Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompakt vízhűtés
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
Sokan rettegnek, mert ezek régiek. Pedig nagyon sokszor semmi új nincs a mostaniakban
Anno is volt klíma, szervó, meg ABS és mindenféle pöcskiverő...a használat miatt elkopó dolgokat mindben cserélni kell..lengéscsillapítót,stb.A légzsák talán az egyetlen, ami nem volt minden napos és elég ritka. Ha vásárol valaki, akkor nézze meg, hogy mit vesz, ez nincs másképp egyik évjáratnál sem(műszaki állapot, esetleges törés, stb) Amiatt is nyugodtabb vagyok, hogy az enyémbe a motor és a váltó csere sem gond. A mostaniakban meg csak a ránézés is komoly pénz..Nem kell, rendben vannak. De kellhet majd.
A tv-ben meg naponta látom: a mostani kocsi használati darab, amiket cserélgetnek x év után, a régi meg felújítandó használati darab, aminek múltja van és 10, 20 vagy akármennyi év jövője. Megveszik a kocsit, aztán 5 év múlva meg már azt nézik, mit vegyenek helyette. Sokkal többért, mint amennyiből a meglévőt tarthatnák. Emiatt már sokszor vakartam a fejem...Cserélném az enyémet, persze...egy ugyanilyenre, amiben minden dolog megvan, ami ebből hiányzik. Van belőlük. Vagy majd ezt építem át és veszek hozzá egy donort. Az lenne az igazi
Majd egyszer.
Üdv!
Leállok az offokkal, a régi kocsiknak kis hazánkban úgysincs nagy kultúrája, csak ócskavasként tekint rá az emberek nagy többsége..holott ha így haladunk, az üzemanyag árak meg a járulékos költségek miatt az lesz a 80%-uk, évjárattól függetlenül -
kisza25
félisten
válasz
Tankblock #1691 üzenetére
szia én 5,5évig használtam egy skoda fábia combit 0problémám volt vele műszakilag, igaz csak 65ezret hajtottam bele, amire oda kell figyelni, hogy az 1,2L-esből csak a 64lovast szabad venni(a hátulján lévő HTP írásból az egyik betű piros a 60 lovasnál mind fekete)
a csomagtartó nagyon tágas és teljesen síkba le lehet dönteni a hátsó üléseket,
hátulra 2felnöt fér be kényelmesen, 6-6,5 lityi volt az átlagom, országúton lement 5,5-re,
csak városi használat mellett sem ment 6,5 fölé,
az 1,2lityis motorok közül a skodáé a legjobb(természetesen az összes vw, seat, skoda, ue motor van és a turbosokat ne keverjük ide) és a váltója is nagyon precíz, a kis motorhoz rövid áttételek vannak és 2500-3000felett elég kellemesen lehet vekle autózni(3000-től adja le a max nyomatékot)
az enyém amúgy 2hete még a Fehérvári kia-ban volt, de lehet azóta már eladták,
merem ajánlani teljesen újszerű sérülésmentes, minden évben lett cserélve benne olaj olajszűrő, pollenszűrő légszűrő, még a fékolaj is, a motor lánchajtásos tehát vezérműszíjat nem kell benne cserélni,
két hibája van, nincsen benne klíma és ilyen sárga, bár nekem tetszett, de sokaknak nem
ja ami van benne ABS, elektromos ablak(csak elöl)2légzsák, központizár, imobil., ködlámpa, tempomat(na ezt imádtam benne) CD(Panasonic 2 hangfal és két csipogó, szépen szólt)tetőcsomagtartó előkészítés, nagyon keveset lett gépi mosóban mosatva, többnyire kézzel mostam le,
tőlem 1150000-ért számolták be, nem tudom mennyit rakhatnak rá ilyenkor, de szerintem 1,2-be már el lehetne hozni, a klímát meg utólag is bele lehet rakatni -
No-kia
addikt
válasz
#10726912 #1694 üzenetére
én is pont emiatt írtam le, kalost én is ismerek így, meg egy 97-es fiat Bravat. 1,4-es és 8 literből jár el, én vezettem és hát elég csigának tünt még így is... én sem akarok megtérítenisenkit, de hátha valaki ezek olvasva rájön valamire. pl. suzuki hátuljába belemegy valaki és hátul ül a gyerek, nem valami kellemes, de neked is meg nekem is legalább van még fém hátul.
de hát azért van az internet hogy tapasztalatokat osszunk meg egymással
-
#10726912
törölt tag
Én is inkább off-ban...nekem audi80-am van 1.8 benzin, karbis, kereszt tankos gömbölyű..ettől egyszerűbb motor nem nagyon van..a kocsi 87-es évjárat, 11 mázsa feletti, de Tiszaúj mellől Pestre és vissza 28 liter benzinnel mentem. Szűk 400 km és PEsten is kellett tötyögnöm 40-50-el fél órát.. A szomszédban ugyanez az évjárat, csak 1,6-os, ő egy literrel kevesebből járkál..Alkatrészek nevetségesen olcsók hozzá és nem rívom el magam a látványtól, hogy jaj de xarul néz ki, stb, sőt kifejezetten tetszik....a régi kocsik sokszor hozzák a maiak szintjét fogyasztásban és tarthatóságban. Egyik ismerősnek 1,4-es opel astrája van, K-s rendszám, 9 liter a városi fogyasztása. Másiknak Lanosa van, 1,5-ös...szintén 9 liter a városban...és az enyémtől 15 évvel fiatalabbak...200-ért az enyémtől újabbat is lehet venni. A sierra is jó gép, volt a családban....de a vásárlók szíve joga, hogy mit vesz.
Üdv! -
No-kia
addikt
nah leírom ide, hátha valakinél egyszer felmerülne, mert úgylátom nem sok tapasztalat van ezzel akocsival ezen a fórumon,csak lássátok, attól hogy valami régi még nem eszi le az ember gatyáját és ennek akocsinak ebben az árkategóriában, csak a fogyasztás lehet ijesztő, de, szerintem ez még tűrhető ,de azért inkább off-ba:
ford sierra 2.0i:
tegnapi napom 7,1 literes átlagfogyival jött ki
részletek:
- 470km
- autópálya: 300km: 130-150km/h-val
- félóra dugóban állás
- 4 ember+ telicsomagtartó
- 4000 alatt ritkán váltottam el
- tököli reptér poros részénél hátsókerék adta lehetőségek kihasználása
- 5km 2-esben 40-es tempóval (ne kérdezzétek miért, oka volt)
csak városi fogyasztásom: 8-9 liter körül alakul, de hogy is mondjam, elég dinamikusan használom, tehát egy ember, akinek nem kell havonta gumit cserélni, mint nekem, azt tuti kevesebből is kihozza,
+ ha a szaré-hugyé kapható alkatrészeket nézem, aki 150-200K körül keres autót, akkor érdemes itt is szétnéznie
remélem, nem rondítottam nagyon ide
üdv.
-
Tankblock
aktív tag
Hello,
Köszönöm a hozzászólást,
Igen nézegettem is. FUSION tetszetős, de viszonylag drágák.
Fiesta meg pont 2005/2006 ban volt modellváltás, Gondolkodom még rajta.Ha valaki lát "olcsó" Fusion-t az linkelheti
Fabiat megmondva csak kombi kivitelt néztem, erről sajna nincs tapasztalatom, se az ismerőseimnek se. (Megbízhatóság, stb...) -
Rick4
félisten
Az LPG áfája is elszámolható ugyanúgy, mint a dízelé, onnantól meg nem tudom, mivel jobb nekik, én számolgattam sokat, nem jön ki jól az se....
A konverter pont ott van, mint egy kézinél a kuplungszerkezet, nem időigényes, viszont le kell húzni a váltót, ez saccra már egy 30-as, plusz ha a konverterből másik kell, az még 30+...Emellett a gázautósoknak egy jó hír, megjelent az új országos tűzvédelmi szabályzat, miszerint:
régi:
23.16. A tisztán gázüzemű, a vegyes üzemű, illetőleg a kettős üzemű járművet tilos elhelyezni
a) cseppfolyós (propán-bután) üzemanyag esetén
aa) talajszint alatti egyedi vagy több jármű tárolására alkalmas tárolókban,
ab) talajszint alatti parkolókban, parkolóházakban,új:
(5) A tisztán gázüzemû, a vegyes üzemû és a kettõs üzemû jármûvet tilos elhelyezni
a) cseppfolyós (propán-bután) üzemanyag esetén – kivéve a vonatkozó mûszaki követelményeknek megfelelõ biztonsági szeleppel felszerelt jármûveket –...
(6) Az (5) bekezdés a) pontjában meghatározott terek bejáratánál, jól látható módon, a „Biztonsági szelep nélküli LPG üzemû jármû részére tilos a behajtás” feliratú táblát kell elhelyezni.
Vagyis ha a gázt most 1-2 éve rakták az autóba, akkor be lehet hajtani a mélygarázsba is, régebbi autóknál meg tartálycserével (ami egyébként is előbb utőbb esedékes) szabaddá válik az út. Onnan ismerhető fel a megfelelő tartály, hogy elektromos csatlakozásos mágnesszelep van a multiszelep tövében, csak akkor jöhet ki gáz belőle, ha a szelep 12V-ot kap.
-
Tankblock
aktív tag
Hello!
A kis családomban felmerült 1 autó vásárlásának a gondolata.
Lehetőségek olyan 1-1.3M2005 v. újabb
1.3 -1.6 benzines
5 ajtós -> gyerkőc + 1 tervben így a 2 gyerekülés egymás mellett elférjen
Klíma
ABS
jó állapot
olcsó fenntartás.
Ha lehet akkor a Dunántúlon legyen.Eddig 1.4 Astra, és Suzuki Swift v. Ignis-t nézegettünk.
Ötleteket várom.
Köszönettel:
TankblockSzerk: Lista kiegészítve
-
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #1682 üzenetére
elveszel a részletekben
-
Ck.
addikt
Automata váltónál alapjáraton néha P-ben hallani vmi fura zörgést, ami ha D-be rakom, megszűnik. Van, hogy később mikor megállok és P-be rakom, akkor már semmi zörej, de van amikor előjön. Váltásban semmi probléma nincs, nem ránt, nem rángat, szépen vált.
Mi adhatja ezt a hangot, amikor nincs sebességben? -
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #1674 üzenetére
nem az első x évről, hanem pl. egy egyéveshez képest,
az onnan történő bukást az egy évessen vett autó is produkálja,
amúgy én egy 10 évig megtartom, ue a felszereltség LX-ben 4M lett volna (leszámítva a lufik számát) alsó közepeseket újjan 4-4,7milláért mérik, én erre gondoltam, -
Dare2Live
félisten
Jazznál is ez foglalkoztatott, ott S-MAX lesz helyette, kell 600+liter csomagterű kocsi.
Amúgy meg ezer oka lehet pl nincs szükségük 2kocsira... elvesztette az állását...
Jut eszembe megnéztem a Jazzt, hát 2év alatt baromira lelakták, pl a szar automosozás miatt az egész kasztni rongyá karistolva, de az ajtót is jópárszor rájuk nyitották+visszapillatójukat is elvitték 1-2*... uhh
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #1671 üzenetére
"na ja, mondjuk 3,1milláért használtan sem tudtam volna jobb autót venni, tehát a nagy bukót mikor kihozol egy autót a szalonból már alapon megúsztam..."
Már mért usztad volna meg? Ez sztem sima önámítás, a kezdeti bukást már be is nyaltad.
Én is nézegettem őket van sok pl. [link]
1.7misi + magasabb felszereltésg (EX) + automata és van még rá 4év gar. ~Ennyivel fog a tied is kevesebet érni 3év múlva, a "nagy" első évek bukását nem úsztad meg.
-
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #1672 üzenetére
ott csak a fejedre kell vigyázni az ajtóknál
-
kisza25
félisten
válasz
Napfénysüti #1669 üzenetére
na ja, mondjuk 3,1milláért használtan sem tudtam volna jobb autót venni, tehát a nagy bukót mikor kihozol egy autót a szalonból már alapon megúsztam, na meg itt itt Ausztriában egyszer lerohadok az 1000€(270eFt) alatt nem áll meg, erre a 7év garhoz van 7év asszisztensem, 8hónapot vagyok kint egy évben, itt egy izzócserét nem úszol meg 100€(27eFt) alatt(de ha csak rápillantanak a kocsira az is egy 50-es
), így már elgondolkodtató mi a drága
otthonra nekem is bőven jó lett volna még a skodám 5-6évig biztosan, vagy még tovább,
amúgy a hitelen sokkal nagyobbat lehet bukni a skodát mikorra kifizettem 4M-be volt(2,6M-ért vettem 30%önerővel,tehát 2M hitellel, amire a végén 3,4M-lett visszafizetve)
és, ha nem fizetem ki áprilisban további 400eFt ot buktam volna, csak az árfolyam különbözeten és további 300eFt-ot a kamaton(annyira felment a frank),
eddigi hibáimból tanulva ezt kp-ra vettem -
-
Yushchenko
őstag
válasz
Winner_hun #1663 üzenetére
Az mondjuk nem vészes, thx. Csak most magyarázkodni a munkahelyen jajjj
-
Winner_hun
félisten
válasz
Yushchenko #1662 üzenetére
Műanyaghegesztés
Egy elem színre fújása 15k körül kezdődik. -
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy nem-e tudjátok kb. mennyibe kerül kijavítani egy sérülést egy újabb corolla lökhárítóján. A bal hátsó sarkánál zúztam ma le egy kicsit az Allee mélygarázsába. Lejött róla egy csíkban a festék és a műanyag is megrepedt sajnos több helyen. Elvileg lehet gittelni, utána meg újrafényesíteni ahol nincs festék ugye?
Nincsen mostanában jó szériánÜdv. Yush
-
#10726912
törölt tag
Próbáld meg alaposan kipucolni a felnit. Mindkettőt. És nézd meg a gumikat is, nincs-e sérülés rajtuk. Ha nem szűnik a remegés, vidd el egy centírozásra. A gumi nyomás is legyen megfelelő. A jobbra húzást nem tudom, azt inkább szerelőtől kéne megérdeklődni...bár a gömbcsuklókat, talpasokat és a gumi betéteket(remélem, ez a nevük) felemelt kerekek megmozgatása mellett te is megnézheted...
Üdv! -
Rick4
félisten
válasz
Napfénysüti #1657 üzenetére
Sose tudni, hogy egy szépen kisuvickolt jól fogyasztó, törésmentes, kevés ráköltést igénylő autót miért akarnak eladni, jobb mindjárt gyanút fogni, és 2x átnézni mindent... Nem nagyon szokás mostanában egy ilyenből csak úgy kiszállni..
-
-
Rick4
félisten
válasz
Napfénysüti #1655 üzenetére
Nem, de akármelyikkel előfordulhat. Nem jobb felkészíteni egy embert ilyesmire? Az se törvényszerű, hogy vesz bele trikó üléshuzatot, meg egy wunderbaumot és kész a nagyszerviz..
-
Rick4
félisten
válasz
Napfénysüti #1646 üzenetére
Nekem ez nem az első autóm. Első betétet, termosztátot, hűtőfolyadékot, levegő és pollenszűrőt cseréltem, volt már egy olajcsere, most kapott 4 új gyertyát meg kábeltszettet. De ez ilyen volt.
-
mmcc02
tag
Az minek a hibája, ha az autó menet közben oldalra húz (ellen kell tartani folyamatosan) illetve hogy a kormány enyhén remeg, jobbra-balra, a tengelye körül (szintén menet közben)?
-
Manitou
veterán
válasz
Bandi18 #1643 üzenetére
Amiket írtam: olaj , olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, esetleg benzinszűrő is.
Fékfolyadékot pont most cseréltem le tavasszal, Ferrodo DOT 4-et vettem, nem volt egy ökör ára 900FT / 500ml , hűtőfolyadékot tavaly ősszel cseréltem : 5,9 liter kell bele 3 kg bárdis fagyálló + 3 liter ioncserélt víz összeöntve kapsz egy -40C-ig fagyálló folyadékot, én ezt tettem bele, ennek már nem emlékszem az árára, de nem egy ökör ára.
Vezérműláncos így azt nem valószínű hogy kell majd cserélni az elég sokáig bírja, enyémben is gyári van még.
Esetleg ékszíjcserét megejtjhetszSzerintem kijön 40-ből munkadíjjal együtt ( nem márkaszervízben !
), ha nem magad csinálod ez:
olaj + összes szűrő cseréje
fékfolyadék+csere munkadíjja
hűtőfolyadék munkadíjjal
ékszíj(hosszbordásszíj) cseréje
szervóolaj csere ( nekem ez is volt tavasszal cserélve)Még esetleg váltóolaj cserét is meg lehet ejteni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #1527 üzenetére
Most megnéztem neked, M7-esen gurulva 140-145 környékén 7-8 lityit kér be. Itt olyan 3100rpm körül pörög a moci VI.-ban.
Egy vegyes távot toltam, volt benne pálya (déli part közepéig) 140-180 között forgalomtól függően, meg 80-90-es gurulás is főúton, 400km-t toltam le így (nagyon kevés városi szötyögés a rakparton) a vége 7,7 liter lett. Passatal ez 9 lityi környékén lenne bizony.
-
-
Manitou
veterán
válasz
Bandi18 #1639 üzenetére
Nem rossz választás
Hasonlóan megbízható autó mint egy swift, csak azért jóval tágasabb, nagyobb. A csogatartója is elég nagy 440 liter a 4 ajtósnak.
Nekem ilyen van már több mint 2 éve. és még egy darabig biztosan marad. Motorikusan nagyon megbízható, a motorja láncos, váltója japánosan precíz pontos. Nem egy szépségdíjas maga a forma, de szódával elmegy kategória.
Típushibák:
küszöbök és a hátsó kerékjárati ívek szeretnek rohadni, másról nem igazán tudok.
Illetve még a benzinbetöltő cső a benzintank becsatlakozásánál is szeret kilyukadni, nekem pont most lett kicserélve vagy egy hónapja, 4k volt egy bontott jó állapotu betöltőcső. Futóműve jól bírja a magyar utakat.
Ha karban van tartva 500 ezret a motorja simán elmegy álítólag. Szóval nem kell félni a 200ezret futott példányoktól sem.
Az enyémben ~180 ezer van de olajat szinte semmit nem eszik egy olajcsere periódus alatt, a motorja is elég kulturáltan csendesen jár, több autószerelő dícsérte már.
Ebből az összeset még japánban gyártották. Most voltam klímát tölteni, ott is megjegyezte egy szaki, hogy a motortér nagyon jól van kialakítva, könnyen lehet szerelni.
Alkatrészárak a kötelező szervízhez:
Mann légszűrő: 3,3k ( de van 1,3k-tól is, azzal sincs különösebb probléma )
Mann benzinszűrő: 2,7k ( ez elég kb 60 ezrenként )
Mann olajszűrő: 1,3k
Japanparts pollenszűrő: 4,2k
motorolaj 3,2 liter kell bele, én 5W40-et használok, de 10W40 is jó.
Most Eneos Hyper Premium 5W40 van benne 6,8k volt a 4 literes
Gyertya: Denso vagy NGK ~500Ft /db hozzá.
Hosszbordásszíj: :típus függő hogy melyikben van 2 vagy 3 , enyémben 2 van. A kettő volt valami 6k (Dayco), most cseréltem márciusban
Szóval nem annyira vészesek az árak.Itt az enyém:
[link]
[link]
[link]
(Nem vagyok sztrítrészer, a szárnyat nem én tettem rá,már így vettem anno, de a leszedésére nem akartam költeni)
Így hirtelen ennyi jutott most eszembe.
-
Stafni
aktív tag
Milyen szintről van szó? A mi házunk olyan 40M körüli értékű lesz. A 11 éves Asrta mennyit ér? Vagy a 10 éves swift? Ugye ez nem megfelelő arány?
Nekem pedig megfelel! 100LE és 8,5-et eszik autógázból. Kevesebbet, mint a swift.
Nincs klíma ami nem zavar, az ABS jól jönne, az sincs. 3 év múlva após megint autót cserél akkor lesz majd egy 5 éves J Astra. De lehet, hogy előbb megunja! Amennyiért beszámolja egy kereskedő annyit nekünk is megér!Én inkább a házra költöm, mert az autóban nem nézem a műszereket és kívülről sem csodálom. Nekem a ház az életművem, ami optimális méretű 4 embernek és nem fizetem ki számlára az összes pénzem. Meg a gyerekek felsőfokú képzése! Az 10 év múlva nem lesz olcsó! Az otthonomban több időt töltök mint a kocsiban, ráadásul jobban tartja egy darabig az árát.
-
Stafni
aktív tag
Azért elolvashattad volna amit írok! Nem 1 autóm van. Amiben a gyerekek utaznak egy 11 éves G Astra. 5 évesen 95ekm-el 1M-ért vettük apóstól. 1,4-ért számolták volna be és úgy volt hogy 1M kp. és fél év múlva a maradék. Aztán nem kért maradékot.
Városon belül vittem őket a swiftben is, ott nem lehet akkorát csattani. Mit gondolsz mi hogy tudtunk életben maradni, mikor a legtöbbnek autója se volt. Vagy trabant, max. LADA biztonsági öv nélkül!
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Október végén szeretnék autót venni, a keret kb 6-700.000 Ft. Sokat olvasgattam fórumokat, és a Totalcar-on a teszteket, így a Nissan Almera mellett döntöttem. Valakinek vélemény a típusról ? Vagy mit tudtok ajánlani ebben az árkategóriában ami megbízható és nem rohad le útközben.
Ezeket néztem ki:
Köszi a segítséget
-
Typhoon47
senior tag
Nah toltam ma egy 1.2TSI golfot bluemotion-t 4,6os átlagfogyival(8k km) főleg város, haversrácé. Hát ez bizony kurva jó
megy és szinte termeli benzint, csodás. Meg is néztem mennyibe fájnak ezek: 4-5 milla. Na most ennyi pénzért azért eléggé fuck you kateg. Mert az biztos hogy nem szebb mint az a KIA amit itt a kollega vett 3-ért, belsőleg meg kifejezetten ronda hozzá képest. Pedig nagyon jó, látszik hogy van mögötte munka és tervezés... kár
-
mokus1
addikt
Én próbálom ezt összetenni magamban de nem megy.
,,Arrébb tolta az autót miközben ráült a kulcsra..." Rollerezett és hosszú nyakú volt hogy képzeljem ezt el?
Elég furcsán nézhetett ki. -
varga911
senior tag
válasz
Typhoon47 #1632 üzenetére
Őszintén, szerinted magától becsukódik egy covertible teteje?
1. Autót kívülről szokás mosni.
2. BMW-nél a váltó előtt van a tető kapcsolója, ergó valahogy bentről hátrafelé kimászva tisztogatott. (?)
3. Gyújtáson kell legyen a kocsi, hogy működjön a tető, vagy ha van keyless entry a kocsiban akkor kulcsról is lehet. Enélkül csak akkor lehet kézzel lehet csukni/nyitni ha valami gebasz van (megáll félúton, szorul stb.) és érzékeli az elekronika.
Szimplán hülye volt. A Darwin díj nyerteseken is nevetek, ilyen aljas nulla ember vagyok.
-
varga911
senior tag
Ezen nevetek pár perce.
Régen volt valami macskás reklám ami keringett a neten, igaz ott siebedach volt a bűnös...
-
kisza25
félisten
válasz
Napfénysüti #1627 üzenetére
ja ezt is mondtad, meg, hogy a régi jobban tetszik, de az újnak javítottak a futóművén és finomítottak a motorján, meg most 4évig ez lesz a legújabb ezért értéktartóbb is,
most költött rá azért, mert gond volt a váltóval, meg a kipufogóval, úgyhogy most marad egy ideig az biztos
Integra: pont ezt mondtam neki, most vesz egy újat 5M-ről indul 6év alatt belehajt 200ekm-ert és az autó nem ér majd 2,5M-nél többet
ezen meg már nem sokat bukik, majd vegyen akkor, mikor már nem kell ennyit autóznia -
Integra
titán
válasz
kisza25 #1626 üzenetére
nincsen értelme.
a legjobb, legmegbízhatóbb autókat legyártottak 2000-ig.
természetesen nem azt mondom, hogy nem jók a mai autók, de mikor 20-30e euro egy középkategóriás autó, ahhoz annyit kell keresni. így nekünk marad ez a kategória, ha nem akarod beleverni magad egy durva hitelbe. és ebben a kategóriában ezek a legjobb autók. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
kisza25 #1626 üzenetére
Lehet csak már nem emlékszem rá. De azóta meg is vetted. Szép autó amúgy a céges parkolóban is szoktam látni egy sárgát. Mondjuk kívülről nekem az előző még egy picit jobban bejön.
Faterodnak meg ha nincs semmi baja a Civic-el nehogy eladja.
Remélem a sajátomat én is még jó pár évig tudom majd használni, párommal nagyon szeretjük.
-
kisza25
félisten
válasz
Integra #1624 üzenetére
ja fater le akarta cserélni én meg lebeszéltem, megnézettem emberemmel akit csak honda Gyulának ismer mindenki
(neki most egy integrája van, nem csak honda fan, hanem nagyon jó szerelő is)és azt mondta, még 250e sima liba, szóval most már szinte one bukó az árán, tökéletes a kicsike, mi a rossebnek cserélje le egy újra mikor évi 35e km-et halad mostanság, hogy 6év alatt beletekerjen 200ekm-ert
Napfénysüti: ezt amúgy egyszer már megbeszéltük Fehérvár környéke adok veszek topikbanmeg azt is, hogy pro ceedet veszek, csak 3hónapja nem vagyok otthon, ezért az adok veszek topikokban nem voltam annyira jelen mostanság, meg a kocsira is vártam 4hónapot amíg megjött
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
kisza25 #1623 üzenetére
6gen Civicből talán az 1.5 volt a legjobb fogyasztás szempontjából de ahogy Integra mondta Sprintmonitoron kell utána nézni a fogyasztásnak. Én az 1.6-ossal olyan 8-8.5 között járok és kb 230k k van a gépben.
Apád akkor velem márka és típustárs is (az enyém mondjuk non-FL). -
kisza25
félisten
válasz
zoo8800 #1621 üzenetére
nekem a ceed eddig (eddig csak 3 tankolás volt mikor mérni tudtam a fogyasztást)6,5 lityis átlagot produkált sok várossal, hegyi utakkal és autópályával, na meg klímával, szerintem ez is teljesen rendben van, kicsit tartottam tőle, hogy többet fog fogyasztani, de hála isten nem az a torkos fajta
Integra:nekünk ez a fajta van 1,4 is 90le, lehet csak fater lába túl nehéz -
Integra
titán
válasz
kisza25 #1619 üzenetére
ezt spritmonitoron kellene megnézni, illetve index jazz vagy hondaforum jazz topicjában a tulajoktól. én mindig maximummal számolok, vagyis csak városi használat. 6-7 liter közé teszem. akkora súllyal, klimával az egy kimondottan jó érték.
6gen civic-kel 6.5 literrel járok csak városban (szintén 1.4 90le), igaz ez csak 1030kg és nincsen klima. viszont óra szerint most lesz benne 200e km, patyolat mechanika és hajtáslánc, szem olajfogyasztás nincsen, semmi olajfolt, tökéletes. minek vegyek másikat? sose fogja ezt tudni.. most lesz vezérlés csere, feszítőgörgő, vízpumpa, meg benyaszűrő, gyertyák, szelepfedél tömítés, összes folyadék, aztán megint 100e km gond nélkül.
-
Xero
nagyúr
válasz
Napfénysüti #1618 üzenetére
Én is így vagyok vele (-3.5 keményen, és hozzá a gumi), bár néhány úton azért cserélnék légpárnásra.
-
kisza25
félisten
válasz
Napfénysüti #1618 üzenetére
amúgy mennyit eszik a jazz ténylegesen, mert fater hondáját (1,4 90le civic)nem bírtuk soha 7lityi alá vinni, teljesen mindegy volt, hogy hol és hogyan közlekedtünk és ezt mondom úgy, hogy 300000 van már belehajtva 12év alatt és mindig tele lett tankolva, tehát nem csak sacc/kb mondom(persze tudom, hogy azóta sok év eltelt, sokat fejlesztettek a motorokon, azért is kérdezem, hogy most hogyan is fogyaszt)
amúgy én nem ajánlgatom agyon a ceedet(nem kapok tőlük jutalékot és minél kevesebb fut annál jobban tartja az enyém az értékét, tehát nekem nem érdekem, hogy mindenki ilyet vegyen), mint mondtam mindenkinek más az igénye és az ízlése, 3millából szinte végtelen variáció van autóvételre, az újtól a 10évesig, a fullostól a fapadosig, van akinek egy suzuki swift is kényelmes és tágas, de ismerek olyat aki most cseréli le a 2éves audi4-est mert kényelmetlen és kicsi, minden relatív...
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Sandrew #1599 üzenetére
Ültél már Jazzben? Zseniális térkihasználású autó, nem kell leszólni hogy kicsi. Megkockáztatom hogy jobban elférni benne mint az agyon ajánlgatott Ceed-ben.
Az viszont tény hogy a Hondák nem olcsók. De ha a fórumtárs azt akar mert méretben neki megfelel na meg lehet kevesebbet is eszik ez a Honda mint a Kia akkor hadd vegye már meg.
Nem kell mindenkinek Passat meg társai méretű autó ahogy valaki ajánlotta.Xero: nekem 215/40 R16 van 4cm-t ültetett futóművel. Vesekövem nem lesz de nincs vele bajom mert piszkosul fekszi az utat.
-
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #1614 üzenetére
az árlistát ismerem, sőt a kategóriában az összes szóba jöhetőét,
meg eggyel lejjebb is, mert rendesen körbejártam a dolgot(2év nézelődés előzte meg a vásárlást)
lehet igazad van és az utastér ugyanakkora, mert a jazz eleje rövidebb, de hiába a több légzsák, ha sokkal kisebbek a gyűrődési zónák, a 2009-esre, van még 1év gari és 2év műszaki, az enyémre 7/4, nekem ezek a dolgok többet érnek, mint a kárpitozott ajtó(skoda fabiában az volt mégis halál kényelmetlen volt az autó)mindenkinek más a fontos,
nekem legyen kényelmes, megbízható, sok év garis és dinamikus ez után jön csak a többi,
persze, ha minden embernek ua. kellene elég lenne egy fajta autót gyártani -
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #1605 üzenetére
Igen ha azokat amiket szeretnék mind belerakom ott vagyok, hogy EX. De még mindig hiányzik pár dolog ráadásul az ajtó még mindig egy darab műanyagból öntött akármi. Itt aztán jön a TX ahol legalább az ajtó nem egy darabból öntött műanyag blokk. Még a Yarisomon is ahova rakoma kezem ajtón ott szövet van. KIAnal ez csak TX esetén.
Itt a hivatalos árlista. Nem véletlen kerül a fulos annyiba amennyibe.
-
kisza25
félisten
-
-
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #1598 üzenetére
klíma: van
4hangszórós USB-s aux-os MP3-mas gyári hifi: van(kiír albumot zeneszámot...)
tempomat lehetne 150eFt-os utazó csomagban akkor már 50eFt al drágább lenne a gép, de azt nem kérhettem bele amúgy a csomag tartalma Tempomat, fényre sötétedı tükör, esőszenzor, ülésfűtés, bluetooth
amúgy nem akarok versenyezni az árral,mert a civic ami egy kategória vele...
amúgy a sima 5ajtós ceed,demég az sw is volt 3,1M ért a szalonban akciósan -
Dare2Live
félisten
válasz
Sandrew #1599 üzenetére
Értelmetlen a kérdésed.
A ProCeed a kicsi és a Jazz/Venga a nagy.
Jazz csomagtere 399liter, Vengae ~410liter.
az ajánlgatott ProCeed csomagtere 380 liter.Elöl mindegyikben bőséges a hely, nekem meg főleg a 180cm@85kgmhez. Hátul pedig ismét csak a Jazz/Vengaban több a hely a beszállást meg ne is említsük.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Honda topik
- Óvodások homokozója
- Filmvilág
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD