-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz Atomgeszi #144498 üzenetére
Ha elvan egy többé kevésbé döglött, dinamika nélküli autóval, ami cserébe bunkerszerű, relatív csendes, akkor vegye meg nyugodtan. De a fogyasztása is lehet kicsit magas lesz (8l városban). Megbízhatóságra, mint a tesója, a Focus. Szerintem vállalható.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz Luck Dragon #144496 üzenetére
Megbízhatóság? Anyám lebeszelhetetlen róla..
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
agabe
addikt
válasz vzsryl #144490 üzenetére
Vilagos koszi.
Igen focus-t konnyebb manoverezni varosban az tuti, de mostanaban (2,5 eve) c4 grand picassohoz voltam szokva ami szinten nem kicsi. Nem vagyok nagyon jo sofor szerintem csak atlagos, de elboldogultam.
A fogyasztas mar valoban huzosabb erv lehet, de ha meg kisebb fogyasztasut akarnek, akkor honda jazz-t sem vetettem volna el. Priorizalnom kell, es egy osszessegeben szamomra megfelelo meret / fogyasztas komboval rendelkezo tipus..hat nemtom meg melyiket valasszan a ketto kozul
Jelenleg a ketto kriterium (egyel nagyobb meret vagy egy lepcsovel kisebb fogyasztas) egy szintem van, igy a mondeo, es a focus is ugyanolyan jonak tunik mas-mas elonnyel/hatrannyal. C-Max most valahogy erzetre nem kell, es nem nagy a csalad meg, de nalam a nagyobb meret a nagyobb vedelmet is jelenti egyben (akar en okozok balesetet, bar remelem nem, akar csak elszenvedoje vagyok egynek) ha nagyobb / nehezebb / tobb gyurodesi terrel is rendelkezik a karosszeria, es pl. oldalrol is tobbet tud elviselni akkor azt is orommel veszem, mondhatjuk ez is valamennyire kriterium. Emiatt esett ki meg sokkal korabban a honda jazz pl.[ Szerkesztve ]
-
-
Atomgeszi
nagyúr
Volvo V40 1.6 vélemény?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
nagyúr
Ha erről a Select Car-ról lehetne valamit tudni... Vinném EZT az i40-et azonnal
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
m3tr0
őstag
válasz BigBlackDog #144453 üzenetére
Én ezek közül egyértelműen az Accord felé közelítenék.
A jó 2.2-es dízellel szerintem jó választás lenne.
Mondanám még a 2.4 Type-S-t is, de ugye ott ha városban kell menni akkor a fogyasztás már több lesz mint 8 liter. Pályán szerintem tartható. De van olyan akinek van, nézz be honda topikba esetleg. -
veterán
válasz BigBlackDog #144468 üzenetére
Szvsz:
- alacsonyabb a fenntartási költség;
- alacsonyabb a beruházás - az 1.4 TSI kb. úgy megy, mint a 2.0 TDI, lehet kicsit gyengébb, de az 1.6 TDI-nél érezhetően fickósabb;
- könnyebben találsz normális futásteljesítményű példányt belőle.A dízel biztos kevesebbet eszik. Octi 2FL 1.4 TSI-m volt céges, a fogyasztási normája 7,5 liter volt, mindig kijöttem belőle és nem tötyörögtem. Országúti 100-as gurulással 5-5,5 litert kér.
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144488 üzenetére
Ez függ egy kicsit a vezetési stílustól is. Én azért választanám a fókát, mert jobb a futóműve, nem olyan bálnás, és számomra fontosak a fenntartási költségek is, továbbá a biztonság. Összességében egy hangyányit jobb választás, ezért is árazta be a piac drágábbra.
Egyébként azt írtad, hogy "elore tervezetten legalabb 50%-ban varosban lenne hasznalva". Ilyen felhasználásra még egy nagyon jó sofőrnek is megterhelő lenne egy olyan bálna, mint a Mondeo. A fogyasztásáról ne is beszéljünk, télen tuti 12L környékére ugrana...
Esetleg ha kell a nagyobb beltér, nagyobb családnak, akkor C-Max.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
agabe
addikt
válasz vzsryl #144484 üzenetére
Ja focus !
Értem. Olyanra várok ajánlatot (2006-os 130-140ezer Km-el) ismerős szerelőtől aki szerint eléggé rendben van az a járgány ami egy ügyfeléé, és mostanában lesz eladó.
Nem újonnan behozott, mert K-s rendszáma van, új vezérlés, új kuplung, meg folyamatosan karbantartott darab, azt mondta rá ismerős (és gyerekkor óta családaink barátok, ezért megbízhatónak gondolom amit nekem mond), hogy csak bele kell ülni.
Még nem tudok árat sem, de 1milla körül lenne valahol, felszerletségben elég magas szintű.Ha az tényleg jó állapotú és karbantartott, akkor te inkább azt választanád mint a linkelt mondeók közül az elsőt ...mondjuk ha mindkettő jó, és karbantartott akkor is a focus felé bilenne a mérleg? Jóval nagyobb belül a mondeó csak simán beülve (másikban ültem, nem a hirdetettben), és minőségibbnek tűnik a működése meg mintha jobban egyben lenne (állapotól függetlenül), csendesebb is...szóval érződik a magasabb kategória.
Szal mindent összevetve szerinted inkább mégis focus MKII ajánlott mondeo MKIII ellenében (azonos évjárat hasonló árkategória, hasonlóan karbantartott példány esetén) ?
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #144424 üzenetére
Annyira egyértelmű, hogy igen, inkább nem is válaszol senki.
Ha nem probléma számodra a kis cuki külleme, akkor tuti vétel. Nagyon megbízható, jól pakolható, a legcsaládbarátabb (szuper)mini autó.
Sokan nem szeretik, mert kicsit csajos, és nem túl fickós a futóműve, mint pl. a nagytesó Civicnek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144474 üzenetére
Mk2-es Focus-t írtam, nem Mondeot. Utóbbiból nincs is 1.6-os, 1.8 az alja.
Mk2 fóka mondhatni jobb autó az mk3 mondeonál (törésteszt, futómű), és az átlagára is magasabb. Ez nem véletlen, hisz alapból 4 évvel újabb konstrukció. 1 millió felett már vannak használható darabok, és az 1.6 szopó benyás mocskos megbízható, ráadásul olcsóbb fenntartani, mint egy mondeot. Sajnos a mondi benzinesekbe raktak kéttömegű lendkereket a retardált mérnökök, hogy legyen kicsit prémium érzete a vásárlónak akkor is, ha szervizelni kell...[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz Declare #144479 üzenetére
A Guten Tag-Fidözénnel nálam véget is ér a német tanfolyam, szóval baj lenne, nem is kicsi
(#144480) footy: És igazad van! Valóban bolygóműves van a 2.2 alá! Csak a 2.0 TDCI és EcoBoost kapta a Powershiftet, meg talán az 1.6 TDCI.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #144477 üzenetére
A 2.2-es mondeo tuti nem powershifttel van hanem hagyomanyos valtoval. Azt mar en is neztem, viszont allitolag a 2.0 motor jobb mint a 2.2 es az automata pedig eleg darabos.
Egyebkent ha Passau kornyeken talalsz autot, akkor tudok (magyar ezzel foglalkozo)embert aki megnezni neked.
-
Declare
őstag
-
nagyúr
válasz footy #144476 üzenetére
Francia nekem olyan tetszik-tetszik de nem kéne
Még este nyomogattam a telefont meg a mobile-t, és arra jutottam, hogy 3 autó marad véglegesen, Mondeo Titanium-S 2.0 vagy 2.2 TDCI Powershift-el, i40 kombi automata dízel vagy B7 Passat 2.0 CR TDI DSG.
Mobile-n 15k euróig rengeteg Passat van, néhány Mondeo és pár i40. Itthon csak Mondeo vagy Passat van az ársávban ami szóbajöhet, i40 vagy sokszázezret futott van, vagy gyengébb felszereltségű.Csak tudnám hogy veszek én mobile-n autót...
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #144443 üzenetére
Franciat nem akarsz? En meg mindig ra vagyok gyogyulva a C5-re.
A olajkavaros valto, hydro-s futomu, kiforrott 2.0 HDI.
Jol emlekszem hogy te az Insigniat valamiert kizartad?Amugy a kompaktok kombi valtozata mindig zajos es ugy tudom ez nalad is szempont. (csak G7 kombi miatt irom)
-
agabe
addikt
válasz vzsryl #144465 üzenetére
Koszi neked es rbalint88-nak is a valaszt.
MkII-ot nem nezegettem eddig. Az mk3-as azert jobb kocsi, es ha belefer a keretbe az inkabb szimpatikus.
Na belkukkantottam hirdetesekbe es alig van mondeo ami 1.6-os, maganszemelytol csak 1-1, es az sem tunik biztatonak, nagyon sok a 2,5literes benzines, de pl. 300ezer ft-ert egy olyan nagy motorral szerelt kombi ghia kivitelben tuti eleg sok plusz torodest igenyelne, kasztni is rohad pedig probaltak nem ugy fenykepezni.
500ezer alatt van szinte mindegyik (motortol fuggetlenul), es nem az a baj, ha olcso, de ...ilyen arakon lehet jo allapotban levo kocsit kapni ? -
tresh
veterán
válasz Luck Dragon #144467 üzenetére
Motor függvénye, de nincs vele több baj mint az átlaggal. Nem a piac aljáról kell venni és ha nem akarsz FAP és társaival szenvedni akkor 2.0 szopó benya jó választás bele. Illetve annyi hogy szerintem szűk és kicsi az elődjéhez képest (406). Ha kategóriába kéne választani akkor én a C5-öt venném. Sokkal jobb vétel, több extra és tágasabb a kombi meg gusztustalanul nagy
-
BigBlackDog
veterán
2.0 CR TDI mióta van Octaviákban, illetve Golfokban (gondolom mindkettőbe ugyanaz a 2.0 CR került)?
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz BigBlackDog #144468 üzenetére
"Egyébként mit spórolnék egy 1.4 TSI-vel egy dízelhez képest? Alacsonyabb a fenntartása?"
Ezen én is sokat agyaltam.
De mindig arra jutók, hogy az 1.6 crtdi-vel jobban kijövök.
Turbó van mindkettőn, szóval pont úgy eltud romolni.
Egyik kokszol, másik kormol.
Egyik sokat eszik, másikban erő is van.Novum Forum Siculorum
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144463 üzenetére
Egyetértek rbalint88 fórumtárssal, továbbá hozzátenném, hogy az elsőnél ha tudja bizonyítani számlával a kettőstömegű lendkerék cseréjét, akkor tulajdonképpen a legdrágább alkatrésztől már nem kell félned. Én magamnak az elsőt választanám.
Ha még olcsóbb fenntartásra vágysz, akkor Focus MK2 1.6 szopó-benzin. Ebből főleg a ferdehátú ajánlott, mert nem túl nehéz a bodé, de mégis elég sok mindent benyel, pl. egy 4fős család számára szerintem teljesen ideális választás. A kombi már combosabb, de ha nem vagy országúti vagánykodó, akkor bőven elég oda is a 100 póniló. Még hozzátenném, hogy nagyon biztonságos autó, kiváló törésteszt eredménnyel.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
agabe
addikt
válasz vzsryl #144459 üzenetére
Par mondeot nezegettem ami tetszene:
[Ez eleg reszletesen ir sok mindenrol] biztatonak tunik, rugotores mondjuk meg johet, de osszessegeben szimpi es nem is tul draga.[Ezt is megnznem ha a szervizkonyv nem csak az elso 60-80ezer km-en volt vezteve ]
[Ez eslore tetszett], de viszonylag draga, es igazabol nem tudni eloeleterol semmit mert nem sok utalas van az 51ezerig vezetett szervizkonyvon felul.
Igy a hirdetesek alapjan ti melyiket / melyikeket neznetek meg leginkabb ?
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144454 üzenetére
Nem ismerem azt a Nissan-t, de franciás beütése azért van, mert Renault-Nissan már a nevük egy ideje.
VW-knek nagyobb a presztízsértéke, ezért ár/érték arányban pl. a fordok szvsz. jobbak. A Mondeo jóval komolyabb jószág a Golfnál. A B szegmensben a Fóka versenyez, és annak a benzines motorja szvsz. jobb a Golfénál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #144453 üzenetére
Ezek közül a legkomfortosabb + extrás és a legolcsóbb a Pug 407
Francia dieselek nagyon halkak ... 406 (2.0HDi) nagyon csöndes volt !
PD -s dieseleket én a helyeben elkerülném !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
veterán
válasz BigBlackDog #144453 üzenetére
1.4 TSI 160kmh-ig elvan 8 literből.
A Golf 7 (MQB platform) alapúakban már szíjas a vezérlés és nincs para. Esetleg egy Octi 3? Az talán kijön 3m-ból. Octi 2 1.4 TSI-hez 100%, hogy van olcsó komplett láncos vezérlés.Szerk: ha "fullos" kell; tetőablak, xenon, stb, akkor több zsé lesz.
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
válasz vzsryl #144451 üzenetére
Vezerles csere melyiknel ?
Nissan ?Ok. Mondeobol azokat nezem amiket ajanlotok koszi.
Golfok ebben az arkategoriaban (1-1,5millio) nem jonnek szoba, vagy mondeok azoknal jobbak ugyanannyiert (mondjuk magasabb kategoria, de nem ismerem egyiket sem) ? Es focus-ok hogy viszonyulnak a golfokhoz szinten arkategorian belul ?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Csak nem jutok dűlőre, hogy merrefelé kéne nézelődnöm a következő 3-4 hónapban. Lényeg, hogy a mostani havi ~1100 km (50% országút/pálya, 50% város) helyett lehetséges, hogy havi ~2000-2500 km (80-90% pálya) lenne a feladat, ami miatt gondolkozok kicsit a dízelre váltásban. Igazából a Civic-el a legnagyobb gondom, hogy pályán 130 km/h körül már nem túl pihentető. Szóval elsődleges cél, hogy valami jobb hangszigetelésű, csendesebb típust találjak. Nem ártana, ha kevesebbet is enne, de 8 liter/100 km körüli átlagot még valahogy meg tudok emészteni. Mondjuk még a feszes rugózást szívesen elfelejteném, de más gondom nem volt vele. Méretben lehet nagyobb és picit kisebb is elég lenne, sok csomag nincs, 4 személynél többet úgysem kell begyömöszölni, általában csak ketten használjuk. Viszont az ülésfűtésről, tempomatról, multikormányról nem vagyok hajlandó lemondani és jól jönne valami xenonos fényszoró, gyári bluetoothos kihangosító, esetleg tetőablak. Első körben megpróbálnám, hátha meg tudom úszni 2m Hufig átírással, kezdeti szervizzel együtt (esélyes, hogy sokat fog utcán parkolni és nyugodtabb lennék, ha nem kéne "annyira" izgulnom érte).
Ebből kifolyólag néztem
-Pug 407-et 2.0 HDI-vel,
- Golf IV-et, Octáviát, Leont/Toledot, régebbi A3-at 1.9 PD TDI-vel,
- 7gen Accord 2.2 CDTI-vel (ezek mennyire hangos jószágok?).
Ha nem megy, akkor max. 3m Hufig el tudnék esetleg menni. Így képbe jött Golf V/VI/Jetta, Insignia, J Astra is. Melyik úton induljak, ha meg akarnám úszni 2m Hufig? Nincs valami titkos tipp? VW 1.4TSI, 1.8T, illetve Opel fronton az 1.4T, 1.6T mennyire iszákos pályázásnál? Képbe kerültek még a 2.4-es 7gen Accord is, illetve 2.4 Volvok is, csak kérdés, hogy pályázásnál mennyire tudnának 7-8 liter körül elleni 100 km-en.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz kovacsroli #144445 üzenetére
2.2 szívó, de még az 1.8 is elmegy. Nagy a bodé (a kategóriájában a legjobban pakolható, mindet ver, mindent), kell a kraft.
(#144448) agabe: Én vezérlés cserével kezdeném, és mivel alacsony a kocsi ára, így bőven bele kellene férjen a keretedbe.
Mondeo-ból sima 1.8-ból a 120pacis a nyerő. Itt lehetőleg a szívósor lapátokat kell cseréltetni, mert ha törik, akkor nagyon drága problémákat okozhat. Az 1.8 SCI-t inkább kerüld, hiába jobb, de sajnos nem olyan megbízható. Továbbá a szedán változatból érdemes az 5 ajtósat venni, mivel sokkal jobban pakolható.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz szabonagyur #144446 üzenetére
Ergo tudod, hogy magyar forgalombahelyezésű és le lehet kérni az előéletét.
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz kovacsroli #144445 üzenetére
1.6 benzin, 2.2 dízel felejtő. ahogy focvis is írta, 1.9 cdti 150 ló a legjobb választás hozzá.
-
agabe
addikt
válasz vzsryl #144442 üzenetére
Foka tetszik Talan pont jovo heten ajanlanak egyet elvileg jo allapotut, de soknal olvasom hirdetesekben, hogy vezerles csere volt 120-150-200ezer km-nel, szoval ha az meg nem volt, akkor arra lehet szamitani pl. ? mondeobol megnezem milyen kinalt van mk3-asbol, mert fordok szimpik.
Xsara pica egyszeruen kenyelmes, tagas nyugis kocsi. Igen. Nagyon meg kell nezni, es nehez jot kifogni.
Astrak vhogy nem jonnek be, meg volt egy 6eves H astra kombi 1.7-es diesel jo allapotban amit 1.3millaert adtak el ugy, hogy nem is szoltak...na azota hiaba latok 1.5-1.6millaert hasonlokat nem akarodzik mar megvenni 300-al tobbert mint lehetett volna...amugy kicsit fapad erzetem van meg egy G astra utan is, de tenyleg igaslo ami elvisz mindenhova....viszont fordot kiprobalnam, xsara picasso meg volt sok-sok evvel ezelott (igaz ajkor ujonnan) es nem volt bajom vele.
Toyota-kat is megnezem.Nissan-bol a Tiida-t ismeri valaki ? Mintha valami francia behatas lenne benne, de alig talalok anyagot rola raadasul 5ajtosban (ami epp lehetoseg lenne) tesztek se nagyon vannak.
-
veterán
válasz kovacsroli #144445 üzenetére
Magamnak a 150 lovas 1.9 CDTI-vel (Z19DTH) venném.
-
nagyúr
válasz Mágus2 #144439 üzenetére
Köszönöm szépen!
Kornél: A Giulietta kicsi!!! Még a 159 alfa SW csomagtartója is nagy túlzással nevezhető óriásinak a civic-hez képest. Giuliettából meg nincs kombi, automata se nagyon. Bukó. Automata kell, letojom a nyafogókat. Belefér és kib. kényelmes.
A Golf csak félmegoldás, van egy darab egy megbízható kereskedőnél EZ vagy pedig máshol keresek B7-es paszulyt. i40 nincs, csak kintről tudnék behozatni, de arra meg nincs ember
Utolsó alternatíva a Mondeo EZ pl de ebből is vadászni kell a jobbat.Ennyi és nemtöbb
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144441 üzenetére
Szia!
Focus MK2, Mondeo MK3 szívó-benzin motorokkal. A 2-es fókának és a ráncfelvarrt Mondeo-nak 5 csillagos a töréstesztje, és van belőlük kombi is, vagy akár C-Max a focusból.
Mazda 6, de nagyon figyelni kell a rozsdára, mert rohadnak, csúnyán.
Corolla szintén kombi + Verso, vagy akár Avensis, de itt az 1.8-asnál számítani kell olajfogyasztásra, és 90km/h fölött elég hangos (most vezettem 2 órája egy 1.8Luna-t, és eléggé pörgött 90-től).
H Astra, C Vectra szintén a szívó-benzines kínálat felső szegmenséből.
Olaszokhoz és franciákhoz nem értek, de a Picasso-ról én hallottam már pozitívumokat, de ugye használt autónál a különleges bánásmódot igénylő darabokat nagyon körbe kell járni, hogy tényleg jót fogjon ki az ember. Inkább valami igénytelenebb igáslót néznék a helyedben.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
agabe
addikt
Sziasztok!
1-1,5millio kozott keresek hasznalt autot, es nagyon nehezen tudom eldonteni magat a tipust.
Havonta kb. 50ezret tervezek folyamatosan kolteni arra, hogy legyen es hasznalhassam amikor szukseges.
Nem sportos vezetes a lenyeg, de autopalyan es emelkedon is lehessen vele haladni 130-140kozott ugy, hogy ne kelljen kinyomni a szemet, es ne orditson a motor sem, lehessen kifogni olyan peldanyt kis szerencsevel ami a korabbi megfelelo gondozas eredmenyekeppen nem ro evente 200-300ezer Ft (vagy tobb) kolteget a varatlanul elobukkano meghibasodasokkal, elore tervezetten legalabb 50%-ban varosban lenne hasznalva es ott akar rovidebb 10-15km-es utakra, eves szinten kb 15ezer km futasteljesitmeny ami szerintem bele fog menni egyelore.
Kis kocsit nem szeretnek, also kozepkategoriatol az egyterukig barmi johet.
Nagyon szemezgetek a citroen xsara picassoval, bar van olyan autoszerelo ismeros aki lebeszelne rola, de topikjaban is olvasom, hogy azert ha gondos elozo tulaja volt, es figyelt a jelekre is, akkor az sem fenektelen kut, meretben es kenyelemben meg nincs parja.
Nekem mindegy, hogy diesel vagy benzin (akar lpg), bar a fentebb irt sok varosi kozlekedeshez inkabb benzinest javasolnak tobben, de azok kozul kisebb teljesitmenyuvel mar gond lehet orszaguton, a nagyobbak meg sokat esznek (erre talan lpg jo lehet).
3-4evre tervezem most megtartani, aztan tovabbadni es feljebb lepni arkategoriaban, de addig varhatoan gyerket is kell majd hordani vele (talan idei talan jovo evi kezdettel)
Kis kocsit a biztonsag miatt nem akarnek (pl. honda jazz, nissan note).
Tobb mint 10 eve ceges kocsim volt, az utolso egy automata diesel citroen c4 grand picasso, es persze tudom, hogy jocskan le kell adni az igenyekbol ahhoz kepest, de amikben mostaban ultem mar visszarantott nagyjabol a foldre , de minel tobbet nezelodok es kerdezoskodok annal kevesbe tudom merre fele nezelodjek, milyen tipust pecezzek ki.
Idoben nem fel ev mulva akarok venni, de par het alat remelem lesz majd olyan amit erdemes lesz megvennem ha mar tudom mit keresek konkretan. -
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #144438 üzenetére
Jelenleg nincs, de ugye bármikor hoznak 1 nap alatt jogszabályt bármire.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #144431 üzenetére
A vízpumpa szokott ilyenkor behalni. 150 000km körül. Ilyenkor lassan tűnik a hűtőfolyadék. A vezérléssel ha kicserélik, sokáig jó lesz. A dsg ezekben jó. 140 vagy 170 lovas kétliterest vedd, az 1,6 gyengus. Ha cserélrék az olajat a váltóban az előírt intervallumon belül, akkor ninss baja. Ne rángasson indulásnál. Ha nem ránt váltáskor se, akkor nincs baja. A kettősrömegű kb 200 000km-ig jó, utána minden nap ajándék. Az egr a másik gyenge pont. A harmadik az olajpumpa, de az 250 000km-előtt nem szokott vacakolni. Át kelkl vizsgáltatni, ne legyen törött, meg tekert, mert a 2012- esekben inkább 200 000km körül vagy fölötte van. Ritka az eladó példány normális áron, ami nem szaladt ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz htomi85 #144432 üzenetére
Ilyen alapon egyre több gyártó esik ki a kosárból (BMW, Audi, Merci, Opel, Porsche, stb.) .
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Mágus2 #144422 üzenetére
Mági mester!
Esetlegesen a B7 Passat-tól illetve a 7-es Golftól kell félni, vagy a 4 millió körüli 2.0 CR-TDI-s DSG-s darabok jók? (A motort dícsérni szoktad) A legtöbb 150k km-es és afölötti, ilyen futásnál mire érdemes figyelni motor-DSG váltó tekintetében vásárláskor és azután?
Köszi
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez jó messze van a fullostól. Nekem az van.
Se navi, se bőr-alcantara, se elektromos memóriás ülések, se bluetooth, se rendes kerekek, se törhetetlen hang és hőszigetelő oldalsó ablakok. Ez social edition a fullhoz képest.
Az ára jó, és ez a motor megbízható, ha cr-tdi.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Igaz hogy drágább ... de legalább ez tényleg fullos !
Szerk.
Az is lehet hogy külön rászámolja az Áfát ... ez ilyen vevőcsalogató !
Különben próba szerencse, meg kell nézni élőben, ha elég ennyi extra és tényleg rendben van az autó akkor ennyiért megéri !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Én is erőteljesen furcsállom, itt az eladó egy másik hirdetése. Szintén kissé hihetetlen alacsony áron -szerintem-. Csak mondom rákeresek az L&K Octaviákra. Nem sok van.
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Ennyiért nincs ilyen autó.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Ha a regi a6 felnis octavia, akkor a fapadossaga okan hanyagolnam.
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Belsőről nincs kép ... km. szerintem őszintének tűnik !
Viszont szerintem biztosan nem "laurin & klement" nagy navi és hátsó elektromos ablakok hol vannak belőle ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
Ebből minden igaz lenne?
-
aero.
veterán
válasz molnarpeter #144408 üzenetére
Szerintem autóra, mert bárki vezetheti ugye otthon más autóját megkötések nélkül. Itt az UK-ban személyre van, mert bizonyos biztosítási fajtáknál külön kell biztosítani minden sofőrt.
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #144408 üzenetére
+1 (mármint nem konkrét, rendszám szerinti példányra, hanem személy tulajdonában lévő sorszámozott példányra > ha eladod a másodiknak vásárolt, 'B' autót és veszel még egy 'C' autót az elsőnek vásárolt 'A' autó mellé, akkor a 'B' autó bónusza átvihető a 'C' autóra).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Lehet, én értettem félre a postod, én arra gondoltam, hogy ha van egy A autód B7-ben mondjuk, és veszel egy másikat, ami legyen B autó, az A0-ból indul, majd amikor eladod A autót (és ezt bejelented a biztosítódnak), akkor a B autód automatikusan B7 kategóriában lesz, jön a kompenzáló csekk, visszatérítés, stb. Amennyiben eladod az autót, az az új tulajnál az ő bónusz-malusz fokozatát kapja nyilván.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Dehogynem, a KGFB bónuszfokozat az autó eladását követően átvihető egy másik, párhuzamosan üzemeltetett autóra év közben is.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER