Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz Integra #50417 üzenetére
Rá gondolsz?
Igen, valóban remek kis autó de 2005-től jöttek, tehát még "fiatalok" és ~800k az ára, pöppet meghaladja a költségvetésem."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #50285 üzenetére
Azért az megvan ugye, hogy pár száz km után már annyira nem kényelmesek? Sógorom szarájában volt szerencsém pár Szeged-BP-Szeged úthoz, de valahol fél úton mindig meg kellett állnom nyújtózkodni mert iszonyatosan elmacskásodtam. C5 -nél is sajnos.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kalapacsolok
senior tag
válasz Integra #50249 üzenetére
Értem, de mondom kombin kívüli megoldások érdekelnek. Nem igaz, hogy a kombi az egyetlen megoldás, mert pl a legújabb Astra lapos, sportos, mégis egy szintbe hozható a lehajtható ülésekkel a csomagtér!
Csak egy a baj vele: max 1,5 millióm van rá, ennyiért azonban nem lehet kapni használtan... Tehát nekem régebbi autó kell, valami hasonló tudással. Csak marha nehéz erre rátalálni neten, mert a legtöbb tesztben erre nem térnek ki.
-
kalapacsolok
senior tag
válasz Integra #50244 üzenetére
Hát egy magas felépítésű városi autó nem autópályára ideális, ez azt hiszem nem vita tárgya. Lehet ott is használni, persze, de nagyon sok tesztben kiemelték, ami előre sejthető is, hogy a Honda Jazz nagyon hangos 130-as tempónál és az oldalszelet sem szereti... Ezért gondolkozom laposabb, úton jobban fekvő autókon, pl toyota auris, peugeot 307, toyota corolla... Csak az a kérdés, van-e olyan közülük, amelyiknél kiszedhetők az ülések vagy lehajthatók egy síkba, az lenne nekem a tökéletes. A kombin kívüli megoldások érdekelnek, a kombi drága és nagy.
-
félisten
-
félisten
válasz Integra #50110 üzenetére
Egyelore 100%-osan elegedett vagyok a vetellel. (Tenyleg, valami miatt sok mas autot is vezettem mostansag, amin gondolkoztam, es az a kenyelem/minoseg/szepseg, amit ez a C5 ad, egyszeruen nincs meg mashol, marmint ebben az arkategoriaban.) Szoval ha lehet, megtartom.
Egyebkent meg az se biztos, h komplett turbocsere, nem igazan beszelt angolul a szervizes.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
bandus
veterán
válasz Integra #50036 üzenetére
barátnőm szülei ~fél éve vettek egy új elantrát, nekem borzasztóan bejön nagyon kellemes az 1.6-os benzines, asszem 136 lóval, belülről tuti minőségi a kidolgozás, és hatalmas a tér. szerintem, ezt kell vennie és persze a 7 év gari is nagyon jó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz Integra #50017 üzenetére
Egyetertek, amig nincs nagy kanikula (30+), addig en is inkabb a tetoablakot nyitom ki. Teljesen kihuzva 100 folott mar nagyon zajos, buktatva ugy 120-130ig meg hasznalhato.
mephi666: 20 eves autoba mennyi legyen, 60.000? Ha gondolod, egy szazase' odatekertetem Neked, aztan maris boldogabb leszel, ugye?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
mephi666
nagyúr
válasz Integra #50017 üzenetére
...már én is teljesen belelovalltam magam: colt 1.6, tetőablakkal... hmmmmm barátnőnek is tetszik az ötlet (csak a pénz legyen meg rá mielőbb...)
pl ez, ha nem 250km-re lenne, lehet ránéznék és valahogy összekotornám az árát
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
adorjant
őstag
válasz Integra #49831 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek veled, 2008/28 heti Bridgestone,egy szóval tudom jellemezni: KATASZTRÓFA.
A tavalyi évhez képest nagyon is érezhető a változás,hogy ez a gumi már nem való autóra.
Pedig családi autó (benzines mert megtehetem ne haragudj! ),soha nem volt rajta semmi sérülés. Nem olyan a fékhatás,nem olyan az autó viselkedése. Egyszerűen ennyit bírt,csere.Persze,vannak akik még most is pénzt adnának érte,hámermégötmillisphőőnök!
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Integra #49821 üzenetére
5-6 év alatt még nem öregszik el egy gumi. Ha rendesen karban van tartva, lemosva, lekezelve, megfelelő helyen van tárolva, akkor 8-10 évig még gumi marad, és biztonsággal lehet vele járni. 10 év után én is azt mondom, hogy mindegy milyen, mennyire jól volt tárolva, akkor már inkább újat kell venni, de 8-10 évig még lehet használni, adott feltételek mellett.
-
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #49713 üzenetére
Az a baj h csak manuális váltóhoz látok mindenhol (unix, kovács) És a VW topicban is ellentmondók az infók.
#49714) FerNandor: Mielőtt ennyire nekiesel mindenkinek, gondold át h az össze tömegközlekedés javát is ki kellene vonni ezen az alapon. Nem viccből találták ki a korral változó környezetvédelmi besorolást. Nekem is 10 éves a kocsi, traktor is oszt mégse nem se füstöl...se. A műszakin viszont olyan barmok voltak h felálltak a fékpadra oszt gázt adtak, és a 4 kerék hajtás miatt lement róla a kocsi. Lehet először a szakembereket kellene lecserélni mielőtt bárkit nyilvánosan megégetünk?
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #49699 üzenetére
Félre értettél: nem arra gondoltam h Te mentél volna modkerbe.
Az hogy elmondod a véleményed, normális. Az is ha nem egyezik a másik fél véleményével. De -amit már mondtam neked is- a csomagolás sokat számít!
" A stílus maga az ember."
És a felesleges személyeskedés sok esetben megakadályoz egy érdemi információ cserét.
"A vita a tudás cseréje, a vitatkozás a tudatlanságé."De hogy ON is legyek: tiptronic váltóban szerintetek van kettős tömegű lendkerék?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #49419 üzenetére
Ezt nem is lehet cáfolni: de ekkor már benne van az is h Ő is meghal. Olyan autó nincs amiben nem lehet kipurcanni. Ezért mondtam azt amit: nyugodtan próbálja csak arczon röhögni a fizikát, majd rá fog fagyni a mosoly a fejére.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hobizoli
nagyúr
-
Dany007
veterán
válasz Integra #49419 üzenetére
Részben én is egyetértek. Valószínű azért ilyen mert bőven keres annyit, hogy majd vegyen másikat.
Most kb ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor vettem a kínain 1000 forintért egy univerzális autós tartót. Ami persze 1 hét után szétesett aztán én berheltem meg hogy mégis frankó legyen.
Na ő is kb így lehet ezekkel az autókkal. Pénze van rá bőven, meghalni kis valószínűséggel tud ezekben az autókban, akkor meg mért ne.A probléma amire itt mások is felhívták már a figyelmet, hogy az utakon többen is közlekednek. Kevésbé spéci mezei biztonsági felszereléssel ellátott autókkal is. Magyarul tényleg az van, hogy azzal a dög Aventadorral simán kinyírhat egy rakás másik embert. Lásd a Rezesova baleset. 180-nál megfeküdt a bmw-vel baja nem lett, de 4 másik ember meg bennégett a kocsiban. Ami amúgy a lehető legfájdalmasabb halálnem. 37-38 éves csajszi kap majd 15-20 évet és akár fel is akaszthatja magát mert közel 60 évesen kijön a börtönből és jóformán már csak a nyugdíjas évek várnak rá.
Az Aventador se gyenge autó. Közel 1,6 tonna. És ugye elég gyorsan tud menni. Innen már egyszerűen kilehet számítani F=m*v-vel mekkora erőt képviselhet. Na ezért érdemes megtanulni vezetni ha már májerkedni akar vele az ember. A nagy erőt kordában kell tudni tartani. Még mielőtt megöl vele valakit.
Meg azért érdekes lenne tudni mennyivel ment. Mert egy hétköznapi autóval se történik semmi esőben jó gumikkal 100-130km/h-nál. Lazán lehet menni ennyivel autópályán még nagyobb esőben is. Egy Aventadoron meg gondolom komolyabb gumik és elektronika van, mint egy átlag autóban. Csakúgy nem fog megcsúszni / kisodródni.
-
hdman
őstag
válasz Integra #49309 üzenetére
Ez már régóta van, legalábbis én január 12.-én kaptam mailben haveromtól:
na ez az amit montam de elfelejtettem megmutatni...
Ausztriába autózók figyelmébe: mi az az IG-L?
Nem hagyott nyugodni, hogy mit jelent autópályákon a sebességkorlátozás mellett időnként megjelenő “IG-L” jelzés.
Jól tettem, hogy utánajártam, mert kiderült, hogy ha ezt látjuk, akkor a légszennyezési érték az adott területen túl magas, és ha ekkor lépjük át a sebességet, akkor nem sima büntetést fizetünk, hanem környezetvédelmi bűncselekmény miatt 2800 EUR (kb. 840.000 Ft) bírságot is fizethetünk!
Mondjuk még nem láttam ilyen táblát sehol...
Sopron city :)
-
-v-
addikt
válasz Integra #48895 üzenetére
Te figy már... és az hogy van, hogy németben meg osztrákiában is marha sok nagy dízel audit meg béemvét vesznek? Te élsz ott, te mondd meg.. én sokat látok belőlük. De ott nem barum van rajta.. szerintem nekik telik a fenntartásra Gyakorlatilag USA-t leszámítva mindenhol a dízelek fogynak ezekből a nagy böszme prémium autókból jobban. Amit te mondasz, az magyarországra igaz szerintem, itt is talán arra, aki második harmadik sokadik tulaj.. de lehet az újra is igaz, ezt nem tudom. De magyarországból kiindulni nincs sok értelme
-
MunezXBK
nagyúr
-
szőröscica
addikt
válasz Integra #48895 üzenetére
Én vagyok a dízel qashqai-os, még annyit tennék hozzá, hogy nekem a nyári garnitúrám michelin, a téli nokian, 10 ezrenként castrol 0W30-at kap az autó, és gyári szűrőket. Szeretem, soha nem hagyott még cserben, féken és gumin pedig nem spórolok. Én is szívesebben járnék egy 2 literes benzinessel, de annyi plusz fogyasztás, hogy csak más kiadásaim rovására (pont gumi olaj, fék. stb), tudnám fenntartani.
Így marad a realitás, dízellel pöfékelek.
És egyébként ezt a dízel "erő" dolgot sem fogom megérteni, az enyém 150 lóerős gyárilag és utólag kapott egy másik programot, amivel erősebb, de tapasztalataim szerint ha ki kell lőni egy előzésnél, akkor a dízellel is vissza kell pakolni, hogy menjen. Hiába van bődületes nyomaték, ha hosszúak a váltóáttételek.Dinamikus autózáshoz mind benzinesben, mind dízelben kapcsolgatni kell, a különbség annyi, hogy egy fasztra 20 éves 1.4 szívója is kulturáltabb mint bármelyik bmw vagy audi dízel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #48899 üzenetére
Igen a manuális váltós Comfort kivitel (sedan). Nagy Honda fan a srác, előtte Civic-je volt. Szigorúan 10k km vagy 1 évente olajcsere, az a típus aki többet törödik a vassal mint az asszonnyal. Törve nem volt, illetve egyszer nekitolattak a parkolóban kapott új elsőbúrát meg az első vészhárító lett cserélve (cascos kocsi tehát gyári cuccokra lett cserélve minden).
Mentem vele egy próbakört, teljesen ok a kocsi. Jól húz, nem füstöl, klíma meg minden működik benne frankón. Nincs is legyepálva, mert a lenygelekhez járt ki vele nem városi rövid utakra volt használva.
Azt mondja országúton olyan 6 liter körül kér ha nem küldöd, városban olyan 10 liter körül (pesti dugózás).Ez korrekt fogyi most elővettem a jegyzettömböm, megnézem milyen fogyikat írtam fel a mi 1,8 TFSI-nkre. Pesti használatra 12,6 jött ki, országútra 7,8. De ugye ez 1600 kiló és nem tojáson lépkedős story plusz lágy gumi van rajta ami tapad is (16"-os Conti Sport Contact)...
Még képlékeny a dolog, mert csak akkor adja el ha talál helyette egy utódot (Subaru Forestert akar am).
#nincsbennetarcsi
-
aero.
veterán
válasz Integra #48895 üzenetére
Értem. Biztos létezik ez a faj is, nem kételkedem. Bár, én a gazdag spórolós embert nem ehhez asszociálnám magamban. Mert mondjuk az a logikus, hogy ha nagy pénz van, meg jön is, akkor ésszerű keretek között minek spóroljunk, ez ennyi meg annyi. Más kérdés az is, hogy hány ilyen luxusautónak van olyan gazdája, aki igazán meg is dolgozott érte, talán az inkább tudná értékelni. Ha én állhatnék ott, a fene tudja, imádom a dízeleket, de legalább annyira benzineseket is, nem tudom mit választanék. Mit tervezel?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Integra #48890 üzenetére
azért ahogy megfigyeltem, 3-4 éves korig még figyelnek az ilyesmire, hogy gumik... nyilván első tulaj, volt pénz megvenni, azért egy gumira is telik.
viszont amikor kispénzért megveszi az x. tulaj, hirtelen szlik gumikon futnak, vagy jobb esetben talán telik valami noname-re.
ez a magyar valóság.
és még nézi a kocsiból, hogy mi a faszt nézek a gumiján.
de ha belém jön a szálszakadt sz*rjával egy ilyen, biztos kap egyet helyben(#48893) ReSeTer: én lesz*rom hogy benzin vagy dízel, de egy gumira teljen már. mondjuk amikor a számban érzem a korom ízét, mert olyan füst jön valamelyikből, akkor bevezetném a kipufogóját az utastérbe annak a majomnak, aki nem képes rendbe tartani az autóját.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Integra #48882 üzenetére
"megveszi a sok milliós csörgő szart, mert frankó v8 benzinesre nincsen pénze üzemben tartani, meg tankolni."
Gondolom a te szemedben ez is egy csörgő szar. [link] S6 menetteljesítmények fele fogyasztás mellett és a hangja is teljesen rendben van.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
aero.
veterán
válasz Integra #48882 üzenetére
De tényleg mi köze a TDI-nek ahhoz, hogy Barum gumit vett rá? Meg amúgy te se vagy valami csóró gyerek, tudod, hogyha valaki 30 millióért vesz kocsit, annak nem csak 1 millió forint a havi jövedelme. Tehát miért írod, azt, hogy nem tudná fent tartani? Miből gondolod? Lehet csak én mulasztottam el valamit, no offense, de kíváncsi vagyok.
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #48882 üzenetére
Azért ennyire nem általános, de én is Neked adok igazat. Sokkal jellemzőbb a dízeleken ez a mentalitású üzemben tartás.
Nyilván van olyan aki azért veszi mondjuk az Audi dízelt, mert látta Le Mans-ban, hogy az jó és kész. Nem mindenki fillérb*szó.Azt csak halkan mondom, hogy nem igazán értem ezeket az embereket. Ok bíznak az elektronikában (hallottam már gumis szájából, hogy ilyen autóra nem kell prémium gumi, az elektronika megoldja) ám legyen, de ha én el tudtam költeni egy éve az autóm értékének közel ötödét nyári szettre, akkor nem tudom felfogni, hogy nekik miért fáj az autó értékének ötven vagy század részét rákölteni!?
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz Integra #48170 üzenetére
Oks, akkor a váltotól nem tartok
Talán furcsa, de próbálom azt is figyelembe venni, hogy mely típusokat lopják leginkább és melyekhez van tömeg alkatrész azaz melyikből van a legtöbb. Valahol itt is válik el, hogy mit szeretnék és mit engedhetek meg.
Ettől függetlenül akár privátban is, de érdekelne a szubjektív véleményed, mert bár a fentebbi két pont alapján a Civic nem áll túl jó helyen, ellenben nekem is jobban tetszik.(#48188) aero. és (#48189) Psychonaut : Jó szemetek van, nekem nem is tűnt fel
(#48173) MunezXBK: Mi a gond az 1.4-el?
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
8th
addikt
válasz Integra #48170 üzenetére
Ezt aláírom. Civichez ugyan még nem volt szerencsém de jártam padlóváltós Transittal és műszerfal váltós Boxerrel is. Össze sem lehet hasonlítani a kettőt annyival kényelmesebb a felső váltó. Minden autóba oda kéne tenni a váltót.
(#48179) hobizoli: jaja
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #48065 üzenetére
Nem mindenki olyan szaki mint te. Meg sokan meg se nézik csak ha új akkor biztos jó.
Jazz-em nekem sem tökéletes a bal A oszlopon picit lóg a borítás (ha megnyomod akkor mozog a másik oldalon meg nem) de nem érdekelt, nem zavaró igazából. 6 hónapot vártam mire ideért japánból, úgy voltam vele, hogy most már nem érdekel egy ilyen apróság.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #48059 üzenetére
Lehet még szállítás közben sérült meg. Ismerős kamionozik és új autókat hoznak-visznek eu szerte. Van, hogy leállásnál a rakomány megsérül. Múltkor a lököse sérült egyn Audi A3-nek, semmi vész kis javítás/ragasztás, át lett fújva és ment ki a vevőnek mint hibátlan 0 km-es darab.
#nincsbennetarcsi
-
Ambrascet
csendes tag
válasz Integra #47877 üzenetére
Szervusztok!
A Lukoil-os tankoláshoz.
Az egyik kollegámmal beszélgettem és a következőt mesélte:
Akkor szokott tankolni a kisteherautójába (ha jól emlékszem 80 literes a tank), amikor kigyullad a lámpa. Akkor be a legközelebbi benzinkúthoz és általánban 70 liter körül tud tölteni bele. Az egyik Lukoil kúton ezt sikerült neki 80+ literrel kiviteleznie, tehát a kalibrált mérő nem az erősségük.
Ráadásul, amikor a pénztárnál szóvátette, hogy a tankja nincs is akkora, amennyit a mérő szerint beletöltött, akkor megkérdezték tőle, hogy mégis mennyit tankolhatott. És csak annyit kelett fizetnie!Nem mondom, hogy minden Lukoil-ra igaz, de egy kútjuknál ez megesett...
Cet
-
FerNandor
őstag
válasz Integra #47881 üzenetére
Lukoilnál dolgozol?
-----
jó pár hónapja volt egy cikk, hogy túltermelés lehet gázolajból, mert felújítják Európában a kutakat és túltermelés következhet be, ezáltal az árak lejjebb nyomódnak.
Erröl tud valaki valamit?
---
(#47878) Tankblock: sok kis járat, folyamatos leállításokkal dízelnek biztos nem tesz jót.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
zenke
aktív tag
válasz Integra #47877 üzenetére
Én is átszoktam a lukoil-ra.
98-t tankolok annyiért, mint máshol a 95-s
Ma mondjuk megszopatott a moci, kattant a pisztoly, na mondom ez nyakig töltöm, már nyomom vagy 10 másodperce és ugyan ott mozog a benya. Mint kiderült nem csak a nyílás körül van kívül egy lefojó, hanem belül is. A moci alján meg szépen csöpögött ki a csövön
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Kornel
veterán
válasz Integra #47877 üzenetére
lukoil nem ukránból hozza a naftát?
mondjuk határ mellett simán kijárnak amugy is tankolni, nagy baja akkor se lehet.(#47878) Tankblock: benzin vagy dízel a terv?
amúgy én egy ilyennel szemezgetek mostanában, bár nem szeretem a francia autókat, de a te feltételeidnek is pont megfelel.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Integra #47789 üzenetére
Csodás. Kecelen néhány évvel ezelőtt azon verekedett össze egy pályabíró és egy néző mert a néző nem volt hajlandó felmászni a siratófalra (ahonnan egyébként tökéletesen belátni az egész pályát) hanem ott tátotta a száját az elszáguldó autóktól 1,5méterre a pálya szélén. Igaz, hogy nem ütközéses hanem gyorsasági roncsderbi de azért ott is szépen megy a lökdösődés végig. Addig addig veszekedtek amíg rendesen össze nem verekedtek. Vagy fél percen keresztül ütötték egymást mire szétválasztották őket.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #46940 üzenetére
Nah most jobban beleástam magam a témába. Valóban bírnak ezek az akksik 500k km-t is akár, megkövetem magam.
Az előfordult, hogy egy-egy cellát cserélni kellett a pakkból de komplex csere eddig csak mechanikus sérülés miatt volt (jellemzően ráfutásásos balaesetek esetében).
Nem számítva a gyárilag hibás akkukat, ami mindegyiknél előfordulhat a szigorú minőség ellenőrzése ellenére is.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
mephi666
nagyúr
válasz Integra #46931 üzenetére
ugyanolyan akku van a prémiumkategóriás lexusban is, mint egy priusban? nem nagyon gondolkozhatok hibridben és nem jártam épp ezért utána (városi autónak szvsz még mindig ésszerűbb egy kisebb benzines)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Bdanyy
addikt
válasz Integra #46919 üzenetére
Speciel egy S-Line A6-ot pont ismerek, az városon kivül illetve pályán elvan 8-9l körül. De azt nem száguldozásra vették Pesten kellemes viszont az összes úthibát érezni benne.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
8th
addikt
válasz Integra #46915 üzenetére
Ja csak nem mindegy, hogy egy 1962-as Cadillac Eldorado-t akarsz rendbe tenni ami vastagon tele van tömve a korát messze megelőző extrákkal vagy egy 1962-es VW Karmann Ghia-t amihez gyakorlatilag bármit megkapni itthon és nem kell a tengerentúlról rendelgetni az alkatrészeket. Erősen autófüggő a dolog tehát nem lehet kategorikusan kijelenteni, hogy az márpedig akkor is többmillió forint és punktum.
"utána járás, az egyéb járulékos költségeid, mint saját autód, benzin, telefon, kieső idő a munkából etc..." Aki ennyire bassza a forintot az ne is álljon neki autót építeni, veteránt felújítani pláne ne mert garantáltan sírni fog mire végez.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest