Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
-
ADAM1337
nagyúr
Anyámnak keresek egy gépet.
Napi használatra, kis autókategória, automata váltóval. (Kb az automata miatt alig találni.)
2013 utáni modelleket lestem 2M körül, klíma legyen, szervó nyílván, benzines legyen napi 10-20km bejárós gép.
Ilyen árkategóriában miket érdemes lesni ?
Ford Fiestát láttam meg 208-as pugot, de kézi váltóval, a váltó mindenképp automata kell, hogy legyen. -
válasz
amargo #147392 üzenetére
J astra súlya miatt 180Le nem tudom mennyire lehet "sok". Egy G astara tömegű autót esetén olyan 130Le körül érződik talán? Klímával nálam is megérzi, főleg emelkedőt. Amúgy városban/egyenes útszakaszon nincs gond, a lassú gyorsulást leszámítva jó autó, amire kell arra jó, de ha kell egy kis plusz vezetési élmény, az sajnos nincs. Nem is tudom mi lenne jó következő autónak, főleg hogy méretben jobb lenne egy kombi, aminek a tömege eleve nagyobb. A legtöbb benzines kombi 1.6 esetleg 1.8 szívó, esetleg turbo benzines. Kombit, hogy elvigye gondolkoztam lehet, hogy dízel kellene, de hétköznapokon városban használom, hétvégén megy hosszabb távon, oda meg dízel veszélyes lehet, esetleg részecskeszűrő nélkül vagy ha újabb autóról van szó, akkor részecskeszűrő kiszereléssel, ECU átprogramozással lehetne. Nehéz kérdés.
-
alázógyík
addikt
Csak alváz és motorszám alapján hol/kivel érdemes egy netes információs "riportot" készíteni?
Van pár online cég, autodna, hu.vin-info...
Voltetorve.hu kéri a rendszámot, az nem jó.
Elméletileg magyarországi, első forgalomba helyezésű az autó, de volt rendszámtábla csere 1x.
-
Sur1G
aktív tag
-
amargo
addikt
válasz
alázógyík #147371 üzenetére
Köszi! és johnny82 ma jobban utána olvastam nekik, vélhetően ezért akarták nagyon tegnap, hogy elvigyem a kocsit, de gyerek mellett 3 órát nem dobok ki csak úgy és ebbe nem volt benne a 3-5 órás várakozás és a végén pofára esés..
(#147381) xboy89 : Én egy 1.4 G -ből ültem át egy 180 lovas J Astrába. Hozzáteszem nekem az 1.4-el se volt soha komoly gondom tudtam a határait, pedig mentem vele mindenfelé. Nyilván, ha kellett visszakapcsoltam.
-
w333
félisten
Barátom most vásárolt tegnap egy 6 gen Civic -t (3 ajtós béka) olcsó 130k -ért, oké kicsit kopog a futómű de motorja és a váltó rendben van, nem rohad sehol, forgalomba helyezés + névre írás még 152k lesz de ha úgy vesszük aprópénzért van egy kis városi szaladgáló autója !
A másik barát akinek pedig a Golf 4 -van 1.4i (75Le) ő 220k -ért vette szintén forgalomba helyezés meg 1-2 alkatrész csere és 400k -ból van egy jó autója !
Szóval lehet olcsón is jó autót venni csak ki kell fogni, de lehet venni drágán is rossz állapotút ... ebben már sajnos van tapasztalatom !
Illetve ami nagyon fontos hogy magánszemélytől legyen ... mert amik vannak ilyen 600-700k -ért kereskedőnél azok is magánszemélytől vannak hasonlóan olcsó pénzért csak ugye ezeken már rajta van a kereskedő haszna is
-
w333
félisten
válasz
Richard! #147387 üzenetére
Ezek közül talán a Lacetti ami bejön (Leon koppintás) a többi nagyon nem
Almera olyan mint valami 80 -as évekbeli autó, ha japán csak Honda !
Ford pedig (3F szabály) bűn ronda kívül és belül is, hátsó híd felújítás egy vagyon
A kínálat legaljára pedig visszatérve ehhez is szeretnék hozzászólni, Leon -ból míg van 120db addig a G Astra -ból 10X több van vagyis 1200 db. szóval ha a Leon a 3 -ik oldalon még a kínálat legalját jelenti, akkor a G Astrá -nál még a 30 -ik oldalon is a kínálat legalja van ?
