Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
vendingo #66268 üzenetére
"Nagy, fiatal dízel kell."
Igazából volt itt már megane rs is, meg két literes benzines clio is... utóbbi se nem nagy, se nem kombi, de legalább nem is dízel
Most meg már full extrás fiatal dízel kombi kell ...
Meg ne haragudj már, de hogy várod, hogy tanácsot adjanak, amikor pont úgy tűnik, fingod sincs mit akarsz venni? Plusz szemmel láthatóan ott van a "nem tetszik a színe" faktor is nálad ... nos az lehet, hogy _te azt gondolod_ , 1.5 - 2m forint már elég arra, hogy kiválaszd a színétől kezdve az extrákon át a km óra állásig mindent, és majd jönni fognak a jobbnál jobb ajánlatok ... de nem! Meglepő módon nem ilyen a használt autó piac. -
parandroid
félisten
válasz
hobizoli #66284 üzenetére
Na de ha alig jár vele, akkor miért vett dízelt? Tényleg elég nagy a difi árban, Mo-n meg az üzemanyag kb ugyanannyiba kerül, max a fogyasztás ellensúlyozná az eredeti árat. No meg persze az, hogy ha valaki mindenáron dízelt akar, az úgyis dízelt vesz, mindenféle észérv ellenére, de itt azért gondolom előbb-utóbb, vagy legalábbis az esetek nagy részében győz a józan paraszti ész. Persze ott van még az a lehetőség, hogy valahonnét sikerül nagyon olcsón gázolajt szerezni, de ez meg egyrészt többnyire illegális, másrészt én speciel akármennyire is olcsó, nem vennék ellenőrizhetetlen eredetű üzemanyagot egy sokmilliós autóba.
p
-
hobizoli
nagyúr
Nemtom miert ne lehetne venni jot, ismiek vettek kb 1 eve egy Megane 1.5dCi 106lo 6speed Business felszereltsegu vasat, 2008-s az auto, 1.3M volt
Es semmi baja nem volt, meg nincs benne szazcsillio km semNem mindenki autopalyazni veszi a dizelt, meg eleve max az hajt bele evi 40-50k-t, akinek ceg kohogi az uzemanyagot, a proli meg sajat zsebbol nem fog havi 3-4k km-t elpotyogni meg 4 literes fogyival sem, mert altalaban nem igen van havi 100k-ja tankolni meg ezt az "alacsony" fogyasztast sem, na meg napi fix 150km-t ki jar meg hova meg minek magancelbol?
-
-
parandroid
félisten
válasz
vendingo #66278 üzenetére
De ne azt várdd már, hogy készen adja valaki a kezed alá azt az autót, hanem gondold már végig logikusan és reálisan, hogy mire is kell, és mi éri meg. Hidd el, neked is sokkal könnyebb dolgod lesz. Az alapján, amilyen könnyen elbizonytalanítunk, szerintem te ezt még igazából nem is gondoltad végig nyugodtan nekiülve a dolognak, csak játszol a gondolattal, hogy ez is jó lenne, az is jó lenne, meg olcsó is legyen, meg ne is fogyasszon, meg új is legyen, meg alig használt, meg 3mp alatt legyen 100-on, meg férjen el benne a fél lakás - szóval légy szíves, priorizálj magadban, mérlegelj, de főleg higgadtan gondold át, mert így ennek tényleg az lesz a vége, hogy belefutsz valami csúnyába.
p
-
parandroid
félisten
válasz
szőröscica #66276 üzenetére
Én utánaszámoltam, ha csak a vételárat és a tankolást nézem, nekem az évi 12, de max 15k km-nél 10 év alatt sem hozná vissza az árkülönbséget. És akkor még az alkatrészekről, hibákról nem beszéltünk, ráadásul én új autót néztem, és Németországban, ahol talán még kisebb is a különbség a dízel és a benzines között.
p
-
szőröscica
addikt
válasz
vendingo #66274 üzenetére
Benzinessel jobban járnál. Egyrészt olcsóbbak, másrészt meg azokból könnyebben kapsz kevesebbet futottat.
peterkeT: még évi 20k-nál sem éri meg. De majd ha vesz egy dízelt, aztán jön az első DMF+kuplung csere, ami után jöhet majd egy főtengely-ékszíjtárcsa csere, és becsúszhat simán egy injektorfelújítás, miközben elkezdenek furcsa hangok jönni a turbó felől is, akkor majd rájön.
Arról nem beszélve, hogy csörög-zörög, ráz, és lassan fűt.
-
parandroid
félisten
válasz
vendingo #66268 üzenetére
Mennyit akarsz te menni vele, hogy mindenképpen dízel kell? Ahogy én számolgattam, évi 20k km alatt nemigen éri meg, és úgy is csak akkor, ha sok évre veszed.
Másrészt ha a fenti okfejtést mások is szem előtt tartják, márpedig ez erősen valószínű, akkor rögtön számolhatsz úgy, hogy egy dízel autónál a valós futás az minimum az évek száma szorozva 20-25k km-rel. És akkor nagyon alsó hangon néztük a dolgot.
p
-
vendingo
veterán
Eddig ezzel szemeztem, de az opel topicba sokalják érte ezt a pénzt.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
vendingo #66268 üzenetére
Ezzel a hozzáállással nagy eséllyel fogsz ráfutni egy törött majd tekert gyöngyszemre...
Állítsd be a paramétereidet ár nélkül, nézz egy felső kvartilist, és ahhoz képest nincsenek csodák, van egy pici mozgás nyilván, de ami ennél olcsóbb, az nem véletlen. Nem te fogsz 19-re özvegy nyugdíjas fogorvos színtévesztő lett és eltiltották a vezetéstől és mérgében féláron adja a kombipasszát lapot húzni...
@hdman: nekem jó lett volna az opel, G Astrát akartam venni, imádom azt az autót mindenével együtt, csak éppen abban nem kaptam volna segítséget, így választhattam, hogy vagy olyan, amire rá tud nézni más is, vagy maradok az opelnél, és nézhetem meg a két különbejáratú szememmel, aztán töröljem szemem-szám...
Nyilván azért a fóka > gasztra több szempontból is, de utóbbival is megelégedtem volna.
Így utólag mondjuk nem cserélnék még értékegyeztetéssel sem, de ha valamiért olyat dobna a gép, hogy gasztrába kell ülni, nem sírnám el magam.
-
-v-
addikt
válasz
vendingo #66268 üzenetére
Fel millabol eleg sokaig lehetne fizetni a fogyi kulonbbseget ... na mindegy. Kicsit tipikus magyar hasznaltauto vasarlonak tunsz, ne is haragudj ... legyen keves km, legyen fiatal, fullextras stb. stb. es persze olcso legyen. Aha, hogyne ... mindenki csodat akar venni kispenzert. Megmondjam hol valaszthatod ki meg a karpit szinet is? A szalonban ...
-
8th
addikt
válasz
vendingo #66257 üzenetére
De miért kell, hogy a megadott körzeten belül legyen a kocsi? Ha tetszik az autó lealkudod a vételárból a benzinköltségedet és kész. Ha látja az eladó, hogy komoly vevő van a láthatáron nem azon a 15k-n fog cigánykodni. A másik meg, hogy ragaszkodsz a kilométeróra álláshoz. Kilométeróra állás dízelnél viccelsz? Ebben az országban ahol össznépi játék az óratekergetés? Az utolsó dolog amit egy dízelnél néznék az az óraállás. Gyakorlatilag teljesen mindegy, hogy mennyit mutat mert a 80%-uk tuti meg van tekerve nem kicsit, nagyon. Én lőnék egy 1.6 benzin/gázos kombit és szarnék a dízelekre pl: Octavia, Focus, Golf stb...
(#66263) vendingo: sokat futott? Szerinted a 150-170ezerre visszatekert dízelekben mennyi van?
(#66265) [rvilike]: +1
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MunezXBK #66264 üzenetére
OK, ez igaz, de milyen a kínálat minősége... az a nem mindegy. Lakáspiac dettó, olcsóbb ár, több alku, csak éppen akinek értelmes lakása van, ki sem viszi a piacra, mert nem kap érte értelmes árat, inkább ül rajta... amit kivisznek, az olyan is.
Autó ugyanez pepitában, az adja el, akinek tényleg muszáj. Az meg a) olyan is, b) elmegy kéz alatt...
(de persze simán lehet, hogy hülyeséget beszélek, nyilván ez magánvélemény, még ha meglehetősen biztos is vagyok az igazamban)
-
vendingo
veterán
válasz
!Overdose! #66261 üzenetére
Nem szeretnék ennyire sokat futottat venni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MunezXBK #66259 üzenetére
Honnan tudjam?
Lehet autót venni, csak nehéz, mert áll a piac. Én ugye év elején jártam a kanosszát, volt pénzem és hajlandóságom akár az ársáv tetejét is kifizetni a kiszemeltért, kompromisszumok sorát is megkötöttem, hárman túrtuk át a hahut töviről-hegyire, (többek között azért, mert valaki le akart beszélni a kiszemeltről, mert nemkombi, és minden követ megmozgatott, hogy ne az legyen, még xarát is képes volt ajánlgatni kínjában
) és konkrétan az volt a konklúzió (mondom, annak ellenére, hogy a kategórián belül a pénz nem volt akadály) hogy "b*sszameg ez az egy értelmes autó van és nincs több kész-passz". 10 éves C kategória, benzines 1 millióért közepesen felszerelve (2 légzsák, abs, légkondi), nemopel, nemfrancia, nemcéges. Ez van.
-
vendingo
veterán
Akkor mégis milyet kéne vennem?
Rátok bízom, a dízelhez, kombihoz ragaszkodok, ne legyen idős (min 2005-ös) és ne legyen horribilis futása (max 160k) 2 milláért a megadott körzeten belül, de legyenek benne extrák.
Ha hátul nincs e. ablak az baromira nem érdekel, nem fogok hátul ülni benne.
Amelyik utasnak nem tetszik a kurblizás, az menyjen gyalog.
(amúgy még soha nem volt olyan autóm, amibe le is lehetett volna húzni a hátsó ablakokat.)
Melack: messze van nekem, illetve chevrolet nem kell, inkább biciklizek
-
vendingo
veterán
válasz
!Overdose! #66247 üzenetére
A fehér fókával már szemezgettem én is. Ez mennyire tűnik jó vételnek?
runner 125 Kicsit túl van a keretemen, a 2 milla is olyan mintha a fogamat húznák.
DeFranco Muszáj autót vennem, de idősebb/sokat futott kocsit nem nagyon szeretnék venni.
Már rég kellett volna valamit hazahozni, muternak kell a twingo, winter is coming -
DeFranco
nagyúr
válasz
vendingo #66245 üzenetére
Akinek ilyen autója van, miért adná el?
Sőt, jobbat mondok, mivel az újautópiac döglött, ezért legalább félholt állapotban van a használtpiac is. Akinek van egy jó három-ötévese, nem cseréli újra, mert nincs pénze rá, és finanszírozás sincs (ahogy te sem kaptál hitelt), akinek van egy jó hét-tízévese, nem cseréli le három-ötévesre, mert nincs a piacon olyan amit megvenne, és így tovább.
Mik maradnak a piacon? Az a kevés, amit valamiért muszáj eladni, ezt elhappolják előled a nepperek 5 perc alatt, nincs olyan sok, hogy neked is jusson, meg amikre már nem akarnak többet költeni, mert torkavéres valamiért, ezeket meg nem veszed meg ha van egy csepp eszed.
Pesten kb. százból-kétszázból egy ami igazán vállalható, a többi kuka. Képzeld el mi van akkor vidéken.
Ez van. Nincs finanszírozás, nem forog a pénz, nincs piac. Akinek van egy jól működő autója, aminek a korával és a méretével meg tud barátkozni, az most nem fogja eladni, mert nem tudja lecserélni értelmes kereket között, felfelé is szar a választék, meg az ő kategóriájában is sok a roncs, amik lenyomják az árat. Sem eladni sem venni nem érdemes, inkább kivár.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #66249 üzenetére
De ez nem 2 gurigáig van.
-
vendingo
veterán
Feladom, 2 hét alatt csak szar autókat találtam/néztem.
Ott tartok, hogy veszek valami 300 ezres fost amíg nem találok normálisat.
Hihetetlen, hogy ennyire gyér legyen a használtautó piac.
A lakóhelyem 100km-es sugarú körében semmi jó nincs 2 milláért.
Nincsenek nagy elvárásaim:
2008 utáni legalább 100 lovas dízel ami max 140 ezret futott, sok extra van benne (esp,abs,klima, metál...) nagy beltér (jó lenne kombi)
9400 és 100km-es sugarú körében keresgélek.Ha valaki ránézne nekem, hogy mibe lenne érdemes beleugrani azt megköszönném, már nem tudom mitévő legyek.
Első sorban: ford, opel érdekel, de másra is vevő vagyok.
Hitelre venném, ezért nem nézek messzebb kocsikat.Előre is köszi
-
Melack
veterán
válasz
!Overdose! #66242 üzenetére
Én jövő hét pénteken megye, megnézetem egyben a fékeket is, a jobb hátsó megint szorul. Mindig van valami.
-
AMD Power
titán
válasz
!Overdose! #66242 üzenetére
Jól teszed. Már épp itt az ideje. Éjszaka már hűvös van.
-
A Terméknek a Promóció során a Gumiszervizben történő megvásárlása és felszerelése esetén a Résztvevő díjra jogosult,
amelynek összege a megvásárolt Termék típusától függ.
• 4db új Bridgestone téli személyabroncs H vagy nagyobb sebességindexű, 4db új Bridgestone téli 4x4-abroncs vagy 4db új
Bridgestone téli defekttűrő (RFT) abroncs vásárlása és felszerelése esetén, a Résztvevő jogosult € 48,5 (azaz: negyvennyolc euró
és ötven eurócent) összegnek a bankköltségek és az átváltási árfolyamok fedezéséhez szükséges tartalék (€ 1,24, azaz egy euró
és 24 eurócent) levonását követően fennmaradó részére, ami € 47,26 (azaz negyvenhét euró és huszonhat eurócent).
• A fent említett, személygépkocsihoz való 4db Bridgestone téli gumiabroncstól eltérő készlet megvásárlása és felszerelése esetén,
tehát 4db új Bridgestone téli személyabroncs T vagy annál kisebb (Q, R, S) sebességindexű abroncs vásárlása és felszerelése esetén
(kivéve kisteherabroncsok) a Résztvevő jogosult € 24,3 (azaz: huszonnégy euró harminc eurócent) összegnek a bankköltségek
és az átváltási árfolyamok fedezéséhez szükséges tartalék (€ 0,67 azaz hatvanhét eurócent) levonását követően fennmaradó
részére, ami € 23,63 (azaz huszonhárom euró és hatvanhárom eurócent).
• A Bridgestone Prepaid Mastercard kártyák, amelyek a Promóció díjait jelentik, a kártya értékéig teszik lehetővé a vásárlást.
• A jogosult Forintban jut hozzá a Promóció Díjához. A Bridgestone Prepaid Mastercard kártyával történő vásárlás helyszínén
az adott bank aktuális napi eladási árfolyamon történik az Euróról Forint összegre átváltás.
• Négy gumiabroncs-vásárlás egy díjra jogosít.
• A jelen Promócióban rendelkezésre álló Bridgestone Prepaid Mastercard kártyák darabszáma 450 darabra[/B] (azaz: egyezerötszáz
darabra) korlátozott.(B)a 450 db kártya nagy valószínűséggel már elfogyott(/B)
-
giigz
veterán
Te is debreceni vagy? Nem arra az olah gumira gondolsz?
Egyebkent en is 4 gumit akarok venni, ha a 65k-bol visszaadnanak 14k-t, eleg egyertelmu lenne, Bridgestone-t vennek, csak ez igy tul kedvezoen hangzik, biztos kiderul majd hogy vagy nem ervenyes az en meretemre, vagy abbol a 14k-bol tenylegesen 1-2k lesz...
-
-v-
addikt
C-max valakinek? Szerintem mocskos jó vétel ennyiért
(#66231) Dluinet: 4-et veszek, és oláh gumi ott van a résztvevő felek közt. Nem mindegyik gumira meg nem látok semmit ott, azt írja téligumi és ennyi ...
-
neduddki
nagyúr
válasz
LaptopSystem #66228 üzenetére
-
Sziasztok
sok Alfa megfordult már nálam de Alfa GT-m még nem volt!
ha valakinél megfordult már ez a típus tudna róla írni pár szót,leginkább a futómű érdekelne!
(ha olyan mint a 156-osnak akkor kihagyom)
-
izomhod
őstag
sziasztok!
tudtok most olyan téligumi akcióról, ahol a gumik mellé adnak üzemanyagutalványt, vagy ilyesmit?
köszi
-
-
TaaT
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
giigz
veterán
Ha lenne egy gumi normális áron, amire azt mondanám, hogy oké, akkor már régen megvettem volna. A Sava (elvileg) esőben gyenge, hóban nagyon jó, a Barum (elvileg) szárazon nagyon jó, esőben közepes, hóban (talán) gyengébb, a Vredi ~ 55k-ért papíron ugyanazt tudja mint a Barum ami ~ 40, a Fulda szintén Barum szint kb. 50k-ért, akkor ott van még a Toyo ami egy szimpatikus márka, viszont elvileg rosszabb a tapadása (talán sokkal is) mint a Barumnak, cserébe még drágább is 10k-val, Debicát sokan dicsérik sokan szidják, akik szidják nagyon szidják, Kormoran az az egy amit tuti ki tudok zárni meg a Kingstar, Gislaved, a Matador MP52 tűnik még jónak, de arról senkitől nem hallottam véleményt, és nem is láttam egy autón sem, Firestone-t nagyon sok tesztben eszméletlenül lehúzták, Hankook szintén fos a teszteken. Szóval rohadtul nem tudom eldönteni, és nem is fogom tudni, mert amire már azt mondom, hogy na ezt gondolkodás nélkül megvenném, az 65k, és évi 3-4.000 km-es futásra rohadtul nem akarok kiadni ennyit, a 40-50-et is sokallani fogom, de ugye azt sem szeretném, hogy szarul tapadjon... Na mind1, szerintem az lesz amit írtam, a gumisokat körbekérdezem, aztán majd kiderül, 10 gumis véleménye alapján talán már csak nem nyúlok annyira mellé...
-
giigz
veterán
válasz
AMD Power #66206 üzenetére
Hát igen, továbbra is csak annyit tudok mondani, hogy Barum/Sava/Vredestein, de hogy melyik lesz a nyerő arról fogalmam sincs, és már régóta látom, hogy nem is fogom tudni eldönteni.
Most az az ötletem támadt, hogy itt a megyében bemegyek 10 gumishoz, megkérdezem őket, hogy a felsorolt 4-5 gumiból melyiket ajánlják és miért, és amelyik gumira a legtöbb gumis rábólint, azt veszem...
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #66207 üzenetére
Itt már wifi van Apci.
-
hdman
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest