- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #84491 üzenetére
2005-ös Poloban ültem, hááát... 2000-es Corollám beltere sokkal jobb volt. Puhább (plüss) ülések, plüss borítás az ajtókon (VW-ben egybe műanyag volt az ajtó!), puhább műanyagok, érezhetően igényesebb kialakítás több helyen. Nekem nagyon puritán volt a VW. Amúgy nem rossz kis gép, nem nagyon volt vele gond. Mondjuk az 1.4 75 lovas moci a Poloban közel annyit evett, mint az 1.6 110le a kicsit nehezebb Corollában, szóval annyira takarékos sem volt. De a fogyasztás tényleg huszadrangú szempont ebben a tételben.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
joshua7
veterán
válasz focvis #84496 üzenetére
Én anno több japánt is néztem (Auris/ufoCivic/Mazda3), de nem láttam olyant, ami tetszett volna belül anyagminőségre. Akármilyen kiadás is volt. Illetve volt 1 db Németből behozott Auris, az volt a kivétel (tudom, nem magyar specifikációt kell keresni). Viszont a Golf 6 ahhoz képest is más kategória. Igaz, csak a Highline. A műanyag kormányos Trendline-tól elhányom magam ugyanúgy. A Comfortline az a szint kb., mint japánból az itthon kapható legjobb. Sőt, egy haverom a németektől hozatott egy jól felszerelt 3 éves Mazda 3-at tavaly (2L benzin, automata, navigáció, 17-es kerék stb.), de belül az is
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #84552 üzenetére
naes? nem mindenki palyazni veszi heti 2x-i Bp-Munchen tavra, vkinek csak ecceruen az a motor kell, mert csak, a leg-leg motor a leg-leg felszereltseggel
ott van pl havercshaje 2.0i CRV-je, 2009-s auto es van benne mar kemeny 11k km
vatta ujan vette, elso tulaja
de amugy fullextra a boron kivulmondtam is neki, hogy ami ennek az ertekvesztese volt eddig miota vetted, annyibol taxival is jarhatnal mindenhova... meg mert senki nem nyalna be, hogy ebben igy lassan 5 eves korara 11k km van csak
csak amig ferjnel volt, addig a parja cegautojaval jarkalt, amibe uzemanyagkartya miatt tankolniuk sem kellett sajat zsebbol sosem, szoval a CRV meg akkoriban hetente vagy kethetente 1x volt beinditva kb, hogy ne meruljon le benne az akku
ugyhogy mostanaban "sokat" hasznalja mar, es nem csak elszalad vele egy edzesre 4-5km-re, vagy anyuhoz, de a meloja miatt sem kell napi 10km-nel tobbet mennie oda-visszaamugy meg a muterjaeknak van egy Ford Escortja, a Focus elotti utso generacios, 7 evesen volt benne 26k km
vagy ott van a tesom Ignis-e, amiben mar van a 102k km igy 10 evesen, es 4.5 evesen amikor vette volt benne 67k, de ebbol a 5+ ev alatt azota lefutott 35k-bol is szerintem 25k-t en raktam bele ugy, hogy volt amikor lemerult benne az akku a lakasa elott, es ugy kellett atmennem hozza bebikazni, mert tobb mint egy honapig allt egyhelyben beinditas nelkul, es a riaszto leszivta az akkut benne
na akkor hoztuk at, hogy akkor inkabb itt alljon nalunktöbb drón kell ;P
-
GLOCK34
aktív tag
válasz focvis #85369 üzenetére
Én 2013.03.23. látok az utolsó pecséten, és igen 137900 van beírva. Az előzőnél pedig 114318 ha jól látom.
A kiegészítésed második pontja pedig sajnos nagyon is igaz.
Volt olyan hely,ahol nem lehetett elvinni próbakörre,mert nem volt benne üzemanyag+forgalomból kivonva. Csak ezt előtte elfelejtette közölni. Az egy Mazda 3 volt.runner 125: Akármekkora cégről is legyen szó akkor sem értem az alkalmazottak ilyen hozzáállását. Én spec. jobban vigyáztam a céges kocsira mint a sajátomra.
Valamiért mindig az motoszkált bennem,hogy az "nem az enyém" felelősséggel tartozok érte.
De hát mindenki más.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz focvis #85398 üzenetére
Pont tegnap próbáltam egy 1.4-est és meg voltam elégedve vele teljes mértékben. Nagyon szépen ment és 130-nál alig volt zaj, bőven komfortos volt. 184-5 cm vagyok és 90 kg de simán elfértem magam mögött. Ha már itt vagy bedobok 4 autót amiket első ránézésre kinéztem. 700K a plafon vételár tekintetében ezért is jellemzően 2000 előttiek az autók.
1
2
3
4Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz focvis #85400 üzenetére
Köszi! Nekem is 3-4 tetszett eddig a legjobban. Még van egy vizsgám hátra így nagyon nem tudok pattogni, a legközelebbi is 240 km-re van tőlem. Itt a környéken jellemzően 2004 utániakat találtam.
Amúgy az 1.4-es motort nagyon megfogja a klíma vagy még a vállalható kategória?Redmi Note 7
-
raczger
őstag
válasz focvis #85822 üzenetére
Emiatt ne aggódj, alapvetően nyugodt tempóban közlekedek, nem racsingra fogom használni az autót. Ha meg szeretném csináltatni az tuti nem azonnal lenne, először így szeretném kiismerni az autót.
Ugyan a közlekedésbe még bele kell jönnöm (bárki jön velem, mindig mondom nyugodtan szóljon bele mit csinálok rosszul, szerencsére már ritkán van csak így), folyamatosan tanulom, de az autót jól tudom kezelni, mentem én már gyorsan is és nem volt probléma: [link], [link] Ja és itt jogsim még sehol nem volt
Alapvetően egy utazóautót akarok, azt hiszem erre a Volvo tökéletes, kis távokra, városi használatra nem hiszem, hogy sűrűn fogom használni, akkor inkább felülök a bringára.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
neduddki
nagyúr
válasz focvis #85861 üzenetére
HI!
szar valtro buta futomu kenyelmetlen ules 190+os veg: persze a szokaso 15-20% sieto oraval ja hogy ekkor valoban jonak tunik a fek:- )))
udv
neduddki
mod: jaa ofgyasztas szintne a siewto orahoz
TomCat333: jazzbirinybe tok szakit ha erdekli a tutajt
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz focvis #85865 üzenetére
HI!
igaz a 15-20%az fastra, a g-nel 13-15% is siman megvolt anno:- )
igazad van Te velmenyed, en uazert ltam masban is...udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
válasz focvis #85861 üzenetére
Nem mondanám, hogy különösebben Ford fan lennék ... a #85860-ban írtak tények kb., nem szubjektív dolgok
(#85871) DeFranco : hát nem tudom, szar ez mind akkor, civicet kell venni
Alapjárati bug kis bug ja, de amikor csereautónak kaptam az 1.6-osat, nekem már 1 nap után elegem lett belőle, hogy minden pirosnál megállásnál megy a műsor
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #92009 üzenetére
G Astrából nem is igen fogsz rozsdásat találni, az egész cucc galvanizált, épp az F Astrák problémái miatt. Ha mégis rozsdás valahol valamelyik, akkor az valószínűleg csúnyán törve volt. Nekem 1,6 kombim volt belőle, teljesen jól használható cucc volt, épp a minap néztem össze a fogyasztását is (sajna csak az utolsó egy évben írtam rendszeresen, 6,9-re jött ki, de ebből rengeteg volt a város, és szimplán sok az autópálya - németeknél 140-re szoktam tenni a mutatót, előzéseknél, tempósabb szakaszokon akár 160-ra is, ilyenkor nyilván sokat evett, az osztrák autópályán, ahol óra szerint 130-cal szoktam menni, volt, hogy 6 alatti szakaszokat tudott. Gond nemigen volt vele, időnként ez-az elromlott (gyújtótekercs, klímában valami apróság, illetve 1,5 évesen gyújtáskapcsolót cseréltek gariban, mert beleszorult a kulcs - ismert hiba, bekaphatják, amiért ilyennel adták), semmi komoly, persze figyeltem rá, új autó volt, 8,5 év alatt hajtottam bele 113k km-t. 1,4-est cégnél használtam, már 200k fölött volt, amikor hozzám került, nem éreztem sok különbséget dinamikában, mondjuk ez ötajtós volt, tehát kicsit kisebb. Ja, a fékei fosok voltak, hála a szar utángyártott fékbetétnek.
Ki kell belőle fogni egy jó példányt, én azt mondom, nem véletlen, hogy a németeknél is még annyi fut belőle, amennyi (korához képest relatíve sok), akárcsak B és C Corsából.
Persze egy új autóhoz képest fapad, meg nem egy versenyautó volt újkorában sem, de nagyon nem bántam meg, hogy akkoriban ezt választottam (komolyabban Lacetti játszott még, és Focus, amikor vettem).
Szerk.: Ja, ez az 1,6 16v Twinport motor volt, olajjal szerencsére nem volt gondom.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz focvis #92761 üzenetére
Rámutassak a különbségekre (ha már a módszer ugyanaz, akkor a megvalósításban, a hozzáállásban, vagy akár főképp a feltételekben és erőforrásokban), vagy menni fog egyedül is?
Szerk.: Huh, ez borzasztóan úgy hangzik, mintha egy utolsó arrogáns bunkó lennék, ami egyébként így is van, de ezt történetesen nem flame-nek szántam, hanem tényleg nem értem, hogy miért nem egyértelmű, hogy miért működik mégis eltérően a két országban a hóeltakarítás.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz focvis #92765 üzenetére
HI!
pare eve a nagy telben tarnamera-jnszk megyetabla koztt /jegpajja volt az egesz/ egyszewr lattak a napijarasu soifork kozutas ocsit felemelt tololappal kozlekedni ill. joizien ebdelni /jo etvagyat/de barmit szorni v., tolni zt nem
jaszarokszlalas-vamosgyork buszbaleset erdeks modon jnsz megyeben szaraz torkltds ut, meyetebal utan jegpajja erdeks modon hetekig kepesek voltak a szaraz aszfalto is sozni...udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz focvis #92765 üzenetére
Igen, a lényeg nagyjából az, hogy a só drága, meg a hókotró is, ráadásul nem is túl gazdaságos fenntartani, hiszen célszerszám, és jó (rossz) esetben használod 2-3 hónapig, rossz (jó) esetben 2-3 hétig egy évben, ezért kevés is van belőle, no meg az üzemanyag is drága bele, ezért aztán nem is igazán mennek, csak amikor már késő.
A kérdés az, hogy nemzetgazdaságilag minek van több értelme: megelőzni a balesetek, dugók kialakulását, a napokra megbénult közlekedést (ismét csak lásd 2013. márc 15 és április 1 közötti időszakot), vagy ordenáré módon alásózni mindent, aztán örülni, hogy működik a megelőzés - cserébe a keleti szomszédok majd panaszkodnak, hogy a tőlünk vett ledobott autókok meglátszik a sózás nyoma... Persze ez megintcsak függ a nemzetgazdaság méretétől és teljesítőképességétől is, míg Mo-n a havas napokon kiesett GDP nem is feltétlen fedezné a hó- és csúszásmentesítés költségeit, nyugaton még utána megihatnak céges költségen egy forró rumos teát, és még úgy is marad belőle.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz focvis #92898 üzenetére
nem szívesség ez, hanem barter nekik megcsinálják te meg elolvasod a szaki nevét a cikkben, meg valahogy mindig ők kerülnek elő szakérteni -dokizni ha van valami, aztán ha bajod van, és jobb ötleted nincs, csak ráguglizol a cégre.
uram-bátyám marketing szinte mindenki jól jár@8th: ha lesz érkezésem elolvasom, persze
[ Szerkesztve ]