Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Philips LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Apple notebookok
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
=WiNTeR=
senior tag
Sziasztok!
Hamarosan eljutok az első autó megvásárlásáig. A keret ~1,5M környéke lenne. Személy szerint a Golf V (1.6 / 102LE, 5 ajtó, ferdehátú) ami nagyon megtetszett. Ideális első autónak / vannak ~10 év körül már erősen jelentkező hibái a szériának?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Sziasztok!
Golf méretben automata váltós autóból milyet érdemes nézni?
- városi / hegyi (Buda) használat jelentős részben
- 2-2,5m keret7g DSG-s Golf VI-ot nézegettem, de utánaolvasva a DSG nagyon nem komálja a hegyi / városi használatot és hamar megpusztul.
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi kettő közül melyik a jobb választás szerintetek:
Golf V 1.6 (75 kW / 102 PS) + 6 sebességes tiptronic (nem DSG)
vs
Golf V 1.4 TSI (90 kW / 122 PS) + 7 sebességes DSGTSI-ról hallottam már jót és rosszat (láncnyúlás pl.), a mezei 1.6-os szívó viszont lomha és nagy a reakcióideje állítólag. Mennyire neccesek a TSI-k úgy egyébként?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
válasz =WiNTeR= #151524 üzenetére
Először is nagyon szépen köszönöm a válaszokat a fenti kérdésemmel kapcsolatban! Rengeteg fórumon és cikken rágtam át magam az elmúlt pár napban a témával kapcsolatban és az igazat megvallva teljesen elment a kedvem a TSI + DSG kombóval való kísérletezéssel, kb. mintha egy aknamezőn lépkedne az ember a visszajelzések alapján.
Na de, a Golf V tiptronic váltójáról van valakinek tapasztalata? Típus (Aisin?), mennyire tartós, megbízható, stb, tényleg döglassú, vagy azért vállalható teljesítményű?
mod:
Úgy tűnik, focvis kolléga időközben választ adott (amennyiben az G5-ben is Aisin van).[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
válasz focvis #151566 üzenetére
Gyorsan rákeresve az 1.4 TSI (90kw / 122) CAXA mind az 5 és a 6 esetén is (de feltételezem, hogy újabb generáció van a 6-ban) ahogy DSG esetében is (DQ200 / 0AM).
G6 esetén is hasonlóan necces a TSI / DSG, mint egy generációval korábban / mennyi a változás e-téren?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Sziasztok!
Konkrétan az alábbi típusú és felszereltségű autót keresek (Golf V 1.6 automata). Szerintetek mennyire neccess / érdemes megnézni az alábbi hirdetésben szereplő autót?
[link]"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Egyébként a DSG váltók a városi használattól (pl. dugóban araszolás) / a hegyi menettől miért döglendenek meg oly' hamar?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Szerintetek a VW Golf Mk5 benzines automata még opció napjainkban vagy annyira régiek, hogy nem is érdemes foglalkozni velük?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Szerintetek első autónak a Prius 2 mennyire ajánlott? Fontos lenne az alacsony fogyasztás és az automata váltó. Az elmúlt pár napban volt szerencsém utazni egy ilyennel, egész baráti volt. Vagy inkább nézelődjek a 3. generációs felé?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
2M környéke, főként városi használat, néha autópálya (vidéki vagy pl Horvátországi kiruccanás).
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Golf VI 1.4 TSI 122 HP + DSG mennyire szokott necces lenni, ha kap egy teljes vezérműlánc cserét? Vagy érdemes kerülni az egész szériát?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Utazós, minimális városi használatra DSG-s Passat B6 / B7-ből milyet érdemes? Kínálat alapján árban viszonylag közel vannak, nagy különbség van köztük?
Illetve Budapesten hol / kivel lehet ezeket megbízhatóan átnézetni (pl DSG kuplungjainak állapota, olajcsere, stb)?
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
válasz f4lcon #218562 üzenetére
Köszi a válaszokat. Sajna jobban utánanézve (a dízel téma nekem teljesen ismeretlen terep volt eddig) a B7 szinte mind EURO5-ös motorral van szerelve, ez meg már most is egy halott technológia, szépen lassan mindenhonnan ki vannak tiltva (pl BP szmogriadó).
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen