Hirdetés
- Apple asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisApám
addikt
válasz MC Pite #202898 üzenetére
80%-ban 4-en vagyunk csak a kocsiban, de +2 főnek (após+anyós) néha kell a hely.
Tető csomagtartó tuti lesz, ha megyünk így 6-an üdülni.
Valamiért a benzinest favorizálom. Nem vagyok nagy motortudós, de mintha a benzinesre kevesebbet kellene költeni, ha gond van vele, meg mittudomén valamint jelenleg leginkább városban használnám azt az autót (25-40 km oda-vissza össztávokat tolok csak 90%-ban)
(eddig csak benzines autóm volt)[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
olajbogyo
aktív tag
válasz MC Pite #202882 üzenetére
Szia!
Csak halkan jegyzem meg, nem vitázom veled, de ha valami nekem jó a Kugám-ban, az biz a futómű. Már legalább is az általad. is említett Suzuki S cross/Vitara/Swift vonalhoz képest. Azokról váltottam, de egy valami nem tetszett bennük, az pedig a futómű. Pattogtam benne mint, szar a fűben, komolyan mondom foggumi kellett a használatukkor, pedig a bunyót már régen nem űzöm. Asszonykám mindig megjegyzi, ha a kis swiftből átülve mellettem utazik valahová, hogy ez mennyire más, nem rázza szét őt, mint a kicsi swift. Igaz a bratyóm audijához, vagy a cimbora Tuaregjéhez nem lehet hasonlítani a kugát, de ültem a tö...m tudja milyen Renaultba anno mielőtt vásároltam a fordot, de az meg azért nem jött be, mert úgy ringatott menetközben, mintha egy nagy lavór sz@rban ültem volna. Lágy volt, meg minden, dicsérte is a kereskedő menet közben ezerrel, de nekem már majdnem hányingerem lett benne...
Amúgy rendben lévőnek találtam volna a járgányt, de ez rettenet volt benne. Amúgy azóta elég pofás jól kinéző renaultok, meg peugeotok jelentek meg. Nem tudom igaz e? De azt mondják, hogy magyar emberke került hozzájuk dizájnernek. Lehet azóta ilyen pofásak ezek?!"Nem vagyok lusta, csak energiatakarékos üzemmódban vagyok."
-
426os
őstag
válasz MC Pite #202810 üzenetére
És baluka6
Köszi, ez bíztatónak tűnik. Nem olyan vészes az áruk, van is hahun 1-2 érdekesnek tűnő darab, alapvetően meg nem rossz kocsi, csak kicsit idősebb, mint amit szeretnék...
A fogyasztás kevésbé zavar, mint mondtam inkább költenék üzemanyagra, mint szervizre.
Most Xsara 1.4 van, nagy átlagom 7,1l/100km. Városban több, kívül kevesebb kicsit. Eléggé talpalni kell, hogy menjen, autópályán meg megfájdul a fejem, olyan hangos..
-
426os
őstag
válasz MC Pite #202786 üzenetére
Vezettem 110 lovas 1.2t Rapid hatchback-et, meglepően nem volt olyan rossz, mint amire számítottam. Tartalék nem volt benne sok, de ment amennyire kellett. Futóműve kicsit butuska, de nem vészes. Igazából az árak miatt játszom a dízel gondolatával, habár alapvetően ódzkodom tőlük (nem szeretem a kerregését...). Rövidtávon talán segít az, hogy 20+ fokos garázsban állna...
Másik opció, hogy leadok a korból és körülnézek újra gyártás végi Bravók, Delták, Laguna mk3-ok között. T-jet vagy 2.0 szívó. Az mk3 Meganeban lévő 1.4Tce milyen, mekkora roller?.
-
dj79
senior tag
válasz MC Pite #202796 üzenetére
Megane 1 esetében volt már okoskerék?
A trafók inkább beszállítótól függően bírják, fojtószelep mindkettőnél háklis.
Ami még lehet: a váltó és motortartó bakok gyengék, ezért a leömlő mögötti cső repedésre hajlamos. Váltótartó bakból mehet bele a dízelé, az tovább bírja.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #202706 üzenetére
Ja, most nézem előny lehet a magasabb üléshelyzet sajnos relatív magas is (főleg anyós oldalalon, ahol a miénkben még nem állítható a magasság).
Hogy ON is legyek, az új Swift sokkal jobb mint a korábbi, ki kell próbálni megéri/belefér-e.
Vagy Balenora céloztok, és emberi méretűbb. De mindkettőből csak ledes, nem holmirogobólámpásH4-es főfénnyel venném.Vagy 208, Clio4 kisautósabb formával, picit bővebb méretben Jazz, Cactus, Rapid, Toledo.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Tomics
addikt
válasz MC Pite #202673 üzenetére
Az auto ára 6,8 volt. 1.8ért számolták be a Suzkát, 2 önerő, 3 hitel. (2ért talán el tudtam volna adni több hetes hirdetés/tesók próbálkozása után talán, sokat futott, kell rá költeni rendesen…motorháztető fényezés (kavicsfelverődések), betét/tárcsa, gyertya, gumiszettekben 1 szezon volt még, kuplung is lassan cserés, vezérlés elvileg örökélet, de én ránéznék arra is).
Tervek szerint 3 év alatt végtörlesztem.[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Bdanyy
addikt
-
félisten
-
dangerzone
addikt
válasz MC Pite #202626 üzenetére
De van Megane RS Line is, meg i30 N Line is (Bár a Renaultok közöül nekem a Clio meg a Captur formavilága jobban bejön. ) . Formentor dögös, csak az már túl drága sajnos. Amúgy nem az a legenda, hogy a Mazda motorjai, mivel szívók, ezért elég jól bírják a strapát?!
@kisza: De, tervezem, csak első körben be akarom lőni az irányt.
@tboldi: Én vagy 15 cm-vel alacsonyabb vagyok, úgyhogy ez nem lesz probléma.
@all: Köszi a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #202385 üzenetére
Nem vezette, már az első szűrőn sem mentek át nála. XV-ből is a FL-es tetszik neki igaz az meg már 6,5M...
Jah és ha érdekel vki-t a HR-V hasmagassága 18,5 cm tengelytáv 2610, az XV-é 22 cm és 2635.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #202379 üzenetére
Full vegyes. Boltba járni, oviba menni meg ide-oda BP-en + 1-1 hétvégén rokonokhoz 100 km-es körzetben. Max pluszban évi 1 nyaralás a tengerhez.
MPI preferált, akkor CHR is felkerül a HRV és az XV mellé. Konára és a Stonicra is rá kell néznie, a franciák belseje nem tetszik neki azokon már túl van.#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #202312 üzenetére
Most nézem hogy már majdnem befér a Baleno is Rapid/Cactus és a kisautók közé, 1.2 DPI-vel az is egy elég jó alternatíva (csak ne nyomorúságos H4-es fényszóróval, hanem magasabb felszereltséggel, jobb lámpával). 1.0T is jó lehet, bár én előbbi motort jobban szeretem (Vitarában legalábbis nem nőtt a szívemhez a Boosterjet).
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Winne
nagyúr
válasz MC Pite #202239 üzenetére
Köszi a választ!
308sw-ből csak 1.2-t látok ami 110 lovas. Francia autót meg szabad már venni?
Az Auris ST ami nem 99 lovas az 5 millió, pedig ez nem tűnik rossznak.
A Leont láttam élőben, az tetszik, a VW és az Octavia is. TSI???
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Poultier
tag
válasz MC Pite #202288 üzenetére
A három különálló üléses lenne a legjobb, ha jönne a 3. se kellene egyből cserélni.
molnarpeter: nem lenne rossz, de egyelőre ketten lesznek a gyerekek, másrészt 2,5-nél elvből nem nem adok többet egy autóért(össze se merem számolni, mennyit buktam csak az autók eladásán )
-
Vismajor01
addikt
válasz MC Pite #202275 üzenetére
Nekem ugyanez a bajom. 2007es 1.4 benzines pug, 75 ezer km van benne. Varosban nem volt hasznalva, szinte csak palyan, ott is mint latszik , keveset. Tok fapad, se klima semmi, es kivulrol ronda a festese mert 10 eve az utcan all. De belulrol makulátlan. Felek h nem fogom tudni eladni 400ert mert eltunik a sok szemet kozott. Faj a szivem mert baromi megbizhato kisauto csak nincs ra szükségünk.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Winne
nagyúr
válasz MC Pite #202230 üzenetére
Az összes egy jó kérdés.
A. opció: 2 millióig valami régebbi, de megbízható és akkor mondjuk 5 év múlva csere bukóval.
B. opció: mondjuk 3.5 millióig egy néhány éves, ami mivel keveset megyünk vele megmarad mondjuk 15 évig.
Az 1.4T-t már nem zárom ki, onnan gondolkoznék valamiben, nem versenyautót kell, ezt lehet félreérthetően írtam, de egy 130 LE minimum kellene ahogy próbálgattam autókat.
A Suzuki 1.6 szívója tetszett, jó karaktere volt, jól ment, ha kellett, de abban meg nincs épkézláb kombi.
A "németek" (VW, Skoda, Seat) között van látványos különbség? Az utolsó előtti Octavia pl nagyon tetszik, T-Rocban ültem amiben a tsi volt, nagyon szépen ment az is, de arról meg több rosszat hallottam az ismerősi körben.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #202224 üzenetére
Az ESP nice to have, de nem lényeg, a biztonsági dolgok közül elég az ABS és néhány légzsák is.
Nissan Note sincs nagyon 1 millió környékén (inkább alatta) jó, se Splash, se Jazz. A Fordok meg igazából egyikünket sem hoznak lázba.
Áh, Jazz marad nálam, nem válok meg tőle (még).
-
Rhino666
addikt
-
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #202090 üzenetére
"Nem sokba fogsz beleszeretni ennyiért."
Az biztos.
Idén sok kiadásom lesz még, szóval most az alapot (olaj+szűrő cserék) megcsinálnám rajta jómagam, aztán műszakin még áttessékelném, és majd tavasztól kezdek költeni rá. Addig úgyse gurulnék 2k km-nél többet vele, mert az Almera is havi ~500km-t tett meg amikor 2. autó lett. Gumiból egzakt elképzelésem van, és csak tavasztól kezdem (a Superb is kap újat, mert már 3 éves rajta ez foshúgy Toyo...)
Faternak 1.2-es G Astra-ja van, tökéletes rajta a fék, de az is gyengécske nekem. Az Almera hasonló tömegű, de majdnem akkora tárcsa van rajta hátul, mint a Superb-en, és ha megtapostam, akkor úgy állt meg, mint egy mai, modern verda. Ebből nekem az jön le, hogy a G Astra "ez ilyen" kategória.#202091 molnarpeter : Ilyen átvizsgálásra sajnos nincs túl sok lehetőségem errefelé., azaz 0. Van néhány gumim még elfekvőben, ha érdekel.
#202092 focvis: Pöcc-röff volt, csak a nehézkes működésen fennakadtam. 2500-as fordulat felett nagyon szépen ment felfele a dombon.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #202031 üzenetére
Az én 'szenzoraim' nem szeretik a legtöbb suvot...
194 centi vagyok, de én is jobban szeretem a földszintes autókat, nem az említett "emberi magasságúakat". Na, meg a kisméretűekben általában jobban is szórakozom, bármennyire is elcsépelt a gokartos hasonlat, valahol igaz. A Twizyt is rohadtul élveztem, pedig csak 18 ló, és görnyednem kellett benne.
-
Rhino666
addikt
válasz MC Pite #202038 üzenetére
Fura, nekem a 15 éves E83 sem akar leesni az útról, pedig nincs benne nyomatékvektorizáció és taposom neki rendesen.
10M = kisautó
20M = sedan, kombi
30M = SUVVagy félreértettem és nem új árakról beszéltünk?
[ Szerkesztve ]
Akko switchek és Krytox, Keychron kenőanyagok raktárról!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz MC Pite #201988 üzenetére
1600EUR-ert vettem 4 eve egy 147-t, aztan pocc-roff
az akkor 460k volt
ezittaz:
1.9 16v JTDm 150lo 6 sebesseges valtoval
ezek a TI felnik voltak rajta akkoris, az ultetes bele van irva a forgalmijaba, meg kulon acelfelnin 1 eves teligumik voltak hozza
1050CHF-ert utottek le egy aukcion, nalam voltak azok a papirjai is, amivel ott megvettek, 100EUR volt ra a nemet hataron a VAM
4x e.ablak, e.teto, sarga futheto borbelso, ketzonas digit kima es mukodik is, nem kellett ratolteni gazt azota se
----
imsi 3 honapja 300EUR-ert vett egy facelift 3 ajtos fekete 147-t "motorhibasat"
2006 ev vegi 1.9 16v JTDm 150lo az is
annyi baja volt hogy turbocso lukas, meg az egyik injektornal a resolajcso szivargott
kicsereltek, oszt joido, megy, mar nem fustol, nem rangat be
kapott egy vezerlescseret is, aztan magyar rendszamot
fek-futomunek semmi baja, a (nem digit) klima ebben is mukodik, teligumis acelfelnik ehhez is jartak
100k-ert 4 uj gumit nem veszel lassan
sima szovetbelsos, nem boros, de futheto az is
(egyebkent az AR-k kozott qrva sok a borbelsos)
500k-bol megallt mindennel egyutt neki
lehet venni ennyiert autot, csak itthon nacivagen mania van, ami nem nemet, annak nincs ara
egy szakadek adagolos, uj koraban 90loeros 20+ eves Passat-nak nagyobb megbecsulese van itthon a hahu-n is arban, aztan muszakilag meg a kanyarba' sincs
siman be lehet szopni a dragabb autokkal is, annal se garancia, hogy evekig jo lesz
all itt haz elott egy 1.6 TDCi Focus
3 hete hoztak haza Franciaorszagbol egy traileren, mert megallt es nem indul
azota itt all szobor uzemmodban
gondolhatod mennyibe kerult a fuvar is 1300-1400km-rol
majusban tapsolt ra a szomszed legutobb 550k-t, meg elotte januarban 230k-t, eees nem annyira oszinte a mosolya mostanaban
1.9 8v es a 2.4 10v JTD az eleg jo motor, nem igazan szokott semmi baja lenni
az meg lapkas szelephezagolasu, ami orokelet+2nap
vezerlest kell cserelni rajta idoben
ja volt egy Marea SW 2.4 10v JTD-m anno, HLX
szurke borbelso, e.teto, 4x e.ablak, alufelnik, stb... na a klima abban nem volt jo, meg a futomuve is "kesz" volt elol-hatul
de kevesebbert vettem 2013-ban, mint amiert ezt az 156-t most aruljak
nyilvan nem ezt kell megvenni, ha amugy Punto meretu auto kell vkinek varosi furikazasratöbb drón kell ;P
-
bitpork
nagyúr
válasz MC Pite #201986 üzenetére
Nemtom. Végül VAG vonalon csak négy darab szarrakásom volt 4x4 de hogy egyikben sem volt az általad felsoroltak közül semmi, még 450k méter felett sem... És most is az van. Lehet holnap elviszem átvizsgáltatni hátha csak nekem kerülte el a szememet
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hobizoli
nagyúr
válasz MC Pite #201986 üzenetére
futomuben 1 felso lengokarral van tobb elol, mint egy akarmi McPherson-sban
amugy a magyar utakon miben nem kell futomu alkatreszt cserelni? Lada Niva?
a gumi masra is pont annyiba kerul
a 1.9 8v es a 2.4 10v JTD egy legendasan megbizhato motor
itt max azzal van "problema", hogy 1900cm feletti dizel atiratasa sokkal tobbe kerul, mint egy 1.9-ese, es a KGFB is joval tobb ra, es ezekert felnek toletöbb drón kell ;P
-
ZolAK
csendes tag
válasz MC Pite #201848 üzenetére
Köszi a részletes leírást, és footynak is + az Astra tipp is tetszik. A 308 felé hajlok, belülről az tetszik a legjobban, bár a kormány tényleg komikusan kicsinek hat, üléspróba eldönti. Ha ilyen jól tud világítani utólagos leddel, akkor hagyom is a gyári ledest, mínusz 30 ezer az éves cascoból. A Zeperfs alapján elég dinamikus a puretech, és gondolom akkor a 110 lovas chippel felhúzható 130ra.
Eredeti elgondolás Auris hibrid volt, de ilyen évjáratot 1 -1.5m felárral találni vagy hasonló árban plusz 100ezer km általában van bennük a Pugokhoz képest.
-
Vismajor01
addikt
válasz MC Pite #201903 üzenetére
Nem tudom h FL előtti volt e avagy sem, TS volt, 4 henger, atkinson, 99LE. Tiszta Prius, hangja nem volt ANNYIRA bántó de egy RX400H-hoz képest nagyon.Belül össze-vissza vonalak, és amikor beültem olyan érzésem volt, hogy amennyire kivülről tágasnak tűnik belül annyira nem az. Nem tudom mettől van FL, de 2014-esek 4 millióért vannak fent, jobbak nyilván több, az már majdnem egy ár a V60-al és bár az megbizhatatlanabb, annyival többet is nyújt. De köszönöm!
Erre a 308 SW-re ránéztem, tetszik, kicsit "gyanúsan" olcsó, látok fent 2015-ösöket 2.5-3milláért. Ha dizelkombit fogunk venni akkor számitásba fogom venni, de jelenleg eldöntöttem h PHEV lesz és ha nem válik be eladom sokat nem hiszem h bukok rajta
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz MC Pite #201894 üzenetére
Nem kell 2 autó, csak rövidtávok/hosszútávok elég meredek különbözősége miatt (mehetünk vele 3 hónapig max 5km-es távokat aztán elmegyünk zürichbe) került szóba a dizelkombi/benyás kisautó.
Évi 10-15 ezer kilométert megyünk, belvárosban lakunk, és én itthonról dolgozom kisasszony pedig 3 villimegállóra. Majd vmikor 2-3 év múlva házproject Pest megye vagy Zala megye.
308SW-t nem ismerem, AurisTS nekem lassú, olcsó belülről, hangja is olyan mint a Priusnak amitől rosszul vagyok.
Nekünk a V60 phev került képbe mint 2in1 autó csak a csomagtér nem tökéletes ill a fenntartása kicsit kockázatos, de reméljük alapos átvizsgálást követően veszünk egy olyat ami nem akar majd minket tönkretenni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz MC Pite #201882 üzenetére
Jaja, tényleg komoly. 2.8ért kapni D5 v60at, plugin D5 V60 meg 4.2-ről indul. B8 Passat 2.0 tdi-vel 3.5-től indul, pluginban 5.5-től.
Én két autónál a 1.4 v16 100 lőerős fiat 500ast vettem volna, azzal lehet körözgetni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
dreamscape
csendes tag
válasz MC Pite #201821 üzenetére
"Ha (városban) 6-7 literből eljár vmi, az oké. 6 alatt takarékos. 7-8 liter szerintem sok."
Totál feleslegesen rugózol a 'takarékos legyen' kitételen, mikor világosan le lett írva, hogy 10 millás (plug-in hybrid esetében még több) vadonat új szalonautókról beszélünk. Én sem az 5.0 V8 GT Mustanghoz képest értem a takarékost, de te se a Flintstones meghajtáshoz viszonyíts.
Annyit írtam, hogy lehetőség szerint legyen "...viszonylag takarékos is a városi ingázás esetében." Egy másfél órás pesti dugóban való csoszogáshoz viszonyíts, és egyből nem kell játszanod az értetlent. Az meg, hogy TE mit mondasz takarékosnak, az nem sok relevanciával bír az összes fórumozót figyelembe véve.
Ennél több időt meg nem fogok erre a témára vesztegetni, szóval ha továbbra is kötözködni akarsz, akkor keress hozzá más partnert.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #201821 üzenetére
“Ha (városban) 6-7 literből eljár vmi, az oké. 6 alatt takarékos. 7-8 liter szerintem sok.”
Ezt most elírtad, vagy valamit félreértek? Városban nincs olyan belső égésű motorral szerelt, normál méretű autó, ami megfelelne az elvárásodnak. Szerintem még egy extrém alacsony fogyasztású, új Swift is 6L felett van városban.
Ha rendes hibrid, vagy plugin, akkor oké, azok természetesen megállnak bőven 6L alatt, vagyis inkább 3L alatt…SPeti1984: Hahu-s árakból kiindulva nem tűnik nehezen eladhatónak, de nem próbáltam még Ssangyongot eladni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dreamscape
csendes tag
válasz MC Pite #201816 üzenetére
Nem tudom mi a paradoxon ebben manapság, bár ha a 10+ éves technikából indul ki az ember, akkor még talán érthető az álláspontod. Azzal látom egyetértesz, hogy "A Sportage nem kicsi...", a dinamikusság alatt meg csak az általános előzést/kigyorsítást értem preferenciaként. A palettáról kikerülő 1.6-os szívó benzin engem nem érint hátrányosan - hiába szerették a népek a megbízhatósága miatt -, a takarékos alatt meg valamelyik hibrid változatot értem. Lesz 1.6 turbós lágy hibrid belőle, de öntöltős vagy konnektoros hibrid is, illetve a Hyundaial ellentétben megtartják a négyhengeres CRDi-t. Ennél takarékosabbra én nem is gondoltam alapból, kár is belekötni, mert akkor eleve nem 10 milla körüli szalonautókról "vitatkoznánk".
-
SPeti1984
senior tag
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #201807 üzenetére
Jut eszembe, és ezt küldte még reggel (ha már Vitara ár). Bár valószínű ez így nem fog sokat mondani azoknak, akik nem próbálták ezeket/hasonlóakat. szerk: Konkrét link helyett inkább akit érdeke nyissa meg a Capture-t is.
SPeti1984: Inkább CX30. Előző Kugával van több tapasztalat, de azt nem nagyon szeretem/szeretjük.
XCeed? +1 a Nirora is. Ha mindneképp emeletes modellek játszanak. Akár a Capture is, (akár hibridben felférhet a listára), de a CH-R-t is megnézném ha mindenképp magasan akar ülni.
Ha nem elég prémium a Niro, akkor a Kuga az hogy maradt a listán?Ha jól tippelem vezetni nem sikerült ezeket (ez fontos lehet, és rossz úton is, illetve rossz úton kanyarban is ajánlott).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #201790 üzenetére
Valóban nem bújtam, ahogy egyik típusnak sem néztem még olyan mértékben utána, mint amennyire pl. a Jazz-t ismerem. Előbb le kéne szűkíteni a listát, 20 féle autóról mindenféle fórumot átolvasni nincs kapacitásom, meg kedvem sem.
De jelentős löketet adna, ha végre megkapnánk az osztrákoktól az adóvisszatérítést, onnantól jobban ráfeküdnénk a témára, addig csak az ábrándozás megy.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #201777 üzenetére
Ha elmegyünk egészen a kerítésig a betonnal, egész nagy ráfordulót lehet csinálni.
A WagonR meg azért van ott, ahol, mert az hétköznaponként reggel 7-től este 6-ig távol van, így ha kell valami a garázsból, könnyebben hozzáférünk. A Jazz van, hogy napokig meg sem mozdul.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #201773 üzenetére
Csak a tolóajtó miatt került képbe, akkor nem kellene garázst bővíteni, csak egy 3. ajtót szerkeszteni az oldalára. C3-mal, Picassóval nem lehetne már kényelmesen kiszállni így, muszáj lenne rendesen hozzáépíteni, vagy valami más megoldás után nézni.
Gyors skicc Paint-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz MC Pite #201718 üzenetére
Nem a GTE-t akarom védeni, de az általános karbantartás nem drágább mint egy Suzukihoz. Sőt egy 2008-as Kia Riohoz drágább volt az olaj és az összes szűrő mint a Passathoz. Ez azért van mert a hibrid motorja ugyanaz mint a sima benzines és a váltó is DQ250 fajta, ami nagyon sok kocsiban van. Az olaj ugyanaz hozzá és szűrő is DQ500-ból való.
De egyetértek veled, ha nem kell a hibrid neki és nem érdekli az elektromos autózás, akkor jobban jár egy nem DCT-s koreai kocsival.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
footy
addikt
válasz MC Pite #201569 üzenetére
Most en is nezegetem a franciakat, mert minivan(3 teljes erteku ules hatul) kene, viszont a Touran nekem nem tetszik(ugy nez ki mint egy haztartasi gep) es iszonyat draga, cserebe benzines valtozatban is olyan ritka mint a feher hollo, de legalabb ahhoz is a szarazkuplungos DSG van. A benzines Zafira epp tetszene, de erre kicsi a valasztek, meg az 1.6sidi 170 loerovel(automata) mar nagyon szomjas.
Szoval szoba kerult a Scenic amibol forumok alapjan a 2018tol gyartott 140lovas 1.33 veheto, vagy a C4 Picasso 1.2THPval ami 2017 aprilisatol veheto, amikoris javitottak az olajban oldodo vezermu szijj .
Te miket neztel? -
KRISSTUS
aktív tag
válasz MC Pite #201533 üzenetére
Levegő és pollenszűrő az hozzátartozik az olajcseréhez, gyertya, benzinszűrő az inkább km függő (utóbbi 2x volt). Fékolajat ha jól tudom 2-3 évente illene, ezt külön kérésre cserélték 1x.
Tavaly elvittem egy másik szerelőhöz, hogy nézze át és mondja meg mit kell cserélni (főleg futómű), de csak rezonátort cserélte. Pedig mondhatott volna "bármilyen" alkatrészt én "elhittem" volna, 6 év használat után.
4 hibája volt idáig az autónak.
Egy hűtőviz szivárgás (na itt levert a víz), amit szerencsére sikerült még másnap kijavítani igaz úgy, hogy a szakszervízben elárulták, hogy gyárilag nincs a gombánál tömítés (így is volt).
A km órában a csipogó (buzzer) csere.
A tipikus WV ajtózár (elektromos) hiba és a csomagtér ajtónál egy vezeték sérülés/szakadás.
Ezek közül az első az ami miat az autót nem tudtam használni 1 napig .Én nem vagyok szerelő és nem is értek hozzá (részben), ezért csak a szerelőre tudok hagyatkozni. Kivéve ha én érzékelek valami hibát.
-
KRISSTUS
aktív tag
válasz MC Pite #201527 üzenetére
Igen a szedánba "nagyobb" dolgokat nem egyszerű vagy lehetetlen bepakolni, de ritkán van rá szükség.
80%-ban munkába járok vele, ezért számomra a megbízhatóság a legfontosabb, nem állhat az autó napokat vagy heteket szervízben. Inkább lemondok és lemondtam a dinamikáról egy szívóval (nagyon nehéz szívvel).
A Cordobát 7 éve vettem és csak 45e. KM-t mentem vele (kb évi 7e. km-t megyek). Éves olajcserén és 10 évesen vezérlés cserén kívűl nem igazán volt szervízben (+ műszaki v.).Hát valami hasonlót szeretnék a következő autómnál is, ezért a nagy kérdés turó vagy szívó.
-
KRISSTUS
aktív tag
válasz MC Pite #201511 üzenetére
Először a Rapid és Toledo volt a cél, de mivel hallottam/olvastam rosszakat a TSI-kről így elvetettem.
Majd képbe került a Focus 3 és 3.5 (Facelift) az 1.6-os (125LE) szívóval (ezek állítólag megbízhatóak). Kersgélés közben sokszor látok elképzeléseimnek megfelelőt de Ecoboost motorral - sajnos ezekről is lehet olvasni bőven rosszakat.
Jelenleg egy 2007-es 1.4-es 86LE-ős Cordobám van és azt szeretném ha a következő autóm: főképp kényelmesebb / tágasabb, esetleg dinamikusabb lenne.
És persze, hogy egy megbízható benzines motor legyen benne (főképp rövid távokra használom és néha autópálya).Volt egy II.-es Octáviám elötte, ami mondhatni mindenben megfelelt volna, csak az 1.4 75LE-ős motor nagyon kevés volt a kasztnihoz.
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #201511 üzenetére
Na ez az, felszereltség függő a belük.
Van egy 1.6 TDCi C-Maxunk (családi), 2012-es. Talán Titanium felszereltségű, alapvetően a minőség nem rossz, bár amit már írtam többször is, hogy hátul azt hiszik nem emberek ülnek, ott kopogós a műanyag, nincs kilincsvilágítás, a tekerentyűk nem krómszegélyesek stb, az szerintem ultragáz, de ez szinte általános.
Hátul a gördülési zaj szerintem elviselhetetlen hosszú távon.De egy Rapdid nekem bőven ez alatti szint volt érzetre, ajtónyitás és csukódás milyensége, anyagok, általános zajszint stb.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #201483 üzenetére
Apum egy idoben ra volt kattanva a C2-esekre, de az AutoStrong-M (molnarpeter ) videoi nem gyoztek meg minket a francia motorokrol.
Talan csak valami HDI-hez lenne batorsagunk, de nem tudom, egyeb elektromos nyugok mennyire erintik.szerk.: Ja, az altalad linkelt elektromosra ertettem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #201473 üzenetére
A Space Frame csak nem rohad, futomu alkatreszeit meg lehet cserelni.
Amugy Lupo is jo lenne, de nem a 3L, manualis valto kell.
A Saxo szinten jo, de ha esetleg valamilyen oknal fogva nem jonne a vonat, es anyumnak autoval kellene Gyorbe mennie, nem lenne eleg a hatotav (a korhaznal meg nem hinnem, hogy lenne hol ingyen tolteni egy apolononek). -
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #201457 üzenetére
A Fusion és a Picanto úgy jött, hogy kerestem, mi van 1 milkáért Mosonmagyaróvár 50 km-es körzetében. Persze hajlandók vagyunk messzebbre is menni, ha tényleg qrva jó vételnek látszik valami, de lyukra futni jobb lenne a közelben maradni.
Az A2 meg elég quirky, tetszik, hogy alukasztni, hogy egyben leemelhető a motorháztető (könnyen szerelhető), meg úgy általában ritkán jön szembe még egy.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #201429 üzenetére
“Általánosságban, és kb ezeknél is, 2-3× annyi az éves fenntartási költség.”
Nem Golf vs A8-ról van szó, hanem 308 vs 508. Alig van különbség fenntartásban, főleg ha még a motor is ugyanaz.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Ádám16
addikt
válasz MC Pite #201410 üzenetére
A 308sw és a M3-n én is gondolkodtam, de annyival tetszenek jobban a nagyobb tesók, hogy inkább azokban gondolkodjak, ha a fenntartási költségük magasabb is. Anyaghasználatban is biztosan van különbség.
M3 és 308sw közül nekem is jobban tetszik a 308sw. De akkor már ott a V50 is az 5 hengeres jóféle dízellel, ami elég vagányul néz ki, és azért csak egy Volvo.
Az 508 2.0 Hdi van egyelőre így az élen, de a C5-öt is vezetni kéne. Lehet, tetszene a hidrós futómű, bár MX5 után, ahol tényleg érzem az utat, biztosan furcsa lenne a ringatózós-hajós érzés.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz MC Pite #201332 üzenetére
Az árba belefér simán, csak nem kicsi, még az 5ajtós is 4368 mm hosszú és 1792 széles, 440 literes csomival
Amúgy eredetileg én is egy kis autót akartam venni, rio, stonic, i20 és a végén Tipo lett belőle mert minden paramétere jobb volt mint a kis autóknak, mérete, motorja, felszereltsége, és még az ára is, nem bántam meg azt sem, meg a jelenlegit sem. (Sedan)
Integrale: röviden egy fos nincs konfigurátor, egy másik oldalra mentem rá az árakért, mert egyszerűen nem találtam
Menj rá egy kia/hyundai honlapra[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
passatgt
aktív tag
válasz MC Pite #201346 üzenetére
Ez sem rossz végülis, csak ez 3 hengerrel tudja kb azt, amit a Hyundai 4-el. A bugyborékot le lehet szedni az oldaláról, vagy bele van mélyítve az ajtókba? Tolatókamera, középső könyöklő, ülesfűtés(bár mintha a hirdetésben lévőben lenne?) hiányzik mondjuk, meg a 7 colos kijelző kicsi szerintem. Illetve hogy a tempomat kapcsoló nem a kormányon van, az a Kia után az őrületbe kergetne szerintem, de biztos megszokható Megnézem majd ezt is azért, köszi.
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #201332 üzenetére
Nemtom, nekem a Pandák jobban bejönnek, egy 100HP-t még talán én is szívesen hajtanék.
sagesz: Az én Jazzem sem egyszínű már hála az Astrásnak, aki nem adott elsőbbséget, a WagonR-nek meg a motorházteteje lett javítva egy nekitekerő bringás miatt, természetesen kézzel fújták és vastagabban, így jobban csillog a metál azon az egy elemen, úgyhogy nem lenne egyedül ezzel ez a Panda sem.
Amúgy néztem egy Polót is a “szomszédban”, ezen is feltűnt a színeltérés, JSZP-ről ki is derült, hogy nem csalt a szemem, de ha amúgy rendben van, akkor nem gondolnám, hogy elvetendő lenne emiatt.Integrale: A szervóval csak az az egyetlen bajom, hogy anyum nem biztos, hogy eltekeri a kormányt, ha éppen az ő kezei között rakoncátlankodik. Amúgy nem tűnik olyan durva hibának, nem dealbreaker, de akár alkualap is lehet, ha az eladó beismeri a jelenlétét.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #201332 üzenetére
Mi a gond a weboldallal?
Panda kicsit magasabb, igy kenyelmesebb is, illetve nincs bennük Opel alkatrész, és ez elôny a GP-vel szemben.
ABS gyuru nem jellemzo, nem is tudom mikor volt azzal problema barmelyik modellnel is. Szervot javitjak több helyen is az orszagban."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Reklámblokkolók topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Töltőtoll kedvelők/használók topicja
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest