Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
válasz
dízelracer #1896 üzenetére
-
kisza25
félisten
válasz
AMD Power #1898 üzenetére
mielőtt vettem a ceedet nézegettem az octavia combi tourt, amiből az utolsó tag jelzi, hogy ez nem a legújabb, hanem a leváltott modell, ez 700eFt-al olcsóbb, viszont csak párfajta motorral kínálják, az egyik ez az 1,6literes, akkoriban olvastam egy tesztet ahol autós újságírók hasonlították össze az új 1,2TSI-t és a régi 1,6lityist, elégé megoszlottak a vélemények,
de végül nálam az ár döntött, több, mint egy millával olcsóbban megvolt a ceed, mint bármelyik másik kiszemelt autó... -
kisza25
félisten
válasz
AMD Power #1888 üzenetére
tudom, de az azt leváltó 1,2TSI azonos ló nagyobb Nm alacsonyabb fordulattól és 5lityi körül eszik, a vw 1,6 lityise még a 2es golf hagyatéka
az lett mindig feljavítva az eu normáknak és javítottak a fogyiján és növelték a pacik számát, előny hogy minden szerelő ismeri minden csinnyát binnyát, na meg olcsó hozzá az alkatrész
mokus1: a külső számomra másodlagos dolog, bár tény, hogy először azt nézi meg az ember, de a legjobb autók nem igazán szépek pl subaru, toyota, land rover....
amúgy volt szerencsém egy gtc-hez annyira nem ment, hogy az szánalom, de cserébe jó sokat fogyasztott,külsőre amúgy tetszik,a pro ceedem hajaz rá egy kicsit, bár szerintem szebb -
-
k.
őstag
Nemár
Nekem tetszik a G. Jó, apukámnak az van, biztos van elfogultság, de akkor is tetszik.
Az F-et sosem bírtam, egy 3as golf mellett röhelyesen komolytalan, de a G már befér a 4es golf mellé.
Nyilván valóan szebb a H és izgalmasabb sokkalta a G-nél, de azért nem mondanám rondának.
Nézd meg mellette a Suzuki Lianát, mindjárt átértékelődik -
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #1887 üzenetére
Nem hiszem, hiszen az is Honda
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #1885 üzenetére
Az kizárt, Honda nem lehet selejtes. Se rossz.
Szerintem parkolj messzebb az európai típusoktól, mert átsugárzik a baj -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #1875 üzenetére
Bakker az enyém selejt lehet mert nem ilyen.
-
kisza25
félisten
a skoda oktavia (fabiaban nincs 1,6)és a golf 1,6 az ősrégi szívó toldozgatása, 105 lovas, menni megy, de fogyaszt is, a fordot annyira nem ismerem, de nagyon sérülékeny, egy újjal benyomható lemezből van (legalább is az újak ), az astra meg csak most kezd jó lenni, régebben nem volt az a nagy minőség
szóval csak ezek közül a skoda oktavia, mert ahhoz olcsó az alkatrész nem fizeted meg a presztizst, de közben vw minőség, megbízható és kényelmes -
kpal
nagyúr
válasz
Dark Archon #1863 üzenetére
Mercedes Vito estleg .
-
Atus85
aktív tag
Segítségeteket szeretném kérni. 1,5-1,7 millióm van autóra. H-astra, GolfV, Ford focus, Skoda fabia? ezek beleférnek az árba? 1,6-os motor jó lenne. És jól kéne mennie(kategórián belül értem).Melyik a legjobb ezek kőzül? Melyiket ajánljátok illetve milyen autó van még ami jó és ez a kategória? Alkatrészben az Opel a legolcsóbb ezek közül?
-
Gebriel
veterán
Ki az az örült aki 1.8T Leonnal járkál?
.......
....tidi tidi tiiiiidi ti-ti-tididi
-
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #1875 üzenetére
Már egy előny, a Leonnal állandóan a kútra járna.
-
Lokids
addikt
Szerintetek melyik kocsit érdemesebb megvenni?
Az egyik: Seat leon 1.8T 2004-es évjárat
Másik: Suzuki swift sport. 2007-es évjárat.
Nagyjából ugyanaz az áruk.
Évi 8-10K km-re. Főleg 2, Néha 4 személyre(nagyon ritkán 5). Városban és 2 város közötti használatra.
A leon nagyobb talán kényelmesebb is, és erősebb. Míg a suzuki se gyenge a 125 pacival, és 3 évvel fiatalabb. Vélhetően olcsóbb fenttartási költséggel. -
Manitou
veterán
válasz
Sandrew #1805 üzenetére
Nekem most ilyen lett a fogyi az 1,4es almerával :
545km / 44,39 liter ----> 8,14 ebből 100km országút, többi 445 km max ilyen 4-5 km-es városi rövidtávazás.
Sokat számít az is városban milyen távon használja.
Nálam full 100% városi fogyi olyan 8,5 liter átlagos használattal, nem tojás a láb alatt üzemmódban. -
dízelracer
őstag
válasz
Dark Archon #1863 üzenetére
Utánfutó?
-
válasz
Sandrew #1859 üzenetére
Semmivel nem lennék vele előrébb raktérben szerintem. Meg a kétajtós (vagy 3) nem igazán családi kategória, de az 5 ajtós sem hiszem, hogy sokkal nagyobb.
mycso: arról volt már szó korábban, az is egy opció
dízelracer: na, hát Dacia-t se vennék, akkor tényleg inkább a Peugeot :-D Egyébként még anno, mikor a Swift-et nézegettem, ültem egy 206 vagy 207-esben, hát az biztos, hogy az volt a legkényelmesebb az összes közül, mintha rám szabták volna a vezetőülést meg minden kezelőszervet. Egyébként nem szándékozom állandóan az utastérben szállítani a bringákat, hanem veszek csomagtartót, de ha pl. 1 bringa kell, mert kiruccanok teljesítménytúrázni, azért már ne kelljen felszerelni még valamit. Bár az is igaz, hogy ellenkező esetben meg a kalaptartót kell kioperálni... miért nem tudnak minden kocsiba olyan kihúzható bringatartót tenni, mint az új Opel... ööö... Corsába? Mondjuk opcióként.
-
dízelracer
őstag
válasz
Sandrew #1859 üzenetére
Az új swift (2005-) elég szűkös. Én nem bírtam beülni magam mögé. Pontosabban be bírtam de csak szétrakott lábakkal és akkor is szűkös volt. Két bringa szállítására az egyetlen alkalmas személyautó a Honda Jazz (a középkategóriás kombikat nem számolva). Azt leszámítva csak egyterűben érdemes gondolkodni. Doblo/Kangoo/Berlingo/Caddy stb... De mivel se, német se francia kocsi nem játszik csak a Jazz marad. Vagy esetleg a Dacia Logan MCV. Lehajtott hátsó ülésekkel a fél lakást bele lehet pakolni, de hát az meg francia/román közös gyermek...
-
AMD Power
titán
válasz
Yushchenko #1852 üzenetére
14l Jézus Mária. Haverom 20 éves Opel Omegája ami 2.0 benzines az eszik városban ilyen 12-13-et.
-
mycso
veterán
válasz
Dark Archon #1849 üzenetére
Tetôcsomagtartóra szerelhetõ bicikliszállító?
-
Sandrew
őstag
válasz
Dark Archon #1831 üzenetére
Új swift? 92le asszem. Nemrég volt anyámnál tesztautónak. Előtte ignise volt lóerőre ugyan annyit tud viszont sokkal kevesebbet eszik, jobban megy illetve ignishez képest csendes.
1,6M-ért 2008 körülit kapsz full extrást automata klímával 8légzsákkal stb...
Illetve bringa szállításra meg vonóhorogra tehető megoldásnál nincs jobb szerintem
-
kpal
nagyúr
(#1853) Dark Archon
-
Yushchenko
őstag
válasz
Dark Archon #1853 üzenetére
Ez egy céges kocsi, néha megyek vele 180-200-at, ill városba 3-asba közlekedek. De alapvetően 7,5 vegyesben tartható.
Hát, én nem teljesen érzem ezt a kocsit, 2 hónapon belül már 2 kisebb koccanásom is volt vele XD Még jó, hogy cascos. -
kisza25
félisten
válasz
Dark Archon #1846 üzenetére
szóval a 2db bicaj minden varia nélkül úgy fér be, hogy pont nem tudod lecsukni, ha a bicaj üléseket leengeded, meg nem olyan nagyok a bringák, mint az enyémek (19-es mind a kettő)
akkor le is lehet csukni, amúgy 140 cm hossz és 90cm széles a csomagtartó,
a kerekek kivételével sima libacsak én ennél lustább vagyok
amúgy nekem 5,5 évig volt meg a fábia (2006-os)nem volt vele semmi hiba, 1,2 12v 64ló, rövid a váltó áttétel és 3000-től megvan a 112Nm nyomaték, kicsit olyan dizeles érzés vezetni, csak komolyabb emelkedőknél tele autóval már necces tartani a 130-at, de nem lehetetlen,
nekem Ausztriában ahol 4-8%-os emelkedőt minden szívfájdalom nélkül belefaragnak a hegybe autópályának, egy megállós fizetős kapu után következik, még gyorsítani is tudtam, de mikorra elérem a 130-at addigra jön a 100-astábla és az alagút,
ue a ceed-el 130 megvan 2-3percel a 100-as tábla előtt
szóval ide kintre a hegyekbe kevéske volt, de otthon nem voltak ilyen gondok és a 65ekm alatt 6-6.5 volt a fogyija, de mértem 5,5-öt is, de az szinte csak 90-110km/h haladás után volt(autópályán végig korlátozások voltak) -
válasz
Yushchenko #1852 üzenetére
14l?
Az nem gyenge
S ezek szerint nem lehet kilátni hátra rendesen?
-
Yushchenko
őstag
válasz
Dark Archon #1842 üzenetére
Én most ilyet vezetek. Hát, tolatóradart vegyél rá
Amúgy nagyon kényelmes kocsi, 1.6-os motorral elég dinamikus. Viszont a fogyasztása nekem ha nem nyomom akkor 7,5l vegyesben, ha nyomom 14l.
-
lorcsi
veterán
válasz
Dark Archon #1849 üzenetére
az univerzálist én is megnéztem 1-2 autón...nem olyan szimpazikus az a hátsó ajtóra felfektetés
oké hogy párnázott, szivacsozott..de akkor sem
-
Manitou
veterán
válasz
Dark Archon #1849 üzenetére
Mi úgy szoktuk, hogy ahol a bringák egymáson felfekszenek oda teszünk párnákat. Első bicaj amikor be van téve, akkor azt letakarjuk egy pléddel, majd jönnek az alátét párnák és utána rá a másik bringa, a kritikus pontokra meg beigazítjuk a párnákat. Még sosem lett semmi baja a bicajnak, pedig már sokszor volt így szállítva, ellenben bringatartós szálításnál már nem egyszer érte ( régebben) "kár" a bringa festését.
-
válasz
Manitou #1847 üzenetére
Jó nektek
Kényszermegoldásnak jó, mert akárhogy vigyáz az ember, hosszútávon összeverik egymást a bringák. Igazából tényleg a vonóhorgos megoldás a legjobb, mert egyszerűen felrakható, egymásról nem verik le a festéket és védve vannak a becsapódó rovaroktól is.
lorcsi: hát igen, utastérben bringákkal egyből csak kétszemélyessé válik az autó. Van egyébként egy univerzális kerékpárszállítóm, amit hátulra fel lehet szerelni hevederekkel, de az sem 2 perc...
-
lorcsi
veterán
válasz
Dark Archon #1846 üzenetére
én is tettem/ teszek utastérbe bicajt..nem kellelmes még első kereket kiszede sem
a vonóhorog tudtommal nem erőltetni meg a szerkezetet, hiszen úgy van feltéve
ráadásul véd is
plusz könnyen hozzáférni így a kerókhoz, egyszerű a pakolhatósága..az autóban meg marad egy csomó tered
a vásárláskor kereskedőtől lehet friss műszakisan kérni és akkor azzal a lendülettel rá lehet pakoltatni a vonóhorgot is -
Manitou
veterán
válasz
Dark Archon #1846 üzenetére
Mi F astra sedan-ba lehajtott hátsóülésekkel kb 2 perc alatt bepakolunk 2 AM Fully-t, mindkettőnek az első kereke természetesen ki van szedve.
-
Nekem mondod?
A Swift-be nem egyszer tettem már be, kezdve azzal, hogy kalaptartó ki, hátsó ülések lehajtása, bringa első kerekek le (egyébként 1db bringa első kerékkel is befér, ha el van fordítva a kormány) és úgy. Tényleg macerás, de 3db(!) bringa belefér, így döbbenve olvasom kisza25 hsz-ét, miszerint a Fabia Kombi-ba nem fér be kettő sem (bár lehet, kerekekkel együtt próbálta). Bizonyos vélemények szerint viszont vonóhorgos autót nem szabad venni, de gondolom lehet rá tetetni utólag, bár macerásabbnak tűnik, mint a tetőcsomagtartó, ahova viszont macerásabb felemelni a bringát + hirtelen nézni kell a magasságkorlát táblákat is.
kisza25: köszi az Octavia Kombi ötletet, megnézegetem!
-
lorcsi
veterán
válasz
Dark Archon #1840 üzenetére
de csomi tartóba eszméletlen fárasztó begyömöszölni 2 bringát
pár hete én is ezen agyaltam és a vonóhorgos a legtutibb hosszú távon ez egész biztos -
kisza25
félisten
válasz
Dark Archon #1840 üzenetére
a skoda fabia kombi nem rossz ötlet,de az sem egy erőgép és bár tágas a csomagtere és olyan hosszú, mint egy alsó közepes, de ezért a hátsó üléseken elég kicsi a lábtér, bár 14alatti gyerekek simán elférnek, 2db bringát meg nagyon nehezen fogsz belegyömöszölni, nekem sikerül ugyan,de akkor nem lehet lecsukni a hátulját, viszont soknál van tetőcsomagtartó előkészítés,
viszont olcsón lehet kapni az oktavia kombikat is ami jóval nagyobb viszont súlyra ua és árban 2006/7-es modellek közül válogathatsz, igen sok van belőlük,
ha egy kicsit visszaolvasol szerintem az ignis/dobókoskáról leteszel, -
válasz
Dark Archon #1840 üzenetére
Egyébként ilyesmi felé húz a szívem, de 1.4-esben is elég :-) Azt hiszem, gyűjtögetek még...
-
Xero
nagyúr
válasz
Dark Archon #1840 üzenetére
307-est én sem kedvelem (206 tulaj vagyok 5 éve, lassacskán meg BMW ha minden jól megy), de az 1.6HDi egy piszok jó motor. Alig eszik és húz mint a barom.
-
válasz
Yushchenko #1835 üzenetére
Nincs kizárva, hogy egy Ignis lesz a vége, csak hát az sem a bivaly motorjáról híres.
Xero: szép, szép, de egy kollégámnak is az van és horror összegekért viszi javíttatni. Persze nem feltétlenül van ez így minden Peugeot-nál, de... neeeem
GIJoe: hát nagyon úgy látom, ennyiért álom marad a dolog. Túl sok km van már bele tolva, ki tudja mi baja lesz...
lorcsi: igen, igazad lehet, csak ahhoz nem árt egy vonóhorog meg egy olyan széles autó, amin nem lóg túl a bringa
-
Rick4
félisten
válasz
Gebriel #1826 üzenetére
Én is féltem tőle, főleg a befoglaló méreteim miatt, de meglepően jó, elférek rendesen igaz az első ülés és a hátsó üléslap között van 5 cm, de úgyis ketten megyünk vele. Van benne klíma, elektromos cuccok, enél kül meg se vettem volna, és ami a lényeg, állítható gerinctámasz. Dodgemes érzés, de nekem tetszik, nem fáraszt. Majd ha megunom, veszek nagyobbat, addig meg hadd gyűjlön a pénz a dobozban.
-
lorcsi
veterán
válasz
Dark Archon #1831 üzenetére
ha bringát szállítasz nincs jobb mint a vonó horogra szerelhető változat
-
zoo8800
veterán
válasz
Yushchenko #1835 üzenetére
A dízel Fabia viszont 3 hengeres.
-
Yushchenko
őstag
válasz
Dark Archon #1831 üzenetére
1.4-es fabia 4 hengeres amúgy.
Nem lesz egyszerű dolgod, suzukin kívül nem fogsz más japán autót kapni ennyiért. -
GIJoe
addikt
Ez csak egy tipp, de amit írnak jónak tűnik...
-
zoo8800
veterán
válasz
Dark Archon #1831 üzenetére
[link]
nem kombi, de elférnek a bringák -
Xero
nagyúr
válasz
Dark Archon #1831 üzenetére
-
Üdv,
Gondolkozom egy új autó vásárlásán, de gondban vagyok. Jelenleg egy Swift 1.3 GC Cool II tulajdonosa vagyok. Azt gondolná az ember, hogy ennél csak jobbat lehet venni, de a nálam töltött 6 éve alatt - a 10-ből - tényleg csak a benzint kellett bele tölteni, meg a kopó alkatrészeket, szűrőket cserélni, ill. most a kipufogót, s szeretném, ha ez a tendencia az új kocsival sem változna.
Kombiban gondolkozom, mert relatíve gyakran szállítjuk a bringáinkat, s nem ártana, ha végre egyben beférne hátulra. De amennyiben előnyösebb egy sedan, nem kizáró ok és veszek egy tetőcsomagtartót, de a lényeg, hogy ennek már családi autónak kéne lennie.
Főbb szempontok:
- olcsó fenntarthatóság
- alacsony fogyasztás (benzin / diesel - mindegy, de 7l városban jó lenne)
- japán márkák előnyben, német kizárva, francia meg végképp nem kell
- 2-3-4 éves használt
- légkondi (manuális is jó)
- ne legyen olyan lomha, mint a Swift; mondjuk az érdi emelkedőn menjen már fel 4 emberrel és pakkokkal 130-cal (vagy ezt más kocsi sem tudja ennyiért?)
- mindez ~1,6 millió Ft-igAz egyetlen "német" márka, amin elgondolkoztam a Skoda Fabia Kombi 1.4, de a 3 hengert keveslem.
Előre is köszi!
-
Kickass
őstag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
hobizoli #1825 üzenetére
Nem tudom, nálam minden autó extrém fogyasztásokat tud, pozitív és negatív rekord ügyben is. Egy E38 750iA-val, VÁROSBAN 13.3literes átlagfogyasztás produkáltam, de sikerült a 39literes átlagfogyi is. Szerintem, ez iszonyatosan lábfüggő. Nálam a WagonR+ 6.5körül eljárkál, persze, be tudok nyeletni vele akár 12litert is, ha arról van szó. Van egy barátom, ő a rekordtartó, egy 1.7es 90lovas turbódízel Citroen BX-el, rendszeresen tudta a 3.2-3.4literes fogyasztást. Bár ezt főleg használt étolajból, meg fűtőolajból. Gyakorlatilag, még az LPG-nél is olcsóbb, néha 0ft/100km. Bár, körülményes. Szóval, ezzel csak arra akartam célozni, hogy mindig vannak extrém dolog, de az én meglátásom, és tapasztalatom szerint, minden autó képes szinte már hihetetlen, és nevetséges alacsony fogyasztásra, és extrém magas fogyasztásra is. 99% Hogy a PGT-vel is el lehetne szüttyögni 6-7literrel, bőven, vagy még kevesebbel, csak kinek van hozzá idege?
Ez is olyan, hogy mindenkinek van olyan ismerőse, akinél hetente szétesik a suzuki, és olyan is, aki 5év alatt, egy izzót sem cserélt a citroenjében.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
dízelracer #1822 üzenetére
Futár autó, ez elmond szerintem mindent. Errefelé a futár literes suzuki is 8-9et eszik, a futár 1.3as Favorit meg 12-őt
-
dízelracer
őstag
-
Rick4
félisten
válasz
Gebriel #1811 üzenetére
Hja.
1.2 8v LPG...
bár most Debrecenből Egerbe kissé sietősre sikerült az út:Mycso: Mivel szinte minden nap tankolok, elég nehéz nem vegyest írni. Tegnap Szeged Pest- Szeged, ma Szeged- Debrecen- Eger, lehet itt alszok, ha mégse, akkor még egy Eger- Szeged is meglesz.. ebből szrinted hány km lehet a városi rész? 30? Ki se derülne ott mennyit eszik, de 2-300km után a fedcomp nem nagyon indul meg városi üzemben, ha erre gondolsz...
Még augusztusban volt 220km színtiszta városom, akkor 15.5-öt írt ki a comp, vagyis 6.5litert kért. -
VR6-Fan
veterán
válasz
Napfénysüti #1812 üzenetére
az szabály ellenes is, elv azt se veheti le a rendőr, mert egyszerűen nincs jogköre megállapítani még ha az tényleg nyílván való is, de lehet hogy van nekik a foliára kivételesen egy kis kapu.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
zoo8800 #1793 üzenetére
a tényen nem változtat, de rendőr nem veheti el a forgalmid, nem kaparhatja le a matrinyákat és nem nyithatja fel a kazán fedelet, csak ha alapso gyanuja van (
) hogy lopott lehet a gépjármű vagy valamilyen bűncselekménybe résztvet.
ha valami baja van akkor elküldhet hivatalos NKH-s vizsga állomásra.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zoo8800 #1793 üzenetére
En nemtom emberk mit szemvednek a xenon miatt egyesek annyira, de beallitva a fenyszorot teljesen jo az. Beallitas nelkul a halogen is vakit, abbol is van legalabb annyi.
Nekem is volt bent, de odalltam a falhoz vele, es beallitottam egy kicsit lefele. Akit az vakitott az belemagyarazta, mert felismerte a jellegzetes szine miatt, mivel en direkt szembol leguggolva a fenyszoro magassagaba is lefenykepeztem es nem vakitotta el a gepet, nem ment el a feheregyensulya a kepnek egyatalan. Ez csak azt vakitotta volan a kocsijaban ulve magasabbol nezve, akinek amugy is szemtengelyferdulese van, de az inkabb menjen orvoshoz kotekedes helyett.A masik ijen mu-szenvedes, hogy de engem a kodlampa elvakit. Hat a gyari kodlampa az eleve boka/sipcsont magassagban van es 5fokban lefele vilagit, ha a gyari lokoben van, es nem volt rommacsukva a kocsi. Hat akit az is vakit, az akkkor lehet, ha:
-az auto torve volt
-illetonek baj van a latasaval -
hobizoli
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Honda topik
- Óvodások homokozója
- Filmvilág
- További aktív témák...
- Li-Ion 18650 cellák, Samsung, LG, stb. Akku pakkok készítése!
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Autós tükörre rögzíthető kamera rendszer - komplett - csere is
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Mapei Keracolor fugázó anyag eladó több színben is (bontott)
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- PS Plus előfizetések