Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lokids
addikt
Elvagyok keseredve. Nem lehet kapni normális erősebb fajta kocsit jópénzért.
Leon/toledo/octavia 1.8T még 8-10 évesen is nagyon drága.Néztem még, hogy renault lagunából is volt erősebb fajta, de azt nem emrek venni. Rossz a híre.
Lehet mégiscsak marad nekem a swift sport... Az viszonylag fiatal és 1.7-2-ért már lehet kapni.
-
Zewa
senior tag
válasz
dízelracer #990 üzenetére
Be kell látnod azért hogy az LPG erős alternatíva.
Hivatalos, fizetős, LPG kitiltós mélygarázsban kétszer voltam de az is Jürgenisztánban ahol nem voltak kitilva a gázos tütük.Számomra ez nem indok.
Sok újabb autóban csak defektjavító kence van, pótkerék nincs vagy feláras. No.. ott sem lettek még öngyilkosak az emberek.Mondom ezt úgy hogy első autónak legszívesebben egy 1.9TDi-vel járogatnék mert nekem elég illetve olcsó'é van bele a Züzemanyag.
Guri1885: 1.4-es Szívó döbbenet?
-
koxos:8]
senior tag
Én holnap megyek nézni egy gyárilag gázos octaviát 2008 12. havit.
Majd megnézem, hogy mit tud a gázos motor.
Elvileg 27000 van benne, és az újabb kaszni. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
lollerblade #992 üzenetére
"Véletlenül" elírták egy csöppet.
-
runner 125
nagyúr
válasz
lollerblade #992 üzenetére
Inkább 130, de korrektnek tűnik.
-
dízelracer
őstag
válasz
lollerblade #992 üzenetére
Kizárt.
-
Yushchenko
őstag
Amúgy ma hallottam a rádióban, hogy kötelező lesz a műszaki vizsga gáztartály beszerelésekor...
-
lollerblade
csendes tag
13000 km ???
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #990 üzenetére
Eza potkerekmania mar-mar beteges szinteket er el.
Amibne gyarilag csak derfektjavito keszlet van ott mia helyzet?
Meg mintha nem lenne gumis kb akarhol.Hova allhatok meg hova nem kb leszarom, ha lukas a benzintank abbol is kifolyik a benzin es begyullad, ha vki ego csikket dob bele.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #988 üzenetére
Telen lassan melegszik be, kormol, büdi, es a modern precizios diizelek meg tele vannnak szopofaktorkkal.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #976 üzenetére
A dizel nem egy fajta kompromisszum?
-
hobizoli
nagyúr
Többlet üzemanyaggal csökken szabad oxigén mennyiseg, és ezzel csökken a kipugázhőmérséklet, simán le lehet vinni benzinnel is 700 fok alá padlógáznál
Ugyanezt a csinálják az ECU-k is, amikor becsörren a benzinüzemben a motor, egyből ráad üzemanyagot, hogy hűtse meg egyben elbutítja az előgyújtást isEgyébként benzinüzemú autóban is lehet 950 fokos a kipugázhőmérséklet és akkor elolvad a szelep-szelepülék meg a dugattyú benzinnel is olyan kocsiban, amiben sosem volt LPG. Szegénykeverékes üzem hátulütője, meg nem is harap úgy, és előnye, hogy nem is eszik annyit.
Főleg turbós autónal lehet ebbe könnyen belszaladni, ahol a levegőmennyiség az égéstérben változó. Egyik injektor jobban eltömödik a kosztól, és nem ad be elég benzint az égésterbe a nyitási idő alatt, és máris hellóbelló padlógáznál, amikor betölt nyomásra a csiga és eleve AFR 12-re dúsítva kéne az anyag nem jön elegendő, úgy átég a dugattyútető, mint a szar, szó szerint lefolyik a gyűrűknél az aluminiumtető
[link]
[link]
Van is egy régi mondás erre:
The engine loves the rich mixture.Úgy kell beállítani, hogy még ereje is legyen, de pont ne legyen baja tőle. 16:1 AFR felett mar erezhetoen gyengul az auto, mondjuk nem eszik meg gazt adsz nem is ugrik "úgy", de lehet arcolni, hogy enyim csak 6.2-t eszik bi-bi-biiii, nem 6.7-t.
Pesze ehhez látni is kéne a AFR-t végig...Sok szabad levegőnel (oxigénnél) az játszódik le, mint amikor a parazsat megfújatja a kovács, és a sárgán izzó parázstól átvett sok hő miatt a patkó is sárgán fog izzani, és ezzel alakíthatóvá válik, mert melegebben csökken a mechnikai stabilitása. Ha nem fújatná meg akkor hidegebb lenne, és sokkal jobban kéne ütnie. Melegen viszont a kisebb erőhatás is jobban hat rá.
Amúgy léteznek hűtött kipuffszelepek is,egyátalán nem új dolog, huszonharmincéves mutatvány a szeria utcai autókban is, csak egyes fillérbaszó gyártók leszoktak róla, mert "drága".
-
Yushchenko
őstag
Hát igyekszek, csak az a baj, még van céges autóm.
Nagy bajban vagyok amúgy, ezt a kocsit vettem meg: [link]
De ezek alapján nem tudom kitölteni a biztosítós papírt:
A gépjárműben van indításgátló? - gondolom ez az immobiliser
A gépjárműben van riasztó berendezés? - gondolom tudnék róla ha lenne XDA metál fényezés különlegesnek számít?
-
giigz
veterán
válasz
Yushchenko #983 üzenetére
Tolj le vele gyorsan pár száz km-t
-
Yushchenko
őstag
Na, megvettem a fabiat
-
mokus1
addikt
válasz
dízelracer #976 üzenetére
Ez ferdít.Ha belemokolod a gázt az autóba és kapcsolható a benzin/gáz akkor szerintem bemehetsz ha benzinre kapcsolsz.
-
Dare2Live
félisten
Van "gyári" lpgs Yaris. Aban valójában egy LR rendszer van és egy modositott ECU. A kocsi pedig 80-90%gáz 10-20%lpgvel megy.
A probléma, hogy ilyenről kb hírből se hallottak a hivatalos! LR (LandiRenzo) márkaképviseletnél. (Pécsen mentem be anno ~féléve)szerk: Egyetlen egy van amúgy tuti MOon, Olasz importbol. [link]
Amúgy egy örök vita, hogy a magasabb égéshő vagy az lpg légnemüsége miatt jön elő a "Valve Seat Recession" kb minden kis (2000ccm<) alatti új Japán/Koreai modellen. De pl TSIk se bírják a gázt sött az újabb Ford benzinesekről is olvastam hasonlókat(ha jól emlékszem 1.6os mociról néztem infót).
-
dízelracer
őstag
válasz
hobizoli #975 üzenetére
Ja igen nehéz felfognom. Akárhogy is ragozzuk a gázüzem csak utólagos belemókolás a gyári technikába. És akkor választhatsz, hogy vagy csomagtartód nem lesz vagy pótkereked (tudom xy éve nem kaptál defektet kár, hogy ez semmit sem változtat a lényegen), plusz zárt helyekre be sem mehetsz a kocsival. LPG-s kocsival mindenképpen kompromisszumokra vagy kényszerítve egy sima benzineshez vagy dízelhez képest.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #973 üzenetére
Ez beallitas kerdese, irtam mar, csak lathatoan igen nehez felfognod.
-
koxos:8]
senior tag
válasz
dízelracer #973 üzenetére
Ezeket a gyárilag gázos octáviákat, hogy csinálják?
Szval ugyanannyi gari van rájuk mint a simákra? -
dízelracer
őstag
válasz
Atomgeszi #971 üzenetére
"Két éve a motor kicserélve"
Gondolom amikor a mérnökök ezt a benzinmotort megalkották nem gázüzemre tervezték. Hogy azzal is üzemeltethető az csak egy dolog. A gáz bő ~150 fokkal magasabb hőmérsékleten ég el mint a benzin. Ez hosszútávon kétlem, hogy nagyon jót tenne a szelepeknek... mod: Áhh hülyeség, hiszen köztudott, hogy egy gázautó sosem romlik el.
-
Atomgeszi
nagyúr
Meg már második motorcsere... Nem tudom. Nem akarok felülni a szopórollerre. Ha itt lenne közelbe már rég elmentem volna megnézni, de sajnos ország másik végébe van.
Meg ahogy nézem ez a központi injektoros motor lesz. 90 lovas csak. 16 szelepes jobb lett volna(bár gáz szempontjából fene se tudja melyik bírja jobban , ha már motorcsere meg minden). -
Atomgeszi
nagyúr
[link]
Erről mi a véleményetek? -
koxos:8]
senior tag
Néztem a C kategóriás merciket és a 3-as bömbit is.
Jól néznek ki, és bele is férnének az árba, 2-3 éveseket néztem, de a szerviz miatt nem biztos, hogy jól járnék velük.
Haverom vett egy lve egy x5-öt 4,5-ért, már 9-ben van neki.
De mint tudjuk hülyeségre nincs gyógyszer, lehetett tudni, hogy szopó lesz az a kocsi. -
mokus1
addikt
Én pont tegnap láttam őt a kis Vespával. Meg is jegyeztem hogy jó nagy paraszt pedig eddig szimpatikus volt. De ha ő kis ivbe jobbra fordul ki egy babakocsis és gyerekkel sétáló nőt nem enged át a zebrán jöhet felőlem fehér lovon is de engedje át.Na ő inkább nyél gázon elment a kis pöcsköszörűvel...
-
zoo8800
veterán
-
slett27
addikt
Opel Astra G téli gumi (Nokian) 185/65 R15+felni
Ezt szeretném eladni, de sehol nem viszik el. Sem vatera, sem hasznaltauto. Kérlek adjatok tippeket.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Napfénysüti #957 üzenetére
..lehet, csak szimplán ILI-564 volt és a nejnek nem tetszett, mert a férj pont egy Ilivel csalta meg.
-
Yushchenko
őstag
válasz
Napfénysüti #957 üzenetére
Nekem is hasonló reakcióim voltak, gondolhatod.
Remélem az eredetvizsgán kiütne ha probléma lenne, külön a kérésemre skoda márkaszervizbe megyünk...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Napfénysüti #957 üzenetére
Tök tipikus, ugye?!
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Yushchenko #956 üzenetére
Egyedi rendszám egy 1.2-es Fabian?
-
Yushchenko
őstag
-
koxos:8]
senior tag
Fateromnak egy 2,5 éves Superb-e van, azért néztem az octáviákat, mert ugyanolyat nem vennék családon belül.
Azt is itt kérdeztem még, fél éve vette meg azóta semmi baj nem volt vele.
Igen azt Én is néztem, hogy nagyon jól néznek ki 18-as kerekekkel, és egy komolyabb felnivel.
A sima octáviától gondolom ez sem szerviz igényesebb.Árban mondjuk nincs nagy különbség az rs és a superb között. -
Zewa
senior tag
válasz
koxos:8] #951 üzenetére
Jóbarátomnak van egy 2008-as dízel RS-e. Ugyebár alapból 170paci az ővé kapott egy egyedi programot illetve nagyobb befecskendezőket. Fogjuk rá hogy megy.
Az elmult egy évben nem votl vele probléma. Patent autót vett, biztos 62e km-el. Jól összerakott kocsi de a 18"-os kerekekkel iszonyat kemény.
1.8T-s RS-re gondolsz? Gyári gázról én nem tudok de ezt a motort el-el gázosítják.
Rosszat még nem ahllotam vele kapcsoaltban. Benzin átlag fogyija olyan 11-12liter.Yushchenko: Látom kötöd az ebet a karóhoz miszerint 1.4 lezabálja a gatyádat.
Alig fogyaszt többet az 1.2 12vnél de te tudod. lelked rajta.lollerblade: Mik a feltételek? Olcsó fenntartásS? Fogyi? teljesítmény? ....? Méret?
Amugy Swift! -
lollerblade
csendes tag
Hali!
350-400e Ft környékén milyen autót ajánlotok?
-
koxos:8]
senior tag
Az octávia RS-ről mia véleményetek?
Mennyire pörgős kocsik, illetve minőségben milyenek?
Van belőlük gyári gázos változat is? -
Tamoo
nagyúr
válasz
Yushchenko #945 üzenetére
Ilyen árban még a ford fiesta is jó alternatíva szerintem.
-
Dare2Live
félisten
Meg kell tanulnom elvonatkoztatni a lábamtól.... ugye sprit szt az átlagfogyi 6.2 mig ugye nálam....
az elmúlt hónap így alakult. Benzines nem dizel....
31-Jul 460 19.11 4.15l/100km Shell Székesfehérvár 379.9 7259.88
11-Aug 716 30.37 4.24l/100km Shell Székesfehérvár 376.9 11446.45
19-Aug 782 33.95 4.34 l/100km OMV Szekesfehervar 374.9 12727.85 -
Dare2Live
félisten
"régi 1.6 10L LPGt bedob Régi 1.6 micsoda? Astra 8 szelepes vegyesben 6.5 alatt, ebből lesz majd 7.5 l lpg. Hol van ez a 10-hez képest?"
VW volt amugy nem mindha nagy difi lenne. spritmonitor szerint inkább 7.5-8l. gáz az +20% Máris 9-9.6lnél leledzünk.
Az új 1.2TSI azonos használat mellett Polo régi Astra összevetésben mert bodé méretre kb ~15-20%al eszik kevesebbet. +ugye gázból +20% kell.
Eközben gáz ~40%al olcsobb. Eközben ugye az 1.2TSI egy nagyon kellemes moci. És akkor jön a Német és baromira nem fogja érdekelni, hogy évi 2000eur helyett 2200at tankol. 2000eur a havi nettoja és akkor átlagosan keres, nincs jó diplomája, semmije... csak tisztességgel dolgozik.
más: Voltam buliban 3.5éves Passat 190.000kmel. Ha jól emlékszem PD elem megmurdált. DE VW garanciában cseréli mert végig szakszervízbe volt szerizelve. Mondhatni korrekt.?
-
Dare2Live
félisten
válasz
Yushchenko #943 üzenetére
Ahoz, hogy ez az 1.4es Fabia 8l+t egyen igencsak ki kell nyomni a szemét.
-
Yushchenko
őstag
Nyilván nem fogok 5L-el járni, de ha már 6,5-re kijön az már jó lenne. Meg utána menne bele a gáz
Csak azért egy 8-9L-es fogyasztásnak nem örülnék annyira.
Amúgy beszéltem az előző linkben említett kocsi kereskedőjével, azt írta újra volt fényezve a motorháztető... félek megtudni, hogy miért lehetett ez.
Swift nem jöhet szóba a gázosítás miatt.
-
Zewa
senior tag
válasz
Yushchenko #941 üzenetére
Szerintem azért az a 8-9l kicsit túlzás. Max ha nyomod neki és vagy tél+ város.
Itt nézz körül.Maximum 1l lehet a difia 2 motor között. Ezek szerint átlagban inkább csak fél.
Hidd el nem bánod meg azt a kis plusz lovat városon kívül és/vagy csomagokkal, utasokkal.
Előzésről és egyébb huzosabb helyetekről nem si beszélve. Szerintem.ps.: Szerinted fogyiban mekkora különbség van a 2 között? Nehoyg azt hidd hogy 5literrel fogsza városban járni az 1.2 12V-vel.
Swift III nem játszik? -
giigz
veterán
válasz
Yushchenko #936 üzenetére
1.4-es motornál kisebbet szerintem ne vegyél.
-
jasszer
őstag
Ha egy autón gyárilag nincsen vonóhorog, attól még egy típusazonos bontott gépről rá lehet rakni egyet minden további nélkül? Ti mennyit adnátok egyébként egy használt/bontott horogért?
-
Zewa
senior tag
válasz
Yushchenko #936 üzenetére
Km állás szerintem kicsit csúsztatott. Emeletett elég egyszerű modellról van szó.
Ennyiért szerintem jobbat is találsz.Ehhez pl mit szólsz?
-
Yushchenko
őstag
Erről mi a véleményetek: [link]
-
Xero
nagyúr
válasz
szőröscica #933 üzenetére
Miskolcon mind a három taxi társaság flottájában van bőven ilyen futásteljesítményű gép, jellemzően öreg Mercik és első generációs Octaviak. Azon kívül, hogy nyüszögnek nem sok semmi bajuk van.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #924 üzenetére
Ültem a múltkor egy Octavia taxiban, 937 ezer km volt benne!
-
zsid
senior tag
válasz
runner 125 #929 üzenetére
Miért sok ? 880k km,taxi, tehát állandó város, rendszám alapján görög, biztos klímázik is( mondjuk jelölve nem látom )..
-
jasszer
őstag
Köszi, jó ez az oldal.
Igazából nekem a szívó is megtenné, mert a város szélén járnék vele, illetve évente 2-3* nyomnék vele egy 1500 km-es utat, rajta egy trailerrel, 3-400 kilóval terhelve, szóval nem bánnám ha lusta lenne.P.S.: mondjuk ilyen futásteljesítmény mellett nem csodálnám ha dőlne belőle a gázolaj orrán-száján.
-
zoo8800
veterán
-
mycso
veterán
válasz
neduddki #914 üzenetére
Jó, ok az általánosítást leírtam mire értettem.
Nekem a felújított csúcsaim már futottak majdnem nyolcvanezret, egyelôre mûködnek egyébként cégtôl függôen 1-2 év garral újítgatnak fel, tehát ha már 2 évet tökéletesen kibír (nagyobb futásnál), akkor az már jó.
Egyébként az enyémben most van 292k. 220k km körül voltak a csúcsok felújítva, szivattyú, turbo, lendkerék, kuplung, stb az még gyári.
-
neduddki
nagyúr
HI!
csak az elofordulo hibakat irtam le semmi mast az ismeroseimnel
ronot nem tom ,mert gyak nincs az ismeretsegi koromben dizelben szemejjautoban / dekivancsi lennek, hogy ezek a felujitott joszagok meddig birjak /turnyo nem/?:- )/
kuplung-lendkerek: kedvenc docensem foleg nagyfalusi hasznalatban az elso garban 80Mm a masodik 160Mm, /de ott csak kuplung, mert megprobalja hatha nem kell lendkerek, amugy jo pen volt mert aszonta, hogy a mazda es a luk kod ismegegyezik, az ar meg vmi felar:- )/, Baltinal is <150Mm alatt gyutt el a csere /Balti massza vissza es meselje ne en irkaljak attetelesen/
parancsolj:"Jajj, már megint ez a sok általánosított akármi" ez a tenyeetl esmerve hujjesegudv
neduddki
-
mycso
veterán
válasz
neduddki #911 üzenetére
Szia,
Picit elbeszélünk egymás mellett. Illetve nagyobb részt meg egyet értek azzal amit írsz.
általánosítás: pedig errôl van szó, mert mindenki nagyáltalánosságban leírja az összes elôforduló dízel hibát (amikkel természetesen tisztában vagyok, kössz nem kell utánaolvasnom) az tény, hogy vannak ezek a hibák, csak picit túlzó mikor sokan úgy állnak hozzá, hogyha dízelt veszel ez meg az a hiba lesz és beszopod, csak egyet felejtenek el, hogy ez a 3-4 általánosnak mondható hiba azért nem együtt jön/nem egymás függvényei, és azért jelentôs km futás után jelentkezhetnek csak
alkatrészek-felújítás: asszem az elôzô oldalon írtam (csak dci-krôl tudok írni, mert azokkal van nagyobb tapasztalatom, de nagyjából így van ez a többinél is) csúcsokat 20k környékén újítanak, lendkereket 30k-tól, turbot egy rommá ütöttet 100k-ból, foglalkoznak szivattyú felújítással is errôl nem tudok árat.
ja igen lendkerék: ugye írtad, hogy sok esetben komplett kuplunggal jár együtt, igen így van, viszon ez már olyan futásnál vsn, ahol már általában a kuplungcsere is indokolt, tehát ez nem mérvadó
céges dízel-gázos: igazából ezt csak költôi kérdésnek szántam...
és természetesen olvastam, hogy írtad van sokat futott gázos autós ismerôsöd, tehát megköszönöm ha majd beszámolsz rólaés még két dolog a végére: még mindíg nem találom sehol, hogy hol írtam hülyeséget és azt sem látom sehol, hogy hol kezdtelek el sértegetni, majd esetleg erre még rámutathatnál.
-
neduddki
nagyúr
!HI
parancsolj a hujjesegeid:
"Jajj, már megint ez a sok általánosított akármi...ezen már túlvagyunk" az hogy lusta vagy utannaolvasni az em az en bajom
"egyébként az összes alkatrészhez, amit leírtál létezik javítókészlet/fel tudják újítani, egy új árának a töredékéért, tehát....meg azért nem 2030k km-ről beszélünk, hanem százezrekről!!!)" mutass ra peldat mert sem a lendkerek, sem a befecskendezokhoz semmifele felujito kit nem volt, hanem v. uj /kuplung (aszem luk/ v, bontott volt /befecskendezo: ~360, nagynyomasu ~700(szerencsere Baltieba eddig meguzta) de minez leirva mazda totyik.../
"Valamiért szinte az összes céges autó dízel, nem igazán tudok gázosról....pedig ha valamibe, azokba megérné. Hiszen újonnan vásárolják őket, tehát a dízel mocis árából meg is lenne a benzin+gáz, illetve "elvileg" nem kellene félni az idő előtti meghibásodástól, ja és ugye "elvileg" jobban is fogyasztana..." kaptal ra valaszt, hogy miert nem, mert nem engedetik meg magknak, hogy kizarjak jo par hejjrol az autoikat /volt karos cimboram mondta, hogy ok szivesen nyomnak, de nem megengedheto/
sertegetest Te kezdted, en aszittem lehet Veled ertemsen beeszlni, de ugy tunik nagyon tevedetemudv
neduddki
-
mycso
veterán
válasz
neduddki #904 üzenetére
Gondolom tudsz olvasni/szöveget értelmezni. Mutass rá, hogy mi volt a hülyeség abban amit leírtam.
Nem védem a dízeleket, hanem a gázosok tudására vagyok kíváncsi, mint kiderült abból amit leírtam. (sôt világ életemben a dízelek ellen voltam, csak ezt sikerült nagyo jó árban megvenni)Az, hogy utalgatsz az elôzô hozzászólásodra, még nem változtat semmin, nem lesz nagyobb az információtartalma.
Illetve látom csak a sértegetés megy, illetve menne kevesebb sikerrel, mind1, majd fenôsz egyszer.
-
neduddki
nagyúr
HI!
aaaa, bocsanat, csak aszittem normalis a kollega, de szinte egy hatakmas szenmellenzohoz van szerencsenk:- (((
errol jut eszembe az egyik totoyas akinek a dizelerol megemlekeztem: 1 evvel az ominizus balhe utan kozolte, hogy a totoya az totoya neki erre az otora meg soha egy fiker se kelet koteni, aszem jo parhuzam...udv
neduddki
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
Yushchenko #902 üzenetére
A kormány anyaga finoman szólva is szar.Nem kicsit nagyon.Nekem olyan helyen málik,ahol nem is suti a nap,nem is fogdosom sokat.Legalul.És ezt 2 éves korában már elkezdte... keress bőröset,az frankó.
A motor hangja normásli varrógéphang.Ezen nem kell meglepődni.Képről jól néz ki a kocsi,bár "alap" mivoltához képest drága... szerintem. -
neduddki
nagyúr
I!
hol van altalanositas??? ha kicsit benne lenne a dologban akkro latnad, hogy amit leirtam az mind a kornyekemen elofordulo dolgokrol szol meg is neveztem, hogy hol irtam rola, tehat ha venned a faradsagot es nem csak irogatnal akkor most nem irtal volna hujjeseget
ha esetleg elsolvastad volna a ps akkor ott van, hogy /ha a fonok hasonlo tempoban szalad ki megnezni a mamat, akkor hamarosan kiderul, hogy/ 150Mm-ig mijjen kotsegek vanna, azert ennyi mert-e korul szokott kocsit cserelni
ceges autok jo reszenel pedig ugyanaz a visszatarto ero mint nalam:- ( /ha szinten elolvastad volna akkor tudnad/
Neked dizel joszagod van ezert azt veded koromszakadtaig es meg nemjuttoal el odaig /mint itt sokan/, hogy nem egy udvozito megoldas van, hanem tobb ami kozott erdemes merlegelni.udv
neduddki
-
zoo8800
veterán
válasz
Yushchenko #902 üzenetére
Én 187 cm vagyok, és simán elférek egy kereklámpás Poloban. Elöl nagyon kevés autóban nem lehet elférni. Ha nem kényelmes a kocsi, keress másik típust.
-
Yushchenko
őstag
Na, megnéztem ma ezt a fabiat. Ezt végre nem egy útszéli nepper árulja. Végre segítőkészek voltak ez eladók: szó nélkül indították a motort, kapcsolták be a klímát, nyitották ki a motorháztetőt, ajánlották fel, hogy elvihetem a skoda márkaszervízbe.
Gondolom 1.2-esnél normális, hogy indításnál olyan hangja van, mint egy... hát elmondhatatlan. És persze utána se egy leányálom de az már lényegtelen.
Viszont a gond az, hogy a magam 190cm-ével és 110kg-ával már kicsit szűkösnek éreztem... a kormány állítható, abba nem akadok bele, de mintha a lábamnak nem lenne annyi helye. Vezet itt magas ember ilyen autót?
Árhoz hozzá alkudtam egy friss műszakit, meg az eredetvizsgát... Sovány vigasz, mert téligumi van rajta, szóval egyből gumicserével kell kezdenem.
Mi a véleményetek? Megéri, nem éri?
Ja még annyit, hogy a kormány kopottas, de máson nem vettem észre problémát. -
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Ime mit szeretnek:min 2001-es evjarat, diesel, keves fogyasztas, nagy csomagtarto, olcso fenntartas, max. 4000 euroig.
Koszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- Túra és kirándulás topic
- További aktív témák...
- Eladó Bontatlan új Amazon Echo Dot 5 Smart speaker Amazon Alexa fekete, kék vagy fehér színben
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- Eladó KTM női bicaj!
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Gombászkönyvek egyben