Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmcc02
tag
(#1651) dabadab, (#1652) Manitou, (#1658) kisza25, (#1661) Tiger.huhhhh
Végül meglett a hiba, valószínűleg egy nagy gödörbecsattanástól elállítódott a futőszög -
Rick4
félisten
válasz
Gebriel #1783 üzenetére
Ennyire engem se érdekelt, csak nálam a sok km miatt fontos tényező 1-2 liter fogyasztás is. Most épp ott tartok, hogy vegyesben a Punto valamivel 7l felett eszik gázból, (6.2-es fedcomp szerinti benzinre kér 7.4-et gázból) persze most a klíma mindig megy mikor a nap látható, ha a 7.5-be beleférek, akkor pont feleannyit költök üzemagyagra, mint eddig. És az itt tanyán egy erős havi fizu..
-
kisza25
félisten
válasz
#10726912 #1792 üzenetére
ez van a mostani ceedem is 4000-et pörög 140-nél igaz 6,5-ös átlagot produkál,
van a családban egy honda civic(1,4 90ló) az is kb 4000/140 7lityis átlag és volt egy skodám(1,2 64ló) szintén zenész 6,5lityi átlag,
volt egy 1,6-os vectrám(1995), na abban még az 5 nagyon hosszú volt és 5,5-6lityit evett -
zoo8800
veterán
válasz
Typhoon47 #1790 üzenetére
Tilos olyan autóban használni, amiben nincs fényszórómosó és automata magasságállítás. A Bravoban ilyen volt, de kiszedtem. Ha egy kekec rendőr meglátja, akkor viheted újra műszakiztatni a kocsit.
Arról nem is beszélve, hogy a szembe jövők nem örülnek majd a xenonodnak.
-
#10726912
törölt tag
válasz
kisza25 #1789 üzenetére
Hát...ostoba divat.
Az biztos, hogy a valamikor 88 pacit "dübörögtető" motor 5-ben 120 felett már eléggé lusta, de addig lehet követni a forgalmat. Ha menni akarok, meghúzatom 4-ben, kompromisszum is van a világon. De ez a divat viszont leeszi a tulajok haját, miközben szétpörög a motor
Üdv.
a_tesz : Akkor valami el van qrva a sokat kajálóknál...de nagyon. -
a_tesz
Korrektor
válasz
#10726912 #1788 üzenetére
mondjuk erre annyit, 2007-es swift 1.3, 3 személlyel, plusz a maradék helyen csomagok, nyáron végig klímázva nyíregyháza-keszthely-nyíregyháza (javarészt pálya, maradék pest meg keszthely előtt vagy 20km főút) 6,7-et írt a fedélzeti, és utánaszámolva is elég hasonló adat jött ki. szerintem ez azért bőven lábfüggő, meg némileg forgalomfüggő is
-
Typhoon47
senior tag
gyári foglalatba ebayről rendelhető xenon izzókról van valami tapasztalata valakinek? szarok? csak mert a magyar árak töredékéért vannak és nagy hasznát venném az L200-ba ha kicsivel többet látnék
-
#10726912
törölt tag
Nem hiszem, hogy a 24 éves Audim motorja hatékonyabb, mint a mostaniaké...1,8-as és 7 liter 130-nál, 9 városban, 300 ezer feletti futott km után. Ennyit számít, hogy milyen a kasztni formája? 130-nál 3000 körül forog a motor. Nem igazán értem...
Ezek az ignis-vagon motorok fogyasztás alapján taposott bömbik is lehetnének....valami nagyon nem kerek ezekben az adatokban.
Üdv. -
kisza25
félisten
elhiszem mert az a régi 8szelepes(1,2 60ló), nem kap elég levegőt az égéshez ezért, ha tapossa nem megy jobban csak többet fogyaszt,
a 3hengeres 1,2 literes 12 szelepes, tehát hengerenként 4, ez sokkal több levegőt képes az égéstérbe juttatni, így nagyobb a teljesítménye és kevesebbet fogyaszt -
Rick4
félisten
válasz
kisza25 #1771 üzenetére
Persze, értem én, nekem is sok, de pont nem olyan aki azt mondja, miközben nem úgy van. Azért tudjad, egy ilyen kockaforma nem túl áramvonalas 100 fölött rosszabb mint egy ifa, és a motor meg úgy pörög hogy a sírás kerülget, 80-nál már 2800-at forog.. A punto ekkor mér 2300-nál jár, ha jól emlékszem.
-
Szplöttyy
senior tag
Lehet, nekünk adtak, valami csoda suzukit(2005 WagonR+ 1.3 VVT), de 4személy, Stabil 160nál 9,5körül kért, vegyesben 6-6,5(ez 62ezer km átlaga,ha kell, megnézem pontosan mennyi) 2személy ~90km/h 5.3-5.5.
Ezen kívül, ma, 5személyel, 5ödik fokozatban, 60ról, képes voltam gyorsulni. Sőt, azt hogy mennyi a vége, nem írom le, úgyse hiszi el senki -
Rick4
félisten
Hajrá, dízelesek, nyomjátok a gépnek: [link] Azért reggel is 200Ft alatt tankolom literjét az anyagnak, kiderül mennyit eszik új gyertyákkal- kábelekkel a gép..
-
Rick4
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zoo8800 #1765 üzenetére
Nemtom mi baja lenne, ECU jelezne, de semmi hibajel nincs. Amugy is most volt muszakin is, minden jo volt vele ott is
Ja, csak az 8v leven mar nyomatekcsucs utan van akkor, az Ignis 16v az meg elotte. Az a VVT tema benne kb fosra sem jo
A motor nyomatekcsucs es loerocsucs kozott "él"Ez 130-nal vmi 3500 korul forog, a max 118Nm-s jedi meg 4100-nal van
Meg 1.4-s motornak lehet eleve nagyobb a csucsnyomateka is.Hazafele mar azon gondolkodtam van-e ehhez vmi bolt_on turbo kit a neten, amivel lehetne vmi erot adni bele alulra is, hat a hasonlo M13A de VVT nelkuli Swift-hez van
, de a csovek lehet nem lennenek 1:1 jok a kaszni miatt, csak ~700k-t nem er, hugomnak meg jojezigyis varosba
-
zoo8800
veterán
válasz
hobizoli #1764 üzenetére
Valami nem stimmel azzal a Suzival. A Golf, ami ugye betyáros 1.4 60 paripa, 5 személlyel is tartja a 130-at Érdnek felfelé.
1 személlyel még egy picit gyorsul is, még a legmeredekebb részén is. 100x próbáltam.Fogyasztás se semmi, enyém elvolt 8 alatt pályán. Mondjuk picit alacsonyabb az Ignácnál.
-
hobizoli
nagyúr
Szombaton turaztunk egyet temetesre Bp-zalavilagvege 570km oda vissza Ignis-l, mert az juj keveset eszik
Hat varosban meg orszaguton meg lehet, de palyan tobbet iszik, mint a Puttom, es ez nem vicc.
Vazzeg hazafele Siofoknal meg kellett allni tankolni bele120-130-s tempozasoktol 9 liter korul vagy talan kicsivel az felett zabal, amire leertunk mar elfogyott a benzin fele, neztem is miafasz?, aztan hazafele mar +klima, B.szemesnel mar vilagitott a szegenysegjelzoje is
Ja hat es tolod neki, es nem_megy, emelkedon abszolut nem tud gyorsitani 4 szemlellyel klima nelkul se, sot, Erd-nel 140-l alul be, felnel mar vissza 4.-be teton 90-l jottunk ki. Majdnem kiszalltam megtolni, nemtudtam sirjak vagy nevessek inkabb
Puttoval alul 140-l be, felenel vmi gyogyfasz kijott elem, mert ooo ez a kis ezustszinu gyoszocske uccse jon (es de...), de tetoig a 170 igy is megvolt 4 szemellyel
3-4 eve szinten temetes temabol januarban mentunk le, tankolasra megallas nelkul megfordultunk a Puttoval, Tornyiszentmiklos/Lovászi->Bp (18ker) 2 ora 20perc es akkor meg nem volt teljesen lesz a M7 se, Nagykanizsanal is hianyzott egy szakasz, meg a volgyhid sem volt meg kesz, de ez ~130km/h-s atlagot ert igy is.
-
Osz24
tag
szisztok tudtok segiteni?
Most vennék használt autót!(végre megva na kiszemelt)Eredetiségvizsgálatot még a adásátvételi elött célszerü vagy kell megcsinálni?
minenképp meg kell csinálni? vagy ha már volt ilyen csinálva ,de régebben? -
#10726912
törölt tag
Kicsúsztam az időből, meg el is bambáztam: 1, 1.5 liter, nem 1.11.5
-
#10726912
törölt tag
válasz
AMD Power #1757 üzenetére
Ha megvan, ami tetszik neki és más nem nagyon számít, csak a szerelem OPEL CORSA B...akkor körülnéz és talál bőven. 1,11,5 literrel kevesebbet eszik, de...Nekem nem szerelmem...
Sajnos kizárólag fogyasztás alapján nehéz ennyiből venni olyat, ami kényelmes, és-vagy klímás, és fiatal tehát tartható elvileg különösebb gond nélkül. Havi 6-700 km-nél a kisebb fogyasztás havi 4000+-t jelent...de mikor haladni is kéne...meg lehet utálni a gyenge motoros kocsikat.
BMW001: nem én vásárlokKis fogyasztású (mint kiderült, pl: CORSA B) kerestetik AMD Power ismerősének, erre kér javaslatokat max 350K-ért. A Kalos az 1-es Swift és a Fiat helyettes: attól jobb...
-
#10726912
törölt tag
válasz
Napfénysüti #1755 üzenetére
Qru ,Napfénysüti: Szerintem is az a legjobb...de a fene tudja, mi alapján választ az ismerőse...ezért linkeltem mindegyiket: a Kalos ifi és klímás, ebben ki is merült az előnye...a Seat meg amolyan nép szeretett...régebbi évjáratokat pont ezért nem is nézegettem. Majd dönt az ismerőse
Üdv!
zoo8800: trikóban max a fürdő felé lopmost vakargatva... -
jasszer
őstag
válasz
Napfénysüti #1736 üzenetére
Igen, egyre inkább úgy tűnik hogy az Astra lesz a befutó, persze ha éppen Zafira van "jóárasítva" akkor lecsapok arra.
-
kisza25
félisten
válasz
MPowerPH #1746 üzenetére
a kocsit 500eFt-ért számolták be a hibákkal együtt, 1gurigáért vettem úgy, hogy akkoriban 1,2-1,3M ért volt a legtöbb, de úgy voltam vele inkább legyen benne több kilométer az hihetőbb volt, mint a vele egykorú feleannyit futott autók, tehát az értéke a felére csökkent, de ez ugye egy dolog, beszerzési áron munkadíj nélkül csinálta nagybátyám, de így is belekerült pár 100eFt-ba az elején a rendberakása és aztán a többi, a végén már nem is volt pofám a nagybátyámhoz vinni, mert már heti rendszerességgel voltak vele újabb gondok...
ezek után döntöttem az új autó mellett és vettem 2006-ban a skodát amivel semmi műszaki problémám nem volt, de mikor vettem még nem tudtam, hogy külföldön fogok dolgozni, hosszútávon pedig kényelmetlen volt, igaz keményen tömött ülései vannak, amik még oldalról is tartanak kicsit, de a deréknál nem megfelelő a támasz, én meg elég derékfájós vagyok és a combomat is oldalról túlzottan is tartotta, ami miatt hosszútávon megfájdult a combom is, erre mondjuk gyógyír volt a tempomat,
2év kutakodás után vettem meg a kia pro ceed-et amit jelenleg használok, na ebben végre nem fáj a derekam, sem a combom -
kisza25
félisten
válasz
MPowerPH #1741 üzenetére
tudom, hogy nem, én átvittem a kiszemelt kocsit egy másik szervizbe átnézetni, ott elsorolták a hibákat(olyan hibákat is találtak amit győztem keresni utána), majd megvettem az autót és elvittem megcsináltattam rajta mindent,
egy teljes évig nem volt baja, azután többet sosem volt tökéletes, egyfolytában szerelőhöz hordtam, mikor becseréltem azon imádkoztam ne álljon le amíg átnézik
egy opel vectra volt "a"-s facelift-es 1,6literes benzines,
7évesen vettem(148ekm) 11évesen adtam el 50ekm-ert mentem vele,
cseréltettem benne minden létező tömítést, mert az első év után dőlt a motorból az olaj, ez1hónapig orvosolta a problémát, mert aztán megrepedt a szelepfedél,
miután az is cserélve lett, a gyújtáselosztó mellett kezdte köpködni az olajat ami persze mindig belefolyt a gyertyához, ezért néha csak 3hengerrel indult,
a kormányműben cseréltettem a gömbcsuklókat, aztán jött a jobb, majd a bal féltengely,
aztán a féktárcsák plusz pofák, stabilizátor rúd, majd tőből kiszakadt az olajnyomás visszajelző, amit nem is tudtak orvosolni, kipufogó hátsó, majd első dob, most hirtelen ennyi jutott eszembe, amúgy kényelmes volt és jól fogyasztottez az utolsó közvetlen befecskendezéses 82lovas változat volt
-
golya32
senior tag
Lenne 7 éves megan 2, 130e km-el eladó, érdekel valakit?
Privilege felszereltség, minden működik, azért már vannak kopások rajta, saját mo vásárlás.
szervizkönyv van, a 120e km-es szervizt még az Inicial végezte. -
AMD Power
titán
Van egy kollegam aki szeretne egy kis fogyasztasu varosi autot. Egy havi 6-700km menne vele kb havonta. Kb 350e ft lenne a megvetelre.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Winner_hun #1681 üzenetére
Alja is kapott rendesen hátsó kerékjáratí ívnél kb 2*200Fts méreten ~0festék volt róla. Értem én, hogy Budapest meg felesége vagy akárki kezdő sofőr de az én 8éves Yarisom, úgy, hogy az ilyen kissebb hibákat nem csináltatom meg ~4éve jobb állapotban volt.
Beültem tesztkörnél az első amit kiírt, hogy Service overdue 8640km! és ez villogott. Rákérdeztem, amire az volt a válasz, hogy szervíz szerint nem kell foglalkozni vele.
-
Rick4
félisten
Van Szegeden az ilyen váltókhoz értő válójavító, kiunt van a Napos út mellett, nemrég egy fehér 3-as Golf hátulján láttam a telefonszámot is meg a címet is.... Valahol a BMW mellett vannak, de ott az utcában már biztosan meg tudják mondani...
Mesélj egyébként erről, hogy lett a gázos Mondeo-ból dízel Audi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
jasszer #1728 üzenetére
1,6 16V mind a kettő. Használatn kerültek hozzám, nem tudom milyen előéletük volt, mind a kettő céges kocsi volt, nem hiszem, hogy megkímélt példánynak számítanának.
Vegyesben 8 litert evett/ettek, ebben 2/3 belváros (BP) 1/3-ad vidék. Nem volt bennük fedélzeti comp, ezért csak vegyes fogyit tudok mondani neked. A cég 10 literes nomát határozott meg de ettől bőven messze voltam még télen is mikor rövid városi utakra használtam akkor is, pedig volt hogy sietősre vettem a figurát. Kopó/fogyó alkatrészeken kívül soha semmi bajuk nem volt (leszámítva az egy elrohadt kipufogót, de az is 200k km után jött elő). Azt tudom, hogy akik jobban gyilkolták ők is 9 literrel eljártak vele.
-
Laraxior
titán
elmentem megnézni a Lagunát...
annak ellenére hogy 10 éves autó... olyan a belseje mintha új lenneegy cigicsikk nyomot semmit nem találtam a bőrön. Külsején kisebb karcok vannak de semmi javítanivaló. Meglepődtem...
Úgyfest én leszek az új tulaja -
jasszer
őstag
Jah, én is így vagyok vele, évente pár alkalomra nincs értelme ekkora géppel járni ha nem nyújt jelentősen többet, amit ki is tudnék használni.
Az olajcsipegetésről hallottam, ez legyen a legkevesebb bajuk, ahol az LPG tartálynak van hely ott némi pótolajnak is lesz. Köszi a kimerítő ajánlást, még megtoldanád annyival hogy nálad hogy fogyasztottak és mekkora motoros volt neked? (főleg főút/autópálya érdekelne, meg hogy milyen sebesség mellett)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
jasszer #1726 üzenetére
Akkor felesleges a Zafira, ha egy magad jösz-mész vele.
Érted minek cígöld azt a nagy kasztnit. Meg a légellánálása is olyan jó kb mint nagyagyám konyhakeredencének.Ha van jó állapotú G Astra akkor azt vegyél, ha nincs akkor Zafira. Nekem volt 2 db G Astrám is zsinórban, összesen 5 évig használtam őket több százezer km-t tekertem a kettőbe együtt (mind a kettő 2002 környéki volt). Kényelmes hosszú úton is, csak ajánlani tudom. Egy baja van, hogy eszi az olajat (főleg ha pályán mész) szóval abból legyen a csomiban 1-2 liter tarcsiban.
mod: Olajos kitétel a Zafirára is él, konstrukciós hiba. A hasonló korú VW-k is ettől szenvednek. Amúgy megbízható, engem egyszer sem hagyott ott, illetve egyszer a kipufogó rohadt el/le de menetképes volt még attól csak kicsit hangos...
-
jasszer
őstag
Igazságszerint az elsődleges az állapot, másodlagos az ár, a többi meg utána jön. Ha mondjuk a Zafira egyértelműen kényelmesebb lenne az plusszpontot jelentene, de nincs feltétlenül szükségem ekkora autóra a hétköznapokban.
Hogy kicsit érthetőbb legyen: dolgozni járnék vele heti ötször, 45 perces útra kétsávos főúton, illetve hazaugranék félévente egyszer, ami 1500 km (Egyesült Királyság). A büdzsé és a regadó miatt csak max. 2003 körüli gépek jöhetnek szóba, max. 1.8-as motorral. LPG-set szeretnék elsősorban, abból pedig a legtöbb itt, ennél az évjáratnál Vauxhall Astra és Zafira, gyári LPG üzemmel. Tehát a Zafira méretét nem használnám ki igazán.
-
Laraxior
titán
válasz
!Overdose! #1720 üzenetére
még nem beszéltem meg hogy mennyi lenne, de általában sok a haszon
lorcsi: folyamatban
-
!Overdose!
őstag
válasz
Laraxior #1718 üzenetére
Még hogy japánhoz drága az alkatrész...
Egyébként miért nem te szerzed be az alkarészt? A legtöbb autósboltban minden jött-ment kap minimum 10% kedvezményt, néhol többet is. A készletnél néha olcsóbb ha egyesével válogatod össze. Ha valóban 150k-t kér alkatrésszel a vezérléscseréért, akkor garancia ide vagy oda jól fog keresni rajtad.
-
Laraxior
titán
kellemes, nem kellemes..sajna muszáj
ha belefér 150be akkor még "boldog" is leszek.
Ugyis az autószerelő kétlem hogy ennyiért adná a cuccot... munkadíjért meg lekérheti a csillagos eget is. Mondjuk inkább fizetek többet ha vállal rá garanciát, minthogy olcsó kóklerhez vigyem... -
Laraxior
titán
Nem tudjátok hogy egy V6-os Lagunának (2001) mennyibe kerülhet az esedékes vezérléscsere? ha egyáltalán így hívják
vezérműszíj, görgők..stb.
-
jasszer
őstag
Tudja vki hogy a 2000-2002 körüli F Astra és Zafira között van-e kényelembeli különbség, vagy ugyanazokkal az ülésekkel és kezelőszervekkel vannak szerelve?
-
Rick4
félisten
[link]
Asszem tankolok holnap 5 litert a Punto-ba, hogy a 195Ft-os gáz mellé elég legyen ebben az évben.. -
kisza25
félisten
na ja és most szerintem nem is akciós, az pedig 4,7M a golf esetén
tavaly májusban volt 4M, akkor még én is nézegettem, de azóta visszament az ára sajnos, sőt közben kiadtak egy 1,2TSI 86lovas változatot ami mintha tovább drágította volna a 105lovast
a kia-ra visszatérve, teljesen átrágtam magam az elmúlt 1,5évben az alsóközepes autópiacon, csak az újautókat figyelembevéve, nem lehet találni ennyire jó vételt, ami esetleg még szóba jöhet az a most kiadott Chevrolet Cruze 5 ajtós -
kisza25
félisten
én egy pro ceedet vettem másfél hónapja, az 1,4lityis 105lovas, eddig 2500km-ert mentem vele, vegyes használat mellett sok klímával(autópálya, város, országút, kanyargós hegyi utak) eddig 6,5lityit fogyasztott és nem csak papíron, hanem érzetre is megvan a 105ló,
a vw 1,2 TSI és 1,4TSImotorjai nagyon jók, utóbbi több díjat is kapott,
már 1550-tól megvan a max nyomatéka az 1,2literes 105lovasnak, ha jól emlékszem 175Nm,
nagyon jól megy és alig fogyaszt, az1,4lityis még jobb, csak azt már aranyárban mérik,
amúgy az 1,2TSI-spéldányok is igen drágák, még egy polo is 3,5M felett indul vele, a golf meg bevezető akcióval volt 4M
itt van teszt az 1,2literes tsi ről
és egy kis érdekesség ínyenceknek, mit is tud az 1,2TSI, mit is tud a valóságban, tesztpadon mérve -
kisza25
félisten
válasz
Tankblock #1699 üzenetére
figyelmedbe ajánlom ezt a totalcar használt autó tesztet a fabia combiról itt minden motorról említést tesz és arról is ír mikre kell odafigyelni
Qru: ebben az árban van a kia ceed, pro ceed és sw is most akcióban
2,65M-ről indul a pro ceed alap ára és 100-100eFt al több a sima és az SW,
ha csak 1-2 személy használja akkor a pro ceed a legjobb vétel, mert külsőleg az a legszebb a 3-om közül -
Qru
MODERÁTOR
3 millió környékén ha csak új 0km-es autó jöhet szóba, van jobb vétel mint a Jazz mostanság?
Nem kell nagy verda, 1-2 személynek lesz, kevés városi nyúzás de főleg vidéki utak, évi 1-2 külföld (kb 2000km oda-vissza távval/db).
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- További aktív témák...
- Eladó Bontatlan új Amazon Echo Dot 5 Smart speaker Amazon Alexa fekete, kék vagy fehér színben
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Terrán Synus resistor korall alapcserép (2 raklap) 550 Ft/db
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Hiseeu vk10v 4hd405 hd nvr komplett szet