Hirdetés
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz lorcsi #221336 üzenetére
Szerintem csak szerencsém volt. Nem volt alternatíva. Annyi három hengerezős, motorhibás VW konszernes kocsit láttam (Seat Ibiza, Leon, Golf, Polo) elment a kedvem tőle.
Ha ezt előre tudom így is teszek. De már mindegy. Köszönöm, megfogadom a tanácsot.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz lorcsi #221330 üzenetére
szabonagyur : Lökhárító első, lámpák cserélve lettek.
lorcsi : 2 hét kb. Nem volt egyszerű. Vezérlés, hátsó kipufogó dob csere. Gyertya csere. Illetve a kp zár javítás így első körben.
Iszonyat le vannak rúgva az ilyen korú autók. Sírni lehetne.... no meg ebben a kategóriában már erősen jelen vannak a tesók, így ez is nehezíti.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
vzsryl
nagyúr
válasz lorcsi #221175 üzenetére
A dákó is Renault, csak a románok rakják össze.
Laguna 3-tól kezdve tudtak nagyon megbízható verdákat csinálni, köztük is a Megane 3 az egyik legjobb. Van egy pár kerülendő motor, amire figyelni kell, és ennyi.
Emiatt vettem 1 éve Laguna 3-as 2.0 szívó benzinnel. Eddig csak kopó alkatrészeket cseréltem és egy mm-t sem mozdult a nívópálcán az olajszint. Pedig csak papíron van benne ~145k km. 3 éve hozták be németből, szóval tuti tekerték.
2M környékén sokkal kevesebbet nyújtó szekereket lehet kapni a német-japán vonalon, vagy sokkal kehesebbeket.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
runner 125
nagyúr
válasz lorcsi #198651 üzenetére
A Volvo truck vonalnak kb semmi köze az autókhoz, tehát abból bármit is levonni irreleváns, és az XC90-e is egy mostani generáció. V70-hez nem biztos h mérném, ellenben üléskomfortban már a V70 is hozza nyilán a legjobbakat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Acheron
őstag
válasz lorcsi #155460 üzenetére
Én szeretem a kombikat a praktikusságuk okán. De családi döntés alapján benzines kell. 5 - 6 év időtávra tervezek vele, és jó lenne, ha nem esne indokolatlanul az autó értéke egy mesterségesen gerjesztett tömeghiszti miatt. Ez sajnos rendkívüli módon beszűkíti a lehetőségeket
-
-
jerry311
nagyúr
válasz lorcsi #110648 üzenetére
Még nincs, de ha úgy alakul jövő hét végén már lesz.
Igaz, az kicsit öregebb (97-es), cserébe első tulaj, vezetett szervizkönyv, csak márkaszervizes kalandok.
Hátsó sárvédőíven hólyagosodik a festés, azzal majd kell kezdeni valamit, de ez kb. minden ilyen idős autónál probléma.Egyébként a többiről majd meglássuk, hogy tényleg olyan jó-e, mint ahogy hirdették.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz lorcsi #110650 üzenetére
Nem.
Tévhit h az alvázvédő véd a rozsda ellen, max a kavicsfelverődéseket tompítja, így elkerülhető az ebből fakadó festék leverődés. Amennyiben van felületi roszda bárhol is, ki kell csiszolni fémig, majd epoxis alapozóval meg kell fújni, arra már mehet az alvázvédő de fontos h alatta rozsdamentes, tiszta, festett felület legyen.
Mindemellett az üregvédelemről sem szabad elfeledkezni, autóknál 80%-an belülről indul a rozsda, egyes Mazda-knál a küszöb az egyik legkomolyabb gócpont."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
nagyúr
válasz lorcsi #87938 üzenetére
"saját tapasztalatból írom"
Én is.
Muter szokott járni Tupperes vackokért a szőlő utcán keresztül, szarrá repedezett toldozott-foltozott út. 100m-el arrébb meg ott van a frissen aszfaltozott párhuzamos utca.
Persze ha nincs hova kerülni akkor szívás.
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz lorcsi #66633 üzenetére
Ő fotózta, nem én, csak átküldte.
m3tr0, giigz
Jajam, nagyon ütős, egy ilyen japót bármikor, ráadásul ez F Sport, legdurvábban felszerelt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz lorcsi #66633 üzenetére
Nagy kombi dízel lenne az értelmesebb. Majd amit hoz a sors, vagy a szokásos: Astra, a4, dízel kombi, sedan, metál, bőrős vagy mégse, erős meg keveset is fogyaszt.
Az értelmesebbel hosszabb távra terveznék kb. 2-3 évre.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
parandroid
félisten
válasz lorcsi #65788 üzenetére
Biztos ki lehet fogni marhajót is, de mint írtam, inkább vagyok paranoid, mint dobok ki ennyi pénzt az ablakon egy romhalmazra. érteni meg nem értek hozzá, engem bármivel átvernek...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bitpork
nagyúr
válasz lorcsi #64915 üzenetére
Az szándékos volt. Az ilyen muksók miatt van rossz hírük a kereskedőknek. És baromi büszkék magukra hogy sikerül az embereket elrángatni. Pedig ha őszinték lennének akkor talán sikerülne is eladni. Én a Passat összes hibáját lefotóztam. El is ment fél nap alatt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
footy
addikt
válasz lorcsi #64491 üzenetére
A Punto2 szerintem nagyon alulertekelt auto. A futomuve jo az ulesei egy kategoriaval feljebb is megallnak a helyuket, fekek kivaloak. Az 1,2 60 lovas motor pedig szinte elpusztithatatlan es meglepoen nyomatekosnak erzodik. Velemenyem erdemesebb raszanni a plusz penzt.
-
Zewa
senior tag
válasz lorcsi #64364 üzenetére
Jó nagy szórást adtál meg az egyszer biztos.
Amennyiben a szóba jöhetnek a kis benzinesek nem hiszem hogy indokolt lenne a dízel Megane. Amennyiben kell a hely akkor hajrá! A típus jó, kiváló ár/érték aránnyal.
Kisebbek közül a Puttony és a Clio mind jó választás. Punto mk1-hez képest az mk2 ég és föld mind minőségben, mind kényelemben mind pedig biztonságban.
Én is ezt a két típust néztem ~550k-ig. Nagyon nehéz tisztességes példányt találni belőlük, főleg azért mert az alapmotort kerültem, nem úgy mint a klímát. Úgy vettem észre a faceliftes Clio drágább (mert szebb). Én nyomtam rá egy figyelőt és vártam a megnézésre érdemes vasakra. Puttony lett.Puntoról: Remek ár/érték arányú kisautó. A kis önsúly miatt (1.2 8v 60ló 875kg, 16v 80ló - 935kg) elég jól fogyaszt illetve kis sebességnél egészen fürge. Nekem egy 1.2 16V HLX akadt a horogra. 80ló 120ig egészen elfogadhatóan mozgatja a bodét. Normálisan közlekedve Pécsett 6 litert eszik. Országúton 90-100-as tempóval 5-5,5 között (egyedül - 3 utassal) A gyengébbik 1.2-es pár decivel fogyaszt csak kevesebbet.
A HLX felszereltség igen gazdag ezt én igen hamar meg is szerettem. Futóműve kisautóhoz képest egészen feszes, ami egy jó abroncs társaságában képes arra hogy megteremtse bennünk a "jóérzésvezetni" érzést. (Én megajándékoztam a vasat egy szett 15-ös gyári alufelnivel, 195/50-es abronccsal így jobb ránézni, és vezetni is, bár a fogyasztás (4-5dl-el) nőtt.
Kontra: City szervó hajlamos meghalni de orvosolható. A kormány véleményem szerint némileg túl van szervózva, egy kicsit több visszajelzést jobb lenne kapni az útrólFelszereltség:
Punto alap: el. Szervokormány (City), 1 légzsák, fejtámlák elöl, rádió-előkészítés, 3. féklámpa, indításgátló, színezett üvegek, belülről nyitható csomagtartó, elöl áll. mag. övek
GO: mag. áll. kormány és vezetőülés + deréktámasz, osztott hátsó ülés, el. ablak, kp. zár, High autórádió (6 hangszóró) + mélynyomó
ELX: Punto alap + kp. zár, el. ablak, 2 légzsák, rádiósmagnó, mag áll. kormány és ülés + deréktámasz, osztva dönthető hátsó ülés, színre fújt lökhárítók, tárlódoboz az utasoldali ülés alatt, ford. számmérő, vízhőmérő, csomagtérvilágítás
HLX, JTD: ELX + távirányítós kp. zár, el. tükör, ködlámpa, klíma, plüss belső, ABS, hátsó fejtámlák"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Bitpalace
senior tag
válasz lorcsi #64375 üzenetére
Az 1-vel nem tudom mi lehet a gáz, de annyi tapasztalatom van, hogy a családban van egy 2002-es fiat punto 1.2 16V és ahhoz képest, hogy én német párti vagyok meg vagyok elégedve vele. Úgy megy mint a golyó, kedvező fogyasztás mellett, és tényleg gond nincs vele, csak tankolni kell.
üdv!
-
Dare2Live
félisten
válasz lorcsi #63923 üzenetére
Úgy indult, hogy másnak néztem 10év és 700-900Kért de vmiről le kell mondani, vagy műszakilag volt rendben és valós 150.000km alatt jár de nincs ép sarka, vagy kasztni rendben van de nem tudja megmondani mikor volt utoljára olajcserén, aztán kiderül 3éve...
magamnak miután priusra sajnálom a pénzt, Yaris 2t EXEt kerestem lehetőleg VSCt + 4-5év kevés km + ugye legalább az első 3évben garancia miatt szakszervizbe volt vive ennek van nyoma + nincs rajta nagyobb törés.
Ha kihuzza az ember a VSCt lehet ilyet találni csak mire meg tudtam volna nézni... már elvitték.Ezt nézem meg 1.5h múlva ha minden koser vele akkor 99% megveszem.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/yaris/toyota_yaris_1.3_exe_52e_km-7303734Tessék megnézni hátha észrevesztek vmit képen amit én nem!
szerk: Azt, hogy tehermentes e a kocsi azt, hogy tudom kideríteni???
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
zolikaDB
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz lorcsi #63524 üzenetére
Ha, megnézed a hátulról fotózott képet a jobb sarkában látszik a rendszámon egy kis 3-as, ilyen meg a normál rendszámokon nincs, úgyhogy P rendszámról lesz szó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dr.Zoo
őstag
válasz lorcsi #63529 üzenetére
Mondtam hogy ne engem kérdezz....
Lehet hogy csak nekem sikerült egy trágyadombot kifogni, (sőt valószínű) de érdemes pár aktívan ilyen ótót használóval elbeszélgetni.
Szvsz ha ismert a motorkocsi előélete, az többet ér bármilyen állapotfelmérés, okosat író népítéletnél....( ezért mit fogok kapni... )
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
válasz lorcsi #63526 üzenetére
Nem biztos hogy jót kérdezel, mert én inkább azt tudom elmondani, hogy milyen hibája nem volt....
A motorja viszonylag bírta, (1.2i volt, már az energy motoros) meg a váltó. Ezen kívűl mindent szép apránként kicseréltem rajta cirka 1.5 év alatt."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
válasz lorcsi #63524 üzenetére
Szerintem: a héja (nepper) rárakott egy forgalomban lévő akármilyen clió rendszámát, és furikázik vele.. Ideális városi válságautó. (csak ne romoljon el rajta semmi.... Ilyenem volt, csak egyel régebbi kasztnis., '94-es.)
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
hdman
őstag
válasz lorcsi #61493 üzenetére
Ilyen mint ez, szóval dupla. Ami elől van az nyitható, és teljesen elhúzható a hátsó fölé. Imádom
Nem csak a tetőablak a ritkaság, hanem az ilyen felszereltség, mint az enyém.
De én direkt ilyet vadásztam
Ez valami hasonló: [link]
De vigyázz ezzel, mert ez már akkor is hirdették, amikor én vettem, de akkor még magánszemély és 207k km-rel...
Sopron city :)
-
dabadab
titán
válasz lorcsi #58410 üzenetére
Ha már úgyis importálni akar, meg úgyis csak játszósnak lesz (és ott beleférhet, hogy rossz oldalon van a kormány), akkor érdemes körbenézni az angol használtpiacon, nekem úgy tűnt, hogy ott a korai NB-kből ennyiért lehet normálisabbakat is kapni.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
upsyka
aktív tag
válasz lorcsi #57117 üzenetére
egyszer bmenntem abba a kereskedésbe,mert hírdettek pár autót ami érdekelt /olcsó kat.,mint ez/,hírdetésbe írják,hogy semmi rohadás,azt még csak alá sem kelett nézni,egyből szembetűntek a rohadások és szinte az összesnek le volt engedve a kereke,biztos jót tesz a felniknek...
ettől függetlenűl nézz be,hátha,de ezek engem egyből elriasztanakNem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
a_tesz
Korrektor
válasz lorcsi #57117 üzenetére
Ezt a "Colt"-ot Malajziában gyártották, Mitsubishi licensz alapján, de azért messze nem ugyanaz a két autó, ami a minőségüket illeti, és nem a Proton javára. Továbbá ismerős elmondása szerint alkatrészek rendelésénél a legváratlanabb daraboknál megtörténhet, hogy más kell bele, mint a Coltba, és nehéz beszerezni. Az amerikai kivitel duma meg jó vicc
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
8th
addikt
válasz lorcsi #51771 üzenetére
~10éven belül nagy szarban lesznek az europai gyártók mert megbízhatóságban, külső-belső dizájnban, felhasznált anyagokban, összeszerelési minőségben a Hyundai/Kia páros simán van olyan jó mint bármelyik európai márka azonos kategóriás terméke, sőt szerintem jobb is. Korea szép lassan bekebelezi európát.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
hobizoli
nagyúr
válasz lorcsi #48040 üzenetére
azon a meleg madarterejs reszen felrohogtem kb
mar csak azon is, hogy hogy ki eszik vagy csinal barmit is meleg madertejjel ez az egyik
a masik meg ha ra is ontik, akkor miert nem egyben jo le a festek es miert egymastol par cm-renem életszerű
a funyiro leverte a festeket meg hagyjal mar kategoria, egy felverodo kavicstol meg jo, hogy mar nem esik le a festek egyben
-------
a faszi amugy kb azt baszta el, hogy nem elobb kezdett el utanajarni meg kicsit nagyobb svunggal, ennyi ido utan a PoHu is mondhatja, hogy hasznalat kozben keletkezett hibak es beprobalkozik egy uj cserere az ember
mondjuk kicsit erejesebb lett volna az ember, es odamennek 15-20-n cigany modra, meg kirangatjak a szervizvezetot a irodajabol par ugyfeljelolt elott kicsit emelkedett hangnemben beszelgetve vele -9M-s autonal ennyi belefer...-, akkor kicsit elorebb lenne a tortenet, vagy ha PoHu elso levele utan egybol a VAG-hoz fordul az uggyel...
mi egy turboszervizben igy eleg hamar sikert ertunk el, mert olyan nincs, hogy egy gyari alkatreszekkel felujitott turbo az 3km (igen, harom kilometer) alatt szetesik 140k-ert, meg ha tiprod akkor sem, ez meg a forgalomban kruzolva is szetdolt
mondjuk az is szerencse volt, hogy eppen voltak ott vagy 5-n mas ugyfelek, akik elott cink volt a dolog
es nem volt ok nelkuli, es valszeg tudtak is, hogy vaj van a fuluk mogott, mert vissza kipengettek a turbo javitasanak az arat egyboltöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 10
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Energiaital topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Autós topik
- iPhone topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest