- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Steam Deck
- Gaming notebook topik
- Hibákat orvosol az új Arc meghajtó
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gépösszerakó topik kezdőknek
- Milyen egeret válasszak?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Hat egy GT-nel nem baj, ha megtanulsz egy-ket GT specifikusabb dolgot magad megcsinalni, mert csak elqrjak, es szarabb lesz, mint volt, ami kesobb tobbe kerul 2x-3x megjavitani, mire ujra jo lesz. Nyilvan ingyen meg nem dolgozik senki, csak Te magadnak.
Legtobb szerelo fel tole mint a tuztol, mert juj turbos es jujujuj.
Pedig csak egy Zastava motor ez is... ugyanugy kell kihezagolni/belapkazni a vezermutengelyet, mint elotte 20 evvel barminek, amiben ez a motor volt. Hengerfejtomitest is ugyaugy kell cserelni rajta ha megroggyant, nincs benne semmi extra, azert mert turbos.
Csak hat nem mind1 hova vannak visszakotve a szereles utan a vezerlo vakuumcsovek, mert csak 1 felekeppen mukodik jol a rendszer, de pl toltonyomast nem celszeru rakotni az olajkartelra, mert az igen rovidtavon is karos hatasu lesz (volt akinek megcsinaltak ezt...)[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
mokus1
addikt
válasz hobizoli #396 üzenetére
Akkor ez lesz. Hogy nézem.Inkább megveszem jó áron és áll majd. Addig úgy is motorozom meg a teljes összeg nincs meg azért nem akartam előbb de ha felkerül egy kocsi akkor lecsapok azt hiszem.
Ha odáig jutok tudsz majd nekem segíteni? Szerelő csinálná a kocsit mert én egyáltalán nem tudok és nem is akarom ennyire mélyen bütykölni. -
hobizoli
nagyúr
Az huje.
Tavaj 750k-ert arulta, es sima szeria mindene a felniken kivul. Sot, mikor majusban veletlenul talalkoztuk vele havercsavoval egy benzinkutnal, akkor mondta, hogy toronycsapagyak szet vannak meg vmi szilentek is, nemtom azota megcsinaltatta-e rajta, de igy nezve az az ar meg viccesebb...Multkor volt egy ojan gamevover fajta is fent 130k-ert, na az olyanbol kell csinalni egy "jot". Csak rendszeresen nezni kell a hahu-t, mert olyan ritkan is van fent, foleg annyiert.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Nem, a vetelaron felul kb 500k, ami a vegen annyi, mint egy gyarinak kinezo, jo allapotu, masik auto, de a tieden mar tudod, hogy mi minden van "megcsinalva" addigra amikor ugyanott vagy vele penzben.
A lovak zabbal mennek, 200LE hasznalva nem fog 7-t enni, nyilvan h nem tiprod allandoan, akkor nem fog enni se annyit.
1.35bar-n 225LE a SEB4-s, 1.1bar-n kb 200, gyarilag is 1.2bar van overboost-ban
A turbo kb 100k az ECU meg 160k magaban, 50k-ert kapsz bele masik motort a gameover helyett (1.6-st lehet venni egy tizesert is ). Nyilvan magad csinalod meg amit csak lehet, kulonben adj hozza plusz munkadijakat.
De legalabb fogod tudni mit mit csinal benne.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
Ja, azzal, meg itt Kickass is, meg vkinek van/volt egy fekete is itt.
Az nem biztos, hogy GT volt am.
Enyem kalyhaezust szinu.Ha megcsinalod "faszan" az kb azt jelenti, hogy megveszed a leglepukkantabbat halott turboval meg motorral es azt megcsinalod magadnak jora. Kiqrod belole a felesleges Bosch cuccokat, kezdve a legtomegmerovel, es belerax vmi realtime is irhato, ún standalone ECU-t, aminek az nem kell (MAP szenzor is eleg ehhez, a gyari ECU-ban is van...). Ezzel egybol megvan a chiptuning resze is a dolognak, turbot veszel ra vmi K03-K03S-K04-t vagy pl T25-t ra -a gyari nem egy fuha...,- nyilvan vmit buzeralni kell rajta/hozza, mert a kapcsolodo reszek pont nem egyeznek, de ez nyilvan megoldhato, injektorokbol ha irhato az ECU, akkor mehet bele a 600-s is akar, aztan azt rairjatok benzinre meg a E85-re is ugyanazt, gyari ECU-nal benzinre 270-280, E85-re 330-350-s kell bele (a gyari az 240-s, 10perc alatt ki lehet cserelni), benzinszivattyubol Walbro 255l/h (gyari 80l/h-s), ez mindenre eleg, letezik belole komplett atepito kit is, meg egy ú.n. Raising Rate rendszeru benzinnnyomas-szabalyzo a gyari linearis helyett. Front mounted intercooler kell elore a gyari side mounted helyett, ezt becsovezteted kipuffosnal amikor a gyari kipuffot is free flow 2.5"-s re cserelteted. Nem kell semmi mas csak hatso atmeno dob -belenezel mielott felraknak, atlatsz rajta hosszaban-, de megsem lesz hangos, mert a turbo megfogja a hangot (probald meg ezt szivo motornal...).
A vezermutengely is ki lehet cserelni 270-276 esteleg 280fokosra, hogy ne fogyjon el 5600-nal, hanem huzzon 7000-g vagy az fole is, hiszen a nagy csiga mar ott is gyozi ezt szusszal, tul nagyra nem jo cserelni ezt sem -mint a turbot se-, mert akkor alacsony fordulaton elbutul tole a motor
Amire ezt vegigjarod lesz kb annyiban, mint amit gyarinak arulnak, es mindene gyari, nincs osszecsukva meg belul leélve, kb 400-450k-t tapsoltal ra esetleg 500-t, de mar meg van "csinalva". De nyilvan ha rendelkezesre allna az osszeg egy "gyari" autot megvenni 650-700k-ert, akkor van ra ammo, "rendberakni" meg azokon is van mit, vezerles csere, olaj stb. A hatso futomuben van ket csapagy, amin elfordul a lengokar, azt szokott kiverodni a hungarisztani utakon, ha mar szet van szedve az egyik fele miatt akkor azt celszeru cserelni mindket oldalon egybol, hiaba tunik az egyik fele meg jonak. Majd fel-egy ev mulva nem lesz az az sem.A SEB4.11-s setup a gyari ECU-val, gyari belseju motor, de T25-s csiga, FM intercooler, +szivattyu, RR FPR, 270-s injik stb... 225LE 270Nm fekpadon merve (jo legtomegmerovel ).
Ezt a gyari kupplung is meg atviszi.Ezen kivul felujittando az uberjurgen Bosch generator is, ha mar szet van kapva 1x, mert az olyan helyen van, hogy megbenulsz, ha ki kell szedni. A klimasoke 66A helyett 90A-s, de annak mas a tartoja is, celszeru klimas autot venni, jo tud az lenni nyaron.
Irhato ECU-nal lehet 1.6 8v-s is a motor (Tipo/Tempra), hiszen az rairhato barmire. Azzal mar alacsonyabb fordulaton elindul ugyanaz a csiga, mivel nagyobb gazmennyisege van, meg azonos nyomason tobb jedit ad, vagy ugyanannyit kisebb nyomason is, ami nyilvan kisebb eredo terheles, de utcan is jobb kruzolni is, mert nagyobb ccm leven eleve nagyobb nyomateka van szivoban is. Annak mar gyarilag is "nagyszelepes" a hengerfeje raadasul, nem kell megcsinaltatni arra gepmuhelyben jopenze -de nem lehet attenni az 1.4-sre azt-, es 2-3 dolog kell hozza csak -osszesen nem kerulnek 10k-ba- es a gyarilag szivo motor mar turboskent szuperal
Aki hardcore-ban nyomja belebuzeralhatja a 1.6 16v Bravo motort is motor tarto bakok ugyanott vannak azon is, de a levegocsovek azon mar mashol mennek, vagy meg csinalhatja azt 1.9-re (de az 1.6 8v-t is meg lehet annyira). Irhato ECU-nal ezt levezerelni nem problema. Nyilvan az 1.9-re mar tobbnyire masik csiga is kell, meg ott mar a motor beleben is cserelodik a fotengely a Stilo-éra, meg annyival alacsonyabb dugo kell bele (a brazil Linea-é, amiban gyarilag is van ijen 1.9 16v motor).
Egy lengyel arc okozta ezt:
1.6 16v_1
1.6 16v_2
Ezt meg egy horvat:
1.9 16vLehet tenni ra hangos tusszentoszelepet is, de az csak showelem, mas szerepe nincs.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
mokus1
addikt
válasz hobizoli #388 üzenetére
Szia! Te még mindig Punto GT-vel mész ugye? Mint mondtam decemberben tervezek autót venni majd mondj már pár infot. Tegnap este jöttem haza és valami kibaszott szép punyesz gurult el mellettem.Megjött a kedvem csak félek tőle. Mennyire szervizigényes az autó ha egyszer megveszed megcsinálod faszán? Gyanítom 180-190 lóerő egy turboval+kipuffal+ jobb chippel elérhető
Tennél egy képet be a kocsidról köszi -
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
HI!
egy karacsonykor szegeny apam kitanata, hogy a karacsonyi vendegsegbe frissen mostot kocsial mennyunk, be is fagyott ejszakara a 405os ket elso ajto zarja, 1 db jegoldo a ket ules kooztt, 1 db a otthon leledzo jackiban, 1db otthon az eloszoba szkerenyen es 1 db a csomagtartoban a fojjadekostaskaba, csomagtarto nyilt, azutan mar anyira nem akart egyfojjtaban fagyban kocsit mosni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Idézet:
-Bezzeg anyám, mikor hazahoztam a Subaru-t, tök komolyan mondta, hogy hogy hagytam magam így átverni, hát valami nincs rendben a motorjával. Milyen hangja van ennek?
-El kell vinni anyut egy körre... kettes padlón 1bar-n amikor húz, megkérdezni hogy "baj van a motorral szerinted még mindig?"több drón kell ;P
-
lsc
nagyúr
válasz Dare2Live #366 üzenetére
A fedél már nálam is a felcsapódó latyaktól, de a bowden akkor is működtette csak nem nyílt ki. Wartburgtól kezdve a mostani corollákig mindig használtam a kéziféket, volt hogy befagyott a pofa, de a bowden még soha. Kézifékkötelet sem cseréltem még egyik kocsimon sem, mégis jó volt eddig mindegyik műszakin. Viszont olyat már nem egyet más kocsiján amelyiken látszott hogy a "nem használat" miatt a rozsdaportól megszorult, nem lehetett bejáratni sem. Mondjuk ennek a szerelők örülnek, relatív könnyű munka, de lehet érte fizettetni.
Az élet kegyetlen .
-
neduddki
nagyúr
HI!
ha bugos a kuplung es talpalas ellnere sem old ki, akkor megin tott a garazs fala mese, az a par w nem sokat osztszoroz az inditasnal
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #359 üzenetére
Télen nem használom a kéziféket autó rögzítésre. Nyáron sem, minidg sebességben hagyom és kész.
Mondjuk egyszer befagyott a kézifék a G Astrán anno. Hát pár km után azért kiolvad szépen az is.
Oktatódnak biztos üldezési mániája volt kicsit. Nem túl valószínű, hogy addig csattan beléd vki amíg indítózol. De soha sem lehet tudni... lehet figyelnek...?!
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
Kezifeket addig hasznaljatok, amig igy besatuzva lebetonzva vmi le nem tolatja, amit igy az auto nem tud kirugozni. Na meg amig egyszer telen be nem fagy a bowden a hazba. Persze tudom, most jon az aaa nekem meg sosem fagyott be, majd amikor meg megis, akkor meg nezel bociszemekkel -8fokban hogy es most megis miafasztcsinaljak vele? Egyebkent meg nem csak a bowden tud befagyni a hazba, hanem a betet-pofa is a fek felulethez, ha nagyon hideg van, a bowden mozog csak a betet-pofa nem engedi el a fekdobot-fektarcsat.
Fater mar mindkettot beszopta, eccer Tesco parkoloban tolattak le es tortek el a lokharito rogiteset, pont eleg lett volna ha 2-3cm-t odebb tud rugozni az auto, de igy mas engedett az eroknek, a lokharito. Persze cedula az nem volt, hogy bocsika, en voltam.Egyszer meg befagyott neki a kezifek, aztan havon allo hatso kerekkel ment. Utana par hetig nem hasznalta, de most ujra ha jon hallom amikor megall a haz elott, nem behuzza, betepi. Megint addig fogja ezt csinalni, amig megint le nem tolatjak neki vhol...
En meg ezt nem varom meg, siman sebessegben hagyom az autot, ha olyan helyen allok meg ahol keves a hely pl egyes lakotepelek, meg az se, hogyha kell odebb tudjak tolni. Elgurulni meg nem gurult el sosem. Aki szerint meg sebessegben hagyva is el lehet tolni, az siman huje.
Azert hujeseg kupplung nelkul inditani, foleg ha mas is hasznalja azt az autot, mert Te lehet nem hagyod sebessegben, de a masik igen, aztan sebessegben rainditozva meg beleugrik az auto egy masikba, vagy felugrika jardara, vagy neki a oszlopnak.Minden autot berogzulve fek-kupplunggal inditva ijenre nincs esely. Egyebkent nekem mar az oktato is megtanitotta, hogy inditaskor fek-kupplung es csak aztan forditjuk el a kulcsot...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Generator szerinted mibe olcso? Fater Swift-jeben tavasszl volt cserlve mert elrepedt az alloresze, bontoban 10k, de nem tudod jo-e, meg no garo. Mondjuk mukodik, de ha eppen fel kell ujitatni akkor az is szopo...
Mondjuk hazai gyartasu occso auto leven legalabb abbol van egy halommal...
Szerintem meg enyemben is megkukult a generator, nem hiaba, Bosch gyartmany. De olyan helyen van, hogy leszopod magad, kb mintha vmi fotarto elem lenne, beasva minden ala-melle-fole.
több drón kell ;P
-
adalbert1
veterán
Nem volt rossz ötlet , itt a válasz ha esetleg más is itt keresne a kérdésre választ. Közben az egyik önkormányzat oldalán is találtam ilyet, merem remélni hogy hülyeséget csak nem írnának le.
-
megema
őstag
-
capulet75
addikt
Képbe került egy ilyen is.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
neduddki
nagyúr
HI!
nekem a garazshiany miatt volt a keret 1M, aztan keyteln voltam feljebbaszni, majd mire meglett az oto mar a garazs is megvolt:- )))
udv
neduddki
mod: csak nem mindegy hogy mijjen 100lo /marmint az elokerulese/, mert a 1.6cr 90lovas nagyon kellems a i30ban a 1,4 109lovas mg vekonyka, foleg pajjan
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
mdk01
addikt
Igen én is márkaszerviztől félek, de sztem ha az lenne akkor nem biztos, hogy oda hordanám. Ami még részemről az volvo ellen szól hogy jobban "csillog" mint egy kia vagy skoda, ráadásul a szabad ég alatt aludna jelenleg és sajnálnám is. Ez utóbbi miatt sem szeretnék drága, autót venni.
-
neduddki
nagyúr
HI!
ha vigyaztak ra akkor kis tulzassal ujszeru otot kapsz, habar mentek vele rendesen kis benzines letere, amugy probald ki 4 szemejjel is mert lehet hogy nem lesz alegfickosabb ekkora motorral, 1.6ot lampassal kell kersni, mert vagy 1.4 vagy dizel a favorit, ezelnel is 120nal van a nagyszerviz ugye? arra erdemes rakerdezni, mia heejzet
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsid
senior tag
Én a V70-et választanám, csak arra a 2.5 milliós keret kevés szerintem. Miért? Mert S80am van és a csomagteret leszámítva kb ugyanaz a kettőt. nagy , kényelmes ... A márkaszervíz az nem olcsó Volvoéknál sem, nekem egy motorolaj + váltóolaj csere szűrőkkel, légszűrővel, fagyállózással munkadíjjal 77 000be került. ( ha magadnak szerzel be mindent és megcsinálod akkor megvan 45-ből sztem ). Alkatrészben nem olyan vészes, meg elég sok normális utángyártott cucc van hozzá.
<tRucKdriFteR>
-
neduddki
nagyúr
HI!
volvo nekmkiesik, /haba regy ukesre faj a fogam:- )/ oktova leglabb felszammal nagobb mint a koreai, hahejj kell akkor nem kerdes de az meg a bugos valtos aszem de erre krakerdezek, marad a kia, de en inkabb a tesvtert vennem, kicsivel fogyaszthatobb a rugozas itthonra, de kisebb a hatso labter es nagyobb a csomagtarto /habar ahogy nezem az kesobb ert ide/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
m3tr0
őstag
-
mdk01
addikt
Kényelmes, kézre áll minden, csendes, finom autó. A kuplungja nekem kicsit hirtelen fog de ez egyén függő. A szélvédő mögötti hatalmas műszerfalat lehet sűrűn takarítani. Nem tudom mekkora motor van be de azt hiszem 1.4-es, és egy egészséges előzésnél kéri a 3.-at. Nekem kicsit lusta a motorja, de ezen egy nagyobb motorral lehet segíteni. Nekem egy 1.3-as 2001-es swiftem van ami azonnal pörög, de mondjuk az is kéri a 3.-at ha többen vagyunk.
Viszont emelkedőnek felfele ahol a suzukinál vissza kellene pakolni egyet ott az auris szinte biztos, hogy felmegy ha lassulva is, de felmegy.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
HI!
neh en is talkozom par khmmmm "erdekes" fazonnal, aki hanaygolja kuplungot initasnal, egyszeruen enm ertem oket:- (((
de mongyuk ez nem hujjeseg a gyartok reszerol, leglabb kimeli az elktromso rendszer, ugy laccik ok tobb marhaval talkoznak, /meg leglabb a garazs fal is hejjben marad:- )))/, ha meg kuolubg mekken meg, akkor igtis a oedalnal levo mikrokapcsolo adja a jelet, tehat ha nagyon kell el leeht vele kovajogni epeszu hejjre, habar mamar inkabb mentes hivas oszt keszudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz neduddki #327 üzenetére
Nem gombos indítású azért csodálkoztam.
Kolléga beül, kipróbálja. Mondom persze itt a kulcs, röffentsd be. Nézi, azt mondja ez nem indul. Mondom ne izélj, 2 hónapos a kocsi, nincs benne 2,5E km sem még.
Aztán kiderült, hogy ha nem nyomod ki a kuplungot nem indítózik.
Én ugye mindig kinyomott kuplunngal indítózok ezért nem tűnt fel eddig.mod:
zoo8800: Kapcsolót nem fedzetem fel még, de akkor körbenézek jobban. Mondjuk nem zavar csak mondom kolléga nézett, hogy ez most akkor miért nem indul...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Találoztatok olyannal, hogy egy kocsi csak kinyomott kuplunggal indul?
Hiába van üresben a váltó nem indít csak ha kinyomod a kuplungot is.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #301 üzenetére
Akkor a magam részéről:
2002-es 1,8T-s Passat (nem kombi), nagyjából 100k km-t tekertem le vele. Hozzám használtan került, 160k km-el, és 250k km-t mutatott a számláló mikor kiszálltam belőle végleg.
Ez idő alatt csak olajcsere volt, semmi meghibásodás, egyszer kellett a hátsó lámpába izzót cserélni és kész.
Igaz a fék már visított a végefelé, de csak betét csere kellett (volna) neki de azt már az új tulajra bíztam.
Hangja nagyon szép, visít a turbó ahogy kell, szinte kívánja, hogy állandóan 2800-3000rpm felett legyen a motor (itt kezd tölteni a turbó).
A féke nagyon jó még a klasszikus jó, nem ez az elején harap aztán felpuhul ami manapság divatos.
Nem rozsdásodik a kasztnija, pedig az enyém törve volt, a hátsó ajtót nem is sikerült újra teljesen síkba rakni.Hátránya, hogy eszi az olajat, főleg ha tolod neki autópályán.
Érdemes vmi rendes ablaktörlőt rátenni, mert a "hagyományos" 180-an felett elkezdi lobogva csapkodni a szélvédőt. Elég zavaró.
Másik, hogy málik a kormány. Puha műanyag hátránya.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
mdk01
addikt
Hali!
2-2,5millió körül szeretnék vmilyen kombi autót venni. Ami nekem fontos volna hogy alkatrésze/szervizelése ne legyen drága.
Legyetek szívesek véleményezni a következő autó márkákat, hogy ki melyiket venné illetve miért, tapasztalat, egyéb vélemény, más autó stb. .2007 körüli Skoda octavia kombi
2005 körüli Volvo v50 , v70
2007 köröli Kia ceed kombiAmi még fontos hogy se francia se olasz autót nem szeretnék. Ettől független jöhetnek ajánlásba és meggyőzhető vagyok.
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
-
kpal
nagyúr
válasz Napfénysüti #315 üzenetére
Én elsőnek 2G néztem de mióta itt a városban szaladgál egy szép piros 3G inkább az vonzz .
-
megema
őstag
Tankolási átlagban persze, hogy elmegy. 14-es átlag 15 km megtételére vonatkozik 1-1.5 órás lépésben haladással, klímával. Szerintem így nem sok. A linken tankolási átlagok szerepelnek.
Most már csak azért is elkérek apámtól pár számlát, és mondok tankolási átlagot.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
Na jó, akkor itt valami nem kerek. A Passatra vonatkozó átlagokat nem tankolásonként értettem, hanem indulástól érkezésig. De szerintem ez egyértelmű volt abból, hogy részekre bontottam a városi fogyasztást. Kizárt dolognak tartom, hogy ne enné meg az a kocsi is adott útra az átlag 14-et sportosan vezetve egy komoly csúcsforgalmi dugóban, ahol 10 km megtétele 1-1.5 óra és megy a klíma is. Egész tankolásos átlagokat nem is tudok mondani, mert a kocsi így méri, apám meg nem számol utána, mint Én a 406-nál, ami nullázásonként méri.
Amúgy meg - mint írtam - automata (Tiptronic), szóval nem mi váltogatunk (pedig ugye lehetne). Annyira még nem figyeltem meg, de nem hiszem hogy 3000 fölé pörgetné magát.
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Ő sem kiméli ne féltsd. Nem az a típusú ember aki nem szeret kicsit keresztbe csúszni. Mikor mellette ültem elégszer mutatta hogy is működik ez a móka.De soha nem volt még 10 literes fogyija.Szóval bárhogy is nézed ez a 14 liter nagyon sok. Úgy tudom elképzelni ha tényleg a Te családod Fittipaldi és ha rendesen megforgatod azt a dízel motort és kurva későn váltasz.Azért ez csak egy dízel autó szóval lendületesen 3000 körül váltva is bőven 10 liter alatt járkál az a C-osztály ezért lepődtem meg azon a 14en.
-
neduddki
nagyúr
válasz capulet75 #306 üzenetére
HI!
esmeros hosszas fontogatas utan egy elsokerekes odi a6 99 v6tdi 150lovas mellet tette le a voksat, most nyaron a tutaj apja szerint osztrak nemet korut, sebhatarokat betartva es allitolag ki si hasznalva oket 6.1lett /tankolasbol/, a tutaj pedig 6.5-6.7 /comp/ koze mondja videken a napi 2x~25km-jet, allitasa szerint ujabba 80-90nel nem tolja jobban, megvetel utan mikor prbagstas allt volt a comp7.5kornyekent mondott ha jol emlexem
udv
neduddki
mod: nemet pajjan max 140 volt ez kimaradt, de ott sokat enm is kobaszoltak
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
megema
őstag
Persze, de a durva dugó alatt azt kell érteni, hogy 10km megtétele órák kérdése. A másik meg, hogy ennél a kocsinál már élvezed az erejét. Szóval nem a finomkodásra megyünk vele. Lámpánál sor otthagyása gyakori, de azért nincs szétpadlózva. Biztos kevesebb gázolajjal is el lehetne járni vele, de akkor minek ekkora motor, ha nincs kihasználva? Ez alatt nem kell durva gyorshajtásokat érteni azért. Apámnál és nálam is sebességhatár + 10-15 a max, csak szeretjük kihasználni az erejét.
406-osomból (2 literes benzines) átülve amúgy teljesen más világ nekem. Annál mondjuk fölösleges figyelni a fogyasztásra, mert városban 9-10-nél sehogy se tudtam lejjebb vinni, pedig nagyon visszafogtam magamat korábban.
-
capulet75
addikt
-
capulet75
addikt
Pályán a 7, városan a 10l a lélektani határ. Azt már olvastam hogy a WV V6D eszeget szépen ha tolod neki. A megbízhatóság viszont mindenképp dicséretes. Felszereltségnél az alap biztonsági cuccokon kivűl max a klima ami mindenképp kell, nagy bundás kutyám van, nem akarom hogy melegben szenvedjen. Nem gond az automata sem, szerintem asszonykám is sokat fog vezetni, neki meg indenképp előnyösebb lenne.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
mokus1
addikt
Tuti a Hölgy tulaj tettette bele az állítható H&R-s futóművet
-
megema
őstag
válasz capulet75 #301 üzenetére
Szüleimnek 2003-as automata Passat-ja van 2.5 V6 TDI 4Motion változatban. 140 ezer kilométernél jár, és eddig semmi komolyabb gond sem volt vele. Futómű környékén pár ezres alkatrészeket gyakran kell cserélni mondjuk. A motor nagyon durva, vadulásra is jó. 1500-as fordulatnál a max. nyomatékot (370Nm) adja le. Országúti 100-as tempóval 7.5-öt eszik, városban folyamatos közlekedés esetén 10-et, kisebb dugóban 12-őt. Komolyab dugóban 14 felett is akár. Klíma 0-24-ben megy, tehát úgy nézd az értékeket.
Nagyon kényelmes autó, ezzel a felszereltséggel elég elegáns is szerintem. Én csak ajánlani tudom!
[ Szerkesztve ]
-
capulet75
addikt
Mindeképp nagyobb motor lesz, akár V6 is számításba jöhet mert hosszú távra kell.Természetesen elsődlegesen a tapasztalatokra lennék kiváncsi, attól aki vezette valamelyik tipust.Erőssége,gyengéje, szervízigény,komfortosság,apró trükkök,stb...
A hosszú távot szó szerint értem.Via baltica.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Mozilla Firefox
- Steam Deck
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Nintendo Switch
- További aktív témák...