Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szőröscica #225077 üzenetére
gyönyörű kor-rajzolat
(szerintem semmi sértő nem volt benne) -
zgospel
őstag
válasz
pepucs #225095 üzenetére
Köszi az infókat, én csak a váltó és a motorfelújításról tudtam ami a hirdetések alapján 150-180k km-nél esedékes
A féken belül mi melegszik el? Gyárilag Brembo nyereg, azt gondolnám hogy a fém fékcsövek, folyadék és betétek cseréje után nincs vele baj.
Ha nem a költözés lenne a prioritás valószínű beleugranék egybe, még a várható költségek ellenére is.
-
válasz
molnarpeter #225096 üzenetére
Mintha ez is BXE lenne.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Micsurin #225071 üzenetére
Úgy rémlik, az újabb/aktuális 1.6 CRDI kevésbé jó hírű, konkrét hiba hirtelen passz... Ha nagyon jó áron van a céges, akkor viszont jó eséllyel megéri várni (=árelőny fedezi, ha lenne plusz költség).
Porlasztókat nézd meg pl autodoc webshopon, miket hoz fel, de főleg mennyiért. Vagy cikkszámot keress és az alapján bontott árakat figyeld. A hírhedt 2.2 D-CAT 177 LE motorhoz porlasztó szett bontva 400k, újonnan meg millió körül jön ki.
DPF nélküli 1.9 az ezek lesznek [link] BXE motorkódot kell keresni, vétel után hajtókar csapágy szett csere mindenképp, és akkor sokáig elvan még, bár a mk2 jobban rohad a régebbiekhez képest. Az Octavia Tour jó cucc (Astra Classic, ha Opel lenne
régebbi generáció, de újabb évjárat) [link] elméletileg motor sem nyűgös, kevésbé rohad talán, olcsóbb alkatrészek a régebbi technika miatt...
-
pepucs
tag
válasz
zgospel #225093 üzenetére
Tiszta sor, nekem is nagyon tetszenek, sőt az egyik legjobb bundle
saját research alapján én elengedtem. Legutóbb a szervizben volt egy a csáposon és kérdeztem hogy mizu velük. A szerelő azzal kezdte hogy opeléknél a műanyag cső csatlakozókból kispórolták az egyik összetevőt ezért sokkal hamarabb porladnak mint a többi németnél. Az első fék rajta speckó és baromi drága, írták hogy cserébe nem bírja a pályázást mert elmelegszik (melyik pályán, hogyan vasalták a féket stb). Azt ajánlotta hogy inkább alternatív németet, azokkal is lehet sz@pni de szerinte nem ennyire sokat.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
pepucs #225089 üzenetére
A giuliettaban azt hiszem csak valami elektronikus móka van
Az én MiTómban is van, E-Q2-nek hívják, és az ívbelső kereket fékezgeti, de csak dynamic módba kapcsolva aktív. Bővebben...
-
válasz
szőröscica #225084 üzenetére
ezsembe jutott, erre írtam, hogy "tldr: mindenki gyoker csak en nem
" ez az igazán keleteurópai.
-
tboldi
nagyúr
válasz
pepucs #225081 üzenetére
Elsőre nekem sem volt annyira bizalomgerjesztő a hely, de végül kellemes csalódás lett, és a 2 MiTo is rendben volt, az egyiket nyilván haza is hoztuk. Az Ypsilont egy shadybb (szép magyar szó, tudom) neppertől vettük, ki se próbálhattuk, ehhez képest az érdiek simán odaadták a kulcsokat, vigyük, amerre akarjuk.
-
szőröscica
addikt
válasz
bandus #225083 üzenetére
Neked is eszedbe juthat a lizingelt audis kaerupai vendegmunkas fejedben, hogy csupan nehany archetipust emlitettem, akiknek sok esetben sajnos az alapbeallitasa masok letolasa, jobbrol elozgetes, bevagas, buntetofekezes. Az M2-n, M0-n es mas kornyezo elkerulo/bevezeto szakaszon ezek teljesen hetkoznapiak.
-
válasz
szőröscica #225080 üzenetére
engem aztán nem. csak ha elmúlik a szédülés a magas lovon, akkor eszedbe juthat, hogy te vagy a külvárosi használt alfás, aki feltartja az anyukát az m4-ben, hogy eljusson a ii. kerületből a westendbe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #225077 üzenetére
Jah akkor semmi kirivo, mindenhol ez megy...
-
pepucs
tag
válasz
szőröscica #225075 üzenetére
Ezt tavaly átnéztem, kipróbáltam (nagyon megy), akkor azt mondták hogy kezdjem körbefékezéssel egyébként tetszett. Azt mondták, hogy KP-s fizetés esetén lehet kicsit alkudni mert akkor nem kell számláznia. Alfás szerelőm pedig semleges választ adott velük kapcsolatban mert néha kijárnak alkatrészért de ugye ezek behozott autók. Sokan szeretik a helyet és elégedettek velük. Nekem egy kicsit visszás hogy a bontó udvarán a kerítés mellett állnak az eladó giulietták. Azt azért tudni kell hogy lassan 1 éve nem vitte el senki és az ára változatlan azóta is. Gyakorlatilag ehhez árazták a többi 1.75-öt
kicsit overkill egyik másik ára...
-
tboldi
nagyúr
válasz
szőröscica #225075 üzenetére
Támogatom!
Amúgy tőlük van a MiTóm, illetve hozzájuk került az összetört Ypsilon is.
-
válasz
szőröscica #225077 üzenetére
ez olyan nagyon szep magyaros hozzaszolas lett
tldr: mindenki gyoker csak en nem
-
szőröscica
addikt
Minden olyan szakaszon, ahol területi képviselők, managerek és "vállalkozók" nagy arányban reprezentáltak, ott a türhő közlekedés az alapvető. Melléjük jön még a frusztrált csokos apuka/anyuka, aki csak az agglomeráció utáni halál f*szán tudott 30 év hitelre venni egy sorházi lakást három gyerekkel a nyakában, ezért napi 2*90 percet tölt jó esetben munkába járással de az életet kockáztatná, hogy 88-ra leszorítsa, és máris kész a tökéletes mix az élvezetes autópályázáshoz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #225075 üzenetére
Ebben már van egy kis tarcsi. M2-n tényleg sok a gyökér?! Mondjuk hol nem...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #225073 üzenetére
DPF-et már nem úszod meg, hacsak nem akarsz 20+ éves autóban ülni. Talán valamelyik Octaviából volt asszem, 2010-ig 1.9 PD részecskeszűrő nélkül, vagy a 90 pónis 1.3 Multijet mellett sem volt a MiTo gyártásának első 1-2 évében, de elég ritka.
Gubából csak a mákosat ismerem (avagy nem tudom, mennyibe kerülnek a jók).
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #225069 üzenetére
Lyaly!
Kétszer is leírtad jól, hogy "megijeszteni", utána viszont úgy sikerült képernyőre vetni, hogy "ilyeszt meg". Most akkor meJik?
Amúgy meg vegyél egy 1.6 JTDm Giuliettát 2013 utánról.
Szolenoidos Bosch porlasztók + CP1-es pumpa, nincs swirl flap, és a váltó is C635, ami attól az évtől már javított szinkrongyűrűkkel rendelkezik. Egyedül csak az olajpumpa szívókosarának tömítése az, amit azonnali hatállyal cserélni kell, vagy éppenséggel kiváltani örökre. -
Micsurin
nagyúr
válasz
lockdown90 #225070 üzenetére
Az szintén jó kérdés... mert a C terv kihúzni 2,5 évet az Astraval és a cégest ~150k-val átvenni sajátnak. (17 eleji 3.gen, első kilométertől nálunk)
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #225067 üzenetére
Szóval szokásos dízel 200k fölött, ez nem tud megijeszteni.
Engem tudod mi tud megijeszteni? A Piezzo szó... jó lenne tudni mágnestekercses vagy Piezzosak-e azok a porlasztók. Dióra már megvan a helyem, a váltó meg a lendkerék nem ilyeszt meg mert most is van egy M32-esem... -
válasz
Micsurin #225066 üzenetére
2gen i30 1.6 dízele van az autószerelőmnek (akihez az opelt hordom). Ő nagyon szereti, 250e km-el vette kb, rögtön cserélni is kellett a kuplungot, kettős tömegűt, most pár tíz ezer km után vezérlést, illetve diózni is kellett, mert konkrétan 98%-ra el volt tömődve valamelyik szenzornál korommal. Azt mondták rá neki a diózásnál, hogy ilyet még nem láttak
Szóval már alkatrész árban is borult rá szerintem milla körül és ő ugye majdnem mindent meg tud magának csinálni, szóval munkadíj kb zérő (csak a szabadidő megy beel). Amúgy üa rendszerrel semmi gondja nem volt (még). Azt hiszem gen végi, ilyen 2017-es példány lehet talán, még éppen 2. generációs.
-
Qru
MODERÁTOR
Elég lesz az offfolásból, térjünk vissza a topik eredeti témájához. Ezt az autós topikban folytassuk inkább.
-
dellfanboy
őstag
válasz
OPiiPO #225061 üzenetére
az általuk kreált tartalomra...
de nézd meg a kommentszekciót, a felszopó kommentek maradnak aki meg nem ért egyet velük megy a levesbe. de ugorj be másik forumra, asszem indexen. ott már 20 éve is az volt a téma hogy zsoltika mekkora xxxxxxxxa tájszolásos ember meg egy magyar nyelv gyönyöreit bemutató műsorba elmenne, de mi pluszt ad egy autós műsorba? miért kell?
-
#48584626
törölt tag
válasz
lockdown90 #225058 üzenetére
Fogalmam sincs. Az ős Totalcar ilyen volt, talán 2002-2012 között. Aztán az is kezdett gyengülni, már az árnyéka volt önmagának, amikor pár éve Winklerék felmondtak.
-
válasz
dellfanboy #225060 üzenetére
"egy cirkuszi egyesület" - ezt mire alapozod?
-
válasz
lockdown90 #225058 üzenetére
Speedzone talán? Igaz ott Vályi tolja erősen a másik irányt, néha túl is. De ennek ellenére hitelesnek tűnik számomra.
#225057 Shadowbull: Winklert én is követem, tetszik a stílusa.
-
#48584626
törölt tag
válasz
szebe #225056 üzenetére
Az ős TC-t nagyon szerettem, az elejétől fogva néztem a tévében, sőt a weboldalt is relatív korán, röviddel az indulás után elkezdtem olvasni.
Karotta akkoriban teljesen más volt, egy nyitott, érdeklődő csávó volt, aki nem adta ki magát szakértőnek, és nem osztotta az észt olyasmiről amiről fogalma sincs. Ez később jött, már a teslafansággal. A TC ugyan szubjektív műsor volt, de nyitottan, és nem demagóg elfogult módon.
Winklert a mai napig kedvelem, és nézem a motoros/autós videóit. -
szebe
addikt
válasz
dellfanboy #225055 üzenetére
Tulajdonképpen ezért is volt sikeres a TC, mint tvműsor. Se Karotta, se Winkler nem szakember, de a száraz adatok felsorolásán kívül/helyett el tudták adni a műsort.
Legalábbis jobban, mint "odaát" Gyulai "alkalmasint" Balázs, meg az Autó-Motoros arcok. -
#48584626
törölt tag
válasz
OPiiPO #225053 üzenetére
Abszolút komolyan gondolom. Mi is Karotta végzettsége? Közgazdász?
Gyakorlatilag általános jellegű közhelyeken soha nem sikerült túljutnia, aztán amióta teslafan-dzsihádista lett belőle, azóta a legvadabb konteókat és nettó hazugságokat is boldogan terjeszti, ha hagyományos gyártókról van szó. -
#48584626
törölt tag
válasz
zgospel #225045 üzenetére
Figyi, abszolút nem érdekel a linkvadászat. A cikkek 99,999%-át teljesen fogalmatlan emberek írják (lásd Zách Dani, Karotta, Bíró Balázs), ráadásul az egy hülye százat csinál alapon hivatkozzák is egymást szorgalmasan. Ebben a zajban baromi nehéz bármit is megtalálni aminek van valódi relevanciája, miközben a baromságok, a féligazságok, a konteók fénysebességgel terjednek.
A linkvadászat nem helyettesíti a gondolkodást. Mellesleg ha tényleg érted a témát, akkor az azzal kapcsolatos kérdéseket is meg tudod válaszolni.
A személyeskedéssel meg nálam nem sokra mész, kár a gőzért."Benzines autókban is van EGR több mint 20 éve"
Valóban. Nem is írtam mást.
"A motorozás kapcsán úgyszintén"
Mit írtam abba a topikba, ami ennyire megviselte a kis lelked? Mert igazából arról szoktam írni, merre jártam.
-
zgospel
őstag
válasz
#48584626 #225034 üzenetére
[link] 10 másodperc volt, első találat. Már az első bekezdésben (2 összetett mondatból áll, nem nagyon kell megerőltetni magadat) ott van a válasz, ami egyébként ugyanaz mint ami itt is le lett már írva többször, magyarul. Értem én hogy nem akarsz guglizni, és az ételedet is más rágja meg helyetted, de azért na.
#225036 Shadowbull na pontosan ezekről beszéltem, idebüfögsz megint egy ilyen semmitmondó félmondatot. Ezzel mégis mit akarsz elérni? Hol a kifejtés? Hol vannak az érvek, a magyarázat, amit egyébként számonkérsz másokon (annak ellenére hogy már elmagyarázták, csak te dacból nem vagy hajlandó felfogni)?
Benzines autókban is van EGR több mint 20 éve, nem a dízelek kiváltsága. Igen, van EGR nélküli benzines is, de az elmúlt két évtizedben elég ritka, mivel az EGR-nek a károsanyagkibocsátás mellett van egy olyan jótékony mellékhatása is, hogy hamarabb bemelegszik tőle a motor.
Én azt javasolnám, hogy fejezd be a trollkodást, de amennyiben ezt teljesen komolyan csinálod, akkor némi önreflexiót gyakorolhatnál a stílusoddal és a hozzáállásoddal kapcsolatban. A motorozás kapcsán úgyszintén.
-
#48584626
törölt tag
válasz
dudika10 #225040 üzenetére
Ha rákeresnék, ugyanazt a hibás érvelést találnám, amit eddig itt olvastam, úgyhogy maradok inkább a saját kútfőnél.
"megjegyzem 6k rpm eseten"
Ami emissziós szempontból teljesen irreleváns, az akkori NEDC ciklusban soha nem pörgették a motor még csak a közelébe sem a 6000nek. Részterheléses prüttyögés volt az egész, nagyon korai felváltásokkal.
"felsorolom a tobbi faktort is"
Na, pont ilyenekre gondoltam, amikor komfort feature-t emlegettem.
-
#48584626
törölt tag
válasz
BigBlackDog #225037 üzenetére
Nem feltétlenül. Eleve a NOx probléma a direktbefecskendezéssel érkezett meg a benzinmotorok világába, másrészt nem kell feltétlenül külső EGR az előírások teljesítéséhez.
Az említett Opel motorok még nem közvetlen befecskendezésűek voltak. -
dudika10
veterán
válasz
#48584626 #225034 üzenetére
Ha meg akarnad erteni, rakeresnel, nem velem probalnal vitatkozni.
Lehet vagni az injectiont 10ms alatt? Lehet, de jellemzoen nem teszi senki (megjegyzem 6k rpm eseten egy ciklus 10ms, szoval az a 10ms cut meg csak nem is feltetlenul eleg gyors).
Es akkor felsorolom a tobbi faktort is, de en utana kiszalltam az offbol:
- kevesbe tapasztalt soforolnek valtast segit (a tobbseg lassan valt, erre is kell hangolni a dolgokat)
- tul agressziv motorfek ellen, a nem egyenletes gazpedal valtozas jellemzoen nem komfortos
- turbo eseten nyomast tart, hogy valtas utan ne legyen turbolyukad
- sima alapjarat elereset segitiEs tovabbra is ott van az emission, amit ezen faktorok is befolyasolnanak.
-
Ádám16
addikt
válasz
Zsombe #225017 üzenetére
Értem, amit mondasz.
Te is értsd ezt meg: a kategóriák maradtak, most is van S osztály és van Corolla is.
Annyi változott, hogy a Corolla futóműve majdnem ugyanolyan alsó-középkategóriás maradt (próbálj ki egy régebbit és egy újat, nekem van referenciám) 20 év után is, míg az S osztály 20 éve is jó elég jó futóműveket rakott össze, viszont 20 év elteltével már ott tart, hogy szenzorok figyelik az út minőségét, állít keménységet, kerékdőlésszöget, emel-csökkent magasságot sebességtől függően, elképesztően kellemesen rugózik, figyeli az útviszonyokat, és időjárási körülményeket, ehhez képes alkalmazkodni, stb.Tehát szerintem jogosan hasonlítgatok:
az alsó-közép kategóriás Corolla futóműve kvázi semmit sem fejlődött, a prémiumoké viszont nagymértékben.
Ehhez mérten azt gondolom, egy új, 12 milliós autónak kicsit közelítenie kéne a 20 éves A6-om "élményéhez".Veron: igen, E210.
Qru: persze, ezt is értem, de gáznak tartom. Biztosan felmérték, mi a prio a vásárlóknak, és fontosabb nekik +50 liter a csomitérbe. Ez van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #225037 üzenetére
Igen, kipufogógáz utókezelés nélkül már az Euro4 sem megugorható. De még a 3 sem ha jól tudom.
-
#48584626
törölt tag
válasz
dudika10 #225033 üzenetére
Gondolkodjunk már együtt légyszi, mert ez egy érdekes téma. Az odáig oké, hogy normál üzemben a motorvezérlő nagyjából Lambda1-et akar tartani (kivéve amikor nem kell neki, tehát a mérési cikluson kívűl), de most nyilván a ciklusról beszélünk, mert emisszióról van szó. Amikor váltás van, és gázpedál nullára megy vissza, akkor az állításod az, hogy a már beszivott üzemanyagot akarja rendben elégetni a motor.
Na, nekem pont ezzel van bajom, mert én azt nem látom, honnan lenne ott üzemanyag. A 2000-es évek közepén már mindenki MPI motorokat épített, relatív modern és gyors injektorokkal. Amik gyakorlatilag századmásodpercek alatt képesek zárni, tehát onnan nem jön üzemanyag. Mit kell akkor elégetni? Ezekben a motorokban már igyekeztek az injektorokat olyan közel tenni a szívószelepekhez, amennyire csak tudták, abban a kis térben nem marad semennyi üzemanyag, mert azt az utolsó normál ütemben beszívta a motor. Jöhet még valamennyi a szívócsatorna falára lecsapódott üzemanyagmaradványokból, de az tényleg minimális, nemigen lehet meggyújtani sem.
Nem guglizni akarok, hanem meg akarom érteni. -
dudika10
veterán
válasz
#48584626 #225005 üzenetére
Egyszer megprobalom:
A katalizator egy nagyon szuk levego-uzemanyag tartomanyban htekony. Tul sok uzemanyag eseten CO kibocsajtas tul nagy (tul keves eseten NOx).
A problema tip-out eseten van, ha hirtelen zarod a levegot, miutan az uzemanyag befecskendezest nem tudod annyira gyorsan kontrollalni, megno az uzemanyag aranya a keverekben. Ezt keruli ki az, hogy lassabban zarja az elektronika a levegot.De elarultam, hogy rev hang a dolog neve, ha nem problema az angol, talalsz errol eleg sok infot.
-
hobizoli
nagyúr
ez az olcsositas annyira fillerbaszo erv, amikor ugyanaz az auto FWD es 4WD modellejenel mas felepitesu a komplett hatso futomu, mert nem annyit csinaltak, hogy a FWD-ben nincs ott a diffi meg a kardan meg a ket feltengely, de amugy ugyanaz mindene, hanem terveztek egy tok masikat
igy meg kettot kell gyartaniGolf-nal anno 400k-s ardiffi volt a haldex 4WD hajtas, ami miatt hatso futomu szekcio is mas lett
ebbol mennyi volt a haldex resz kompletten a vezerlovel meg a hardverrel?
es ebben 400k-ban a profitjuk is benne voltez olyan mint amikor az elso futomu segedvazkeret is mas alaku a 4WD-snel, hogy hatra tudjon menni a kardan vhol, de akkor miert nem csak azt a fajtat gyartjak eleve, amit ehhez ugy prepsel ki a gep?
aztan ha FWD az auto, akkor max nincs ott semmivagy mennyivel dragabb egy hatso torzios foutomu, ami pl a pug205/306-ban volt egy sima csatolt lengokarosnal?
a helyigenye annak se sok eppenseggel, csak kanyarodni jobban "szeret" az auto veleaminek "okos" futomuve van, azokbol lett verseny/rally auto is, ami elegge megdobja az eladasokat mindig, mert nepszerusiti a tipust
ennyi erovel lehetne ma is minden alatt merevhid + laprugok
amcsiknal evtizedekig bevaltmeg ilyenkor eszembe jut 147/GT/156 hatso futomuve 6 db lemezbol preselt lengokarbol all, megcsak nem is vmi ontveny, ami 55-60k-bol vadi ujan meg tudsz venni az Autodoc-rol, es azon is addigra legalabb 3-n kerestek mar penzt
es ezt is eleg jo kanyarvadasz futomunek tartjak...es amugy az isaz autogyartonak ez is mennyibe lenne, amikor ~9-10millio egy beugro ar is manapsag?
mert qrvara nem arrol van szo, hogy az egyik gyarto autoja azonos felszereltseggel 10.212.354 forint a masike meg 10.215.577 es akkor vegyuk persze az olcsobbat, hanem ugyanazt a kategoriat sulyos szazezrekkel meg neha millioval is tobbet adja a masik, szoval az olcsobbnal is beleferne hogy jobb legyen, de kozben azert olcsobb is maradjon
8gen Civic Thai/-nel is a EU/USA verzion csatolt lengokaros hatso futomu van a JDM verzion kettos keresztlengokaros
de ha megveszed a JDM verzioet 1:1 felmegy az EU-sra
mennyit sporoltak ezzel, amikor igy is 11millioba kerult?
irja ra hogy 11,5 aztan hello, aki Thai/-t akar a seggs ala, az akkoris megfogja venni
egymas ellen nezve meg egy koron a JDM verzio siman otthagyja az EU-t, mert jobban kanyarodik -
Veron
addikt
válasz
Ádám16 #225014 üzenetére
E210 Corolla, ugye? Átlagpolgárként azt mondom, semmi baj nincs a Toyota futóművével 17" kerekeken. Ezt tesztekben is megerősítik.
#225016Qru: igen persze, nem hatalmas probléma. Az ablakra is tehetek nano-, vagy kerámiabevonatot és máris nem fáj az ablaktörlő hiánya. Csak egyszerűen nem értem ezt a fillérszexuálást.
-
Micsurin
nagyúr
2. gen i30-nál az 1.6CRDi-ről mit tudunk? Van bármi ami elrettentő? 3. genbe lassan beletekertünk 4 év alatt 130 ezret*, azon túl hogy a beltér elég szoci autós sok panaszunk nem volt rá... lehet az is safe bet lenne esetemben nem?
edit.: a legfontosabb, jól látom hogy ezeken mind a 90 mind a 110-esen Bosch rendszer van? Tekintve, hogy Densos dízelt én még egyszer nem engedek:
-megállni a ház előtt
-behajtani az utcába
-ránézni az utcára
-beütni a címünket GPS-be.*Már nem merem lassan támpontnak venni mivel ha azt veszem, hogy a céges J-be is ~200-at belezavartunk és ugyan ezzel a blokkal a H-nál jelenleg rendesen rollereztem egyet a Denso-val... akkor azért na. Ellenben a cégesről később fog lejárni most a flottakezelés mint azt reméltem... nem biztos hogy várnék rá még 2,5 évet a megvétellel.
-
Ádám16
addikt
válasz
Veron #224990 üzenetére
Nálam ott vérzik el a dolog, hogy a futóműve rosszabb a Toyotáétól.
Egy haveromnak van egy jól felszerelt céges Corolla-ja. Pusztító számomra, ahogy mozog kanyarban, rosszabb úton.Jól elrontottam, hogy beleültem valaha egy prémiumba, de a 22 éves A6-om 1. baromi kényelmes úttartást tekintve 2. képes jól rugózni 3. képes pontosan kanyarodni nagyobb sebességnél is. 22 év alatt annyit sikerült fejlődni alsó-közép új autóknál futóművet tekintve, hogy még jobban lemaradtak az akkori prémiumoktól. Ez nagyon gáz szerintem.
A Z4-ről, és az utólagos gyáritól sokkal jobb futóművéről nem is beszélek, az maga az álom, csak az út legyen egyenletes.
-
Veron
addikt
válasz
den89 #225007 üzenetére
Azt gondolom, ennyi pénzért sosem lesz teljes az örömöm.
Klíma és ködfényszóró nem felszereltségfüggő, amúgy ez egy jól felszerelt példány. Amit nem tudtam előre az a halogénes lámpatest és a kormány anyaga.
Kipróbáltam, vásárlás előtt, nem volt gondom vele, de a Corolla mély pozíciója jobban tetszik. Viszont nem csak magamnak vettem az autót, így kompromisszumot kötöttem. -
zgospel
őstag
válasz
#48584626 #225008 üzenetére
A motoros topikban ugyanezt csinálod/tad.
Elmagyarázzák neked a működést, te meg csakazértis szajkózod a saját elképzelésedet. A te véleményed vs a valóság. Részemről nem offolnám ezzel tovább a topikot, csak minden alkalommal akkora magabiztossággal és arroganciával állítod a saját agyszüleményed, hogy nehéz szó nélkül hagyni. Az arrogancia akkor működik, ha megvan mögötte a tudás is. De te általában csak rábüfögsz félmondatokat mindenféle érv vagy kifejtés vagy magyarázat nélkül, mint pl https://prohardver.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_224984-224984.html itt is, aztán most meg még te várod el azt, hogy majd mi elmagyarázzuk a te értelmi szinteden azt, amit már hárman is kifejtettünk
-
den89
tag
válasz
Veron #224990 üzenetére
Akkor nem teljesen az örömöd, ennyi pénzért ez szomorú. Mondjuk klíma és ködfényszóró gondolom felszereltségfüggő, azt tudhattad. A SUV téma vagy bejön valakinek vagy nem, nem próbáltad ki előtte a magas üléspozíciót akár ennél vagy más autónál? Egyébként nekem sem jön be. Én rosszul vagyok tőle egyelőre, majd talán 50-60+ koromban lehet vágyni fogok rá.
(Én megfogadtam már korábban, hogy olyan autót nem veszek, amit nem tudok kipróbálni, vagy legalábbis nagyon hasonlót.)
-
zgospel
őstag
válasz
#48584626 #225005 üzenetére
Nézd, a motoros topikos előéleted után van némi előítéletem veled kapcsolatban, de igyekszem harmadjára is nagyon objektíven leírni, plusz rajtam kívül még ketten próbálták a tudtodra adni, hogy amiket állítasz hogy "komfort feature, pl. rángatás csökkentés" az nem az oka ezen működés és az elektromos gázpedál bevezetésének.
Ülj be egy ugyanolyan típusból Euro 3 majd Euro 4 autóba, pl az említett Punto vagy Astra példákba, és érezni fogod. Nem lehet már ennél jobban elmagyarázni a dolgot, mint hogy ez az Euro 4 teljesítéséhez és a norma szerinti alacsonyabb fogyasztási adatok miatt lett bevezetve, szükségszerűen. Az, hogy egy elektromos gázpedál még ezek mellett milyen hatásokkal vagy lehetőségekkel jár, az egy más témakör, de az eredeti ok a kibocsátás volt.
Biztos meg tudta volna oldani a gyártó ezt máshogy is, de mivel olcsó autókról beszélünk, így új konstrukció kifejlesztése nélkül, piti összegért meg lehetett ugrani a szintet ezzel a "trükkel".
-
#48584626
törölt tag
válasz
dudika10 #225002 üzenetére
Hmm, amikor elveszed a lábad a gázról, akkor azonnal megszűnik a befecskendezés, nem kell plusz levegő, mert nincs ami elégjen. Ha nem szűnik meg, és a motor szándékosan lassabban ejti a fordulatot, akkor ez inkább komfort feature, pl. rángatás csökkentés. (Vagy gyújtás nélkül tol üzemanyagot a hengerbe, hogy az a forró kipufogóba jutva durrogjon, de az meg hangulatjavító intézkedés) De ha összefutok egy szakemberrel a kávézóban, akkor majd megkérdezem.
-
dudika10
veterán
válasz
#48584626 #224991 üzenetére
Szakirodalomban rev hang-nek hivjuk, es de, az emisszio az egyik/elsodleges ok. Amikor elveszed a gazrol a labad, a motornak kell ido, hogy elegesse az osszes uzemanyagot, ezert a vezerles ad meg neki egy kis levegot.
Ennel persze sokkal bonyolultabb a kerdes.Azok taborat erositem en is, aki nagyon idegesitonek talalja, nagyon lelassitja a valtast.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest