Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spurika
senior tag
válasz
runner 125 #1299 üzenetére
Hát itt nem szivesen írnám le itt de marad.
[2011.08.31. 20:25:53] Menzo Lorant: http://www.autobazar.sk/inzerat/289654/bmw-rad-3-touring-320d-touring-m5/
http://www.autobazar.sk/inzerat/275799/bmw-rad-5-530d-aa-sedan
http://www.autobazar.sk/inzerat/273898/bmw-rad-3-touring-330xd-kombi-4x4-m5/
http://www.autobazar.sk/inzerat/282494/bmw-rad-3-touring-330xd-kombi-4x4-m6/
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320_320d_touring-5001594
http://www.origo.hu/auto/20110829-kijatszhato-a-kulfoldi-rendszamokra-hozott-szigorubb-jogszabaly.html
Ez pedig már pozsony:http://www.darex.sk/page/sk/Kupujem-auto?__boxId=c679&__mvcevent=vehicleList&vehicleId=621886
És még küldhetném,szinte mind kb 80% a km garanciásamit odakint elég komolyan vesznek és büntetnekhttp://www.autovia.sk/
A 330 XD 5800 euró és vihető,már lealkudtuk egy ügyfélnek csak nem ment érte.Hol veszel ennyiért 180 LE összkerekest?Sehol,nemtudom miért jobb az országnak hogy aregadó miatt mindenki lomokkal járkál?[ Módosította: Pompi ]
-
spurika
senior tag
válasz
dízelracer #1294 üzenetére
Én csak azért mentem hogy valami ellen szavazzak és nem valakikre vagy valakikre.
-
Xero
nagyúr
válasz
spurika #1288 üzenetére
5 éve 206-ost vezetek, családban is van/volt bőséggel PSA gép, benzin dízel egyaránt. Az 1.6HDi a maga nemében az egyik legjobb, de dízel. Ez utóbbit mindjárt kifejtem.
Írtam is, hogy az SMG-t és az autómatát kerülném ha lehetne, de a jobban felszereltek között elég gyakoriak.
A benzinesre nagyon egyszerűek az indokok:
-Imádom a benzinesek hangját, imádom forgatni őket, főleg egy sorhatot.
-Nem megyek olyan sokat saját autóval, évente maximum 10-15e km-t.
-Sokat használom városban kis távolságokra, ezért kerülném a dízel és turbós gépeket.
-Kicsit tartok a használt dízelektől.A legfontosabb, hogy szeretnék egy komolyabb, vagy legalább jobban felszerelt és erősebb gépet. 206 vonalon is azért került képbe az 1.6HDi, mert egy kis hergelés árán hozza a GTi-k szintjét és nagyon jól felszereltek.
Nyilván örülnék, ha fele annyit ennek az autóm, de nem érzem olyan soknak az éves futást, hogy indokolja az áldozatot.(#1289) varga911: Nem szeretem, ha "várni kell" a váltóra, ráadásul egy autómata azért elvesz az öröm faktorból is. Próbáltam már sokfélét, eddig csak a dupla kuplungosok tudtak meggyőzni, de azokat az E46-ok még hírből sem ismerik.
-
varga911
senior tag
Első listánál olvastam, hogy automata nem játszik. Miért?
Kényelmes, nem gurul vissza, dugóban nem görcsöl a bal lábad, nem kell soha kuplungozni, olajcsere benne kb. 5 évente meg nem nagy összeg.
1996-os 728i van családban, és soha semmi gond nem volt a váltójával.
Sor 6 benzin fogyasztani úgyis fog, gondolom ez nem szempont.
-
spurika
senior tag
A PSA Consum már évtizedek óta bizonyítja hogy komoly a dizel futásteljesítmyény alapján.Más cégek 1990 es évek elején 300 ezer kilométert tudtak kinyögni motorjaikból ők már akkor 5-600 ezret.Számtalan díjat hoztak el.Néztem az érdeklődési köröd,a BMW-ét értem de miért benzines?Isteni a hangjuk de a fogyasztás nagyon komoly.Egy 530D 184 lovas dízellel 250 km-t mész el míg az 525I 100 at.Ha számít a véleményem 320D, 330D 6 speed. Majd 200 ló és 6 literes fogyasztás még az uttóbinak is.Sok sikert a vásárláshoz.Csak SZERVÍZKÖNYVESET és ha nlehet ne autómatát,ami ugyan a motort jobban kiméli de plussz meghibásodási lehetőség.
-
Xero
nagyúr
Képben van egy ideje nálam egy autó csere. Sok ötlet van, de jelenleg az egyik konkrét ötletre térnék ki. A megfelelő topicban már leírtam a lényeget, így csak összefoglalom és linkelem a megfelelő commenteket, bennük a kinézett gépekkel:
Tehát BMW E46 325i-ben gondolkozom még idén. Ez nagyban függ a befolyt pénzektől, és a piac alakulásától is. Az is lehet, hogy maradok a PSA-nál és cserélek inkább egy 206 1.6HDi-re, vagy RC-re. Viszont ha már váltani akarok akkor ugye képbe jött a szintlépés, így jött képbe régebbi bimmer vagy merci, esetleg valami fiatalabb PSA gép.
Most viszont az E46-ba akarok belemenni:
BMW topic első hozzászólásom - alap kérdések
BMW topic második hozzászólás - első lista (coupe)
BMW topic harmadik hozzászólás - második lista (sedan,kombi)Hátha itt többen nézelődtök és tudtok okosakat mondani.
-
#10726912
törölt tag
Már csak havi 300km-et járunk a kocsival, ebből 250 a munkába járás emészt fel...egy-két út nyáron, de kis hazánkban ez sem jelentős táv...ettől jobban hova szokjon le az ember???
Igazán érdekel, vajon hol a határ...
Legjobb lenne,ha egyszerre letenné mindenki a kocsiját: beesne az arcuk! Bár ez már a Hol volt... kategória.
-
spurika
senior tag
válasz
Napfénysüti #1276 üzenetére
Én akkor sem leszek hűtlen a bajor vashoz,attól függetlenülis 5 litert eszik.
-
Boxer001
veterán
válasz
Napfénysüti #1276 üzenetére
Majd leszoknak az emberek a kocsikázásról, persze aki máshogy nem tud eljutni a munkahelyére pl. az így járt. Én max. hétvégi, kirándulós, nyaralós, szülőket meglátogatós, néha elmászkálós autót akarok venni jövőre. De azt, hogy mit...meg hogy benzin, benzin/gáz, dízel legyen-e...na fingom nincs.
-
hobizoli
nagyúr
Dizeleseknek, sok szeretettel, egyenesen Orbantol: "97 forintról 110 forintra növelik a gázolaj jövedéki adóját."
Petikénk meg majj jol megmondja, hogy ez is a gyúrcsány miatt vóótt
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #1262 üzenetére
Mármint hogy miért nem lehet annyira rossz? Az új kocsikban is 1-2évet kell kibírni, aztán lejár a gari.... Mikor sok sok évvel ezelőtt megkérték a Fabiára a sorozatengedélyt, erre a típusra kérték. Csak azóta kissé eljárt fölötte az idő, bejöttek újabb gyártók, jobb, korszerűbb, emellett olcsóbb cuccokkal. Ennyire egyszerű.
-
Typhoon47
senior tag
Szigorúan 400k-ig(papírokkal) csak a stift, jól gondolom? vagy esetleg más megfontolandó járgány? Öcsimnek lesz első kocsi
köszi! -
Ambrascet
csendes tag
"Mert ugye ha egy 3-4 éves autóban 100k km feletti futás van, akkor azt nem vesszük meg, ha 200k km feletti, akkor már meg sem nézzük, ha 60-80k km, akkor boldogan megvásároljuk. (na a kereskedők ezt használják ki)"
Talán azért is igaz az, hogy 100k km feletti futású autót nem nézünk meg, mert ha "csak" eddig merték visszatekerni, az már 300k is lehet. Ez fokozottan igaz a 200k km óraálásra.
Szóval szerintem alapból számolunk a visszatekeréssel..... -
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #1257 üzenetére
Ne ilyet rakass bele, van olcsóbb ami jobb is. Itt elég sok pénz a márkanév, és vannak a gázcomputernek orvosolhatatlan hülyeségei.
-
mycso
veterán
válasz
Mr.Grincs #1256 üzenetére
Mondjuk egyébként ez nem csak a kereskedők, hanem a mi hibánk is, ilyen magyar mentalitás....(egyébként sokszor nem alaptalanul).
Mert ugye ha egy 3-4 éves autóban 100k km feletti futás van, akkor azt nem vesszük meg, ha 200k km feletti, akkor már meg sem nézzük, ha 60-80k km, akkor boldogan megvásároljuk. (na a kereskedők ezt használják ki)Pedig "elméletileg" nem kellene félni a 100-200k km-ert futott vasaktól sem, hiszen, ha rendesen karban volt tartva, akkor no problem.
Csak ugye ebben az országban itt kezdődik a probléma, hogy ezeket a kötelező karbantartásokat, nagyon kevesen végzik el becsülettel (gondolok itt pl. a leg alapabb dolgokra, szűrők, olaj cseréje).
Természetesen nem védeni akarom a kereskedőket, csak leírtam, hogy azért az userek nagytöbbsége sem sokkal jobb.
Más: amikor cimborám vette az autót, itt nem messze elmentem egyet kereskedésbe megnézni "kitűnő állapot, bla-bla". Olyan 5 méterről körbelestem, és jöttem is haza....rommátört, össze-vissza karcolt, stb. képeken egész tűrhetően nézett ki amúgy
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
spurika #1254 üzenetére
Inkább a hazai autókereskedők tökeit kéne marhára megszorongatni, komoly szankciókkal. Óra visszpörgetés a és a többi görény trükk miatt.
Pár hónappal ezelőtt írtam a C4 es storymról. Láttam egy dízel C4 est beleestem nagyon ráizgultam, 80 ezer km volt benne. Elkértem a c4 alvázszámát lekérdeztem a citroen márkaszervizbe pesten és láss csodát franciából származik és 90 ezer km ternél volt az utolsó garanciális szervíz, azóta semmi. Ki is ábrándultam belőle, ennyit a használtautó kereskedésekről...Akármennyi lehetett benne, duplája biztosan.
-
mycso
veterán
válasz
spurika #1254 üzenetére
Ami ugye érdekes, hogy pl. vizsgán fényképelik az óraállást is, csak ugye ahova elküldik vizsgakor, onnan nem adhatják ki
Valahol pár hónapja ez már ki lett it tárgyalva, hogy elvileg nagyon könnyen követhető lenne (legalábbis ez alapján azért nagy könnyítést jelentene), csak ebben az országban az adatáramlás "picit " nehézkes.
Ja és ugye büntetés jelenleg nem jár érte...
Nekem is nemrég vizsgázott 280k km körül, holnap eladnám 78.510km-el, aztán 1.5 év múlva max vizsgakor visszajeleznének, hogy már 2 éve is 300k körül volt és nem történne semmi....ez már vicc kategória.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
Yushchenko #1236 üzenetére
Valami olyasmi a story, ezekkel az új rendszámokkal, hogy talán a 4. tulaj után kötelező új rendszámot adni...Hogy hol olvastam vagy hol hallottam azt nem tudom már, de ha autót látok egy kereskedésben és az régebbi nem mostani és zsír új pl: LUU rendszáma van akkor az takargat valamit. Mondjuk taxiként használták németben ami lefutotta a 300km-t is....
-
spurika
senior tag
válasz
Yushchenko #1251 üzenetére
Milyen gázt pakolsz bele?
-
Yushchenko
őstag
Ráadásul azt mondta ma átírathatom, mert levették róla a banki kölcsönt. Aztán persze lóf.sz! 2 órát álltam a semmiért sorban az okmányirodában. Már nagyon elegem van ebből a szarakodásból, ha ezt tudom veszek inkább egy új daciát
Amúgy úgy néz ki csak valami nagyobb padkának ment neki, nem történt nagy gáz, csak ott ahol felemelik a kocsit azt elhajlott és visszahajlították.
Amúgy kocsival nem tudtam még igazából sokat menni, mert hó végéig van még céges autóm, és azt használom.
Gázt is bele kéne pakolnom lassan. -
mycso
veterán
válasz
Yushchenko #1219 üzenetére
A márkaszervizek....az egész egy vicc.
Múltkor rászántam magam, elvittem a gépet egy márkaszervízbe, "nagy" tavaszi átvizsgálásra, vagy 50 pont összeszedve, hogy miket néznek meg (gyakorlatilag mindent) háát...akkor voltam először és utoljára.Egy jó fél-3/4 órát volt bent az autó, ahogy én láttam kintről, talán egy 10 percet foglalkoztak vele....benézett a motortérbe, talán a folyadékokat megnézte, majd megemelte, aztán bóklászott ott körülötte.
Aztán kijött, egy adatlappal:Hatalmas probléma:
- van egy kavicsfelverődés a szélvédőn, cserélni kell!!!
(bár vizsgán nem volt baj, látótéren kívül van és nem is reped semerre, javítva volt már ekkor)
-a többi cserére szoruló hiba, a bal első dobbetétem aljából, ki van törve egy fél tenyérnyi darab, és a hátsó gumi kopott (mind a 4 gumim ugyan olyan állapotban volt!!)Hát ennyit sikerült megállapítaniuk...
Egyébként a hátsó tárcsám + betétek fémre voltak kopva, jobb első talpas, meg ott még valami szilentem getya volt, mind2 toronycsapágyam halott volt, a hátsó-alsó motortartóm repedt volt, meg mint most nemrég kiderült a kipu-turbó közötti flexim is repedt volt (bár ezt tényleg nehéz lett volna észrevenni). Ilyen apróságok, amiket egy autószerelő olyan 15 másodperc alatt észrevesz.
...nc
-
spurika
senior tag
válasz
spurika #1248 üzenetére
Én minden 30000. kilóméternél használom,speciel úgy szoktam hogy szűrőt cserélek előtte és utánna is.2000 ft nem öszeg. És jelzem faternak a 2 es Xantiáját kezdetektől ezzel kezeljük 2002 kiadás 630000 km.Igen jól látod és még szépen ketyeg,szerintem már megérte,meghálálta az 1.9 td motor.
-
makaveli666
senior tag
válasz
Yushchenko #1243 üzenetére
Azon kívül, hogy átb...tak a márkaszervízbe, a kocsival meg vagy elégedve? Gondolok itt:
kényelemre, fogyasztásra, minőségre, meg ha azért odalépsz akkor meg tud-e indulni...
Persze nem egy bmw z4 hez képest -
Yushchenko
őstag
Hát ez a rutin hiányzott nekem, de most legalább megtanultam hogy így kell csinálni. Állapotfelmérő lap van, de nincs csatolva az adás-vételihez, illetve a szerződésbe sincs semmi külön beleírva (érdekesség, hogy az eladó az árat se akarta beírni, csak az én nyomásomra...).
-
vhunor
őstag
válasz
Yushchenko #1240 üzenetére
Ha van valami írásos nyoma annak, hogy az autó előzőleg sérülésmentes volt, valamint részletes állapotfelmérő lap csatolva az adásvételi mellé ami nem írja le az azóta kiderült (akár szándékosan, akár nem), de már a vásárlás pillanatában is fennálló és utólag kiderülő hibákat, akkor érvényesítheted a törvényben biztosított szavatossági jogokat és a kereskedőnek kell fizetnie a javításokat.
szerk.: szilent meg minden más ugyanide értendő.
-
spurika
senior tag
válasz
johnny82 #1235 üzenetére
Na Johnny te következel. Tehát kérdés milyen probléma kezelésére szeretnéd használni. Mi a PROTEC cuccokat használjuk lassan 10 éve. No.1 Bátran ajánlom mindenkinek nem gagyi anyag nem véletlen hogy gyári beszálítója a General Motorsnak. Benzines dízel motorolaj adalék és üzemanyag tisztítóit bátran merem ajánlani bárkinek.Dízel autókat 1:1 ben szoktam mosatni vele ha komolyabb korom lerakódásra gyanakszunk.3000 ft környékén van de komolyan mondom voolt rá precedens hogy zöldkártyára sehogy nem birtam visszavenni egy regattát átmosattam és éppen benne volt.Folyamatos használata is ajánlott minden 2. tankolásnál bele a tankba az egészet.Valamint a tank alján vagy gázolajszűrő alján lévő vizből euziós anyagot képez amit akár elis képes égetni a motor. Remélem kielégített a válaszom.
-
Yushchenko
őstag
válasz
dízelracer #1238 üzenetére
Igazából amikor láttam, hogy milyen fullos BMW-vel jár a kereskedő, és hogy mennyire egy "kelekótya hülyegyerek" ott ugye gyanút fogtam. De gondoltam márkaszerviz ennyire csak nem ver át...
-
spurika
senior tag
válasz
Yushchenko #1236 üzenetére
Ez a ne lehessen lenyomozni ezt nem egészen vágom.De az rohadtúl felháborító hogy elhalgatnak dolgokat mikor sem előnyük sem hátrányuk nem származik belőlle.A szlovákok most akarnak szigorítani a km óra tekerésen még börtönt is adhatnak érte ha elfogadják.Nagyon pozitív dolog szívni fog aki ilyen miatt ül majd le.Nézük rendszeresen azt a piacot és nagyon korrekt.Gondoltam is hogy egy 320D onnan kéne behozni de a papirozás cink.
-
dízelracer
őstag
válasz
Yushchenko #1236 üzenetére
Vannak f@szkalap eladók/kereskedők akik 10forintért +b az anyjukat is...
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Yushchenko #1236 üzenetére
Magyarország én így szeretlek...
-
Yushchenko
őstag
Na, most már kezdek tényleg nagyon ideges lenni.
Kiderült most, hogy elvittem szervizbe a fabiat, hogy bal hátul meg volt törve kicsit, mert a lemezen látszott alulról, hogy visszahajlították. Erről se beszéltek állapotfelmérésen... Hát komolyan mondom, hogy a jó k. annyukat ezeknek a márkaszervizeknek.
Azt mondták az új rendszámot pedig azért kapta, hogy a biztosítás ne legyen lenyomozható...
Azt mondta az autószerelő, hogy minden rendben van vele, szép autó, nem kell aggódnom, de akkor is... -
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
spurika #1229 üzenetére
Hát jah kis pénz kis foci ugye...
Ha tehetném én is inkább az 1,8 TFSI-vel járnék állandóan de nem lehet sajnos. Ezek után beülni a 1,2 8V-mbe...
Opelt kizárom volt hozzá "szerencsém"... I-es Puntóval csak jó tapasztalatom van, muternak is az van 136k km-et futott és semmi komoly baja nem volt ezért jutott eszembe rögtön ez/az.
-
spurika
senior tag
Lehet jó választás csak 16v meg turbó nélkül kicsit egyhangú a kocsikázás.Habár költséghatékonyabb az biztos. Az 1 es puntót nem tartom rossz választásnak mert az "akkori" olasz benzinesek pörgösek és strapabírók. Opel corsa,kadett és társaik abban az évjáratban felejtősek.
-
Qru
MODERÁTOR
Srácok!
Van egy ismerős, 300k-t szánna kocsira. Városi szaladgálós verda lenne főleg, esetleg 1-2 vidéki út. Klíma nem szükséges (már csak az ár miatt sem
).
Mi az amibe érdemes beugrani?I-es Puntó jutott eszembe hirtelen... Esetleg vmi egyéb ami szóbajöhet?
-
Rick4
félisten
válasz
hobizoli #1129 üzenetére
Az még lehet, de a 8V-s ugye szíjszakadás esetén nem akad össze, tehát ha itt szakadna a szíj, az út szélén felrakom a másikat, indítok és megyek, meg egyébként se kell a sok szelep, az azóta már benne lévő gázüzemmel jobban elvan a sima 8 szelepes hengerfej, nekem meggyőződésen hogy ugyanahhoz a hengerátmérőhöz 2 szelepes hengerfejből kicsit tartósabbat lehet felrakni, csak ha már az anyagvastagságból indulok ki, persze mint magánvélemény...
Egyébként meg a gázzal úgy megy a gép, hogy nem tudom, benzin vagy gáz, nem veszek észre különbséget, csak a tankoláskor, akkor viszont nagyon.
Valamivel 4 liter alatti gázolaj árára jön ki 100km, ha hajtom a gépet.Egyébként meg a 8 szelepes pont ott jobb, ahol jellemzően használom, 2-3 ezer között.
-
Yushchenko
őstag
Na, ennyi a márkaszervizekről (duna autó érd). Vásárlás előtti átvizsgáláson nem jött elő, hogy egy silent meg van repedve, illetve a hosszbordásszíj erősen csereérett...
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #1213 üzenetére
A kaszni kivételével tényleg jobb konstrukció a hármas a négyesnél, de a kaszni egyértelműen a négyesben jobb. Nem rohad, és sokkal erősebb.
A Golfom, ami lassan 15 éves, és tuti 105000 km van benne, első tulaj, nagyobb csatt nem volt, karbantartva ahogy kell, ismerősi körben nem fog elkelni, így hirdetési oldalon fogom eladni. Valaki nagyon kifogja majd vele a tutit -
varga911
senior tag
válasz
dízelracer #1187 üzenetére
Egyáltalán nem jellemző, vidéken inkább, de ott szükség is van rá. Munkábajárós kocsik többsége Toyota, Honda, Hyundai 1.6-2.x motorral.
Ezek kb. harmadannyit esznek mint egy 5.7, nem mindegy hogy $50-ből tankolva 130 mérföldet vagy 400-at mész.
És tényleg kurva sok hibrid van, azért veszik mert 1 gallonnal 50 mérföldet megy városban és semmi más nem tud ilyet. Dízel Jetta $22k, míg egy benzines Corolla $15k, és oké hogy a diesel kevesebbet fogyaszt, de a benzineshez képest drágább 40%-al, és nem is lehet mindenhol tankolni, plusz lerohadsz valahol elég sanszos hogy nem értenek hozzá.
Majd lassan szerintem sok elektromos is lesz, Nissan Leaf kapható, elektromos Ford Focust meg promozzák mindenhol.
-
mycso
veterán
válasz
dízelracer #1213 üzenetére
Illetve ennyi pénzből patent állapotú 2001-2-es ráncfelvarrot megane1-et is lehet ám kapni.
Egyik barátom pont mostanában vett egyet ebben az árkategóriában, ezüst, klímás, patent, 85k km, magánszemélytől, 2001-es stb.... (csak mert, nemtom egy 4-es golf mivel tudhat többet/mivel lehet jobb) -
dízelracer
őstag
válasz
spurika #1210 üzenetére
650-750k ért csak a Golf felhozatal legalját kapja meg amire mindre költeni kell mert elhanyagoltak. Ha nem az lenne drágább lenne. Annyiért csak durván visszapörgetett, szépen kiglancolt de valójában széthasznált, horpadt és karcos Golf 4 -et kapsz kizárólag csak 1.4-1.6 motorral ráadásul a legelső szériából amit nem biztos, hogy megvennék.
Magánkézből költözködő megszorult embertől? Ilyen csak a mesékben van. Az a kocsi fel sem kerül a használt autós oldalakra pikkpakk elkel a szűkebb ismeretségi körben.Ugyanennyi pénzből nagyon patent állapotú, jól felszerelt Golf3-at kapni akár tdi motorral is de nyomatékos és gazdaságos 2.0 8v is akad. 2-3évvel idősebbek az igaz viszont sokkal kiforrottabbak és műszakilag eleve egy jobb konstrukció mint a Golf4.
-
spurika
senior tag
válasz
makaveli666 #1211 üzenetére
Holnap folyt köv.Sziasztok.Jóccakát.
-
makaveli666
senior tag
válasz
spurika #1210 üzenetére
olyan nincs ebben igazad van, csak talán nagyobb az esély mondjuk egy jobb skodát kifogni 750 körül, mint egy golf IV-eset... mondom én mint nem hozzáértő... Első kocsim lenne, és nagyon nem szeretnék még most kockáztatni...
Nem anyuci, meg apuci veszi az autót, és nagyon nem esne jól, ha belefutnék egy olyanba, amire még rá kéne költsek 500k -t... -
spurika
senior tag
válasz
dízelracer #1208 üzenetére
Akkor csak nekünk szólt.Tehát tisztázzunk valamit:hozzánk már jött olyan IV golf amit 1.5 milláért vettek és székesfehérvártól miskolcig alig bírta ki.Jelzem igenis lehet venni szerintem magánkézből olyan emberektől aki neadjisten megszorult,költözik,építkezik. Én annyit mondtam és láttam is már olyan golfot amit800 ért vettek és bevált 98-99 es évjárat körül.Ritka de lehet. Szerintem,használtautóban utazók tudják nincs olyan hogy tökéletes vagy jó.
-
makaveli666
senior tag
válasz
dízelracer #1204 üzenetére
jah oké... én is megértettem
de fábia, corsa C, az már gondolom esélyesebb... vagy az sem? -
dízelracer
őstag
válasz
makaveli666 #1206 üzenetére
"egy IV es Golfot ki lehet fogni 650-750e között? Persze ami jó"
Nem.
-
spurika
senior tag
válasz
makaveli666 #1206 üzenetére
Azt hittem nekünk szólt anem már fárdt vagyok de még nem alhatok mert haver jön skypra amcsiból
-
makaveli666
senior tag
válasz
dízelracer #1204 üzenetére
?
-
spurika
senior tag
válasz
dízelracer #1204 üzenetére
Mi nem?
-
dízelracer
őstag
válasz
makaveli666 #1192 üzenetére
Nem.
-
spurika
senior tag
válasz
makaveli666 #1202 üzenetére
Ez igaz hát előtte jól meg kell nézni.Kissebb karcok vannak rajta de nem vészes.Azért csak több mint 10 éves érted.
-
-
spurika
senior tag
válasz
makaveli666 #1199 üzenetére
Nézted az ismerősömét?A corsával kapcsolatban nemigazán tudok nyilatkozni mert szinte soha nem szereltem,tünk.Sajnos miskolci vagyok én elmennék szivesen.Haveroma multkor magánkézből vett autót,a tulaj megengedte hogy elvigyék a 307 est a szervízbe átvizsgálni.16 ezerbe került annyit megér szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós tükörre rögzíthető kamera rendszer - komplett - csere is
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- 3D nyomtatott versenypályák, versenyzői aláírások
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11