- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Projektor topic
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SONY LCD és LED TV-k
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz Tothgera30 #5103 üzenetére
Ennek még jobb:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=QjiqI2DBU18
Egy kis Swift.... Bár a Kizashi az igazi -
h1n1_900
senior tag
válasz Tothgera30 #5108 üzenetére
Milyen motor van benne?
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #5110 üzenetére
Az autóba.
-
h1n1_900
senior tag
válasz Tothgera30 #5110 üzenetére
WagonR+
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
Vesztor87
senior tag
válasz Tothgera30 #5113 üzenetére
Az 1,3-76 lovas?
Amúgy a Wagont kicsit furcsállom... ha már Suzuki és magasabb, akkor inkább Ignis (nem akarlak bántani, félre ne értsd), csak nem értem mi tetszik benne...
64e km-el nem csoda hogy nem akar szét esni, az szinte új. Szüleim Ignise is alig hajtott, 6 évesen van benne 50e km kb.... olyan mint ha a szalonból hoztál volna ki... -
h1n1_900
senior tag
válasz Tothgera30 #5154 üzenetére
Bele megy a sar? Hol mesz te azzal
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
dízelracer
senior tag
válasz Tothgera30 #5154 üzenetére
"A Wagon meg olyan kis aranyos, ha meg menni kell, akkor lép mint a mérgezett egér."
Bazze ez aláírás gyanús.
-
dízelracer
senior tag
válasz Tothgera30 #5314 üzenetére
Én szeretek dinamikusan haladni. Mikor próbáltam piros lámpától indulva kisorolni a külső sávba majdnem agyfaszt kaptam, hogy csikorog, érezhetően pattog a kerék a kocsi meg nem gyorsul. Nem lehet vele "kilőni" mert az autó nem partner hozzá. Lehetne akár 200lóerő is akkor sem lenne jobb.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Tothgera30 #5314 üzenetére
Nem ugyanaz a kettő autó, elég sok a difi... -
dízelracer
senior tag
válasz Tothgera30 #5333 üzenetére
Csak a wagonr-nél tapasztaltam ezt.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Tothgera30 #5740 üzenetére
Csak azért, mert a kategória társakhoz képes relative olcsó. Szerintem egész pofás kocsi, és alsó közepes, tehát sok szempontól komolyabb mint egy B szegmens beli kocsi.
-
Zewa
senior tag
válasz Tothgera30 #6036 üzenetére
A mondeonk Németo-ban és Ausztiában futotta le a km-einek vagy 50%-át.
Oda figyel az ember hogy nagy vasak mögött ne menjen meg köves úton ne nyomja de a többi csak szerencse kérdése.. Wagonhoz legalább "olcsó" a szélvédő.
Pécsen és az útépítés?! vicc..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Nordik
őstag
válasz Tothgera30 #8580 üzenetére
Köszi!
Egyébként ilyen árban érdemes autóban gondolkodni? Hasonló árban esetleg van még más típus ami vállalható?
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #8582 üzenetére
Ha egy ilyen 1.2-es Clio-val gond van, szerinted ott mire költ el 250.000 Ft-ot?
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #13498 üzenetére
nem hallotam még hogy adalék kipucolná...
kiszed, csavarhúzó, benzin fogkefe stb...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #20032 üzenetére
Ebben az esetben maximálisan megbízható.
-
Ck.
addikt
válasz Tothgera30 #20032 üzenetére
Az 1.8-as többet fogyaszt, mint a 2.0-ás és több a probléma is vele, elég rosszul sikerült konstrukció. Én tuti a 2.0-ásat venném inkább, de nézz utána nyugodtan a mondeo.hu-n is, ott is meg fogják ezt erősíteni.
-
hobizoli
nagyúr
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #20127 üzenetére
Akkoriban a szembejövő is Lada volt.
(#20133) Dell XPS: Jaja, iszonyatosan mennek, 250-300-ért megérheti megvenni, néha durvulni egy kicsit.
-
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #20127 üzenetére
HI!
gyerokmeg, max a mama fantaziajaban:- )))
udv
neduddki
p.s. esetleg papa pajzan gondolataiban
mod: tomcsi23: szeressuk oket gyerekek...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #20139 üzenetére
"160-al csapott szét egy traktort, ha 80-al ment volna, akkor is ott marad"
Ebben azért nem lennék biztos.
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #20156 üzenetére
Értem amit mondasz, de az biztos, hogy 80-nál több esélye van, mint 160-nál. Egy ilyen töréstesztben, ahol az NCAP-nál 64-gyel, itt meg 80-al mennek neki, egy mozdulatlan tárgyról beszélünk, amit ha egy tank megy neki, akkor sem mozdul el. (Najó, lehet elmozdul, vagy felőlem lehet biztos is, de nem ez a lényeg.) A traktor esetében pedig ugyanúgy érvényesül a fizika, tehát az autó arrébb fogja tolni a traktort, az lehetetlen, hogy a traktor ne mozduljon meg, és a traktor oldala nem annyira merev, mint az a cucc, amibe nyomatják a törésteszten a kocsikat.
Nem akarok okoskodni, csak én úgy gondolom, hogy ha 80-nal megy, akkor simán lett volna esélye a túlélésre. Persze tudom, hogy az egy dolog, hogy maga az utascella valamilyen szinten egyben marad, a szervekre pedig megint hatnak különböző energiák, főleg egy átlagos "edzetlen" embernél. Mert amibe belehal valaki, ott lehet, hogy egy F1-es pilóta "röhögve" szállna ki, mert olyan terhelés neki "rutin".
-
Ck.
addikt
válasz Tothgera30 #20104 üzenetére
Személyes tapasztalatom nincs, mert nekem a 2.5 V6-os volt, de annak is volt pár idegesítő hisztije. Akkoriban évekig bújtam a benzines mondeok topicját, emlékeim szerint az 1.8 tipikus hibái voltak különböző alapjárati problémák, rángatás, pillangószelep, stb. A trafókat, gyertyakábeleket úgy eszi, mint más autó az izzókat. Mondjuk arra az én 2.5-ösöm is kényes volt....
Érdekes módon a 2.0-nál nem volt akkora hisztéria, mint amit az 1.8-as kavart... ráadásul a 2.0 pedig ténylegesen kevesebbet is eszik.Bármelyiket is veszed, nagyon figyelj a kettőstömegű lendkerékre, egyedül a V6-osokban (2.5, 3.0) nincs, az összes többinél szériatartozék... Váltáskor mindegyik keményen csattan időnként, de ezzel ne foglalkozz, ez a rendeltetésszerű üzemi működés.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tothgera30 #20176 üzenetére
523-at próbáltam, de az sem az igazi. 25 alatt sztem a kasztni nehéz neki
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tothgera30 #21278 üzenetére
Nem javallt a megvétele. Már a 2.8 és 2.5 blokkok is nehezen szerelhetőek, de a w8 valószínűleg a szerelők rémálma.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
AMD Power
titán
válasz Tothgera30 #21278 üzenetére
Ez egy állat lehet. Mondjuk ne menjen rajta tönkre semmi sem.
-
AMD Power
titán
válasz Tothgera30 #21282 üzenetére
Igen sajnos. Én mondjuk valami 1.6 16v (1xx Le) géppel kibékülnék.
-
AMD Power
titán
válasz Tothgera30 #21282 üzenetére
Nekem meg tök érdekes. A gyenge 1.4 8v mocim meg pont ott indul meg. 110-tól 150-ig tök jól megy ahhoz képest ,hogy 60Le 116Nm.
-
AMD Power
titán
válasz Tothgera30 #21286 üzenetére
Én azért az autópályán mindig "kiégetem" 140-nél pörög vagy 4000RPM. De kell neki a város után.
-
AMD Power
titán
válasz Tothgera30 #21288 üzenetére
Pedig tolni kell neki néha.
-
Balupapa
senior tag
válasz Tothgera30 #21282 üzenetére
Ismerősönek volt ilyenje, panaszkodott, hogy sokat eszik, városban 17liter körül, annyit mint az A8 W12 L-ja
Annyira nem jó a hangja szvsz, nagyon "négyhengeres" ...
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #21278 üzenetére
Ha, nem tudnám miért vettél injektoros robogót, még el is hinném.
Egy ilyen Passat-ot fenntartani, felér 2 luxuskurva éves eltartásával, - beleértve a ruhavásárlásokat, fodrászokat, körmösöket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#10726912
törölt tag
válasz Tothgera30 #21313 üzenetére
Ne félj, sokszor-sokan nyúlunk egy-egy autó láttán tamponért...aztán beülünk a nagyon optimális verdába és hajts...
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz Tothgera30 #21313 üzenetére
Nem nagyon akarok beleszólni eme eszmefuttatásba, de a Volvóéknál van feltöltött 2.9-es motor ( T6 ), ami megy úgy (szerintem még jobban is gyorsul) 4.0-s VW, és fogyasztásban is barátibb. Gondoltam megemlítem. Bár ezeket tényleg jóval többe kerül fenntartani, mint egy 2.0 alattit. Főleg, ami ilyen olcsó már.
<tRucKdriFteR>
-
válasz Tothgera30 #21330 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#10726912
törölt tag
válasz Tothgera30 #21330 üzenetére
EZ az egyik olimpiai lángom.
Csak mert praktikus, kis család elfér benne, egy-egy hosszabb távba nem hal bele, olcsó fenntarthatóság...
AMD Power: Az első kocsim a 1.9-es tempra volt...megvétel után rendbe raktam (optikai tuning:üléshuzat, váltó szoknya csere, kormány is kapott fekete szivacsos borítást /nem jut eszembe a neve / , aránylag normális zene, kipucolva kívűl belül, wakcolva fújkákva), volt pár hónap, amíg hiba mentesen működött, szerettem vele járni. -
zoo8800
veterán
válasz Tothgera30 #21330 üzenetére
Nézegesd a Saab 9-5-öst is. Nagyon komoly vas.
rip and tear, until it is done
-
varga911
senior tag
válasz Tothgera30 #21344 üzenetére
Sokkal regebbi, Vectra B alapuak. Csak a legujjabb 1 evig gyartott 9-5 epul az Epsilon platformra.
-
Ck.
addikt
válasz Tothgera30 #21278 üzenetére
Ha nekem most lenne ennyi, akkor átnézetném és ha minden ok, akkor nem hagynám ott. Gázt bele, aztán hadd menjen.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tothgera30 #21355 üzenetére
W124 E30024V? E420? Esetleg W210 E320-E430? Mondjuk a W210 az már könnyen betegágy lehet.
Smoke & Torque
-
Ck.
addikt
válasz Tothgera30 #21355 üzenetére
Kb. 9 liter benzinnek felelne meg a vegyes fogyasztása.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tothgera30 #21357 üzenetére
Itt a te autód.
Jelenleg én is Wagon-al tolom. E39-be mi tetszik? Nekem azok annyira nem jönnek be hogy hihetetlen. Az E38 az viszont nagyon.Smoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #21347 üzenetére
HI!
amennyibe ennyit hajtod abban van gondolom falunk kivul is, akor nem leszgond az egr-vel
az hogy 9 eves az elmondasod alapjan azt is jelentheti, hogy kb mint az uj, de ha csak ennyore figyelsz oda ra mint eddig akkor meg par 9es benne van, amin elgondolkoznek, az a vezetoules kidobasa meg hozza ha lehet egy volvoera 850/s70 /de halkan jegzem meg a civic 7g4d ulese s meglepoen jo, es nem egy volvo renimeju es aru/udv
neduddki
mod: Szplöttyy: ez kb 2x varosban mint a buzuki /szok hozza semmi pejirativ felhangja nincs es kedvelem oket, foleg a swift bandat;- )/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #21363 üzenetére
HI!
nem a civicet janagatom, henmcsak a buzuki ulescseret, volvora /v. olcsobb megoldaskent az es?-re/, de ha Te nem ugy szallsz ki a joszgbol 1ora utan, hog agynvertek,akkor szenrwncsedre az ulessel sem kel bajlodni
udv
neduddki
mod: barcsak a accord 7g kombi ne hallotaskoicsnak nezne ki...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsid
senior tag
válasz Tothgera30 #21363 üzenetére
"Bár 183-184cm vagyok, ergo majdnem az összes autó megfelel, csak szeretném ha magam mögé be tudnék ülni, ülés állítás nélkül, úgy hogy kényelmesen elférjen a lábam is"
Én 188 vagyok, de ennek a kritériumnak eddig nem sok autó felelt meg maradéktalanul, bár lehet máshogy értelmezem a kényelmest<tRucKdriFteR>
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #22825 üzenetére
316i...de 1796ccm?
-
Typhoon47
őstag
válasz Tothgera30 #22825 üzenetére
igen, meg.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Varoz
őstag
válasz Tothgera30 #22830 üzenetére
Persze ekkor viszont eszembe jut hogy pár éve 1.4-es 8 szelepes Fasztrában szinte szuicid hajlamok törtek rám, mikor a 280-as csuklós Ikarus levillogott
Remélem nem haragszol, de ezen felröhögtem.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Typhoon47
őstag
válasz Tothgera30 #22830 üzenetére
E39 2.0i? az úgy nagyon kevés. alap a 25i de inkább felfele
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Varoz
őstag
válasz Tothgera30 #22840 üzenetére
Ú, én agyf.aszt kaptam volna.
Nem csodálom, hogy akkor nem röhögtél. :/hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!