Meg kell ezeket élőben nézni, ha nincs vele nagy gond (nem csörög a motorja, jó a kuplung és a váltó és még valami futómű is van alatta akkor nem lehet nagy gond) csak ugye műszakilag legyen rendben
-
Richard!
addikt
Nissan Almera 1.4
Ford Focus 1.6
Chevrolet Lacetti 1.6Ezek egy randit megérnének nekem. Minimális alku és máris a keretösszegnél vagyunk
-
w333
félisten
válasz
Richard! #147385 üzenetére
Igen tudom ... de ilyen árkategóriában 500-600k mi az ajánlott ?
A Vectra is úgy került hozzám hogy nagyon rossz állapotban volt de idővel szinte mindent kicseréltem rajta amit csak kellett
Ilyen áron csak idősebb és lepukkantabb G Astrák vannak, ezeknek a tulajdonosai pedig nem szeretnek az autóikra költeni mert ugye megbízható (aztán majd rám szakad minden), Seat, Skoda, VW tulajdonosok pedig fanatikusak, lepusztult Leont élőben még nem láttam, G Astrából már igen pl. 10 -ből 8 az
-
w333
félisten
Az 1.4 (90Le) G Astra szerintem sem megy jól más a váltó és az áttételezés, a kis Golf 4 a 75 lóval jobban megy, nem értem miért de jobban megy
Most 2.0i Vectra van de ez sajnos nem városba való hanem pályára, baromi hosszú a váltója városban alig bírom berakni 4 -be mert kéri vissza a 3 -ik fokozatot, pályán viszont kellemes 5 -ben alig forog többet 2200 -t 130km/h -nál !
(#147382) vzsryl
Egyetértek a Leon a legszebb !
Persze élőben alaposan meg kell ezt vizsgálni értek hozzá szóval ezzel nem lesz gond, illetve ami alkatrész kell hozzá szinte mindent ki tudok cserélni
Ha kell akkor valahogy teszek még hozzá pénzt mert nagyon kéne egy ilyen Leon
(#147384) molnarpeter
Persze 1.6 lenne a jó de ilyen max. 600k -ért olyan ritka mint a fehér holló !
Opel -t nem nagyon akarok a régi Vectra az még össze volt rakva de ezek az újabb Opelek, hát minőségben elég messze vannak a VW csoportól !
-
Én 1.4-es 90Le G astra után azt mondom, hogy következő autónak jóval 90 Le fölöttinek kellene lenni, hogy azt mondjam kellemes vezetni. Nem gurulok vissza a lejtőn, de ha már ketten ülünk, esetleg csomag is van, akkor emelkedőn igen csak vissza kell kapcsolni és pörgetni hogy jó legyen és nem igazán gyorsulok még akkor sel. Nem tudom mennyi időre tervezed, de a teljesítmény sokat tud jelenteni. Persze ha városban használod 90%-ban akkor annyira ez nem fog elő jönni. Esetleg ha néha jársz hosszabb utakon akkor érzed meg, hogy jó lett volna az a plusz lóerő. Legalább is nálam ez így megy.
-
w333
félisten
válasz
vzsryl #147379 üzenetére
1.2 Fábiával már mentem, az nem volt olyan vészesen rossz
Ismerősnek is van Golf 4 szintén 1.4 (75Le) és szerintem eltudnám viselni !
Persze 1.6 lenne a legjobb de ennyiért nem nagyon van semmi.
Kívül belül a Leon tetszik a legjobban így még a kisebb motort is bevállalnám !
-
vzsryl
nagyúr
Tegyük fel, hogy szerencséd van és nincs semmilyen számottevő hibája, aztán ha benyomod a klímát, és fel akarsz menni egy nagyobb emeledőn vagy előzni szeretnél, akkor vakarni fogod a fejed, mert a 75 paci + 1135kg-os saját tömeg + ami benne van már nem fog úgy menni, mint ahogy azt elvárná az ember egy 21. századi autótól... és akkor még finoman fogalmaztam...
Btw. városban is zabálna, de nem menne...
-
w333
félisten
Persze ennyi pénzért nem új autót akarok de a lényeg hogy 90% városban lenne használva, viszonylag jó legyen a fogyasztása, megbízható és olcsó a fenntartása, ne rohadjon, feszes sportos futómű, méretben is tökéletes lenne és extráknak pedig nekem bőven elég a 2 villanyablak és Klíma
Mondjuk ezüst színben jobb lenne, km. óra állása nem érdekel csak az állapot
Szegény Vectra már öregecske, nem megy de legalább fogyaszt és nincs klíma !
-
w333
félisten
-
Nordik
őstag
Ha elviszem elomuszakira az autot egy helyre akkor kötelező ugyanott csináltatni majd a muszakit? Vagy teljesen mindegy, mivel az elomuszaki csak egy állapotfelmérés és utána oda viszem muszakiztatni ahová akarom az autót?
-
Jó autók, csak tudod a hype... Néhány éve 700-ért nem kaptam normális 1.4-et, mind tákolt rom volt. Lementem Balassagyarmatra mer' a honda csoportban ajánlottak egy gépet, hogy az milyen fasza. Lemegyek, körbenézzük az autót, full jégvert, 3 féle ezüst színre van fújva, kuplung nulla, fék nulla, gumik nulla katalizátor nem volt alatta. 750-ért hirdette a gyerek, akkor ez volt a 3. legdrágább 1.4 béka a hahu-n. Miután megnéztem az autót ilyet szól: ha kiveszi a hifit meg leveszi az alufelnit akkor mehet 700-ba is
Ránéztem, mondom köszi szépen, sok szerencsét az eladáshoz! Potya 400km volt. 2 nappal később vettem egy 7gen sedant 760-ért.
-
válasz
amargo #147356 üzenetére
Hali!
Felejtsd el őket! Telemarketinges minden magán hirdetést felhív, mindent megígér, ha odamész (a saját költségeden persze), akkor a felvásárló/állapotfelmérő beleteszi a csúfot és fog kínálni egy nagyon alacsony összeget. Olyan összeget, amire ha rászámolsz +100-200K-t, már azonnal el tudnád adni. Haverom ott dolgozott, ez így működik.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Sztenly #147366 üzenetére
Mert itt könnyebb tulajdonostól autót találni. Megnyitod, egyből az utolsóként felrakott autókat látod. Hahun fent van az összes nepper, meg még közülük sztem még magánzóként is sokan hirdetnek, és ott azért több szerencse kell, hogy ne legyél átverve általuk. Én így látom. Ha átnézed, azért ne csak a motor, kaszni és fődarabok, hanem minden működjön rajta, bármi kifogásolni valót is találsz, az alkura indok. De alkudni amúgy is érdemes. Egy hosszabb próbaút sem árt, akár a tulaj is vezeti, te meg figyelsz, hogy minden rendben működjön.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Sztenly #147366 üzenetére
Kicsit visszaolvastam és írnék én is néhány sort, hátha segít. Volt/van a családban három F Astra is és volt Swift MK3 is. Volt egy 60 lovas 1.4, egy 90 lovas 1.4 (ez ette azért az olajat már 400k km környékén) és most meg van egy 75 lovas 1.6. Az utóbbi ugyan papíron gyengébb, de állítólag gyakorlatban kellemesebb, mint az 1.4-esek. Én próbálnék valami metál színt vadászni, mivel a legenda úgy tartja, hogy valamennyivel vastagabb festés miatt nem annyira könnyen rozsdál (a jelenlegi pezsgőszínű példány is egész jól áll -ahol ép, ott nem is rozsdás-, míg a két korább fehér már elég durván elvesztette egy-két helyen az anyagot a lemezeiből ugyanilyen idősen). Ezen kívül ahogy én észrevettem a faceliftes modelleknél (Classic jelzővel illetett példányok) mintha egy-két helyen spóroltak volna anyagvastagságban, meg felszereltségben sem lennének annyira eleresztve, mint a facelift előttiek.
-
Sztenly
tag
válasz
focvis #147361 üzenetére
focvis: Nagyon köszi a felvilágosítást. Ez ezért szempont mindenképp.
Pumma: Meglep, hogy a jófogásról linkelsz, azt hittem a használtautón érdemes inkább nézelődni. (ott pl több paramétert adnak meg)
Egyébként ha astra F lenne végül, akkor évjárat vagy egyéb dolgot érdemes még megfontolni? (Azt tudom h a motor ne kopogjon, nyílván a főbb alkatrészek rendben legyenek plusz akaszni ne rohadjon)
Vslszeg egyedül csinálnám vagy volt akinek ebben az ársávban megérte hivatásos szerelővel fürkészni az autót? -
MunezXBK
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #147351 üzenetére
Menjek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
amargo #147356 üzenetére
Én már kaptam tőlük 5-6 sms-t. Sőt, fel is ajánlották, hogy házhoz hozzák a kp-t.
De egyébként én hagynám a helyedben, eddig eléggé rossz történeteket (itt egy példa) olvastam róluk.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Sztenly #147352 üzenetére
Ha felforrt a víz, akkor valami gond volt a rendszerben, amit ki kell javítani, Az csak vicc, hogy a fűtést kapcsoljuk rá, és úgy használjuk tartósan. Ilyen a négyküllős, és légzsák is van benne.
Én vezettem AstraF-et, de 100x jobb egy Swiftnél. De az meg jóval olcsóbban vehető, olyan 200-250k körül elég jókat lehet találni, csak az állapotra és a rozsdára majd nagyon figyelni kell. -
amargo
addikt
Sziasztok!
Nemrég meghirdettem az autómat Opel Astra G-t a HaHu-n, erre kaptam is egy ajánlatot egyből a aaa autó-tól, hogy megvennék az ár is OK csak vigyem ki nekik Fótra. Na mondom, nekem ez 2 óra utazás a lehet semmiért. Ki mit tud erről a cégről, érdemes bevállalni? Család mellett inkább álljon a ház előtt még 2 hétig, de feleslegesen nem akarok túrázni. Találkozott már valaki ilyennel, hogy az eladó menjen el és mutassa meg a portékát? Nekem ezt kicsit fura..
Köszönöm a segítséget!
-
Beca1990
senior tag
2004-es Fiesták mennyire megbízhatóak?
1.3-as vagy 1.4-es motort? -
vzsryl
nagyúr
válasz
Sztenly #147352 üzenetére
Sokszor lenézik és nem adják meg neki az elsőbbséget, de ez minden hasonló kategóriás autóra vonatkozik. Rengetegszer tapasztalom azt, hogy már 5-10mp elteltével is villogok mutogatok, majd kiesek az autóból, hogy "menj csak nyugodtan", de a Swift-es nem mer kijönni.
Konkrétan tegnapelőtt is volt egy ilyen esetem.
Szegények nincsenek ehhez hozzászokva, sajnos sok a tahó.
F Astra kényelmesebb, feltéve ha megfelelő ülések vannak benne, de az ritka... Persze nagyobb, tehát jobb, "bálnásabb" a rugózása, de csodát ne várj. A váltója borzasztó egy stifthez képest, a vízforralásra meg be kell kapcsolni a fűtést. Ha nincs benne légkondi, és már bepálltak a golyóid a 60°C-os autóban, akkor fullba letekert ablak mellett a fűtés már nem oszt nem szoroz, és legalább a járgány sem kotlik meg alattad egy pesti dugóban. Én még szerencsére nem jártam így, de ismerősöm egy B Corsa-val igen, amiben hasonló a technológia.
-
Sztenly
tag
válasz
#94529552 #147341 üzenetére
vzsryl: Éreztem, hogy ez lesz a válasz. Én is erre gondoltam először. Nincs vele tapasztalatom. Pici, praktikus, remélhetőleg senki nem akarja majd feltörni...stb.
Viszont két dolog van ami miatt nem egyből ezt vettem. Egyik a biztonság kérdése (komfort nem érdekel) Másik pedig nem tudom mennyire van ilyen suzukival szembeni lenézés h vki azért nem adja meg nekem az elsőbbséget mert ilyet vezetek...stb.w333: Hondákat nem ismerem. Nem tudom milyen az alkatrészellátottsága a piacnak belőle. Tetszik egyébként az ötlet.
Pumma: Az astra F tényleg elég jó. Amit linkeltél az elég kompakt. Szerencsémre jó pár alkalommal volt lehetőségem vezetni egyik barátomét. Tetszik. Egyrészt a kormányát egyből lecserélném, mert 2 águ sztem nem olyan jó mint a 3 ágú. Valamint nyáron mindig lehalt mert felforrt a hűtő vize. Ezenkívül minden rendben van vele.
Valszeg Swift v Astra lesz. Még gondolkodom melyik mellett mi szól.
Ha van bárkinek vmi plusz véleménye ami árnyalhatja a képet, csak nyugodtan..
-
Az nem gyanús, ha az eladó kihangsúlyozza, hogy KP-val mennyek, nézelődéssel ne pazaroljam az idejét?
Mivel van OTP automata az eladó településén, gondoltam csak el tudunk tán odáig gurulni, de nehogy már ezen akadékoskodjon mert nem villantok kesst. Másrészt nem bízok meg annyira senkiben, hogy csak úgy százezrekkel a zsebemben házhoz mennyek. -
gaster
csendes tag
válasz
gaster #146687 üzenetére
Sziasztok!
Véleményeteket szeretném kérni erről a hidetésről.
(Saját hozzászólásomra válaszoltam, amiben benne vannak az elvárások)
Köszi! -
-
sheep
addikt
Tegnap majdnem vettem egy autót, 2.5 misiért. Típus nem lényeg, csak azért írok mert az eladó nem akart belemenni hogy elvigyük állapot felmérésre, így pedig -hiába volt jó állapotban a kocsi- nem mertem nyugodt szívvel bevállalni.
Egy hajszál választott el a vételtől, de régóta olvasgatom ezt a fórumot (is), és itt is mindig azt mondtátok hogy bármilyen jó is az ajánlat, ha nem lehet átvizsgálni akkor hagyni kell.
Fáj a szívem érte mert jó ajánlat volt, és nem hiszem hogy lett volna gond vele, de azért két és fél misi nekem nem olyan kis összeg. -
Olyan 6gen nem lesz annyiert sajnos. Beka civicet el kell felejteni, annyira nagy a hype korulotte bizonyos korokben hogy kb 2x annyiert adjak mint amit er. Ami meg normalis aron osztogatnak azok a 7gen-ek, bar ott is nagyon sok tul van arazva.
4 kilo kornyeken inkabb neznek egy corollat vagy f astrat.
-
lacos001
senior tag
Hi
Nem is olyan régen irtam ide pár mondatod...na azóta sem sikerült döntenie...időhiány..nagy választék... úgyhogy link újra
Még mindig meg van a kiszemelt renault, de ugyan ott van insignia is.
Kereskedőnél van még S40 ha van neki tetsző limousine, akkor azt is bevállalja.
Kereskedő a Colt-ot beszámolja max 3.000 eur-ért, tehát az általam megszabott max 8.000 eurot mondjuk fel lehet tolni 10.000-re...2,5-3.000.000 ft kb...
Vagyis akkor az újabb kérdésem....Miféle autót érdemes vásárolni napi 30 km autóút és hétvégente akár 100-200 km vagy több... megtételére pályán-városokban egyaránt.
1 gyerek még... hátul gyerekülésbe, mellette és a csomagtartóba általában gyerekes cuccok...Ugye első autó a Colt, csak ő használja...én nem vezetek...hozzáértés nagy nulla...olvasgathatunk a neten, totál kinai
....szóval a tipikus beül és vezet csapat vagyunk
kösz
-
#94529552
törölt tag
válasz
Sztenly #147334 üzenetére
Ennyiből talán egy Astra F-et lehetne találni, például ilyesmit[link]. De nézd át a kínálatot itt vagy hahun is. 1-es Swift sztem felejtős, komfort és biztonság szempontjából is.
joamilestoné Csak hunkryo kérdésére nem válaszolt még senki, hogy megbízhatók-e azok az Astrák. Szerintem igen.
Ez soknak számít az 1.6-os J-től?
Városi fogyasztás: 8,3 l/100km
Országúti fogyasztás: 5,1 l/100km
Vegyes fogyasztás: 6,3 l/100km -
Basszus, ezt benéztem
-
szőröscica
addikt
válasz
Luck Dragon #147336 üzenetére
Az a helyelenul irt tobbesszam jele, 2010-ben hire-hamva sem volt meg a K szerianak.
Persze lehet, hogy turbos J-t nez, az jobb lehet, szopobenzint ebbol semmikepp sem szabad venni.
-
Richard!
addikt
válasz
Luck Dragon #147336 üzenetére
Húsztízben még csak J Astra volt. ( Astra-k -> többesszám )
-
válasz
szőröscica #147333 üzenetére
Ő K Astrát ír és ott 1.4T-1.6T motorok vannak. És igen élhető darabok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Sztenly #147334 üzenetére
Swift 1.3 fullos felszereltséggel, rozsdamentesen kijön ennyiből. Városba nem is nagyon ajánlanék ennyiért mást. A Swift papírból van, szóval az 1.3 16V motorral arrébb is lehet vele állni, jól is fogyaszt és nem kell félned a meghibásodásoktól sem, ha megkapja a kötelezőket.
-
Szajo
őstag
2010 körüli benzines 1.4-1.6 motoros Astra-k mennyire megbízhatóak?
-
1995-2007 közötti Volvo 850/V70/XC70 sorötösökből mit szabad megvenni így 2017-ben?
2.4 Audi dízel gondolom jó ha nincs benne 800ezer, de a saját soröt dízelük is jónak számít ha jól tudom.
Turbós benzinesekből van 2.0, 2.3, 2.4, 2.5, ezeket meg szabad venni ilyen idősen? Kéziváltós gondolom biztonságosabb választás. Elvileg LPG mehet bele.
Milyen fenntartási költséggel kell számolni? -
frenetiq83
újonc
Sziasztok!
Nagy dilemmába kerültem, hőn szeretett 1.9 TDI Golf 4-emtől megválnék és olyan 2.5-3 millió Ft lenne nagyjából a keret a váltásra, nagyjából 150.000km a plafon, de inkább kevesebb, illetve évjáratban 2010-nél öregebbet se vennék már.
Teljesen összezavarodtam már természetesen a teszteket/fórumokat/hahut bújva, picit itt is olvasgattam, de csak még jobban lefáradt az agyam.
Elég elcsépelt szlogen a "megbízható", "kis fogyasztású", "fürge", "kevés/olcsó szerviz", főleg egy használt esetében, de hátha végre kifogok egyet.
Nagyjából hétvégente szinte mindig megyek autópályán, amúgy városban szaladgálok főleg, de az évi 10.000-15.000 km általában megvan.
Maradva a márkánál, természetesen egy Golf 6 1.4 TSI manual váltóval a jelölt (úgy tudom ez a motor ezzel a váltóval a number 1 choice), ez általában 2.5 körüli összegekért megy, csak nem tudom pontosan mi az, amire figyelnem kell ezeknél. Hány km az amivel még megérné, mert ugye itt is van szórás rendesen.
A másik jelöltem pedig egy Skoda Octavia szintén 1.4 TSI-vel, itt is változó az ár, 2.8-ért találtam egy 2011-est 99000 km-el, ráadásul elég sok extrával.
A két autó közül hosszabb távon melyikkel járok jól? Olyan 6-8 évig tuti hogy nem szeretnék másikat venni, tehát hosszútávon gondolkodok, mint a mostanimnál is. Vagy esetleg ha van más alternatíva, azt is szívesen veszem.
Köszi!
-
gaborbol
őstag
Egy hete van meg a Kia, belement kb 400 Km. Pozitivan csalodott vagyok vele kapcsolatba. Csendes, nagyon szepen megy az Outlander utan sem gaz vezetni.. A start gomb benyomasakor 1 masodprec mulva mar jar a motor LCD kijelzok menetre keszen nem kell varni, hogy toltodjon semmit az OS.( gondolom csak alszik)
A konyoktamasz ala akkora tarolot raktak, hogy 10-15 kilo krumpli biztos beferne
Tenyleg normalisan meg van csinalva, at van gondolva, meg az aprosagok is.Neztem az uj 2018-as Honda kisbuszt amit azzal is reklamoznak, hogy raktak kozepre a tetokarpitba egy kamerat, es igy a kozponti LCD monitoron latod az utasokat/gyerekeket vezetes kozbe.
Kia-ba nincs kamera, de beraktak egy 200 Ft-os lenyithato domboru tukrot a rendes tukor fole igy ugyan ugy latod a gyerekeket, es nem kell allitgatni a rendes tukrot, igaz nem annyira cool mint kirakni a kepet a nagy kijelzore.
Nem tudom, hany autom volt eddig, de az osszes taviranyitoba elemet nem lehet cserelni valamilyen szerszam nelkul. Lapos csavarhuzo, csillag csavarhuzo, szike, konyhakes, gitarpengeto banat tudja mi kelllett nemelyikhez. Es persze akar milyen finoman csinaltam csak megkarcolta a muanyagot, kitort belole egy kis darabkat.
Itt meg kihuzod a fem emergency key-t belole, csinaltak neki kulon vagatot, oda beillik elforditod es siman szetpattan. Az elemnel megint csinaltak neki kis vagatot, siman beleillik a sajat kulcsa, megpoccinted vele kiesik az elem.
Amennyire szobkodtam a Kia-tol a vasarlas elott, annyira meg is lepett, hogy mi minden plusz jar hozza egy joval kedvezobb arert a konkurenciahoz kepest.
-
_ak_
addikt
-
footy
addikt
válasz
focvis #147316 üzenetére
Ezt en annyival kiegeszitenem, hogy nem mindegyikbe ennyire egyszeru. Foleg ha trendline akkor konnyen elofordulhat hogy (kormany)vezerlot is kell cserelni. (es esetleg slipring-et(csuszugyuru?))
-
Sztenly
tag
Sziasztok,
első autó vásárláson töprengek.
4-5ezer km/év-re használnám.
Max keret mindennel együtt 400k lenne. (talán500)
Városban menne dominánsan, nagy ritkán autópályán menne.
Csak jómagam utaznék benne.
Nem baj ha jól bírja a megállás majd újraindulásokat.Fiatal vagyok, nem tudom az adózás h van, de ha csak pár ezressel kerül többe h az autó érdemben reagál arra h lenyomom a gázpedált annak nagyon örülnék.
Köszi előre is,
Sztenly -
Vesztor87
senior tag
Ha csak szinte város akkor a váltó áttétele miatt lehet annyira nem lesz bejövős, hosszú a váltó, 3-ban pl 30-nál padlógázra se történik sokminden. Városba lehet vennék egy újabb Swiftet, az jobban ugrik. Fordok csúnyán tudnak rohadni sajna. Ha tetszik az almera nincs azzal baj különben, nekem is az van, de én nem járok városba, arra a tömegközlekedést és a lábaimat használom.
-
_ak_
addikt
Tudom, hogy így nehéz kérdés, de alapjaiba véve megérhet 900k-t egy 2007-es Almera? Szépnek szép, 1420k km-el, csak az a bajom, hogy sedan, pedig számomra most lehet, hogy ez van a legjobb ár érték aranyban. [link]
Persze, hogy azután jött ez is, hogy eldöntöttem, hogy Focust akarok. De ennyiért ilyen fiatal darabot nem láttam még. -
ViZion
félisten
válasz
molnarpeter #147308 üzenetére
Jövő héten a szerelőm átnézi, most egy szakival néztük, meghallgattuk, meghajtottuk (OK, inkább ő, én urasan vezetem csak). Megemelni nem tudtuk, ezért elviszik a szerelőmhöz majd. Onnantól már jobban látjuk mi van, nagy fordos a szaki, ~30 éve szerel, és maximálisan adok a véleményére. Ma beugrottunk a srácokkal arra jártunk, egy idős tag meg a fia szintén ezt nézték ki, opel sárvédőt mutatta is, h a festék alatt már nagy a baj, elemcserés lenne. Ez is megerősített, h ez lenne a jobb, remélem hétfő reggel nem azzal kezdenek, h lefoglalózzák... -
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #147309 üzenetére
Gondolom még fiatal, nem tudja, hogy a férfi hordja a nadrágot, de az asszony mondja meg, hogy melyiket.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ViZion #147301 üzenetére
A beltér ízlés kérdése, nem is akarok vitát indítani
Ha az adott típusok közül az tetszik legjobban, mi leírtuk, melyik autónál milyen hibákra lehet számítani, te pedig tudsz ezekkel élni, akkor minden rendben. Inkábbb válaszd azt, amibe szívesen ülsz be, és nagyobb fájdalom nélkül költesz is, ha szükséges, mintsem undorral kelljen nap mint nap ránézned. Szvsz vétel után nézesd át az alját valakivel konzerválás céljából, hogy ne terjedjen tovább a rozsda, hosszú távon olcsóbb megelőzni a bajt. Talán a sárvédő alját most max néhány tízesből rendbe lehetne szedni, és nem lenne vele baj a következő műszakikon sem.
Ha már említetted a futást, nekünk is külföldről jött autónk van, amit vagy profi tekert, vagy valós a km állása (óra és ECU kis eltéréssel stimmel). Alapvetően is inkább pártolom az egyenes és őszinte állapotot, millió fontosabb tényező van, kb az utolsó lehetne az óra, hogy stimmel-e a többihez. -
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Kezdenek kirajzolódni az igények (sikerült a párommal megegyeznem). Szeretnénk egy legalább Golf méretű autót, amivel a napi 50-60 km-t (50 városon kívül 10 város) illetve az autópályás utazásokat kényelmesen, CSENDBEN, és magabiztosan meg tudnánk oldani (Évi 20-25 ezer km). Keret 2,5m + átírás + első alap szerviz. Lehet dízel, benzines már mindegy, 4-6 évre terveznénk vele. Extrák terén digitklíma meg tempomat szükséges, manuális váltó. Neki nagyon tetszik a Golf VI, és pont meg is felelne mert jó halk, csak ennyi pénzért 1,6 CR TDI van 200 ezer km-el, vagy 1,4 TSI 122 Le 150 ezer km körül. Skodán kívül bármilyen márkára nyitott.
Másik kérdésem: mintha olvastam volna valahol, hogy van valami "alkalmazás" amivel időrendbe ki lehet listázni az adott keresés Hahu-n. Ez létezik vagy álmodtam?
Köszi
-
Szajo
őstag
Sziasztok.
1.5millio (talán (+- 100-150k)
Milyen benzines, viszonylag tágas kocsit tudnátok ajánlani? (tágas alatt nem egy 6gyerekes család apa szemszögéből gondolom, most egy swiftem van, ehhez képest egy picit tágasabb)
Kikötés hogy ne egyen 7-8nal többet átlagban és ne legyen francia.
Ja és ne legyen 2002 előtti. -
ViZion
félisten
válasz
molnarpeter #147298 üzenetére
Felénk is mindenki astra fan. Inkább egy rozsdás focus, mint egy tip-top astra. Az unalom és a fájdalmasan sivár belső engem megöl. Akinek nincs igénye ilyen irányban, vagy melós autót keres, annak OK. De én a családdal ülök bele, nekem ez ronda.
Focust átnéztük, első sárvédő ív alján kicsi bubik, de még meg lesz emelve is. Az is hülyeség, h kintről csak visszatekert hulladékok jönnek, nyilván a többség az. Ennél kb. reális a km és a kinézet, nincs lecserélve se a kormány, se a pedálon a gumik, meg a váltószoknya is pont olyan gatya, amilyennek eddigre lennie kell. Az én Nexiámban 245e km van (valós, 82e km-el vettem), motorilag semmi baja (OK, ez is opel, azaz 1 tank benzin + fél liter olaj az alap), elmúlt 2-3 évben kezdett durván rozsdásodni. Focusnak így -ha nem történik vmi extrém az átnézéskor- még legalább 4-5 éve van, különösebb para nélkül. Szal. Ha feléért adom el vmi ismerősnek, akkor már boldog leszek. Jelenleg a ház a legfontosabb, kész az új konyha, konyhabútorra nem futotta, visszakerült a régi, 11 éves... Ha ezek megvannak, lakáshitel lepereg, akkor lehet félrerakni kicsit és vmi jobbat venni... 407SW, újabb Megane, ilyesmi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- Xbox Ultimate előfizetések
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest