Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Micsurin #228524 üzenetére
Átlagos VAG azonos csavart használ mindenhez, kúpos a csavar. Általában az aftermarket felnik is kúpost kérnek, de meg kell győződni róla.
Ha nem sérült a csavar és kúpos kell a felnihez, akkor szükségtelen* cserélni.Pár hete vettem meg a gyári csavarokat a Mazdahoz, illetve annak gyári felnijeihez - mert spéci belső nyílású csavarokkal és aftermarket felnivel vettem az autót, a felnik lyukába nem fér bele a gyári csavar - *nem olcsó.
-
J&P
aktív tag
Ma klímásnál voltam, tökéletes lett.
Előzmény, nagyon gyenge volt a hűtés. Az a csekély hideg levegő is csak a két szélső szellőzőrácson jött, a középsőkön meg meleg.
460g helyett volt benne 240g gáz.
B8 Passat. -
vlevi
nagyúr
-
Czimby
addikt
Sziasztok!
8-as Passat Sedan R-Line 1.4tsi
A jobb oldali tompított nem világít, miféle izzó kell bele, meg tudja valaki mondani kép alapján? -
Micsurin
nagyúr
Másik buta kérdés
Ha jól értem az összes B6-B7 tudja az átlag fogyi kijelzést is csak kell hozzá a nagyobb bajusz kapcsoló. Ha berakom [link] akkor elviekben elég VCDS-el feltanítani ugye? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #228522 üzenetére
Ha valakinek kellene, Golf IV Varianthoz erősebb hátsó rugó ami emel rajta kicsit, a cikkszám 1J0511115AN
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #226566 üzenetére
Golf IV 1.9 SDI #hajónapló - kipu flexibilis részt kellett cserélni, a leömlő végén lévő 4 csavarból 1 jött ki rendesen, többi szakadt stb és felülről kellett kiszedni, ez a szívósor kiszedésével járt (oda ment új tömítés). Ha már emelőn volt, hátsó rugók cserélve lettek a lehető legerősebb fajtára (lásd Roomster) földút és cuccolás miatt, hossz: 365 mm, átmérő 11,75-11,8 mm, a gyári volt 350 mm és 11,25 mm huzalátmérő.
-
bnorci71
addikt
válasz
Pikaa #228519 üzenetére
VCDS nem tudom, de keresni kel a szerviz menübe vízrendszer légtelenítés menüt
Én OBD11+Car Scanner csináltam de az sokkal rövidebb, de az is megjáratja mindkét szivattyút
talán ez is az -
Pikaa
aktív tag
Tudtok nekem egy rövid leírást adni arra, hogy hogyan tudnám VCDS-sel a vízrendszert légteleníteni? Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
57,1-es agyra tehermentesítővel a 66,6-os furatú felni csúnya gondolat?
-
H A M M E R
csendes tag
Van egy 2025 ös Octavia sedanom. Hátulról belémjöttek, a lökhárítót cserélni kell. Elvileg a biztosító fizet, így az ár kevésbé fontos. Van olyan márkaszervíz Budapesten vagy Pest környékén, ami ajánlottabb ilyen munkára? Vagy egy lökhárító cserét bármelyik el tud végezni jól?
-
daniel2121
őstag
válasz
ParmaBoy #228511 üzenetére
Mi Suzuki márkakereskedés vagyunk, Arval a flottakezelő úgy hogy nincs köze a politikának,de márkán belül javítunk az M1-nek is,nincs velük probléma. Mercariusnak is szerződött partnere vagyunk. Ezeknek mind javítunk biztosítós karosszéria munkákat is. Én nem tulaj vagyok hanem alkalmazott főleg a karosszériás dolgokat intézem de a szervizes munkákba is besegítek.
-
ParmaBoy
tag
válasz
daniel2121 #228510 üzenetére
Flottaval amugy --elvileg-- megeri szerzodni, mert uj autok, rendben fizetnek, normalis ugyfelkor.
Illetve nem elvetendo szal a pohu es a khmm. szoval kormanyhoz kozeli erok (m1 flotta, merca, porche lizing, ha pedig beszerzes akkor m1 autokereskedes, pohu, es meg valaki szokott kozbeszeken indulni 3 ervenyes ajanlattevokent. Macera, de egyszer majd felnyitom az amugy nyilvanosan elerheto aktakat kozbeszrol (a cegednek kellet mar kozbesz reggel rendelkeznie, akkor latsz mindent), h legujabb beszerzes mit takar, sima autosban beirtam anno, de nemi velemeny is ment hozza, igy teljesen jogosan torolve lett, tenyszeru leszek legozelebb.) nagyon kedvelik a konszernt.
Ki vagytok amugy, es melyik flotta, ha publikus, illetve mik a tapasztalatok, szallitoi es vevoi oldalrol.
-
daniel2121
őstag
Ha már a flottás autók a téma. Mi is javítunk flottás autókat Skodát,VW-ét,Toyotát főleg, de akad más is azért. Két év garik vannak,de ennek a flottakezelőnek vannak Porschés javító partnerük is.
-
bnorci71
addikt
válasz
zoo8800 #228504 üzenetére
ha nincs S akkor persze én meg a hagyományos automatával azzal jövök le a hegyről meg a DSG-vel is
ja az amcsi buta válton talán van 1-2-3 direkt nem biztos, hogy mindegyiken, de gondolom a mérnökök ott is gondoltak a Coloradóiakra
Kezelési is azt írja lejtmenetbe S mert ott jobb a motorfék.De mindenki úgy jön le ahogy akar én ezt a részét lezártam a témának
Corsa02
köszi akkor ez a végszó -
ArthurShelby
addikt
Ha már ennyire téma volt a flotta. Nem teljesen tiszta, hogy céges autó, vagy flottás.
Ugyanúgy, rokonon keresztül lehetőség lenne egy golf 7.5 hatchback vásárlásra. 2018as, 120,5ezer km, 2.0tdi 110kw, dsg, csak az ülések beige (szerintem hülyén néz ki), Active Info Display, LED főfényszóró és hátsó lámpa, „Discover Media” navigáció funkció, Panoráma üveg tolótető, „Composition Media”5,5millióért szerintem nem éri meg, plusz nekünk épp nincs is rá szükség.
-
Corsa02
őstag
válasz
bnorci71 #228503 üzenetére
Nem a kinti levegőben lévő pára csapódik le elsősorban, hanem a kartergázban lévő. (levegő-pára-üzemanyag-olajgázok/gőzök). Ugye ez vissza is van vezetve az égéstérbe.
Az alsó fúvókák motortól függően különbözően vannak szabályozva, nem mindegyik golyós/rugós verzió. Van elektromosan, jellegmezővel vezérelt. Keni a csapszeget és hajtórúd "kis szemet". Van olyan motor ahol már 0,8bar-nál nyit van ahol 1,5bar. Nem feltétlen kötném fordulathoz.
"Minél mélyebben vizsgáljuk a kérdést annál színesebb és nem fekete fehér egyébként"
Egyetértek, én is csak azt akartam jelezni, hogy igazából ez nem egy ideális üzemállapot, nyilván amikor ott van az ember hegyekben és le kell jönni , akkor le kell jönni aztán megoldja ahogy tudja, meg ahogy az autó hagyja -
zoo8800
veterán
válasz
bnorci71 #228503 üzenetére
Csak fékkel lejönni egy Stelvióról ahol felfelé is szagosodok a fék elég bátor dolog lenne.
Egy hagyományos automata váltós kocsit D-ben használva alig van motorfék, és hidd el, rengetegen lejöttek ilyen kocsival az Alpok összes hágójáról. Kicsit továbbgondolva, az USA-ban, ahol még több az automata váltós kocsi, szerinted hogy jönnek le a Pikes Peak-ról? -
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #228489 üzenetére
A páralecsapódást kifejted. Tényleg érdekel mert azt gondolnám egy 20+C felületen azért a kinti kevegőben lévő párának nem kellene lecsapódni.
Az alsó fúvókáknak nem hűtő szerepük van elsősorban. Mikor nyitnak? Dci-t tudom ott 2e rpm felett van olyan olajnyomás ,hogy üzemel.
Minél mélyebben vizsgáljuk a kérdést annál színesebb éd nem fekete fehér rgyébkéntDe azért az Alpok is olyan vannak kanyarok ott fékez az ember utána ad pici gázt majd motorfék és újra.
Csak fékkel lejönni egy Stelvióról ahol felfelé is szagosodok a fék elég bátor dolog lenne.
-
Reggie0
félisten
-
Corsa02
őstag
válasz
BigBlackDog #228492 üzenetére
Szerintem ilyen nem nagyon létezhet, hiszen a Porsche Hungária a kizárólagos importőre, az viszont lehet, hogy tőlük, olcsóbban veszik meg, úgy hogy nem kérik az importőr által biztosított +2 évet.
-
ParmaBoy
tag
válasz
ParmaBoy #228495 üzenetére
Szerk: most ránéztem kíváncsiságból egy magasabb futásúra, ahol elérhető a szervízelőzmény: [link]
Össze-vissza volt hordva mindenhova, de alapvetően márkaszervíz. (bár a vezérlést a mázsa téri Petrányi csinálta, ami furcsa, bár ők hivatalos Bosch szerviz, asszem még a digitális szervízkönyvbe is tudnak írni, ismerem őket) -
ParmaBoy
tag
válasz
gippazoid #228494 üzenetére
Őőő, azért ez nem teljesen igaz, h csak az első megy márkerbe, határozottan cáfolni tudom, volt hozzájuk szerencsém (már nem dolgozok velük amúgy... magam választom a flottakezelőt), és végig az időszakosak márkerben történtek. Igaz-igaz le vannak szerződve mindenféle egyéb szervizzel is.
-
gippazoid
senior tag
válasz
BigBlackDog #228492 üzenetére
Amikor email-ben érdeklődtem egy autó iránt, az Ayvens (korábban Lease Plan, de ezen a nével egyesültek az ALD flottakezelővel) értékesítője megírta, hogy 2 év garival veszik az autókat. Így hiába nem töltötte még be a 4. évet az autó, gari már régen nincs rá. A Ptk. szerinti szavatossági kötelezettségüket mondják 1 év, általuk nyújtott garinak.
A hahu-n is hirdetnek, de saját használtautós weboldaluk is van. Ott meg elolvasható az autók szerviztörténete. Abból jól látszik, hogy az első olajcsere (szigorúan 1 éves korban!) még márkaszervizben történik, a másodiktól kezdve meg XY Kft.-nél.
Porsche M5-nél is néztem ilyen, 4 év előtti autót, azokra él az importőri gari, csak sok közülük Europcar-os bérautó volt. Némelyiken még akkor is rajta a matrica amikor már az ország másik végében van egy neppernél...
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #228492 üzenetére
Merca asszem' csak, amiről én tudok. Ők maguknak szervizelnek a kezdetektől, márkert sosem lát a kocsi... Azaz de, megkapták már a márkaszervíz rangot a saját műhelyek is pár éve.
-
BigBlackDog
veterán
-
gippazoid
senior tag
válasz
bandi0000 #228485 üzenetére
Azért van sok O4 a hahu-n, mert sok a flottás. A flottakezelőknél a kereskedők licitálnak ezekre az autókra aztán mennek szanaszét az országban. Olyan is van, hogy a flottakezelő adja el (van olyan, aki el is mondta egy barátomnak, hogy a kevésbé problémásakat ők maguk értékesítik, a nyűgösebb történettel rendelkezők mennek licitre).
Olyan flottakezelő is van amelyik direktben a gyártól vásárolja az autókat és így csak a 2 éves gyári gari van rá, az importőri 4 éves gari nem érvényes. Ezeknek már a 2. olajcseréje sem márkaszervizben történik - pont emiatt. Így nyilván a különöző visszahívások, frissítések sem történnek meg.
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm, akkor lehet azt is felveszem a listàra, ha nagyon nem lesz jó àr érték arányú passat
-
Corsa02
őstag
válasz
bnorci71 #228481 üzenetére
Részben igazad van, de nem ennyire egyszerű ez az a baj. Több szempontból sem ideális a hosszú motorféküzem hidegen:
1.) Nem melegszik rendesen az olaj, égés sincs, így hosszabb távon nem ideális az olajhőmérséklet, viszont annyira elkezd melegedni, hogy sajnos páralecsapódás jelenhet meg a hengerek falán, ami nagyon nem ideális.
2.) Az olajnyomás sem ideális ilyenkor és a dugattyúhűtőfúvókák sem üzemelnek/nyitnak, hogy kenjék alulról azokat.
3.) Motortípustól függően ugyan de a zárt pillangószelep miatt túl nagy szívócső-depresszió alakulhat ki ami szintén nem előnyös. -
Corsa02
őstag
válasz
bandi0000 #228485 üzenetére
Ahogy írják is 2022-től teljesen jó az O4 is(hardware is változott), de előtte is a frissítések után rendben lett. Az, hogy MIB3 az még csak egy alapot jelent, de sok "megoldás" van rá a konszern alatt.
O4 nagyon sok van forgalomban, sok a flottás is azért látsz sokat hahu-n. -
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm, de ha jól tudom 8.5 mib3 at használ, legalább is Ai szerint, bár akkor sem teljesen úgy mint skodaban
Nemtudom, octaviara minden évjáratra panaszkodnak mk4 re, pedig abból legalább egy csomó hahun, bár lehet pont ezért
-
rbalint88
addikt
válasz
bandi0000 #228480 üzenetére
A Passat rendszere egy generacioval regebbi, sokkal kiforrottabb es talan eleve kevesbe integralt (pl klima alapfunkcioknak van dedikalt kezelofelulet a Passatban, az uj rendszerben pedig teljesen a kozponti kijelzorol vezerled a klimat is).
Egyebkent 22-es modellevtol mar jok az Octaviak is, de Corsa02 tud pontosat mondani. Ugy emlekszem az ujabbakban a hardver is erosebb, nem csak az alapbol ujabb szoftververzio miatt jobbak -
bnorci71
addikt
válasz
Reggie0 #228479 üzenetére
a kompresszorokat sem melegítik, nincs terhelése a motornak nem az a terhelés, hogy a főtengely felől megforgatod és össze kel nyomnia a levegőt hanem amikor az üzemanyagot égetsz el benne akkor kap a hajtórúd főtengely csapágy ~100x terhelést
olajnyomás van hisz van fordulat bőven terhlés meg nincsQru
mégse vicc volt -
bandi0000
nagyúr
Ugye elég sok gondot olvasok az mk4 skoda octavia rendszeréről, fagyás, lassúság stb... De gondolom ugyanazt használja mint pl egy passat b8.5. viszont ott nem nagyon láttam hasonló panaszokat, ez valós, vagy ott is jelen vannak ezek? Vagy épp attól függ, hogy milyen kezelő eszköz van benne?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #228477 üzenetére
Igen.
-
bnorci71
addikt
válasz
szabonagyur #228468 üzenetére
marad a véleményem
S vagy M és had forogjon a motor kompresszor üzemben
Tirolos van a Passat kesztyűtartóba csak még nem ragasztottam fel a többi nem tudom lesz-e pótolva.....
-
TheMarci
addikt
Sziasztok,
Akksi segítséget kérnék. Valószínűleg elpusztult az akksi a kocsiban, nem indítja be, csak zsebbikával indul az autó (Golf 7.5 1.5 tsi) [kép]. Tudtok ajánlani bevált akksi boltot BP Budai környékén, ahol adnak akksit bele? Esetleg egy ilyen jó lenne bele, ezek vannak raktáron ahogy nézem: https://www.auto-motor-akkumulator.hu/Banner-Running-Bull-12V-60Ah
vagy ez:
https://aruhaz.kauffer.hu/termek/Bosch_Power_EFB_Line_PE005_0092PE0050_akkumulator_12V_60Ah_640A_J+_EU_magas-45045?clid=2 -
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #228470 üzenetére
😹😹
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #228470 üzenetére
A mosobenzintol.
-
bnorci71
addikt
válasz
Reggie0 #228465 üzenetére
huhaaaaa és amikor füstikézik a fék és nem fog na onnan drága a mutatvány, persze nem megy Budai leereszkedéstől lesz füstös a fék csak ha valaki ezt szokja meg utána ha ne adj isten az Alpokban kel lakókocsival leereszkedni na ott lesz baj. De akár egy Mátrából lejövetelkor is.
Bánkútról anno Ladával Miskolc rally után araszolás lefelé 2-4Km/h félúton szaga volt a féknek -
Reggie0
félisten
válasz
szabonagyur #228438 üzenetére
N-be. A fek olcso, a motor/valto draga.
-
imyourfriend
őstag
[link] szeretném az anyós oldali B-oszlop felső szürke takaróelemét cserélni, a biztonsági öv alsó csavarját milyen nyomatékkal kell meghúzni?
25mp-nél található a videóban.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Octavia Mk1 2002 1.8T AUMMenyire biztos hogy a MAF szenzor rossz, vajon rendelhetem meg az újat?
A tünetek: nem húz, rángat, az alapjárat összevissza megy.
Jó pár éve már cseréltem, Bosch-t vettem.Köszi!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #228449 üzenetére
Ha isert a feltételezett csere dátuma, komponensek gyártási ideje alapján lehet saccolni, valóban megtörtént-e.
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #228438 üzenetére
S-ben szoktam leejtőzni. Érezni a motorféket ilyenkor.
-
bnorci71
addikt
válasz
szabonagyur #228441 üzenetére
nem tudom milyen motor
2tdi még kipuf szelep is van rajta a motorfék növelése miatt szóval én az Alpokban is 16%-on úgy jöttem le, hogy S ott jobban fogja és had forogjon, nem lesz annak a motornak semmi baja terhelés nélkül forog 3e-t, tény nem jó hallgatni de egy füstölő fék sokkal rosszabb. Néha bele bele fékezve ha már meggurul.
XC60-al is így csináltam.
De mit is tanítottak anno olyan sebességbe kel lejönni amibe felmennél.
Ja és a teherautóknak 20 vagy 30-as tábla van ezt a tempót kel tartani mögöttük. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
rayoliviero #228449 üzenetére
Lancnal meglehet nezni a lancfeszitot de ha szijjas akkor csak a csere van. Vetel utan es is csereltettem az a tuti.
-
Micsurin
nagyúr
A váltókeret és a hamus (1din-hez való) az azonos A4 B6 Sedan/Avant és Cabrio közt?
Most, hogy rájöttem hogy ezek voltak csiszolt aluból gyárilag felcsaptam az ebayt...
Díszcsíkok felkészülnek... kiderült abból is volt csiszolt alu. -
válasz
rayoliviero #228449 üzenetére
És mit nézel rajta? Cseréltesd le ha kicsit is bizonytalan vagy és onnan ketyeg majd a te biztos csereperiódusod.
-
rayoliviero
veterán
válasz
hellomi #228448 üzenetére
Rendben, köszönöm.
A másik kérdés, hogy a vezérlést lehet ellenőrizni, hogy kell-e cserélni? Elvileg 50000 km van benne, a szerelő szerint 120000-enként kell. De ha lehet ellenőriztetni, akkor megnézetném azért.
Az 1,6 CRTDI motoros Octaviamra amúgy egy másik szerelő azt mondta, hogy 80000-ként kell a vezérlést cserélni. -
hellomi
tag
válasz
rayoliviero #228446 üzenetére
Féltengelyre tippelnék első körben.
-
válasz
szabonagyur #228438 üzenetére
2-esbe.
Reggel hideg motorral kikanyarodok a lejtős utcába, D-ben, kis gáz mellett érzésre 1-ben, max. 2-ben gurítja az autót. A következő utcában már gyengébben motorfékez. (ebben nincs semmi hibrid)
-
rayoliviero
veterán
Sziasztok!
2013-as Volkswagen Passat 2.0 TDI 170 LE 4 motion DSG 6-os váltós halk kopogó hangot ad menet közben, ha nyomom a gázt, de ha a gázról leveszem a lábam, akkor szerintem nem adja a hangot (de ebben még nem vagyok teljesen biztos, próbálgatnom kell). Ha jobbra kanyarodok, akkor is szoktam néha hallani.
Mi okozhatja szerintetek?
-
kcsa
veterán
válasz
szabonagyur #228441 üzenetére
Új vagyok dsg vonalon (és phev, szóval ideális esetben legfeljebb feltöltené az akkut
), szóval úgy értsem, hogy motort sem forgatja?
Akkor marad a kézi mód.
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #228438 üzenetére
D-ben ha leállítja akkor elmelegíted a féket. S-ben szoktam ereszkedni kivéve ha pont az a cél, hogy kigurítsam.
Esetleg bele lehet nyúlni ahogy írták manuálisan. De pont az lenne a lényeg gondolom, hogy magas fordulatszámon legyen erős motorféked, csak ugye ezekben már nem nagyon van régi értelemben vett motorfék. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #228438 üzenetére
Ha van M mod akkor magad pakolgasd vissza a fokozatokat. Ha nincs akkor D.
-
Gyula84
veterán
válasz
szabonagyur #228438 üzenetére
Rakd R-be azt gyere le hátrafelé
-
kcsa
veterán
válasz
szabonagyur #228438 üzenetére
Az mit jelent hogy rossz hangja van? Minek van rossz hangja?
-
szabonagyur
félisten
Hulye kerdes, de igazan magasbol ereszkedve mibe rakjam a valtot? D/S-ben irdatlan rossz hangja van. Annyira meredek es szuk utvonalon jottem le, hogy szinte vegig feken kellett allni.
-
-
sakal83
addikt
Sziasztok
Egy 1.6 diesel sportsvanba mennyi hutofolyadek kell a cserehez?
Köszönöm
-
bnorci71
addikt
válasz
Reggie0 #228432 üzenetére
Ok ez elcsépelt dolog
egy hivatalos műhelyben van kint egy árszabás az óradíjjal
az, hogy 4-6-10óra volt megjavítani na az a kérdés és ez bizalmi dolog ha nem egy olaj/vezérlés stb sztenderd normaleírásban szereplő dologról van szó
és mint lentebb is írtam elsőre ugyan sok így, hogy turbó diagnosztika 90e nettó magyarul zsebbe, aztán írta a kolléga hogy oszciloszkóp meg próbaút és egyéb nyalánkságok is voltak ami azért időigényes dolgok így kicsit más lett a megítélésbitpork
és ott előtte ha jól rémlik a teljes story volt 2-3-5? nap "diagnosztika".
Vagy keverem valamivel? -
-
Reggie0
félisten
válasz
bnorci71 #228387 üzenetére
"Az elromlott kocsit senki nem tudja megjavítani, hiába viszi gazdája szervizből szervizbe. Végül egy szerelő vállalkozik, hogy majd ő...Fölnyitja a motorház tetejét, kettőt rácsap kalapáccsal a motorra, s csodák csodája, a kocsi úgy megy, mint új korában.
- Köszönöm, mivel tartozom?
- Kétezer forint, uram.
- Mit? Ezért a két ütésért?
- A két ütés csak tíz forint, uram. A többit azért kapom, mert tudom, hová kell ütni." -
ArthurShelby
addikt
válasz
bnorci71 #228387 üzenetére
Szerintem is sok, de nincs mit csinálni. Odaviszem, nem tudják előre megmondani mi a hiba, és ezért azt sem tudják előre megmondani, hogy mennyibe fog kerülni. A végén bemondanak egy számot, amit köteles vagyok kifizetni. Ilyenkor lehet futni köröket, próbálkozni, hogy akkor nettóba mennyi, de aztán kiderül, hogy nettóba értette...
Minden szerelőnél (nem csak autó, pl villany, gáz,...) sajnos így van. Erre nem tudom mi a megoldás.Így utólag nézve a 90 kb 3 órás munkadíj lehet. Viszont ha úgy nézem, hogy megtalálta a hibát, és azóta (kop-kop) jó, akkor okés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #228421 üzenetére
Valoszinuleg o tudja ki a beszallitojuk.
-
bnorci71
addikt
válasz
grizlisandor #228421 üzenetére
AZMT
a szerelőmhöz hordják a forgalmazó autóit ,de érdekes mód vezérlést vagy vízpumpátcsak gyárit rakatnak fel....
Abba a dobozba bármi lehet. -
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #228421 üzenetére
Ez jó vidi volt
-
imyourfriend
őstag
válasz
dnelb #228422 üzenetére
Vigyázni kell az ilyesmivel nem mondom, hogy főleg dízelnél mert ott tud produkálni érdekes dolgokat az autó.. gondolok itt olyanra euro6-nál a katalizátor p2000-00-t nem mindig adja be lámpával.. vagy ha törölték a hibát 200-250km múlva beadja megint. Persze ez egy olyan hiba amiről az eladó tud mégis nehéz utána dűlőre jutni mivel vagy DPF felújítás a történet vége vagy komplett DPF csere. Plusz ott vannak a porlasztók ami miatt tönkremehet a DPF katalizátor, benzinesnél passzolom amúgy meg kerülném az autót ez már így zavaros.
-
dnelb
veterán
Valaki tudja esetleg, hogyha VAG csoportos autóknál levesszük az akku sarut akkor a "km driven since DTC cleared" nullázódik ? Ha igen mennyi idő után?
Nézegetek egy autót, odb11-el mindent kilogoltam róla, terhelésen is, nagyjából oké minden, mégis a KM érték nulla volt, driven cycle is . Utána mentünk vele 20 km-t és felment 20-ra ahogy kell. Szóval szerintem a pali az érkezésünk előtte törölte a kódokat, vagy esetleg az akkura gondolok. A pali esküdik hogy nem törölték csak 3 hete, de elszólta magát hogy van caristája..
Nagy küzdés ez most bennem, mert amúgy venném az autót , de ez így eléggé rontja a kedvemet .
-
grizlisandor
veterán
Speedzone műhely: Olajban a szíj?
AZMT vezérműszíjat tesz fel vagy Conti szíjat tettek abba a dobozba?!
Castrol olaj, szeret veszélyesen élni Göbi!
Gyári olajban futó szíj.Nem egy ördögtől való dolog, ha az autóba való olajjal és a használatnak megfelelő csereperiódussal cserélgetik az olajat.
-
kcsa
veterán
válasz
yodamester10 #228418 üzenetére
Hátha pár éven belül értelmes áron berakható lesz nagyobb pakk a korábbiakba. Picit reménykedek benne.
-
válasz
yodamester10 #228410 üzenetére
Amúgy is kapcsolgat ha nem sport módban használja. Formentornál legalábbis ezt csinálja amint szerinte nincs terhelés elveszi a nyálat.
-
imyourfriend
őstag
válasz
bnorci71 #228387 üzenetére
Egy turbófeltöltő árához képest sok azért a 90eFt diagnosztikára.. bár nem tudom mennyibe kerül a golfra egy turbó 1.6 cr tdi-hez 300ezer a gyári Garrett, 2.0 cr-hez 350-370ezer körül van. Kérdés persze a futott km is 220-230ezer körül már nem diagnosztikáznám, nekem kb. ennyibe került a dpf+egr+turbó le-fel szerelés + alkatrészek és javítás amit intéztem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
LógaGéza #228405 üzenetére
Grat hozzá, sok balesetmentes kilométert! Szép a színe, kinézete sem épp egy átlagos Leoné.
Bejáratás címén én az első 1500-2000 kilométer alatt kímélni szoktam; nincs padlózás melegen sem és a fordulatot 3000 rpm alatt tartom. 2000-2500 között fokozatosan szoktam feljebb engedni. Aztán utána meg "be van járatva".
A folyamatos, menet közbeni leállítást rövid idő alatt meg lehet szokni, de azért vannak nekem is kétségeim a tartóssággal kapcsolatban. 1.5 eTSi Golf esetén kb. 60e kilométerig nem volt semmi probléma és utána is csak "jelek" jöttek elő (némi rántás, vagy furcsa hangok bizonyos esetekben fel- és visszaváltásnál). Kb. 110e kilométerig volt nálam.
-
LógaGéza
veterán
Sziasztok,
Belépek hivatalosan én is a klubba, tegnap vettem át egy Cupra Leon VZ 1.5TSI DSG pHEV autót. Egyből ment bele egy ~300km, első hibrid és automata autóm, még nagyon szokni kell
Ami egy kicsit fura, hogy nagyon sűrűn lekapcsolgatja a benzinmotort - pl megyek autóúton, jön egy kanyar, kicsit beleemelek a gázba, és már le is áll a motor, ahogy kiérek a kanyarból, visszalépek a gázra, és indítja is vissza a motort, ergo kb 3 másodpercet volt leállítva a motor (ez esetben üres az akksi). Mennyire tesz jót ez a motornak hosszabb távon?
Bejáratásról nem mondtak semmit, mire kell figyeljek, és meddig?
Pár kép - lesz még ha lesz jobb idő
-
stuka20
senior tag
válasz
grizlisandor #228399 üzenetére
köszönöm nektek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudományos Pandémia Klub
- Adatgyűjtő gumik miatt korlátozhatják a Pirellit
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elden Ring
- Formula-1 humoros
- Battlefield 2042
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TURBO RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Gamer Laptop, Gamer Monitor és Konzol Felvásárlás Magas Áron, Gyorsan és Egyszerűen!
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest