Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
Sziasztok!
700k környékén érdemes 4-es Golfot választani, vagy jóval inkább ajánlott egy 1.6 16V Toledo például?
Bátyám ennyiért keres autót, és a 4-es Golfot nyögi, viszont meglátásaim szerint egy Toledoval jobban járna. Erősítsetek meg. -
Integrale
veterán
válasz
xEon1337 #144196 üzenetére
Na itt a baj, hogy neked az ár szoros összefüggésben van az autó milyenségével. Abból indulsz ki, hogy ha a felső rétegből válogatsz, akkor az biztos jó, ha az alsóból, akkor biztos szar. Ez a Volvó jelenleg ennyit ér, és szépen lassan csúszik lejjebb (sajnos).
Mesélj, milyen komoly bajok voltak azzal a motorral? Átadom a bill a kollégámnak, és ír ő is a Focus 2-ről.
Turbót cserélt kétszer, a fenti probléma miatt, a szűrő nem, hogy eltávolítva nem lett, de 4 olajcsere alatt még csak megszagolva sem. Lendkerék rakoncátlankodik már, sok a rövid táv és a város, dpf tisztításra szorul, ezt megkapod bármelyik dízelnél. -
válasz
Integrale #144193 üzenetére
Volt ezzel a motorral szerelt V50-es Volvónk, 2,5 éve adtuk el, mert volt annak minden más baja az általad említetten kívül (szerencsére az nem jött elő). Hiába volt végig márkaszervizbe hordva, itt Győrben akkor elfelejtették őket tájékoztatni, hogy ezt a szűrőt távolítsák el vagy csak csendben szedték ki szó nélkül!?
Meginog a bizalmad a technikában, amikor főúton, előzés közben kapcsol vészüzembe.
A munkahelyemen van két embernek is ezzel a motorral szerelt Focus II-ese, össze sem számolom, hogy az elmúlt párhónapban hány százezret kellett költeniük a kocsikra, ami problémák mind erre a motorra vezethetők vissza, de mint korábban írtam, megint beletenyereltem a tuti témába.Nem állítom, hogy ez a 2004-es konstrukció (S40/V50) akkora császárság lenne, főleg, mivel Focus alapokon nyugszik. Egy kényelmes, komfortos, biztonságos, kellemes küllemű autó és ennyi.
Azért ne a legolcsóbb, valószínűleg komolyabb hibás példány árából induljunk ki, mert tudok linkelni T5-ös verziót is tizensokezer euróért.Igen, nekem az én példányom számít, mivel mint olvashattad, szinte még bejáratós, nem lehet belekötni esztétikailag sem, benzines, szóval ezek egy ilyen világban, ahol a legtöbb embernek a kilométer számít, elég sokat jelent..
-
Declare
őstag
válasz
xEon1337 #144191 üzenetére
"Átnézetheted az autót bármilyen alaposan is, a legfőbb elem, a motor kopottságát, széthajtottságát nem fogod látni ránézésre"
de ranezel a km ora allasara es akkor mar latod
"Tudom, adódhat kevés kilométer napi 15 városon belüli rövid szakaszból és sok kilométer napi 1000 km autópályázásból is, de most nem ez a lényeg"
Hanem? A km ora allasa es hogy 1M alatt vagy fölött van?
-
Integrale
veterán
válasz
xEon1337 #144191 üzenetére
Az az 1.6 HDi akkor betegágy, ha nem szervizelik, már milliószor le lett írva, hogy a fő gond a turbó olajkörében levő kicsi szűrő, amit ha nem cserélnek mellé pedig betartják a gyári 30e km-es olajcserét, akkor eltömődik, a turbó pedig nem kap olajat, megsül, megtapad, és kuka a fél motor.
~5 éve a szervizeknek el kell távolítaniuk a szűrőt a rendszerből.Szóval csak a te modelled számít, értem. Akkor jó, mert Golf 3 is van 2 millióért, szóval lehet, hogy igazából a Land Rover áldozata nem volt bontószökevény.
Declare:
, remélem már senki sem akar ilyen szerviztölteléket venni.
-
Declare
őstag
válasz
Integrale #144188 üzenetére
Mar kesö
C30 - 2900 €
Bar lehet csak magyarorszagi hirdetes szamit, akkor viszont még minden rendben van
-
válasz
Integrale #144188 üzenetére
Jó, de az enyém 2009-es, eléggé a kínálat tetejéről válogattam, most léptem át a 41.000 kilométert, szóval odébb van az az 1 milliós határ még.
Az 1.6D-vel tényleg meg lehet már csípni az első, 2007-es évjáratot 1,5M körül/alatt, a világ összes kilométerével, valószínűleg tele hibákkal, de normális ember azt a motort elkerüli. Viszont megint beletenyereltem, mert jön majd itt valaki, hogy neki nincsen semmi baja azzal a PSA eredetű betegággyal.
Nem véletlenül nem tartja a dízel az árát, az első tulaj után egy pénztemető.
Szerk.: Többször előkerült már talán itt is, hogy ez a Ford féle 1.8-as benzines motor is elég problémás..
Szerk2.: A magas lóról ugatott véleményem szerint valahol a Honda Jazz körül kezdődik az a szint, amit józan döntésnek gondolok autózás szempontjából, de ez tényleg csak a saját tapasztalatom, nem volt még dolgom régebbi járgányokkal.
Igen, én is abba a táborba tartozom, aki nézi erősen a kilométert is, nem hiszek teljesen az "állapotot veszünk, nem kilométert" mantrában. Átnézetheted az autót bármilyen alaposan is, a legfőbb elem, a motor kopottságát, széthajtottságát nem fogod látni ránézésre, ahogyan minden más is nagyobb igénybevételnek van kitéve az utakon, mint egy garázsban. (Tudom, adódhat kevés kilométer napi 15 városon belüli rövid szakaszból és sok kilométer napi 1000 km autópályázásból is, de most nem ez a lényeg.)
-
kalmanchris
tag
válasz
xEon1337 #144186 üzenetére
Nem néz hülyének senki, de butaságokat írtál azzal, hogy 1m alatti autó bontószökevény. Én is írhatnék butaságokat az IT topikba.
Gyere megnézheted és kipróbálhatod a bontószökevényem nyugodtan. Nem kell ám megijedni, ha egy millió alatti autónak annyi vagy esetleg még kevesebb is a fenntartása mint a c30-adnak. Ja és én is szeretem a komfortot.
Ne keverd a dolgokat. Reszemről befejeztem. -
lenko
aktív tag
válasz
mdani01 #144183 üzenetére
Kinek mi, G4 előnye talán akinek nagyon fontos a biztonság, abban jobb.
Vagy a nagyobb kerékátmérő jobb ezekre az utakra.
Gázpedálpozíció is jobb mint G3-ban, bár tempomat elérhető a G3 ban is...
Extralista szinte ugyanaz mindkét autónál.3ajtós is ugyanolyan felszerelt lehet mint bármelyik más változat. Minden esetben legalább GT változatot kell venni(ez alatt én sem vennék semmilyen G3-at). 96-97-es évjáratot. 4 tárcsafék, 4 villanyablak, ABS, klíma, esetleg ülésfűtés, tempomat, bőrkormány is fellelhető, de ezek ritkábbak.
Egyébként ezek az extrák bőven elegek ma is, nekem nincs igényem ilyen-olyan asszisztensre stb. -
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #144170 üzenetére
Kettes Golfra épül a G3, szóval inkább 80-as évek.
xeon.szabi: Lassan el kell adnod a C30-at, még egy év és milla alatt lesz a kezdőár. 11 éves a legöregebb, de az alapja ugye a Ford C1 platform, ami már 13. Egy bontószökevényben ülsz.
A minőség és a komfort pedig tényleg ne függjön már az autó korától, mert visszaböffentem az anyatejet.
-
Declare
őstag
válasz
szőröscica #144181 üzenetére
Nem a sarkossaggal volt it a gnd, hanem egy ökölszaballyal, amit kitalalt maganak es epitett köre egy szabalyrendszert.....1M az auto vonala. Alatta sz@r es nem biztonsagos es szerviztöltelek, fölötte kiraly az elet es happy. Az hogy eljutottunk oda, hogy egy 90 es evek elejei Golf III ban agyonütött valakit egy pörgöforgo Land Rover, az mar csak a dolgok kiforgatasarol szolt
, mert Lenkon kivül mas nem akar mar olyanban ülni (. Nem 1-200 ezer forintos 100 eves autokrol irtunk.)
Olyan ez mint a 100k km, meg a 200k km. Valaki hasonloan kitalalta ezeket, sokat szajkozta aztan vannak akik mennek ezutan, hogy oooooo 200k fölött nem auto az auto....mit lehet mondani....jo.
-
válasz
kalmanchris #144184 üzenetére
Lehet, hogy élesen és túl őszintén fogalmazok, de a trollkodást kikérem magamnak.
Nem nézek le senkit az autója vagy a külseje miatt, mert lehet, hogy van a bankszámláján 100 millió forint, esetleg sokkal példásabban neveli a családját, mint amit én csak elképzelni tudok, csak egyszerűen nincs igénye a minőségre, ezért jár szakadt göncökben. Amúgy is, a kis C30-am mindennek számít, csak drága járműnek nem itt Győr környékén.
Az egész abból indult ki, hogy pár százezer forintért SZERINTEM nem szabad autót venni, aztán innen eljutottunk oda, ahova.. Jelentősen túlmutat a topikon a gazdasági és társadalmi okok kivesézése, de abban talán egyetértés van, hogy aki nem teheti meg, az ne akarja, kész. Ez minden, csak nem sznobizmus.
Ja igen, még ami eszembe jutott: bárhol, ahol előkerül a neten egy általánosan elfogadott tény, például, hogy egy bizonyos motorcsalád konstrukciós hibáktól szenved vagy csak a szokásos dízel téma, megjönnek nagyon gyorsan azok az emberek, akiknek elment olajcsere nélkül 500.000 kilométert meg akinek 1 millió fölött sem kormol a "tédéí", csak mögötte be kell kapcsoljam a reflektort, hogy észrevegye magát és ne padlózza szerencsétlent.
Ugyan így vannak olyanok is, akiknek csak olaj és szűrőcsere kell az ezer éves, gombokért vett gépébe és akkor le vagyok hülyézve, mert szeretem a komfortot. -
válasz
szőröscica #144181 üzenetére
Erre épül a fogyasztói társadalom. Ami régi, dobd ki.
-
kalmanchris
tag
válasz
szőröscica #144181 üzenetére
Biztonságosabbak, oké. A második része már nem biztos hogy egyértelmű. De itt nem ezzel a kettősséggel volt gond. Ha ő sarkalatosan fogalmazott, akkor Te túl langyosan ☺ Na mindegy, nem kell Őt etetni.
-
szőröscica
addikt
Sarkosan fogalmaz, de alapvetoen nem mond hulyeseget: az uj autok biztonsagosabbak es jo esellyel ritkabban kell oket szervizbe vinni. De a regebbiek kozul sem all mindegyik havonta szervizben.
-
lenko
aktív tag
válasz
xEon1337 #144173 üzenetére
Volkswagen Golf 1.6 GT Special Egy ilyenbe még ma is nyugodt szívvel tekernék bele 100e km-t. Ami nálam ~6év.
(#144179) Declare
Hétköznap is eljárkálnék vele, nekem jobban bejön, mint a G4 formára.
-
Na képbe került a Vectra C/Signum is. Ezek mit tudnak? (továbbra is 850k-1M keretből)
Opeleket nem nézegettem eddig, mert korábban ültem régebbi astrákban, elég pusztulat volt mind, de a C Vectra egész kulturált. Eszik még az olajat, vagy ez már nem az ecotek rettenet? -
lenko
aktív tag
válasz
kalmanchris #144170 üzenetére
Abban is volt már 2 lufi (felszereltség függő)
Lehet be se volt kötve stb.(#144169) Declare
-
kalmanchris
tag
válasz
xEon1337 #144167 üzenetére
Véleménye ugyebár mindenkinek lehet. A mögötte rejlő racionalitással vannak bajok egyes embereknél. Golf 3... mikori is a konstrukció? 90-es évek eleje?
Megnyugodhatsz, hogy a mostani autód is 5 év múlva rossz töréstesztet fog produkálni az akkori 5 éveseknél és így tovább. Miért is kockáztatsz? Miért is mersz menni bárhova is és miért is nem busszal, vonattal? -
Declare
őstag
válasz
xEon1337 #144160 üzenetére
Egjenek az oldtimerek?
Minden egy jo szerelön es egy gondos tulajon mulik. Az en automnak 5 evesen 160k km nel az elözö tulajnal volt a legtöbb baja. Utanna nem sokkal megvettem, sok kis aprosagot kicsereltettem, szerelömmel atnezettem, mondtam, hogy minden legyen cseres, ami ennyi idösen, ilyen km el kb esedekes lehet es ugy latjak jobb a bekesseg. Azota is ez van, minden olajcserenel, evente 2x. Aprosagokat, amiket ugy gondoljak cserelik es azota nekem semmi varatlan nincs, megy mint a doxa.
(#144167) xeon.Szabi azert ez a lo masik oldala most....a golf III az mar ösregi....konkretan 150 euroert kapsz a nemeteknel
nem erröl beszeltünk irtunk, hanem a meghuzott 1M korlatodrol. A masik, meg honnan tudod, ha mondjuk a te autodat kapja el a landrover, akkor most itt beszelgetünk?
-
lenko
aktív tag
válasz
xEon1337 #144160 üzenetére
Egy szilent csere nehogy már probléma legyen, én is kicseréltettem 50e-ért az összeset lemförderre pedig még nem kopogott csak enyhe nyekeregés volt kanyarban, és csak akkor amikor szintkülönbség volt amire kanyarodtam, megkockáztatom amíg nálam van az autó nem is kell többet cserélnem.
Gyertyacsere után nekem is megadta magát egy trafó, kidobáltam mindet, új NGK került bele. A rossz kivételével többi tartaléknak maradt, ezzel se lesz soha többet gondom. Stb....
-
válasz
kalmanchris #144163 üzenetére
Nyugodtan nevessél, attól még tartom a véleményemet.
A véleményem másik része a biztonság. Sajnos tavaly télen premier plánban láttam, amint teljesen váratlanul keresztbe fordult egy szemből érkező, régebbi gyártású Land Rover Defender, amit úgy telibe kapott a közvetlenül előttünk haladó 3-as Golf, hogy a faszi a helyszínen életét vesztette. Mi valami isteni csoda folytán éppen átfértünk egy "folyosón" ami a repülő Land Rover (ami konkrétan fejtetőn állt meg) és a Golf között keletkezett.
Na utána kétszer is meggondolod, hogy mibe ülsz bele, főleg, ha családod is van. Azért amikor kifejlesztették ezeket a kétezres évek körül bemutatott csodákat, még nem volt annyi nagy szilárdságú acél, mint manapság.
Szerk.: mindez egy osztrák főúton, ami, bár tél volt, de rendesen le volt takarítva. Oké, a Defenderes ember lehet, hogy nem lassan jött..
-
kalmanchris
tag
válasz
MunezXBK #144165 üzenetére
Ennyi. Oda kell figyelni egy kicsit az autóra és nem lesz gond.
10 éves múlt és ért kb 900 ezret az autóm, mikor megjártam vele Londont oda-vissza. Visszafele úton kiégett a jobbos tompítottam, ennyi volt a problémám. B.sszus mikor hazáértem, be kellett volna tolni a bontóba. Igaz Szabi? -
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #144163 üzenetére
17 éves a sz@rf@s V6-om. Simán kijöttem vele + azóta egyszer már voltam vele otthon és újra kint vagyok. Ez így 3.000km, minden gond nélkül.
-
kalmanchris
tag
válasz
xEon1337 #144160 üzenetére
Tavaly adtam el a 15 éves autómat, most egy 13 éves van.
Egyáltalán nem kellett havonta költenem a régire. Az egyetlen hibája eladáskor az első lökösön a pattogzó festék volt. Azóta is csak téli gumit vett rá az új tulaj. Bámikor elindultunk vele horvátba egy szimpla szintellenőrzés után.
Mostanin nyár óta hatsó dob, feszítőgörgő csere volt eddig. Tavasszal hatsó fék tarcsával betéttel lesz. Nem költök rá minden hónapban az üzemanyagon kívül. Múlt héten is nyugodtan indultam egy 400km-es karikára.
Tehát nyugodtan mesélheted magadnak az 5 éves autódban feszítve, hogy 1m alatt csak bontószökevény van, addig én röhögök rajtad. -
Integrale
veterán
válasz
xEon1337 #144160 üzenetére
Amit egyszer kicserelsz, az utana jo lesz, nem kell havonta cserelned a szilenteket. Vasarlas elott atnezessel azert sok mindent kiszurhetsz, nagyon feketen feheren nezed a dolgot, ennel azert sokkal arnyaltabb.
2000 utani uj autok azert biztonsag szempontjabol mar eleg jok.
Amiket felsoroltal pedig erosen kopo alkatresznek minosulnek, azoknak a csereje azert ferjen mar bele, nem kell melyiteni a fogyasztoi tarsadalom szakadekat, ami jo es javithato, azt meg kell javitani, felteve ha gazdasagosz de egy 2004-es Polo eseteben boven gazdasagos par szilent es lengescsillapito csere. -
válasz
xEon1337 #144160 üzenetére
Azt gondolom, hogy most jött el az az idő, amikor már havonta költheti rá a pénzt
Szerény véleményem szerint, amelyik autóra havonta kell költeni javítás céljából, azt jobb felgyújtani.
Az meg a másik, hogy egy idő után elkopik az autó, ez tény.De a gyakran meghibásodás szerintem inkább rossz konstrukcióra vall.
Idén 24 éves a Mercim, 1 éve van nálam. Ez idő alatt egy adagoló tömítés csere (7500 Ft), meg a küszöbök hegesztése az emelési pontoknál (40e Ft) volt. OK, ilyen öreg autónál a rozsda az ellenség, de azt is kordában lehet tartani. De nem kell félnem, hogy reggel nem jutok be a munkahelyre -
Az 1.2-es motor kapcsán jutott eszembe még a tegnapi témához kapcsolódóan.
Barátnőmnek van egy 2004 év végi VW Poloja (9N, körlámpás), 1.2-es 3 hengeres motorral, alig van benne kilométer (~70.000). Ez a kocsi talán olyan 8-900 ezer forintot érhet jelen állapotában. Tavaly még a fullos casco lejárta előtt kívül megcsináltatott rajta minden meghúzást, hibát, aztán átváltott ilyen pár ezer forintos lopás/elemi kár cascora.
Na a lényeg, hogy bizony a kora miatt most már egyre-másra jönnek elő rajta hibák. Hopp, egy szilent itt, egy lengéscsillapító ott, gyújtótrafó amott. Azt gondolom, hogy most jött el az az idő, amikor már havonta költheti rá a pénzt (nem feltétlenül drága az alkatrész, de a szerelő munkadíja plusz a kiesett idő, amíg odaviszi, az is tétel), de soha nem lehet biztos benne, hogy holnapra nem romlik el rajta semmi. Oké, egy 5 éves autónál is elromolhat bármi holnapra, de kisebb eséllyel, mint egy 12 évesnél.Ezt talán még azt mondom, hogy érdemes megvenni, mert városon belül 6 literből elvan és mégsem egy Szutyuki, de ami ennél olcsóbb vagy régebbi, azt már sem anyagilag, sem biztonsági szempontból nem mondanám racionális döntésnek.
-
lenko
aktív tag
válasz
Pho3bus #144151 üzenetére
Faternak volt ilyen, még ez is a frissítés előtti, ezzel a motorral nem venném, neki 1.9pd volt.
Az jobb választás. Chippelve volt neki 30e km-nél. 210e-ig nem volt semmi baja. Kuplung+2tömegű csere 100e km-nél, majd 200e-nél aztán ennyi. 2tömegűt ő ölte meg, hiába mondtam ne menjen 5.be 1500-s fordulat alatt. -
Acheron
őstag
válasz
szőröscica #144100 üzenetére
Köszönöm az infót! Egyelőre parkolóba tettem. Eredendően fiatalabbat keresgélek, no meg, ahogy te is írtad korábban az E61 kapcsán, olyat, amire szívesen költök. De ha a futás valós és az állapot is ennek megfelelő, akkor meggondolandó. A keretbe bőven belefér. Emellett tízéves Fordért így elsőre sokallom a 2,5 milliót, de nincs sok hasonló, amivel össze lehetne hasonlítani, az is lehet, hogy ez a reális. Erről véleményeket szívesen veszek
Túrom azért még a hahut (lassan már ott lakom) Jó lenne még vagy két -három potenciális jelöltet összeszedni, de sajna az én igényimmel szűk a hazai lehetőségek tárháza - valamiből biztosan engednem kell.
-
Kornel
veterán
válasz
pilóta #144152 üzenetére
Csak szóltunk, hogy mit nézz rajta.
Ha kifogsz egy olyat ennyiért, ami nem rohad, akkor ok.
Én 700-ert vettem motorikusan tökéletes dízel (a jobb, tddi-t) mondeot, ami rohadt, és annyiért is adtam el, úgy, hogy megmutattam, hogy hol van gond vele.
Csak hogy az ársávval képbe legyél. -
válasz
Kornel #144145 üzenetére
Mondjuk ez a tutibiztos Mazda rohadás azért nem teljesen reális nekem, mert nekem volt Mazdám (egy Millenia), amit 18 évesen adtam el, és makulátlan volt rozsdailag. Pedig még lakatolva is volt, mert eleve úgy vettem 11 évesen, hogy meg volt húzva az oldala, meg a hátulját is megtalálta egy kamion még az elején. Normálisan meg lett lakatolva-festve, de olyan helyen sem volt semmi baja, amihez nem nyúltunk. Pl. ajtók alja vagy sárvédőívek.
-
Pho3bus
tag
válasz
Pho3bus #143556 üzenetére
Végül nem sikerült összehozni, hogy eljussak és kipróbáljam a kiszemelt példányokat és ahogy nézem közben el is keltek. Erről mi a véleményetek? Tudom AAA autó, igazából úgy vagyok vele, hogy roszabb nem lehet, mintha magánszemélytől venném és pluszban még garanciát is adnak rá. Ha bevizsgáltatom egy szakszervízzel (ha van mód rá), akkor szerintetek jó lehet?
-
rbalint88
addikt
FL utániban sok dolgot javítottak. fék, világítás, felületvédelem, picit talán biztonságosabb is lett.
nagyon kényelmes autó, sok a hely és bár nem látványos az ülése, hosszú távon is meglepően kényelmes, nem tör össze.
szóval ha 8-900 körül nézelődik az ember, akkor érdemes FL utánit venni szerintem. nekem dízel volt belőle, az is jó, csak pályán nagyon zajos. 110 a max hosszú távon is kényelmes tempó, mert ordít a motorja. -
aero.
veterán
válasz
pilóta #144146 üzenetére
Kicsi az olajtöltet a motorhoz, ennyi idősen már kaptak az autók rendesen, az emberek ritkán csekkolják az olajszintet, 1 liter elfogyása - ami hajtva akár 3-5e km alatt elillanhat - már a kritikus szintet közelíti a csapágyakra és a főtengelyre nézve. Egyszóval alulméretezett kissé a technika. Az 1.8-cal nincs gond szerintem, kérdés mennyire elég a bódéba.
-
Köszi az eddigieket
De azért jöhetnek még javaslatok!
De ha nem rohad a Mazda, akkor meg szabad venni? Nyilván kapna egyből egy alváz-üregvédelmet, 4-5 évre venném, addig meg csak nem esik szét...
Amúgy mik a tapasztalatok, mennyit lehet alkudni a hahun meghírdetett árakból? 10% reális lehet? Vagy akár többet is?
-
rbalint88
addikt
válasz
pilóta #144132 üzenetére
1.gen avensis jobb választás lenne. egyetlen felszereltségbeli hibája, hogy tempomat nem volt benne gyárilag és utólag csak 150+ezerért lehet bele rakatni univerzálisat. nem kimondottan rohadós és nincsenek nagyon durva típushibái. 1.6 kicsit csirke hozzá, 1.8-nak gyűrűproblémái voltak (cserélték gariban, ha megcsinálták, akkor vehető), 2.0 D4 benzines első generációs közvetlen befecskendezős, így tud kokszosodni, de azt vezérléscserekor ki lehet tisztítani, csak számolni kell vele.
kornelka: a szivik is megeszik padlón 50 litert, max nem tudja kiírni
-
w333
félisten
válasz
pilóta #144132 üzenetére
Inkább a Mondeo ... Mazda 6 nagyon rohad én biztosan elkerülném !
(#144136) vzsryl
MK3 -nak már nincs ára ... 700-900 -ért már vannak szépek !
Ezt azért úgy élőben megnézném !
Illetve akár Octavia 1.6 motor elég szépen viszi !
-
Üdv!
Lassan vennem kell egy autót, kellene pár tanács.
kb. 1 milla van rá mindenestül, vagyis 850 körüli vételár jöhet szóba, de ha nagyon jó az ajánlat 950-ig elmegyek.
Amire használnám: jönnék-mennék vele
Vagyis néha csak a városban kell elszaladni valahová, de többet pályán menne azért. Eddigi átlagom 25000 km/év, de ez elég rapszodikus, volt már 10k és 50k is. Szeretem, ha tágas az autó, és esetleg belefér az ikea szekrény lapraszereltenMindenképp benzines vagy benzin-gázos, mert ennyi pénzért 12-13 év körüli autót kapok, az meg dízelben 400k+ km-t jelent a legnagyobb jóindulattal is, és ott már drágák a hibák. Benzinesnél azért reális a 150-200k, és amúgy is kevésbé zsebbenyúlós a szerviz.
Szóval, amire így keresgélés után jutottam, az 2 típus:
Mazda6 vagy Mondeo.
(Az Avensis tetszene még, de abból csak első gen. van ennyiért, az meg már korosabb, de ha jobb annyival, akkor az is szóba jöhet, illetve végül is nyitott vagyok bármilyen más típusú autóra, ha jó...)Olcsóbb a Mondeo (illetve ugyanannyi pénzért 2-3 évvel fiatalabb) mint a Mazda6.
Szóval melyikkel járok jobban? Egy 2002-2004-es Mazdával, vagy egy 2003-2005-ös Mondeóval?
1.8-as vagy 2 literes motorral nézem őket.
Mazdából vannak még viszonylag jó áron 2.3-asok is, szóba jöhet az is, azok full extrásak mind, az az 1-2 liter többletfogyasztás nem olyan vészes, főleg gázzal.Köszi előre is!
-
dnelb
veterán
válasz
BigBlackDog #144123 üzenetére
kamionos a tulaj, alig volt használva.
-
Kornel
veterán
válasz
Integrale #144122 üzenetére
Ezek nem veszélyes dolgok.
Lehet megcélzok egy 2018-at, addig meg beleasom magam ezekbe, majdnem 1-1-ben kijönne a civicből, bár ezt most idén biztos használom még.Tsebacsi: egyszer vezettem...
Csak nem most volt.
Most is szeretném.Mod: nincs senkinek a ph-n giulietta?
Vagy ismerősnek. -
válasz
Kornel #144117 üzenetére
Az árát nézve vicces, hogy az én autóm 2 évvel idősebb, és árban ezekhez simul. Vagy a civic tartja iszonyatmód az árát, vagy ezek nem. Hiába volt 2 olaszom is, félek/félnék tőlük. Pedig nagyon szépek, ezt el kell ismerni.
Szerintem próbálj ki egyet, ha találsz hozzá megfelelő szakit, garantálom hogy a 2 linkelt típus messze jobb vezetési élményre (motorerő), de hogy minőségre vagy futóműre milyen?! Na ezért kell kipróbálni. De utána írd meg nekem is
-
Land
veterán
válasz
Kornel #144117 üzenetére
Én csak annyit olvastam, hogy a Fiat turbó benyás motorjai az egyik legjobb turbós motorok jelenleg a piacon. Ebből a szempontból vélhetően picit rizikósabb a részecskeszűrős 2.0 JTDm. Annak valami EGR ház repedéses típushibája van, melyet meg lehet előzi 60k km-kénti házcserével. De én eleve nem erőltetnék Pestre dízel autót. Most tapasztalom, hogy a 19 km-es napi utamon a melóhelyem felé az Alfa hidegben jó esetben 10-12 km után melegszik be (legalábbis ekkor lesz 90-en a mutató), míg a benzines Toyota 2-3 km alatt 90-en áll. Nem is szenvedtetem már szegényt, a melóhelyen parkol várva az új gazdáját a Párduc.
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #144117 üzenetére
Motorokkal nincs igazán gond, (kivéve ugye a szokásos pontokat, lendkerék, turbo stb), első szériánál a műanyagok könnyen karcolódnak (műszerfal fényes betétje pl), első futóműben egy összekötő hibája miatt volt visszahívás, csomagtérzárral van valami nyűg, ha megadja magát akkor belülről nem nyitható, hátsó ablaktörlő kábeltörés miatt megállhat (eltörik a gumiharmonikában a vezeték).
-
w333
félisten
-
mdani01
aktív tag
válasz
kovacsroli #144115 üzenetére
Ahogy kornelka is írja legtöbbjük 3 ajtós. Én a helyében ezt holnap azonnal megnézném [link]
-
Kornel
veterán
Akárhányszor látok egy giulietta-t, rögtön szerelmes leszek bele.
Unokanoveremnek ilyen van, vezettem is ujan, de csak arra emlékszem, hogy brutálisan megy, és király autó, részletekre sajnos már nem nagyon, nem ma volt.
Megenzni se egyszerű, mert 1600 km-re lakikKét verzió tetszene, 2.0 JTDM, vagy 1.4 TB 170 PS.
[link]Elfogultság nélkül milyen autók ezek?
Műszakilag, motor megbízhatóság, és egyéb megbízhatóság téren.Mágus mit mondasz?
Neked bármit elhiszek -
Kornel
veterán
válasz
kovacsroli #144115 üzenetére
Bocs, ezt a sort benéztem.
Ez eléggé leszűkíti a kínálatot, mert a kicsi de sportos autók többsége 3 ajtós.
Esetleg egy 1.8T Leon? -
w333
félisten
válasz
!Overdose! #144113 üzenetére
Leon Mk1 az 1.4 motorral mennyire vállalható ?
De gondolom inkább az 1.6 az ajánlott
-
Kornel
veterán
válasz
kovacsroli #144050 üzenetére
Suzuki Swift sport, cascoval, mert lopják.
-
kelly416
veterán
Nem tudom, mennyire érthető, de a kis szívó kis kasztnival szerintem tökéletesen ellentéte a "gyász"-nak. '79-es 1.1 szívó Fiesta volt a tanulóautóm. Amit az kapott, az nem semmi, de röhögve túlélte. Ment 150-et négy emberrel is, városban nem nagyon csípte meg senki ez előtt 12-14 évvel. Igaz, akkor én is másképp vezettem, mint most.
Az is igaz, hogy az emlékek minél távolabbiak, annál szebbek, de érdekes módon régen tudtak jó kis benzineseket csinálni úgy, hogy nem is voltak túlbonyolítva.
-
Falcon C.
aktív tag
Vectrát, Astrát, Bravát, Fordokat és francia kocsikat nézek jelenleg. Picit többe kerülnek, de hallgatok rátok. Mivel eddig egyáltalán nem foglalkoztam autókkal, nem tudom mi merre hány lépés, bár az is igaz, nem egyedül mennék megnézni a szekereket.
Ui.: nem 300-ért akartam autót venni, az egy nekem küldött ötlet volt egy ismerőstől. 400k (+papírok) lett volna az eredeti célkitűzés, most picit emeltünk rajta.
-
tresh
veterán
válasz
Declare #144104 üzenetére
Na de egy G astra futómű is F1 technika egy egyes stifthez képest és nálam a biztonság itt kezdődik. Ezért írtam hogy szerintem inkább nézzen bármi mást csak ne ezt. Lehet az opel,fiat, bánom is én mi tetszik neki van bőven választék. Hiába jó műszakilag( motorra gondolok )attól még biztonságtechnikailag minden vele egykorú autótól el van maradva.
-
Declare
őstag
válasz
tresh #144097 üzenetére
Persze, hogy fontos a biztonsag, de altalaban azert a hasonlo evjaratok hasonlo kategoriai, hasonlo biztonsagi szinten is mozognak.
Azert egy ABS es, legzsakos autoval, pl egy G astraval egesz nyugodtan el lehet autokazni ma is es böven 1 M alatt meg lehet venni....szoval ezeken a szamokon lovaglas mindig szük latokörre utal azaert. Ez olyan, mint a 200k km futas fölött nem veszek autot, vagy epp 100k fölött
kinek mi a heppje, mit hallott a falu kocsmajaban vagy nem tudom
-
BigBlackDog
veterán
válasz
footy #144096 üzenetére
Köszi, lehet, hogy majd még kérdezek privátban. Egyelőre én is ezt a két konfigot tartom szem előtt...
(#144093) aero.: +1 Én csak agglomerációból járok be, de így is érzem az előnyét a kocsinak. Kocsi nélkül 35 perc gyaloglás+20 perc vonat+10 perc busz+10 perc átszállás=75 perc legjobb esetben, ha éppen elérem a vonatot is. Ha nem akkor +20-30 perc. Ugyanez vissza. Kocsival 25 perc kaputól kapuig, ha nincs forgalom. És nem kell napi 2*40 percet szopni az esőben/hóban/szélben.
-
-
tresh
veterán
válasz
Integrale #144099 üzenetére
Persze ez is igaz.
De sajnos az emberek többség ezt keresi hogy olcsó legyen és egy fillért ne kelljen rá költeni. Mindig vannak jó vételek de azt az veszi meg aki tudja mit keres nem az átlag user. Vettem én is havernak motor hibásnak mondott, patika állapotú megane 1-et aztán 100 ezerből lábra tettük azóta is röhögve megy és csak kopó dolgokkal foglalkozunk rajta.
Ettől még sajnos a piaci átlag azt mutatja hogy ebben az árkategóriában inkább csak hulladék van mint sem autó. De kivitél mindig van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple MacBook
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox Series X|S
- Motoros topic
- Elden Ring
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest