Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #144793 üzenetére
Nem irigyellek titeket.
Főleg, aki időt se tud rászánni, ha még akarna is. Na, azt még sajnálom is.
(#144795) [rvilike]: Pontosan.
(#144791) focvis: Nem volt nehéz gyorsabbnak lenni a szupersportautóknál.
reworked Sierra V6 was a tenth quicker to 60mph than even Lamborghini’s V12 supercar
Na, nem offolok, csak behoztam pár rendes autót.
-
Ace owner
addikt
válasz
focvis #144794 üzenetére
Igen, a legerősebb lenne ha már egy ilyen közlekedési edényben kell sínylődjek.
Mágus: Egy ilyen 100-asra eltudnám cserélni a jetit, igaz még rosszabb, az v6
htomi85: Túl rövid az élet hogy unalmas autókat vezessünk.. Gombóc swifttel dolgozom és gyűlölöm. Elvisz A-ból B-be de ennyi, semmi több. Nekem az autó több
Nem úgy tekintek rá mint alapvető szükségre, persze jó hogyha nem buszozni kell, hanem inkább luxus, hobbi, szórakozás.
focvis ragadta meg a lényeget: Jól teszed, ki kell próbálni mindenfélét, majd az unokádnak lesz miről mesélni.
-
w333
félisten
válasz
Mágus2 #144789 üzenetére
LOL
Annyiból már egy ilyen S70 T5 -t is kap ... aztán ami kifér a csövön
-
Mágus2
Közösségépítő
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Mágus2 #144776 üzenetére
Tőlem szokásos full off, nem a topik világa hsz következik: Ha most elkezdeném sorolni a neveket...bár tény, hogy szeretnek is foglalkozni az autókkal meg értenek is hozzá.
Csak egy mai példát hoznék. Most ebbe a 200 ezer ft-os Mercibe, nem lehet bele szeretni?
Ingázásra van használva.
Persze innen kb senkinek se valóak ezek az autók. Bár ez az itteniek hibája, mint az autóké.
-
Ace owner
addikt
válasz
szőröscica #144782 üzenetére
1.8IS e36 is a listán van. Néha vannak külföldről behozott full gyári 320ak is de elég ritka már sajnos.
Mágus: Pesten is összetörtek egy lotus omegát, az állítólag sokszáz lovas példány volt. Péntek estében elég híres gép volt. -
htomi85
tag
válasz
szőröscica #144782 üzenetére
Jajjistenem ne akarjatok már rosszat szegénynek.
700 ezer forintból egy tízéves swift sem jön ki. Aminél olcsóbban üzemeltethető autó nem sok van.
És ez már az a szint ahol el kell gondolkodni, futja-e autóra.
Nehogy már ilyen bontószökevényekre menjen el a kosztpénz... -
w333
félisten
válasz
szőröscica #144782 üzenetére
Az a baj hogy nem nagyon van amit nem hajtottak szét ... ennyiért !
(#144783) vzsryl
Na igen, de nekem a sedan is tetszik, különben anno nem veszem meg
Különben nem nagyon van velük semmi különösebb gond !
-
Ace owner
addikt
-
!Overdose!
őstag
válasz
#94529552 #144768 üzenetére
Én is olvastam már sok mindent.
Egyelőre nincs gondom a futóművel, pedig télen-nyáron 17-es felniken gurul az autó, ráadásul még ültetett is. Én egyébként úgy hallottam, hogy jó minőségű alkatrészekkel felújítva nem lesz olyan vészesen gyors a futómű elhasználódása. Mondjuk ilyen szempontból meg volt kötve a kezem, mert a Honda után nem voltam hajlandó engedni a DW futóműből. Meglátjuk mekkora ára lesz ennek.
-
válasz
Ace owner #144769 üzenetére
Jól teszed, ki kell próbálni mindenfélét, majd az unokádnak lesz miről mesélni.
A Saab becsszó nagyon tetszik általánosságban, különösen:
- ülések
- turbónyomás-óra
- nagyon jól megy és jól fogyaszt.Ez az első automata autóm, bár egy manualisnak jobban örültem volna, de legalább érdekes, Elég fullos a felszereltsége és minden működik benne.
Kevésbé tetszik:
- lassú a kormánya,
- kb. GTI szinten kemény a futómű, de mégse kanyarodik olyan frankón.Még fel kell derítenem az okosságokat - mit hol, hogyan... sok minden kompatibilis az Opelekkel. Komplett első gyári fékszettet (tárcsa + betét) tudok venni hozzá ~ 30 ezer Ft-ért.
Pár apróságot kell még megigazítani rajta és műszakilag top lesz, a fényezése elég karcos, szívesen foglalkozik vele.
A Golfot hirdettem 3 hónapig és igen jól sikerült eladnom, valamint jó kezekbe is került.
-
Ace owner
addikt
válasz
!Overdose! #144766 üzenetére
Qru mesélte hogy nem túl jó, plusz ismerősnek is volt és sokat volt szerelőnél.
focvis: Csak tapogatózom egyelőre, de szerintem félre teszem kicsit a vágenezést. Ha már úgyis mindig szívok az autókkal legyen valami különlegesebb. Ebből a szempontból a Jettával mellé nyúltam. Szeretem mert jól fogyaszt és tágas,de nem vagyok szerelmes.
Neked milyen eddig a Saabozás? Meglepett hogy máris eladtad a GTI-t, nem is láttam pedig kiváncsi voltam milyen -
#94529552
törölt tag
válasz
!Overdose! #144766 üzenetére
Most írták előtted, hogy a futómű nem tartós, és ezt a többi Alfáról is olvastam már itt.
-
válasz
Kickass #144748 üzenetére
Elég gyakori a szinte alap felszereltség. Focusból is ez találtam, ami korrektnek tűnik, csak ugye kevesebbet futott lenne a tuti.
-
w333
félisten
válasz
Ádám16 #144761 üzenetére
Ilyen áron egy megbízható Grande Punto -ra vadásznék !
1 mérettel feljebb pedig 1.6 H Astra vagy Focus MK2
-
-
Ádám16
addikt
válasz
vzsryl #144755 üzenetére
Épp a G Astra az, amivel osszehasonlitottam, de az nekem ettől sokkal unalmasabb.
Presztizs, izgalom nem szamit, megbizhatosag annál inkább.
Tboy93: ez viszont nem a legjobb hír.
Próbálok Jazzt találni, de ahogy latom, mindenki azokra vadászik, es marha nehez kapni egy kriteriumoknak megfelelot, ezert nezegetek másfelé is. 2es Swift es Lacetti, amit még mellétettem, de a Swift is kb. azert hullik ki, mert rosszul vagyok, ha ranezek, annyit látok/láttam minden nap az utakon.Ha van tippetek egy olcsón fenntarthato, olcso pótalkatreszekkel rendelkező, megbízható, benzines, kb. 1.4es modellre >2005 evjarattal 1-1.2m huf kornyeken, szivesen fogadom.
-
Ace owner
addikt
válasz
!Overdose! #144752 üzenetére
Alapvető sztereotípiából indultam ki. Plusz az utódja a GT sem bizonyult túl tartósnak.
-
thEndeR
aktív tag
válasz
Integrale #144747 üzenetére
Koszonom a valaszokat. Azt elfelejtettem hozatenni, hogy en a 7. generaciot neztem. Belulrol nekem sem a kedvencem szivesebben ulnek egy BMW-be (akarcsak Vilike
), de az ev masodik feletol nagyjabol evi 100-120k kilometert fogok menni ezert kell az alacsony fogyasztas es az alacsonyabb szervizszamla.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Ádám16 #144754 üzenetére
Koreai Opel, 0 presztizs, kicsit eszi az olajat az ecotec motor, egy tipikusan semmilyen autó, különösebb problémák nélkül. Racionális választás lehet, de izgalmat nem nyújt.
Azt nem tudom, mennyire rohad. Ilyen szempontból az európai tesója, a G Astra biztosan jó választás, mert az ritkán korrodálódik. -
Ádám16
addikt
Chevi Lacetti (1.4 benga) mennyire érné meg szerintetek? Keveset futottak, kiváló állapotban is nagyon jo arban mennek. TC tesztjei + népítélet alapján nagyobb gondot nem vélek felfedezni velük kapcsolatosan.
Indokolhatja ezt az alacsony arukat az, hogy kivonultak az orszagbol, vagy van más buktató a típussal kapcsolatban? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
!Overdose! #144752 üzenetére
Mind, nem tudtad?
-
Ace owner
addikt
Ezekről a 2.0 T.Spark motorokról mit lehet tudni? Szokásos alfa betegágy vagy ez a GTV esetleg egy üdítő kivétel és viszonylag megbízható? [link]
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #144739 üzenetére
Elég fapad, lehet ez is az oka.
-
Integrale
veterán
válasz
thEndeR #144743 üzenetére
8 gen Accord azzal a motorral remek auto, eloszor nekem furcsa volt a hangja, kicsit kavedaralo feeling. Kenyelmes, csendes, szelzaj a tevenyi tukrok felol van egy keves, de nem zavaro. Muanyagok konnyen karcolodnak, de tartos a bele.
Kexnon izzo eleg gyakran megadja magat.
Felszereltsegekkel nehez kibekulni, csomagok voltak, igy eleg idiota kombinaciokkal kell megbaratkozni. -
válasz
Luck Dragon #144744 üzenetére
Egy szívó motornak ez smafu. Főleg ha gondos tulaja volt, és 10 ezrenként cserélte az olajat, akkor 1m se lesz megterhelő.
#144740 adalbert1: Cégautó volt.
-
-
thEndeR
aktív tag
Sziasztok!
Honda Accord 2.2i-CDTi-rol mik a velemenyek?
-
rbalint88
addikt
válasz
adalbert1 #144740 üzenetére
azért nem feltétlenül, mert:
- a dízeles autónak általában jelentősen magasabb a bekerülési költsége
- a dízel-specifikus problémák javítása márkaszervizben erősen horror lenne
- lehet, hogy a várhatóan megbízhatóbb működés fontosabb szempont volt
- lehet, hogy a 308e km egy része sok rövid útból jön össze.
- lehet, hogy utálják a dízelt.
- lehet, hogy a flottakezelő annyival kedvezőbb konstrukciót adott erre, ami kompenzálta a fogyasztást.
amúgy a képek alapján törve is volt az autó, de egy ennyit akár meg is érhet.geleati: kormány és a váltó nem szép, az utastér többi része viszont eléggé megkímélt. akár tekergetve is lehet. az én ízlésemnek cseppet fapados, meg szedán (inkább gts-t néznék, praktikusabb és szerintem szebb is). amúgy nem tűnik lelakottnak.
-
geleati
tag
válasz
LuckyL #144730 üzenetére
Köszi szépen!
@all: Mi a véleményetek erről az autóról? Opel vectra c
Előre is köszönöm a válaszokat! -
adalbert1
veterán
válasz
Tothgera30 #144739 üzenetére
Ha már szóba került az Astra, akkor számomra ez a hirdetés nagyon érdekes (2011/5-ös évjárat és 308400km van benne), több, mint évi 50k km-re valaki miért vesz benzines autót? Ennyi megtett km-nél gondolom még a várhatóan magasabb szervizköltséggel is olcsóbban jönne ki egy km megtétele diesel autó esetén.
-
Szerintetek? Astra J 2012 1.4T - 2.5m Képekről korrektnek tűnik, bár gyanús hogy az 1.6 szívó árai alatt hírdetik.
-
Kornel
veterán
válasz
Mr.Csizmás #144737 üzenetére
+1
-
Ádám16
addikt
válasz
Ádám16 #144731 üzenetére
Ajanlom figyelmetekbe az utolso mondatban szereplő gyanús szót.
A beszélgetéseink alapján gyanús a dolog. Örülnék neki, ha egy csalad kuporgatott pénze nem a kukába menne esetlegesen. Nem az eladoval akarok kibszni, nyilvan meglehet, hogy nektek van igazatok, de nagy az eselye az en felvetesemnek is a tortentek után, és ha van rá mód, jo lenne utanajarni.
Aki pedig azt irta, hogy ez nem elegans lépés: lol. -
Szada85
aktív tag
válasz
Ádám16 #144731 üzenetére
Megalapozatlanul megvádolni valakit szerintem sem túl elegáns, föleg, hogy csak feltételezésen alapul. Simán el tudom képzelni, amit feljebb is írtak, hogy "egy könnyebb esetre várt".
Érdekességképpen íme egy kis élmény a "másik oldalról" ( természetesen nem védeni akarom eladónkat, csak tapasztalatként írom le).
Autócserére szántam magam magánemberként, így meghírdettem a jelenlegi, ritkább szériás darabomat. A piaccal nagyjából képben voltam, lévén szoktam böngészni az apróhírdetéses oldalakat is. Az autóm a piacon a legjobban felszerelt, plusz a gyári dolgokon felül még van benne extra ( gewinde, 18"-os kerék, kipu, pár apróság ). 1-2 esztétikai hibája van az autónak, valamint a vizsgán jelezték, hogy az olajteknö-tömítés mellett olajpárás.
Ezekhez mérten ( illetve, mivel eladni szeretném, nem árulni ), belöttem az árat 6200€ ( csak a viszonyítás miatt lesz fontos ) alkuképesre ( utána a következö darab 7, majd 8 Ezer ), leírva a pro-kontra dolgokat alaposan.
Nem telt bele sok idö, jött Vevö1, aki természetes kíváncsiságtól vezérelve végigkérdezett minden extrát - ami egyébként le is van írva -, majd zsolozsmázott egy kört, hogy a 2003-mas autó gyári NaviCD-je mi az, hogy nincs meg?!, jajj-jajj. Kért képet fékbetétröl, kuplungpedál-fogáspontot, számlákat a korábbi szervízekröl, kulcsokról, féklámpaizzószál-vastagságot, amit el tudsz képzelni.
Majd tett egy nagyvonalú, 4500€ max. ajánlatot, ha semmit nem talál az autón ( ez a kedvenc mondatom egyébként, ha akarok bakker a gyártósorrol legurult autón találok nekem nem tetszö dolgot, nem a forgalomban töltött 14 év után..
). Indokként azt hozta fel, hogy tavaly látott 2-3 ilyen típust annyiért elmenni, ezért annyit ér. Mondjuk utána telefonban sikeresen elszólta magát, hogy "jelenleg ennyit szánok autóra", de ez már csak hab volt a tortán.
Tiszteletteljesen jeleztem felé, hogy annyiért nem kívánom eladni, legrosszabb esetben elarkom második hobbiautónak, ritkasága miatt nem feltétlen csökkenni fog az ára tecciktudni...
Azóta 3-4 naponta ír, hogy " biztos nem gondoltam meg magam?", " 4500-ért már a hétvégén eljön megnézni "...
Vevö2 is jelentkezett, lényegretöröen leírta, hogy " Tetszik az autó, mikor tudna jönni megnézni, mert Ö jönne is rögtön trélerrel. Várja az idöpont javaslatot üzenetben"... Küldtem választ SMS-ben, E-mailben, WhatsApp app-ban neki, azóta sem válaszolt semmit.
Szóval eladóként sem feltétlen könnyü, hiába készül fel lélekkel, idegrendszerrel az ember, elképzelhetö, hogy hasonló eset állt fenn ott is.
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #144732 üzenetére
+1
Gyanus a dolog mindenkepp, de azert rendörsegen felnyomni valakit, mert nem adja meg az alvazszamot az necces.....aztan meg mit tud tenni a rendörseg? Kimennek, lehet letagad mindent....nem hiszem, hogy nekiallnak nyomozgatni, azert mert telefonon nem mondta meg egy idegennek az autoja alvazszamat, amit hirdetett.
-
zgospel
őstag
válasz
Ádám16 #144731 üzenetére
Ezalapján nem biztos hogy lopott volt, de biztos valamiben sáros volt, pl totálkár után összetákolt valami. Kifejezetten gyakori hogy sérült autókat megvesznek kint olcsón, majd itthon többnyire szakszerűtlen módszerekkel összerakják, aztán eladják olyan vevőnek, aki nem ért hozzá.
Valószínűleg azért hebegett habogott neked, mert ő nem az ilyen vevőket keresi, hanem azt, aki nem ért hozzá, csak annyit lát, hogy szép tiszta, csillog-villog. Nagyon sok ilyen vevő van, hiszen autózni az emberek többsége autózik, és nagyon sok nepper az ilyenekre van ráállva. Nekik egy valamennyire képben lévő vásárló csak nyűgöt jelent.
Én is jártam már így, felhívtam egy hirdetés alapján jónak tűnő kocsi hirdetőjét, akit direkt kértem a telefonba, hogyha van valahol rozsda, vagy sérült volt a kocsi, akkor ne is raboljuk egymás idejét. Ő elmondta hogy milyen tiptop állapotú a kocsi, stb stb, úgyhogy elautóztunk megnézni.
2 perc nézegetés után lehetett látni rajta, hogy szarrá volt törve, úgyhogy ott is hagytuk a francba. Valami nem túl precíz szaki kikalapálgatta az ajtókat, úgy ahogy sikerült, meg lefényezte a kertben, aztán jó lesz az úgy.
És a vicc az egészben az volt, hogy rá 2 napra eladta egy hölgynek akinek nagyon tetszett az autó...Egy másik esetben, szintén ígéretes hirdetést mentem megnézni a közelünkben. Kereskedő árulta, szépen megmutatott mindent, majd amikor mondtam hogy akkor egyeztessünk, mert szeretném átnézetni szervízben is, akkor azt mondta, hogy ha lefoglalózom, akkor utána vihetem szervízbe.
Neki nincs erre ideje, és különben is elad havonta 10-12 autót, nincs rászorulva hogy én nekem ezt eladja. Ha nem viszem el 1-2 hét múlva úgyis jön valaki aki megveszi mindenféle nézelődés nélkül.
Legalább őszinte volt, amit díjazok, mert nem raboltuk egymás idejét feleslegesen. Egyébként igaza is lett, el is vitték rövid időn belül. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Ádám16 #144731 üzenetére
Miből gondolod az utolsó mondatodban leírt állítást? Én óvatosabban fogalmaznék és nem foglalkoznék az ilyen dolgokkal, rossz esetben akár fordítva is elsülhet a dolog szerintem (rágalmazás).
Egyébként a saját tapasztalataimat alapul véve nem gondolnék feltétlen a legrosszabbra. Lehet, hogy simán nem akart "vesződni" Veled, vár egy egyszerűbb, könnyebben lekezelhető vevőre, nem akar feleslegesen nagy energiát beleölni ilyen dolgokba. Előfordulhat, hogy csak behozott egy autót németből, kicsit kipofozta kijavította -vagy nem- a hibáit és tovább szeretné adni, értelemszerűen haszonnal. Nem akar időt fordítani arra, hogy egy-egy vevőnek bizonyítsa az állításait, ha talál olyat is, aki azt elhiszi elsőre is.
-
Ádám16
addikt
Holnap mentunk volna megvenni egy autot, jo ajanlatnak tunt. Felhivtam meg egyszer, hogy magyar rendszam van e rajta (a hirdetes alapjan ervenyes magyar muszaki, magyarorszagban futott auto, de azert rakerdeztem). Nem, nemet rendszamos, atirasban segit, sot allja.
Na mondom akkor oke. Elvihetem-e markaszervizbe? Elkezdett habogni a gyerek, a vege az volt, hogy nem, mert nemet rendszamos. Mondom mivan? Itt van tudtam, hogy felejtos a hirdetes, de tovabbmentem. Mondtam, hogy oke, nem kell markaszerviz, alvazszamot adjon mar meg.
Sajnos nem tudta megadni. Kaptam egy smst, hogy delutan elviszik az autot, szoval nem aktualis.
Ha bemegyek a rendorsegre egy telefonszammal, valamilyen intezkedest tennének a biztosurak, ha gyanus, hogy lopott autot akar (t) ertekesiteni az elado? -
geleati
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy néztem a hasznaltauto.hu-n egy Opel Vectra-t, látszott a rendszám, ezért lekérdeztem a magyarorszag.hu-n és azt találtam, hogy "A lekérdezett jármű nincs forgalomban", tehát a kereskedő ideiglenesen kivonta forgalomból? Ha ez így van, akkor a korábbi hozzászólásokat olvasva azért van lehetőség P-s rendszámmal próbaútra menni és megnézetni egy szervizben? Ha mondjuk minden rendben lenne, akkor mi lenne a sorrend? Addig nem írnék alá adásvételi szerződést, amíg az eredetiségvizsga nincs rendben, de akár még az okmányirodában is lehet gubanc az átíráskor/forgalomba visszahelyezéskor. Hogyan tudnám magam védeni?
A másik kérdés, hogy a magyarorszag.hu-s adatbázisban kékként szerepel az autó, de a hirdetésben sötétszürke van írva és a kép alapján is arra hajaz, de akkor a forgalmiban is valószínűleg kék van beírva, nem? Olvastam már olyat, hogy a múszakin azért nem ment át, mert mást állapítottak meg, mint ami a forgalmiban van.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
#94529552
törölt tag
válasz
szabonagyur #144727 üzenetére
15e egy év alatt már ingázásnak számít?
Nem, az ingázás az, amikor naponta x km-t utazik valaki oda-vissza egy másik városban lévő munkahely miatt.Amúgy, pedig mindenki másképp csinálja, nem? Más nem megy haza, és nem ingázik, mert otthon van, és helyben melózik, és a szülők is helyben laknak. A nagy átlagról beszélünk, akik havonta 1x csinálnak egy bevásárlást például, stb, stb. Nem az itteni sokat autózó tagokról van szó, ne vedd magadra, te sokat mész kocsival látom.
-
szabonagyur
félisten
válasz
#94529552 #144725 üzenetére
15e egy év alatt már ingázásnak számít? Szerintem nagyon nem.
Az mondjuk havi 1000km meg nyáron az országon belül 2 nyaralás.
Tehát marad 12 hónapra 1000km. Mi havonta hazamegyünk legalább egyszer, ez oda-vissza 300-350km (ha nem mennénk ott sem sehova). Marad mondjuk 700km 4 hétre. Meló hely az kb napi 15km oda-vissza, tehát 75km. Marad 75km ami boltba menetellel simán lemegy, és ez csak egy kisváros.
És ha megnézed munkába jártál vele, meg mondjuk elmentél boltba ami a város szélén van meg ha szülők távol laknak és egy helyre kell csak menni akkor egyszer egy hónapban hazamentél.
Ez már 15e km és ehhez jön amikor átmész szomszéd városba, kirándulsz kicsit stb.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Integrale #144715 üzenetére
Megerősítettem a hozzászólásod tartalmát, és nem belekötöttem, továbbá nem én szoroztam, az Jorus fórumtárs volt.
(#144716) kornelka: Szomorú dolog lehet Budapesten élni, de akkor sem muszáj odahordani az autót lakatoltatni, főleg ha százezreket buksz a mutatványon.
Apósomék is autóztak 250km-t az A6 alkatrészekért, mert elment kb. 10k az üzemanyagra, de spóroltak 400k-t....
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #144716 üzenetére
Milyen egy gonosz hely ez a Budapest.
Még a végén jobban megérné bejelentett meló helyett ezzel foglalkoznunk, legutóbb egy kadett teljes rendberakásának (2 küszöb, 2 belső küszöb, első doblemezek javítása, első sárvédők javítása, jobb első ajtó javítása, két hátsó sárvédő cseréje, 2 hátsó doblemez és hátfal javítása) volt kb 50k+ javítóívek. Mondjuk jelenleg, munka és suli mellett ez kb 3 hónapos meló lenne minimum.
Ja, és nem kértek semmi kezelést rá kb (+10k), hogy spóroljanak, de azért alapozóval lefújtuk, lassan 1 éve az út mellé a fűbe dobva áll az autó, ahogy visszaadtuk.
Ezért aztán kipofozhattuk.
(#144718) kornelka: Én elhiszem, de ezért örülök, hogy vidéki vagyok sok ismerőssel és kíváncsi természettel.
Ha valamit nem tudok, tudok valakit, aki igen.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Kornel #144707 üzenetére
Az igen. Fél miskát egy B Vectra kasztnijára rákölteni elég elvetemült dolog lenne.
Itt a környékén a lényeges dolgokat szakinál kb. 100k-ból meg lehet oldani, haveri alapon 40-50k anyagköltséggel együtt.
(#144712) Integrale: Évi 10-15k km-t megyek, és 365-ből minimum 360 napot használva van a járgány, szóval családi felhasználás mellett simán lehet egy 15-20 éves autóban 200-300k km környéke, főleg ha ilyen kis benzines, vélhetőleg nem céges múltú kocsiról van szó.
-
válasz
Integrale #144703 üzenetére
Igaz, ezeket mind leállítják 200k felett kicsivel.
HaHu-ról szemezgetve kis benzinesek jellemző futásteljesítményeit, A Vectra, 25-27 év alatti futásteljesítmény 230-250k km, B Vectra, 16-18 év alatti futásteljesítmény 210-230k km, C Vectra, 9-10 év alatti futásteljesítmény 180-220k km. Ettől függetlenül természetesen ki lehet fogni valós futásteljesítményt, de az ugye másodlagos, mert az állapot a mérvadó.
-
domojko
senior tag
válasz
Kornel #144707 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az eddigi válaszokat.
Egy picit elbizonytalanítottatok.
Jó kis autó a swift, de ugye kicsi. No meg a komfort érzet 0. A kopogós műanyag kárpitot aki kitalálta, lelőném. 7.-k éve van nálam a swift, és az tény h a kopó alkatrészeken kívül komoly probléma nem volt vele.
Ezen igények mellett, esetleg más alternatíva?kornelka: csak 5 évvel öregebb mint a swift
-
rbalint88
addikt
válasz
domojko #144704 üzenetére
tetőcsomagtartó nem jelentene megoldást? megbízhatóságban, szervizköltségben és fogyasztásban is egyértelmű visszalépés lenne a swift után ez a vectra. oké, kényelemben ad pluszt. viszont én nagyobb motorral venném, ha muszáj váltani, terhelten már azért többször meggondolós vele egy országúti előzés. 2.0 ugyanennyit eszik (nem erőlködik) és még tartalékaid is maradnak.
-
domojko
senior tag
válasz
Integrale #144703 üzenetére
Van valami tipikus amire odafigyeljek? Gondolom nyúlványok, küszöbök, taposók, sárvédők rohadása. Esetleg van valami tipikus motor futómű hiba amire figyeljek?
Amire kellene:
Napi szinten kb 30 km Bp, 2x-i hideg indítással. Kéthetente kb 500-600 km autópálya.
Jelenleg egy 2006-os 1.3-swift teljesíti ezek az igényeket.
Swifthez viszonyítva mennyire élhető ez a motor ezzel a kasztnival? Azért nem nézek nagyobb motorral mert ott már sok lenne a diferencia fogyasztásban, bp-n megeszi a fejemet. Viszont kellene egy nagyobb autó amiben kényelmesen elfér a család és még pakolni is lehet. Erre a swift alkalmatlan, viszont szaladgálni vele tökéletes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest