Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SPeti1984
senior tag
válasz
dangerzone #201796 üzenetére
2015-ben átdolgozták, már azok is jók, majd 2018-ban újabb változtatást végeztek, így végképp megszűnt a kezdeti probléma ezekkel a motorokkal. Nekünk volt 2014-2016-2018-as verzió is belőle, egyikkel sem volt semmi gond.
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek, hogy Ti melyiket vennétek és miért. Jelenleg egy 2018-as Ford Kuga MK2.5 1.5 ecoboost (turbos még 4 hengeres) Business van ami le lenne cserélve (szülők átvennék).
-Ford Kuga MK3 1.5 ecoboost 150 le (turbo 3 hengeres) Freedom (ST-Line) + 8 év/150 ezer km garancia + hátsó ülésfűtés + metál 9 millió Ft
-Mazda Cx-30 2.0 skyactive G 150le (szívó) Plus felszereltség + metálfény 3 év/100 ezer km garancia 8.9m ftAmi miatt nem tudunk dönteni, hogy a Kuga mégis nagyobb autó, meg talán a turbo miatt nem kell úgy pörgetni, míg a mazda meg pont azért, mert szívó így kevesebb a drága alkatrész benne, meg talán jobban tartja az árát. Vagy hasonló 9m-ig mit ajánlanátok? Főleg egyedül használná az ember, néha egy-egy nyaralás, kirándulás alkalmával 4-5 fő.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dangerzone #201796 üzenetére
Elvileg totál új motorcsalád, szóval 3 év után korai lenne konklúziót vonni. Dízel nem játszik? (Az mintha továbbra is Peugeot-Citroen DV5 származék lenne.)
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
A 2018 utáni 1.0-ás Ford ecoboost motorok még mindig kerülendők? Konkrétan a Fiesta MK8-ban levő technikára gondolok. -
válasz
Vismajor01 #201719 üzenetére
Megint áttekertem ezen...
Igazad lehet... Ha valamiben van egy komplett belsőégésű hajtáslánc, meg egy komplett ev hajtáslánc, és ezek együtt dolgoznak, és még az adott gyártónál ez kb első fecske... Az tuti kiforottabb, kevesebb hibalehetőséges mint egy sima benzines...
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
MC Pite #201790 üzenetére
Valóban nem bújtam, ahogy egyik típusnak sem néztem még olyan mértékben utána, mint amennyire pl. a Jazz-t ismerem. Előbb le kéne szűkíteni a listát, 20 féle autóról mindenféle fórumot átolvasni nincs kapacitásom, meg kedvem sem.
De jelentős löketet adna, ha végre megkapnánk az osztrákoktól az adóvisszatérítést, onnantól jobban ráfeküdnénk a témára, addig csak az ábrándozás megy.
-
válasz
tboldi #201784 üzenetére
Nem nagyon bújtad az A2 fórumot azóta?
Vagy az alukorrozió meg a rohadó futómű nem tántorított el egy Polonál 70kg-val könnyebb, marha drágán kasznizható (elemárak, hely ahol elvállalják, munkadíj) tesója?
Én az 1.4PD-t nem szeretem, emellett a 3 hengeres kereplő mellett az 1.4 HDi egy selymes V6-os. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201787 üzenetére
Örülnék neki, ha megtennéd.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201785 üzenetére
A külföldi származás nem zavar, a Jazzem is dajcs. Na, meg A2-ből szerintem nem sokat adhattak el itthon amúgy sem.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201783 üzenetére
Ááhh, 1.4 PD lenne a legjobb, illetve még az 1.4 szopóbenzin jöhet szóba, mindkettő manuálissal. Az 1.6 FSI és az 1.2 PD ki van zárva.
szerk.: Mondjuk ez, bár a km-hez egy 2-es szorzót szerintem nyugodtan hozzátehetünk.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201781 üzenetére
Engem a könnyen levehető motorháztető vett meg. Mivel alapvetően úgy is én szerelném, ezért nem hátrány, ha jobban hozzáférek a dolgokhoz.
…………………………Ja, elmaradt a köszönet t1-nek és MC Pitének!
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
MC Pite #201777 üzenetére
Ha elmegyünk egészen a kerítésig a betonnal, egész nagy ráfordulót lehet csinálni.
A WagonR meg azért van ott, ahol, mert az hétköznaponként reggel 7-től este 6-ig távol van, így ha kell valami a garázsból, könnyebben hozzáférünk. A Jazz van, hogy napokig meg sem mozdul. -
Próbáljátok ki, ha élőben ok, akkor jó lehet.
Csak anyud tudjon oda frankón be/kiállni. (Meg a wagonr lehetne mellette, az rövidebb. -
tboldi
nagyúr
Elhiszem, de csak anyumnak kell a vasútállomásra járni, ha éppen nappalos, akkor hajnali 4:15-kor még akadályt sem képezne.
Ha együtt mennénk valahova, ott a Jazz, ahogy eddig is. A fogyi meg sokadlagos szempont, valamennyit úgy is térít a kórház a dolgozóinak, ha jól tudom. -
tboldi
nagyúr
-
-
grizlisandor
veterán
(#201749) tboldi & (#201752) Luck Dragon:
Akkor csak a szokásos.
Szimpatikus autó, kár, hogy nem vagyok oda a szedán formákkért.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201767 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201763 üzenetére
.......................Peugeot 1007 anyumnak? MC Pite, bitpork?
Az ajtójáról rémlik, hogy bajos valami kapcsoló, de pont a tolóajtó miatt lenne tök jó, megnyitnánk a 7*7 m-es garázs oldalát, és így kényelmesen elférne a Jazz előtt keresztben. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201761 üzenetére
-
-
tboldi
nagyúr
Don’t know. 🤷♂️
szerk.: Első fékszett Zimmermann-ból nem egész 70k.
szerk. 2: Hátra meg ~52, nem olyan nagyon vészes.
szerk. 3: Komplett Exedy kuplung itthon hiánycikk per pillanat, de a lengyelektől ~143k Ft. Nem kirívó, egy 2.4-es Accordba is durván ennyi.
szerk. 4: Első lengéscsillapító 48k/db (Kayaba), hátsó 35/db. -
-
válasz
grizlisandor #201748 üzenetére
Elírás , ami kézi váltóval szerelt az nem összkerékhajtású , ráadásul kis hazánkban nem is árultak ilyent csak Németországban. Ez egy behozott facelift amiben a híres audio rendszer sincs benne azaz ez a “fapad kiadás “ pár extrával feltupirozva ami nekünk is volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201750 üzenetére
De ettől még az autó jónak tűnik.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #201748 üzenetére
Szerintem a nepper nem tudja, mit is árul igazából.
Felszereltségben nem volt variálás, csak annyi, hogy vagy FWD manuális váltóval, vagy 4WD CVT-vel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
mody123 #201729 üzenetére
Tök komolyan: Suzuki Kizashi
-
szabonagyur
félisten
Autó tipp kellene (nem magamnak, én tovább örlődök).
1,5M + sallangok
Városi használat + 2 hetente vagy havonta 2x300 km autópálya 130-al
A sok rövid városi táv miatt talán csak benzin inkább.
Sedan forma a bejövős, de inkább egy kombi lenne a jó a sok pakolt lom miatt (sedanban túl sokat kell játszani, hogy beférjen a kis ajtónyílás miatt).H Astra 1.6 az első tipp (Opel szerelő szaki már van).
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201744 üzenetére
Suzuki Kizashi
-
Mondjuk nem árt tisztázni mi az a "dinamikus", meg mi a használat módja...
Van akinek az 1.2T is az egy egy tonnás autóban, van akinek még 2.5T sem az eléggé. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201738 üzenetére
Accordból a 7genre gondolsz, ugye?
Csak mert annak a 2.4-ese problémamentesebb, mint a 8gené. Mondjuk utóbbi valszeg bele sem fér a keretbe. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
szőröscica #201731 üzenetére
Vigyorogva nyitottam meg, nem csalódtam - jöhet még máskor is!
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szőröscica #201731 üzenetére
Most nem teljesen tudtam eldönteni, hogy melyik "fájdalmas úton" akarod elindítani ezzel az élvezetes autónak az ajánlásával.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szőröscica #201731 üzenetére
Bontott fék mennyiér' van hozzá?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #201731 üzenetére
445 lo hatsokereken. Azt elnem!!!
-
mody123
tag
Sziasztok,
Autó vásárlás előtt állok és szeretnék tanácsot kérni hogy mi lehet a jó választás.
Ami a lényeg hogy legyen benne hely hátul is elférjen benne 4 fő kényelmesen, "dinamikus" legyenSedanok érdekelnek elsősorban ja és benzines
. Keret rá 3m.
Válaszotokat előre is köszönöm
-
válasz
Doki16 #201720 üzenetére
Abban a turbó gyárban dolgozok ahol ezekhez is a turbót gyártjuk; meg érdekel a technika, hidd el hogy rengeteg dologban tér az a sima és a hibrid 1.4TSI (egyiknél gyors warmup van, a másiknál azzal számolnak hogy hidegen is kaphat nagy terhelést). És a DSG és DSG között is van (nyilvánvaló) különbség; aminek nagy része megegyezik, de ami nem, az biztos nem filléres.
Egy szett normális gumi az ugyannyiba kerül a Passatra mint egy Suzukira, és addig is bírja? Futómű elemek? Kipufogó, csillapítók, ablaktörlők, fékek? Egy villanyos hátsó fékhez ollózzunk össze egy Passatos meg egy tetszőleges Suzukis (Swace nem ér!) szettet, plusz a csere díját is. Vezérléscsere? Koksztalanítás?
Meg a PHEV modelleknél sosincs gond a töltőlektronikával, inverterrel, szinte semmi egyébbel...Nekem mindegy, lehet a hat is nyolc; felőlem egy Passat GTE lehet gombokért fenntartható, olcsón szervizelhető, olcsó alkatrészes autó.
-
-
LZs?!
aktív tag
Igen, azt láttam a megnézett kocsikban.
Ha egyszer lenne érkezésed, esetleg tekerd le a könyöktámaszban, hogy akkor van-e érdemi diffi, mivel az elrendezés ugyanaz; tényleg kíváncsi vagyok rá.
Esetleg annyi fórja lehet, hogy ott közvetlen 'csapja' van az átmenő csatornából, míg a kesztyűtartó külön egy oldalági kivezetésből kapja.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Vismajor01 #201719 üzenetére
Azért a hibridnél mégiscsak ott van a villanyos hajtás és a benzines is. Ha valami nyűg lesz vele, akkor több a hibaforrás szvsz, nem annyira egyszerű történet, mint egy benzines megoldás.
-
Doki16
addikt
válasz
MC Pite #201718 üzenetére
Nem a GTE-t akarom védeni, de az általános karbantartás nem drágább mint egy Suzukihoz. Sőt egy 2008-as Kia Riohoz drágább volt az olaj és az összes szűrő mint a Passathoz. Ez azért van mert a hibrid motorja ugyanaz mint a sima benzines és a váltó is DQ250 fajta, ami nagyon sok kocsiban van. Az olaj ugyanaz hozzá és szűrő is DQ500-ból való.
De egyetértek veled, ha nem kell a hibrid neki és nem érdekli az elektromos autózás, akkor jobban jár egy nem DCT-s koreai kocsival.
-
Az sokat nem jelent. Vezettem orrtolós hátsókerekest is, és olyan elsőkerekesem van, aminél mindig előbb megy a hátulja mint hogy az orrát tolná ki az ívről.
Meg egy két fwd hothatchat ami nagyon középre meg kicsit seggdobósra volt hangolva.beni18: Ceed.
Vismajor01: Olcsón fenntartható/alkatrészes kell neki, miért beszéled rá Passat GTEre? Passat nem olyan olcsó alkatrész terén, a gte moztorja és váltója alig egyezik meg a nem hibriddel...
Meg hétért kb újonnan venném (Ceed/i30/Megane, vagy bevárnám a 308at).
Szerviztörténetet nem méltatnám, hogy (itthon) mit ér... -
LZs?!
aktív tag
válasz
venom8888 #201714 üzenetére
Ahogy Bdanyy is írta.
Egyébként nem hűt 'rendesen', de jobb, mint a semmi.
PS: egyébként a számomra ellentmondásos dolog, hogy pl. a jelenlegi Skoda-ban van, de...na, most a kesztyűtartó maxra tolva is legfeljebb 'nem meleg', ellenben a könyöklőben lévő tároló (ami nem hűtött, mint feature) folyamatosan 'jéghideg', mivel a kardánalagúton áthúzott, hátrafelé menő szellőzők csatornája pont alatta megy.
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Ezt a hutheto kesztyutartot hogy kell elkepzelni? Nekem soha nem volt, es nem is ultem ilyen autoban amiben lett volna. Rendesen hideg van benne,mint egy hutoben, vagy mi? 2-3 dobozos colat lehut rendesen hidegre?
-
Vismajor01
addikt
válasz
beni18 #201712 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy különleges, csak azt, hogy saját pénztárcád ellen beszélsz ha kizársz olyan autókat amik 100e fölött futottak de karban voltak tartva(és pl autópályán használták őket) olyanokért, amik papiron 60 ezret mentek de olajcserén se jártak soha.
Nyilván 60 ezerrel is lehet jó autót venni, csak szerintem saját magaddal szúrsz ki ha egy csomó teljesen jó és racionális választás autót szűrsz ki csakmert 150e-t futottak
Én pl most adok el egy Priust majd 320 ezer km futással, de tudom, hogy a köv tulaj úgy fogja tudni használni mintha 120 lenne benne
Mint beltérileg mind mechanikusan
-
beni18
tag
válasz
Vismajor01 #201711 üzenetére
Miért olyan különleges hogy 50-60k km ne legyen benne több ennyi idősen? Amit linkeltél bőven 100k km felett van. Volvokkal az a bajom, hogy brutál drága az alkatrész, így nekem mindenképp kiesik.
-
beni18
tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állunk párommal és teljesen el vagyok veszve. A kritériumok, hogy tágas csomagtartója legyen, megbízható motorral rendelkezzen és ne legyenek megfizethetetlenek az alkatrészek. 2018 utáni és max. 50-60k km legyen benne, a keret kb 7 millió. A fontos még , hogy azért szeretném, ha legalább minimum 1,4 motorja legyen és 140Le fölötti. Ilyen nagyon kicsi ccm motort nem szeretnénk, ami csak erőlködik a kasztni alatt. Csak benzines vagy hibrid jöhet szóba, dízel kizárt. Ezeket a típusokat néztem és szeretném kérni hogy véleményezzétek:
Opel Insignia
Honda CRV
Skoda Octavia/scala
Kia ceed/proceed/sportage/niro
Hyundai Tucson
Nissan X-trail/Qushqai
Volkswagen passat
Renault Talisman
Mazda 6
Ford Kuga/Mondeo
Mitsubishi Outlander
SSangYong KorandoKöszi előre is.
-
nesa
veterán
válasz
Luck Dragon #201707 üzenetére
Nekem is ez volt a gondolatom hogy ilyet, de jó lenne ha lenne más alternatíva is.
Nekem nagyon tetszik a v8 dízel hang.
(#201706) zoo8800
Voyager tetszik, lehet ok nélkül de engem kicsit ráz a hideg a VM motoritol.
-
nesa
veterán
válasz
Luck Dragon #201702 üzenetére
Én is az L2h1 scudora (testvérekre) gondoltam de reméltem van más is ami elkerülte a figyelmem.
A Nimitz jó, teszikkörnyezetbarát... csak néhány apró probléma van vele, szóval nem jó, akkor úgy kérdem hogy B jogsival menjen legyen elég 1 fő az üzemeltetéshez , ne keljen több ezer ember hozzá.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Vismajor01 #201679 üzenetére
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Xiaomi 11T Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest