Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Biqci #225715 üzenetére
Nekem is volt 1.8 és 2.0 is, az 1.8 csak erőltetett ~140 feletti pályázásnál ette az olajat, a 2 literes meg soha. De az általános megtapasztalás nem ez
A lényeg, hogy sem a váltó, sem a motor nem szent Toyota technika. Pedig ha az lenne, már mennék is rá a Kugára
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
rbalint88
addikt
válasz Biqci #224791 üzenetére
Golf GTI? Ha a Hyundai i30N felmerult, amellett koltsegoldalon kb ugyanaz varhato, csak 1-1,5literrel alacsonyabb fogyasztas mellett.
313313: milyen baja van a mostani Picassonak, ami miatt muszaj lecserelni? 2millaert erzesre nem nagyon lesz elorelepes, ugyanugy van rozsdaveszely es minden egyeb, leven 10+, de inkabb 15+ eves autokrol beszelunk.
-
setup
tag
válasz Biqci #223851 üzenetére
Persze, a hozzáállásom. Igazad van. Minek is szarozni adásvételikkel egyáltalán nem? Nem kell azt eladni. Minek? Azzal csak a munka van.
Minden hónapban ráírsz x ezerrel többet a 20 éves roncsra is és kész. Az összes használtat felvásárolod.
Lakat mögé teszed egy telken és ott rohasztod miközben egyre nagyobb számokat írsz a szélvédőkre, hát az piaci működés. Egyre gazdagabb vagy nem?
P.csába a németekkel, hogy 800EUR-t írnak a szélvédőre zsírkrétával. Te ráírsz 3000-ret, aztán esténként összeadod a szélvédőkre írt számokat és bontasz egy sört mert gazdagodtál nem? Hát mi bajod lehet?
Valaki autót akar venni bármelyiket választhatja, úgy is mindet túláraztad nem? Igaz, hogy minden méteren van egy versenytársad, de hát az is szereti a sört, már csak nincs olyan gyilkos verseny, hogy olcsóbban ad bárki bármit nálad? Neeeem, hát akkor szólunk, hogy rossz a hozzáállása -
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #223851 üzenetére
Nálam éppenséggel igaz, az előző hónapban lakatoltattam ki a Jazz-t, mert nem engedték át a műszakin.
Heinersreuth-ból hozták egyébként 2015-ben.
[ Szerkesztve ]
-
setup
tag
válasz Biqci #223837 üzenetére
Én 42 évesen azon már túl vagyok, hogy xy típusú autót akarok venni. Én úgy "keresek", hogy ami 0-5km-re van, itt helyben hirdetve magánszemélynél és első látásra van benne fantázia, annak utána nézek és ha kóser, akkor odamegyek házhoz személyesen, aztán amit így dob a gép az a kínálat. Közel nulla így a kínálat hónapok óta a maffia miatt, de ez van.
Ha van közte ár-érték arányban valami vonzó akkor veszek autót, ha nincs akkor nem veszek semmit és megyek motorral.
Egy telet már végig csináltam motorral "baccanak egyedül" jeligére, mert én ezeknek nem fizetem ki a tripláját annak, mint amennyiért beszámítják a szomszédomtól az autóját csak, mert be tudnak ékelődni közém meg a szomszédom közé.
Ha megnézem a mobile-n, ott is rengeteg 800-1000EUR közötti autó van, amit nálunk ezek másfél milláért hirdetnek, de csak beszámításkor jut eszükbe mennyit ér, eladáskor még mindig nem tudják mennyit kérjenek és kartellben kérnek ennyit.
Nem tudom mi kell ahhoz, hogy a helyére kerüljenek nálunk az árak. Talán egy működő állam meg GVH?
Visszatérve én nem találtam még ajánlatot cellacserére Honda akkuhoz. Priushoz több is lenne, de Hondához nem találtam, ha meg egyben kell cserélni az gazdasági totálkár.
Így nem olyan vonzó számomra egy olyan öreg Honda, amin már elindult a rozsdásodás is és még a sárvédőíveket is kezdhetem javítgatni.
Keresek tovább és motorozom tovább.
Engem nem érdekel mennyi a rezsije egy lókupecnek. Nem fogom eltartani, mert semmi szükségem rá, hogy minden sarkon legyen egy használt autó kereskedés, mint most. Ennek semmi értelme, hogy az összes magánszemély autóját túszul ejtik kaviccsal leszórt telkeken és háromszoros áron tartják ott akkor is, ha nem kel el csak, hogy a 3 drága között a negyedik import roncs frissen kilakatolva és lefényezve elkeljen annyiért, mint egy sérülésmentes.
Értem, hogy a német biztosító az ottani német bérekkel számolva állapítja meg a roncs maradványértékét és így fillérekért meg tudja venni a roncsot az árverésen, amit itthon alacsonyabb munkabérért dolgozó magyarok kikalapálnak neki.
Világos az árrés és mindenki éljen, amiből tud.
De ha megrohadok se veszek ezektől autót. Motorozom tovább. -
espadawin
friss újonc
válasz Biqci #220914 üzenetére
Neked akartam írni, igen, bocsi. Igen azokra a matricákra gondoltam, azt tudom, hogy a 4-es számozásút már viszonylag öreg autókra 2006-7-esekre is rálehet tenni. De részben ezért sem tervezek hosszútávra, és kint szeretnék majd másikat venni, addig pedig, ha ilyen helyre tévedek marad a jó öreg tömegközlekedés ahogy tettem ezt eddig is. A nagyobb sztori alatt pedig azt értettem, hogy itthon már sokan azt hiszik hogy lassan Németország területére sem lehet behajtani.
220915lockdown90 Majd eldől.
-
pepucs
tag
válasz Biqci #219442 üzenetére
A sztori:
Potenciális vevő jelöltként mentem el megnézni, átnéztem, körbemértem, beszélgettünk a típusról stb... Elhangzott, hogy a telepen lehet max átnézni mert az ide-oda rohangáláshoz nincs elég emberük. Ez egy érthető érvelés.
A kereskedés Google értékelései között ugyan úgy az szerepel amit nekem is mondtak, "Próbakör a foglalóhoz van kötve, amikor már tutira meg szeretnéd venni akkor, foglaló letétele után lehet kipróbálni". Ha esetleg valakinek új info: A foglaló nem jár vissza ha a vevő lép vissza az adás-vételtől. (Nyílván a tesztpilótákat ki kell szűrni, de így..?) Utaltam rá, hogy vételi szándékkal jöttem. Mínuszban nem szórakozásból pingvinezem körbe a kocsit, próba nélkül viszont kizárt hogy bármit is foglalózok (volt nálam KP is, nem azon múlt) . Elbúcsúztunk. Elég nagy a forgalmuk, nem gondolom hogy problémát jelentek. Azt is megértem, hogy emberek próbakör nélkül vesznek autót, saját ügye mindenkinek.
Ha valakinek nagyon tetszik és külső alapján tudja hogy ez kell neki, annak jó vétel lehet .
Az is lehet, hogy én vagyok túl elővigyázatos miután első autót egy CBA parkolós átnézés után vettem csak a szenvedés volt vele az elütött futómű geometria és a rozsda - gitt halmazok miatt.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz Biqci #219431 üzenetére
Átnézetnéd... amennyiben nem csak átvétel előtt van rá lehetőség szigorúan a telephelyükön.
Nekem azt tanította anno egy vizsgáztatásból élő ismerős, hogy dobós cégről tökmindegy milyen az autó, nem veszek semmit. Márpedig ő vitte vizsgákra a BP körüli dobós cégek sz@rjainak nagyját. Utólag meg aztán jogilag esélytelen vagy.
Van egy influ srác (akit lekapcsoltak veszprémnél régebben), az egyik autóját az akkori szerelőm ismerőse vette meg. Félév után kiderült hogy valami grafitos? adalékkal teletolták eladás előtt hogy ne füstöljön.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218911 üzenetére
Egyébként ha a lehető legmegbízhatóbb kell MiTóból, akkor a 78 és 95 pacis szopóbenzinek a nyerők C510-es és C514-es váltókkal, de szerintem inkább a 120-as T-jet + C510-es váltó áll a legközelebb az eredeti kritériumokhoz. Csakhogy ezek a legritkábbak, alig 2 évig volt kapható anno.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218911 üzenetére
[link]
És további hasznos dolgok itt: [link]A 120-asra meg pont azt a leömlőt teszik, ha cserélni kell, ami a 155-ösön is van gyárilag.
A legfelső hajlamos erre, ahol az öntvény teljesen egyben van a felfekvő felületnél. Nekem meg a középső van, ahol az 1-es és 4-es henger “le van fűrészelve”.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218902 üzenetére
Igen, ilyenem van. A motor a legjobb a palettáról, ha a megbízhatóságot és a teljesítményt helyezzük előtérbe, ha viszont a fogyasztást, akkor az egyik legrosszabb, városban 9-10 liter.
Viszont a leömlő nem repedős ellentétben a 120-assal, a turbó valamivel nagyobb nyomást képes tolni, kicsit agresszívebb profilú vezműtengelyt kapott (= pörgősebb), és egy lájtos remap után kvázi egy Quadrifoglio Verde MultiAir nélkül. Ja, és az Abarth Grande Punto pontosan ugyanezt a motort kapta, ha a későbbi tuning szempont lenne, van alkatrész dögivel, de akár a gyári esseesse kit dolgai is felcsavarozhatók a MiTóra is.A gyengepontja - ahogy írtad is - az M32, abból is az első generációst kapta. Viszont jó hír, hogy át lehet építeni második generációsra, ezzel nagyobb és strapabíróbb csapágyak lesznek bent, illetve a váltó háza jobb kenést és hűtést biztosít. Tulajdonképp végérvényesen problémamentessé varázsolható egy egyszeri beavatkozással. Én is ezt tervezem (3-4 búg már), meg a kuplungot is megerősíteném.
szerk.: Ugye rengeteg Opel és más egyéb gyártó/típus használta az M32-t, nálatok, Németországban is biztosan ismerik és javítják a bajait. [link]
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218899 üzenetére
Ami nem osztozik más modellel, az egyértelműen drágább, de közel sem fog olyan vastagon a ceruza, mint mondjuk a német prémium triumvirátusnál, csak olyan Hondához hasonló szinten mozognak az árak.
Ami viszont nem egyedi, több modell is használja, az viccesen olcsó tud lenni.A ritkasággal amúgy több baj van.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218868 üzenetére
Mehet persze, van pár quirky dolog (melyik olaszban nincs?), illetve jellemző hibaforrás, de semmi komoly. Gyakorlatilag egy átöltöztetett Fiat Grande Punto, egyszerű felépítés, alkatrész van dögivel és olcsón, a MultiAir nélküli benzines motorok mind stabilak, váltókhoz meg itt egy leírás.
Ja, még valami, a Honda után egy short shifter kellhet, mert gyárilag qrva hosszú úton jár a váltókar. A módosítás után lesz olyan, mint a Jazzé gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Biqci #218855 üzenetére
Mondom, nekünk Mini lett így. Gen3 Cooper beleférhet az árba, csajosan jól néz ki, és 135 PS. És nem hal meg pályán sem. Mondjuk majdnem 1200 kg, de legalább össze van rakva. Vegyesben 7, sokat dugózva városban asszony 8 liter körül etette. Nem egy elektromos, de olyan 8k euróból nemigen lesz. Ja, párom is épphogy magasabb 160 centinél, de amúgy jól beállítva ez nem kéne, hogy szempont legyen. Majd meglátjuk, kisebbik lány most kezdi a jogosítványszerzést, ő 160 centi alatt van…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
rbalint88
addikt
válasz Biqci #218844 üzenetére
Hat erre tenyleg csak annyit lehet mondani, hogy mobile.de von 120ps, bis 8000€, ordnung nach erstzulassung - junge erst (mar amennyire emlekszem a nemetre)
Foleg nonemunek autot ajanlani… amikor kekben az egyik tipus de gyonyoru, a tobbi szinben meg ocsmany
Nalunk az szokott mukodni az ilyen muszaki cuccok al, ami alapvetoen az ove lesz vagy kozos hasznalatu, de fontos a velemenye, hogy kap egy szukitett listat, ami az en rostamon atment (muszaki szempontbol) es abbol valasztott olyat, ami neki tetszik. -
parandroid
félisten
válasz Biqci #218844 üzenetére
“Szóval tippek?” Automata váltó.
Amúgy ha nem vagyok indiszkrét, mire kell a 120 ló? Sok az autópályás használat?
Nem tartom valószínűnek amúgy, hogy ennyiből kijön hibrid, de lepjetek meg…
Jó sok évvel ezelőtt keestünk hasonló szempontrendszer mellett második autót, mostani fejjel is olyasmiket néznék, mint akkor: i20, vagy a Kia párja, vagy Yaris/Mazda2. Polo is kalapban volt, de drágálltam, Fabiátis próbáltuk, de ott el is ment a kedvem a Skodától hosszúidőre. Nekünk végül a Mini lett a befutó. Azt mondjuk nem mondanám, hogy keveset fogyaszt, de legalább normálisan megy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218423 üzenetére
Na ja, nagyon élnék egy R55-ös Mini Clubmant, imádom a kretén ajtajait, de a Prince benzinesek és az N47-es dízelek jóóócskán lecsökkentik a “vehető” halmazt. Csak a PSA 109 pacis 1.6 HDI-jével szabad választani ezeket a Miniket, ami talán 2, max. 3 évig került beléjük.
[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
válasz Biqci #218420 üzenetére
De nekem pont az a
bajfura, hogy olcsóbbak az alkatrészek, mint a Hondához, amire azt mondják, hogy megbízható japán autó, erre kapásból kb. 8 típushibát fel tudnék sorolni, példának okáért, hogy igen hamar szétmegy a komplett hátsó híd, féknyergek szeretnek beragadni és vinni a tárcsát+betétet, kuplungpedál recseg, nyekereg, klímakompresszor meghal, stb.[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #216466 üzenetére
A CR-Z CAN-buszos, nem? Szerintem már nem lenne ilyen egyszerű a történet.
De amúgy sem lennél kisegítve a linkkel, egyrészt a formája is más a kapcsolónak, másrészt a bontott alkatrészeknél általában csak 1-1 darabokat árulnak, ha eladásra kerül, törlik is a hirdetést.
-
bandus
veterán
válasz Biqci #215370 üzenetére
es mi a helyzet a kigyullado lambokkal, bmwkkel? ez megragad az emberekben, es divat cikizni a teslat, kozben pedig valoban annyi innovaciot hozott at autoiparba, mint amennyit a top5 gyarto 10 ev alatt sem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
LK
addikt
válasz Biqci #202423 üzenetére
Amiről szó van az 105 Le és 1.6-os, 2012-es. Ez újabb eresztés. Az 1.8-as olajzabáló az 2010 előtti nem?
Qru: köszi, ennek ellenére 1-2 magánkút még árulja, de azt megtalálni. Vidéken találtam egyet nagyon messze ."óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
fasyrt
őstag
válasz Biqci #200214 üzenetére
Pedig muszaj lesz. 20 ev mulva buszozol vagy elektroautozol. Mar most evente emelik a benzin adojat.
A kreten gyalogos / farol leesö csimbok / sunyiban koccanos triorol nem is beszelve.
Vagy csak en lihegem tul, mert eddig a legertekesebb közlekedesi eszközöm egy 200€-s bicaj volt. -
fasyrt
őstag
válasz Biqci #200208 üzenetére
Garazs majd lesz, az auto arabol.
De egyebkent szep auto, kenyelmes, okos, mar csak a budira nem megy ki helyetted.Megvolt az olajcsere, szüröcsere. Markaszervizben volt eddig karbantartva, de hogy a pollenszürö nem volt a legszürövel cserelve, az is biztos. Az uj olaj pont a max-on van, a regi olaj kb. 6-7 mm-el volt magasabban a nivopalcan, a fene tudja mennyi gazolaj volt benne.
Dizel, es nem büdös?
-
fasyrt
őstag
válasz Biqci #200192 üzenetére
Hehe, pont ugyanigy volt nalam is a lelki hullamvasut.
Megvolt a 600km ravensburgi ut, az auto szep volt, de draga, nem jutottunk dülöre. Mondtam, hogy hetfön visszahivom, addig alszok ra egyet. Hetfön mondtam, hogy nem tudok többet adni erte, de ö meg lement az arban, igy mult csütörtökön elhoztam.
A hetvegen meg beparkoltam valami bzi fa ala, leesett az esö, az esö leverte az elviragzott szöttyöt az autora, az meg megmarta a lakkot 2 nap alatt, mehetek jo penzert poliroztatni.
-
molnarpeter
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Biqci #200187 üzenetére
Az "ismerőségi megbízás", a "haverom kérdezi" valójában ugye...
A felsoroltaknál nincs plázacicásabb autó... Az fix, h én pénzért se közlekednék olyanokkal férfiként. Azért azok koránt sem "uniszex" autók... Emellett a Mini-k tudomásom szerint elég szarok is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integrale
veterán
válasz Biqci #200171 üzenetére
-tetszen a nőknek
-ne higgyék róla az emberek, hogy b.zi
-Fiat 500Ez a 3 nem biztos, hogy egyszerre teljesül.
Talán inkább a Mini lenne a jobb, de abból ami "férfiasabb" kiállású, azt nem biztos, hogy 1,5 méter betakarja, ha meg nem olyan kiállású, akkor az fog feltűnni a felszedendő csajnak, hogy jéé ez olyan, mint az enyém.
MiTo-ból a vadabbak, szintén drágábbak.
Szerintem egy nagyobb kombi csajozósabb, nem kell nyomorogni az első ülésen két embernek."Bad reklám is reklám too"
-
runner 125
nagyúr
válasz Biqci #200036 üzenetére
Azért C30-ból illik min 2000-est venni. Vagy 2.4 szívót, esetleg T5-öt, sőt D5-tel is bevállalható. Nyilván nincs belőle sok, de kint a német piacon találni, most gyors ránéztem a mobile-n, 58-at hoz 1920 ccm fölött..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fasyrt
őstag
válasz Biqci #199763 üzenetére
Mi a Mannheim-Stuttgart-Ravensburg vonalon mozogtunk.
Nagyon szep auto, kis esztetikai hibakkal. Ajto ele es garazs nem baratok, a tetocsomagtartot odavertek az ajto tetejehez egy van egy pici horpadas, es megpadkaztak a felnit.
Nivopalcan kb 7mm-en, szük centin magasabb az olaj a max-nal, gondolom üzemanyagbemosodas.
18500-ert nem adta oda, 19000-et meg nem adtam erte. Majd lesz masik.
Egyebkent meg hatalmas cucc, szerintem lejjebbmegyek egy kategoriaval, egy kompakt eleg lesz. Es nem muszaj a dizel se. Legyen automata + ACC, aztan csokolom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Biqci #199745 üzenetére
Eléggé más a két autó a C30-as az egy Ford Focus alapra épülő enyhén túlmotorizált lakossági autó, a CR-Z meg eleve egy sportos gépnek lett tervezve (futómű, karosszériamerevség, egyensúly, stb). Mivel az a CRZ eléggé foglalkozós, inkább a C30-at nézném meg előbb.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Biqci #199739 üzenetére
Én simán venném, ha jó állapotban van. Motorról sok panaszt nem olvastam, teljesítményben szerintem bőven jó egy C30-ba. Ilyen 2.4-es S60-al vittek már, végső soron nem éreztem nagy hátrányt a 185 lovas D5-höz képest (persze a benzines jószágot forgatni kell, hogy menjen).
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Biqci #199576 üzenetére
MiTo váltó összefoglaló [link]. Ha olcsó fenntartás a cél, MultiAir inkább ne, vagy csak igazoltan nemrég cserélt MAir egységgel (azt már rendben tudod tartani a külön szűrő tisztításával).
Grande Punto egyszerűbb, 120 lovas T-jet motor csak 5 sebességes váltóval volt, és kész erősebbek a csapágyasodni hajlamos M32-t kapták.
1.4 16V szívó videó [link]
T-jet videó [link]
C.514 videó [link]
M32 videó [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Politika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest