Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
-
Dare2Live
félisten
válasz
Sandrew #1588 üzenetére
Nem tudom mi az a "fütyi" de egy fullos(exe) felszereltségű új Jazz az újonnan 4.8misi 2évesen 3misi az korrekt.
De egy fullos TXes Kia Venga ugyanígy 4.8misi.
Egy fullos Teknas Note (Nissan) 4.7misi.
Az alapváltozatuk meg ugye 3misi alatt van.
Ugyanígy van Quashqai/ix35/touran 5misiért fullfullosan meg 9ért.
Ez van. Ennyibe kerül.
-
Ck.
addikt
2000-es évjáratú A6-hoz tud-e vki online fellelhető, vagy akár emilbe átküldhető kezelési pdf-et?
-
Dare2Live
félisten
Ezt a hirdetést + képeket megnézné pár hozzáértő, mondana vmit róla?
Azon filozok, hogy megvegyem e.....
-
hobizoli
nagyúr
-
Sandrew
őstag
válasz
makaveli666 #1578 üzenetére
1. Gyúrjál vazze
2. Gyúrjál vazze
3. van ez így... -
makaveli666
senior tag
Az odáig oké, hogy a bkv nagyon jó meg elvisz mindenhova, de
1. sok a tolvaj (bár hála istennek engem még nem találtak be)
2. ha valaki mondjuk pl én, zenész vagyok este megyek koncertre, hazajutni egy évszázad, az éjszakaival + elég kemény arcok szoktak rajta lenni.
3. pl a szüleim nem pestiek, és amikor hazamegyek, meg jövök nem mindegy, hogy hány bőrönddel kell feljönnöm mondjuk a 4/6 úgy, hogy amikor kinyílik az ajtó esnek ki az emberek -
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #1551 üzenetére
Na igen, én is haza busszal megyek és nem 3ht vezetek hanem 3.5ht alszok(olvasok) a buszon. Nem kicsit jobb.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #1545 üzenetére
Az új 1.7es Kia/Hyundai dízel elég jól sikeredett érdemes megnézni, nem csak a 2l es benyást.
Amúgy nekem a régi jobban tetszett, sokkal jobban ki lehetett látni belölle.Amúgy Kia/Hyundainál is vannak csúnya/érdekes dolgok majd amikor kisza25nél a pro Ceed pl stabi rúdjaval problémák lesznek (pl eltörik) aztán közlik vele, hogy ja arra csak 40.000kmig él a gari akkor hirtelen majd átverve érzi magát... teszem hozzá szvsz jogosan.
-
spirit007
senior tag
Nem a műszakinál sorolták rossz kategóriába, hanem a forgalmiban van rosszul -ők meg az alapján dolgoznak.
Minden esetre a legolcsóbb ha megvárod a köv. műszakit és akkor kérsz egy igazoló lapot amin rajta van a 4-es kat.
Elmész az okmányirodába és díjmentesen megoldják a cserét + kiadják a matricát 380Ft -ért.
(ha most akarsz mindenáron kéket akkor 7-8 ezerbe lesz az igazoló lap a szerviztől ...) -
zoo8800
veterán
Nem feltétlen kell új autó.
Aki BKV és kocsi közt vacilál, az nem új kocsival tervez. Kocsival egy kicsit magasabb színvonalon lehet közlekedni, ennek bizony ára van.
(#1561) Mekk Elek
2008-ban pár hónapig én is így voltam, 2009-től van "csak" autóm.(#1558) VR6-Fan
két hete a Morrisons2-ből majd 2 óra alatt értem haza Budaörsre. Taxival ez kb. 15 perc lett volna. BKV rulez. -
megema
őstag
Olyan problémám van, hogy 1 éve a műszakinál rossz környezetvédelmi osztályba sorolták a kocsimat. Piros matricát kapott kék helyett, és a forgalmiban is 02 szerepel 04 helyett. Olvastam, hogy elvileg pár ezer forintért megoldják a vizsgáztató helyen a matricacserét, a forgalmit pedig ingyen kell cserélniük az okmányirodában.
Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Lehet máshova is vinni, vagy csak oda, ahol csinálták? Érdemes vele foglalkozni? Pl. rendőröknek ki lehet magyarázni szmogriadó idején, hogy elcseszték a besorolást, vagy csak a matricát nézik?
-
zolyee
tag
válasz
tomcsi23 #1561 üzenetére
Én is a bérlet meg autó kombináció mellett döntöttem, mert máshogy nem tudom megoldani.
A tömegközlekedés amúgy sem egy életbiztosítás.
Én ugyan debreceni vagyok de reggel hiába van 20 percenként busz a rengeteg diákkal és vénasszonyal van tele és hering módjára kell utazni.
Délután már hazafelé jobb a helyzet.
A gond a délután műszakkal van, kényelmesen be lehet buszozni de este már nem tudok hazajutni.
Az autós verziónál pedig a reggeli dugók okoznak fejfájást, akkor még a tömegközlekedés is gyorsabb.
A clk merciről meg annyit hogy a Posta autónál dolgozom és valóban nem egy strapabíró autókról van szó, de általábban aki ilyet vesz nem is nagyon érdekli a tetemes szervízköltség. -
koxos:8]
senior tag
válasz
kisza25 #1564 üzenetére
Egyre gyengébb azért a merci is.Minőségben mér rég nem az mint régen.
Sztem selejtest is eladhattak neki, vagy vmi hibája is lehetett.
De még azt sem zárnám ki, hogy javított kocsit kaphatott.
Azért az ajtó nem csukódik 1 évvel a vásárlás után, az már nem jó jel.Újonnan, sztem kaphatott rá flotta kedvezményt is.
-
koxos:8]
senior tag
válasz
Integra #1560 üzenetére
Szerencse is kell, amikor autót választ az ember.
Faterom ismerőse, vett két ml-t és s500-at a fiának.
A lányának az ml-je és a fia 50-a tökéletese.
Ennek az ismerősnek pedig 1 év alatt nyolcszor volt szervizben a kocsija, az egyik ajtaja pedig nem is csukódik.
Újonnan vette mind a 3 kocsit 1 éve, és az övével azóta csak szopó van.
Mondjuk az más kérdés, hogy a szart is kipereli majd a merciből, és kicserélteti majd újra a kocsit.
Úgyhogy minden fajta kocsiból van jobb meg rosszabb is, vagy ilyet vagy olyat fogunk ki belőlük. -
tomcsi23
veterán
-
-
Integra
titán
válasz
dízelracer #1551 üzenetére
valószinű igy van, mármint igy lesz. belekényszeritenek hogy vegyél új (szar) autót ha lehet ráadásul valami fain hitelre. ha nem muszáj, én sem használok autót, kifejezetten utálok bp-en vezetni, szörnyű ami itt megy. belvárosban csak bkv.
-
hobizoli
nagyúr
Fateromnak azert (is) van Swift-je, mert olcsobb, mint a BKV berlet. Egy honapban 5-6k-ert tankol bele, hogy bejarjon vele meloba, meg anyammal elmennek vasarolni hetvegen. Evente 2-3x lemennek zalaba rokonokhoz is, siman olcsobb akkoris, mint a MAV.
Teny hogy Bp-n van tomegkozlekedes (nappal), de pl Budafok-rol becsettegni csak a belvarosba meg nappal is siman tovabb tart, mint MAV-l bejonni pl Albertirsa-rol (45km), nem hogy ha meg vmi 17ker az uticel onnan, aztan mennyi is az, max 15km es vagy 1.5-2 ora.
-
koxos:8]
senior tag
Én meg néztem egy ilyen clk 350-est mercit.
A tulaj nagy figura volt, igazi merci fan, csak azokról mesélt amég ott voltam.
Szidta az Audit meg a Bmw-t, hogy milyen sz@rok.
A kocsi 2008-as és 21k km van venne, és ilyen igai hétvégi autó volt, látszik rajta.
Nincs rajta egy karcolás sem, elöl a lökösön van pár kavics felverődés.De ez melyik kocsin nincsen.Úgyhogy elvileg rendbe van a kocsi, persze majd szerelővel átnézetem ha ezt hozom el.Ki is próbáltuk az m0-án, hát nem semmi volt a kocsi.Volt olyan régi suzukis aki még félre is állt, amikor jöttem mögötte.
Mondtam az öregnek, hogy még megnézek 1-2 kocsit, aztán majd beszélünk még.
7-ért hirdeti a kocsit, Én megkértem 6-ért Ő meg 6,5-ért adná oda.De Én 6-nál többet nem adnék érte, majd 1-2 hét múlva visszatérünk rá.
A tulaj meg nem egy szegény gyerek az biztos, mert etyeken lakik, legalább 100 millás házban.
Úgyhogy nem nagyon kapkod a pénz után, az biztos.
A többit meg majd meglátjuk. -
Lokids
addikt
válasz
dízelracer #1551 üzenetére
Ha BP-n laksz, oda minek kocsi? Tömegközlekedés ott nagyon jó.
Pesten 10-15 percen belül jön búsz/villamos bármi. Máshol óránként járnak. -
dízelracer
őstag
válasz
Integra #1544 üzenetére
Olyannyira át tudok ülni, hogy már nincs is autóm. Ideiglenesen le tudtam mondani erről a kényelemről és persze az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a válság engem is utolért
. Mondjuk azért télen jó szar a bkv megállóban dideregni viszont pár megállóra (~4km) van a mostani melóhelyem. Ekkora távra nincs értelme autót tartani, se dízelt se benzinest. Gondolkodtam még robogón is de amennyi felelőtlen faszfej cikázik a városban inkább letettem róla. Ha esetleg a város túlsó végén nyílna lehetőségem egy jobb helyen dolgozni elgondolkodnék egy autó vételén de egyelőre nekem ez így megfelel. Majd meglátjuk mit hoz a jövő. Azt, hogy az unalmában is kocsikázó embereket "felkényszerítik" tömegközlekedési eszközökre azzal alapjában véve nincs bajom.
mod: Ja és az enyém csak euro2 volt. 4-5év múlva szerintem azzal már a külső kerültetekbe sem nagyon lehet majd behajtani. Legalább is remélem.
-
SpeedR
őstag
Ár/értékben eléggé ott van ez is.
-
Integra
titán
válasz
dízelracer #1533 üzenetére
a gazdaság megoldaná. az biztos, hogy a fuvarozásnál valahogy kivételt tennének átmeneti időszakra, ezt ők is tudják. de te át tudsz ülni kis benyásba, te nem vagy fuvarozó, nem kamionokkal nyomulsz.
amúgy meg el lehet dönteni, hogy mi a fontosabb, rákos leszel, vagy csak a gyerekeid, vagy "olcsóbban" közlekedsz valamivel. neked mennyit ér meg a saját és a gyerekeid egészsége? -
Integra
titán
válasz
zoo8800 #1532 üzenetére
ezt nem tudom megmondani, nincsen ilyen hir róla, hogy egyszeri vagy szakaszos. eléggé követem a német politikát és gazdaságot, de erre vonatkozó hir még nem jelent meg. napi szinten jelenleg még mindig az e10-es bukta van teritéken, ahol a kormány meg az adac az olajvállalatokat okolja a csődért, és természetesen a vállalatok meg a kormányt és az eu politikusokat. (igazuk is van, a politikusok faszfejek voltak, meg kilóra megvette őket az etanol lobbi).
koromszűrő meg a többi, szart sem ér, egy ideig megfogja a megfogható méretű részecskét, majd mikor tömitődik a szűrő, "kiégeti" az egészet. ez annyit jelent, hogy megpróbálja kiégetni, de gyakorlatban simán kiköpi egyszerre az egész felgyülemlett kormot. csak idő kérdése, a legmodernebb euro6-os dizel is ezt csinálja, mert ez a technológia. a többit pedig még csak szűrni sem lehet (senki sem tudja), annyira finom részecskék, és ez az igazán veszélyes, rákkeltő cucc, ez az amit érzel a torkodra lerakódni, amikor a kereszteződésben állsz vagy elmegy melletted egy dizel, az a szúrós, torok kaparós cucc, amitől nem kapsz levegőt rendesen. minél modernebb a dizel motor, minél nagyobb nyomáson fecskendez be, minél finomabb lesz az elégetendő üzemanyag keverék, annál veszélyesebb az emberre, rosszabb a környezeti hatása és annál kevésbé szűrhető. nagyon nagy baj van már a németeknél ebből, és mindenhol az lesz ahol a dizelek egyre jobban piacot hóditanak. mivel nem merik szimplán betiltani a dizeleket, ezért feltételezem ezt az elterelést választják egy ügyes mondókával. továbbá a dizeles flotta vásárlásokat már nagyon megnehezitik, nincsenek rá kedvezmények, nagyobb a dizel autó éves adója, etc... -
MPowerPH
félisten
Ugye mindig azt mondom, hogy a traktor gázolajjal, az autó benzinnel megy.(és hátul kapar
).
Qru: Az akkor nem olyan jó. Enyém 150-nél kéri a 8-8,5 -öt, tempomattal. Ezek az olajkályhák meg 6 literrel járnak akkor is. Bár ha megjön az említett drágulás, akkor lesznek még meglepetések.
Én örülnék neki, nekem mostanában úgysem lesz diesel autóm.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #1530 üzenetére
Itt egy cikk róla: [link]
Jó a dízel is de a dsg és a 4x4 mellé kicsit kevés a 140 lovas változat. Manuálissal meg front hajtással sztem elég a 140 is de olyat nem próbáltam. Persze nem rossz, csak mondom vérmesebb az 1.8-as (+20 ló ugye) és ezek a Superb-k elég nagyok, mind súlyra mind a homlokfelület (légellánálás). Normál használatra elég a 140 is.
De azért 2x meggondolnám, hogy dízelt vegyek-e. Egyrészt helyből van a felára másrészt hamarosan aranyárban lesz a dízel, harmad részt gondozás igényesebb egy dízel.Ha magaman vennék én egy Octaviat vennék inkább 1,8-as turbósat.
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #1533 üzenetére
Legyünk optimisták: nem a gázolaj lesz drágább, hanem a benzin olcsóbb.
Egyébként igazad van. -
mmcc02
tag
Mi a bajotok a dízellel? A károsanyag-kibocsátást leszámítva...
Nekem volt mindkettő, egyikkel sem volt bajom. Dízellel kisebb volt a fogyasztásom, igaz, lomhább volt. (Golf II 1.6 D, Daewoo Matiz, 0.8) -
zoo8800
veterán
válasz
Integra #1531 üzenetére
Ha ezt a lépést rövid idő alatt (értsd: egyszeri adóemelés, vagy hasonló) valósítják meg, felborul az autópiac. A korábban gazdaságos dízelek szart se érnek majd, a benzinesek ára pedig felmegy majd.
Azt én sem bánnám, ha a sok dízelt kicsit megtizedelnék. Bár, ha több lenne a benzines, azzal emelkedne a CO2 kibocsátás, ami elég nagy mumus mostanában. Viszont, hiába a sok környezetbarát dízel technológia, koromszűrő meg egyéb nyavalya, a benzines jóval tisztább így is. -
Integra
titán
válasz
zoo8800 #1530 üzenetére
már jó ideje tervben van és egyre inkább konkretizálódik, idő kérdése, hogy ezt elfogadják. én személy szerint nem bánom, legalább kevesebb dizel lesz az utakon. már igy is nagyon nagy baj van velük a károsanyag kibocsájtás miatt. azt sem tartom kizártnak, hogy pont emiatt találták ezt ki, hogy visszaszoritsák a dizel eladásokat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #1527 üzenetére
Nem toom, nincs benne tempomat, full fapad az 1,8 TSI. De inkább ez így mint egy 1,4-es...
De 140-145nél olyan 3000-et forog (6 gang) és olyan 8-8,5 litert eszik domborzati viszonytól függően (klímával). Nem mertem megnézni mi a vége, 190-nél elvettem a gázról a lábam, de még volt benne bőven.
A CRDI 140 lovas, az nem olyan virgonc. Egyik kolléga aki ezzel tolja átült az 1,8-asba. Csak annyit mondott miután visszahozta: "Nagyon meglepődtem, hogy lenyomtam a gázt és ez majdnem kiszaladt alólam."
Viszont a kombi kicsit jobb sztem. Az is van nálunk, hátra jobban kilátni, a sedan ék alakja miatt a hátsója nagyon fent van tolató radar nélkül kb vakon tudsz csak parkolni, noha a nagy külső tükrök jók nagyon. Főleg a Passat kis fingi-ling Boráról átpakolt csöpp külső tükrei után.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MPowerPH #1523 üzenetére
Nálunk ilyenek is vannak a flottában. 4x4 DSG 2.0 CRDI Superb, elég jók azok is. Noha itt csak 140 lovas változat van, az picit kevés bele, szóval az erősebbet vegyétek belőle mindenképpen.
Dízelt meg gondold meg, nagyobb szervízigény és jön a 400Ft-os gázolaj ár. Az 1,8 TFSI-vel lazán eljárok városban is 9 literből.
Igényesebb mint a Passat? Ezzel tudnék vitatkozni belül olcsó, kemény műanyag az egész.
Még a vezér full bőröse is...
-
MPowerPH
félisten
válasz
dízelracer #1519 üzenetére
Igen, és ki tudja, hogy azok a kis feltöltős motorok mennyire lesznek tartósak?! Én is azt mondom, hogy diesel. A mostani céges autónkkal, az A6 4.2 -vel annyi probléma van, hogy bizony tervben van a csere, a mellett hogy borzasztóan sokat is fogyaszt. A 4x4 az kell, ilyeneket nézünk. Ebből vennénk kettőt, mert a 400k km-et futott 2.0-ás Mondeo -t is le kellene cserélni. Passat -ban is gondolkodtunk, de mindenki azt mondja, hogy csak Skodát nézzünk, igényesebb mint a Passat. Ezt mondjuk már magam is tapasztaltam.
mod: Én anno egy 1.4-es Seat Cordoba volánjánál tanultam. Asszem 74 lovas, mikor 5 -en ültünk benne elég volt vele a 70-et elérni.
Egy szenvedés, előzni nem lehet vele biztonságosan, mivel 90 fölött nincs benne tartalék.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Napfénysüti #1520 üzenetére
Jó de neked magas fordulaton vált a vezérlés, nálam meg nem igazán történik semmi "hátbavágó" élmény. Ez még a régi Jazz, nem az új.
A Passat 1.8T jobban szerettem pont ezért, 3000-nél jöt a hátbavágás, ez a TFSI meg túl kiegyensúlyozott, legalul van egy kis turbólyuk de kb 1500-2000-től úgy gyorsul mint egy villanyautó, szépen egyenletesen semmi meglepő érzés, hogy "annnny@d, mekkorát lép ez".
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #1519 üzenetére
Bizony, hogy finomak a kis köbcentis turbósok
Az e havi Autó Magazinban épp van egy 12 autós összehasonlító teszt 110-120 lovas kompaktokról, abban van TSI, T-Jet, TCe, meg pár 1.6 szívó. A rugalmasság eredmények mindent elmondanak a szívó és turbós közti különbségről. -
dízelracer
őstag
Életem eddigi legsokkolóbb járműve (a H100 mellett) egy Seat Ibiza 1.0 volt (megtankolva 1tonna feletti önsúly, 999ccm @ 50le). Ha ebbe beültünk négyen esélytelen volt bármit is megelőzni vele. Nagyobb emelkedőknek lendületből kellett nekifutni (3. kihúzat + 4. padló). Ezt rövid idő alatt lecseréltem egy hasonló Ibizára (1.9 szívódízel). Hát csöbörből vödörbe... Tanulópénz megvolt, ekkor döntöttem el, hogy ezentúl csak turbódízelem lesz. Mondjuk a mai kis ccm-s turbós benzinesek is finomak lehetnek. 1.4 TSI Figyelemre méltó nyomatékgörbe.
-
#10726912
törölt tag
válasz
zoo8800 #1517 üzenetére
löööööflööööflöööflööflöflöflflfl...ez az egyes fokozat..
A benzines más. Bár a kisköbcentis-kislovas benzinesekben meg idegesítő, hogy úgy kell velük menni, mint a robogókkal:ha nem hallod a motor üvöltését, akkor ne várj gyorsulást
Qru : Ha vissza váltva megindul, bánja a fene...csak menjen már a szerencsétlen, mer nagyon jönnek szemből... -
mmcc02
tag
Majdnem folyamatos padlógáz power! Daewoo Matiz, légkondi bekapcsolva
-
Lokids
addikt
Ha már gyenge a kocsi legalább megtanítja mi az a távolság ami egy előzésnél biztonságos. Így ha vesz az ember egy gyorsabb kocsit tudni fogja mekkora az a táv, ahol ha kell félgázon is tud előzni.
-
#10726912
törölt tag
Volt egy olajkályha temprám.1,9-es, nem turbós, új korában 65 nyihás...előzéskor horpadtra vertem az oldalát és közben üvöltöttem rá: Ne te neeeee....Tiszaúj-Nyíregyháza között 60-65 km-el mentem az IFA után, sokat és sokáig, mert nem volt belátható tiszta repülőtér hossz az előzéshez. Még most is meghatódok az emlékektől...
-
Lokids
addikt
válasz
VR6-Fan #1496 üzenetére
76Le wagonom van. Megtanultam, hogy kamiont /búszt, csak szép hosszú egyenesben előzünk.
Anno átéltem azt, hogy előzni akartam, de nem váltottam vissza, 80-ról 5-ben. Kimentem lenyomtam a gázpedált és nem történt semmi. Vissza kellett húzódnom. A mögöttem jövő mercis szerintem máig rajtam röhög. -
hobizoli
nagyúr
szerintem ezekkel a 60nyihas vasakkal nem is palyan van igazan gond, hanem orszaguton, ahol sokkal jobban kell kigyorsitani
kilonegyvenet egyszer felveszed egy 60lojjos vassal es kb vegig mesz vele az autopalyan nem sokan mennek tobbel
De orszaguton ki-beugralni a tgk/busz elozesekor azonnal nagyon csirke
-
kisza25
félisten
erre mondtam, hogy kinek mi a fontos, após egy két szintes 140négyzetméteres kecóban él és egy 2-es golfot használ melóra és egy 4-est megjelenni
amúgy én addig nyújtózom amíg a takaróm ér, kp-ra vettem a kocsit és házra gyűjtök amit szintén kp-ra szeretnék megvenni,
amihez ki kell járnom dolgozni ezért az új autó, mikor a skodát vettem nem volt még képben a külföldi munka
na cakát -
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #1500 üzenetére
Más azért, én az átlagból indultam ki.
Nyilván való, hogy ha jól keresnél a kocsit kvázi le tudnám szarni 1-2 évig, de én arról beszéltem, hogy 20-25 éves hitel van a lakáson, és közben autóra nem jut semmi.
Mert nem az az átlag, hogy kpra felhúznak egy 20 millás kecót, valljuk be. -
mokus1
addikt
Tegyük fel van egy F Astrád és 20milliod.
Vennél 18ért egy házat és 2ért vmit?
Ez kibaszott pazarlás. Kényelmesebb egyből beköltözni vhová ami olyan amit szeretnél és 1-2év múlva az autót megvenni. Mint egy két év múlva költözni és akkor megint ott vagy hogy autó is öregszik...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro