Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joccc07
addikt
Sziasztok,
Friss jogosítvánnyal rendelkezem és autót szeretnék vásárolni. Egyéb okok miatt a rászánható összeg egy kicsit megcsappant. 200.000ft áll rendelkezésre.
Milyen olyan régi autót tudnátok ajánlani aminek nincsenek elszállva az alkatrész árai?
A közelemben találtam egy autót link
Árba ugye beleférne. Beszéltem a tulajjal aki azt mondta, hogy a műszakija lejárt. Nem vagyok jártas az ilyenekben. Nem tudom ennek a menetét. A tulajdonos állítása szerint az autó kitűnő műszaki állapotban van. A felesége használta. A gyereket vitte vele ide-oda. Ha esetleg megvenném és a műszaki vizsgán derülne ki, hogy baja van, az nekem nem férne bele anyagilag. Azért meg nem venném meg, hogy foglaljon egy parkolóhelyet. Megnézni így nem is nagyon akartam. Mi erről a véleményetek? Érdemes lenne legalább megnézni.Előre is köszi a válaszokat.
-
-
válasz
szpeti40 #222160 üzenetére
Mazda 3 2014+ 2.0?
A 120 lovas ha kevésnek tűnik (papíron 120LE, padon gyárilag is 130+), csipsztuninggal 170-ig lehet húzni (ugyanez a motor a 165 lovas is).
2005 Swiftről váltottam én is, nagyon sok minden megfordult a fejemben, szerintem a te feltételeidnek is megfelel.
-
-
Lisztok
kezdő
válasz
Tothgera30 #222187 üzenetére
Közel 4 millióból ( tegyük fel 1 millióért eladja a Swiftet ) nem tudna venni egy épkézláb modellt az általa felsoroltakból?
-
-
dj79
senior tag
1.6 hdi 90 le esetében ezeknél az évjáratoknál emlékeim szerint nincs dpf, meg asszem fix geos a turbo. A motorral nagy issuek csak az elmaradt karbantartások miatt vannak, amúgy ez is ilyen "kitudmenniavilágból".
Alapjában véve focusban keresgélném, de azok már rohadnak ilyenkorra, tehát vagy a francia elektronika fog kiidegelni, vagy a rozsda -
profesur
csendes tag
Ti ajánlanátok első autónak citroen 1.6 hdi-t, még a régebbiek 2007-2008-at? Jó áron mennek, a HDI motrokat pedig ahogy nézegettem mindenki dicséri.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #222176 üzenetére
G7-tol, a kerdes pedig G6-rol azolt.
Mindenesetre Swift utan az osszes kerdezett/javasolt tipusra megkapja a vadasz rangot -
kenguru99
senior tag
válasz
BigBlackDog #222176 üzenetére
Nem vagyok egy Tsi guru, ezt fejből nem tudom. Azt viszont igen, hogy a kettős befecskendezéssel ellátott autók ugyanúgy kokszolódnak mint a simák.
-
kenguru99
senior tag
válasz
szpeti40 #222163 üzenetére
"Ezek a GTI Golfok mennyire bírják a városi forgalmat? Tudom a fogyasztás nem lesz túl baráti, de tervezek jobban menni kirándulgatni, így a kikormolás szerintem nem lenne gond."
Ezeken a közvetlen befecskendezéses motorokon általános probléma a szívóoldal, dugattyúk és gyűrűk lekormolódása. Hosszú távú használattal éppúgy előjön mint városozással.
Ha megszoktad egy japán szívó benzines autó egyszerűségét, megbízhatóságát, onnan nehéz úgy tovább lépni hogy ne kerüljön sokkal többe az autó fenntartása. Én javasolnám, hogy maradj inkább a japán vonalon. A német prémiumokat nagyon drága üzemeltetni. -
tboldi
nagyúr
A kuplung nálam csúszik gyári turbóval és stage1 remappal is 165k km után, sokadik tulajként nem tudom, mennyire gyepálták elődeim (nyáron csere erősítettre, ha már le fog kerülni a váltó felújítás céljából).
Az intercoolert természetesen érdemes nagyobbra cserélni, gyakran a Giulietta 1.75 TBi-jét teszik fel a MiTóra is, de nem létszükség, ennyivel a gyári is megbirkózik még (lásd Abarth Grande Punto esseesse, ic-t pont nem cseréltek rajta). -
válasz
molnarpeter #222168 üzenetére
Nem lottózom, nem szeretem a szerencsejátékot
-
válasz
Villa7 #222161 üzenetére
Igen, a bömbiknél én is félek ettől és azért nem akarnám folyamatosan kalapálni a kocsit, használni is szeretném.
Ezek a GTI Golfok mennyire bírják a városi forgalmat? Tudom a fogyasztás nem lesz túl baráti, de tervezek jobban menni kirándulgatni, így a kikormolás szerintem nem lenne gond. -
Sziasztok!
Lassan szeretnék a mostani 2007-es 1.3-as Swiftről fentebb váltani, semmi bajom nincsen a kocsival, jön-megy teszi a dolgát, városi használatra szerintem egyik legjobb. Viszont igényem lenne a modernebb, komfortosabb kocsira. Mivel fiatal vagyok még, ezért az sem ártana ha kicsit sportosabb is lenne, szeretem a menést, viszont városban is lenne használva munkába járásra rövidebb távon (4-5km).
A keret olyan 2-3 millió + a Swift eladási ára.Mik eddig eszembe jutottak:
- BMW E39 528i/530D: nem egy kompaktabb kocsi és 20 éves tele hibalehetőséggel, viszont egyik nagy szerelmem
- BMW E90: kicsit félek itt is a BMW fenttartásától
- VW Golf VI GTI: nemtudom mennyire kalapálós ez a TSI motor, szeretné-e a városozást, VII-es Golfből a GTI már nem férne beleTSI/TFSI motorokat honnan szabad nézegetni?
-
dannie_Hun
csendes tag
Sziasztok,
Közel jövőben lenne lehetőségem vásárolni egy 2020 év végi 1.0 tsi (95le) skoda-t. Több autó közül lehet választani, ebből már egyértelmű. hogy céges autok voltak, de a cégnél több ember is hajtotta, változó vezetési stílussal = volt, aki hajtotta szépen. Javarész 150-200 ezer km között vannak, 10-20 ezer km-k között alig van árbeli differencia, így a 150 ezer futott modellek felé nézelődnék. Kézi 5 sebességes. Főleg város, havi 1x 100km körüli távra használnám én. Egy valamit biztosan lehet tudni, hogy az előírt szervízelési időintervallumokat betartották velük, így karbantartottnak mondhatóak.
Természetesen piaci ár alatt valamennyivel lehetne hozzá jutni ezekhez, ezért kecsegtetőbb ajánlat számomra. De ha sok negatív szól ellene,főleg motorizáltság ellen, természetesen nem vágok bele!
Köszi a véleményeket!
-
kenguru99
senior tag
válasz
dellfanboy #222147 üzenetére
Másoktól is hasonlókat hallottam a kopaszról. Szórakoztató arc, szeretem a tartalmait de attól még egy nepper, nem érdemes többet várni tőle.
-
kisza25
félisten
válasz
dellfanboy #222141 üzenetére
De 3,8M Ft-ért 2026-2017- es autók is vannak
-
Bdanyy
addikt
válasz
molnarpeter #222139 üzenetére
Ha a koreai vonalat nézzük, akkor a phev optima és niro mennyire sikerült jól?
-
szebe
addikt
válasz
Dr. Mózes #222140 üzenetére
ér-e kb. 1 mFt-tal többet egy hasonló paraméterekkel rendelkező Auris, mint egy Focus.
Nem.
(Ahogy pl a 8-9 gen Civic is hasonlóan "jó" áron megy, de ~10 éves alsó-közepet 4-ért, hááát...)
Tudom hogy nem konkrét kocsira kértél véleményt, de közel 3 millióba majd azért férjen bele a tempomat meg az ülésfűtés (meg esetleg csipogó, minimum hátra).Ti melyik típust választanátok?
Megane -
dellfanboy
őstag
azért van különbség aközött, hogy amikor autót vesz nagyítóval nézi át a hibák miatt, viszont eladáskor, ez a nagyító eltűnik és ha a leendő vevőjelölt talál 1-2karcot /horpadást akkor a válasz rá, hogy ő biza arról nemtud/nemlátta...
én mindenesetre nagy ívben kerülöm ezt túlárazott marketinges zsenit....
-
Dr. Mózes
aktív tag
Időközben leszűkült a kör két típusra:
[Toyota Auris 1.6 3,8 mFt-ért]
[Ford Focus III 1.6 Ti-VCT 2,8 mFt-ért]Most nem is a konkrét két kocsiról van szó, hanem hogy ér-e kb. 1 mFt-tal többet egy hasonló paraméterekkel rendelkező Auris, mint egy Focus.
Ti melyik típust választanátok? -
q13579
senior tag
Sziasztok,
Szeretnénk lecserélni a szeretett
2012-es A4 2.0 dízel kombinkat, mivel az utóbbi pár évben jelentősen változtak a felhasználói szokásaink. Csak rövid, 5-10 km közötti szakasokat megyek, napjában 4-szer és borzasztóan sajnálom... (Tudom nem erre való, de igyekeztem finoman bánni vele, minden évben megkapta a jó minőségű friss olajat, szűrőket stb, szerencsére teljesen problémamentes volt).
A lényeg. Mivel van napelemkapacitásból kb évi 1600 kwh, amit töltésre tudnánk használni, ez elegendő lenne nagyságrendileg arra az évi 10.000 km-re, amit megyek az autóval, tehát kvázi ingyen tudnám tankolni. 5 év alatt "spórolok" üzemanyagon kb 2 mHUF-ot, nagyjából ezt és egy kis pluszt lennék hajlandó az Audi árába belerakni, tehát a keret mondjuk 7 mHUF.
Olyan autóra lenne szükség:
- Akkumulátorát tekintve megbízható és/vagy garanciális még legalább 3 évig
- Hatótávban tudjon egy kényelmes 200 km-t még télen is, vagy plug-in hybrid, ez esetben tudjon napi 30-40 km-t.
- 4-5 ajtós
- Elsősorban német és/vagy korekai márka jöhetne szóba
- A belméret esetén minimum hozzon kb egy golf-otAz sem gond, ha ezeket a feltételeket nem tudja egyik autó se ennyiért... Akkor nem térül meg a dolog, maradok az A4-nél...
Köszi szépen a tippeket!
-
Laraxior
titán
Vegeztem a meloval, huzok haza, mi all velem szemben a melos parkoloban?
...es hanyatlo nyugat vagyunk teccik erteni
-
zgospel
őstag
válasz
Micsurin #222129 üzenetére
Én azt gyanítom amikor ilyen árakat mondanak, akkor nem akarják elvállalni, mert a következő hónapokra megvannak munkával, ezért mondanak neked duplát, és ha elfogadod akkor az talált pénz, ha meg nem akkor is köszönik jól vannak.
Tavaly itt Kelet-Budapesten 60 ezer volt egy elem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dellfanboy #222130 üzenetére
Drága ipari energia, az van
-
dellfanboy
őstag
válasz
Micsurin #222127 üzenetére
van egy görög haverom hollandiából -mármint ott ismiztünk- vett egy e46m3-t most fújták telibe neki a török-marokkó szakemberek totál 1500eur-ért. csak fotókat küldött de meg van elégedve.
nyugaton 1500eur...(azt nemtom hogy számlás-e de 99%).nemtom mi wan otthon, de vicc
-
-
slett27
addikt
válasz
Tothgera30 #222125 üzenetére
Azt gondoltam hogy a festékhiba miatt ennyi első gondolatra. 2(3) elem fényezése is 120k-(180k) körül mozog. Mondjuk azt sem magyarázza valóban a mély árat.
-
-
Bdanyy
addikt
válasz
TrollBalint #222064 üzenetére
Szinten ez a helyzet, hogy annyira szeretem, hogy nagyobb javítások miatt sem fogom eladni, mert tudom, hogy amire most rá tudnám újra mondani, hogy szeretem, az inkabb 8M-hoz lenne közelebb (és sajnos 8 évhez 😃).
Valszeg valami végeláthatatlan motor probléma vagy rozsdásodás lenne az, amikor el kéne gondolkozni a váltáson. -
slett27
addikt
válasz
Dr. Mózes #222118 üzenetére
Suzuki SX4 ezt sem vetem meg. Ha nagyon bizonytalan vagyok akkor lehet egy ilyet nézek. Ami zavar hogy nagyon magas, ha le lehetne tenni egy 5cm-el amit a műszakin sem vetnek meg akkor jó lehet(ne). Eléggé drágák.... gondolom nem véletlenül.
Mitsubishi Lancer 2.0 ez milyen kockázatokat rejthet a rozsdán kívül.
-
Dr. Mózes
aktív tag
válasz
slett27 #222113 üzenetére
Ilyenem volt csak 3 ajtósban, én nagyon szerettem, és nem kért sokat. Egy EGR hiba volt, plusz elfáradt az első két lengéscsillapító, meg pár szilent, stabpálca, és kb. ennyi 2 év alatt. Főként országúton használtam + pici város, úgy 5,4-es éves átlagom volt. Az 1.4 elég gyengusz, már főúton se fogsz vele keménykedni, max. buszt fogsz vele előzni. Pályán elég hangos volt, nagyon kellett forgatni, de ha csak néha pályázol akkor nagyon jó kis gép, és nem fogja leenni a gatyádat.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
kenguru99 #222116 üzenetére
Most szállt ki a bontószökevény blokkos japánból.
slett27 az a DPF nagyon sokat elmegy ha a porlasztó jóállapotban van és rendeltetés szerűen van használva a dízel.
~232k-val nálam még durván ~40-50%-os élettartamon ácsingozik... ~3-350-et vígan elszaladnak ezek pályán. Céges 1.6MJet-be valami 370-nél kellett eldobjuk. Még mindig sajnálom, hogy behúzták előlem a fekete 1.6-ost... gipsztigrissel direkt lebeszéltem előre ha veszem akkor viszem is...
Ha a porlasztók értékei jók (mind korrekció mind résolajat nézve) én egy DPF tisztítást azért megpróbálnék. Lazán lehet csak túl sokat volt városban küldve és nem tudta takarítani / túl sok volt a sikertelen regenerálás.
-
kenguru99
senior tag
válasz
slett27 #222115 üzenetére
És azt jobb ha tudod, hogy ez tényleg filléres, utángyártott. A gyári, ami jó minőségű az 4x-5x ennyibe kerül. De ha ezektől ennyire félsz, akkor vegyél egy japán szívó benzinest. Ott csak a rozsda végett kell alaposan megnézni a leendő autót. De később jó eséllyel más nagy baj nem lesz.
-
slett27
addikt
válasz
Micsurin #222114 üzenetére
Ahh még valamit elfelejtettem ezzel kapcsolatban, mégpedig ezt :
A filléres DPF mert ugye ezt is cserélni kell.
Ezt most maga a katalizátor vagy ez azon felül ?
Nagyon nem volt dízelem.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
slett27 #222113 üzenetére
Opelre írtam neked nem a Bravora.
Opelből neked ha dízel én a 101 lovast mondanám, még nálam is pechesebb vagy. Helyedben se az M32-vel se a Denso befeccsel nem húznék ujjat mert rossz vége lesz.
7gen vonalat én elengedném de ezt már mondtam... ennyiből lehet venni jobb autót is.
Nehogy azt hidd ha a 7gen kormány ropogását megakarod szüntetni annyival olcsóbb lesz a kormánymű felújítás. Már pedig keress utána, 10-ből 7-nek már ropog a kormánymű csak lesz*rják a tulajok.
Még mindig azt mondom amit a Hondasban, vegyél valamit ami fedi az alapvető igényeid és nagyjából jó állapotban van kb mint a régi Bravoid. A típus hibákat ~10-15 éves autók lévén így is úgyis szépen sorra meg kell csináltasd, mert senki nem azért adja el ezeket mert tavaly nyáron mindenük rendbe lett rakva.
~15 éves autóra az értéke felét elkölteni meg még mindig nem GTK... ha lehullott a váltó mert elkopott akkor elkopott tessék cserélni, ilyen elven a 700 ezres Civicre a garnitúra 4 évszakos szereléssel ~160-ért is GTK. -
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #222097 üzenetére
Ha 1.7CDTI van benne akkor ha már lent a váltó érdemes ránézni a csapágyakra és ha kell csere + hézag... másképp később jön a cuminami. Szakik szórakoztattak vele nem rég ha már üt a váltó a logó tengely miatt és kap egy új lendkereket hamar rövidül a várható élettartam.
Kollégának még véletlen se említsd az 1.7-est mert a végén még bevásárol Ő is egy Densost mint én... és ha meglátja, hogy a csúcsok nagyon kevés helyen de leginkább nem felújíthatóak harakirit követ el.
edit.: ha megnyugtat digitklíma helyett az Opelen ott lesz a zsalu törés, CIM modul hiba, izzítógyertya beletörés, akkusaruk oxidálása (nem rég fixáltam ha érdekel, autósban keress vissza) szóval vetekszenek azért...
slett27 attól, hogy valamit nem támad a rozsda nem így indulunk neki a keresésnek. Kitelt a Civic becsülete?
Okoskerék csere az említett riasztó összeg fele ~ 2/3-ból is megvan szintén maszek típus guru szakinál. Onnan tudom, hogy egyik nap mikor mentem az SCV szelepért pont 1.6-on cserélt okoskerekeket.
De H-t ne akarj 1m-ből venni, ~1,2-1,3-TÓL van értelme őket megnézni. H Astra Magyarországba meg lépj be és olvasgass. Nagyon szerethető jószág de azért tud meglepetést okozni az 1,6-1.8 és az 1.7 is. Ha mindenképp safe bet akkor 1.7 101le, az még nem változó geós, DPF nélküli volt és nem került rá 6 sebességes tehát M32 mentes... apumat is arra kapacitálom épp.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222104 üzenetére
Jaaa értelek. Igen, a digit klímára már megvan az ember, ha kell. Fiat topicban meg lett tárgyalva.
dj79 : Bravo-t úgy láttam a küszöbökön kívül nem támadja a rozsda.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
kisza25 #222087 üzenetére
Megkövetlek, 1190 a forgalmi szerint az 5 ajtós. Viszont a net tele van eltérő adatokkal egészen ~1330 kgig. Arra sem találtam egyértelmű adatot, hogy ebben benne van-e a vezető 75kgval meg a benzin. Mindenesetre nekem valamiért tisztán rémlik az említett 1300+ kg , de mivel nem tudom linkelni elengedem
ettől függetlenül lomha nagyon legyen bármennyi is a súlya
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest