majusra kapnek.
Honda civic 1.0 cvt mar nincs keszleten, rendelni nem lehet, jon helyette a hibrid majd valamikor jovore, marciusban erdeklodjek. Értékesítő szerint 1.5M lesz a felara a hibridsegnek a benzineshez kepest.
Fiat tipo-bol megszűnt az automata valto, egyetlen fiat modellhez sem rendelhető...
Kemeny a szitu
[ Szerkesztve ]
-
xcds
őstag
Sziasztok!
Ebben milyen automata váltó van? A robitizalt vagy vmi normális?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/308/peugeot_308_2.0_hdi_premium_pack_automata-17428634[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz f4lcon #202516 üzenetére
Szerintem első körben nézd meg, hogy mi van raktáron! Tapasztalatok szerint ezek általában a valós helyzetet tükrözik:
VW
Skoda
Seat
Illetve érdemes bemenni egy VW-Skoda-Seat szalonba is (ha ezek játszanak) és elbeszélgetni egy értékesítővel. Ők rálátnak arra is, hogy pontosan milyen konfiguráció fog érkezni a következő hónapokban, amik még nincsenek eladva. Ha van szimpatikus, akkor abból is lehet foglalni.[ Szerkesztve ]
-
addikt
nem olvastam el az összes hozzászólást, vannak itt iparági szereplők? úgy értem olyanok, akik rálátnak arra, hogy egyes márkák milyen szállítási határidőket tudnak? (márkaszerviz alkalmazottak, stb)
a Skodások mondtak egy laza 45-46 hetet Octavia-ra, és hát ez szíven ütött (kombi dízel manuál)
nem ragaszkodom az Octavia-hoz, felőlem lehet bármi más is, de nincs kedvem végig telefonálni minden autómárkát, gondoltam hátha van valami 'general wisdom'
hibrid csak akkor, ha megéri évi 60 ezer km szinten üzemeltetni (nem taxi) mondjuk 4-5 éven keresztül, tehát a felára megnyerhető a fogyasztásban“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dj79
senior tag
válasz viharhozo #202512 üzenetére
A toyota rendszere elég összetett dolog. Amennyiben ilyesmiben gondolkozol, át kell olvasni jónéhány cikket a működéséről.
Nem véletlenül szeretik a taxisok a priusokat/aurisokat.A miénk nem plug-in. Ez egy sima hibrid kombi, az átlagsebesség a reggeli, megyeszékhelyen történő "mindenkimegyovihozsulihozdolgozni" népi jellegű, parkolótól-parkolóig, lámpától lámpáig tartó összjáték miatt nem túl nagy sajnos.
Amúgy nyolcfélért ott van a Corolla 3 karosszériaváltozatban is, vagy átmatricázva suzuki swace.
-
viharhozo
addikt
Sokkal szivesebben keresek autot a limit masik oldalan.
Hibrid esetében nincs pl önindító
Nem ertek hozza, de akkor hogy indul be a benzinmotor? Elvileg a Start/Stop minden Euro6-os auton kotelezo.
Városban tudok vele hármassal kezdődő fogyasztást, jelenleg 4,4 az átlag, ez egy auris hibrid kombi.
Na, errol meselj nekem egy kicsit. Ez dugos/nem dugos? Mennyi az atlagsebesseged varosban? Nalunk ez 20-25 km/h kozt van, ugy vettem eszre, ez nagyjabol mervado lehet az osszehasonlitasban. Akik kedvezo fogyasztast mondanak, azok altalaban 30 folott tudnak varosban is, mert kevesbe forgalmas helyen jarnak.bandus:
azt irtam is, h egy liternel semmi nem jon vissza, igazabol kettonel se nagyon, ha figyelembe veszem, h a penzem kamatozhat is. Aztan ott van meg, h a vegen majd picivel tobbet er a hibrid, nem ismerem a jovobeli uzemanyagarakat stb. Tul sok a valtozo, nem lehet hibatlan dontest hozni.
De az is igaz, h ha az auto teljes koltseget nezem a teljes elettartamra, akkor az egymillios kulonbseg nem tul jelentos.
Yaris cross az amugy nagyon nem, amig van barmi mas, nem veszek semmi olyat, ami kicsit is hasonlit egy suvra.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
-
bandus
veterán
válasz viharhozo #202502 üzenetére
azert ezt a fogyasztast gondold vegig 1 liter fogyikulonbseg eves szinten jelent mondjuk 25 ezer forintot, 5000 km eves futas mellett. szoval 25k sporolas miatt vennel hibridet?
k astra szerintem azert az arert amiert kinaljak zseni, egy nagyon jo kis minosegi auto. utaskent sok km-t tettem meg benne, parszor vezettem is, nekem is az lenne ha nem undorodnek a kombi hatuljatol
de ha belefer ennyiert szerintem a yaris cross nagyon jo, esetleg ford puma ha az van hibriddel.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
dj79
senior tag
-
Biqci
aktív tag
válasz Luck Dragon #202500 üzenetére
Ez esetleg bár nincs annyi vélemény mint a TC Népítéleben, de tudsz összehasonlítást csinálni és a műszaki adatokat is rögtön látni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
viharhozo
addikt
válasz szőröscica #202506 üzenetére
Nem, mert nem tudom tolteni.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
Uj. Hosszu idore vesszuk, az ertekvesztes igy nem tul nagy tetel. A keret az eleg tag, vhol 5-8 millio kozt, ami a legjobban megeri.
A hibrid előnye nem csak fogyasztásban jön ki.
Akkor miben? Pont azert merult fel a hibrid Yaris, mert most egeszen elkepeszto fogyasztasokat produkalunk a rovid utas, dugos, hegyre fel-hegyrol le menetekben, tehat ha erdemben kevesebbet eszik, akkor siman a fogyasztasban visszahozna az arat.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
nandow
aktív tag
válasz dong86 #202501 üzenetére
Ha majd odakerülök, hogy autót cserélek, lehet beleülök egy Insigniába. Van erős motor, jó lámpa, jó ülés, ezek szimpatikusak.
508 belseje elég kicsinek és alacsonynak tűnik kívülről, többször láttam itt a környékünkön parkolni. Meg a belseje képek alapján nem igazán jön be. -
dj79
senior tag
válasz viharhozo #202502 üzenetére
Új vagy használt lesz a kiválasztott? Mennyi rá a keret?
A hibrid előnye nem csak fogyasztásban jön ki. Nálunk vegyesben a hibrid auris kettő literrel tud jobbat, mint a korábbi kéziváltós turbóbenzines golf, városban. sok dugóval (vagy nálunk pl reggeli ovi-suli-munka járatban ennél is nagyobb a hsd előnye.
-
viharhozo
addikt
Hatha tud vki segiteni. Masodik autot kell venni, az elozo 17 ev alatt 85000 km-t futott, tehat nagyjabol evi 5000 km-re kell, ennek 95%-a varosban teszi meg. Dugoban, sokat allva.
Most Yarisunk van, az aran kivul a mostani generacioval sincs semmi bajom.
1. Esetleg van vkinek gyakorlati tapasztalata, mekkora a hibrid elonye varosi fogyasztasban? A Spritmonitorban erre nem lehet szurni. Raadasul "rendes" varosi hasznalatrol kene info, tehat nem arrol, h a kulvarosban fix 50-nel maszkalunk.
A katalogusadat ill. a Spritmonitor ~1 liter ir, a tesztekben 2 literrol is szo van, feltetelezem, fugg a hasznalattol. Ha a diffi 2+ liter, akkor egyertelmuen a hibrid fele kene menni. 1-nel nem biztos.
2. A varosba ne vegyek kis turbos benzinest az elmeletben biztosan jo tanacs, csak eleg sok autot kizar. Volt errol vmi iras, vajon gyakori olajcserevel kihuznak ezek 100k varosi km-t, vagy hamarabb doglik meg a turbo, lendkerek, anyamkinja?
3. Ez csak ugy mellekesen: a K Astra mitol ennyire olcso? Tudom, kifuto, de nagyon melyen benn van a kategoriatarsak ara alatt. Szarok a motorok vagy mi vele a gebasz?
Kösz!
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest