Hir​det​és​

2018. január 23., kedd

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-11-10 09:00:05

PROHARDVER!

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#149501) gzbotii válasza gzbotii (#149484) üzenetére


gzbotii
(PH! kedvence)

Tipp sincs bár senkinek erre?

Proposing the same flawed strategy over and over again will not make it more effective, Ensign.

(#149502) Doki16 válasza gzbotii (#149501) üzenetére


Doki16
(őstag)

Próbáld meg ezt: [link]
Vagy ha van a műanyag falon ilyen vésznyitó: [link]

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke. I'm M@Sh*

(#149503) Ehnaton88


Ehnaton88
(újonc)

Megtörtént az olajcsere kb 4.6L-4.7L jött ki belőle, szép fekete volt.
Ezzel a mennyiséggel azt jelezte, hogy full az olajszint, sajnos nivo pálca nincs a kocsiban :(
Most beletöltöttem Mágus ajánlása szerint 5L-t és így 3/4 szintet jelez. Mhhh?!
Csendesebb lett a motor, pedig még elvileg volt 10ekm a 30 ezres periódusból, de a levegőszűrűben jó sok volt a kosz. kb 1 órát vett igénybe a dolog és gyári alkatrészekből 30eFt-ból megvolt, köszönet érte :)

[ Szerkesztve ]

(#149504) Geli. válasza Reggie0 (#149491) üzenetére


Geli.
(senior tag)

na felvettem már én is ... nekem 1 éve ilyen hangja van, most -5 fokban talán hangosabb. De ez szerintem hidrotőke. Ha lánc lenne már rég elszakadt volna, vagy bedobja hibának :D

első

második 5 perc járatás után, kb 30 fokos olajjal

igazából nincs sok különbség szerintem, másodszorra is hangos. Nyáron 40 fokban is ilyen.

[ Szerkesztve ]

(#149505) harcikoca


harcikoca
(senior tag)

Üdvw, Passat B6nál létezik valami "emergency kézifék feloldó"? behúzva maradt, és parking brake failuret ír, nem tudom kioldani...

AMD+Ati powee'R

(#149506) Doki16 válasza harcikoca (#149505) üzenetére


Doki16
(őstag)

Amennyire én tudom nem lehet mechanikusan oldani, csak ha leveszed magát a motort. Itt van egy nagyon frankó leírás. [link]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke. I'm M@Sh*

(#149507) Mágus2


Mágus2
(Közösségépítő)

Cr pumpa, 270k km, Kicsit meg van kopva.

(#149508) Doki16 válasza Mágus2 (#149507) üzenetére


Doki16
(őstag)

Ez mi miatt következik be? Meg lehet valahogy előzni?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke. I'm M@Sh*

(#149509) Geli. válasza Mágus2 (#149507) üzenetére


Geli.
(senior tag)

:Y akkor az enyém milyen lehet 300+ -nál? :U

(#149510) grizlisandor válasza grizlisandor (#149500) üzenetére


grizlisandor
(őstag)

Szerdán megyek megnézem, ha valami vállalhatatlan hibája van, vagy nem egyezünk, berekesztem a keresést és autó helyett munkát keresek. ;]

Oneplus One 64Gb - unofficial LineageOS 14.1

(#149511) Mágus2 válasza Geli. (#149509) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Ha így nézne ki, nem menne. ;)

(#149512) Geli. válasza Mágus2 (#149511) üzenetére


Geli.
(senior tag)

Igen, azt sejtettem :D Csak aggasztó, hogy az enyémbe több van, és még elvileg nem volt cserélve. Valamilyen kopás már biztos van rajta...
Csoportban pont most volt egy srác, akinek kerregett, kattogott a gép. Cseréltek pumpát és azóta csöndes :U
Úgy tudtam ezt nem lehet hallani. :F Ezekről a hangokról mik a véleményed? [link]

[ Szerkesztve ]

(#149513) Jorus


Jorus
(PH! nagyúr)

2005-ös B6 Passat, a 77kW-os (motorkódot nem tudok hirtelen) akksicsere után nem ismeri fel egyik kulcsot sem, így nem old a kormányzár és értelemszerűen nem ad gyújtsát sem. Lehet, hogy megkotlott a komfortmodul vagymiaz a kulcsfészekben? Vagy más lehet?

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#149514) Gyula84


Gyula84
(PH! kedvence)

mi a rohadásból van ez? :W [link]

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#149515) Reggie0 válasza Geli. (#149504) üzenetére


Reggie0
(PH! kedvence)

Majd otthon meghallgatom a videokat, itt bent nem tudom.

Ha hidrotoke, akkor ez valami olaj para lehet nem? Az enyemben Motul Specific 504/507 (5W30) van. Lehet franciaktol hoznom kene Redline Euro seriest?

[ Szerkesztve ]

(#149516) Mágus2 válasza Jorus (#149513) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Gondolom nincs gyujtás sem. Az akksi + pólusára megy egy piros kábel a motortérben lévő relé és biztosíték dobozra. Ott mérjétek meg, megvan-e a feszültsét a biztosíték mögött. Lehet megtört a kábel. Gyanús, hogyx pont akksi csere után van ez a hiba. Kormányzár csak villanyra old, ha nem kap áramot, nem működik.

(#149517) Mágus2 válasza Geli. (#149504) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

A turbó szépen felhuhog, kezdhetsz rá gyűjteni. Mellesleg a 3.0tdi-nél van turbócsere intervallum. Valami 150k km rémlik, gondolom nem véletlenül. ;)

(#149518) Geli. válasza Reggie0 (#149515) üzenetére


Geli.
(senior tag)

A user manuálba le van írva, hogy indítás után pár másodpercig a hidrotőkék zajosak lehetnek, teljesen normális. Amíg nem épül fel az olajnyomás. [link]

Mágus2: akkor baglyom van :DDD de legalább nincs kiláncolva ;] Felújítást szabad? 60-120 között csinálják ahogy nézegettem, 1 év garival, meg beméréssel.

[ Szerkesztve ]

(#149519) K Norbi


K Norbi
(PH! addikt)

Sziasztok!
Szerintetek kell a másik oldalra is alvázba ez a dugó? 4D0803583G
Golf 4, Bora, Passat stb
Mi célt szolgál ez?

Nekem csak a bal oldalt van meg [link]
Kiszedtem teli volt földdel, hogy került az oda?
Jobb oldalon ahol nincs dugó, nem volt benne föld.
Arról már halottam hogy az első doblemez mögé gyűjti, de ez új.

[ Szerkesztve ]

(#149520) Jorus válasza Mágus2 (#149516) üzenetére


Jorus
(PH! nagyúr)

Az elmondás alapján nem történik semmi, ha betolják a kulcsot (mindkettővel lett próbálva), tehát nincs se gyújtás, se semmi. Delej alapvetően van, tehát vészvillogó megy mondjuk, meg refi, meg nyit-zár, csak a kulcsot mintha nem érzékelné. A drótos tippet továbbítom, köszi!

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#149521) Kiskokó válasza Mágus2 (#149517) üzenetére


Kiskokó
(PH! addikt)

ÉN pont úgy tudom, hogy ezeken a motorokon a KKK-s turbó nagyon strapabíró.

Majd rakok fel videót igaz csak 1-et csináltam tegnap mert siettem.
Hideg indításkor a turbó nekem is kicsit huhogós de kb mindig is ilyen volt, illetve nekem fele annyira hallani és kevesebb ideig mint a Kú7-es kóllégának :D

Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro |

(#149522) Reggie0 válasza Geli. (#149518) üzenetére


Reggie0
(PH! kedvence)

Na jo, de nekem a lancos hangot csak langyos motornal csinalja, a lancra ezert tippelek.

A hidrotokes/szelepes kopogas meg szerintem nekem minden allapotban hangosabb, mint 1.25 eve volt, meg melegen 100km utan is hangosabb. A lanc cserejet mar eldontottem, onnantol pedig mar nem nagy tetel, hogy a hidrotoket is nezzek meg.

(#149521) Kiskokó: Enyemen gyari turbo van alulrol surolja a 300Mm-et. Birjak ezek, csak nem szabad nagy terheles utan hirtelen leallitani. En meg autopalyan tankolaskor is allok vele 5 percet mielott leallitoma a motort. Egyik baratom kocsijaban meg nem eltem meg a 140Mm-et sem, de o ugy is bant a kocsival.

[ Szerkesztve ]

(#149523) Mágus2


Mágus2
(Közösségépítő)

Csináltam videót is a szétbontott CR pumpáról.

Egy kép a betegről:

[ Szerkesztve ]

(#149524) Kiskokó


Kiskokó
(PH! addikt)

Ez tegnapi videó itt kb 3 perce járt helyben a motor.
[link]

Ez pedig 3 éves videó :D
[link]

Majd valamikor csinálok indításról hátha csörög a lánc mikor indul.
Nekem a lánccsörgés teljesen random, van hogy első hideg indításkor is csinálja van hogy 200km után full meleg motorral is.
De mostanában egyre kevesebbet, a metabond szerintem használt neki kicsit.

Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro |

(#149525) Geli. válasza Kiskokó (#149524) üzenetére


Geli.
(senior tag)

mi ez a sok füst? :DDD ez volt a lambda szonda?

(#149526) Geli. válasza Mágus2 (#149523) üzenetére


Geli.
(senior tag)

ez a két henger egymást koptatja? :U üzemanyagnak kéne kennie ha jól tudom... azon kívül hogy prémiumot rakok bele, meg 20 ezrenként Mann ü.a. szűrőt, mit tudok még tenni érte?

[ Szerkesztve ]

(#149527) Mágus2 válasza Geli. (#149526) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Ezen felül semmit nem tehetsz érte. Egy jó erős rugó nyomja azt a hengert a tengelyhez, ezért kell a prémium nyál, ami rendesen ken.

(#149528) Morris


Morris
(PH! addikt)

Egr visszaiktatva. Csendesebb a moci. Remélem tényleg hamarabb fog melegedni. Viszont valahol folyik a fagyállóm.:W

[ Szerkesztve ]

A tilalmak nem arról szólnak, hogy megvédjék a fogyasztókat, hanem hogy elkövetők legyenek belőlük.

(#149529) [vilike] válasza Morris (#149528) üzenetére


[vilike]
(őstag)

folyik a fagyállóm

Akkor csak idő kérdése, és biztosan hamarabb fog melegedni :K ;]

Never go full retard

(#149530) lord_devil válasza Mágus2 (#149527) üzenetére


lord_devil
(kvázi-tag)

Ezeket felújítani sem lehet? Vagy nem éri meg?

(#149531) Morris válasza [vilike] (#149529) üzenetére


Morris
(PH! addikt)

Az tuti :D

A tilalmak nem arról szólnak, hogy megvédjék a fogyasztókat, hanem hogy elkövetők legyenek belőlük.

(#149532) diablo1984 válasza Mágus2 (#149527) üzenetére


diablo1984
(PH! kedvence)

Ès az injektorok is menthetetlenül kukásak, mert szemre ez a pumpa már a megfelelő nyomást aligha állította elő! Gázolajszűrőről van kèped, hogy mennyire verte tele reszelèkkel?
Ja ès felújítás ezekből nem játszik, mert a cső fala nem tűnt kopottnak csak a 2 henger....

[ Szerkesztve ]

(#149533) Mágus2 válasza lord_devil (#149530) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Mindent lehet, de nem éri meg. 500 euró egy új, ha mindent kicserélnek benne, csak a ház marad, akkor lehet spórolni valamit, de a ház is kopik belül, szóval jobb egy új.

diablo1984 Eldugult mind a 4. :W A gázolajszűrő ebben zárt, csak ha szétvágnám, de most erre nincs időm, majd ha kész lesz, akkor szétfűrészelem. Amint kiveszem a tankból a pumpát, lövök képet a tank belsejéről(talán holnap), hogy ott mennyi van. Egyenlőre kerítenem kell edényt mert majdnem tele van a tank és 70 literes. :(((

Ha valamivel bele lehetne fotózni a RAIL csőbe, az lenne még érdekes látvány számotorkra. Holnap kipróbálom az endoszkópos kamerát, hátha látszanának a reszelékek. Tele van az is.

[ Szerkesztve ]

(#149534) Reggie0 válasza Kiskokó (#149524) üzenetére


Reggie0
(PH! kedvence)

A tieden is hallom azt a kalapalo hangot, amit az enyemen, csak az enyemen femesebbnek tunik.

Lanccsorgest miota csinalja inditasnal?

(#149527) Mágus2: Vagy molibdenszulfidos adalek.

[ Szerkesztve ]

(#149535) Mágus2 válasza Reggie0 (#149534) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Az adalékokkal vigyázni kell, mert ami jó a pumpának és a befecskendezőknek, az biztosan nem jó a DPF-nek. Minél jobban ken, annál több korom lesz belőle.

Doki16 Nem tudjuk a pontos okát. Valószínűleg rossz minőségű üzemanyag, vagy valamikor régebben félre takoltak, vagy valami kosz került a pumpába.

[ Szerkesztve ]

(#149536) Reggie0 válasza Mágus2 (#149535) üzenetére


Reggie0
(PH! kedvence)

MoS2 megneznem hogyan tud kormolni. Legfeljebb azt tudom elkepzelni, hogy savanyitja a keletkezo gazt, ha SO2 kepzodik.

Ja, jol mondtam, SO2 keletkezik, majd H2SO4, ezert nem jo ha tul sok van az olajban. Uzemanyagba nem szokas tenni.

[ Szerkesztve ]

(#149537) Mágus2 válasza Reggie0 (#149536) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Ezt a pumpát csak az üzemanyag keni. :K

(#149538) Kiskokó válasza Reggie0 (#149534) üzenetére


Kiskokó
(PH! addikt)

Kb 2-3 éve csörög indításkor, nem romlik a helyzet és tök random.
Szerelőm minden egyes alkalommal mikor kérdezem, csak legyint hogy hagyjam már... már az idegeire megyek vele, azt mondta utoljára ha nagyon akarom akkor cseréljük ki a két felső feszítőt (ezek a hibásak).
A vicc hogy van gyári javított kiadása feszítőből, de az is ugyan olyan szar mint az előző.
Azzal is tök hamar vissza jön a csörgés , akár már 50ezer km nél...

Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro |

(#149539) Reggie0 válasza Mágus2 (#149537) üzenetére


Reggie0
(PH! kedvence)

Volt egy ilyem tippem, de hat nem vagyok autoszerelo. :)

(#149540) Reggie0 válasza Kiskokó (#149538) üzenetére


Reggie0
(PH! kedvence)

Hat ez nem jo hir. Nekem meg ott van extranak, hogy hangosodik egy fordulatszam tartomanyban, ami extra a tiedhez kepest. Szoval nem tudom mi legyen, de meg nem sikerult lebeszelni a csererol :) Pedig anelkul egyszerubb(es olcsobb) lenne az elet.

[ Szerkesztve ]

(#149541) diablo1984 válasza Mágus2 (#149533) üzenetére


diablo1984
(PH! kedvence)

Az durva! Ès mikor már olyan szinten kopik, akkor már minden cserès! Ezt nem akarom megvárni, hogy összeszarja magát valaha ès csődbe b@ssza a családi kasszát! Ezèrt lesz cserèlve egy szívó benzinre, mert amire èn használom az előbb-utóbb szopacs lesz. :O
Ezèrt adtam el az előző közös nyomócsöves dízelemet is, bár ezt a skodát szeretem,csendes stabil cucc, viszonylag minősègi cuccokból összerakva!

(#149542) Mágus2 válasza diablo1984 (#149541) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Az 1.6TDI-ben nem ez a pumpa van, az nem szarik be ilyen könnyen. ;)

(#149543) diablo1984 válasza Mágus2 (#149542) üzenetére


diablo1984
(PH! kedvence)

Ez jó hír! :R

(#149544) Anubis_9


Anubis_9
(PH! addikt)

Sziasztok!

2014-es Skoda Octaviám (5E) van 1.4TSI motorral (103kW). Hamarosan lejár a 4 éves garanciája. Eddig minden problémával, kötelező szervizzel a szakszervizbe vittem. Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet azt megtudni szervizkönyv hiányában (csak elektromos szervizfüzet van az autóhoz), hogy a jövőben milyen alkatrészeket/folyadékokat kell cserélni 1, vagy 2 évente, vagy bizonyos km megtétele után a kocsin? Ma voltam bent egy szakszervizben és azt mondták, nézzek utána szakirodalomban, mert ők ezt nem tudják megmondani. :W Hol lehet ezt megtudni?

Köszi!

[ Szerkesztve ]

Eladó alig használt Courui D01 LED lámpám!

(#149545) Kiskokó válasza Reggie0 (#149540) üzenetére


Kiskokó
(PH! addikt)

Hát nem tudom, jó lenne kicsit többet tudni a motorodról, meg a kocsikról.
Km? motorkód?

Nekem pl amióta kb csörög néha indításnál kb azóta azt figyeltem meg (de már lehet behaluzom), hogy menet közben enyhe folyamatos gázra ilyen fémes súrlódó hang jön a műszerfal mögül. Nagyon bután leírva mintha két vékony fémlapot dörzsölnél egymáshoz finoman.
Nem erőteljes hang, pl haveroméknak mutattam de ők ki se hallják amit én.
Szerelőm azt mondta "szerezz csajt, túl sok időd van a kocsira" :DDD
megszívta mert volt csajom akkor :DDD

[ Szerkesztve ]

Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro |

(#149546) Reggie0 válasza Kiskokó (#149545) üzenetére


Reggie0
(PH! kedvence)

288km CCWA.

Na nekem olyan surlodo hang nincs. Majd kene talalkozni osszehasonlitani a kettot :)

Engem azzal szivat, h tul jo a fulem es dolgozzak vmi zajosabb helyen. En meg azzal szivatom ot, hogy neki biztos azert szep a kocsi hangja, mert lehasznalt magyar autok kozott mozog :D

[ Szerkesztve ]

(#149547) diablo1984 válasza Anubis_9 (#149544) üzenetére


diablo1984
(PH! kedvence)

Kellene hozzá lennie szervízfüzetnek, abban le van írva mi mikor következik!

Más: a cèges transporterben amit mindenki hajt, javarèszt pályán, most 1 èvesen egr-t cserèlnek benne, a szervíz az adblue hibára mèg most sem jött rá..... Megbízható ez az euro6-os 2 literes cr tdi.....

(#149548) Mágus2 válasza diablo1984 (#149543) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

2.0TDI Bosch pumpa:

1.6 TDI Continetnal:

Nálad a siemens befecskendezők fekszenek meg hamarabb, ott az a gyenge pont. ;)

[ Szerkesztve ]

(#149549) Reggie0 válasza Mágus2 (#149548) üzenetére


Reggie0
(PH! kedvence)

A Continental biztos jobb minosegu, mert szep sarga kupakjai vannak :D

(#149550) diablo1984 válasza Mágus2 (#149548) üzenetére


diablo1984
(PH! kedvence)

Ès a 2 literesben bosch injektorok vannak? Akkor ez a continental cucc megbízhatóbb, tartósabb?

(#149551) Mágus2 válasza Reggie0 (#149549) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Öntvény a háza is, nem alu, mint a bosch, gyorsan le is festették, nehogy elrohadjon még a gyárban. :DDD

diablo1984 Igen, a kétliteresekben teljesen bosch rendszer van, 1,6-nál meg siemens/continental.

[ Szerkesztve ]

(#149552) mikoljan válasza Anubis_9 (#149544) üzenetére


mikoljan
(tag)

Talán segít ez: [link]
16-17. oldal

Szerk: 15. oldal, de érdemes az egészen átmenni

[ Szerkesztve ]

- - - We Enter Into The Future - - -

(#149553) Mágus2 válasza diablo1984 (#149550) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Az injektorok nem, azok gyengébbek a siemenséknél. Azokat ha kicseréled, utána megint 5-6 évig biztosan kiszolgáll a kocsi. ;)

(#149554) Anubis_9 válasza mikoljan (#149552) üzenetére


Anubis_9
(PH! addikt)

Na, köszönöm szépen! Esetleg olyan link nincs, ahol ingyenesen le lehet ezt tölteni? Elsőre innen nem sikerült, a bankkártyám adatai kellenének neki! :DDD

Eladó alig használt Courui D01 LED lámpám!

(#149555) mikoljan válasza Anubis_9 (#149554) üzenetére


mikoljan
(tag)

Tessék:[link]

- - - We Enter Into The Future - - -

(#149556) Anubis_9 válasza mikoljan (#149555) üzenetére


Anubis_9
(PH! addikt)

Nagyon szépen köszönöm, nagyon sokat segítettél! :R

Eladó alig használt Courui D01 LED lámpám!

(#149557) focvis válasza mikoljan (#149555) üzenetére


focvis
(PH! addikt)

Nagyon köszi, én is mentettem. :R

Golfhoz nincs véletlenül? Bár kb. ugyanaz.

[ Szerkesztve ]

(#149558) Vincsaba


Vincsaba
(lelkes újonc)

Sziasztok!

Az egyik barátom éppen élő adatokat nézte menet közben VCDS-en, mikor hirtelen leállt autó (A4 B6 1.9PDTDI 131le). Utána próbálta újra indítani, de teljesen sötét maradt a műszerfal, klímakonzol is, egyedül a világítás és a ràdió ment. Akksi saru levétel oldotta meg végül a problémát.
Mi okozhatta ezt a problémát?

(#149559) molacika91 válasza Mágus2 (#149360) üzenetére


molacika91
(kvázi-tag)

Köszönöm.
Ha már ott matatunk, akkor érdemes a PD elemeken a tömítést cserélni?
Szerinted is érdemes lehet bele bontott tengelyt tenni? Ismerős cserélt már párat, és ő mindig bontott gyárit keres. Kicsit félek attól, a gyári új viszont horror áron van, szóval valami utángyarott ami még szóba jöhet.
Érdekes egyébként, hogy mintha olajcsere után kezdtem volna hallani. 5W-40 VW505.1 ment bele most is, de gondolom itt jöhet ki az, hogy az előző tulaj 5W-30-at rakott bele végig.

(#149560) Mágus2 válasza molacika91 (#149559) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Szerintem a bontott tengely mindig rizikó, én biztos újat tennék a sajátomba, akár valami bevált utángyártottat, vagy a darkside developments oldalról. Ha már lúd, legyen kövér.

Tömítéseket cseréltesd. ;)

[ Szerkesztve ]

(#149561) Reggie0 válasza Vincsaba (#149558) üzenetére


Reggie0
(PH! kedvence)

Lehet vmi para van a VCDS-eddel es megzavarta a can buszt. Hibakod nem lett utana?

(#149562) Doki16 válasza Mágus2 (#149548) üzenetére


Doki16
(őstag)

Az én CFFB 2.0 CRTDi passatomban is ugyanez a fajta bosch van mint most amit szerelsz?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke. I'm M@Sh*

(#149563) Mágus2 válasza Doki16 (#149562) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Nem, vagyis de, de nem. Hogy pontos legyek a mumpát kétszer is átdolgozták, mert alultervezettnek ítélték a tapasztalatok alapján, utóljára 2011-ben, ha ez utáni a paszuly, akkor a legújabb kiadása van neked, mint nekem.

Az első pumpák voltak az igazán born to die edition. :DDD

Kanadában amelyik már elment 40 000 kilométert, annak külön helye lett a vitrinben, ott annyira kénes a nafta, hogy az amúgy is gyenge pumpa hamarabb dögött. ;]

[ Szerkesztve ]

(#149564) Doki16 válasza Mágus2 (#149563) üzenetére


Doki16
(őstag)

Ezzel most kicsit megnyugtattal :) Ez a B7-es Passat 2013-as és csak 153000 km van benne. Akkor még élvezhetem egy pár évig a gépet :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke. I'm M@Sh*

(#149565) Mágus2 válasza Doki16 (#149564) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Ha szerencséd van, akkor igen, de a szűrőbe érdemes 20 000km-ként bele pillantani, és ha gyanúsan fényes részecskéket látni, pumpa csere.

(#149566) diablo1984 válasza Mágus2 (#149565) üzenetére


diablo1984
(PH! kedvence)

Ès akkor mèg a többi menthető, csak pumpa cserèvel megússza?

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.