Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #67299 üzenetére
De fel tudok készülni rá, és fokozottan figyelni ha román kamiont előzök mert lehet bóbitázik a szentem engem meg felken a szalagkorlátra, illetve nem bemenni közvetlenül egy megrakott sittszállító dömper elé az M3 lejtőn, mert lehet túlsúlyos, slick gumikkal és nem áll meg... információ, információ, információ.
Apósom vezetés stílusát nagyon utálom (X3, 'óra alatt pestről a jászságban, mondjam tovább?), de igaza van, amikor azt mondja, hogy egy a fontos, hogy azt mindig tudjam, hogy ha szituáció van, akkor merre fogok menekülni belőle. Lehet hogy pont az árok lesz a cél, lehet hogy a szembejövő oldal, de nagyjából lássam hogy merre lesz a séta, ha menekülni kell a vektorból amiben épp vagyok.
Ezt mondjuk én még nem tudtam megtanulni, nem is nekem mondta, de igaza van. Fel kell készülni. Abból még nem volt baj.
-
válasz
DeFranco #67298 üzenetére
Fatalizmusnak nevezni a felismerést hogy nem csak rajtam múlnak dolgok, elég szélsőséges. A szabad akarat csak addig terjed amíg önmagadat tudod -most a forgalmi helyzetekről van szó!- befolyásolni. Semmit nem tudsz tenni egy román, de még egy 2 várossal arrébb lakó ember hülyeségével sem.
-
-
t1
veterán
Fiat Mareákról vélemény? Főleg az 1.9 105 JTD lenne érdekes, elég jó áron mennek
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
DeFranco #67289 üzenetére
Az egy púpos simán összejön itthon. Egyszer én is 200km autópályázás előtt vettem észre egy púpot az egy hetes gumin. Pár nappal előtte fogtam egy kátyút, akkor jött ki. Boldog is voltam... Szerencse volt a szerencsétlenségben, hogy találtam egy gumist, akinél péntek este 6-kor kaptam egy ugyanolyat, és fel is rakta.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Typhoon47 #67286 üzenetére
Úgy alapvetően ezzel nem lehet mit tenni, az út szélén fejbe még sem lőheted, ha nem megfelelő a gumi, ha előírod a téligumit, akkor vesz egy 10 éveset, és jár azzal, ha előírod a kort, akkor vesz egy jelölésig kopott 6 éves debicát és jár azzal, ha előírod a profilmélységet, akkor vesz valami északkoreai belpiacos szart a sárkánycenterből hatezeré'.
Ezt szabályozni nem is tudom hogy lehetne... nem forma1 ez, hogy még a beszállítót is előírják...
Az mondjuk nem is érdekel, hogy hogy fordulnak árokba, ő bajuk ha ilyen hülyék voltak, de az már jobban izgat, hogy mögöttem megáll-e, vagy engem lesodor-e az útról egy ilyen szarjános. Mert ebben az esetben nyilván én sem fogom rituálisan feltrancsírozni a kerékkulccsal az árokparton, amúgy meg megússza egy nem az időjárás- út- és veszedelmes viszonyoknak megfelelően vezetett kitétellel, ami rajtam meg a vétleneken nem segít.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Typhoon47 #67284 üzenetére
Keresztapámat a szomszéd taxis (!) oktatta meg szakszerűen, hogy téli gumit kell venni télre meg nyárra is, mert akkor nem 8 gumi megy szét négy év alatt, csak 4 gumi, és az mekkora nagy spórolás. Max. nem megy százhuuúússzal meg százhaaatvaaannal meg majd óvatosan kanyarodik...
-
Typhoon47
senior tag
válasz
DeFranco #67274 üzenetére
Ez abszolút hihető stat.
Egyik autósoktató barátom is múltkor megemlítette, mikor szóba kerültek a gumik, hogy ő már évek óta csak a két első (hajtott tengely) kerékre vesz csak gumit a hátsón meg mindig rajta hagyja a nyárit, mert hogy így gyakorlatilag milyen frankón elindul az autó télen, tehát kikaparja magát a hóbol, de mégis mennyit spórol... -
footy
addikt
válasz
DeFranco #67246 üzenetére
Nem kotelezo csoves erositot venni, aki vagyik az analog-meleg hangzasra annak egy lehetoseg.
Nekem sem az van es tokeletesen elegedett vagyok a mostani rendszeremmel. Nem is kell oriasi osszegeket beletolni ezekbe a dolgokba ha az ember okosan valaszt. Autoba 150 korul ki lehet hozni egy jo rendszert, ami a gyari megoldasokat oda-vissza alazza.Nem akarom senkire raeroltetni a velemenyemet, de ha valaki benez itt a PH-n pl az autohifi forumba, vagy az erositos forumba, talal olyan altalanos ajanlast ami tobb ember altal kiprobalt es megelegedessel hasznalt cucc. Pl.: Van 50ezred arra, hogy javits a hangzason. Veszel egy Pio MVh150-et melle egy Audio System 165MX-et vagy Herz DSK 165-t a maradek penzbol pedig kiszigeteled az ajtot.
Szigeteles nelkul is sokkal jobban fog szolni mint a gyari alaprendszer, nem kell s merci hogy meghalld a kulonbseget.Ebben egyetertunk, ez lenne a lenyeg, hogy torekedni a minsoegre. A rendelkezesre allo keretbol pedig a legjobbat kihozni. Amugy nem vagyok hifista, nincs csoves erom sem, csak szeretek jo minosegben zenet hallgatni
A prosecturat felirom majd egy karcos CD-re
(#67264) hobizoli
Az asszony Puntojan Debica Frigo 2 volt, nekem meglepoen jonak tunt. Kulonosen havon teljesitett jol.
Nalad mi volt a gond vele? -
MunezXBK
nagyúr
-
Melack
veterán
válasz
DeFranco #67246 üzenetére
Ha már prosectura, akkor inkább ez a kis romantikus dalocska. Ezt mi kispolákban bömböltettük
Nah az nem volt audiofileknek való
-
válasz
DeFranco #67278 üzenetére
ismerem ezeket, de a 80% nem használják a kocsijukat hóban, mert bevallásuk szerint nem tudnak a parkolóból sem kijönni
Az öregeknél (65+) meg jellemző, hogy nem raknak fel, mert 40 éve sem használtak téligumit, csak óvatosan vezetnek
de elég ha kommenteket itt elolvasod, megmagyarázzák, hogy hülyeség a téligumi
-
DeFranco
nagyúr
Remélem ebből nem lesz flame, de:
reggel bemondták a rádióban, hogy az autósok fele nyári gumival jár télen
sejtettem, hogy még mindig nem Svájcban vagyunk, de az arányt ennek a töredékére tippeltem volna...
-
hobizoli
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz
hobizoli #67268 üzenetére
polaris 2 tényleg kuka... azzal vettem a splash-t, az uton nem nagyon akart maradni.
ehhez képest a nokian ég és föld.mod: ma voltam futómű, lengéscsillapító és fékellenőrzésen, minden ok
mondjuk a lengéscsillapítók már nem tudják a gyári értékeket, de még simán jók, nem is értették, hogy minek vittem a kocsit... -
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #67265 üzenetére
Persze ez egyértelmű, de az csak nem véletlen, hogy száraz útviszonyok mellett ugyanazon az úton a Vredesteint hangtalannak hallom, a Kormoranok meg ordítottak mint az őrült (Vredihez képest), az adac meg halkabbnak hozza ki? Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy milyen körülmények között lehet ez igaz...
-
giigz
veterán
válasz
hobizoli #67264 üzenetére
Egyébként én is néztem olyan Uniroyal gumikat, a 66-ot nem találtam olyan jónak, a 77-nek meg nem tetszett a mintája
Ezzel a Vredivel teljesen el vagyok most szállva, rohadt jó vételnek érzem, és a mintája is nagyon tetszik, várom már a havat
A Debica egyébként nem olyan rossz gumi, Sava/Barum szint, talán egy fokkal rosszabb, de a Kormorannál sokkal jobb
-
szőröscica
addikt
Autó és méretfüggő is a dolog, az aszfalt minőségéről nem is beszélve.
Szerintem pont hogy a zajosság a legobjektívebben mérhető dolgok egyike. Beülnek egy decibelmérővel és végigmérik mindet. Pl. a hóban kezelhetőség, vagy a jégen való viselkedés sokkal szubjektívebben megítélhető dolog, mint a zajszint.
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #67260 üzenetére
Nem, az én őskövületem még a sima Snowpro volt, most a B2-ről van szó, tavalyig egy haveromnak volt ilyenje, 3 vagy 4 éves koráig tartotta meg, igaz ő többet ment vele, de Debicára cserélte...
Az ő Kormoran Snowpro B2-je, az én 10 éves Snowprom, és a nyári Kormoran Impulserem kb. 1 szinten állt hangilag. Amikkel tapasztalatom van még, Pirelli, Barum, Continental, és most a Vredestein, ezek egy jó kategóriával halkabbak.
-
-
giigz
veterán
válasz
AMD Power #67249 üzenetére
Azt nem tudom, hogy a zajt hogyan mérték, de hogy ez a Vredestein kb. hangtalan, az biztos. A Kormoran Snowpro B2 halkabb (3,4) mint a Vredi (3,6)?
Ez vajon hogy jött ki nekik?
Aki csinálta ezt a tesztet, olyan szívesen mennék vele egy kört a két gumival, ha nem hallja, hogy ég és föld a különbség, akkor süket, és inkább ne írjon ilyen baromságokat... Én kb. így érzem:
Vredestein hang: 1,8
Kormoran hang: 3,4 (tehát amit beírtak a Kormoranra, azt reálisnak tartom, de hogy a Vredi nem hangosabb, az hét szentség, és ez 100% biztos, tényleg ég és föld a különbség zajra is)Pont ma vettem észre, egész nap "rosszul éreztem magam a kocsiban", a motor olyan furcsán járt 80-100 km/h körül, aztán jöttem rá, hogy a motor ugyanúgy jár, csak a gumi zaja nem nyomja el... Aztán a kormányt teljesen máshogy kell kezelni, nem megy az autó jobbra-balra, hanem nyíl egyenesen fut az úton, el is engedhetem a kormányt, akkor sem megy sehova... Komolyan mondom, egy jó gumi teljesen átváltoztatja egy kocsi irányítását, viselkedését, sokkal, de sokkal biztonságosabbnak érzem így az autómat, pedig a nyárim "csak" 6 éves, de se repedezés, se hiba nincs rajta, mégis egyszerűen ég és föld, komolyan leírni sem lehet a különbségeket, teljesen olyan, mintha más autóban ülnék.
Szerk: A másik vicc a Pirelli 3,8-as zaj értéke, ez szintén nevetséges, a Michelin Alpin A4-et hangosabbnak éreztem, és az meg csak 3,4-et kapott zajra... Na jó inkább nem is nézem tovább, nevetséges ez a teszt...
-
nézegetem én is a gumikat, és komolyan nem értem ezt a dilemmát. google első találatai közt szereplő gumidirekt oldalon: continental wintercontact 25k (de mintha egyik kollégám 17k-ért vett volna), michelin alpin 4 22k, egy barum/kormoran meg 15k. tehát az legrosszabb esetben is 40k huf különbség mondjuk 3-5 szezonra. nekem nincs saját kocsim (az asszonyén alpin 4 van), de nem kérdés, hogy csak michelin/continental közül választanék, évi 8-10k pénzt simán megér, hogy a jobb, biztonságosabb gumin guruljak.
-
Kornel
veterán
-
8th
addikt
-
AMD Power
titán
Egy kis segítség a gumiválasztáshoz.
-
-v-
addikt
válasz
DeFranco #67246 üzenetére
Nekem be van bitumenezve az ajtóm
Az amúgy viszonylag olcsó és marha sokat dob ...
vagyis anélkül nem sok értelme van bármilyen kicsit is jobb hangszórót berakni.Amúgy az audiofil offoláshoz: hallottam már én is olyan klipsch cuccot, hogy a kábelek többe voltak, mint a havi bérem
És jó is volt marhára .. de nekem nincs rá igényem, pedig sok zenét hallgatok, jazzt is meg fusiont meg sok olyan műfajt, amihez kell a jó hangzás .. és van is egy szint, aminél érzem, hogy igen, kéne jobb ... ettől függetlenül - hiába hallom persze a jobbat, hogy jobb - afölött a szint fölött valahogy nem nagyon van igényem a még jobbra... meg simán meghallom az mp3 és a lossless között is a különbséget, mégsem igazán preferálom az utóbbit .. pedig a legtöbb zeném abban van, de normális minőségű mp3-mal is elvagyok.. kocsiban meg nekem kb. az a lényeg, jó legyen a hangkép, ne vesszen el semmi, értelmes dinamikája legyen stb. Úgyse egy A8-as a focus, nem olyan halk, hogy marha minőségi zenéről beszélni lehessen abban a közegben ..
-
DeFranco
nagyúr
Nézd, minden rosszindulat nélkül, de ez az audiofilizmus meg a másik véglet, sejtettem, hogy ide fogunk kilyukadni a csöves erősítők és a denevérfrekvenciás felharmonikusok világába...
A kotta ugyanaz ezzel is, mint mással, nem kell a másikra ráerőltetni az ízlésünket, és nem kell a véleményünket általános érvényű igazságként megfogalmazni, mert nem az, hanem egy vélemény, és mint ilyen, ánuszrózsával hasonlatos...
Mellesleg a transzmitteres kérdésben annyiban igazad van, hogy sok a zavar, de hidd el, az emberek nagy százalékát tökéletesen kielégíti egy rádióminőségű zajforrás a kocsiban, ha egyáltalán. Majd ha S Merci szintű zajcsillapításról beszélünk, akkor lehet picit elmenni minőség irányba, ott már van értelme, de itt kevés kivétellel mindenki 10 év körüli alsó-alsóközép-közép vasakon lovagol, ami üzemanyagtól és JDM-GDM-FDM pedigrétől függően annyit jelent, mint ha egy varrógép vagy porszívó mellé ülnél le hallgatni a lakossági technót.
Szóval persze, törekedjünk a minőségre, de azért, mert te hifista vagy, nem kell mindenkinek csöves erősítőt csörgetni a bebitumenezett ajtólemezek között... mondom ezt minden tisztelettel.
És prosecturát igen is sz*rrágyűrt maxellkazin kell hallgani.
-
Az igények most is megvannak és pont az analóg lét lenne a lényeg. Máig nagyon nehéz olyan digitális rendszert hallgatnom amitől hosszútávon nem fájdul meg a fejem
Pedig régen a kazettás magnók meg LPk korában akár 10 órát is képes voltam fülesben ülni a lemezjátszó mellett és hallgatózni . Régi szép idők.
Most meg a fene nagy EAX meg DTS meg tökömtuggya milyen korban, (THX pl) max megsiketülök , de a hangzást élvezni nem tom -
-
footy
addikt
válasz
Kornel #67234 üzenetére
BP-n lépten nyomon van egy rádióadió, kizárt hogy ne sisteregjen be legalább néha.
#67235) vendingo
Az egyik legjobb a piacon, nagyon jó a hangminőség. Az FM transzmitterek között lehet, de a rádió minősége egy 90kb/s-es MP3-nak felel meg ha tökéletes a jel. Ez pedig a nagyon jó hangminőségtől nagyon messze van. -
footy
addikt
válasz
Kornel #67228 üzenetére
Nem ismerem a tipust, a suzuki forumokat kellene atnezni, legtobbszor annyi, hogy a CD-tar vezerlon kell rovidrezarni ket labat es masik 3 lab adja a L-R-G -t.
(#67229) vendingo
Ezt konkretan nem teszteltem, de kizart, hogy egy nagyobb varosban ne legyen vele gond. Ahhoz jon meg hogy a minosege nem tudja megkozeliteni sem az AUX-et. -
TaaT
nagyúr
Verhetetlen tapadás havon, jégen
[link]
kornelka: ja értem, aszittem még az 1din-es kérdésnél járunk
-
-
gaborbol
őstag
válasz
bitpork #67217 üzenetére
En tegnap csereltem generatort az Outlanderen 32K volt a gyarilag felujjitott postaval egy ev garral.
Tanulo koromban ujitottam fel villanymotorokat, generatorokat, mondjuk a csapagycsere legyen 6-8K a ket darab, tekercseles nem lehet tobb mint 8-10K ket bronzkefe 3K es itt veget is er a tortenet.
De egyszerubb megvenni valahonnan, aztan nem kell napokat varni a tekercselesre.
[link] -
-
Vladi
nagyúr
válasz
kiss.dani #67220 üzenetére
népítéletnél szoktak írni pár szót a szervizekről, de nem tudom, hogy összesítették -e valahogy.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kiss.dani #67220 üzenetére
Itt van, le van írva, hogy nyoma legyen. Központi forrás nincs, nem is lesz, és értelme sem sok van. Nettó kisfelhasználós magántapasztalatokat csak így elvétve lehet találni, és azokban sem lehet megbízni.
A Kertész utcai generátorszervízről én előzetesen csak jókat találtam, mégis belefutottam abba amit írtam. Lehet mással korrektek voltak, de lehet csak megette a mesét, és vigyorogva távozott tollas háttal. Ezek után nem tudom, és nem is fog kiderülni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #67217 üzenetére
Nekem nem halt meg semmi, de prímán lehúztak ettől függetlenül egy felújítással (én is hibás vagyok mert beleültem a hintába, nem vitatom, de ez az ő felelősségüket nem kisebbíti).
Plusz le akartak húzni egy tök felesleges több tízezer forintos alkatrészcserével, amit nem is biztos, hogy kicseréltek volna, plusz annak a külön munkadíjával. Bekamuzták hogy rossz az alkatrész, cserélni kell, kiderült, hogy az ég világon semmi baja. Kamu volt.
Plusz mindenek után rosszul szerelték össze az ékszíj-szíjfeszítő-generátor sort, úgy hogy a szíjfeszítőt egyáltalán nem húzták meg, feltételezem azért, hogy essen szét a p.csába és lehessen mondani, hogy ők megmondták. Külön kértem a srácot, hogy mindent húzzon meg rendesen, ott feküdt alatta, mondta, hogy mindent kétszer ellenőrzött.
Ez után elvittem a szerelőmhöz, fejmagasságba emeltük az autót, megmutatták, hogy a feszítőnek semmi baja, és a szemem előtt tekertek több mint egy fordulatot a szíjfeszítő rögzítőcsavarjain, tök lazák voltak.
Egyenleg: szarul mértek, lehúztak egy felújítással az indokolt ki- és beszerelési díjon felül, fél napot állt az autó nyitott motorháztetővel a zuhogó esőben mert úgy hagyták, le akartak húzni egy további alkatrész hibásnak hazudásával plusz a szereléssel, plusz a külön kérés ellenére szarul rakták össze az egészet, maradhattam volna vele az út szélén... és akkor az akkut nem is mondom...
Ráment erre a mókára 30 ezer forintom, meg egy fél tank benzinem, és csak azért annyi, mert olyan szerelőm van amilyen, és időben szólt meg soron kívül foglalkozott a dolgaimmal.
-
-
zsid
senior tag
válasz
runner 125 #67213 üzenetére
A túl sok Need for Speed-ezés.
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #67213 üzenetére
Nem találok szavakat.
-
runner 125
nagyúr
Fiat Bravo a tutti vétel 1 milláért.
-
zsid
senior tag
válasz
DeFranco #67204 üzenetére
Van Pest megyében ( direkt nem írom le, hogy hol ) egy cég, aki ilyen elektromos cuccok felújításával foglalkozik. Oda hordjuk a a kamionokból az önindítókat, generátorokat... Amikor szarakodott a Volvoban az önindító rákérdeztem mibe fájna rendbe szedni, azt mondták vigyem be és meglesik de kb 60-70 000 lesz a vége. A Fertő utcában a Bosch behúzótekercs és bendix asszem 18 000 -be került, az autószerelők meg kicserélték egy 5-ösért. Úgy látszik a lehúzás azt iparilag megy ebben az ágazatban
-
neduddki
nagyúr
-
Vladi
nagyúr
Mitsubishi Space Starról mi a véleményetek? Akár erről, akár globálisan.
Azt látom, hogy ronda, de ennek 2 előnye is van. Nem szívesen lopják (
), nem szívesen hajtják.
Igen, még mindig asszonynak nézelődök, de a boríték még sovány.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #67196 üzenetére
A generátorosokat mindenki messze kerülje el, azt ajánlom, tipikus nettó lehúzó banda, engem többszörösen palira akartak venni, több alkatrésszel és súlyos tízezrekkel is lehúzni, (még olcsón megúsztam) plusz a szerelést is rosszul csinálták meg, ha úgy hagyom, szét is esett volna az ékszíjam a p. ba, jó hogy megnézettem utánuk.
Ellenben a villamosságisod engem is érdekelne, sőt, azóta is érdekelne...
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest