- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Igen, azt láttam a megnézett kocsikban.
Ha egyszer lenne érkezésed, esetleg tekerd le a könyöktámaszban, hogy akkor van-e érdemi diffi, mivel az elrendezés ugyanaz; tényleg kíváncsi vagyok rá.
Esetleg annyi fórja lehet, hogy ott közvetlen 'csapja' van az átmenő csatornából, míg a kesztyűtartó külön egy oldalági kivezetésből kapja.
Nevermind...