Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
újra indul a totalcar vasárnap23.30 tv2
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
No-kia
addikt
válasz dízelracer #2796 üzenetére
h ailyen következményekkel jár, rám gyakrabban is jöhetne
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
Sandrew
őstag
-
No-kia
addikt
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
Sandrew
őstag
válasz Újoncka #2771 üzenetére
Többet eszik 2Literrel és semmire nem jó a 4WD. Legalábbis a Swiftben. Amint kipörög 1Kerék csak az fog forogni. Volt ilyenünk winter editon-nak nevezik. SX4-ben már van értelme a 4kerekesnek mert ott van difizár.
Normális nem virsli gumit kell rátenni és okés lesz az útfekvése.
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #2785 üzenetére
nem a lamella, hanem az olaj ami a lamellák közt van, azt mondják hogy beáll ha nincs jól kezelve a vas. orosz oldalakon tájékozódtam, elég sokan szenvednek ezzel a problémával, de úgy néz ki , megoldásuk is van rá
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
megema
őstag
Nem újonnan. 4.5 évesen, kb. 95 ezer kilométerrel.
Dare2Live: Kikérem magamnak a pribék jelzőt! Egy szóval sem mondtam, hogy a Mol tehet a mostani árakról, csak azt hogy mint minden profitorientált cég, ha csökken a piaci ár, nem feltétlenül csökkent arányosan! Amúgy meg, ha már itt tartunk, a mostani gazdasági helyzet szerintem egy hosszú folyamat eredménye, ami a rendszerváltás után felgyorsult. Az összes eddigi kormány tehet róla, de amit a jelenlegi művel, az már túlmegy minden határon.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Na igen, ha újonnan vettétek, akkor tudva mennyit futott, már csak az iszonyat értékvesztéssel kell megbarátkozni, és azt érezheted, hogy van egy kocsid amit élmény vezetni.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Dare2Live
félisten
válasz Dare2Live #2786 üzenetére
Amúgy persze jó reakció Orbán pribékektől a MOL tehet róla... miközben a MOL margin ugye literenként ~10Ft. Ráadásul ugye a "gonosz multi" MOL ~30%ban állami tulajdonban van.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
"Ezek szerint a Mol nincs monopól helyzetben? Tehát az OMW-től is vesznek a kutak, vagy csak ott lenne a lehetőség?"
Sopron környékén sokszor még a MOL kutakon is Schwechati(OMV) benzin van. A logisztikai költségek meghatározóak amikor literenként 6-12Fts hasznonról beszélünk. Az OMVs/magánkutak nem azért vásárolnak MOLtól mert X hanem mert olcsobban tudja adni mint más.
Első bekezdéseddel "az xyztől hallottam aki hallotta vhol"al nem tudok mit kezdeni. A jelenlegi egy hónapon belüli változások a 400Fts üzemanyag elsődleges okozója szvsz az inkompetens Orbán kormány. És még nincs is vége jön a 27%os áfa, dizeleknél a jövedéki adó emelése.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
VR6-Fan
veterán
nem értem, ha kula van elkapar, ha nincs kula akkor meg megtapad és átad.
ismerősnek 650le-t meg a ~800 nyúlmokúst bírja már 1 éve (VW syncro, de mezei buta visco), pedig rúgja neki, akkor már ne hogy egy 100le-s stift elégjenek a lamellák
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Újoncka #2771 üzenetére
Az egyik kollégámnak ilyen swiftje van ami allroad. Most újítatta föl 16 szelepesre a motort meert 9 litert benyalt nyáron. Télen többet is.
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
soldi3r
veterán
-
soldi3r
veterán
válasz dízelracer #2755 üzenetére
ez a szakmai titok, pár éven keresztül napi 8-10 óra gyakorlás a villáskulccsal
nem úgy megy az, hogy olvasol egy hibakódot a vas-sal, aztán az megmondja melyik alkatrészt cseréld ki és azt melyik polcon találod meg a raktárban
sőt az új online rendszer már annyira okosított, hogy szinte nem is tudsz belőle rendes mérési értékblokkokat kinyerni, találd ki magadnak mit és hol akarsz mérni(#2763) Dark Archon, helyre kellett volna hozni a gyújtást
(#2771) Újoncka, van értelme van egy ilyen autóban az összkeréknek?
(#2774) hobizoli, épp ezért nem jók hozzá az opel alkatrészek
E30 (oo=[][]=oo)
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #2779 üzenetére
elég csak egy kicsit erőltetni sárban, ha elakad, és enyni volt... sokan azt hiszik, hogy 4wd akkor már egyből terepjáró, de azért ez nem így van
szerk: mondjuk az tény, hogy elég sok helyen elmegy, ahol nem gondolná az ember
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dark Archon #2776 üzenetére
Mert lehet olyan helyen jar?
Rokonom lakik Érd-n. Van az utcajukban egy eleg kajak emelkedo, nincs leaszfaltozva. Az egyik szembe szomszednak az uzukija ijen 4wd-s cucc, na az telen is fel tud menni, a masik-e csak 2wd, na az meg ha saras az ut vagy esett a ho, akkor lent alszik a keresztezodeseben 4 hazzal odebb az utcan
több drón kell ;P
-
a_tesz
Korrektor
válasz Újoncka #2771 üzenetére
nekem olyan van, készülj fel, hogy pár alkatrész hozzá nem a suzukis filléres kategória (pl kipufogó tök más, és hiába egyszerűbb, mégis sokkal többe kerül, vagy pl a viszkokuplung, ami ennyi idős korában már általában odavan, enélkül meg vagy összefeszül a hajtás aszfalton, vagy csak az első kerekek hajtottak, az meg olyan, mintha nem is lenne 4wd-d), de pl egy 1.0 aszfaltszaggatóval össze nem lehet hasonlítani az útfekvését a nagyobb tömegnek és az első-hátsó stabilizáttorrúdnak köszönhetően.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dark Archon #2765 üzenetére
Seat sosem volt Opel koppintas. A Seat az egy VW klón.
több drón kell ;P
-
megema
őstag
8 éves most és 143 ezer km van benne. Eddig nem volt vele semmi gond, csak a kopó alkatrészek és olajok cseréjére kellett költeni. Gyári akku 1 éve halt meg... Szerintem 8 év után ennyi vállalható, de persze mi sem örültünk neki. Tiptronicban lesz még olajcsere, és ennyi...
-
Mr.Grincs
veterán
Ez maraha sokat mehetett autópályán szerintem.
Nagy a dilemma. Menjen a c5 amire így is költeni kéne vagy maradjon és erre költsek, kb majdnem 5 kilót. Amihez ugyanúgy hitel kéne, hogy ki tudjam fizetni egyszerre.[ Szerkesztve ]
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
őstag
válasz Mr.Grincs #2766 üzenetére
szerintem simán lehet jó, ha mindig minden cserélve volt ami elkopott
általában nem a sok futott km-től lesznek szarok a kocsik, hanem hogy sajnálják a megfelelő karbantartást kifizetni
attól hogy egy autó régebbi, kevesebbet ér, nem olcsóbb fenntartani, sőt általában drágább
mondjuk a gyakori típusoknál az olcsó utángyártott alkatrész tudja ezt ellensúlyoznicryptot minden termékemért elfogadom
-
Újoncka
aktív tag
válasz Dark Archon #2765 üzenetére
Nagyon köszönöm a válaszodat Igyekszem ilyeneket keresni
-
Mr.Grincs
veterán
Hali,
Ennyiért ezt? [link]
Kicsit sok a kmter, de attól még lehet jó...talán?/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
addikt
válasz Újoncka #2764 üzenetére
Nekem a szerelőm javasolta a Swift-et, mondván nem kell rá költeni. S tényleg. Persze azért műszaki vizsgán mindig cserélve lett, ami kell (ez először 90 ezrembe, másodszor 50-be került). Magyarul karban van tartva, cserébe tudom, hogy ha beleülök és elfordítom a kulcsot, indulni fog. Eredetileg Seat Leon-t nézegettem, de állítólag Opel koppintás, és nem jók hozzá az Opel alkatrészek.
A Swift-em 2001-es, ennél régebbit nem nagyon érdemes venni. 1.3-asat vegyél feltétlenül, mert ez se nagyon megy autópályán több személlyel (hát még légkondival), így aztán az 1.0-s meg végképp gyenge. Mindent összevetve (ár, fenntartás, alkatrészek ára és beszerezhetősége) szerintem a Swift az egyetlen opciód. A keretedet figyelembe véve meg az 1.3-asok közül értelemszerűen a legfiatalabbat és a legkevesebbet futottat keresd.
Szívem szerint Suzuki lenne a következő kocsim is, de egyszerűen nincs normális méretű kocsijuk megfizethető áron, így nagy valószínűséggel Skoda Octavia lesz a befutó.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Újoncka
aktív tag
válasz Dark Archon #2763 üzenetére
Na ilyesmi válaszokat várok
Hogy ha valakinek van tapasztalataMég a swiften is nagyon gondolkodom csak nem tudom ezekből melyiket és mekkorát lenne érdemes venni sajna a keretem elég szűkös max 400 az átírási költségeken kívül
-
addikt
válasz Újoncka #2759 üzenetére
Nem tudom, mennyire jellemző, de tesóm ilyen kocsija hajlamos volt a nagy zuhék után nem indulni. Tisztára Skoda 120 feeling. Egyébként jó volt vezetni meg minden.
Én végül Swift-et vettem immáron 6 éve, s nem bántam meg. Egyszer kellett a kipufogóját javítani (azt is valószínűleg azért, mert lekoccoltam) és úgy ennyi, csak a benzint kell bele tölteni. No, és persze most ingyen kicserélték a két első lengéscsillapítót a visszahívási "akció" miatt. Meg nekem az sem utolsó szempont, hogy van benne légkondi.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Rick4
félisten
Na de ezt mondom, melléjön egy tiptronik felújítás 500-ért, adagoló, alu lengőkar, ez az, máris ott van 1.5 milla. Ennyiből két Punto-t veszek, vagy egyet, meg mellé 4 alkatrészautót. Vagy lehet nekem csak az számít élménynek, hogy elvisz A-ból B-be, és nem fizetem a szervizbe a kocsi árát még 2 év alatt? Nem vagyunk egyformák, én nem örülnék ilyen szervizszámláknak.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
Újoncka
aktív tag
-
Újoncka
aktív tag
válasz Napfénysüti #2756 üzenetére
Sziasztok újra itt:
Kérdés még mindig adott melyik autót válasszam első autónak: Szempont ár érték megbízhatóság alkatrész stb... beszerzésének lehetősége!Rover 214,Opel Astra F, Suzuki Swift
Ladákkal hagyjatok nem tetszik de baromira!
Leginkább most a Rover 214 ről alkotott véleményetek érdekelne! Mert a másik kettőről már van ey körülbelüli kialakult képem -
megema
őstag
válasz Dare2Live #2752 üzenetére
Ez akkor volt, amikor 2 héten keresztül csökkentek az árak. 1-2 hónapja lehetett maximum. Első héten -5-6 forint, második héten már csak alig pár forint csökkenés. De még az sem volt arányban a piaci csökkenéssel. Nem szoktam nagyon foglalkozni a témával, csak apám mondja néha, hogy mit hallott a rádióban. Szóval lehet hülyeségeket beszélnek... Szerintem azért a Mol benyeli a csökkenések egy részét.
Köszi a felvilágosítást, így már érthetőek az összefüggések. Amúgy úgy tudtam (pont innen), hogy az összes magyar kúton Mol-tól vásárolt üzemanyagok vannak. Maximum más adalékokkal. Ezek szerint a Mol nincs monopól helyzetben? Tehát az OMW-től is vesznek a kutak, vagy csak ott lenne a lehetőség?
-
Dare2Live
félisten
Nem igen értem mit akarsz evvel mondani, no meg plt is hozhatnál.
Az alap, hogy meghatározó a forint ereje a dollárral! szemben és az olaj ára. Második lépcsőnél jön be a MOL. MOon piaci ár van, MOL nem igen tud elszakadni a mediteran... áraktól elvégre NYon ott az OMV Schwechati finomítója, délen... A MOL marginja ebben a helyzetben ~6-7% körül jár emlékeim szerint (adó nélkül azaz literenként ~9-12Ft) ami relatíve magas de ez annak köszönhető, hogy sok pénzt költött és költ a Százhalombattai finomitóra és így a kénes "keserű" Urali olajat finomítja és nem a könnyebben finomÍtható Brent félét. Erre az árra jön rá az adó ami kb az ár 60+%a. Ez ugye a jövőben tovább emelkedik és kb ~5% lehet a kisker árrés. Kisker oldalon is piaci ár van, ha vhol túl drága mész a másik kúthoz.
Szóval nehezen elékpzelhető az, hogy nem követi vki a piaci árakat, hisz akkor a kutak nem a MOLtól vásárolnak, hanem OMVtől. Kutaknál szintén akkor odébbmész egy mésik kúthoz. Vámok... nem torzítják ezt EU van. Persze a finomítói marzsok mozognak attól függően, hogy mekkora a kereslet/kínálat... de az alap a piac.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
m3tr0
őstag
válasz Napfénysüti #2745 üzenetére
Nem ezen kéne lovagolni, én pl. itt vagyok, és? Megbántam. De mégis kire kellett volna szavazni? Ebben az országban a politika egy fertő.
Azon kéne gondolkozni,hogy mit tehetnénk az ellen, hogy ne legyen ilyen rossz sorunk.. -
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #2745 üzenetére
És még ők panaszkodnak a legtöbb esetben... Ilyenkor szoktam egy bő fél órás hegyi beszédet magamban tartani...
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz Dare2Live #2746 üzenetére
Hülyeséget írtam valóban. Azt akartam mondani inkább, hogy az emelések arányban voltak, de a csökkentések nem!
Ha jól emlékszem volt olyan nemrég, amikor az USA beszolgáltatta a olajkészletei egy részét. Erre jócskán esett az világpiaci ár. Nálunk? Max. 5 forint csökkenés volt. De lehet rosszul emlékszem...
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz soldi3r #2731 üzenetére
Akkor lecserélem az autó szerelő ismerősöm...infó terén is
Benzin ár: siralmas, amit művelnek S még emlegetik, hogy csak ennyi meg annyi az adó...Ezekről az adókról nem beszélnek
Üdv.
megema: Lefelé nem nagyon rugalmasak, de ezt mindig kompenzálják a felfelé rugaszkodásokkal.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
"de semmi sem indokolta az eddigi folyamatos emeléseket... Oké, a forint árfolyama nem túl jó, de nem arányos a drágulás."
Már mért nem? Ponthogy jól adja magát. Forint gyengült ~15%ot egy hó alatt [link] Brent gyengült ~5%ot kb ki is jön a hónapban történt 10%os áremelkedés.
Amúgy imádom amikor Europában/MOon a WTIre hivatkoznak és nem Brentre.
Javaslom mindenki tankolljon a héten szerda 1tól 5ftal olcsobba benzin, de ahogy a forint mozog jövő héten megent emelés lesz. [link]
Ez van a viktor/matolcsy féle "ortodox" gazdaságpolitikának már a kutya se hisz.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Typhoon47
senior tag
-
giigz
veterán
Ilyen árak mellett szoktam gratulálni a 2/3-nak!
-
megema
őstag
Vezérlésről tudok nyilatkozni, igaz nem Audi, hanem VW 2.5 V6 TDI. Gyári alkatrészekből ~ 170 ezer a listaára. Vezérlés és hosszbordás szíj (+ tartozékai) munkadíjjal 295 ezer volt baráti áron egy másik márka márkaszervizében.
Más: A benzin/gázolaj ára pedig hihetetlen. Az egy dolog, hogy magas a jövedéki adójuk, de semmi sem indokolta az eddigi folyamatos emeléseket... Oké, a forint árfolyama nem túl jó, de nem arányos a drágulás.
[ Szerkesztve ]
-
Anulu79
addikt
Köszönjük viktor! (Direkt a kis betű!)
-
dízelracer
őstag
-
mycso
veterán
Ma reggel hallottam a rádióban valami törvénymódosításról, hogy állítólag majd az LPG-s autók is bemehetnek mélygarázsokba, meg azokra a helyekre, ahonnan ki voltak tiltva. Illetve, nem lesz "elszeparált" töltőegység, hanem simán a benzin-gázolaj kútfejek mellett/között is el lehet majd helyezni LPG töltőfejet.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
VR6-Fan
veterán
-
soldi3r
veterán
válasz dízelracer #2734 üzenetére
a porsche budáról nem tudok mit mondani, de a hibakeresés nagyon nem úgy működik, mint ahogy gondolod
E30 (oo=[][]=oo)
-
dízelracer
őstag
válasz soldi3r #2731 üzenetére
Hát aki egy 8-10éves dízelhez a porsche budából rendel új alkatrészt annak erősen gratulálok. Hol nem szarom én le, hogy kamionról esett le 1-1 alkatrész. Nincs ráírva. Új alkatrésznél nincs olyan, hogy használhatatlan. Ami a gyári tesztpadon elbukik az megy a megsemmisítőbe. Sorozatszám szerint nyilván van tartva, azt onnan nem hozza kis senki.
Megveszek 1 garnitúrát 200-220k -ért + beszereltetem egy húszasért. Kicsit olcsóbban kijövök mint ha a PB-ből rendelnék és az ő "szak"szervizükben szereltetném be. Az ottani tudálékos okoskodó "jól képzett" szervizesekről már nem is szólnék. Állnak az 1.2pdti fölött és vakargatják a fejüket. Nem értenek hozzá. Az nem mentség, hogy ritka motor és keveset találkoznak vele. Ez a dolga kifejezetten ilyen irányú képzést kapott és fingja nincs róla mi miért és merre mennyi. Röhej. Lépésről lépésre ott van minden, robbantott ábrákkal, érthető pontos leírással, mindennel. Gyerekjáték. Egy kis műszaki érzékkel megáldott átlag autós letölti/feketén megveszi a gyári szervízprogramot és megcsinálja magának otthon.
Ismerős Golf 3-jában (116le pdtdi) 130ezernél behalt egy a négyből. Javításra 40ezret mondtak 6hónap garanciával. Ő vett egy kamionról leesettet újonnan 70ezerért. Ezután beletolt még kb 90ezer kilométert és azóta sincs semmi gond egyikkel sem. Szépen dolgozik mind ahogy kell. -
lorcsi
veterán
eladó: vadi új soundcore motion+
-
soldi3r
veterán
válasz #10726912 #2655 üzenetére
a 2.3-as benzines motorból láttam félmillió km-t futottat, akkor szedték le először a hf-et
(#2657) hobizoli, azért ideje volt, nyugatabbra nem is volt ilyen, ott tudnak gondolkodni, hogy ugyan már miért szivárogna...
(#2676) dízelracer, ez kérlek a porsche-s listaára, nem ilyen szürke/fekete importos kétes eredetű cucc, amiről már nem egyszer kiderül, hogy használhatatlan és garancia nélkül vehetsz még egy garnitúrát
általában ha az első elhullik, 10-20 ezer km múlva megy a többi is a kukába
egyébként ha ezeket nem számítjuk, jók a pdtdi-k, erre 200-300kkm-enként lehet számolni
ha keresztbe akarsz befordulni (nálam ez az élményautózás), akkor pedig jobb, ha hátul teker...(#2683) hobizoli, nem garban, hanem méltányosságban cserélik, abban az esetben, ha minden javítás szakszervizben volt elvégezve, de ezt nem csak a pd elemeknél csinálták, nagyon sok ilyen alkatrész volt
(#2687) Tom5, én nokiant vagy debicat vennék
(#2702) VR6-Fan, adagolóhiba mindegyiknél jöhet, tdi, sdi stb... 300 ezrenként lehet rá számolni
(#2694) Yushchenko, ha már a te neveden van az autó, akkor egy alvázszámmal beballagsz a kereskedésbe és megmondanak mindent
(#2724) Rick4, a szegény keverék nem feltétel kevesebb fogyasztás, sőt valszeg nem
E30 (oo=[][]=oo)
-
zolikaDB
veterán
Ha még erről nem lett volna szó: Volvo V70 dízel.
Volt-e valakinek dolga vele? Ár/érték arányban milyen? A totalcar-on Winkler csupa jót és szépet írt róla, mind a biztonságról, mind az 5 hengeres dízelmotorról, ami nem lepadlózott közlekedési morállal 6 liter körül is beéri stb.
Mit lehet és mit érdemes tudni erről a kocsiról? 5-6 éves kellene, és ha jól nézem, a második ráncfelvarrt kasztnival.
Pl ez: V70 dízel 4kerék Summum (full extra) -
hobizoli
nagyúr
Nincs azzal semmi baj, eccer mentem fatereval az is ijen 1.3 8v, 9.5 100km-n, nem nagyon ovatoskodva, de ismi siman uberelte 13 per 100km varossal a sajatjan. Benzinbol. Es nemvolt semmi baja az autonak, csak egy parszor odaragadt a gazpedal a tuzfalhoz, amikor meg izirajder, akkor volt 6.5-7 varosban (Bp)
Be lehet am veretni az ijen kis ccm-s vasakkal is felelmetes mennyisegeket, csak ahhoz "ugy" is kell jarni veluk.
Dizelnel is vki megeskuszik anyjara is, hogy 6.5 es bazzeg kitiportam, en meg a 1.9TD-val ugy benyalattam a 9.5-10 litert varosban, mint a huzat. Es nem fustolt hozza semmit, nem ott ment el az, zoldkartyan mindig neztek is, hogy megengedett ertekek felet eri el csak a meres 200+k km-s motornal
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Stafni
aktív tag
Ja ami lemaradt. 1.3 8V
-
Stafni
aktív tag
Akkor én hazudok, aki olyan 100e-t ment a swiftel. A G Asrtám kevesebb gázzal is beéri.
Öcsém autója 7-el is elmegy, bár ott volt már motorcsere is. 7,5 alatt az én autóm soha nem kajált. Volt olyan srác akinek 10L evett a városban gázból. A sok araszolás is tud csodát.
Nem egyedi a magas gázfogyasztás swiftnél. Többször nézettem több helyen, és mindig rendben találták.Nem mérvadó az én fogyasztásom, de nem is az egyetlen. Nem rakok tojást a lában alá, de nem is taposom ki a lelkét.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Yushchenko #2694 üzenetére
Másik viszont... megtudtam a kocsim "régi" rendszámát, mert az új még nem volt benne a szervizadatbázisban. Duna autónál vették a kocsit. Valaki le tudja kérdezni esetleg a szerviz előzményeit?
hívd fel őket, minden adatot meg fognak adni amire kíváncsi vagy szerintem
cryptot minden termékemért elfogadom
-
tothm
őstag
Hello!
Vajon egy régi swift "gázosítva" mennyit fogyaszthat?
Köszi -
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2712 üzenetére
Én is azt mondom, az első 300K km-nél nincsen baj, de ott nem 3x-os áron van, hanem 5x annyiért. Ott nyilván nem lesz vele gond, csak mint státusszimbólum, nem kell a 2.5 TDI audikról beszélni, mert ezek nem azok már. Srigók, nepperek, feltűnni vágyó senkik inkább veszik, )persze kivételek mindig vannak) mint sikeres üzletemberek, jól menő vállalkozók.
Vehetnék Audibl nagyot, erőset, de nekem nem az a szempont, hogy megnézzenek mikor kiszállok. Más értelemben vannak számomra egy autóknak fontos tulajdonságai, mint ahogy sok más embernek, nekem se kell ahhoz audi, hogy jól érezzem magam, és eljussak A-ból B-be...
Én meg csak erre gondoltam, egyébként valóban jól szét lett húzva.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
#10726912
törölt tag
Egy kicsit szét lett szórva ez az egész. Én arra reagáltam, hogy be linkelt egy ember ide egy pár kocsit, azt is hozzá tette, hogy nem pontosan ezeket nézné, csak általánosságban kérdez véleményt. [kiindulási pontom.] Jött vélemény, Ami az Audit Ne!...olvass utána. Lehet, hogy VR6 pusztán arra az egy típusra gondolt, én a teljes hsz-t néztem. Aztán bekapcsolódtál Te is a beszélgetésbe..most akkor miért is tévedtem?
Ezzel az érvrendszerrel nálam csak az a baj, hogy egy negyedannyi pénzből vett kommersz kocsi negyedannyi kiadással jár, miközben ugyanúgy elvisz A-ból B-be... Ez a Te reagálásod. Erre írtam az A4 VS Astra-t. Szerintem jobb az Audi és nem kerül 4* annyiba a fenntartás, mint a kommerszeknél. Kényelmesebb, átgondoltabb, részletesebb. Az 1,6-osuk is jobb a kommerszeknél.
Említettem közben 2.5-est, volt a családban, nem volt baja. Elhiszem, hogy drága az adagoló, meg a vezérlés szett meg a többi cucc. Nem olvastam utána az alkatrész áraknak és nem néztem utána a meghibásodások gyakoriságának. Nem említem egy helyen sem, hogy nem kerülnek sokba. Volt, nem volt vele bajunk, ennyit mondtam...és jó volt menni, utazni vele.
SZVSZ most talán én nem érthetem a reakciód...nem akarok vitatkozni, még egyszer mondom. Elbeszéltünk egymás mellett szerintem.
VR6-Fan: Értem, elhiszem. Kár, hogy az olcsósítás ennyire beférkőzik a németekhez.. -
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #2679 üzenetére
Nem így van. Főleg most, hogy sok helyen az 1.6T motorokat vezették be. De attól még ez a pályaverseny, és igenis ez a legnépszerűbb. Amcsik csak Indyt és Nascar -t néznek.
mod: Meg is érdemlik... De az ilyet örömmel befizetik, csak az a 300Ft fájt, kb kétszer 1 évben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2701 üzenetére
olvasd már el a 2655-ös hozzászólásban indult a 2.5-ös audiról a beszélgetés. Egyedül Te próbáltad erről a fonalat elvinni egy olcsóbb fenntartású audi felé, csak ugye ettől még nem kezdünk arról beszélgetni, de ott s vezetési élmény, se presztízs nincsen, holott ezek voltak a kiinduló adatok. Kérdeztem a vezérlés árát, arról se jött válasz..
Megint mondom, hagyjuk...49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Dare2Live
félisten
Ha még nem lett volna....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Autós topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Gaming notebook topik
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest