Új hozzászólás Aktív témák
-
wolf033
senior tag
Hali!
Most tényleg nem lehet használni az összes autót csak ha megcsináljuk az academyt?
Ez így nagyon gáz.
Nem sok hangulatom van az academyhez bár jelenleg a gépemen sem fut túl jól. AC, ACC teljesen jól megy de ez jelenleg nem az igazi. -
fatal`
titán
0.1.6 - Február 19
- Lancia Delta HF Integrale "Evoluzione 2"
- Lamborghini Huarcán STO
- Fuji Speedway[ Szerkesztve ]
-
tome0001
senior tag
Srácok,
Ma release után most először néztem rá újra a game-re.
Hiába megyek practice-ba, csak egy autó van ott (Hunyadi i20).
Rámegyek a garage helyett a rentalra, de ott úgy adja ki az autókat, hogy a rental gomb inaktív.
Mit csinálok rosszul?
Practice-ba szeretnék menni mondjuk ezzel a BMW M4-el. -
Bandit21
addikt
válasz
Motion_Blur #334 üzenetére
Ja semmi gond csak letoltam amit ma akartam wrc-ben, és gondoltam erre is ránézek.
-
Bandit21
addikt
Na tegnap eljutottam a race-ig academybe amikor hirtelen nullás lett minden amit addig csináltam.
Ma offline de nem piros körrel hanem narancs színnel pulzál.
Se academy se spec events se rent car. -
zsalesz
tag
Valaki használatra tudta bírni 3 monitorral úgy, hogy élvezhető legyen? Sajnos ez a 25-30Fps egyenlőre játszhatatlan kategória....
-
GalaHU
őstag
válasz
Bandit21 #325 üzenetére
Amikor én elbuktam így 2db 3csillagos futást, oda is lett a motiváció...
Aztán azt a trükköt alkalmaztam, hogy egy gurulás után kiléptem a feladatból és utána újra beléptem. Ekkor már elmentette a módosításokat...
Mondjuk ez így eléggé se íze, se bűze, pedig lehetne ezt jól is csinálni, csak kacsintsanak ki a GT7-re...
-
Bandit21
addikt
válasz
Motion_Blur #326 üzenetére
Biztos nincs felkészülve arra, mi van 3 csillag után.
-
Motion_Blur
félisten
Nekem adott event teljesítése után amikor visszalépek a főmenübe, nemes egyszerűséggel bezárja magát a játék
-
Bandit21
addikt
Ami a legjobb hogy a béta alatt elért állapot elszállt kezdtem újra.
Tegnap megcsináltam az első kettő ötöst.
De közbe is volt olyan hogy kész volt a 4. csempe de a menübe vissza térve nem az 5. fogadott mint aktiv hanem úgy nézett ki mintha semmit se csináltam volna addig.
Újra megcsináltam az elsőt, menü vissza akkor meg már mutatta újra hogy kész a 4-ig.
Szerintem próbálnak ezt azt és épp arra terelnek amit tesztelnek.
Lehet épp az academyt nézik azt meg akkor így lehet ha mindenki oda van kötve. -
Bandit21
addikt
Az tegye fel, az 0.1.5-öt aki felkészül rá, hogy a béta alatt futott academy elvész, és rent-elni azt lehet amire már megvan az (újracsinált) academy.
Én eddig szándékosan csak gt2 merci és imola mentem hogy abból szűrjem le ha változik valami.
Hát most a rent gomb szürke. -
Viper26
nagyúr
Assetto Corsa EVO v 0.1.5 is now live. Restart your Steam client to fetch the update.
This version brings online features: Special Events, Game Economy and Progression, Driving Academy.
Furthermore, these improvements have been addressed:
GAMEPLAY:
- enabled server backend for dealership, game economy, academy, car ownership and personalization as well as special events
- updated penalty checks for jump starts
AUDIO:
- Honda S2000 - new sound set
- minor changes on rev limiter trigger
- tweaked ABS sound
CONTROLS/UI:
- added loading screen on end of session if data cannot be retrieved
- updated TV cameras
- updated View Settings defaults
- added leaderboards for special events
- updated brake bias indicator HUD
- fixed Hyundai i30N ignition display issue
- updated Back button functionality for replay/credits
- fixed issue related to UI scrolling to focused items without controller navigation
- localization updates
- updated Connection changed UI
- updated showroom selection UI
- removed auto-confirming connection status popup
- updated 'Restart Session' behaviour
- updated stability control UI
RENDERING:
- VR: updated water spray
- updated car dash display texture gamma
- fixed issue on AMD related to car materials / dash display
PHYSICS:
- removed academy collisions for cones
- updated autoblip behaviour
- updated tyre compound limits on the setup screen
- fixed Mazda MX-5 autoclutch issue
- updated Hyundai i30N auto clutch and auto blip
- updated autoclutch assist
TRACKS:
- updated Imola pitbox collisions
- updated Suzuka collisions
- updated Laguna Seca collisions
- updated Suzuka West pit exit -
Szabacs
tag
0.1.5
-
Boboka
tag
Valakinek sikerült már beröffenteni a preset K Dlss-t?
Competizione-ban szépen hasít, de itt csak preset C-t ad... -
KaraDani
addikt
-
szacsee
nagyúr
válasz
Bandit21 #276 üzenetére
5900X-re reflektáltam, igaz pont nem volt kép a hozzászólásomban, de a 7500F játékokban hozta a szintjét.
Ha már vendégségben járt nálam nehogy ne nézzem meg mit tud ez a kombó.
Érdekesség képpen raktem be, valószínű a 7500F ilyen vga-hoz már kevés ezen a felbontáson is. Csúcs vga esetén érdemes csak izmozni procival ott lehetnek különbségek.... egy 7700-at megnéztem volna tesztben, ott nincs ekkora különbség.GalaHU : Ott a pont!
Motion_Blur : 4070Ti- 4080-ig én sem váltottam volna, de sok maradt a vga-ban így ésszerű döntésnek tűnt.
Gizda 7500F viszont csak ott domborít, ahol elég a 6 mag, felette elvérzik.
Az 5900X univerzálisabb ilyen téren, -
biker
nagyúr
Van 0.1.4.
csak nekem új?[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
Remélem továbbra is építo jellegűnek veszed:
A 240 hz -bol a freesync miatt semmit se látsz, ha a VGA a felét adja annak, amit amúgy tudna, egy jobb procival. Jóllehet ha csak 5600 ra mész fel akkor meg oda jutunk el, hogy a VGA miatt egy 1440 nagyobb (27-34") monitor sokkal élvezetesebb lenne. -
MasTer
tag
válasz
Bandit21 #269 üzenetére
Köszönöm a részletes választ. Mivel a jelenlegi monitorommal elégedett vagyok (full HD 240 Hz Samsung Odyssey G4 25"), a processzor cserélése lehet a következő fejlesztendő komponens. Erre viszont csak később kerül majd sor, egyszerűen nem látom értelmét az én felhasználói szokásaimat figyelembe véve. Persze az AC EVO végleges megjelenése ezen változtathat
-
Motion_Blur
félisten
"Játékokban egy 7500F +200Mhz PB OC-val úgy éreztem, hogy jóval gyorsabb mint az 5900x."
Anno én is gondolkoztam azon hogy 5900X-ről első körben 7500F-re váltok (és így AM5-re), aztán később egy 7800X3D.Végül a 32MB L3 cache (és az összehasonlító tesztek) miatt lebeszéltek róla, igazából AC, ACC-re simán jó az egyébként szintén +200-as PBO-val használt 5900XT, az EVO-nak meg egyelőre teljesen mindegy szerintem
-
Bandit21
addikt
Ezek meggyőző számok de a sztrarosszfera bol... 9800x3d meg 4090? Anyám
De amúgy köszi érdekes meg ki is jön belőle az X3d ereje csak én 3 polccal lejjeb beszéltem erről. Mármint hogy egy R7 2700 hoz képest jobb lenne egy 5700x is akar.
Azt láttam hogy a 7600x tudja kb amit az 5800x3d de hát na. Azért ott volt egy generáció váltás. -
szacsee
nagyúr
válasz
Bandit21 #274 üzenetére
Játékokban egy 7500F +200Mhz PB OC-val úgy éreztem, hogy jóval gyorsabb mint az 5900x.
Bench alatt labdába sem rúghatott a 12 mag miatt a gizda am5-ös proci, de legtöbb játékban a 7500F 5250Mhz all core órajele miatt jobban teljesített.
Azóta járt egy X3D és nálam érezhetően tolt a szekéren kicsikét. (sajnos 5900x-et nem néztem ezzel a teszttel)
VGA is már havernál fűti a szobát, de bedobom, hátha valakit érdekel a mérés.Iracing esetén látszik a különbség, de annak ellenére, hogy Tripla QHD monitoron tolom úgy hozott ennyit. Más elmeroggyant prociéhes játékokban meg még egy lapáttal rátett erre.
Nyilván nem hoz ennyit, ha 8 magos procival hasonlítjuk, vagy pl egy 7800x3D-vel, de nálam ezek a hardverek fordultak meg egy kis időre, így kíváncsiságból megnéztem mit tudnak játékokban.....[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz
Motion_Blur #272 üzenetére
Most nézem milyen állatfaj ez az R9 5900x... Nem semmi, 12/24 4.8 oc és mellé 64 MB L3! Kemény...
-
Bandit21
addikt
válasz
Motion_Blur #272 üzenetére
ACC rol írtam példaként, a 2700 VS bármelyik másik mai proci miatt.
Az AC Evo más tészta, ott szerintem nincs még végleges állapot néha jól fut néha nem.Amúgy fsr-el quality vagy milyen módban és médium hajtom fluid motion-el, és úgy nincs gond (mármint 60 alá nem megy rajtnál sem szerintem, egyedül meg 120 fölött van). Megnéztem high meg ultra de ott 30-40 FPS is volt néha.
Őszintén nem néztem múlt hét óta majd újra próbálom este és írok. Nálad azért proci és VGA szinten is van majd 50% plusz hozzám képest.
Érdekes amit írsz mert nálam épp az tűnt fel hogy az FPS magasabb jóval Replay alatt. Ha mondjuk játék közben 100 akkor a Replay 120-130
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Bandit21 #269 üzenetére
Hogy tudtad belőni a játékot úgy hogy játszható sebességgel fusson?
Nálam R9 5900X + RX 7800 XT kombó van (minden OC-zva) szintén 3440x1440-re, és gyakorlatilag nem tudom úgy lebutítani a grafikát hogy ne zabálja meg a VRAM-ot a játék.
Practice mód, hoodról játszva is maximum 60-70 fps, még azt mondom elmegy.. de mondjuk nézek egy replayt külső kamerából és a pálya több pontján is beszakad az amúgy se veretes FPS szám ilyen 26-28-ra. Tragikus.
-
Bandit21
addikt
Tegnap nem volt időm kifejteni.
1660ti - R5 2600 al értem 2023 végére.
Akkor jött 6650xt és R5 5600
Végig fhd és 75 hz
Nem túlzás azt mondani hogy ez a lépés magában adott +50-100% ot fps-ben.
24 végén mentem tovább pár hét eltéréssel előbb 6800 (nem xt) majd az 5600 ről 5700x3d. A monitor meg fhd -rol 3440 ami 2.5x szorzó pixeleket nézve.Kb végig jártam tehát azt az utat ami a Te kinfigodban is benne van, CPU -t nézve 2*** közepe majd 5xxx közepe majd x3d eleje.
VGA nem tudom mi lehetett korábban Nálad de a 1660ti majd 6650xt is egy kb mindig duplázó sor a 6800 -ig.
ACC online/ms flight /bfV az első konfig dupláját tudta a második, a mostani pedig több FPS -t tud 2.5* annyi pixelen mint a második.
A 6800 as vga-t pedig 1 hétig használtam az 5600 as procival fhd-n es utána 5700x3d vel még egy hétig és jelentőset ugrott mind az AVG mind a min FPS az 5600 hoz képest.
A 2600 nal végképp jelentős lett volna az eltérés igy tapasztalat alapján jószándékkal mondom hogy "orrnehez" a konfigurációd a vga-val.
Elképzelhető hogy mivel a VGA overkill fhd-ra, kellemes fps-eket látsz, de szerintem egy 5700x proci is dupla fps-t hozna.Vagy megfordítva ha fhd a cél vegyél egy 6650xt-t mert oda az is elég lesz és a mostani procinak még az is sok.
Ha viszont tervben van egy nagyobb monitor (felbontást nézve) akkor ott hirtelen ki fog jönni hogy a VGA-t elfogja a proci.
Nekem is ezer éves b450 lapom van és gond nélkül megy benne az X3d.
[ Szerkesztve ]
-
MasTer
tag
válasz
Bandit21 #266 üzenetére
Köszönöm a választ. Egyelőre az eddigi játékok nem használták ki a processzor lehetőségeit, leszámítva a Doom Eternalt, a többi csak néhány szálat használ belőle. Megnézem, hogy az alaplap (B450 Aorus M) mit támogat. Biost-t frissítettem. A 3D procik szerintem nem adnak akkora teljesítménytöbbletet, amennyivel többe kerülnek.
-
MasTer
tag
Én is megvettem. Egyelőre fel sem telepítem, megelőlegezem a bizalmat a fejlesztőknek. Meg a konfigomon lehet, hogy jelenleg meg se mozdulna (Ryzen2700, 32 GB RAM, RX6800XT, full HD). A sima AC évekig szórakoztatott (még most is), ha ezzel is játszok annyi éven keresztül, akkor megéri.
-
zsalesz
tag
válasz
PapírVilla #263 üzenetére
Nálam ugyanez a jelenség volt amíg nem olvastam a hozzászólásod!
Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
-
PapírVilla
tag
Sziasztok!
Nektek működik az onboard jobbra/balra/hátra nézés (gombra állítva)?
Nekem csak felvillan és nem csinál semmit...Megvan "Constant"-ra kell állítani
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Én tegnap késő este már nem tudtam online menni. Vége a bétának vajon, vagy csak nálam volt probléma vele?
-
fatal`
titán
Én még nem tapasztaltam ilyesmit itt, de nincs is túl sok játékidőm (bár volt egy órás session).
Viszont ez valószínűleg más lesz, WRC-ben eredetileg a shadereket nem fordították előre, ezért az UE menet közben csinálta, amiatt akadt. Ez másik engine.
Lehet, hogy VRAM leak van és nekem hosszabb sessionön jelentkezne a 24GB miatt.
-
sentry0
tag
Mennyi komment fog még születni az elkövetkezendő hónapokban, hogy mennyi mindent kell még hegeszteni a motorháztető alatt, hogy ebből versenyautó legyen.
De ez így van rendjén! Mindenki megtapasztalja, milyen is építeni valamit.Bár szerintem a többség tisztában van ezzel itt.
Mivel nekem a szakmám is ilyen (nem IT, mérnöki) én szeretném már csak élvezni a kész terméket.
Elég az életben, ha egy területen kell ezt végigcsinálni.
-
KaraDani
addikt
Lehet a VRAM használaton van egy kis leak. Azt én is észrevettem, hogy kicsit emelkedik idővel a használat, de nekem a teljesítményben nincs változás, nem lesz laggos mert nem fut ki a limitből ultrán sem FSR a 20GB-al a kártyán, 17.5-ig így is láttam felmenni ami azért elég vad egy autóval single screen 1440p-ben. Havert néztem játszani 3060-al akkor ez volt nála is. Egy darabig tök jól futott, aztán egy idő után egyre sűrűsödtek az akadások. Nekem csak a néha egy egy nagyobb van amikor megáll a kép 1-2 secre, de az szerencsére elég ritka.
[ Szerkesztve ]
-
Lac-coo
őstag
Én nem igen jutok el 15 percig, általában megunom előtte....
-
zsalesz
tag
biker, JulesTS, Bandit21!
Köszönöm szépen a visszajelzést! Akkor nem az én készülékemben van a hiba balószínűleg...
-
JulesTS
addikt
Itt írtam róla:
https://prohardver.hu/tema/assetto_corsa_evo/hsz_241-241.html
Azt hittem, hogy a menet közbeni állítgatás miatt volt... -
zsalesz
tag
Azt vettem észre, hogy függetlenül a grafikai beállításoktól, általában 10 perc után a játék elég jelentősen el kezd szaggatni. Nem az FPS esik le diavetítés szintjére, hanem 1-2 másodpercre rendesen megáll a kép. Általában 15 perces practice alatt próbálgatom az autókat a pályákon, és 10 perc elteltével jelentkezik az említett probléma. De ez a szaggatás játszhatatlanná teszi a játékot.
Másnál is előfordul esetleg? -
izitom
tag
Nekem most a bétában megy a special events is, online-t mutat jelenleg.
-
zsozsa74
őstag
Na én béta nélkül ránéztem ismét a játékra, sikerült végre kigugliznom, hogy miért látom furán a vr képét. Hátha másnak is akad ilyen gondja, így megosztom. Ki kell kapcsolni minden dlss-t, fsr-t, ami éppen be van kapcsolva! Na és persze ezt csak non-vr módban lehet megtenni.
Aztán le kellett vennem vr low-ra, hogy simán fusson (egy 4080-al). Persze ez csak azt jelenti, hogy egy autóval a pályán futott simán. De egyébként így sem volt nagyon csúnya, csak kicsit homályosabb, mint kéne. De így végre nagyon jókat tudtam autózni, mert képernyőn én már csak szenvedek az ívekkel, meg a féktávokkal.
Pluszban beállítottam a Simagic javaslatait az FFB-hez és nagyon kedvemre való lett az is, meg még beállítottam a shakereket és reaktorokat, így végre életre kelt nekem a játék! Bár pár dolog sajna hiányos, kerékkipörgést nem tud, vagyis gondolom a telemetriából nem megy át az erre vonatkozó adat. De így már volt ABS-em, és keréklbokkolásom, ha 0 ABS-el, vagy olyan kocsival mentem, volt úteffekt, meg motor zizgetés és váltás effektek is. Így már egész jól éreztem magam.
Szerintem a vezetés élmény és a fizika már most is nagyon király, legalábbis az én szám íze szerinti. Érdekes, hogy így beállítva mindent, azonnal otthon éreztem magam a kocsikban, pedig a sima AC-ben ez sosem történt meg velem, ezért alig használtam azt a szimet.
Kipróbáltam persze egy-egy 20 fős versenyt is, de akkor a vr teljesítmény már nagyon ótvar volt, na meg az AI az inkább pre-alpha állapotú, mint akármi más, nem nagy élvezet velük küzdeni.
Szerintem nagyon ígéretes az EVO!
-
GalaHU
őstag
Bakker, eddig tartott a Béta-kód?
Most értem csak ha kipróbálni, de érvénytelen.
-
JulesTS
addikt
Nem tudom, volt-e a kockásodásról szó...
Kipróbáltam az ABS nélküli Porshce-t. Nem nagyon figyeltem a fékezésre és sikerült a jobb elsőt blokkolni egy kicsit. A következő féktávon már jóval hajlamosabb volt blokkolni a jobb első, utána már szinte csak blokkolva fékezett. Hamar el is durrant a gumi. Újrakezd, direkt blokkolós fékezés és a kör végére megint elpukkant.
Persze a defektes gumi sokkal kevesebb hatással van az autó irányíthatóságára mint kellene, de gondolom ezen még javítanak. -
JulesTS
addikt
Esőben is megnéztem 20 autóval ultra beállítás (kivéve blur). 50..70fps között ment pálya szakasztól és autó sűrűségtől függően. 75 Hz-es monitoron így is akadozás mentes volt. Motorháztető nézetben ez felment 70..90fpsre.
Ami érdekes, hogy játék közben is lehet a grafikán állítani. Ki is próbáltam. Levettem high-ra, persze gyorsabb lett. Kipróbáltam a DLSS-t performance módban. Aztán a sok állítgatás hatására elkezdett akadozni. Kb. 5 mp-enként jött egy jó nagy makrolag. Utána már hiába állítgattam vissza mindent, laggolt rendesen, hiába volt 100fps fölött. Valószínűleg a grafika állítgatásnál azért nem árt egy program újraindítás se. -
KaraDani
addikt
válasz
Bandit21 #237 üzenetére
TC-t azt vettem észre soknál megéri kikapcsolni, talán pont az első audinál volt, az hogy TC-vel nem ment elsőre és amint kikapcsoltam simán meglett, utána kb mindnél kikapcsoltam. A nem h váltósaknál vegyesen indultam, volt amelyikkel a fékről leugrás úgy tűnt jobb, gondolom ezekben lehet valami rajt elektronika beépítve, mert volt amelyik így magától tartotta a revet is féken gázon egyszerre állva. De volt ahol inkább üresből 1esbe váltást éreztem jobbnak.
-
zsozsa74
őstag
Na meg is jött a Simagic support a játékhoz!
-
KaraDani
addikt
válasz
Bandit21 #235 üzenetére
Én csak az első kategóriát csináltam meg tegnap. Az alpine EV-vel vért izzadtam azért. A szinteket egész jól belőtték, az egy csillag kb csukott szemmel is teljesíthető, a kettőhöz nagyjából tudni kell mit csinál az ember, a 3 néhol elég nehéz. Arra jó, hogy olyan autókkal is rákényszerített megtalálni a limitet meg kicsit megismerni a viselkedését, amit normál esetben hanyagolnék.
Egy dolog jutott eszembe tegnap. 10 óra játék alatt, eddig egyszer sem crashelt a játék. Ezt manapság a kiadott AAA gamekről nem tudom elmondani, kellemes meglepetés mennyire stabil ahhoz képest mennyire kezdetleges állapotban van. Annyi bugom van, hogy a textúrák néha nem töltenek be rendes a reklámtáblákon, bizonyos pit objecteken, vezetés közben csúnya de nem zavarja a játékmenetet.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
Ezt az egészet azért nem értem mert tegnap ahogy aktív lett a driver academy ott az összes feladat álló rajttal kezdődik (de úgy hogy enged a pirosba is indulni csak akkor rögtön érvénytelen is) és mind az 5 féle 5 különböző autójával (kivéve az elektromos talán) az összes kísérelt közben azt néztem hogy rohadtul nem megy magától fel a gáz ha tartom.
Nem tartottam pont 13% nal de 13% az épp olyan kevés hogy azzal ugyse indulunk mert 1-be téve rögtön fullad.
Épp az első kis Audi challenge nél jöttem rá rögtön hogy a rajtot is rohadt jól el kell kapni ha akarom a 3 csillagot. -
JulesTS
addikt
Most már értem, de egyrészt túl van lihegve, másrészt, nagyon a szélsőséges helyzetre van kihegyezve a dolog, arról ne is beszéljünk, hogy terheletlen motoron nyomaték görbét "mérni" nem valami tudományos. De fogadjuk el, hogy rosszul kezeli a gázpedál állás/nyomatékgörbe viszonyt a program.
Vegyük a rajtot. A gördülő rajtos versenyek egyből ki is estek, aztán ott vannak azok a kategóriák ahol rajtelektronika van. Máris csak a töredéke maradt. Tegyük fel, hogy a szimulátor jól kezeli a gázt és a kuplungot is. Szimulátoros legyen a fotelben az aki akár shakerekkel megsegítve rajtnál folyamatosan 5..10% túlpörgésen tudja tartani a gumikat. Kevesen lesznek akik az optimális rajtot egyáltalán távolról megközelítik. Van olyan kategória ahol első, hátsó és összkerekes autók is vannak. Bármilyen jól is kezeli valaki a pedálokat elsőkerekes autóval, ha az összkerekesnél fullgázra egyszerűen lelépsz a kuplungról, már le is rajtoltad.
A másik dolog a nomaték görbe. Ami VTEC nyomatékgörbét felrajzolt az a verseny autóknál egyszerűen nincs. Egyfelől rész terhelésre, alacsony fordulatszámra nem terveznek, másfelől szinte csak nyomatékcsúcs fölötti fordulatszámon használják a motort. Nyomatékcsúcs fölött meg vízszintes, majd szépen csökkenő a nyomaték görbe. És máris ott vagyunk, hogy ha "sima nyomaték görbe tologatással" operál a program, akkor is jól kezelhető lesz a gázpedállal a kanyarból kigyorsítás.
Egyszerűen nem látom sok értelmét a "helyes" nyomatékgörbe kezelésnek. Ha ezzel az egyszerűsítéssel több erőforrás jut egy fejlesztői oldalon a jó gumi/futómű fizika kifejlesztésére és a programnak meg a számításra, akkor legyen úgy...
Szóval lehet eltartott kisujjal fanyalogni, hogy vacak a gázkezelés, de szerintem egy jól leprogramozott gázpedálállás/nyomatékgörbe nem lesz "game changer". -
KaraDani
addikt
Nekem megy, de optionsben, külön át kellett állítanom onlinera kézzel először.
-
fatal`
titán
Megy valakinek a bétával az online mód most? Elindítom, amíg nem ér el a főmenübe, addig zöld az online jobb alul, aztán közli, hogy nem tudott kapcsolatot létesíteni és átvált offline módba.
-
macy
addikt
Van kód a 0.1.4 bétához.
-
izitom
tag
Ezt a Laguna-296 kombót kötelezővé tenném Dzsudzsáknak.
-
Bandit21
addikt
Én ahogy gyorsan átolvastam ez csak egy Stage a tesztben. Minél többen mennek annál gyorsabban kész.
Aztán majd jön a multi is. Nem kell örökre az academybe maradni ha most kipróbálod. Amúgy én se megyek sose ilyeneket. Utoljára nsf most wanted vagy mi volt ahol offline mentem végig karriert. -
Bandit21
addikt
Lfm news discord:
-
Bandit21
addikt
Az elég f@sza bár a 3080 ti meg egy elég jó kártya (4070 super féle van kb?) tehát ha ultra is azért egy 120-160 nem ártana ha kiesne a játékból különben a sima kártyás népek csak diavetitest nézhetnek.
-
biker
nagyúr
tesztelgettem, 12 autóval 3080ti-on dlss nélkül 60 alatti fps van, dlss balanced átlag 80, quality 70-75 közt felhő és autó tükröződés high, minden más ultra
-
Motion_Blur
félisten
Én tegnap Imolában körözve (ABS OFF) kaptam egy jobb első defektet, de azt leszámítva hogy defektes hang jött illetve a HUD szerint is 0 psi volt a nyomás, simán tudtam haladni tovább versenytempóban. Pár kör múlva eldurrant a bal első is, de a vezethetőségen és a köridőn ez szintén nem látszott
Visszanézve replay-t is teljesen épnek tűntek a gumik.
Kicsit olyan ez mint amikor anno Hamilton 0%-os gumikkal nyert futamot Monaco-ban
-
KaraDani
addikt
Én is nagyon várom a free roamot, főleg azt vártam eredetileg, az csak hab a tortán, hogy rendes pálya szimnek is jónak tűnik eddig szerintem. De egy játék tisztességes freeroammal, single tartalommal, jó fizikával, triple és VR támogatással amiért csorgatom a nyálam jó ideje.
-
dino_m
senior tag
Van itt rá egy jóval bővebb magyarázat is.
Using MS Paint to (better) explain the bad throttle simulation of AC Evo, iRacing and other sims. -
JulesTS
addikt
3x
Egyébként nem értem, hogy ez miért annyira fontos. Versenyautónál hol van / mikor van szükség arra az üzemállapotra, hogy a gázpedál 13%-os állásánál a terheletlen motor fél percig tartsa a fordulatszámot. A gáz 95%-ban padlón van, a maradék meg rövid idejű átmenettel... -
dino_m
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Napelem
- Szerdán mutatkozik be az iPhone SE
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Olcsóból is lehet mutatós órát fabrikálni
- Vallás
- Egy tápkábel négy vezetékét elvágva is működik a GeForce RTX 5090
- Linux kezdőknek
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...