Hirdetés

2019. április 25., csütörtök

Hozzászólások

(#23751) -NoVa- válasza Gabibácsi (#23746) üzenetére


-NoVa-
(tag)

Jaja. Mondjuk ha ezt most ráköltöm, és azután döglik be a turbó, és cserélem azt is, akkor a vételárával együtt szerintem már ráköltöttem annyit, amennyit új korában az első 3 évében veszített az értékéből. Azért még kéne egy Prius :)

(#23752) Gabibácsi válasza -NoVa- (#23751) üzenetére


Gabibácsi
(újonc)

ennyi

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#23753) ncc1701 válasza -NoVa- (#23751) üzenetére


ncc1701
(PH! addikt)

Ez a hibátlan volvód, vagy milyen vas ez? :)

(#23754) ncc1701 válasza A.J. Crowley (#23747) üzenetére


ncc1701
(PH! addikt)

Vágják a témát rendesen, jó kis csapat. :)

(#23755) Gabibácsi válasza ncc1701 (#23753) üzenetére


Gabibácsi
(újonc)

a kocsikra költeni kell néha

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#23756) -NoVa- válasza ncc1701 (#23753) üzenetére


-NoVa-
(tag)

Az, 300k km sok várossal teszi a dolgát.

(#23757) ncc1701


ncc1701
(PH! addikt)

Bsszátok meg, erre írtam azt, h akármilyen 300ekm-t futott kocsit beviszel szakszervízbe, kapsz egy a4-es hibalistát. De én voltam a f@sz, nyilván. :)

[ Szerkesztve ]

(#23758) Gabibácsi válasza ncc1701 (#23757) üzenetére


Gabibácsi
(újonc)

én sosem mondtam ilyet

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#23759) Jahno válasza ncc1701 (#23757) üzenetére


Jahno
(újonc)

Elég ehhez a fele futás is.

(#23760) Gabibácsi válasza Jahno (#23759) üzenetére


Gabibácsi
(újonc)

és mondja az aki 200 ezerért akar hajtókart meg faszomtudjamit cserélni :D bringán

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#23761) FőDudu válasza Jahno (#23759) üzenetére


FőDudu
(fanatikus tag)

Nalad 2 nagyszerviz kozott is van egy ketoldalas hibalista.

Mert nem tisztelted :)

FőDudu

(#23762) FőDudu válasza ncc1701 (#23757) üzenetére


FőDudu
(fanatikus tag)

Ja. Mert 300k az minimum 10 ev, tiz ev utan meg osszes gumi biszbaszt illik atnezni/cserelni/stb.

Mondjuk amit ezek a pornosok eloadnak az nem normalis tulajnak valo. Csereljel mar kuszobot, mert jajj pettyes lett. Meg jajj a katalizator hovedo lofasza log (kinemszarjale kategoria). Jo, hogy nem irnak fel minden hianyzo muanyag bolhat a hibalistara.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#23763) FőDudu válasza Gabibácsi (#23760) üzenetére


FőDudu
(fanatikus tag)

De az legalabb karban van tartva. Nem ridegtartas ameddig el.

FőDudu

(#23764) -NoVa- válasza FőDudu (#23762) üzenetére


-NoVa-
(tag)

S60 FB csoportban szoktam néha fogni az arcom. Rendszeresen előkerül a jobb első szellőztetőventillátor téma, és rendszeresen kifizetnek 40k-t a cseréjére. A tünet az, hogy hidegen bal kanyarban kicsit nyikorog, melegen már alig, és tényleg csak bal kanyarban. Szerintem ezek Nascar versenyzők, ott már valóban őrjítő lehet egy Talladega 500-on végig.

(#23765) Jahno válasza FőDudu (#23762) üzenetére


Jahno
(újonc)

Nekem felírják, hogy lássam mi van, aztán eldönthetem mit akarok. Igaz most lukas az oldala, de majd az is le lesz cserélve, aztán ha a küszöb pöttyös, akkor azt már belülről megette a fene, nyilván meg kellene oldani. Meg ha lehet akkor inkább ne lógjon semmi, ha nem az a dolga.

(#23766) Jahno válasza FőDudu (#23763) üzenetére


Jahno
(újonc)

Engem meg ezért fikáztál :-D És a gumibizbaszokért is.

(#23767) Jahno


Jahno
(újonc)

És ezt eddig miért nem mondtátok? Vagy mótvá?

https://www.reuters.com/article/us-tesla-china/tesla-investigating-video-of-parked-model-s-exploding-in-shanghai-idUSKCN1RY023

(#23768) -NoVa- válasza Jahno (#23767) üzenetére


-NoVa-
(tag)

Hottest online update ever.

(#23769) eattila


eattila
(újonc)

Amíg vártam Janóra:

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#23770) FőDudu válasza eattila (#23769) üzenetére


FőDudu
(fanatikus tag)

Nalunk a Conchita (Roborock2) van bevetesen.

Felelmetes, hogy masfel perc alatt felrajzolta a szobat a lezeres cuccaval.

Alapos kis dog. kB 1m2/perc a sebessege.

Csinaltam neki kulon IOT wifi halozatot, azon garazdalkodhat.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#23771) ncc1701 válasza FőDudu (#23762) üzenetére


ncc1701
(PH! addikt)

Az a baj a kívül pöttyös elemmel, h az már belülről annyira átrohadt, h kivül pöttyös. Az pár év, és átrohad, ami meg átrohadt, az már elvileg nem kap műszakit sem. Ilyenkor csere, és üregvédelem.

(#23772) eattila válasza FőDudu (#23770) üzenetére


eattila
(újonc)

Szobat minek rajzolja fel a külső ablak takarító? :D

Amúgy bentre nálunk asszony 2.0 van rendszeresítve, neki nincs saját wifi hálózata, viszont saját eszközei vannak net elérésre :D :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#23773) FőDudu


FőDudu
(fanatikus tag)

Gyereknek lecsereltem a 2 kulso gumijat. Meg a 2 belsot is. Kollega tanacsara raktam bele valami lottyot, ugy hirdetik, hogy 6mm-ig befoltozza a lyukat.

Muc-off.com

Kollega downhillezik, neki nagyon bejott.

FőDudu

(#23774) Jahno válasza eattila (#23769) üzenetére


Jahno
(újonc)

Én is néztem, de még álmos voltam és tele nélkül nem adta ki. Marha jó ez a Sony, mondtam már? És olcsóbb, mint a múltkori Oly. Sokkal olcsóbb :-D

(#23775) Piftuka válasza Samott (#23683) üzenetére


Piftuka
(PH! addikt)

Az illetőt nem ismerem....

De tetszik, ahogyan a büszke nápolyi úriember - mogorva tekintettel - mondja neki, hogy "Az nem pizza!". :DD

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#23776) Piftuka válasza ncc1701 (#23697) üzenetére


Piftuka
(PH! addikt)

Mi a pontos típusa? És milyen motor van benne?

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#23777) Piftuka válasza -NoVa- (#23701) üzenetére


Piftuka
(PH! addikt)

Klassz cuccok! :C Milyen lejátszóval használod ezeket?

És mit jelent a gyakorlatban az a "fillérekért"...? :)

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#23778) FőDudu válasza eattila (#23772) üzenetére


FőDudu
(fanatikus tag)

Nem tudom, de jo cucc.
Legalabb tudjuk, hogy 33m2 szabad padlo van lent. Azaz annyi helyen nincs asztal/kanape/szekreny/kutyaagy.

FőDudu

(#23779) Piftuka válasza Grillo (#23709) üzenetére


Piftuka
(PH! addikt)

Már "csak" a 81-est kellene kétsávosítani... :)

Hozzátéve, hogy mindenki attól várja a "megváltást"... már ami a rendszeres, súlyos balesetek elkerülését illeti, de...

Fontos megjegyezni (mivel úgy ismerem az utat, és az ott - is - jellemző közlekedési viszonyokat, mint a "tenyeremet"), hogy tekintettel az út jellegére, a rengeteg beláthatatlan kanyarra, és dupla záróvonalra (ami az előbbiek egyenes arányú következménye), én őszintén kétlem, hogy szignifikánsan változni fog a helyzet.

Aki kanyarban előzött, az most is nyomni fogja nagy valószínűséggel.

A hazai autópályákat is ismerve pedig kicsi esélyét látom annak, hogy a teherautók, buszok, kamionon - és "en bloc" a személyautók - majd a "jobbra tarts jegyében" a külső sávban fognak haladni.

És mire leírtam mindezt, és eszembe jutott, hogy a 81-es mentén Székesfehérvártól-Győrig mennyire gyönyörű a táj, és a természetes környezet...

Talán jobb is, ha marad egysávosnak. :)

[ Szerkesztve ]

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#23780) npera válasza zetor2000 (#23717) üzenetére


npera
(újonc)

Nem merem egyből elvetni, mert a legtöbb Shimano cucc plug és játék. A bringámon MTB első váltó volt, de országúti hátsó. És MTB váltókarok. És bár országúti versenycipőm (ha-ha) van, de MTB patenttel használom.

Ha Nova, Phülöp és Leslie is azt mondja, hogy lehetetlen, akkor belenyugszom. De addig harcolok.... :C

(#23781) eattila válasza Jahno (#23774) üzenetére


eattila
(újonc)

Nekem volt időm :D

Mondtad. Jól is néz ki. Ára is jó. Obi park tud szopó lenni nem?

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#23782) Samott


Samott
(senior tag)

#comic pictures

:DDD

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#23783) Jahno válasza eattila (#23781) üzenetére


Jahno
(újonc)

Még vannak autófókuszos régi Minolták is rá. Most is azzal volt.

(#23784) eattila válasza FőDudu (#23778) üzenetére


eattila
(újonc)

Lehet. Nalunk ertelmetlen lenne a kuszobok miatt. Anyameknal ketto is van, emeleten es foldszinten.

A m2 ertek meg szamomra ertelmetlen informacio, mert ki nem sz_rja le kategoria nalam.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#23785) eattila válasza Jahno (#23783) üzenetére


eattila
(újonc)

Es azokkal lehet termelni ertelmesen? Kepminosegre ertem.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#23786) Jahno válasza eattila (#23785) üzenetére


Jahno
(újonc)

Simán.

(#23787) qnadam válasza FőDudu (#23762) üzenetére


qnadam
(őstag)

azért megy oda az ember, hogy legyen egy hibalistája, aztán majd eldönti, mi a fontos.

It all start with Hoborg, him being who had to create, because... he had to.

(#23788) npera válasza ncc1701 (#23740) üzenetére


npera
(újonc)

Köszi!

Megmérem a váz méretét, aztán megnézem milyen menet van rajta. Ahhoz még sosem nyúltam. Szerszámom elvileg van, hogy kitekerjem.

Első menet az lesz, hogy le kell feszegessem a hajtókart, ahhoz kell csövet szerezzek amit ráhúzok a hajtókarra. De ha a pedál sem jön le róla, akkor alighanem először azt is le kell feszegessem. Jó meccs lesz.

Most kimentem és megmértem. A 68 mm elég közel van. Shimano BB van benne, ilyen fajta.

Akkor ha ezt le tudom cserélni akkor hirtelen mehet rá "akármilyen" országúti vagy MTB hajtómű, ez kegyetlen jó lenne. Valami 2x-es cucc érdekel, akkor kábé meg is érkeztem. Ha a végsebesség olyan 35-40 km/h köré esik, akkor semmit nem vesztettem. Most csak akkor tudom kihajtani az utolsó fokozatot, ha egy hosszú lejtőn megyek lefelé és nem fúj szembe a szél, esetleg hátszél van. Vízszintesen ritkán megyek 30 felett tartósan, ha a kazetta közepe esik a 25-30-as tartományra, akkor kábé meg is érkeztem.

(#23789) Jahno válasza eattila (#23769) üzenetére


Jahno
(újonc)

Ablakom nekem is lett múlt hétről. Ezek szerint az ISO400 áll jól a fejemnek, ez a tekercs már értelmezhető lett:

(#23790) npera válasza Samott (#23742) üzenetére


npera
(újonc)

Jaaaaj....

Nem is tudom hol kezdjem. Az arroganciájuk az egekben. Úgy nyilatkoznak, mintha senki más nem gyűjtene adatot, senki más nem használna kamerát, radart, szonárt és car-to-car kommunikációt vagy olvasná ki a jármű giroszkópjaiból, gyorsulásmérőiből, ECU-ből és VCU-ből az adatokat.

A LIDAR-os beszólás is jó volt, önbizalom van rendesen. Kicsit mintha részeg lett volna a srác, vagy csak be volt tépve.

Abban biztos vagyok, hogy mindenfajta gátlás nélkül kinyomják a szoftverüket. Van pár kisebb-nagyobb bökkenő:

- Level 2 AD-ről van szó, nem fully autonomous. Gigantikus hazugság.
- elég sok országban illegális ilyen módosítás kiadása új homologizáció hiányában
- elég sok országban még nem engedélyezett az AD közúton, zárt pályán lehet tesztelgetni. Szóval ilyen országokban a közlekedési hatóság simán leveszi a rendszámot, aztán lehet gurigázni a telkeden.

Ennyire nem lehet leegyszerűsíteni a dolgokat, mint ők próbálják. Vannak törvények és előírások, amik még az őrült zsenikre is vonatkoznak.

(#23791) Jahno válasza npera (#23790) üzenetére


Jahno
(újonc)

Ja, zsenikről jut eszembe, találkoztam a neten Gyuláékkal akik új és minőségi közösségi hálót fognak majd építeni :-D

"Mastodon egy szabad, nyílt forráskódú szociális hálózati kiszolgálo. Egy központosítatlan alternatíva a kereskedelmi platformokra, elkerüli a kommunikációd monopolizációját veszélyét. Bárki futtathatja a Mastodon-t és részt vehet a szociális hálózatban."

De már vagy 4 alklónja is.

(#23792) npera válasza Jahno (#23767) üzenetére


npera
(újonc)

Ma voltam az Állami Mérésügyi Hivatal (szabad fordításban) központjában, stratégiai fejlesztésekről tárgyaltunk különféle elektrifikációs és AD vonalak mentén. Az akkumulátoros labor prezentációjában kitértek rá, hogy volt egy újabb thermal runaway, ahogy az ilyesmit hívják a portán.

Igazából egy ilyen BEV akksipakkja még istenes, de a Helsingborg-Helsingör közötti komp hibrid üzemű és ott nem csak 600 kg-nyi akksi van. Picit több.

Ha ott van egy megszaladás, akkor kábé felforralod a vizet a hajó körül, annyi hő keletkezik.

[ Szerkesztve ]

(#23793) npera válasza Jahno (#23791) üzenetére


npera
(újonc)

Ameddig maguknak fektetik az üvegkábelt és függenek a kizsákmányoló szolgáltatótól, addig nem zavar :C

(#23794) ncc1701 válasza Piftuka (#23776) üzenetére


ncc1701
(PH! addikt)

Aktuális swift, 1.2-es szívó mocival.

(#23795) ncc1701 válasza npera (#23788) üzenetére


ncc1701
(PH! addikt)

Hajtókar leszedéshez van hajtókar leszedő szerszám. A sima kiskalapács nem túl szakszerű, bár ha utána kidobod, akkor flex is jó. :) A pedált simán ki tudod tekerni, vagy 6-os imbusz kell neki, vagy asszem 17-es villás kulcs, a lényeg az, hogy az egyik fordított menetes. Ki tudod logikázni, az az oldal, ami amúgy magától lefele tekeredne. Jobb pedálokon jelölve vannak az irányok.

A 35-40-es tempóhoz amúgy felesleges országuti első hajtómű. Enyémen a nagy tányér elöl 48 fogas, és kb 32-es tempónál még 3-at tudok hátul lefele váltani (11-23-as ultegra hátsó 9s sorom van), pedig nem vagyok egy nagy pörgetős típus. Erőből dolgozom, mint a Torrente. :D Ha összefosom magam, akkor kb 55-60-ig ki tudom tekerni síkon. Csak utána 2 napig lélegeztető gépen vagyok. :)

Klasszik outi ugye az 53/39-es, ahhoz én krvára nem vagyok elég erős. Egy outis versenyző lead laza 500 wattot jó sok ideig, ami elgondolkodtató. Csúcsban meg valami 2.2kW körül mennek az erősebbek. Szóval fontold meg a 44-48 fogas, 3-as mtb cuccot előre. Mondjuk egy jó kis XT hajtóművet.

[ Szerkesztve ]

(#23796) npera


npera
(újonc)

Nem pont rám applikált videó, de jó szempontokat lehet meríteni.

Convert From Square Taper to Hollowtech II Bottom Bracket/Crankset

(#23797) npera válasza ncc1701 (#23795) üzenetére


npera
(újonc)

Igen, van szerszámom. De eddig kézzel feszegetve nem bírtam vele, mivel a cucc rárohadt sajnos. Sosem szedtem szét a hajtókart 4 év alatt, szóval ez egy jó meccs lesz leszedni.

A pedált elméletben le tudom szedni, van grimbusz hozzá. De az is berohadt szerintem, majd meglátjuk. Ha a pedál lejön, akkor már félig nyert ügyem van, mert akkor csövet tudok húzni a hajtókarra is, meg a kitekerős szerszámra is. Aztán akkor lesz erőkar.

Elöl a nagy tányér nekem is 48-as a bejárós bringán, hátul meg 28-12 van. Elég hosszú áttétel egy egyenes kormányos hibrid gépre, amivel tipikusan vásárolni vagy melóba megyek.

Az edzős gépen 52-39-es a hajtómű. Ott az utolsó fokozat már nagyon gyors, oda nekem komoly lejtő kell.

A bejárós bringára 2-es hajtóművet szeretnék előre, akkor jóval könnyebb lesz az első váltót beállítani rendesen, valamint takarítani is egyszerűbb. Most már nem húzok 2-gyerekes utánfutót, a kicsi fogaskerék nincs használatban. A 48x36x26T-ből csak a 48x36-ot használom. A kis fogaskerék el van hanyagolva.

Kinéztem egy CX-s hajtóművet, 46/36-os. Akkor rövidebb lesz a végsebesség, a mászó fokozat viszont rövidebb. És amióta megvan a Deore XT hátsó váltó már fel tudok rakni 32T kazettát is, tehát igény esetén tudok rövidíteni az áttételen.

(#23798) Bujdy81 válasza npera (#23788) üzenetére


Bujdy81
(újonc)

Shimano 5600-as tripla hajtóművet vegyél használtan!

52/39/30 mindenre IS elég! ;)

(#23799) Bujdy81 válasza ncc1701 (#23795) üzenetére


Bujdy81
(újonc)

Na, van itt azért pár dolog, amit korrigálnék, ha szabad! ;)

Hirtelen azt találtam, hogy Rigoberto Uram a Tour egyik szakaszán (2017, 9. szakasz) 181 km alatt 219 wattos átlagot produkált. Én tavaly Nagyatádon a 180 kilométeren 163 wattot. Ami jelentős difi és főleg szintes pályán számít, az a watt/kg mutató. Nekem az 1,5. A menő triatlonistáknak 4.0 körül van, fenti példában Uramnak sem lehet sokkal kevesebb...

A sprinterek valóban tudnak 2000+ wattot csúcsban (nekem pl. 970 a csúcs pillanatnyi, 845 W 5 másodpercig és 532W 1 percig), de a pályakerékpárosok sokszor 20.0 fölötti watt/kg-mal tolják, azaz 1800-2000 wattot leadnak 20 másodpercig!

Nekem 50/34-es a hajtómű az időfutam gépen, 50/11-nél, 90-es pedálfordulattal 50-nel megy. Nem vagyok erős, lejtőn mértem ki…

Továbbra is javaslon nperának a tripla hajtóművet, akkor lehet állatkodni lejtőn is, és fel is megy a dombra.

(saját adataimat nem felvágás célból írtam, csak kevés embernek van wattmérős hajtóműve és ebből láthatjátok, hogy mit tud egy átlagember a top versenyzőkhöz képest)

Érdekesség:
2018-ban Konán a Hawaii-I Ironmanen 181 km-en 322 wattot ment a győztes.
Aztán futott rá egy 3 óra alatti maratont, mert kipihente magát a kerón, hiszen csak 1700 méter volt a szint...

(#23800) eattila válasza Jahno (#23789) üzenetére


eattila
(újonc)

Szejtejmesz :D

Ez filmre?

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#23801) Bujdy81 válasza npera (#23797) üzenetére


Bujdy81
(újonc)

Outi hajtóműből alapvetően három féle van a földi halandóknak, mint mi:
- sima: 53/39
- kompakt: 52/36
- ennek nem tudom a nevét, főnököm csak "női" névvel illeti, neki is ilyen van: 50/34

A 48/36 szerintem nem jó választás, főleg ha lesz egy 12-32-es sorod hozzá.Túl kicsi az eltérés a kicsi és a nagy tányék között elől. Persze a profik is van, hogy még kisebbel mennek, Konán (180 km / 1700 szint) is volt, aki 54/44-gyel indult... :DDD

(#23802) eattila válasza ncc1701 (#23794) üzenetére


eattila
(újonc)

Hugomek is most vettek olyat. Szeretik. Pirosban meg szep is.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#23803) npera válasza Bujdy81 (#23801) üzenetére


npera
(újonc)

Campagnolo Veloce 52/39 és 175-ös a kar rajta. Ez van az országútin.

A bejárós bringával kerékpárúton megyek, ott nem a végsebesség a lényeg. Ha az elektromos bringáknál gyorsabb vagyok, akkor már kábé oké is. Nem feltétlenül akarok 32T kazettára váltani, de most már lehetőség van rá.

A bejárós bringán most van 48/36/26, ezzel járok melóba. Ebből váltanék 46/36-ra. Könnyebb pucolás, könnyebb beállítani az átdobót és minimálisabb lassabb a végsebesség. Amit sosem használok ki rajta az áttétel hosszúsága miatt.

Az országúti bringán nem akarok változtatni semmit. Leszámítva, hogy fel kell rakjam a piros bandázst és esetleg egy még pirosabb kulacs is jó lenne rá. A sebesség miatt :C

(#23804) npera válasza Bujdy81 (#23798) üzenetére


npera
(újonc)

Most is tripla van és pont duplát szeretnék.

(#23805) -NoVa- válasza Piftuka (#23777) üzenetére


-NoVa-
(tag)

Gyakorlatban 45$ volt postával a füles, 60$ a BT DAC/erősítő.

Spotify Premium 320kbps stream megy általában, kényelmes és jó minőségű, nem másolgatok kézzel mindenféle losslesseket a telefonomra.

(#23806) hobizoli válasza npera (#23790) üzenetére


hobizoli
(PH! nagyúr)

akkor max azokban az orszagokban mukodik csak, ahol nincs ra helyi korlatozas
mivel mindig tudjak hol van az auto, ez nem igazan lehet problema :DDD

de csak ezert majd max nem csinalnak 5-6 fele hardvert kulon, hanem egy resze a funkcionak de-aktivizalva lesz
eredetileg az Autopilot is ott volt az autokban mar kb 2-3 eve, amikor elesitettek vegre egy sw update-l
addig adaptiv modon csak figyelt

csak meg mindig ott tart a vilag, hogy azokban 3-4 eve muxik mar az is szazcsilliard km-t levezetve, masban meg neha meg egy veszmegallas sem jon ossze, es max parkolni tud az auto magatol
nekik meg mar lassan a 2gen-l is ki kene jonni az S-bol, mert mar 7 eves kb

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#23807) Bujdy81


Bujdy81
(újonc)

Közeledek Európához.

Melóhoz kellett csinálni egy Visio ábrát, erre nem torrenteztem, hanem vettem egy használt Visio 2016 Professional kulcsot és éppen most telepítem a programot. Sic transit Gloria mundi...

(#23808) Jahno válasza Bujdy81 (#23807) üzenetére


Jahno
(újonc)

Én egy csomó ilyen szirszarért is fizetek, meg online tartalomért, mi másért. Valamikor még idén veszek videóvágó proggit, nyár/ősz felé meg bele kell vágni egy Adobe előfizetésbe. Bár egy olcsóbb LightRoom pont elég lenne. Visioból 2010es van, többit is átlag 3+ évek alatt futtatom ki.

Én ma odabent léptem szintet, egy csomó papírmunkát kellett csinálni, aláíratni fontos emberekkel, satöbbi. Szépen összekapcsoztam, leadtam a recepciós diákoknak, én nem akarok rohangálni és utálatos arcokkal találkozni, szedjék össze az aláírásokat aztán ha kész van akkor kérem vissza az irodámba. Oszt ez.

Most persze szopolok, mentések félrementek, konzisztencia ellenőrzés, közben újraindította az SCCM az egyik vasat, aztán a másikat, így megint minden elment borért és kezdhetem előről. Persze az esti ütemezésig nem lett vége, most majd hajnalban és reggel simogatom meg ezt a felét és bízunk benne, hogy holnap este 8ra utolérjük saját magunkat. Áááááááá.

(#23809) qnadam válasza Jahno (#23808) üzenetére


qnadam
(őstag)

adobe ps+lr olcsó, videóra meg ott van a resolve ingyen :)

It all start with Hoborg, him being who had to create, because... he had to.

(#23810) qnadam


qnadam
(őstag)

emlegetett valaki pár napja valami olcsó+jó+kicsi erősítőt, az mi volt?

It all start with Hoborg, him being who had to create, because... he had to.

(#23811) BobaHWSW válasza qnadam (#23809) üzenetére


BobaHWSW
(újonc)

Nekem most jott email frissitodik az eves subscriptionom. Ps+lr. Lightroomot ketten hasznaljuk szoval az kicsit szetosztja az arat, photoshopot csak en. Autodesk sketchbook pro ingyenes lett, az eleg allat. (Szabad)Idom 2/3adat sztem abban a programban toltom mostanaban.

(#23812) Jahno válasza qnadam (#23809) üzenetére


Jahno
(újonc)

Resolve annyira nem áll kézre, hogy nagyon, meg már annyi ilyesmi volt, hogy kodekért pénzt kért, vagy mentéskor kellett fizetni,vagy egyéb, hogy inkább nem kavarok és jó nekem a Pinnacle. PS+LR évi 60ezer körül, tudja a fene, ennyit még nem nyomkodom, de néhány funkció nem ártana. Majd ősszel. Vagy a nyári lévő vackaim megcsinálom próbaverziókkal.

(#23813) Jahno válasza qnadam (#23810) üzenetére


Jahno
(újonc)

Nva lehetett. Nekem csak azok a kínai particuccaim vannak, amit ismersz.

(#23814) Jahno


Jahno
(újonc)

Ja, napi Linuxos szirszarakodás. Egyik játék akadozott, Tumor babrálta, én csak pislogtam. Aztán egyszer csak nem akadozott. Aztán megint. Konfig változás elvileg nem volt, csak az asztalon vándorolt ide-oda a gép. Aztán rájött, hogy gépen DP kimenet van, DP-HDMI átalakítós kábellel teljesen jó, DP-DP kábellel az az egy játék nyűgös. A többi nem. Tiszta Vindóz :-D

(#23815) -NoVa- válasza qnadam (#23810) üzenetére


-NoVa-
(tag)

Ha én voltam, akkor SMSL SA36 Pro. 50$, 12V-os külső tápos 20W-os apróság, bookshelf speakerekhez kiváló, de nagyobbakkal is boldogul. Van 50W-os alig drágábban, SA50.
Ott a hangfal tetején az a pici doboz:

(#23816) qnadam válasza Jahno (#23812) üzenetére


qnadam
(őstag)

igazából csak megszokás kérdése, cserébe sokkal pörgősebb azonos gépen, mint a premiere. de mostanában megint a premiere-t nyomkodom, azért dolgozik a megszokás...

[ Szerkesztve ]

It all start with Hoborg, him being who had to create, because... he had to.

(#23817) qnadam válasza -NoVa- (#23815) üzenetére


qnadam
(őstag)

az! köszi.

gondolkodás van, van itthon egy sherwood erősítő, nagy és fekete, alacsony waf. van mellé egy bose acoustimass passzív 2.1, ez a kombó nekem hangban annyira nem tetszik, de megszokható, cserébe ingyen itt van, a waf közepes (két kis fehér szatelit + egy nagy fehér mélynyomó). van még egy sherwood nagy fekete (alacsony waf) hangfalpár, aminek már nem emlékszem a hangjára, az volt a sherwood párja.

vaaagy veszek valami kicsi erőlködőt a valamelyik hangfalakhoz, vagy veszek valami kicsi erőlködőt valami hangfalakkal, esetleg van hasznáttan egy audioengine 5+ 45e forintért, amivel már régen is szemeztem, ráadásul csinos és fehér, tehát magas waf. cserébe fogalmam sincs hogy szól, mert csak olvastam róla, de nem hallottam.

It all start with Hoborg, him being who had to create, because... he had to.

(#23818) ncc1701 válasza npera (#23797) üzenetére


ncc1701
(PH! addikt)

Arra figyelj, h mikor teszed össze, majd zsírozz be minden csavart, így majd könnyebb lesz szétszedni.

(#23819) ncc1701 válasza Bujdy81 (#23799) üzenetére


ncc1701
(PH! addikt)

Múltkor néztem egy outis videót, ott a srác az adott távon 500w felett adott le átlagban. A táv hosszát most passzolom, de ilyen 180km tuti nem volt. Tán valami 50km lehetett.

(#23820) Gabibácsi válasza Jahno (#23791) üzenetére


Gabibácsi
(újonc)

hol lehet csatlakozni? azonnal szeretnék

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#23821) NauTiLUS_HUN válasza Gabibácsi (#23820) üzenetére


NauTiLUS_HUN
(újonc)

Itten: https://joinmastodon.org

(#23822) Gabibácsi válasza NauTiLUS_HUN (#23821) üzenetére


Gabibácsi
(újonc)

megnéztem, nem értem benne a csít :D ha sokan fogják használni , úgyis felvásárolja valaki
amúgy meg a függetlenség bullshit

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#23823) Samott válasza npera (#23790) üzenetére


Samott
(senior tag)

Ok mar Level 4-rol beszelnek az uj hardver kapcsan. Magabiztosak, na. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.