Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bluetooth hangszórók
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- ZIDOO médialejátszók
- Autós kamerák
- Otthoni időjárás-állomás
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Balázs_a_laz #221690 üzenetére
hogy alváz, pick up, laprugó > Nem egy Hilux volt az véletlen?
-
hobizoli
nagyúr
44misi az alapara
3 evesen ker egy 17millios gyogyitast...
amugy meg er kb 28-30 milliot 3 evesen
=GTK -
rbalint88
addikt
Golfnal is a hirdetesben, amiben irta, hogy gariban csereltek az akkut, 8M erteket irt. Ahhoz kepest (marka, kategoria, kapacitas kulonbsege) nem vesz a 17M.
Az mondjuk durva, hogy egy EQS-be belevert 150k-nal tobbet, nincsenek meg 3 evesek se. Erre dizelt kellett volna, tobb szempontbol is… -
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #221682 üzenetére
És az óra is 20:47-et mutat verőfényes napsütésben.
Komolyra fordítva: ha tényleg napi használatban van és csak ennyi km-t futott, az eltömődött EGR garantált, de orvosolható.
Illetve ami furcsa, hogy a hirdetés szövegével ellentétben többször cserélt gazdát, valamint a km-nél is volt egy kiugrás (48k-61k-54k), ami valszeg csak elírás, röpke 1 hét alatt 13k km-t megtenni azért durva lenne.
Ja, és holnapután lejár a műszakija.A sárga pedig nekem is kedvencem, bár a ködlámpa burkolatát feketére festetném.
-
-
fpatrik17
senior tag
válasz
Gombinyó #221671 üzenetére
Köszi a tippet neked is és molnarpeternek is! Néztem már a Mondeokat típusazonos motorral, de se kívül se belül nem jönnek be. Az 508 minden téren hangulatosabb nekem.
Talán még a Laguna kombit is hamarabb választanám a 2.0 dCi-vel, mint a Mondeot.
vzsryl köszi neked is a Civic+Pulsar javaslatot. Tudom, hogy elég ízlésficamos vagyok, de ezek helyet pedig a Delta-t vinném inkább. -
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz
dellfanboy #221689 üzenetére
Qru, dellfanboy: nem tudom, valamiért az volt bennem, hogy alváz, pick up, laprugó, az nem a kényelem melegágya, de valóban, nem csak a laprugónál áll meg a világ alváz esetén sem.
A '24-est egyáltalán meg lehet már nézni valahol?
-
dellfanboy
őstag
válasz
Balázs_a_laz #221686 üzenetére
24-es landi szétveri a hátad? hát meglepődnék.. 90-es években haver faterjának volt 1-2x gurultunk vele lada után őő minek is mondjam? hatalmas luxus volt. azóta meg eltelt 30év...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Balázs_a_laz #221686 üzenetére
Attol meg lehet kenyelmes, a korai ML Mercik is alvazasak voltak es kenyelmesek is.
-
-
bigdady
nagyúr
válasz
molnarpeter #221475 üzenetére
Toyota corolla-t nem írtad és kb scala árkategória (alap verzió esetén). Nem ajánlott, vagy mik a vélemények róla? Úgy látom ez nem a kis motor turbó vonal
-
Red_Bull
aktív tag
Üdv!
Tapasztalatok érdekelnének a 2008 utáni Lancerekkel, van esetleg közületek valakinek?
Elsősorban fenntartási költségekkel kapcsolatos tapasztalatok/vélemények érdekelnek.Elvileg megbízható, könnyen szerelhető kiforrott technológiájú autó a benzines motorokkal. Viszont valahol olvastam, hogy egyes alkatrészeket nehézkes hozzá beszerezni, csak aranyáron márkaszervízből, és ebből adódhatnak problémák, ebből mi igaz szerintetek? Nekem ez furcsa azért, elterjedtségben nem egy opel astra, de annyira nem is ritka autó azért.. -
KoVee84
senior tag
válasz
Balázs_a_laz #221642 üzenetére
Furcsa, hogy eddig senki nem dobta be, de ha nekem nem lett volna kereten felül, akkor tuti új land cruisert rendelek. Nekem ez az új forma elképesztően bejön.
Toyota Land Cruiser 2024 -
válasz
szőröscica #221663 üzenetére
a Renegade elmebeteg módon drága, 17,5-től indul, annyiért fullos Formentort kapni
500x-ből csak mild hibrid van, a 600 meg csak villanyos -
vzsryl
nagyúr
válasz
fpatrik17 #221668 üzenetére
Civic 9. gen 1.6 i-Dtec, Nissan Pulsar 1.5dCi.
Belül mindkettő D szegmenst idéző méretekkel rendelkezik, sőt a Pulsar vetekszik a Superb-bel hátsó lábtérben.
A fogyasztásuk nagyon kedvező, pályán 130 tempomattal szerintem be tudnád vinni 5 liter környékére, vagy alá. Nekem a faceliftes, mk2-es, 2.0 CRTDI (CFFB) Superbem 140 tempomattal 5,5-öt kért (csak OMV maxxmotiont kapott), de az több, mint másfél tonna üresen. -
fpatrik17
senior tag
válasz
fpatrik17 #212864 üzenetére
Üdv újra!
A tavalyi vásár el lett napolva, viszont most 1-2 hónapon belül megkapná édesanyám a Notást és nagy dillemmában vagyok mit nézzek helyette.
Ami kellene:
- Ingázós budget diesel 2.5-3.5 millió Ft-ból
- Évi 20-25k km futás. Budapest ide nekem ~150 km, ebből 90 km autópálya (M5, így a vége araszolós). Ez a táv menne heti 1, max 2x.
- 192 cm, 95 kg vagyok. Szeretnék kényelmesen elférni elöl, illetve ha valaki mögém ül, akkor ne nyomorogjon (vicces, de a kis Note ezt simán tudta)
- Fogyasztás max 6 liter
- Megbízható motor, elfogadható árú futómű és kopó alkatrészek. (A Note igénytelenségét elérni nyílván lehetetlen, de nem szeretnék csilliárdokat költeni évente az autóra)Egyelőre két elképzelésem van (de mást is szívesen meghallgatok):
1. Lancia Delta manual 1.6 vagy 2.0 MJet (120 le vs 165 le)
- 1.6 - 2.1 millió körül tudnék találni. Felszereltségből tempomat alapkritérium, ha 1.6-ost vennék akkor kapna egy Manky optimalizálást is. Pluszben lenne egy android multimediá tolatóradarral/kamerával, mert a zenét és a wazet is szeretjük.2. Peugeot 508 manual 2.0 HDi-vel (163 le, ez tudtommal nem spénesedik)
- 2.5 - 3 millió körül tudnék szerintem kifogni vállalható, 2010-14 közötti példányt. Itt is tempomat amiről nem lennék hajlandó lemondani meg egy androidos fejegység.+1 Ok a Delta mellett, hogy a cimbora szerelő Olasz specialista, mert a Fiatnál húzott le vagy 8 évet.
Ha a végösszegeket nézem nagyságrendileg 1 millióval több lenne egy 508-as számomra kulcsrakészen. Éves fenntartásban e kettő gépjármű között mekkora lehet a difi? Van esetleg valakinek tapasztalata a két sassal egymáshoz képest?
Egyéb tipp vagy javaslat esetleg? Köszi!
-
bigdady
nagyúr
válasz
dellfanboy #221666 üzenetére
Majd bejelentkeztek az Opel finance-al a Skodához
-
bigdady
nagyúr
válasz
dellfanboy #221528 üzenetére
Most kaptam opel-től fin ajánlatot. 90% tőke és 10% kamatról indul, és futamidő végén 99% tőke 1% kamatig megy, szóval korrekt. Hosszabb futamidőre is 70%-30%-ról indul.
Nem olyan mint skoda, ahol utóbbinál futamidő első felében csak kamat van és így 1% tőke és 99%-ról indul... -
válasz
molnarpeter #221661 üzenetére
esetleg Peugeot 106 1.5D vagy ennek a Citroen verziója
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
band1103 #221659 üzenetére
Nem használnám ki a keretet - VW Lupo/Seat Arosa 1.7 SDI a fillérezés netovábbja. Rozsda a fő ellenség, lehet megéri olasz/spanyol importot intézni, vásárlás után időnként waxos alváz kezelésre hordani (vagy spray otthon). Szívó dízel, végtelen egyszerű és megbízható, meg nyilván gyenge.
-
az még nem elérhető (a toyota.hu nem listázza)
#221656 molnarpeter Golf nem elérhető újonnan, legalábbis a weboldal nem listázza, de a Leon jó tipp, köszi (meglep, hogy milyen g.tszi drága)
#221658 focvis Formentor is jó tipp, bár az kívül esik a kereten PHEV verzióban, még a Leonnál is egy millával vastagabb alapáron
Octavia túl nagy, kb 4,30 méterbe kéne beleférni, valahol a Jazz és a CX-5 között félúton
Niro PHEV ronda, azt ne mondjátokCaptur PHEV mennyire gyász?
-
band1103
őstag
Sziasztok!
Segítséget kérek az autó választásban.
- Második autó lenne munkába járáshoz 1 személyre, 50km/nap ingázáshoz városból vidékre.
- fenntartása egyszerű és olcsó legyen
- fogyasztása nagyon kicsi legyen
- szeretném elkerülni a kerülendő motorokat
- gyártó mindegy
- lóerő mindegy
- méret mindegy
- kora mindegy
- 1M max 1.5M Ft-ig.Ki mit ajánl?
-
újként milyen PHEV lehetőségek vannak most, ha nem akarok nagy autót? fejből Kia XCeed ugrik be, de hátha van más?
-
rbalint88
addikt
válasz
gzbotii #221653 üzenetére
Az iparagi standard 8ev/ 100e v 160e km akkugarancia van ra, nalunk a 8 ev biztos elobb lesz meg, 5 evesen van benne 35e km
De az akkugari feltetele az idoben elvegzett eves szerviz.
Lattam mar hirdetve gariban komplett akkucseres peldanyt, de az inkabb egyedi hiba lehetett. Vannak hirdetve 100+ ezer km-rel boven, nincs erdemi kapacitascsokkenes sem. -
gzbotii
nagyúr
válasz
rbalint88 #221620 üzenetére
Hétvégén még nézegettem a kínálatot, pár tesztet - elég jó áron is vannak az e-Golfok, meg tényleg relatív olcsó is hozzá ami a belsőégésű társaival megegyezik.
Akkumulátorra van valamilyen garanciaz a VW-nél? Követsz valamilyen csoportot, klubbot - esetleg mennyire jellemző akuprobléma ennél a modellnél - ha egyáltalán?
-
batai15
félisten
válasz
szabonagyur #221649 üzenetére
Mer' mondjuk kiégett ,canbusos a drága és bejelzett
Nyugi vettem bele másnap p21w/5 méghozzá párba cseréltem mielőtt még ebbe is bele kötsz , ja osramot nem valami tescos szutykot
De azért köszi az okoskodást.
Legközelebb majd kifejezetten a te tanácsaidra fogok támaszkodni. -
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #221647 üzenetére
Nem lesz. Asszony autója lett.
-
rbalint88
addikt
válasz
Balázs_a_laz #221642 üzenetére
Nalunk a vezetosegnek vannak Touaregjei, en nem vagyok elajulva tole, plusz mindegyik higitja az olajat gazolajjal. 3.0tdi.
Nezz keszletes autokat is, hatha van szimpatikus. (5er BMW, valamint Macan, annal az ujbol mar csak villany lesz.) -
batai15
félisten
válasz
WasabiTrsr #221640 üzenetére
Most vettem egy focust ezzel a motorral ,6.5-6.8 között eszik eddig .
-
válasz
Balázs_a_laz #221642 üzenetére
Az XC90 már valóban az életciklusa végén jár, 2015-ben dobták piacra, a V90-et 2016-ban, az XC60-at pedig 2017-ben, szóval nem mai csirkék. Bár már a Google féle rendszert futtatja mindegyik, szóval infotainmentben fejlettek.
A VW Touareget nem mondanám új modellnek, mivel 2018 óta van ez a generáció, most csak egy faceliftet kapott.
Én azért bedobnám a kalapba a Lexus RX 500h-t, ebben hagyományos 6 sebességes váltó van, nem a bégetős eCVT.
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz
rbalint88 #221629 üzenetére
Az XC90 szimpi, csak nem a legújabb technika, az XC60-at megnézem, köszönöm, az eddig fel sem merült, a hengerek száma már nem hoz lázba túlságosan (a CLS sor6 benzin, szép volt, jó volt, talán elég is volt). Az S90 helyett a kombi vonal mozgat inkább, de technikában ez olyannak tűnik, mint az XC90.
BMW X5 is lehetőség, azt is néztem, de nem lettem szerelmes és nem is éreztem benne magamat kényelmesen.
Panamera, Cayenne költségkereten felül van, minden tekintetben (ide értem a szervízelést is), Macan talán, de abból már csak elektromosat lehet konfigolni (azt nem tudom, hogy más hajtással lesz-e elérhető). Maserati too much
.
Audi az tiltólista, többel ráfaragtunk (A7-ekkel jellemzően).
A VW Touareggel szemeztem már, illetve a Jaugár F-Pace-el, mindkét esetben dízellel, előbbi még túl új modell, utóbbinál nem tudom, hogy mennyire megbízható, esetleg bárkinek ezzel kapcsolatban információ?
BMW 8-ast megnézem, ez is elkerült eddig, bár alapvetően a CLS után a mélyre ülést lehet, hogy hanyagolnám.
-
bigrob
őstag
válasz
molnarpeter #221638 üzenetére
Ahaaaaaaa.
Így is 1 lityóval kevesebbet mond, mint amit tapasztalok. -
szőröscica
addikt
Pályán nem biztos, hogy lényegesen kevesebbet eszik amúgy. Persze a nagyobb motor felára csak akkor éri meg, ha valakinek kell a finomabb járás és a plusz erő. Spritmonitor szerint fél liter sincs a kettő átlagfogyasztása között.
Ugyan nem vezettem, de szerintem a 110 lovas 1.0TSI-vel azért el lehet járni pályán. Viszont az 1.5-ben már van megnyugtató erőtöbblet, bent lehet maradni a belső sávban vele.
-
bigrob
őstag
válasz
molnarpeter #221634 üzenetére
Focusomra rákeresve egyesek 6-7 liter vagy azalatt is elmennek, a valóság nálam pedig 9-10 liter az 1.6 85kw-al, igaz 99%-ban városon belül.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Balázs_a_laz #221628 üzenetére
Kategóriatársak (platform és méret alapján):
BMW 5 és 8
Audi A6-A7
Lexus ES
Genesis G80
Ezek közül többet is jól motorizálva és extrázva meg lehet kaparintani 40M-ig. Ha valamelyiket még nem üléspróbáztad, akkor lehetőség szerint tedd meg.
Kereten felül van sajnos, de ha le tudod alkudni, akkor még esetleg Porsche Panamera.
Már minden gyártó megy a SUV és elektromos irányba, így nincs könnyű dolgod, ha földszintes, üzemanyag temetőt akarsz venni.Ha esetleg szóba jöhetnek a “szélkakasok” is, akkor ezek közül válogathatsz:
BMW X5-X6
Audi Q7-Q8, VW Touareg
Lexus RX
Genesis GV80 -
rbalint88
addikt
válasz
Balázs_a_laz #221628 üzenetére
Ulesekben hagyomanyosan a Volvok igen jok, en ott neznek meg egy S90-et vagy XC60/90-et. XC60 szvsz ugyesebb, ujabb is picit, igy ha nem kell az extra hely/presztizs, akkor a kisebbre szavaznek. Osszes volvo max 4 hengeres, de legalabb meg van dizel. En egyebkent egy BMW X5-ot neznek meg vagy szigoruan a kifuto 5ert a komfortulessel, nappaborrel, ulesszelloztetessel. Motorbol a 40d/45d/50d javasolt, azok a 3 literes 6hengeresek.
A koltsegkeretbe nem feltetlen fer bele, de Panamera, Macan, Cayenne is jo es meg jobb ulessel letezik. Komfortulessel az Audik se elvetendok, A6-tol felfele. Mivel egyik se uj tipus, nagyobb bizalommal lennek afele, hogy talan stabilabb konstrukcio lesz, mint egy frissen piacra dobott. Ja es meg van 6 hengeres dizeluk. Lexus nekem nem vilagom, meg olyan dolgokkal lehet kiserletezni, mint Hyundai Santa Fe, valami Genesis esetleg vagy ha szerestsz 19-re lapot huzni, akkor Maserati. 40gurtliba azert fer sokminden, mondjuk Mercit amugy se javasolnek, mert a minoseg zuhan, az arak meg mennek az egbe, szoval most egyaltalan nem jo vetel. -
Balázs_a_laz
aktív tag
Sziasztok,
céges használatra, gerincproblémával keresek olyan autót, aminek a széke kényelmesen beállítható és komfortos, akár évi 50-60 ezer km-t benne ülve is (C257-es CLS-t fog váltani, nem ragaszkodom a márkához, épp egy veszekedés közepén vagyok az importőrrel), esetleg nem szürkül bele a hétköznapokba, ha létezik még ilyen kocsi. Szóval kreatív ötleteket várnék, mert úgy látom, hogy mindent feltúrtam már, de nem találtam még megfelelőt. A költségkeret kb. br. 40m Forint körüli listaár környéke. Meghajtás másodlagos, de plug-in hybridet csak akkor, ha nincs más lehetőség. Jelige: nem csak a német prémium van a világon. -
bigdady
nagyúr
Szerintetek megéri SCALA esetén a 3 hengeres 1.0tsi helyett a 4 hengeres 1.5tsi act (tudnàm ACT mit jelent
) a közel 1m felárat?
Fogyasztásban akinek van mennyit mér és milyen körülmények között egyébként? -
hobizoli
nagyúr
-
Greentea
senior tag
válasz
rhunseeker #221613 üzenetére
H Astrából volt ilyen motoros cégesünk. Jól ment nagyon, de szeretett enni is. Eladni utána baromi sok időbe telt, mert elég kevesen keresnek ilyet. - Ami ugye azt is jelenti, hogy ha alkatrész kell hozzá nehezebb lesz hozzá találni bontottat. Én nem biztos, hogy vennék ilyet sajátnak.
-
válasz
rhunseeker #221613 üzenetére
Engedd el. Minden szempontból jobb az FL.
-
rbalint88
addikt
válasz
gzbotii #221618 üzenetére
Nincs benne semmi kretenseg, ellenben van hozza minden, relative olcson. Ja, meg ami a normalitas mellett szol, szerencsere meg nincs benne ujra feltalalva az ergonomia, ami nem sikerult jol a legtobb tipus eseten
Ha mar Tesla: inkabb egy Model 3, sokkal fiatalabbak, igaz magasabb a belepesi kuszob is, de egy “oreg”, sokat futott Model S szerintem nagyobb kockazat, mint egy arban hasonlo Model 3, sok fejlesztes volt 5-6 ev alatt -
válasz
rhunseeker #221613 üzenetére
J Astrában 2012.06-tól van javított M32 változat, onnantól vehető - a korábbi változat csak akkor ha lealkudtad a felújítást a vételárból
-
gzbotii
nagyúr
válasz
rbalint88 #221617 üzenetére
Köszi a saját tapasztalatokat - akkor nálatok is hasonló volt a felállás.
Legközelebbi nagyvárosok/repterek 90-210km vannak (Brassó, Vásárhely, Kolozsvár), praktikusan az oda eljutás miatt lenne jó egy olyan elektromos, ami esetleg egy töltéssel odáig eljut + csomagok is beférnek. De igen, az év többi 355 napján kisvárosi rohangálás, 15-60km-es távok lennének. Arra az évi egy-két útra meg a Priussal is el lehet gurulni.
e-Golf ellen nekem egyedül az szól, hogy szokványos a formaterv, nincs benne semmi kreténség mint egy i3-ban 🤪
-
rbalint88
addikt
válasz
gzbotii #221616 üzenetére
eGolfbol csak a faceliftest erdemes venni, a 136 loeroset (100kw). 6-7M kozott is szep peldanyokat arulnak. Toltes valoban lassu, evi 1-2 alkalommal ki lehet birni, ha amugy meg otthon toltod az ev tobbi 360 napjan
Csomagtartoja nem nagy valoban, Priuse boven nagyobb (nalunk Prius2-t valtott). Babakocsibol van olyan, ami egy egyteru csomijat is kitolti, meg vannak ertelmes konstrukciok is, amik kis autoban is elfernek. Inkabb az autohoz vennek babakocsit, mint forditva
Hatotav 150-250km, sok futessel/klimaval es nagy tempoval az egyik veglet, optimalis korulmenyek kozott a masik veglet. Pesszimista targetnek a 180-200km tok jo, azzal szamolva nem szivod meg.
Ioniq se rossz, beltere gyengebb minosegu, csao agtarto nagyobb (hatso labter es fejter max egal, inkabb kisebb), Infinity hifi jofele, hatotav jobb, tolthetoseg jobb. A mi felhasznalasi profilunkhoz megint inkabb Golfot vennek, mar pusztan a jobb minosegu belter miatt.
GTE sem elvetendo, de abbol mar Passatot neznek, nagyobb az elektromos hatotav es csaladi autonak is konpromisszummentes, abban biztos elfer minden. Is. Ket peldanyban -
gzbotii
nagyúr
válasz
Sunnam #221615 üzenetére
Igen, azokat is néztem meg belőle a GTE-t (bár nem tudom, VAG-éknak mennyire megy a hibrid technológia tartósan).
Az a baj az e-Golffal ahogy levettem, hogy relatív kicsi a hatótáv, lassan tölt és még a csomagtér is csökkent. Na meg nem is látszik rajta, hogy ez nem dízel. -
rhunseeker
tag
válasz
molnarpeter #221609 üzenetére
Köszi, ránézek
-
válasz
rhunseeker #221603 üzenetére
Évjárat?
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Bár még csak tervek, ősszel vagy jövőre esedékes, akkora remélhetőleg kerül napeleme is a házra - van normális villanyautó 7.8-8 millió körül? Régi Zoe, Leaf kerül ennyiért bőven, de azokkal van is kompromisszum meg nem is tetszenek, inkább nem. e-Up tetszik is, vezettem, jó áron is van, de kicsi, babakocsi sem fér be.
i3 is van 7 körül, csak ha azt az ember kicsit megcsukja, gyakorlatilag GTK. Első generációs Model S nagyon bejön, de abból kínálat legalja van csak ennyiért. Hyundai Ioniq kicsit állatorvosi ló - bátor kijelentés egy Prius tulajtól, tudom.Hatótáv: ha tud normális töltést akkor 250km bőven elég, amúgy is főleg rövid távokat megyünk.
Valakinek egyéb ötlet?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rhunseeker #221607 üzenetére
Ebben röviden elmondja a dolgokat [link]
-
rhunseeker
tag
válasz
molnarpeter #221604 üzenetére
Van persze csak rátaláltam erre, gondoltam megkérdezem, hogy nagyon szopó-e
Egyébként Bravo/Mito/Giulietta/Delta a terv 1.4 t-jettel.
Esetleg Laguna 3-ban gondolkodom még opcióként a szívó 2 literes benzinnel.
-
WasabiTrsr
csendes tag
En is kerdezgettem itt a topicban, igy bedobom, hogy nalunk mi lett vegul:
2019-es Mazda 3 Plus, 122 loeros.
Sokat olvasgattam rola, es nagyon megbizhatonak irjak ezeket a motorokat, szervizben is mondtak, hogy szerintuk is nagyon megbizhato.
Nehany statisztikaban Toyota megbizhatosagunak irjak mar a mazda benzines motorjait, remelem ez be is jon. Azt mondjak, hogy 250-300k korul azert itt is elofordul a katalizator hatasfok problema.
Ezen felul pedig nagyon szep.
Masik befuto lett volna: ha erdekel valakit, akkor most a Ford-tol 8.5 % kamattal ki lehet hozni autokat, egy elozo szerias de uj Ford Puma ST-Line. + nehany extra (8.5m, 20% onero) kb havi 110-re jon ki. Foleg az Ecoboost es a nagyon kis hatso ter miatt nem ez lett, de a csomagtartoja hatalmas, es ez is jol nez ki.
-
bigrob
őstag
Pár éve 2 rokonom is úgy vett új autót, hogy 0% thm-el, (emlékeim szerint 0% önerővel). Egyikük egy s-crosst, másikük vagy egy rapidot vagy scalat vett így, pont ezek érdekelnének engem is!
Létezik ilyen vagy hasonló 2-3 misi önerős opció 2024-ben? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
rhunseeker #221603 üzenetére
Van más opció? (Motor, típus)
-
rhunseeker
tag
Sziasztok.
J Astra 1.6 turbó 179 lóval vállalható motor?
Ebben is M32 váltó van?Köszi a segítséget
-
válasz
Pfiucska #221600 üzenetére
nekem nincs ilyesmivel gondom, lehet azert mas a zajszigeteles az octaviaban meg a q3-ban. Onmagaban nem rossz, de az 1.5 tsihez kepest kulturalatlan. Kiveve a palyan, ott talan eppen nem forog 2000et sem 140 korul. ma megyek haza es megnezem
Nem tudom ebben van-e kulonbseg a 115 lovas es a 150 lovas valtozat kozott. nalad hogy alakul a fordulatszam?
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest