- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz Veron #195580 üzenetére
Szvsz 3 hengernek sokkal jobb hangja van, mint egy polgári, szívó 4-nek. Az összes ilyen 4 hengeres 1.2-1.4 szívó kelletlen, vinnyogó, élettelen semmi. A suzuki 1.2-ben hallatszik némi boogie. Vibrációt ecooboostban nem éreztem, azon kívül csak a wartburg/matiz páros volt, azokat meg hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Veron #195580 üzenetére
A VW háromhengeresei kb dízel hangúak, vagy még rosszabb. A 10 éves szívótól kezdve az egy napos 1.0 TSI-ig bezárólag szvsz. a piac legrondább hangú notorjai.
A koreaiaké egész tűrhető, de észrevehető. A kuvikét nem ismerem, alig van ebből az új szériából, és abból is főleg 1.5-ös benzint, vagy 1.6-os dízelt látok/hallok.footy: Ha egy benzines motor hangját és járáskultúráját egy traktor üzemanyagúhoz kell mérni, akkor már nagy a baj. De kinek a pap...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zoo8800
veterán
válasz Veron #195601 üzenetére
Legjobb lesz saját magad kipróbálnod, milyenek ezek.
Én az újabb 3 hengeres ksiturbósok közül még egyet sem vezettem, de pl. a VW 1.2 AZQ-ja elfogadható mind hang, mind járáskultúra tekintetében. Kipörgetve van egy kis vartyogás, ami nekem bejön*. Nem hiszem, hogy ennél rosszabbak lennének a mai kisturbós 3 hengeresek.(*Az más kérdés, hogy mennyire egy erőtlen agyonfojtott fos az a motor )
rip and tear, until it is done
-
oliwire
őstag
válasz Veron #195601 üzenetére
Én vezettem már 3 hengeres 1.0 Ecoboost Fiestát, akkor még az MK2 1.6-os benzines Focus volt meg, de nem éreztem rosszabbnak a Fiestát, sőt, pörgősebb volt, dinamikusabb.
Nem olyan rossz az a 3 henger, hogy annyira kerülni kellene. Van, aki észre sem veszi. Zenei iparban is vannak audiofil emberek, akik már a 320bit-es mp3 és a flac fájlok között is hatalmas eltéréseket tapasztalnak, holott átlagember számára nem annyira hatalmas a különbség, mint azoknak, akiknek ki van hegyezve erre a figyelmük és fülük. -
zoo8800
veterán
válasz Veron #195622 üzenetére
Ez a motor alig 1 éve van a piacon, ennyi idő alatt nem jönnek ki hibák olyan számban, hogy az eljusson az internet népéhez. Nekem van egy tippem, hogy kisebb-nagyobb mértékben egyezik a PSA 1.2 THP-jával, bár megjelenéskor hangsúlyozták, hogy másik motor kerül a KAstrába, mint az eredeti PSA kocsikba.
rip and tear, until it is done
-
Gombinyó
őstag
válasz Veron #195709 üzenetére
Ez így van.
Egy példa: 2020 februárban vettem az autót, de 2019-ben érkezett a kereskedésbe, 2019-es áron, így olcsóbban megkaptam kb fél millióval, mintha akkor konfigoltuk volna össze az újat (januárban volt áremelés). Ráadásul a 2019-ben futó akciót is megkaptam utólag (ingyen téli kerék szett).
Corollából, ha az 1.6 szívót nézed pl, az már csak a készletes autókban lehet, mert az új gyártásba már csak az 1.5, 3 hengeres kerül. Az 1.5 szívó helyett már sokkal inkább választanám az 1.2T turbos motort (személy szerint én az 1.6 ellenében is azt válkasztottam, de főleg a TS miatt). -
6030D
Ármester
válasz Veron #195709 üzenetére
Én így találtam a jelenlegi cégest. A listaárakat mindenféle kedvezménnyel nézve is 7-7,5 millió lett volna az adott típus, így nem is foglalkoztam vele. Aztán a hahun láttam, hogy vannak ugyanolyan felszereltséggel készletes, 0 km-es autók. Így lett ~5,9x millió a 8 milliós listaárú autóból, bármilyen ismeretség nélkül.
Érdemes rászűrni hahun arra a csoportra, ami érdekel (nálam ez új autó, benzin, kombi, 6,5 millió alatt volt, 2019 novemberben), és kidobja az ilyen morzsákat is.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
gippazoid
senior tag
válasz Veron #195884 üzenetére
Te vagy az első már jó ideje aki rajtam kívül ezt nézte (sőt, nagyon vártam a töréstesztet mert akkor mikor nézelődtem, még nem volt Ceed teszt, csak i30).
Focus mk4 vagy a Skoda Scala is sokkal jobb lett mechanikai védelem szempontjából.
Ha el akarsz szörnyedni, nézd meg a Dacia Duster eredményeit. Pláne fejvédelem terén.
De a Civic se remekel, ott a függönylégzsákon keresztül verte be a fejét a bábu a tetőívbe.Kia Rio, Stonic kormánylégzsákja meg túl hamar leereszt, ezért a kormányba verte be a fejét a bábu.
A sok elektromos kütyü meg feljavítja ezeket az értékeket is, ha valaki nem nézi a részleteket akkor 5 csillagos ez is, az is (vagy 4). Pedig nem mindegy, milyen úton éri el.
[ Szerkesztve ]
Gippazoid Novelties Inc.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Veron #196108 üzenetére
Haveromnak volt, tényleg pici a csomi széles és hosszú de lapos tehát magas dolgokat nem tudsz benne vinni. Cserébe van egy méretes padlórekesz is ami elnyeli sok minden apróságot. De nem is az a nagy baj, hanem hogy hátul a lábtér elég kevés (már ha nem 2 törpe ül elöl).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Veron #196114 üzenetére
Az Auris HB és a CT200h ugyanaz a padlólemez. Nem lesz közte semmi különbség hely szempontjából. Sőt a kombi is szűkös a hátsó sorban, de cserében a csomagtartó jó nagy.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bdanyy
addikt
válasz Veron #196112 üzenetére
Octavia esetleg? Ott már a 3-as óta van bőven hátsó lábtér meg csomagtartó. Pont nemrég próbáltam ki a karoqot, hatalmas csalódás volt milyen kicsi hátul (meg elől is tágasabbra számítottam). Nem tudok magam mögé beülni csak ha a térdem kilyukasztja a háttámlát, alig nagyobb hátul mint egy octavia 1/iv golf (ok, hosszú a lábam, de 2m alatt vagyok azért ). Képzelem a scala/kamiq mekkora lehet, azokba be sem ültem.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #196125 üzenetére
Ha Juke meg Puma; Capture-t nézted?
Én nem nagyon szeretem a crossovereket, de a HRV meg ez még elfér nálam is, nem sikerült eléggé elbaltázniuk. 2008 se rossz, motorjait is jobban bírom mint a Kamiq-ét, de méretben, praktikumban, komfortban sztem a Capture a legerősebb kombó.
Persze Ceed/Megane/Focus/Corolla(hibrid)/308 kombi jobban kellene, de más kérdés.Qru: 2 éve bejelentettem a Pikacsut a szinténntbányai citrom márkakóklerekhez, 7k klímatisztítás meg 21 pontos átvizsgálás. Visszahívtak, oké, a pontokat nem tudják, majd a szerviz megmondja. Odaérek időpontra, kérdik hát én? Mondom itt a visszaigazolt időpontom (központból). Jaaa, erről nem tudnak, 1 szerelő van benne az is mindjárt megy. Mondom jó, akkor ha már itt vagyok, módja meg mi van a 21 pontban (szuper hasznos dolgok szoktak lenni, de rend a lelke mindennek). Nem tudja. Mondom te vagy a szervizfelvevő? Igen. Mondom mit adsz ki a szerelőknek ilyenkor? Egyébként az asztalán ott volt a prospektus erről a szervizakcióról... Majd hívnak új időpontért. Sejted, azóta is. Renaultnál tudnak normálisan hozzáálni az emberhez tbányán, ha már az autóikhoz ők se nagyon értenek, de készségesek. De a ford+pug, fú, az nagyon az alja ami itt van. A győri kirendeltségvezető basztatta őket, ( 3 hét után egy két csillagos google értékelést hagytam, mert árat se tudtak adni) és azután nagynehezen adtak telefonon árat. Meg mikor személyesen voltam korábban bent: 'Majd az előző tulaj szól nekünk ha van visszahívás az autóra'. Az állam kerestem a szalonban . [Pug a középkorban él, nincs közös rendszer, nem látják a szervizeket, tulajváltást.]
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Veron #196196 üzenetére
Az adora van kalkulator, evjarat es teljesitmeny kell csak hozza. Cascora is van kalkulator de oda joval tobb adat kell...
Az ujabb 1.4-1.5 tsi mar oke, kokszosodas ami van de az minden fsi motornal elojon (kiveve a kettos befecsis verzioknal). Kenguruzas amit szokni kell de allitolag lesz/van ra javitas. Aurisbol az 1.2 turbo is jo vetel azt is nezhetsz. Az 1.6 kicsit kelletlen a turboshoz kepest kozeptartomanyban, marpedig varosban jellemzoen ott autozol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
aero.
veterán
válasz Veron #196207 üzenetére
Vennék, jól néz ki. Nyilván nekünk teljesen mások a preferenciáink, így tudom, érdemben sokat nem tudok segiteni. Ha ennyit költenék, akkor inkább használt, de kényelmesebb, jobban felszerelt autók felé csábulnék el. (Például W221-es S osztály), a realitás talaján maradva pl. I30 vs Leon. Ahogy szoktuk itt mondani, új autónál az döntsön, hogy mi mennyire tetszik benne, mennyire érzed magadénak.
AA/Carplay van a Leonokban.
Szívómotoros autót én nem vennék.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Veron #196207 üzenetére
Nem tudom mik pontosan az elvárásaid, de az 1,0 TSI rémlik, meg az 5 millió, finanszírozással. Ezt ma dobta fel a Zinternet, nem tudom jó ajánlat-e. Scala 5 millió Ft
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz Veron #196302 üzenetére
Ha megnézed a térképen hol vannak láthatod hogy egy hosszú célforgalmas ipartelepi úton. Ott mentünk egy kört, többet, messzebb nem akartam, lehetett volna kettőt is, hogy elmenni messzebb lehetett-e volna azt nem tudom. Az út szar tehát érződik a futómű, nem kopogott semmi, amennyire kell csillapított, de azt nem lehet ami ott van. Sosem vezettem még priust, kíváncsi voltam, inkább a kormányzásra, padlógázra.
Azt hogy mindezt felügyelettel vagy hogy oldottuk meg pedig inkább nem árulom el, mert nem szeretném őket vírusszabályok megszegése miatt bajba keverni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
bandus
veterán
válasz Veron #196353 üzenetére
ha szamodra megfelelo a belseje es nem zavarnak azok amit xeon kollega irt itt vagy a masik topikban a hibrid corolla ts-rol, akkor szerintem nem kerdes, hogy az lesz a nyero (de ez ugye nem manualis valtos). az ujak kozul en az opelt vennem ha eleg a csomagtartoja, annak a legjobb a belseje, vagy a scalat, ha nagyobb hely kell.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
-
veterán
válasz Veron #196353 üzenetére
Magamnak használt turbós 4 hengerest választanék.
szvsz:
Juke: jópofa, csajos, 3 hengeres
Scala: kelet-európai, 3 henger
i30: nekem tetszik, nem tudom, mennyire akar haladni az 1,5 szívó
Astra: 7 M-ért 3 henger...Leon: ezt venném magamnak
Corolla 1.2T: nem lehet rossz
Corolla hibrid: városba venném, amúgy tatás. -
MC Pite
veterán
válasz Veron #196353 üzenetére
Hibrid Corolla, Leon(az a 20k azért gondolom igen ritka, esetleg 308at venném fel még mellé/Astra helyett) de ha tetszik akkor i30.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Veron
addikt
válasz Veron #196353 üzenetére
Köszi mindenkinek,
Az én gondolataim a következők, egyelőre még tanácstalanságban
(elmegyek majd tesztvezetni, de nem akarom mind, előbb szűkítem 1-1 újra és használtra))Juke: jól néz ki, legolcsóbb az újak között (THM miatt) viszont nem erőgép, csak 3 év gari és hátul dobfék (Acenta)
Skodák: tágasak, TSI egész jó, de nem erőgép
i30: a szívó egy igásló, 5 év gari, de lomha és a törésteszt közepes
Astra: minőségi beltér, jó LED, AGR ülések (GS line), 5 év gari, de 3 hengeres, csomagtér közepes és drágaLeon: többihez képest fickós motor, beltéri nyöszörgésekről már írtak itt
Corolla 1.2: kulturált járás, terhelten komótos
Corolla hibrid: fejlett, hibrid, de drága, beltéri minőségi kifogásokról már írtak és nem olyan jól felszerelt (Active Business?)
+1 Auris kombi HSD: hibrid technológia, szűk lábtér hátul és korosabb adott összegért[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
molnarpeter
nagyúr
-
Veron
addikt
válasz Veron #196369 üzenetére
Tudtam, hogy kihagyok valamit: újonnan a Fordok.
Puma 1.0 125 LE 6,8m Ft: jól néz ki, hibrid de szűk a lábtér hátul
Focus 1.0 125 LE 6,5m Ft : jó vezetni, 3 hengeres és ecoboost rossz híre@molnarpeter: igaz, de cserébe jobban is fog a tárcsa. a biztonság a top priok között van, ezért húztam ki jó néhány modellt.
biztonságról lazán kapcsolódik, de gondolkodtam új Leonban is, mert piszok jól néz ki. de nincsenek fizikai gombok a középkonzolon, mindent a kijelzőről kell vezérelni egy jókora odapillantás mellett. kár érte.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Ádám16
addikt
válasz Veron #196369 üzenetére
Vezettél már három hengerest? Ha csak elvből törlöd a listáról, az hiba.
Én megnézném az Astra-t, és ha bejön vezetés közben is, az nyerne.Én sajnos be vagyok oltva az Opel belterek ellen, nagyon mehh érzésem van tőlük, de ha neked bejönnek, a paraméterek alapján azt venném.
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- EA Sports WRC '23
- Amazon Kindle
- Kés topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Interactive Brokers társalgó
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
- Lorelli gyermekülés 9-36kg (Cute Teddy - blue) eladó
- HONEYWELL HR92EE rádió frekvenciás radiátor termosztát 3db
- Eladó Duootts rollerem 6000W 720 km!
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest