Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ph_5.5
aktív tag
válasz
ngaba #222296 üzenetére
Én csak épp megláttam a kérdését - ezét próbáltam ajánlani olyat amit ismerek
6 éve van nálunk a Bravo. A mai napig jó vételnek tartom... bár felmerült hogy le kellene cserélni mert már 16 éves.
Az elmúlt 2 évben komplett kipufogó csere volt. Hűtőt cseréltünk mert elfáradt. Akkut, mert 10 éves volt és nem akartunk lutrit). Az előző tulaj és én is 10e-ként olajat cseréltünk. Újak a stabipálcák, 2 éves a trapéz. 1 éves a 4 gyertya, de nemrég cseréltem ablaktörlőket is (tudom, hatalmas kiadás)... 1 hónapja termosztát csere. 1 éves sincs az első féktárcsa és betét. 1 szezont futottak a nyári 18-as kerekek. Bőrön, tetőablakon, automata váltón és navin kívül kb összes gyári extra benne van. És az egész autó nem ér 1.5 millát
Ezért csodálkozom hogy fapados Astra kombiért itt írták hogy 1.5 milkát kérnek. Vicc.
#222298slett27 A T-Jet más karakter
Német pályán tényleg tudja a 200-as véget. 10 sec alatt van százon... de városban 60-ig nagyon fürge. 18-as gyári kerekekkel, hibátlan futóművel kanyarokban is jó. Volt előtte 1.2 16V Stilonk. 3 évesen vettük anno... no az tényleg lejtőn jobban érezte magát mint emelkedőn
-
slett27
addikt
válasz
ngaba #222296 üzenetére
Pontosan így.
A szívó Bravóval nem volt gond, azon kívül hogy öten ültünk benne 2 felnőtt 3 gyerek + csomagok, aztán emelkedőn 6.5k fordulat mögöttem meg nem tudták miért nem megyek. Akkor berágtam eladtam. Amúgy 2.5 évig nálam volt egy hátsó kerékagy csapágy és egy önindító csere volt. Az Opel az megint ment, mert lakácsere történt kellett a pénz annak semmi baja nem volt bár csak pár hónapot volt nálam. A 2 T-Jet Bravo..... jesszus. Mindegyiknél az összes típushiba megvolt. Légterelő motor, féltengelyek, fűtőradiátor, váltó M32, kormányszervo elment.
Alapvetően az a baj, hogy 95%-ban munkába járáshoz használom a kocsit. Nem tudok nézelődni hónapokig, busszal szinte lehetetlenség eljutni a munkába, most is kölcsön autóval járok, nem szívesen. Ha valami baja lesz, összetörik akkor az az én felelősségem és még egy púp a hátamra. Egyszer lehetne már szerencsém.
Qru, f4lcon :
-
tototos
addikt
Sziasztok!
Valahol van összehasonlítás Bmw i3(120Ah) és Hyundai Ioniq(38kWh) között? Árban elég közel vannak egymáshoz ha jól néztem.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222289 üzenetére
Akkor itt a "vallás" dönt.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222287 üzenetére
Jó lenne ha menne.
Lenne még ez : Toyota Corolla 1.6 Sedan
Illetve ez : Mazda 3 1.6 TXItt az a kérdés még hogy ezekhez az alkatrész annyival drágább mint pl az SX4-hez ? Mert árban teljesítményben kb egy kategória.
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #222284 üzenetére
Amúgy ha nem lenne kolléga célja a nagy sebességgel való közlekedés vagy hasonló vennék egy Honda Cityt, faék az is és amúgy 800e körül vannak jók.
-
slett27
addikt
válasz
BigBlackDog #222284 üzenetére
Kimosott gyapjú Kizashi.
De vacillálok....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #222284 üzenetére
+1! Nincs 1200 kg ahhoz a 107 paripa bőven elég normál közlekedésre.
-
slett27
addikt
válasz
tboldi #222280 üzenetére
Még nem, este mennénk megnézni. Nyilván nem egy népszerű típus. Nem is szerepel a megbízhatósági listák élén.
szabonagyur : lesz alkupozíció.
Suzuki SX4 1.6 Sedan ezt meg hengerfejezték. De legalább leírta.
-
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #222277 üzenetére
szokásos ügyes taktika.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222277 üzenetére
A rutin meg a szemfülesség. De hogy hogy nem látszódik hogy vissza lett tekerve ?
Nagyon jó...akkor mehet tovább a vadászat. -
ph_5.5
aktív tag
válasz
slett27 #222274 üzenetére
Mi Bravo II 1.4 T-Jet-t használunk. Olyan mindenes.. mert bírja a várost (nem kokszolódik), bírja a pályát. Bár a 120 Le, 200+-os nyomaték nem sok, de azért teljesen élhető és a belső sávban is tudja az engedélyezett sebességet lazán, plusz a felhajtón el tud gyorsulni a besoroláshoz. Én ez alatt (sőt... igazából turbo nélkül) nem vennék alsó-középkategóriás autót. (volt korábban 1.6 16V évekig.. más a nyomaték, azokat pörgetni kell)
6 sebesség előny. Nem mondom hogy vegyél Bravo II-t, de 1.5 alatt mennek a 2007-2009 körüli példányok. Ha olyat tudsz szerezni amiben a digitklímát már orvosolták (terelőmotor), aminél az M32 nincs meghalva, akkor annyira nem rossz vétel ebben az árszegmensben. -
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222273 üzenetére
Az előzményeimtől a tanácstalanságomtól és kisebb dilettantizmustól eltekintve 1M-1.5M környékén vállalható autó ami pályázni is alkalmas (nem tudom napi 60km-re kellene-e egyáltalán dízel
) mit javasolnál ha az üzemeltetést is belevesszük ?
-
slett27
addikt
Opel Vectra C 1.9D mennyire vállalható ? Egyáltalán milyen motort építettek bele ? Ez Opel saját motorja ? Népítéletet nem olvasok, mert egy csomó f...ságot írnak sokszor.
-
#01881923
törölt tag
válasz
Dr. Mózes #222258 üzenetére
Mindenből vannak túlárazott példányok.
Kifejezetten Classic II-re keresve is a kínálat legfelső 5%-a az 1,3 millió feletti, a linkelt példány meg a 3 legdrágább Classic II közül az egyik (a 180-ból).Én azért nem gondolom, hogy csak ezekből szabad válogatni.
Nehogy már ne legyen még 1 milláért se vállalható G Astra, túlzásba esnek azért itt páran...
-
Lisztok
kezdő
válasz
szabonagyur #222259 üzenetére
Minden annyit ér amennyiért hajlandó az ember megvásárolni. Bár nem tudom ki az aki hajlandó 2,5 milliót adni egy 15+ éves Astráért.
-
válasz
Tothgera30 #222257 üzenetére
ez mekkora egy putri kereskedés
kétszer voltam, soha többet nem mennék vissza -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #222261 üzenetére
Akarod írni, forgalmi akadály?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #222261 üzenetére
Azt valakinek végre meg kéne vennie, most már csak feljebb fog menni az ára.
-
válasz
Tothgera30 #222257 üzenetére
Fú, 1,6-ért ez viccnek is rossz. Jézis isten milyen árak vannak
-
Dr. Mózes
aktív tag
válasz
Tothgera30 #222257 üzenetére
1,6 millió egy G Astra kombi? Döbbenet...
Tudom, almát körtével, de basszus 980-ért árulom a 93-as 1.9 JTD Saab kombimat , ami azért fényévekkel egy jobb autó, és a fennmaradó 600 ezer forintból még azért jó pár szerviz számla is belefér. -
válasz
Micsurin #222252 üzenetére
Az a gond hogy abból is ami jó(-nak tűnik), az nem lesz meg annyiból. Inkább 1,3-1,5m.
-
Yany
addikt
Lehet-e vontatni a kiszemelt járművel: [link]
-
válasz
molnarpeter #222254 üzenetére
a C-Max autószerűbb, 13 centivel szélesebb is meg vagy 30 centivel hosszabb, az egy egész méret különbség az autóiparban
a Meriva Corsa alapokra épül, a C-Max meg kettes Fóka
mondjuk Merivából is létezik 8 szelepes egyhatos (a 86 lóerős Z16SE) ami a világból kimegy*
*ha nem rohad szét -
válasz
szőröscica #222251 üzenetére
+1 a Primerára, sőt ha már ott vagyunk, akkor az Almera is nézhető
ami még nálam standard felmerülő verda 1 milláig: Daewoo/Chervolet Nubira/Lacetti főleg a kombi - ezekből is van GM eredetű 1,6-os, igaz kicsit iszákos, de amúgy nincs eget verő hibája
illetve családilag megfontolnék egy első generációs C-max-ot is, szintén az 1.6 szívó benzinnel, 800 körül néha már facelifteset is lehet találni -
Micsurin
nagyúr
válasz
szőröscica #222251 üzenetére
G Astra kombi?
1m azért elég szűkös. -
szőröscica
addikt
válasz
ProperGoblin #222248 üzenetére
Megpróbálnék az alulértékeltebb modellek közül nézni valamit. Esetleg egy Fiat Croma, Nissan Primera.
-
Villa7
tag
válasz
ProperGoblin #222248 üzenetére
mennyi pénz lenne rá - első szervizzel együtt- ?
-
ProperGoblin
újonc
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mennyire jó ötlet az alábbi:
Jelenleg egy 2004-es 1.3-as, 3 ajtós Yarist használunk, amit mindketten imádunk, nagyon megbízható, keveset fogyaszt, nekünk elegendő a dinamikája is, vettünk bele sport üléseket, azóta a kényelemre sincs panasz. Amíg ketten voltunk, bőven elegendő is volt a csomagtere (hátsó üléssor vagy előre tolva vagy ledöntve), viszont babával már kicsit kényelmetlen, ha ottalvós utazásra megyünk. Feleségem úgy szeret utazni, hogy hátul ül a gyerek mellett, így nem tudom előre tolni a hátsó üléssort, csomagtartóban csak az utazóágy és pár motyó fél el épphogy, és az első ülésre pakolunk minden mást, amit nem szeretek (féltem az üléseket, és kilátni sem tudok kényelmesen jobbra miatta, ha nagyon megpakoljuk).
Felmerült, hogy amíg kicsi a gyerek, és sok cucc kell, addig jó lenne egy kicsit nagyobb autó a Yaris mellé (ezt szerintem amíg nem köteleznek rá, nem fogjuk lecserélni), viszont mivel ez egy ideiglenes autó lenne, nem szeretnénk nagyon sokat költeni rá (1 millió alatt, minél olcsóbbés megbízhatóbb, annál jobb jeligére), és valami hasonlóan megbízható típust keresnénk, mint a Yarisunk.Egyelőre japán 5-ajtós vonalon nézelődöm, de ott a rozsda a nagy ellenség ahogy néztem a hahu-t. Toyota vonalon a Carina, Avensis T22, Yaris Verso kategórián gondolkodom, Mitsubishiből a Carisma vagy a kombi Lancer, motorból pedig kerülném az olajfogyasztós típusokat, illetve a Toyota 1.4 vagy 2.0 D4D dízeleit nem ismerem, hogy mennyire szabad olyat.
Csak hosszabb utakra használnánk (alkalmi rövidtávot leszámítva ha épp szerelőnél lenne a Yaris, vagy ha 2 fele kellene egyszerre mennünk), azt többnyire pályán vagy autóúton.
Jó úton nézelődöm, vagy másik típust ajánlanátok?
-
grizlisandor
veterán
VAG 1.6 Golf5-be elmegy, de nagyobb kasznis autóba én nem kérném, mondom ezt úgy, hogy egy Alteát hajtok.
Én Focus2 1.6, Megane3/Fluence 1.6, Clio 1.2Turbó(100 ló), HAstra 1.6 autókat nézegetnék.
Mazda3 1.6 is jó lehet, ha sikerül találni egy nem elporladtat.Peugeot 407 1.8 benzinnel nem tudom milyen lehet, mert mindig csak a dízelről volt szó a topikban.
-
válasz
f4lcon #222245 üzenetére
👍Ablakemelő hibát megerősítem 2 példával is:
Anyósnak Polo classic 1.4 (75LE)
Apsnak Toledo II, 1.6 16v (105LE)
Azonos évben vették, mindkettő új volt.
Kb. 3 hónap különbséggel esett szét mindkettőn az ablakemelő.A toledo még megvan, 24 éves, és még most is azt mondom, hogy egy szép szedán. Nekem legalábbis, de ez már mindenkinek egyedi, hogy mi tetszik.
-
válasz
wanted5 #222242 üzenetére
az irány szerintem teljesen jó: eldöntötted, hogy szedánt szeretnél, benzineset, és olyat, ami nincs alulmotorizálva, és megszabtad a keretet is. nem tudom milyen más irányból lehet még ennek neki esni
VW csoportból jók az 1.6 8 szelep verziók (a 102 lovas) de a 16 szelepes se megvetendő (105 lóerő) mindkettőnek az egyetlen igazi nyűgje a gyújtótrafó random halála, de szerencsére azt magad is tudod cserélni, nem agysebészet. ami az ilyen idős VAG csoportos autókra még jellemző: az első-hátsó ablakemelő szerkezet halála (leesik és lent marad, léteznek utángyártott "erősített" szettek) a műanyag elemekről a gumírozott bevonat hámlása (jellemzően esztétika) és emiatt a gombok kifehéredése, pl ablakemelő, rádió, stb de szerencsére aliexpressen van utángyártott olcsón, Seat-oknál illetve minden 4-es Golf származéknál a pollenszűrő rossz behelyezése miatt az utas oldali lábtér beázása.
ha lehet, akkor kerüld az FSI jelzésű 116 lovas verziókat, a korai TSi-ket meg főleg.amúgy meglepően összecsúsztak a Jetta és az A4 árak
-
wanted5
őstag
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni. Ugyan tudok néhány alap dolgot meg követek néhány műsort, oldalt de az itt összegyűlt tapasztalat, tudás azért egy külön kategória. (megeshet, hogy rosszul gondolok, tudok néhány dolgot, örülök, a helyesbítésnek, ha ilyet láttok)
Vissza olvastam jópár oldalt, voltak is hasonló kérdések, de mégsem teljesen azonosak.Szóval olyan 1,5M körülig keresnék autót, és abban kérnék tanácsot, hogy milyen típusokat
érdemes nézegetni?
a szempontjaim:
- egyszerű, olcsón fenntartható technika
- benzines
- 1.6 literes motor, 100 le körül (lehet nettó hülyeség ez a pontom, ezt a méretet gondolom a _saját_ felhasználásomra univerzálisnak)
- sedan (nincs kőbe vésve, az 5 ajtósok közül is tetszik néhány, de ha lehet választani, akkor inkább a sedan, nekem az az autóforma)
- nincs gyerek, egyedül vagyok, különösebb extra igény nélkül
- felszereltség szinten klíma, elektromos ablakok, centralzár, ami kell (nyilván nem baj ha van plusz, de nem szükséges)
- egyelőre nem is túl sokat lenne használva, havi 1x Bp-Debrecen út fix, meg néha munkahelyre (30 km), de talán az évi 10 ezer km-t se érné el összesen.Nagyjából ezek jutottak eszembe, remélem nem hagytam ki semmit.
Amiket nézegettem:
- Lancer
- Jetta
- Focus
- Lacetti
- Auris
- Astra
- Octavia
Ezek már mind 14+ éves autók. Vagy hagyjam a fentieket és teljesen más irányból induljak neki? -
szebe
addikt
válasz
NeoPampalini #222235 üzenetére
- ne legyen hosszabb, mint 455 cm, mert akkor már nem fér be a garázsba
Ezzel az octaviat ki is lőtted, hahu szerint 4659 mm. Meg ennyibe nem fog beleférni ajánlott tsi-vel.
Megane 3 (1.6 16v 110le), Focus 3 (1.6 ti-vct 125le) 455x mm, azok lehetnek jók talán.
i30/Ceed is oké 1.6 MPi-vel, 449x mm-t írnak a kombira. -
NeoPampalini
senior tag
Sziasztok!
Idén most már tényleg lecserélem a régi Fókát, igazából nincs vele nyűgöm, de hát csak 25 éves...
Úgy 2,5 millió környékén mi a best buy akkor, ha olyan autót keresek, ami:
- kombi
- ne legyen hosszabb, mint 455 cm, mert akkor már nem fér be a garázsba
- benzines (nem sokat megyek a kocsival)
- manuális váltó
- gondolom már alap, de legyen isofix a jövőre nézve
- valamivel legyen dinamikusabb, mint a 100 lovas Focus
- évjáratilag a fene tudja, mi éri meg/mi fér bele, de mondjuk 2012-2013 évekből érdemes keresgélni, vagy felejtős, és nézzek öreg autókat? Mert akkor inkább még gyűjtögetek picit, ha muszáj.Extra igényeim nincsenek, a Fóka az első kocsim, elektronyos ablak és klíma fontos, de ez talán megugorható.
Ültem és/vagy vezettem:
- 2012-es Toyota a fenetudjamilyen kombi
- 2014-es Skoda Octavia kombi
- és egy szintén hasonló évjáratú (pontosan nem emlékszem) Hyundai I30 kombiA felsoroltak mind tetszettek, ha ez kiindulási alap.
-
válasz
macilaci78 #222223 üzenetére
pályázni 4 ajtóst vennék az aerodinamika miatt (vagy 5 ajtós hatchback-et)
mivel tényleg nincs ár sem megkötve, talán egy 100 ezernél kevesebbet futott 1.6 CRTDi oktávot, főleg a "GreenLine" szériából?
nekünk volt a cégben, imádták a fiúk pölö [link] -
rbalint88
addikt
válasz
macilaci78 #222223 üzenetére
A fillerszeksz a fo motivacio vagy a kb komfortos utazas kis fogyasztassal?
Utobbira vegyen egy olyat mint a tied, elobbire A2 3l tdi vagy barmelyik 1.4pdtdi, 1.4hdi, 1.5dci, 1.3mjet es egy fuldugo. -
szebe
addikt
válasz
macilaci78 #222227 üzenetére
Megane 3-4 1.5 dci 110le (adblue nélkül)
Kia/Hunyadi 1.6 cr
PSA 1.6/2.0 dízel
A VAG-ot meg megmondják a többiek, hogy 1.6 vagy 2.0 a jobb -
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #222227 üzenetére
Hibrid pályán nem előny, nem is hátrány, de felesleges pénzügyi kockázat az akku szvsz.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
molnarpeter #222225 üzenetére
Egyelőre nincs. Aztán persze jönnek a kifogások, nyafogások, hogy nem tetszik, túl öreg, túl drága, stb.
A hibrid pályán, 130-nál nem fogyaszt ugyanúgy, mint bármi más? Illetve nem holt súly a nagyobb akku és a hibrid rendszer?
Spritmonitor 6 liter könyékére tlagolja a Camry hibridet, nem akkora előrelépés a jelenlegi 7-8 literes benzines fogyasztáshoz.
-
Yany
addikt
J12-es Qashqai tulajként tudom, hogy micsoda jó vétel van most, ezért gondoltam bedobom: fb-n most hirdeti valaki a saját e-poweres Tekna felszereltségű hófehér verdáját 12 misiért. Aki új(szerű) autón filózik, szeretne elektromos járművet, de nem akar sz*pni a töltéssel, akkor ez most egy tuti vétel. Szalonból 15~16 misiért megy ez az e-Power meghajtású soros hibrid. (az eladóhoz semmi közöm, csak a témában érdklődőknek segítségül dobtam be)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #222223 üzenetére
Valami évjárat, keret, egyéb kritérium nincs még? Linea 90 LE 1.3 Multijet jutott eszembe.
-
tototos
addikt
válasz
macilaci78 #222223 üzenetére
Toyota Camry hybrid?
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Kolléga nézne valami kis fogyasztású autót munkába járására.
Fejér megye-Budapest, főleg az M7-esen, napi 70-100 km, belső égésű, egy Golf méretét érje el, a fenntartási költésg és üzemanyagfogyasztás a fő szempont.
A 3 gyerek mellé van egy minibusz is a háztartásban, tehát tényleg csak munkábajárás lenne a feladat.
Az se baj, ha hitelre veszi.Mik a javasolt típusok, motorok, amik autópályatempó mellett sem esznek sokat és nem sírnak konnektorért?
-
válasz
Joccc07 #222220 üzenetére
másik meg, nem árt egy profit felfogadni. no offense, de ha teljesen fogalmatlan vagy, akkor jó eséllyel melegítenek rád valami szemetet
lásd vicces videó [link]
egy korrekt átvizsgáló nagyjából 25-35 ezerbe kerül, per autó.
hosszú távon tutira megtérül meg egy olcsó autónál isa mostani kínálatot nézve szerintem olyan 600-700k az a határ, ahol már értelmezhető autót lehet venni, viszonylag alacsony hiba százalékkal, és nem kell hozzá különösebb szerencse sem.
ezekben már lesz légzsák, ABS és klíma is (mind hibalehetőség, btw) tehát nem akarod majd elátkozni a napot, amikor úgy döntöttél, hogy spórolsz. a vételárhoz számolnod kell kb 60-100 ezret alapvető szervizre (olaj- és szűrők cseréje, ha belefér akkor fékolaj csere, fékbetét csere) meg kb ugyan ennyit az átírásra, eredetvizsgára és vagyonszerzési illetékre, valamint még kb 25-50 ezret kötelező biztosításranagy vonalakban azt mondanám, hogy ha van már 700-750k a zsebben, akkor el lehet kezdeni nézegetni a 600-ért hirdetett autókat, és elkezdeni masszívan alkudni.
bármi is a kiválasztott:
- ne rohadjon az alváza, vagy fő elemei
- lehetőség szerint a 4 gumija ne legyen öregebb 5-6 évnél (DOT xx18)
- kuplung ne essen be, meg ne fent fogjon
- ne füstöljön kéken, fehéren, feketén se hidegen, se melegen
- körbe ne legyen több festék réteg rajta 300 mikronnál, tartó elemeken 150-nél se, kivéve, ha van fénykép az előzményekről, és annak alapján úgy ítéli meg a profi, hogy vehető
- futómű elemei nagyjából rendben legyenek (ehhez tuti kell profi)
- minél több műszaki (mivel jellemzően 15+ éves autókról beszélünk, ez itt maximum 2 év lehet)
- ha van benne klíma, akkor működjön, a "csak tölteni kell" dumát kerüld, mert az mindig 100+ ezres javítást jelent. -
-
oké, hogy bentről rohad, de a sárvédő ívet javítani azért még nem a karosszérialakatolás csúcsa - főleg ha nem is feltétel, hogy szép legyen.
jelenlegi állapotában lamellás koronggal megcsiszolni fémig, kicsi gittet rákenni, megtüsszenteni obis zöld festékkel: egy óra munka meg 10 ezer forint anyagköltség, és a következő egy évet kibírja, mire újra előjön a rohadás.ennek feltétele persze, hogy az alja TÉNYLEG ne rohadjon.
-
válasz
Joccc07 #222210 üzenetére
ha mégis vállalnál valami bontószökevényt ennyiért, akkor két legfontosabb szempont a minél hosszabb még érvényes műszaki vizsga és a látható rozsdásodás hiánya
én alapvetően kockázat kerülő ember vagyok (tehát magamnak csak projektként vennék 200-ért autót) de el tudom fogadni azt az élethelyzetet, ha valakinek KELL az autó.
ezt viszont neked kell eldöntened, hogy ténylegesen mennyire elkerülhetetlen egy autó vásárlása. ha csak jó lenne, ha lenne egy autód, akkor a 200k csak egy parkolódísz lesz, mert állandóan találsz majd rajta egy hibát, ami miatt nem működik rendesen.
ha meg mondjuk valamelyik rokont kell kórházba hordani, vagy a munkahelyed van autóval fél órára tömegközlekedéssel meg másfél napra, akkor viszont az kell, hogy a cucc üzembiztos legyen, és minél alacsonyabb presztizs de minél nagyobb eladott darabszám. ennek a metszete jellemzően a francia/olasz autók és a Suzuki. semmiképp ne legyen nagy, tehát CSAK kis autót nézegethetsz, a nagyokban a hibalehetőségek hatványozottan többek, és valljuk be 200-ért aki el akar adni valamit, az SZABADULNI akar tőle, tehát baja van.
hahun egyébként 0-230 ezer forint között 606 találat van most, azaz ha van türelmed, akkor akár kifoghatod a gyémántot a szalmakazalból. ennek az esélye egyébként mint egy lottó ötösnek.azért, hogy ne küldjelek el üres kézzel, én erre lehet rá alkudnék: [link]
GC azaz alapmodell, de legalább nem zavarnak össze az olyan extrák, mint a légkondícionáló, a légzsák, vagy az elektromos ablakemelő. ami kellhet: 4 gumi a használt piacról, ami nem 100 éves
esetleg: [link] autó szerűbb érzetre, mint a Stift, de csipázik a kerékjárati ív. meg lehet csinálni okosba' nyilván, és ha az alja tényleg nem rohad, akkor ebben is lehet még 2-3 év, mielőtt kileheli a lelkét- amiknek az árait nem árt megnézni, mielőtt megveszel valamit:
kuplung, 4 használt gumi, lengéscsillapítók, féktárcsa+betét, vezérlés
ezek jó eséllyel már az üzemeltetés első évében felmerülnek majd, mint költség, ha a terv a hosszabb távon való megtartás.
- amire mindenképp illik költeni az autó megvételét követően: olajcsere, szűrők cseréje, fékolaj cseréje
- amit bele kell számolni a vételbe: eredetvizsga, kötelező biztosítás, átírás költségei -
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #222212 üzenetére
De, és azzal együtt a világ minden szívását is a nyakadba veszed ennyi pénzért.
Kerestünk rokonnak nem rég falura 200-ból... ismersz, nem riadok meg ha valamit szét kell borítanom és meg kell értsem mi az isten baja van. ~9db-ot néztünk meg hahu/marketplaceről, duplázott a kereten inkább...
-
Joccc07
addikt
Köszönöm srácok. Igazatok van. Kevés a keret. Marad a gyűjtögetés.
-
Micsurin
nagyúr
Ne ajánlgassatok már robogót ennyiért.
Tudjátok Ti mennyibe megy egy kis 50-es szutyoknak is a karbiját rendbe szedni ha befolyik? Nem csak alkatrészben, hanem munkaórában amit rád vernek ha nem tudsz otthon úszószintet állítani, tűt cseréli stb stb... -
adobodo
csendes tag
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget, javaslatotoknak megfelelően nekem már sikerült lecserélni a verdát. (Egyébként egy fullos VII-es golf lett 1.4 tsi 150 ló kevés km-el).
A soron következő az asszony autójának cseréje, ami még talán nehezebb lesz mint az én esetem, mert őt még a szín is érdekli
Szóval:
- 99% városba keresnénk kisautót (2 gyerek de 2-3 km-es táv, 4-5 ajtó azért kell)
- maximum 10 éves
- asszony inkább japán vonalas, VAG nem tetszik neki
- a környéken (70-80 km körzet) nincs elektromos szerelő, a helyiek még a hibridhez sem nyúlnak hozzá
- ár 3,5 M környéke
- nem kell teljesítmény, a fogyasztásminimalizálás és megbízhatóság a lényeg
- 4000 km/év használatKöszönöm a helpet ismét!
-
426os
őstag
válasz
Joccc07 #222198 üzenetére
Jó autó tud lenni a Xsara, de nem ennyiért.
Ha teheted, emnyiért ne vegyél autót. Ha pár hónap alatt ezt az összeget nem tudod minimum megtriplázni, akkor nem valószínű, hogy bármilyen autót fenn tudnál tartani.
Ha mégis marad az összeg, akkor egy nem rohadt 1.3mas régi swiftet keress (nehéz lesz), vagy titkos tippként benzines Skoda Feliciát. Az se lesz egyszerű, de talán nagyobb az esély rá.
A legnagyobb érték ennyi pénzért a minél hosszabb műszaki vizsga lesz. Anélkül ne vegyél ennyiért tényleg semmit, mert kidobott pénz lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- Milyen autót vegyek?
- Iqos cigaretta
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Okos Otthon kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Apple iPhone 12 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest