Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- Bluetooth hangszórók
- Az ASUS ROG Astral kártyák tájékoztatnak arról, ha épp megrogynának
- Olcsó "üvegkalitka" az Ocypus kínálatából
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
Nem Quattro [link] 😂
molnarpeter
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Flowtation #227449 üzenetére
Szerintem lóg az ajtó a zsanérok kopása miatt, karosszériásnak mutasd meg, egy kis hézagolás és fent lesz az eredeti magasságában.
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #227476 üzenetére
Visszarakram, hat elegge gyenge eg megoldas ez
-
imyourfriend
őstag
válasz
Sza_Sa #227509 üzenetére
Anno lehet jó döntés volt aztán a rövid táv miatt el kellett volna adni, most már hogy megcsináltattam bolond lennék eladni.. Szentgotthárd - Körmend m80as pályán 4.2/100-as átlagot hozott a szekér enyhe délkeletről fújó szélben. Most lehet 1.5tsi lenne már, de egy darabig nem kell gondolkozom ilyesmin.
-
Sza_Sa
senior tag
-
válasz
imyourfriend #227505 üzenetére
15 km-re dízel autó??
Nagyon necces!
-
imyourfriend
őstag
Helyzetjelentés, kb. 800km telt el a szerelés óta a szekér kezd visszatérni a normális kerékvágásba.. 4.5 liter környéki de inkább alatta van a fogyasztás így hogy 15km-re járok dolgozni és m80-on van belőle 7km. Regenerálni 280km körül fog a mért koromtömeg -3.7g, csütörtökön megcélzom a Schneeberget kíváncsi vagyok pályán hogy fog teljesíteni.
-
bandi0000
nagyúr
Szerintetek mi a reális ára egy 2020 utáni manuális jól felszerelt, keveset futott 1.5 tsi B8.5 nek? 7 alatt akartam venni, de legtöbb felette van, viszont 9 már azért jóval több szerintem, ott azért majdnem új autó is bejátszik már
-
bul07
nagyúr
válasz
Flowtation #227487 üzenetére
Valószínűleg előtét ellenállás hőbiztosítéka ment ki
Egyszerűen lehet tesztelni, kiveszed az ellenállást áthidalod a próba időre indéglenesen a biztosítékot és visszarakod, megnézed rendben megy e minden fokozat, és ha igen már biztos hogy az a hibás, de ha csak a 4fokozat meg az esetek 99% ez az ellenállás a hibás (nem ajánlott megpatkolt biztosítékkal használni)
Na meg megnézed a számát
Nálam 2005 Touran Valeo volt a gyárija (ebben a hozzászólásban képek)Szerelése nem olyan egyszerű mint más típusoknál ahogy nézem
Ha olyan a légzsák alatt van videó [link] (ebben kicseréli a kiment biztosítékot de ezt nem ajánlom mert nem jó megoldás a forrasztás)
Vagy ha olyan a kesztyűtartót kell kiszedni, videó [link]
De nézd meg és keres a te kocsidal megegyező szerelős videót, szűrés [link] -
F_Zolee
nagyúr
válasz
Flowtation #227494 üzenetére
Ha tudod merre van és hogy kell kiszedni az ellenállást akkor otthon is elvégezhető. Zár is gondolom csak ahhoz kísérletezni kell.
-
Micsurin
nagyúr
Haver ~8 körül agyal valamin félig város félig tekergős autónak, Corolla ecvt-n tekergett a szeme de bedobtam neki hahut tekergetve az 1.5 etsi + dsg G8-at. Alapvetően kifejezetten tetszik neki az ötlet.
Mennyire vehetőek?
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Flowtation #227487 üzenetére
Venti az előtét ellenállás csere. Zárnál meg lehet be kellene állítani, mert rossz pozícióban van.
-
gippazoid
senior tag
válasz
szabonagyur #227488 üzenetére
A SEAT/Cupra szalon az nem csak értékesítés?
-
Flowtation
őstag
válasz
Flowtation #227449 üzenetére
sziasztok!
Esetleg erre lenne tippetek? Továbbá olyan kérdésem is lenne, hogy ha a ventilátor csak 4-es fokozaton megy a többin nem akkor az kapcsoló (potméter?) hiba? Vagy esetleg más is lehet?
Köszi a válaszokat! -
gippazoid
senior tag
Van valakinek tapasztalata, melyik szervizbe érdemes menni Debrecenben?
AutoCarma vagy Debrecen Autó? -
vlevi
nagyúr
válasz
tibbike01 #227483 üzenetére
Persze, egyáltalán nem állítom, hogy én jobban tudnám szabályozni.
Csak azt, hogy nekem igazából fogalmam sincs, hogy hány fok lenne a jó.
De pl, amikor mostanában a reggeli 4-5 fokban elindulok, akkor nem nagyon kell a klíma, de 1-2 órát vezetek, és egyszercsak elkezd fázni a térdem, de piszkolsul. Miért? Háát, mert besüt a nap, és az automata klíma szerint hideget kell befújni. Amúgy manuál klímánál eszembe nem jutott volna klímát kapcsolni. -
tibbike01
őstag
válasz
vlevi #227482 üzenetére
Azt a kezdeti néhány percet túl kell élni és utána jó, mert az automata minél hamarabb el akarja érni a 22 fokot. Az elején húzd meg picit az ablakokat, hogy a benti meleg távozhasson és utána csak tartani kell a 22fokot. Ha manuálban használod, akkor sosem fogod tudni jól szabályozni, elkezdesz beleizzadni az ülésbe, majd fázol, majd újra meleged lesz...stb.
-
vlevi
nagyúr
válasz
tibbike01 #227480 üzenetére
"Nálam folyton auto modban van"
Igazából nálam is, de én még nem tudtam megbarátkozni az automatával, pedig évek óta használom.
Igaz, a manuál klíma nem fog lekapcsolni, ha eléri a beállított értéket, ezért jobban fogja az autót, többet is fogyaszt vele, míg az automata lekapcsol, ha nem kell.
Inkább az a baj, az emberek nem egy konkrét hőfokra vannak beállva, hanem, hogy fázik-e, vagy melege van-e.
pl. március elején szép napos időben, 22 fokra állított klímával, egyszercsak elkezd jégkását fröcskölni a szemembeÉs ilyenkor jól fel is pörgeti a ventit.
Embernek eszébe nem jutna ilyenkor klímát kapcoslni, de az automata az megteszi, mert túllépbe a beállított hőmérsékletet. -
Corsa02
őstag
válasz
tibbike01 #227480 üzenetére
A rendszereket így is tervezték, hogy auto módban, klímával üzemel. Az autó szépen le is tudja választani a klímát egy kuplunggal, ha nincs rá szükség és a vezérlő pontosan tudja mikor kapcsolja ki-be. Ez az automata klíma lényege, auto állás, klíma be (persze magától kapcsolja is) és ennyi. Fűtés esetén is jó ha be van kapcsolva, mert a páramentesítéskor segít.
-
Corsa02
őstag
válasz
gippazoid #227475 üzenetére
Ez egy vadi új autó, ne húzd az időt, rögtön jelentsd a szerviznek, kiolvasva lehet, hogy már látni is fogják a problémát, mert lesz benne már bejegyzés. Pár napos autó, találgathatunk, vagy 3-4 dolgot biztos tudnék sorolni, de van értelme? Hozta a hibát másodszorra is, tehát valami nem stimmel, nézzék meg, fejtsék le, nyomáspróbázzák, töltsék fel. Lehet ellenőrizni/megvezérelni a terelő lapokat is stb. Szárítószűrő is okozhat ilyet.
Nem akartam nyers lenni, csak hát ez egy tipikusan olyan hiba amit innen csak találgatni lehet, mindenki beírja a tippjét, aztán előrébb nem leszel. Pár napos autó, küzdjön vele a szerviz.
-
szabonagyur
félisten
Reggel munkába menet ráesett a lábamra a motorháztető kallantyú, kellett nekem tegnap kinyitni és olaj szintet nézni
-
gippazoid
senior tag
Szombaton vettem át egy új Ateca-t a Dunántúlon. 12 fok volt. Az autó sok hónapot állt, tavaly nyári gyártás. 2 zónás klíma van benne.
Klímázva indultunk haza Debrecenbe.
Útközben kijavult az idő, 18-20 fok volt kint mikor megálltunk egy kb. fél órás pihenőre egy kútnál. Az autó a napon állt addig. Mikor tovább indultunk volna, indítás után LO-ra állítottam a hőmérsékletet hogy gyorsan behűtse az utasteret. Meglepetésemre langyos, szinte meleg levegőt fújt. Próbáltam mindent, Max AC gombot is. Semmi nem segített. Gyanakodtam hogy kevés lehet a gáz, gondoltam, fordulaton talán lesz hűtés. Ahogy addig is volt. Elindultunk de nem nagyon változott semmi. Fordulat 3000 alatt szigorúan, hiszen bejáratós. Visszatekertem Auto-ra, meg 20 fokra. Erre elkezdett hűteni.
Nem próbálkoztam tovább hazáig. Ma viszont igen.
Max AC gombot nyomtam. Ekkor beállítja a LO hőmérsékletet, maximális hűtésre kapcsol.Elkezdett hideget fújni de nem mondanám hogy lefagyott a kezem a szellőző elé téve. Városban közlekedtem. Megálltam, percekig alapjáraton járattam de nem jött melegebb levegő. Aztán le is állítottam pár percre. Majd beindítottam és még mindig hűvös levegőt fújt alapjáraton. Elindultam és fordulaton már melegebb levegőt fújt (még mindig max hűtésen volt).
A kevés gáz elméletet nem tudtam igazolni.
Mi lehet ez?Terelő lap mozgató motor a fűtés box-ban? Kellene neki egy újrakalibrálás hogy megtanulja a végállásait? Régen (Octavia2) volt erre gomb kombináció digitklímán.
Vagy mégis elszivárgott valamennyi gáz a sok állás alatt?
Esetleg a kompresszor megkerülő szelep nem enged elegendő gázt a kompresszorba mert megragadt az állásban? (Már ha most is ilyen megoldású a klíma kompresszor mint Octavia2-n, azaz mindig mozognak a dugattyúk benne, csak vagy terhelődik a hűtőközeg által, ha a szelep ráengedi, vagy nem és akkor nem nyom össze szinte semmit és nem fogja vissza a motort).
-
Sordoran
addikt
Sziasztok!
Autóvásárlásra adtam a fejem, egy éve nézegetem mi legyen, kértem véleményeket innen-onnan és leszűkült a kör VW Golf 7-esre, 1.4 TSI motorral. Még kacérkodok a Sportsvan-al is, nagyrészt egyezik a kettő technikailag. Erre vonatkozóan kérnék tanácsot, hogy vásárlásnál mire érdemes nagyobb hangsúlyt fektetni, mit érdemes megnézni alaposabban? (van-e jellemző hiba, esetleg olyan ami súlyos összegekbe fájhat)
Illetve van esély arra is, hogy németből hozatjuk majd, ezzel kapcsolatban annyi kérdés hogy német piacos autóknál is lehet nyelvet váltani magyarra?Köszönöm!
-
válasz
imyourfriend #227472 üzenetére
Szerintem nincs. Még sosem kellett klímáshoz mennem, hozzáteszem, kimondottan öreg autóm se volt, tán az előző Golf volt a korelnök, 9 évesen adtam el, illetve a Mazda nyáron lesz szintén 9, mindkettőben hibátlan a klíma.
Szerk: A Volvo PHEV-ben csereltettem a közeget és az olajat is! De azt konstrukciós hiba miatt nagyon ajánlották*, amúgy rendben működött.
* De simán benne van, hogy az istenített "guru" ügyes machinációja, lehúzása az egész. -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Még mindig Superb a téma.
1.4 TSI, 150lóerő....2016-ból. Manuális váltóval, 200 ezer alatti km állás kicsivel.
Sem kinyomott, sem felengedett kuplungnál nincs semmi rendellenes, sem hang sem egyéb formában. Viszont egyesbe téve, a kuplung felengedése közben kelepelő hangot ad valami. A fogáspontja elvileg jó, nem túl lent és nem is túl fent.Kettőstömegű lehet? Vagy a kuplungtárcsa kopott? Vagy...egyéb?
Más esetben nem hallani. Csak ekkor ahogy fent leírtam.
Köszi,
Dani -
Corsa02
őstag
válasz
szabonagyur #227469 üzenetére
Á oké, értem már. Tölts rá nyugodtan.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Corsa02 #227467 üzenetére
30e vagy 2 ev ugye a periodus standarden.
Na ehhez van egy koztes csere opciom ami annyit jelent elore hozni az elso cseret es akkor utana innen szamolodik majd a 30e.
A 2-6 meg attol fugg mikor lesz ra idom leadni, lehet 1-2 het, lehet junius kozepe de addigra mar belemegy 6e, tehat 20nal lesz egy elorehozott/koztes aztan onnan a 30e.
-
-
Corsa02
őstag
válasz
szabonagyur #227460 üzenetére
Ezt a 2-6e km nem értem, mert már 14e van benne nem? Ebben az esetben mehet az utántöltés, valszeg már nem is fog kelleni több.
-
Sza_Sa
senior tag
Vw cr motoroknál nincs limiter üresben? Csak mert eddig amit vezettem, nem lehetett kb. 2000 rpm felé pörgetni, az enyém szó nélkül beleforog akár 4500-ba is.
Más: van már döntés az összejövetelről?
-
Corsa02
őstag
válasz
szabonagyur #227458 üzenetére
Mikor fogod cserélni?
-
szabonagyur
félisten
Neztem a Formentorban olaj szintet, kozelit a minimuhoz de meg nincs ott (14e km).
Mikor toktsek utana? Ha szol?
-
-
gippazoid
senior tag
válasz
Flowtation #227449 üzenetére
Sziasztok!
Automata klíma: hogy viseli ha soha nincs kikapcsolva? Nem büdösödik? Vagy leállítás előtt pár perccel érdemes kikapcsolni?
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
A családba kerult egy 2008-as Skoda fabia 1.3. Nagyjából rendben van, egy komolyabb problémám van vele, mégpedig az hogy a vezető oldali ajtó nehezen csukodik, illetve ugy csinál mint amikor éppen hogy behajta az ember, “félig” csukodik be, kívülről kell meg egyet nyomni rajta. De ezt csinálja bármilyen erővel próbálom meg becsukni. Azt mar megfigyeltem hogy ha sikerül egy bizonyos lendülettel akkor jo.
szerintetek mi lehet a probléma?
koszi a válaszokat! -
hdanesz
őstag
válasz
imyourfriend #227437 üzenetére
Elvileg háziorvos volt a tulaj.
Elvileg....
Ettől még hordozhatott sok cuccot vele. 2019.12. havi autó...durva lenne valami törés. -
imyourfriend
őstag
válasz
hdanesz #227436 üzenetére
2015-ből egy ugyanígy kinéző autót hajtok és nekem is furcsának tűnik a hátulja.. olyasmi amivel sokat szállíthattak/valami történt a hátsó rugókkal (rugótörés?) 4 lemezfelni gumival aligha van 50 kiló az meg sem kottyan.. az a zavaró elől meg túl sok a hely a gumiabroncs felett legalábbis látszatra biztosan.
-
hdanesz
őstag
válasz
rbalint88 #227431 üzenetére
Köszi és a többieknek is. Az autó végül amúgy is szanálásra kerül, mert a kettőstömegű rosszalkodik benne. Azt meg nem vállalnák be a kollégáék.
Sikerült képet szereznem tőlük a korábban említett nagyon 'guggoló' Octavia-ról. Íme.
Kicsit világosítottam rajta, hogy látszódjon a gumi helyzete is a karosszériához képest.Mit gondoltok? Ez normális magasság? 4 lemezfelni gumival a csomagtartóban van, mégis nekem soknak tűnik. Ilyesmi autókat nyaranta látni Horvátországban, amikor a 4fős család szügyig rakja a kocsit egy hétre.
-
bul07
nagyúr
válasz
rbalint88 #227431 üzenetére
Ha van megfelelő kedvezménye akkor a Unix/Bárdi -ban is van hogy olcsóbb egyes alkatrészek mint mondjuk Kauffernél
Egy példa, mint nálam kerékcsapágy
SKF VKBA 3644
Kauffer [link] 20.844Ft
Uniux [link](linkelve az ár nem látszik) , Akciós fogyasztói ár: 30.129 Ft, de van öcsémnek(nem autószerelő) 46%-os kedvezménye, kedvezménnyel valahol 17e Ft magasságában meg is vanBárdiba öcsémnek nincs kedvezménye , de ismerősnek van bár a pontos mértékét nem tudom mert öcsém Unix kedvezményét szoktam használni
-
4D4M
senior tag
NOx szenzornak van valami letfontossagu szerepe a katalizátor állapotának felügyeletén túl? Függ tőle valami a motor működésében? Gondoltam kicserelem, de elég meredek számok jöttek szembe, így szórakozásnak talán mást keresek egyelőre...
(2.0 FSI még mindig) -
rbalint88
addikt
Hat en eddig betetbol mindig csak tengelyenkent 1 szettet vettem
kauffer irja, hogy betetbol 2 kerekre (tengelyenkent) kell 1 csomag, tarcsabol kerekenkent 1db.
hdanesz: Bardit hagyjatok, kauffer sokkal olcsobb. Zimmermann jo betetbol es tarcsabol is. Tarcsa bevonatolt legyen! Erdemes fekfolyadekot is cserelni. Ha hatul ennyire gatya a helyzet, raneznek az elsokre is alaposabban.
-
bul07
nagyúr
válasz
hdanesz #227425 üzenetére
Ha van a betét alatt lemez(erre a lemezre gondolok kép) akkor érdemes olyan betét szettet venni amihez adnak hogy ne keljen külön venni, én nem hiszek a régi esetleg már kicsit rozsdás lemez pucolásában
Ha nincs akkor ezzel nincs gondTárcsa esetén fontosabb
Felület bevonatolt legyenBárdi
Remélem van legalább 40-50% kedvezményed -
hdanesz
őstag
Üdv mindenkinek,
Skoda Superb, hátsó fék. Jól sejtem, hogy itt már nem elég a fékbetét csere? Érdemes tárcsát is. Eléggé gatyának tűnik.
Hogy működik ez? 2 szett hátsó betét kell és 2 db tárcsa, ugye?Tehát 2 adag ezekből és 2db ezekből? Az zavar meg, hogy bizonyos betéteknél 4-ről van kép....bizonyosaknál meg 2 van.
-
bandi0000
nagyúr
válasz
Corsa02 #227421 üzenetére
Kiderült, hogy tényleg volt valami az első lökös körül, illesztési rések voltak, meg 800 micron körüli a festék/gitt réteg, + elvben kapott egy ködölést az autó, szal vastagabb volt mindenhol a festék
Nagyon sajnáltam, mert a következő hasonló az 8 nál kezdődik, de annak betyár a fényezése meg 22 esEgyenlőre pihenek és nézegetem őket
-
bandi0000
nagyúr
Na sajnos nem vettem meg az 1.5 tsi B8.5 öt
Sajnos sok karc volt rajta, 1-2 helyen repedezett a festék, ez még el is ment volna, de a turbóból mintha fémes hang jött volna, meg a vezérléstől is valami, talán 1 milka rálocsolás elég lett volna, de fene tudja mi baja volt, és lehet akár komolyabb is, meg 7.8 ba lett volna akkor + nyári gumi felni szett is kellett volna
-
imyourfriend
őstag
válasz
daniel2121 #227414 üzenetére
Pont azért hoztam fel példának, mivel velem történt meg a garanciális eset és visszautalta a pénzt az autodoc úgy, hogy az alkatrészt nem kérték vissza csak egy hibaleírást kértek kóddal és diploma fénymásolatot.
-
rayoliviero
veterán
Sziasztok!
Vettem egy Golf 5-öt pár hónapos használatra. Az olajat le szeretném cseréltetni. Milyen olaj ajánlott és hány liter kell bele?
2007-es évjárat, 1,4 benzines.A másik kérdésem, hogy a gomb, amivel a fűtés hőmérsékletet állítom nem működik megfelelően, összevissza ugrál a hőmérséklet, amikor tekerem fel vagy le. Lehet ezt javítani?
-
daniel2121
őstag
válasz
imyourfriend #227401 üzenetére
Nem tudom, mi nem merünk rendelni az autodoc-ról. Hallottam már garis ügyintézési problémát.
-
norrberth
addikt
válasz
dellfanboy #227412 üzenetére
OBD eleven [link]
Eleinte lehetett ingyen creditet szerezni, de ez már megszűnt.
Most pénzért tudsz venni Crediteket és be/ki tudsz kapcsolgatni extrákat.
Szerviz dolgokat, nézni élő adatot, hibakód olvasás/törlés.
Teljes körűen támogatja már a BMW t is, Toyota, Lexus.
Más márkáknál is megy, de ott csak hibakódot tud olvasni és törölni.Vag nál ami ér valamit az a Pro csomag [link] itt tudsz korlátlanul ingyen kódolni, meg elérni sok mindent 1 éves 20 ezer.
Csak minden évbe megkell venni, de van 2 éves.
Szoktak lenni akciók.Viszont árulnak olyat ami nekem van, élettartam pro csomagot OBD eleven Facebook csoportba.
És inkább ilyet érdemes venni.
40-50 körül árulják, egyszer kell megvenni. -
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #227410 üzenetére
Hehehe
Most átforgattam az Abs ben is a fékfolyadékot.
Hamarosan ismét fékfolyadék csere. 😁 -
imyourfriend
őstag
válasz
norrberth #227400 üzenetére
[link] meg nem mondom ki gyártja a gyári alkatrészt, de ez nem tűnik rossz darabnak.. amúgy autodoc-ról rendelném ott van 1 év gari és ha autószerelő vagy gépész/mechatronika diplomával szereli be valaki + ezt követően elromlik fizetik a javítást és visszaküldik a pénzt/adnak cseredarabot! [link] erre pl 2 év garit írnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro - Deep Purple - Használt, karcmentes
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370P i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest