Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #145593 üzenetére
Köszi a felajánlást
. Szélétől ment a a két repedés (kaptam egy jégdarabot az A-oszlop és a szélvédő találkozásához), megnézettem már, sajna cserés a dolog
-
Faresz29
aktív tag
Sziasztok!
Milyen egyterűt ajánlanátok?
Automata, min. 150Le, de inkább több!!Keret max. 4-4,5MFT
Eddig az S-Maxokat néztük...
-
latyak17
tag
válasz
molnarpeter #145593 üzenetére
Repedést ? hát persze, lehet, csak sok értelme nincs, egyik ismerősömtől elkértek 7 ezret a repedés javításáért, torzított, és szereztem neki 19-ért új szélvédőt... 3 ezerért meg kicserélték...
-
lenko
aktív tag
válasz
BigBlackDog #145587 üzenetére
Munkatársam is csak azért cseréltette ki, mert zavarta a lapát karc...
-
latyak17
tag
válasz
BigBlackDog #145589 üzenetére
Persze, de ott van a Saint-Globain is, az sem rossz, de persze, selejtes optikailag kritizálható üveg mindenhol lehet, természetesen ezt csak én látom, apukám nem... szakmai ártalom...
Nekem a Gyári VW szélvédőmmel semmi bajom, de azért látom, hogy hol van benne hiba
-
dj79
senior tag
válasz
Studi #145577 üzenetére
Nekem is keletkezett egy szép repedés kb egy hete a 14 éves autón. Örültem is neki, főként hogy azután lett rajta, hogy eladásra meghirdettem, de benne van az árban az új szélvédő. Ha egy ideig nem megy el, majd kicseréltetem, nem egy nagy összeg, viszont tuti lefotózom a régit a csere oka miatt. Amúgy láttam már olyat, hogy 100e alatt majdnem fátyolos lett a szélvédő, a tulaj sokat járt földúton és nem volt túl okos ablakmosások alkalmával.
-
latyak17
tag
válasz
Kornel #145578 üzenetére
Ha látni akarsz és nem meghalni, meg fejfájással közlekedni, hagyd a gyárit vagy nagyon jó utángyártottat...
Apukám kifogott egy NordGlas szélvédőt, hát gyerekek mikor vezetem majdnem megcsavarodok annyira zavar, mivel szélvédőgyárban dolgozom Laborosként kifejezetten zavar és elviselhetetlen...
Csak jó tanács Guardian és Pilkington, és jól nézd át miután be lett építve, ha valahol kicsit is torzít vagy hullámos képet ad, azonnal reklamálj...
-
lenko
aktív tag
válasz
BigBlackDog #145573 üzenetére
Kicsi a motor hozzá, kevés extra, 28i-be már elvitték volna harman/kardon-nal nagy kijelzővel rég.
-
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #145573 üzenetére
Mert a sok wannabe rich boy annyiert mar bangle-t vesz.
-
Studi
veterán
válasz
BigBlackDog #145573 üzenetére
Új szélvédőt kapott, mert karcos volt?
A bokrok karcolhatták össze, amikor csúszott a tetején. Valószínűleg volt vele nagyobb csatt mostanában, ha új szélvédő kellett bele. Öreg, benzintemető, tele elromló elektromos extrával. Csak fanatikusoknak.
-
BigBlackDog
veterán
Ezt vajon miért nem vihették még el? Egy ideje figyelem, de csak fent marad...
-
Gabe123
aktív tag
válasz
BigBlackDog #145570 üzenetére
Hello. 1 - 1,2M Ft de nem Magyarországon vagyok hanem ay Uk-ban. Első saját autó lenne, otthon 10 évig vezettem egy Ignist. Fenntartási költségnél itt egybe fizetem a biztosítást (mivel sajna első autó és biztosítás 1 évre így is 900 font). Jelenleg valami olyanra lenne szükségem ami megy is(az astráról azt olvastam kicsit "unalmas" autó szóval inkább a ford felé hajlok viszont külsőre jobban bejön az astra) , ha javítani kell olcsó és esetleg valamelyest tartja is az árát ha 1 év múlva továbbadnám.(nyilván tudom amit ráköltök sosem fogom visszakapni)
-
Gabe123
aktív tag
Sziasztok. Autó vásárláson gondolkozom.
- Biztonságos legyen
- Legyen pörgősebb a motor
- Olcsó alkatrész
- Csendes utastér
- Két személy részére lenne egyelőre
- Leginkább városban de néha autópályán is lenne használva.2-re szűkült a kör Ford Focus 1.6 (2007,2008) vagy OPEL ASTRA H 1,6 (2007,2008).
Ki melyiket ajánlja mennyi ha az ár gyakorlatilag ugyanaz? Mire érdemes figyelni vásárláskor ?
Előre is köszi. -
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #145566 üzenetére
Ugyanerre a célra vettem Focus MK2-t, 1.6 TDCi 90LE, részecskeszűrő nélküli motorral.
5 hónap alatt 15e km-t mentem vele (nagyrészt országúton/pályán). Nem rég vagyok túl a 2. olajcserén, eddig komolyabb probléma nélkül.
Fényezésre kellett költeni, mert előjött a felületi rozsda a küszöbökön és a hátsó sárvédőíveken - ez volt 50 rugó, meg ugye az első nagy szerviz vezérlés, olaj, szűrőcserékkel volt 90.Ha hozzáadom az eddig ráköltött összeget az átírással akkor is megállt 1,5m alatt.
Átlagfogyasztásom 5l.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #145566 üzenetére
Seat Leon 1.9 TDI?
-
szabonagyur
félisten
Ti mit vennétek 1-1,5M Ft-ig, de inkább 1M-hoz legyen közelebb, az alábbi igényhez:
- napi 2x60km ingázás Bp-Esztergom között
- havi 1-2 alkalommal 2x300 km
- meg ami még alakulna, kirándulás, stb.Tehát éves szinten menne bele km rendesen. Az 1M-n felül lenne átírás, első csere, gumik stb. Csillaggarázsban állna Pesten, szóval nem lenne baj ha nem akarnák nagyon elvinni sem onnan.
Benzin/dízel mindegy, fenntartásra kellene rámenni, minél olcsóbban.
Nagy igény nincs, klíma meg 2 elektromos ablak elől megvan már jók vagyunk. Méretben egy H Astra méret már jó lenne.
-
válasz
pècsimunkás #145563 üzenetére
Ha általános autós kérdésed van, azt itt tedd majd fel, sokkal többen vagyunk és igazodik is a topichoz!
Még1x grat a verdához!
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Tsebacsi #145562 üzenetére
Ok , köszönok mindent !
15-20000 km megyek èvente . Az kb okès akkor . A rövid távokon is igyekeztem eddig is rendesen bemelegíteni a mostani autót is . 1-2 percel előbb indultam melózni , ha volt időm , leállítás előtt sznitèn hagytam , had járjon mèg a motor . Jót tett a motornak is ès a kipufogónak is . Meg , hiába 8 km a munkahely , azèrt - főleg dèlután az 15-20 perc . Hètvègèn meg többször használom 30-40 km - es utakra . Szóval vigyázok majd rá!
Ha esetleg lenne mèg majd az autóval kapcsolatban kèrdèsem , akkor jövök mèg ... -
válasz
pècsimunkás #145561 üzenetére
Teljesen jó vétel volt! Én is javaslom a max. 15ezrenkénti/éves olajcserét, meghálálja.
1-2k-ig valóban bejáratós, ne gyilkold, utána lehet esetenként taposni, ha már meleg. Nagyon jót tud tenni nekik egy sokszáz km-es út, rendesen ki tud égni a bele és utána simábban járnak, érzésre jobban gyorsulnak. -
pècsimunkás
addikt
válasz
#94529552 #145560 üzenetére
Megmondom őszintén , nem tudom .
Honda Civicet , vagy Toyota Aurist akartam először , 3.nak került képbe az I30 . Csak benzines jöhetett szóba , és végül is i30 lett . A jó ár- érték miatt ezt vettem , persze az mellet , hogy tetszik nagyon !
Meg dícsérték a fórumokban is az i30-at . Szóval ez lett ... -
#94529552
törölt tag
válasz
pècsimunkás #145554 üzenetére
Ez a GDI saját fejlesztésük, vagy megvették a Mitsubishi licencet és a technológiáját?
-
pècsimunkás
addikt
válasz
molnarpeter #145558 üzenetére
Köszi !
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pècsimunkás #145557 üzenetére
Ezek a rövid utak erősebb igénybevételnek számítanak szvsz, illetve amúgy is jobb lenne, ha 10-15 ezrenként kapna friss olajat.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
aero. #145556 üzenetére
30000 km vagy egy év . Ha erőteljesebb az igénybevétel , 6 hónap vagy fél év.
Rákerestem a neten a szervízkönyvre .
A tempóm normális . Lakott terület 55-60 , országút 100 , autópálya - eddig az 1,4 l - es autómmal 140 , ezzel 150 lesz . Minden érték óra szerint értendő természetesen .A guminál írja , h 2,5 legyen a nyomás, ha van Blue drive , ha nincs ,akkor 2,2 . Az enyémen magyar Hakook lesz . Amúgy mi az a Blue drive ?
-
aero.
veterán
válasz
pècsimunkás #145554 üzenetére
Nem kell nagyon bejaratni, 1000km-ig finoman, utana akar ami a csovon kifer.. Mikor irja elo az elso olajcseret?
A kokszosodas nem lesz problema 120-160e km-ig biztos, csak ne nagypapi tempoba jarj vele alapjaraton. -
diegho
nagyúr
válasz
pècsimunkás #145554 üzenetére
Lehetőleg mindig jó minőségű benzint tankolj bele, mert ezek a direkt befecskendezéses motorok eléggé kényesek a benzin minőségére. Főképpen a kéntartalomra.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Tsebacsi #145552 üzenetére
köszönöm !
Amúgy emlèkszem , először a Mitsubishi kèszített GDI motort . Vagy, 20 ève volt , mindig vettem az A2
újsâgot , ott olvastam . Vigyázok majd râ, figyelek a szervízre is ! Ahogy eddig is .
Bejáratásra 5000 km elèg ? Majd figyelek , h ne pörgessem nagyon a motort , próbálom majd kímèlni . -
válasz
pècsimunkás #145550 üzenetére
Nyugi semmi komoly gáz nincs. Neked erre a felhasználásra sokkal jobb a benzines. Itt a link koksz. Sima diós szórással pucolható. Jól választottál
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Tsebacsi #145547 üzenetére
Ez mit jelent ? Mire figyeljek ? Hogy lehet elkerülni ?
Diesel is lett volna ennyièrt , de azt nem akartam , a napi 2x8 km munkahalyi ingázáshoz .
Èvente 4x-5x megyek haza nèmetből , akkor jó lenne , meg itt lènyegesen olcsóbb a gázolaj , de , a sok rövid táv miatt a dieselre igazán nem is gondoltam . -
válasz
pècsimunkás #145545 üzenetére
Mivel közvetlen befecsis, a kokszosodás esetleg lehet gond.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
pècsimunkás #145362 üzenetére
Megveszem az I30- at . Mindenben megegyeztem a kereskedèssel !
1,6 135le , 2016.12.
Annyi lenne a kèrdèsem , hogy tudnom kell esetleg valami extrát esetleg a GDI motorról ? -
BigBear
senior tag
válasz
Pokskill #145540 üzenetére
Az, hogy szériahibás, és 250000 körül meghal a motor konkrétan hülyeség. Viszont valóban lehet probléma a motorral, nem a Toyota büszkesége. Ha nem figyeltek oda rá, ha nem a belevaló olajat kapta, számíthatsz olajfogyasztásra. Ez viszont jellemzően orvosolható, gyűrűzéssel, tömítések, szelepszárszimmeringek cseréjével, ami után már rendben lesz.
A Toyota garanciában jó sokáig cserélte vagy javította ezeket a blokkokat. Nagyjából 2005-ig volt jellemző ez a hiba. -
Pokskill
tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!!!
Még annyi, hogy én mint naív első autós, mennyire kell félni egy 1.8-as VVTi Celicától?
Mert mondjuk nem a legolcsóbbat venném a piacról, meg tudom ki kell fogni, de számíthatnék alkatrész téren sokkal nagyobb költségekre mint egy másik autónál ebben az 1-1.5 milliós kategóriában?
Mert hallottam olyat is, hogy széria hibás és 250.000 km-nél megadja magát a motor. -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #145526 üzenetére
Igen, való igaz.. Lehet ebből várás lesz még egy kicsit, nem sietnek sehova.
(#145527) rbalint88 Köszi, jegyeztem az adatokat!
-
Richard!
addikt
Sráczok!
2 "veszekedés" között meg tudnátok mondani, hogy az első generációs Mazda6-ot (SportKombi) melyik benzines motorral érdemes vásárolni?
Keret: 5000€ -
#94529552
törölt tag
Nem igaz, nem kezdtem semmit, és senkit nem sértegettem, csak véleményt írtam. A szakmaitlanságot nem tudom mi alapján pont te döntenéd el?! Nem írtam semmilyen szakmai dolgot vagy leírást oda, hogy mérlegelni kelljen. Sőt, nem mondtam rosszat egyik technikára sem, és nem szidtam egyiket se, mint itt szokás.
KornelGratulálok hozzá!
-
#94529552
törölt tag
Hagyjuk már ezt a sértegetést, és személyeskedést(pont egy moderátortól furcsa az ilyen szabálysértés,), ez egy fórum, ahol mindenki leírhatja a saját véleményét, ha tetszik neked, ha nem.
Egyébként ha olvastad volna amiket írtam, látnád, hogy én nem mondtam egyikre se hogy rossz motor, csak hogy nincs olyan, hogy valami nem romolhat el.
Én is mondhatnám, hogy sztem lehet te nem értesz hozzá, és te osztod itt az észt a guglis és fórumos írások alapján, de inkább nem veszem fel a kesztyűt, és nem személyeskedem, szóval hagyjuk egymást békén, és csak a témáról írjunk inkább. -
rbalint88
addikt
válasz
Atomgeszi #145524 üzenetére
Hatgangost nem nagyon fogsz talani benzinesben rendes volvo motorral (5henger), a tobbseg negyhengeres ford ecoboost, az se rossz, de na. Meg van a 3.2V6 szivo, ami nem tudom sajat vagy kulsos motor, de nem bajos es van a T6, ami meg 15+ fogyasztasu.
Nem tudom mennyit szan a projektre az illeto es mire hasznalna, de ha hatgangos automata a szuro feltetel, akkor baratkozzon a dizellel. 2003 utanibol alig van (elado) benzines nagy volvo. -
Acheron
őstag
válasz
#94529552 #145507 üzenetére
Azért ne keverjük. Ha nem kapta meg a törődést, bármi megadja magát idővel. Nem kétlem, hogy a Volvo motorokban is volt / van hibás (ezt anno a Volvo szervizben dolgozó szerelőnk is megerősítette), de statisztikailag nagyon jó, strapabíró motor. Én 180e km -el vettem D5 -öt, 360e -el adtam el - soha semmilyen motor problémám nem volt, az autó soha nem hagyott ott - igaz, én törődtem vele, rendszeresen. (csak zárójelben teszem hozzá, hogy a belső tér alapján az a 180 inkább 300e lehetett, amikor megvettem, de ez csak később tudatosult bennem).
Mindemellett egy nagyon élhető, erős motor, az öt henger miatt olyan hanggal, amit négyhengeres még csak közelíteni sem tud... Egy biztos, ha dízel autót keresnék, ma is a Volvo öt hengeresei között szemezgetnék -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
runner 125 #145523 üzenetére
Így van, 5 sebességes. Automatahoz ragaszkodna a tulaj jelölt, akkor inkább 6,seb,ha bizonytalan az előélet?
Ahogy néztem spritmonitoron 10 átlag a fogyi, az nem olyan vészes. Gázt hogy bírják ezek vajon? -
runner 125
nagyúr
válasz
Atomgeszi #145508 üzenetére
A 200 lovas 2.4T alatt szerintem még 5 sebességes automata van. Nem tartozott a legjobb automaták közé, az utód 6 sebességes már megbízhatóbb. Bár emlékeim szerint a T5 automatáknál is korlátozva van a nyomaték az első 2 fokozatban pont a váltóra való tekintettel, ezt a kategóriát ezért jó kézivel venni.
Helmoras
Kicsi esélyt látok arra, h valamit elbaltáztak volna a típuson. Becs.nepper is árulja őket szépen, TC-n esetleg kérdezz rá, sok tapasztalat nincs még vele itt.
-
Kornel
veterán
válasz
#94529552 #145517 üzenetére
Ok, ha olvastad, tudod, hogy olyan pékek voltak csak itthon, akik egy gatlot és egy szilentet sem tudtak, vagy akartak kicserélni, és egy fogaslec feszítő helyett komplett kormánymű cserét emlegettek.
A szilent miatt meg hátsó híd cserét.
Ez mindent elmond szerintem, szerencsére azóta találtam egy helyet, ahol dolgozni is akartak, nem csak kifogásokat keresni.
Amennyiben azonban ezeken kívül volt bármi bajom, akkor az nekem is új, de várom a részleteket akkor -
-
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #145512 üzenetére
Hagyjuk már ezt, jó? Olyan, hogy valami nem romolhat el ilyen nincs.
Most mi értelme ezen rugózni itt?
Ha jól emlékszem nálad is voltak/vannak gondok, meg másoknál is, és drága a javítás, te magad írtad. Akkor meg? Ennyi.
Hogy miért vette, az nem volt kérdés, az a magánügye mindenkinek.
-
#94529552
törölt tag
válasz
runner 125 #145509 üzenetére
Ok, azt tudtam, hogy volvós (meg talán hondás is)vagy. A Murphy törvény szerint, ami elromolhat....
1 db a sok eladott közül nem sokat számít a statisztikákban, de ott is csak akkor jelenhet meg, ha márkaszervizben javíttatod.
-
Helmoras
őstag
Sziasztok!
A jelenlegi uj honda jazzrol mi a velemenyetek?
-
Atomgeszi
nagyúr
Ha már Volvo
2.4T (200Le) Geartronic váltóval mik a tapasztalatok? Sokat nem látok az utcán.. De hátha valaki.. -
#94529552
törölt tag
válasz
runner 125 #145506 üzenetére
Olvass utána inkább te, hogy van-e ami elromlott ezekből. Ha nem kapta meg a törődést, bármikor bekrepálhat, akár gyűrűtörés és bármi komolyabb dolog is előfordulhat nála. A másik, hogy még a jósok is tévedhetnek.
-
runner 125
nagyúr
válasz
#94529552 #145504 üzenetére
Ezt statisztikák, tesztek és nepperek is alátámasztják.
A 2.4-es D5 blokk mind a mai napig az egyik legjobb diesel konstrukció minden tekintetben (megbízhatóság, járáskúltúra, fogyasztás, teljesítmény, szervizigény, stb..)Míg az N45 betegágy, olvass utána.
Szóval, abszolút nem helytelen kijelenteni azt, h a D5-tel olajfogyasztásos és kb. más egyéb problémái sem lesznek.
-
válasz
szőröscica #145501 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- GIGA AKCIÓ!!! AKTIVÁLATLAN iPad Air M2 11" WiFi + CELLULAR 512GB!!! KÉK
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest