- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen monitort vegyek?
- Fujifilm X
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ekkora motorral ez nem lesz sportautó, nem fogsz az autópálya belsőben villogni az X5-ösökre, de ha jellemzően a helyváltoztatás a cél, és a sebességhatárokat nem dinamikusan akarod betartani, hanem ténylegesen, akkor azért lehet ezzel élni. nekem volt ennek a motornak 90 lovas verziója egy Focus kombiban, és soha nem éreztem magam út akadálynak. plusz egy laza chip és 140 lóerő 320 Nm lesz belőle (másik [link] , ugyan azzal az eredménnyel)
-
tKb.
tag
Köszi a gyors reakciókat és infókat. Én olcsóbbnak látom. Mk5 ferdehátú Mondeo, nagy navival és 200e km alatt eddig nem nagyon volt mostanában 4M alatt, márpedig az utóbbi hónapokban sűrűn nézegetem. Kormány eléggé megviseltnek látszik, de az orvosolható.
Az esetleg, hogy márkakereskedés/szerviz hirdeti a megbízhatóságot emeli? Alapvetően nem vagyok egy nagy guru, szóval biztosan Apóssal néznénk meg együtt, de szerettem volna megkérdezni a véleményeteket erről a konkrét autóról és modellről. Ezt illetve a 2015 utáni C-Maxokat nézzük a párommal.
Másik leírás alapján 270Nm-t látok, az elég lehet azért, nem?
-
tKb.
tag
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni a véleményetek az alábbi autóról, jó vásár lehet? Mitől lehet, hogy az ár az ilyen nyomott?
[link]Köszönöm előre is!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
#42431471 #223888 üzenetére
Megbízhatóság szempontból kb legjobb kombináció. Az 1.4 rettenet kiforrott cucc, a villanymotor miatt pedig olajos (masszívabbik) DSG van bennük. Magas futással a váltó mechatronika javítása lehet szükséges, ami drágábbnak mondható kockázat esetleg, de arra is van itthon specialista műhely.
-
szebe
addikt
válasz
Spartacushu #223886 üzenetére
Feltételezem a 20 éves klasszikusról van szó, nem a 2016-tól gyártott utódról.
Nem bonyolítanám túl, gyári rádió helyére keret, aztán valami standard 2 din megoldás, minimum 4 giga rammal. Akár aliról is, azokhoz szokott járni kamera is.Alternatív megoldásként carpuride és a hozzá hasonló eszközök
-
Spartacushu
csendes tag
Sziasztok! Vettem egy ignist és tervezek venni egy androidos egységet, ki milyet szokott használni? 7'-est nézegettem, de reszponzitivás és stabilitás miatt nem tudok mihez viszonyítani, mivel még nem volt ilyenem. Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, egy tolató kamera se lenne hátrány a kényelem kedvéért..
-
ArthurShelby
addikt
válasz
lockdown90 #223884 üzenetére
7.5M
-
lockdown90
senior tag
válasz
ArthurShelby #223879 üzenetére
mennyi volt?
-
adrian14
tag
válasz
#42431471 #223878 üzenetére
Bár nem 2-3 éves és kicsit régebbi technika, de én lehet rámegyek majd a KIA Optima phev-re. Két dolog, ami negatívum lehet az Optimánál: váltó lassabb, mint a modern dsg-k és a fűtés nem megy tisztán elektromos módban.
Szerintem VW bármilyen GTE és Superb phev kombóval 2-3 évesen nem lősz mellé alacsony futásteljesítmény mellett. Szoftveres része viszont nem tudom, hogy mennyire stabil ezeknek az autóknak. Régebbiekkel úgy olvastam, hogy voltak gondok. -
NeoPampalini
senior tag
válasz
ArthurShelby #223879 üzenetére
"csodálkozott, hogy nem kp"
Egy bizonyos szint felett ez magától értetődő... Feleségem kolléganője is kérdezte, amikor először járt nálunk, hogy "ahaaaa, és ti is zsebből, kp-ra vettétek a házat, ugye?". Hát b.zmeg, nem.
-
válasz
ArthurShelby #223879 üzenetére
szijjjarto ur is megmondta, “csak kp”, szoval ezen mar nem csodalkozom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223879 üzenetére
Tipik adocsalo tuzepes...
Klimaban keves lehet a gaz, azt nezessek meg.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
focvis #223708 üzenetére
Ma végül megvették, kodiak lett. 2l tdi 150ló, 2019, dsg, 2kerekes (nem a 4x4), 200ezer km, sok extra. Mire hazaértek vele a klíma is megjavult (hideget újra fújja).
Valami tüzépes csávó feleségé volt (de a férfi árulta), csodálkozott, hogy nem kp, és végül nagy nehezen lehetett a feleség számlájára utalni (elvileg neki nincs bankszámlája)
-
#42431471
törölt tag
2-3 eves phev-bol milyet erdemes venni? Kia ceed kombi tetszene, de nem ismerem ki magam a piacon. Van ajanlott?
-
benfolds
őstag
köszi, közben rájöttem, hogy valszeg pici lenne.
-
benfolds
őstag
Ford Fiesta 1.25L benzin 2009-ről mint típusról vélemény, tapasztalat?
-
rbalint88
addikt
válasz
scott_free #223862 üzenetére
Miniy Countryman mar a 2.gen Mini, ugyhogy abban Prince motorok vannak, inkabb dizelt vennek belole
Egyebkent olyan, mintha BMW-d lenne - tartos, megbizhato vonalon nem ez jutna eszembe elsokent -
szebe
addikt
válasz
scott_free #223862 üzenetére
Városi használatra ami belefér a keretbe toyota hibrid, egyébként valamelyik egyszerűbb szívómotoros darab (Auris/Corolla, Megane3, Focus3, stb)
-
scott_free
senior tag
Sziasztok,
3 millió forint körül milyen márkában/típusban érdemes gondolkodni, ha a Yarisnál nagyobb méretű, tartós, megbízható autó kellene? Főleg városi használatra lenne.
Más: a Mini-k (Countryman) milyen minőségűek?
Köszi!
-
tototos
addikt
válasz
lockdown90 #223860 üzenetére
P3 Plugin. Előtte P2 volt. Meg unokatesomeknak intéztem egy Volvo V60 D5 PHEVt.
-
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #223853 üzenetére
Azért mondom, hogy nem általános, van így, de lehet úgy is. Csak a sztereotípiák, hogy a német autók mind rohadnak. Itt pont a szomszédban van egy 202 C klasse, ami köztudottan elporlik. Ezt mintha a szalonból hozták volna ki... Tudom, mert anno volt nekem is ilyen...
-
setup
tag
válasz
Biqci #223851 üzenetére
Persze, a hozzáállásom. Igazad van. Minek is szarozni adásvételikkel egyáltalán nem? Nem kell azt eladni. Minek? Azzal csak a munka van.
Minden hónapban ráírsz x ezerrel többet a 20 éves roncsra is és kész. Az összes használtat felvásárolod.
Lakat mögé teszed egy telken és ott rohasztod miközben egyre nagyobb számokat írsz a szélvédőkre, hát az piaci működés. Egyre gazdagabb vagy nem?
P.csába a németekkel, hogy 800EUR-t írnak a szélvédőre zsírkrétával. Te ráírsz 3000-ret, aztán esténként összeadod a szélvédőkre írt számokat és bontasz egy sört mert gazdagodtál nem? Hát mi bajod lehet?
Valaki autót akar venni bármelyiket választhatja, úgy is mindet túláraztad nem? Igaz, hogy minden méteren van egy versenytársad, de hát az is szereti a sört, már csak nincs olyan gyilkos verseny, hogy olcsóbban ad bárki bármit nálad? Neeeem, hát akkor szólunk, hogy rossz a hozzáállása -
tototos
addikt
válasz
lockdown90 #223850 üzenetére
Azok
-
setup
tag
válasz
tboldi #223847 üzenetére
Attól függ hol laksz, nekem 6km-ben már benne van BP is, újpesti kereskedéseket is bedob rá.
Elindulok a külső váci úton haza Dunakeszire és egymás után autókereskedés autókereskedés után, de ugyanúgy Göd felé is újabbak, Fót felé is. Ha nincs legalább 20 darab 5-10km-en belül, akkor egy sincs és mind a környéken élők zsebére játszik, háhht itt nyílik.
Egyre több van, miközben az országos fogyasztás csökken, sőt rekord alacsony. Hogy lehet ez?
Ha egyesével van 3milla rezsijük havonta, akkor havi 60 millát dalolva fizetnek ki csak az itt a környéken élők azért, hogy minden sarkon legyen egy kavicsos? Ez a hihető történet? Igen? És ki a fenének kell itt ennyi?
Teljesen szürreális az állapot, ami itt kialakult. Ez lenne a normális piaci réseket töltő piaci működés és akkor ez a 20 kerekedés együttesen képez egy olyan kínálatot, hogy a fórumtárs mit ír felettem párral? „Én az utolsó 3 autót Hollandiából vettem, csak fényképet láttam róla.” Hát az sem véletlen, ha valaki ekkora kockázatot vállal az is tuti, mégis milyen piac az, ami mellett ekkora kockázatot vállalsz? Van erre szó. Úgy hívják, hogy VERSENYKÉPTELEN..
Minden kilométeren kereskedés és vele páratlan gyilkos verseny a vásárlókért, de a piac meg mindösszesen versenyképtelen? Nem jön ki a matek akárhonnan közelítesz minden irányból bűzlik.
Ennek ellenére az összes lókupec lyukat akar beszélni a hasadba arról, hogy ez teljesen oké és ez egy természetes verseny eredménye. Mind a 20 kereskedő dalolva fizeti a rezsit és egyik sem megy csődbe, sőt új nyílik, mert csökken a fogyasztás. Mi van?
Ez semmilyen közgazdasági alaptörvénynek nem felel meg ez az állapot, ami itt kialakult. Normál piaci folyamat ilyen állapotot egyszerűen nem hozhat létre. Kizárt. Teljesen egyértelmű, hogy ez egy maffia.
A kérdés csak az, hogy mikor borul ki a bili. -
tboldi
nagyúr
válasz
Biqci #223851 üzenetére
Nálam éppenséggel igaz, az előző hónapban lakatoltattam ki a Jazz-t, mert nem engedték át a műszakin.
Heinersreuth-ból hozták egyébként 2015-ben.
-
Biqci
aktív tag
válasz
setup #223843 üzenetére
...nem találtam még ajánlatot cellacserére Honda akkuhoz. Priushoz több is lenne, de Hondához nem találtam, ha meg egyben kell cserélni az gazdasági totálkár...
Nem véletlen. Mondtam, hogy végigolvastam a szerintem fellelhető összes német topikot, mivel ez releváns nekem. Semmi gondról nem számoltak be, igaz a merítés is kevesebb mint a Priusnál. De... Ha van valami gond, nem kell feltétlenül összeomlani az árak miatt, lehet komplett akkucsomagot kapni, igaz garancia nélkül, de hivatalos mérési jegyzőkönyvvel. A Kleinenzeigenen, az itteni Jófogás, hónapokig volt fent 600€-ért egy pakk, nem kellett a kutyának sem. Azóta eltünt igaz, de ha annyira hullanának, rögtön lecsaptak volna rá. 80k km-t futott autóból lett kivéve. A srác árulja a hozzávaló 1,5-ös benzinmotort, lassan egy éve...
Szerintem hibás a hozzáállásod. Ritkán lehet csak a közelben megfelelő autót találni, főleg Magyarországon. Kicsit át kellene gondolni a dolgokat és lehet hamarabb tudnál pezsgőt bontani...Így nem olyan vonzó számomra egy olyan öreg Honda, amin már elindult a rozsdásodás is és még a sárvédőíveket is kezdhetem javítgatni...
Megint a sztereotípiák. Nem rohan minden Honda, hiába német. A lányom Jazz-e 2006-os volt, de sehol nem volt rozsdás. Az alja volt barna egy kicsit, de simán Tüv-öt kapott. Csak azért lett eladva, mert a kuplung csere, a fényszórók cseréje, a még eredeti fékcsövek cseréje több lett volna, mint az autó piaci értéke. Vett egy 2010-es 1,8-as Civicet, abszolút rozsdamentesen. Az én kocsim is ilyen. Nem mindegy hol vagy, nálunk nincs tél, télen talán 1x esik 1 cm hó, ami reggelre elolvad. Szóval bármi előfordulhat, igaz az ellenkezője is. De erre kisebb az esély... -
tboldi
nagyúr
válasz
setup #223843 üzenetére
Én úgy "keresek", hogy ami 0-5km-re van, itt helyben hirdetve magánszemélynél […] Közel nulla így a kínálat hónapok óta a maffia miatt
Szerintem inkább a 0-5 km-es körben keresendő az oka, ez túlságosan leszűkíti feleslegesen. Mosonmagyaróváriként volt, hogy elmentem Debrecenbe egy motorért, de az utóbbi 3 autónk is soproni (110 km megyén belül), érdi és budapesti volt, egyik sem a szomszédban van.
-
setup
tag
válasz
szebe #223844 üzenetére
Magánszemély nem tud kartellbe szerveződni. A GVH-nak nincs köze ahhoz, hogy magánszemélyként mennyiért hirdeted a holmidat. Ha egy kartell felveri az árat és magasan tartja a piaci árakat illegális eszközökkel attól, hogy egy magánszemély is a többihez képest áraz még nem lesz bűnsegéd.
Én a piac láthatatlan kezében 100%-ig hiszek és takarodjon az állam a piacról, de ha 800EUR-ból lehet 3750EUR és ez elmegy árrésnek úgy, hogy ebbe az árrésbe senki nem tör be üzletszerűen az bocs, de bűzlik.
Mobile-n leszűröm 1000EUR-ig a piacot és sorra ugyanazt a szarlavinát látom, amit itthon másfél millára szűrve látok.
Ezzel együtt nem megyek oda és gyújtom fel a kereskedéseket csőcselékbe szerveződve. Még.
Remélem egyelőre "nem vásárolni" azért szabad nekem is. -
setup
tag
válasz
Biqci #223837 üzenetére
Én 42 évesen azon már túl vagyok, hogy xy típusú autót akarok venni. Én úgy "keresek", hogy ami 0-5km-re van, itt helyben hirdetve magánszemélynél és első látásra van benne fantázia, annak utána nézek és ha kóser, akkor odamegyek házhoz személyesen, aztán amit így dob a gép az a kínálat. Közel nulla így a kínálat hónapok óta a maffia miatt, de ez van.
Ha van közte ár-érték arányban valami vonzó akkor veszek autót, ha nincs akkor nem veszek semmit és megyek motorral.
Egy telet már végig csináltam motorral "baccanak egyedül" jeligére, mert én ezeknek nem fizetem ki a tripláját annak, mint amennyiért beszámítják a szomszédomtól az autóját csak, mert be tudnak ékelődni közém meg a szomszédom közé.
Ha megnézem a mobile-n, ott is rengeteg 800-1000EUR közötti autó van, amit nálunk ezek másfél milláért hirdetnek, de csak beszámításkor jut eszükbe mennyit ér, eladáskor még mindig nem tudják mennyit kérjenek és kartellben kérnek ennyit.
Nem tudom mi kell ahhoz, hogy a helyére kerüljenek nálunk az árak. Talán egy működő állam meg GVH?
Visszatérve én nem találtam még ajánlatot cellacserére Honda akkuhoz. Priushoz több is lenne, de Hondához nem találtam, ha meg egyben kell cserélni az gazdasági totálkár.
Így nem olyan vonzó számomra egy olyan öreg Honda, amin már elindult a rozsdásodás is és még a sárvédőíveket is kezdhetem javítgatni.
Keresek tovább és motorozom tovább.
Engem nem érdekel mennyi a rezsije egy lókupecnek. Nem fogom eltartani, mert semmi szükségem rá, hogy minden sarkon legyen egy használt autó kereskedés, mint most. Ennek semmi értelme, hogy az összes magánszemély autóját túszul ejtik kaviccsal leszórt telkeken és háromszoros áron tartják ott akkor is, ha nem kel el csak, hogy a 3 drága között a negyedik import roncs frissen kilakatolva és lefényezve elkeljen annyiért, mint egy sérülésmentes.
Értem, hogy a német biztosító az ottani német bérekkel számolva állapítja meg a roncs maradványértékét és így fillérekért meg tudja venni a roncsot az árverésen, amit itthon alacsonyabb munkabérért dolgozó magyarok kikalapálnak neki.
Világos az árrés és mindenki éljen, amiből tud.
De ha megrohadok se veszek ezektől autót. Motorozom tovább. -
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #223841 üzenetére
Aha... Ezt nem tudtam...
-
Biqci
aktív tag
válasz
setup #223832 üzenetére
Milyen autót akarsz venni? Insight? Nem kell félni, nekem kb 290k km van a CR-Z-ben, ugyanaz az IMA rendszer, ugyanúgy 2010-es évjáratú és vidáman megy. De ha aggódsz, csináltass egy akku tesztet, ott előjön az igazság.
De mielőtt megvettem volna anno a kocsit, én is aggódtam, de ahány fórumot olvastam, mindenhol csak jókat olvastam. -
kenguru99
senior tag
válasz
setup #223832 üzenetére
Ezek a hondák alapvetően mild hibridek. CVT automata váltós benzines autók némi villany rásegítéssel és start stop rendszerrel. Ezek elméletileg el tudnak működgetni hibrid akku hibával is. De nem hinném hogy hosszú távon azért ez túl egészséges lenne az autónak. Én nem tudok arról hogy valahol foglalkoznának magyarországon honda hibrid akku javítással. A márkaszerviz pedig nyilván olyan áron fogja cserélni ami gazdasági totálkár.
-
setup
tag
válasz
kenguru99 #223830 üzenetére
De van egy pont, amikor megáll az autó miatta és cserélni kell, vagy együtt lehet élni vele, hogy már nem segít be? Illetve ez az automata váltó, ami emiatt van ezekben ez mekkora kockázat? Soha nem volt még automata autóm, de ha Hondákban nem szokott betojni nekem végül is tulajdonképpen tökmindegy. Városi használatra venném.
-
setup
tag
Sziasztok, egy 2010-es hybrid Hondánál mi van, ha teljesen letérdel az akupakk? Mire lehet számítani?
Meg szabad ilyen hybrid autót venni ilyen idősen? Van valami specifikus dolog, amit nagyon meg kell nézni vételkor? -
szebe
addikt
válasz
molnarpeter #223824 üzenetére
Okoskerék igazából bármelyik kategóriatársnál tétel lehet.
Megane esetén a hátsó tárcsa a húzósabb, csapággyal együtt van, így némileg drágább. -
Egyébként én még titkon reménykedek hogy valami subarusabb megoldás lesz a toyota 2.5-es hybrid mocival. Bizakodásom oka hogy a mazda cx-50-be is berakták ezt a toyota hybrid 2.5-est amiknál (és nem egy átcímkézett rav4 hybridet árulnak cx50 hybridként ahogy mondjuk a yaris és a mazda 2 esetén csinálják).
-
BaLee
addikt
válasz
flash- #223808 üzenetére
Focus 1.6 TI-VCT-vel bátran vehető szerintem. Árakban nem vagyok most annyira otthon de ilyen 10-12 év körüli MK3-akat lehet megcsíphetsz 2.5 körül. Ott vezérléscsere 180k-nál amivel számolni kell. De nem annyira vészes, vízpumpa csere nélkül (azt gariban cserélték nekünk előtte) 100k alatt volt márkaszervizben, igaz ~2 éve.
Mienkben 220k km van és igaz, hogy nagyrészt hosszú utakon volt használva de vízpumpa cserén kívül csak kopóalkatrészek voltak cserélve ill. az akksi adta meg most magát 7.5 évesen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223819 üzenetére
Vannak műszakilag jók de azok meg igénytelen kopogós műanyagból vannak (pl Toyota, Subaru).
-
ArthurShelby
addikt
Ok, csak a hozzáállás szerintem fontos.
Mert ha a tartósabb autókat veszik inkább, akkor egy idő után a gyártó is kénytelen lesz olyat gyártani. Egy egy rossz széria (pl kigyulladós) az egész márkanevet meg tudja ingatni. Ha jól értem az a feltevés, hogy nincs verseny, kartell van és minden szar. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223817 üzenetére
Nem hát de ha nincs más akkor kénytelen vagy megvenni...
-
tboldi
nagyúr
Igazad van, az is kötelező a vásárlást követően.
Komolyra fordítva - a 2,4 millióért vásárolt MiTón ezeket (mármint váltó, kuplung, lendkerék) kb. azonnal meg lehetett volna csinálni, csak én halogattam másfél évig.
De a gumi és a vezérléscsere megtörtént pár hónapon belül, csak ez a 2 együtt súrolta a fél misit. -
ph_5.5
aktív tag
válasz
flash- #223808 üzenetére
Ha belépsz a Kia Ceed bármley csoportjába a fb-on... nos ha valahol akkor ott előjön az hogy melyik típusnak mi a baja. A Ceed 1.4-es, 1.6-os motorjai régóta tudottan "hibásak". (kokszosodás, dugyttyú átégés) erre kiderült hogy sorba viszik javításra (fórum alapján) a turbosokat is, akár már pár hónapos korban. Nem mertem Ceedet venni az ott olvasottak alapján. Pedig az autó kívül-belül tetszik. (5-7 éves példányokat néztem meg, de a motorhibák a régebbi és újabb egyedeket is érintik) Sajnos jobban hiszek egy több ezer fős csoportnak (akkor is ha nem ismerek onnan személyesen senki) mint a tc és hasonló leírásnak. (megtaláltam a Ceed vadász oldalt aki ráállt az átvizsgálásra vétel előtt.. a lényeg hogy érdemes elolvasni pár blog bejegyzését )
-
tboldi
nagyúr
válasz
flash- #223808 üzenetére
Szerintem sem létezik. Az előző Lancia Ypsilonunkat 900k-ért vettük, és az instant ráköltés kb. 200k-ben megállt, a mostani pedig 1,3M volt, és 400-500-at ráköltöttünk nagyon rövid időn belül, pedig az újabb feleannyi km-t futott.
Az átíráshoz szükséges dolgokat és a biztosítást nem számoltam bele.
-
szebe
addikt
válasz
flash- #223808 üzenetére
Szűk félmilliót papírozással együtt nagyjából bármire rá lehet locsolni vétel utáni kötelező körökre.
Ennyiért ~10+ éves autók lesznek C szegmenst tekintve, az nagyjából az a kor, amikor bármi előjöhet, és valszeg elő is fog.1.6 szívóval nagyjából bármi vehető (kivétel talán a psa), én egy Meganet vettem tavaly.
-
dellfanboy
őstag
válasz
flash- #223808 üzenetére
amit már úgy meg lehet venni hogy nem kell rákölteni fél milliót azonnal...
sztem ilyen nem nagyon létezik a használtautópiacon...(kolléga most hozott haza ebédről holnap adja le a 4 éves a4-t de hát hiába 4éves van benne +100e km és hát erősen lefingott. persze kap majd egy szép kozmetikai kezelést de én nem lennék benne biztos hogy nem kell rákölteni pedig jóval több mint 2. 2,5milla..)
-
flash-
veterán
válasz
szebe #223782 üzenetére
hát nem tudom, amit már úgy meg lehet venni hogy nem kell rákölteni fél milliót azonnal...(és itt most nem a vásárlás utáni kötelező olajcserét mondom ,hanem ugy általában ami még ezen felül jöhet)
nem tudom hol van ez a határ jelenleg. kb 2-2.5 millió körül?totalcar-os nepperüző meg ilyen vélemények szerint Kia ceed/hyundai i30 amit nyomatnak, meg talán 3. helyen a ford focus amit a legtöbben ajánlanak legalábbis online a fenti platformokon. de a szerelő meg nagyon fújolt ezekre,mondta hogy vagy ignis (kizárt, amiket arról mindenki más mond azok alapján meg ugyancsak mellőzném) vagy honda...az biztos hogy nekem a 2002 thalia fenntartása még mindig elég kedvező,de nem tudom megéri e még 100-150ezret rákölteni ha lassan jön a hengerfejezés? 145ezer km van benne...
legfontosabb lenne a fenntartási költség, és megbizhatóság.
szivem szerint valami benzines kombit vennék fentiekből de nem tudom hogy ceed/i30/focus hármasból melyik ami a legmegbizhatóbb? vagy valami mást? -
Yany
addikt
válasz
olajbogyo #223806 üzenetére
A hibrid hajtáslánc megbízhatósága egyértelműen messze a Toyotánál a legjobb. Ezekre az e-Powerekre én nagyon kíváncsi vagyok, hogy sok év múlva mit mondanak róluk, bár Japánban már évek óta (2016) futnak, ott állítólag ez a legnépszerűbb cucc a motorháztető alatt... (annyi, hogy ott kisebb motort tesznek bele asszem).
-
olajbogyo
aktív tag
Ez egy teljesen vállalható, mutatós belső, nincs ezzel semmi gond. Mindenki mást, és mást néz egy autónál. Én pl ha autó nélkül maradnék miatta, akkor sem vennék még egyszer kugát! Annyi baj, mint azzal volt garancia időn belül, már vicc kategória. Lehet tőlem a toyota hibrid rendszere is benne.....Én, már ezt a Toyotától vettem meg, egy C-HR 2.0 verzióban. Az sem érdekel, ha van kopogós műanyagom, és zongoralakkom(ezt valamiért imádják arrafelé, én nem annyira) Igaz a híres 1,5 ecoboost os volt nekem, de akkor is, innentől kezdve gyárthat ez bármit, nekem nem kell(bár egy amerikai Raptor azért jöhetne...) Csak azt akartam ezzel mondani, hogy mindenkinek más, és más a nézőpontja, ahogyan nekem is volt egy rossz élményem, és innentől elvetek minden mást is ami onnan jön. Lehet ez hülyeség, de szerintem így van ezzel a legtöbbünk. Van valakinek egy rossz élménye bármely vonalon, és már kész is az ítélet!
Kipróbálásnak jó nekem ez a hibrid toyota, nagyon bejön, még mindig élvezem, pedig már 2 éve meglesz lassan. A következő egy Lexus lesz, már majdnem tuti. Egy cimbora, aki mérnök az audinál, mondta, hogy a legjobb választás a hibrid vonalon a toyota, ők nagyon sok hibridet szedtek szét tanulmányozás céljából, és csak elismerően beszélt róla. Persze más, meg mást mond, gondol, és ez így van jó! -
z00li
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy gyors kérdésem. 2005-ös Skoda Fabia 1.2 BMD motorral mennyire ajánlott? Totalcar cikkében nem igazán. Véleményetek előre is köszi!
Üdv: Z
-
Bdanyy
addikt
Mondjuk pont hosszan megtartva belefér egy DSG felújítás, főleg ha emiatt eleve olcsóbb is használtan. Pár évente cserélgetve nagyobb szívás belefutni, aztán eladni mielőtt "visszahozta" volna az árát.
Cuccolásra visszatérve addig hittem azt, hogy én viszek magammal mindig minden felesleges cuccot, amíg megláttam 3 gyerekes ismerőst hosszúhétvégére pakolni (egyterű full telepakolva, plusz mellé egy kombi tetőcsomagtartóval)
-
olajbogyo
aktív tag
válasz
H A M M E R #223767 üzenetére
3.probléma.....foggumival kell vezetni, és az sem árt, ha a gerinced stabil, mert egy 300Km es úton úgy elver, mint bu...i a f...át
Tapasztalatból mondom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- OpenWRT topic
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen egeret válasszak?
- Gyúrósok ide!
- Láncfűrész topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Lenovo IdeaPad 3 15IAU7 garancia 109990
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest