- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Gaming notebook topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házi erősítő építése
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
Aki esetleg V5-re áhítozik
:
volkswagen_golf_iv_2.3_v5_highline_4-motion -
válasz
humax #146995 üzenetére
Ez nettó butaság azok részéről, akik ezt mondták. Hibridet újonnan venni megéri, pár éves használtan is. Akkuk manapság cellánként cserélhetőek, a 2 milliós csere kamu, nem igaz, vagy teljes komplett cserére, de olyat meg csak az csinál, aki hülye.
Én simán vennék TSI vagy turbós benzinest, újonnan is, 5 évig hibamentesen fogod használni, vagy a garancia fedezi. Nem látni napi szinten ilyeneket lerohadva az út szélén, bezzeg anno igensok lada volt kitört kerékkel a felvonális szélén...
Ilyen ársávban azt venném, amelyik tetszik, a tutit megmondani nem lehet. Egy hibrid sem fog sokkalta kevesebbet enni (RX pl) városban, mint egy turbóbenzines Q5 vagy X5, vagy GLE -
humax
senior tag
válasz
sasa134 #146985 üzenetére
igazából 6 eve az élőt pesten akartam egy Toyota hibrid venni, nem nagyon ajánlottak a hibrid kocsik akkor
én olyan országban éltem 4 evig hogy a benzin 50 ft volt.
őt nincs hibrid vagy nincs értelme.
europaban igen csak lehet.
az mondjak hibrid nem mozog jól nem erős, motor Nak hangja van, meg nem lehet vele előzni jól.
meg az aksi csere akar 2 miliő békéről. -
_q
addikt
válasz
humax #146984 üzenetére
Ez kicsit kezd a totalcaron többször is olvasható kérdésre emlékeztetni. 13 Millióért autó, de ne fogyasszon sokat, ne legyen szervizigényes, jó áron el lehessen adni. Nem köteketek, de ha 13 millió forint van egy autóra, akkor a szervizelés és fogyasztás kérdés miért zavar? Ha meg zavarnak a költségek, akkor nincs 13 millió forint rá. Ez csak az én véleményem és csak azért írom, nehogy úgy járj, hogy most kikalkulálod és belefér a 13 milliós kocsi, de a végén rájössz, hogy nem számoltál sok más költséggel is.
Egyébként szintén totalcaron volt olvasható egy cikk, leírták, hogy pont a drágább/prémium felé tartó autók ára csökken a leggyorsabban és legjobban a használt autó piacon.
Én egy újra kalkulációt javasolnék neked, mert nekem az az érzésem egyre inkább, hogy nem biztos, hogy mindenre gondoltál és tényleg semmi kötekedés nincs bennem, ha rosszul gondoltam akkor elnézésed kérem és válassz a neked szimpatikus 13 milliós kategóriából.
-
sasa134
addikt
válasz
humax #146982 üzenetére
Ezek prémium autók, prémium fenntartási költségekkel.
Ha ragaszkodsz a benzinesekhez, és kizárjuk a hibrid Lexust (mi a gond a hibriddel??.), akkor sztem Merci GLC.
VW/Audi TSI-ket (nagy TSI-ket, mint a 2 lityis) nem mernem ajanlani. X3-at sem ezekkel az uj turbos motorokkal.Szoval Merci, szerintem. -
-
footy
addikt
válasz
humax #146972 üzenetére
Tuti kell a SUV? Ertem en hogy trendi, de autopalyazni felesleges. Sokkal jobb arra egy kombi(a csaladi kirandulasokhoz) C-klasse vagy egy 3-er BMW, A4 esetleg ISLexus.
En is utalom a diesel kerepelest, de autopalyan nem hallod es a fogyasztas mas dimenziokban mozog a dieselnel es benzinesnel. (Foleg ha megis a SUV mellett maradsz.)(#146974) Qru
Az XC60-at csaladhoz nem vennem. Rettenet kicsi hely van benne hatul. -
salieri.
őstag
Sziasztok!
Úgy néz ki veszek egy külföldi autót ,amit előbb a tulaj saját nevére írat és utána veszem meg tőle,mint magyar tulajdonostól. Hogy elinduljon az ügymenet ( importőr nevére írása) le kell raknom kis pénzt. Milyen papírt írjunk : foglalót vagy előleget? -
alázógyík
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
humax #146972 üzenetére
SUV kategória eléggé telített sok a választási lehetőséged. Pár így ötletszerűen:
Mazda CX3/CX5
Mitsubishi ASX/Outlander
Subaru XV/Forester
Nissan Qashqai/Xtrail (bár ez már félig francia)
Suzuki Vitara
Lexus NX300hVW Tiguan
BMW X1/X3
Audi Q3/Q5Azért Volvo XC60/90-et se vetném el... Elég sok minden belefér ebbe a keretbe.
-
humax
senior tag
Sziasztok!
Adatok:
keret: 15 millió Ft
típus: új
márka: német vagy japán elsősorban
egyéb: benzin, automata váltó
kategória: SUV vagy max AUDI 05 vagy BMW x3 meretben
felszereltség: a lehető legfullosabb
elvárás: napi használat munkába járáshoz (kb 70 km/nap), plusz családi utazásokhoz.autopalyaMilyen autókat tudnátok ajánlani?
előre is köszönöm -
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
gaborbol #146966 üzenetére
Fater konkrétan lefoglalózott egy autót, 2 napra! Amíg a bankból ki lehet venni a pénzt, mire ment eladták az autót....Vissza se akarta adni a 2x-esét a kereskedő, békéltető testület, minden volt a végén. Azt se kell elhinni az embernek, hogy előtted áll, ez az alap, max. kellemeset csalódsz a végén....
-
gaborbol
őstag
Koszi mindenkinek!
Akkor megyek megnezem az extrasabb 2015-os lovat.
180km-re van a kereskedo, szombat reggel tudom csak megnezni, de megigerte, hogy addig nem adja el.
Eleg korrektnek hangzott, meglatjuk mi lesz belole. -
Gebriel
veterán
Üdv Urak!Miért van az, hogy a kijelzőn a pillanatnyi fogyasztás, sebességbe rakva, gázt nem adva,( de az autó halad, pl kigyorsítás után) abnormális értéket mutat?
Ilyenkor nulla közelit kellene mutatnia nem
2006 Grand Vitera Dízel
Köszi előre is a választRossz topicba, bocs.
-
i-sti
senior tag
válasz
mihione #146959 üzenetére
[VAG topic]
Talán itt találsz választ a kérdéseidre.
Keress rá az "1.8" szóra. -
mihione
őstag
Audi a3 velemenyek?
1.8 vagy 1.8t nezegettem.
Elso generaciosak johetnek szoba 1998 koruli evjarat.
A motorral eddig azt hallottam hogy talan a legjobb vw motor es egyszeru a felepitese igy otthon is eleg jol szervizelheto.
Viszont magarol az autorol sokat nem tudok.Mennyire rohadosak ezek?Tenyleg draga az alkatresz hozza?Van aki azt irta h nagyon olcson szervizelheto.Nepiteletes tesztekbol okultam eddig amit tudtam... -
diegho
nagyúr
Mennyi olyan baleset van szerinted, ahol fix sebességgel haladva egy betonfal jön szembe úgy, hogy előre meghatározott %-át éri az autónak és természetesen mindig derékszögben történik az ütközés? Ez volt az euroncap régen. Persze, ami ezen is elhasalt, az ultragáz, de volt olyan autó, ami ezen jól szerepelt, másik törésteszten viszont megbukott, mert a gyártók többsége az euroncap törésteszthez csinálta az autóját. Erről nem 1 cikk volt pár éve.
-
-v-
addikt
válasz
diegho #146945 üzenetére
az biztos
Biztosnak csak 1-2 dolog biztos, erre inkább mondjuk azt, ez a te véleményed
de végülis írod is: "biztonságosabb autónak éreztem"
Az ablakon beköszönő szarvas (ami ellen nem tudom mi véd), a 100m-rel ezelőtt eldobott neked csúszó motor vagy pl. a beszaladni a plató alá nem tudom mennyivel reprezentálják jobban a valós eseteket meg biztonságot, de persze nem ismerem a statisztikákat, hány ember hal meg frontális ütközésben (vagy ehhez hasonlókban, amit a "valósághoz semmi köze" tesztek mérnek), meg hány attól, hogy a szarvasagancs beleáll.
Az meg, hogy egyet láttunk ami így vagy úgy volt, nem tudom. Az 1 elemű minta reprezentatív?
Azért nekem az a gyanúm, a nagy kijelentések ellenére ez megint nem olyan fekete fehér dolog -
diegho
nagyúr
válasz
zoo8800 #146944 üzenetére
Több, mint a régi törésteszteknek az biztos. A régi törésteszteken 1 adott fix szituációt néztek, aminek a valósághoz semmi köze. Halt már meg ismerős 5*-os autóban is, pedig csak egy szarvast ütött el, de futott már be pótkocsi alá régi swift-el ismerős és túlélte. Én a facelift-es 1-es avensist sokkal biztonságosabb autónak éreztem, mint mondjuk egy swift, vagy f astra.
-
diegho
nagyúr
válasz
LuckyL #146935 üzenetére
Mi szakadt le? Ki írta, hogy leszakadt az autó eleje? A kerék előtti rész, tehát lökhárító, lámpabúra, hűtőmaszk, hűtő, ablakmosó tartály és még ami ott volt, azokat kellet újrarakni. Pár cm-t mozdult el a keresztmerevítő elöl felfelé (nem tudom mi a neve), de nem törött el. Szerencsére nem az autó felé fordult ki a motor, hanem kifelé az útra, ahol egy ~15-20m-re állt meg. Szerencsés helyzet volt, mert az autóból nem sokat ért el, de benne ülve abszolút nem éreztem nagynak az ütközést, amikor kiszálltam és megláttam a motort eltörött villákkal, akkor lepődtem meg, hogy bakker ez nem kis koccanás volt. Az egész motorosból se láttam sokat, sőt semmit, láttam, amikor bent volt a körforgalomba, majd hallottam, hogy nyélgáz, ekkor néztem el a másik irányba, mire visszafordultam már jött a becsapódás.
-
válasz
pilóta #146936 üzenetére
itt debrecenben volt régen olyan baleset, hogy elkapta a motor 150 felett egy kocsi elejét, persze meghalt a motoros a kocsinak meg leszakadt az eleje
de akár egy iylen esetből hogyan lehet következtetni arra hogy biztonságos-e egy autó azt nem tudom
nyílvánvalóan az autós számára szerencsés volt az ütközés, mert nem ott találta el a kocsit ahol ültszerk: ilyen esetekre kellen egy hibavisszajelző a kocsiba, ami jelzi hogy nincs eleje, nem szabad menni vele
mert van aki észre sem veszi ha leszakad -
-v-
addikt
Ehhehe, mindenki diegho ellen
en mar azt se hiszem el, hogy motor volt, lehet egy 5 eves easyrider elszabadult rollere volt
-
válasz
diegho #146934 üzenetére
Na így már érthető azért, mert ha 100-al belédszáll, akkor ott kő-kövön nem maradt volna...
Ha ment is 100-al (100 méterre álltál, és fékezett is, meg 28 métert csúszott, akkor nem ment annyival tuti, mert max a fékezés mínusz reakció idő pillantáig húzta a gázt, ami azt jelenti, hogy kb. 30 métere volt gyorsulni), a pár méteres fékcsíkkal lement 60-ra, a 28 méter csúszással 30-ra (ami elég komoly ütközés még mindig).
-
-
diegho
nagyúr
Lehet csak 80-al ment, nem volt nálam traffipax (de előtte egy ismerős már ment előtte ~100-al - városon belül - és őt simán leelőzte, a körforgalom ettől az előzéstől kb 300m-re van), a motoros már nem ült rajta, eldobta a motort, az eldobástól még ~28m-t csúszott a motor, úgy talált el. Hogy mennyivel ment nem tudom, egy közepes körforgalomból jött ki nyél gázon én álltam egy kereszteződésben ~100m-re a körforgalomtól, a kerekek az elsőbbség adást jelző tábla vonalán voltak, éppen csak kilógott az orra, de a motoros úgy gondolta nem fog elférni a 2 sáv, parkoló, kanyarodósávban (semmi nem közlekedett az úton), meg sem próbált kikerülni, húzott egy pár m-es fékcsíkot, majd eldobta a motort és ~28m csúszás után durrant belém a motor. A motorosnak semmi baja nem lett. Az autó 4 napja volt meg és aznap délelőtt egy ismerősnek mondtam, hogy elmegyek megmutatom neki - épp oda tartottam - még meg is jegyeztem, hogy végre jó idő van, csak ez a sok idióta motoros ne száguldozna állandóan.
-
-v-
addikt
válasz
diegho #146926 üzenetére
Szerintem azert szkeptikusak egyesek, mert egy 1800-as Honda valami ha jol nezem 360 kilo, driverrel mondjuk 430, szazzal annyi mozgasi energiaja van mint egy 50-nel kozlekedo masfel tonnas valaminek ... meg ha a user el is repul rola is nehez elhinni, az 100-zal ment
-
diegho
nagyúr
válasz
alázógyík #146930 üzenetére
Nem trollkodok. Toyotaklubon voltak képeim is róla. Első kerék előtt talált el a motor, kettétörtek a villák rajta. Az autóban 670k kár keletkezett, gyakorlatilag az elejét kellett lebontani és újraépíteni. A biztosítós (a motorosé) megkérdezte, hogy a motor a házunkba ment bele, vagy mi a franc, mert el nem hiszi, hogy az autóval ütközött, emiatt újra le kellett bontani az autót és vissza kellet rakni a törött darabokat, hogy ő is megnézhesse, 2 hónapot kellett emiatt szarozni. Aki 2009-ben regisztrált volt a toyotaclub-ra, az mindenki olvashatta, ha nem törölték a képeket (én már töröltem a regemet), akkor még mindig fent vannak.
Nem tudom hogyan lehet ott keresni, mivel a regem törölve van, így a régi felh. nevemre nem tudok rákeresni, akinek van ideje nézzen körül 2009 áprilisban a fórumon.
-
Komi28
senior tag
Sziasztok!
Használt autót szeretnénk venni munkába járáshoz.
Napi kb. 2x70km, 80% autópálya, 1 vagy 2 fővel.
Alacsony fogyasztású de nem dizeles lenne. Milyen típusokat ajánlanátok?
Esetleg Toyota Yaris 1.3 vvti vagy hasonló?Köszi
-
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Luck Dragon #146918 üzenetére
Inkább a Focus.
-
footy
addikt
válasz
Luck Dragon #146918 üzenetére
A J Astra azert minden ertelemben oskovulet a fentiekhez kepest.
-
-
-
footy
addikt
válasz
leslieke #146905 üzenetére
C kategoriabol(Focus,Golf, etc) ujkent necces lesz a fullos 6M-ert. Vagy nagyon jol kell alkudni, vagy lejjebb kell adni.
Napi 70km-re a diesel jobban megerne, bar megertem ha nem akarod hallgatni a kerregest.
A nemet is japan melle mindenkepp felvennem a koreaiakat is. Az I30-ra eleg jo ajanlatok vannak most.
A SUV-ok viccesen tul vannak arazva, azokat en passzolnam.
I30, Astra, Focus triobol valogatnek esetleg Mazda3 ha mindenkeppen benzinest akarsz. A golf se rossz, de az nem fer bele highline(foleg ha elkezdesz ikszelgetni) kivitelben.ui
Kombit akarsz vagy hatchbacket? -
Sur1G
aktív tag
válasz
leslieke #146905 üzenetére
Üdv!
Nézd meg esetleg a Mazda 3 G120 Attraction felszereltséggel (6M átírva kb). Van benne jó sok hasznos extra (bár nem tudom mik az igények). Jól fogyaszt, jól tartja az árát (bár nem tudom mennyi időre tervezel és fontos-e ez), a 2017-es faceliftes modell pedig sok technikai hibajavítást kapott (pl. jobb zajszigetelés). -
-
leslieke
Jómunkásember
Sziasztok!
Adatok:
keret: 6 millió Ft
típus: új
márka: német vagy japán elsősorban
egyéb: benzin, manuális váltó
kategória: vagy egy kisebb SUV vagy a Focus kategóriájából
felszereltség: a lehető legfullosabb
elvárás: napi használat munkába járáshoz (kb 70 km/nap), plusz családi utazásokhoz.Milyen autókat tudnátok ajánlani?
-
Shade45
senior tag
Sziasztok,
Ez mennyire számít jó vételnek:
Max 650-700k-t szánnék rá, semmi extra elvárás, napi néhány kilométer, néha egy-egy hosszabb kiruccanás.
-
mihione
őstag
G astra 1.8 16v-rol valakinek tapasztalat?
Esetleg 1997-2000 A3 1.8 vagy 1.8t? -
válasz
szabonagyur #146901 üzenetére
Ha a jazzről van szó, abban én is bevállalnám a cvt-t. Szerintem jobb az erő per tömeg értéke (és még inkább így van ha a levegővel megküzdő felület nagyságát nézem) mint a hr-v-nek.
De ez ugye egyedi megítélés kérdése, semmi bajom azzal ha valakinek ok a cvt-s 1.5ös hrv (és ez könnyen lehet hogy az én hibám, egyszerűen szeretem gyorsan elérni a célsebességet ha mást nem veszélyeztettek vele, pedig ez nem üzemanyaghatékony, de ez van).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5600X / RX 7800XT 16GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Prémium számítógép PC Játékra! I7 12700KF / RTX 3080 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest