Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pr3d4tor8
újonc
válasz
runner 125 #146594 üzenetére
Na ez jó hír.Köszi.
Honnan lenne érdemes venni?
Mert a hasznaltauto.hu-n két darab sedan van abból az egyikhez nincs is kép.
Vagy érdemesebb lenne külföldről behozni egyet? -
Ezt a kiszemelt J Astrát megyek megnézni ma. Mit érdemes figyelni, megnézni az autón?
-
tothm
őstag
Sziasztok!
Gondolkozok egy Mazda 6 vételén.
Kérdésem az lenne, hogy honnan látom, hogy volt e részeskeszűrő csere az autóban, ha mondjuk szervizkönyv nincs? Ezt kb. milyen időközönként kell cserélni, és nagyjából mi az ára?
Köszönöm! -
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #146594 üzenetére
Gyakorlatilag az a technika, mint az adagolós 1.9 TDI, csak plusz egy hengerrel. Egyszerű, erő is van benne. A6-ba is szerelték, totalcar rulettkerék vonatkozó cikkei relevánsak lehetnek fenntartási költségek tekintetében.
-
Acheron
őstag
válasz
Integrale #146562 üzenetére
Köszi az infókat! Meglehet, ez már sok is lenne nekem
Bár nem tudom, lóerőből lehet -e elég?
(#146578) rbalint88: No igen,nem a fogyasztása miatt szeretikAzért kiugróan magasnak sem mondanám, ha az élményfaktort is nézzük. És szép
Tartok tőle, hogy mire Miskolcról feljutok egy talira, addigra már bőven meglesz az "új" verda. Pillanatnyilag az öthengeresekkel barátkozok újra. Az utóbbi időben többször jártam ezzel a kis T2 -es V40 -el, elkapott megint a Volvo feeling (pedig ez csak 4 hengeres). Patent kis autó ez, igazán megkedveltem, a 122 lovas motorja mindenre elég hétköznapi használatban, városban különösen - persze ha valaki duhajkodni is akar, akkor nem ezzel kell választani (a pályán nem ezzel lehet lenyomni a nagyvasakat). -
Mauzes
addikt
Tegnap voltam a Toyota Sakurában kipróbálni az Auris Touring Sports hibridet. Nagyon szemét egy autó, mert rágódásra késztet. A hibrid hajtás iszonyat jó, nekem nagyon bejövős stresszmentes közlekedést tesz lehetővé városban, és mellette még jól is fogyaszt. Csomagtere a kombi verziónak már okés.
A másik oldalon viszont egyrészt eléggé szűkös a kocsi belül, 190 centimmel akármelyik első ülést állítom be használhatóra, mögöttem már nem nagyon férnek el rendesen. Alapból is szerintem max. 4 személyes lenne csak. Másrészt pedig nem nyújt valami minőségi benyomást (szintén belül). Ha nagyon gagyinak nem is mondható, de azért erős kompromisszumos érzetet kelt. Világvezető japán márkától legalábbis nekem meglepő. Előtte való nap egy Skoda Octaviát néztem, még az is mintha egy kategóriával magasabb minőségű autó lenne...
-
Pr3d4tor8
újonc
Sziasztok!
Első autónak szerintetek mennyire érdemes Volvo 850-et a 2,5 tdi motorral venni?
Szerelmes lettem belé első látásra, ahogy láttam belőle egyet még évekkel ezelőtt.
Igazából ez az autó tetszik egyedül, a szögletes formája miatt.
Mennyi lehet a fogyasztása illetve a fenntartási költsége?
Faternak Saab 9-3-a van, igaz sokkal fiatalabb mint ez 850-es de nagyon szereti.
Nem tudom de valahogy ha más kocsikat nézek azok egyáltalán nem tetszenek. -
máyköl
veterán
Sziasztok
Erről vélemény? -
hobizoli
nagyúr
válasz
piqla #146577 üzenetére
munkatarsam 2 eve vett egy "melos" F Astra Caravan-t maganak, hogy ne szep autót hasznalja maszekolni is
96-s F Astra Caravan, 1.4, fapad, 78k km-l
elso tulajos, papi meghalt, maminak ott maradt az auto
a hahu-n volt fent a kocsi------
nem hiszem eladja, mert van egy 1 eves gyerek
-
rbalint88
addikt
válasz
KAMELOT #146573 üzenetére
Nem mpg, hanem l/100km-ben szamolunk
Acheron: lehet huzni a tbi-t is, de szepen mozog gyarilag is. Mondjuk akkora fogyasztasnak legyen is latszatja
ha jossz forumtalira majd, akkor meghallgathatod a csunya negyhengeres kelepelest az alfan es a kevesbe csunya othengeres kelepelest a volvon
-
piqla
őstag
válasz
hobizoli #146557 üzenetére
jogos a dolog, csak hat mindig azt olvastam, hogy a neppereknel a "tul szep, hogy igaz legyen" altalaban az is. nezegetem mobile.de-t, ennyiert ketszer ekkora futasu autokat adnak, sot, inkabb dragabban, 4-5k EUR-ert.
vagy itt van peldaul ez, tobb mint egy szazas futassal, ketszazzal kevesebbert.
csak szeretnem elore kiszurni azokat, amikert felesleges utazni + en baromi laikus vagyok. olvasom TC-n, navigatoron es vezessen az elmeletet, hogy mit kellene nezni, de hat ezeken a fenykepeken nyilvan csak a szep dolgok vannak megorokitve.#146556: havercsaj nem akarja eladni a CRVt?
-
-v-
addikt
válasz
Manitou #146574 üzenetére
Hát ez ilyen, itthon az 1.4-1.6 meg a fapad ment mindenből, ez a 2 literes benzinest akarsz dolog már sajnos az "extra igényed" van kategóriába számít nálunk
extra igényed van = vagy többe fog kerülni (kint van sok szép, csak azt be kell hozatni és kicsit drágább lesz), vagy lassabban és nehezebben fogsz megfelelőt találni.
Szóval vagy pénzzel vagy idővel fizetni fogsz - szokás szerint - amiért többre vágysz -
Manitou
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz
molnarpeter #146572 üzenetére
1,2 motor az nagyon kicsi. Enyémmel is ennyivel eljárok még ha nyomom neki 150-200-al is.
-
-v-
addikt
válasz
Manitou #146570 üzenetére
Ja, ha ilyen mazda 6 is játszik, meg nem játszós autónak kell, biztosan elfelejteném a hot hatch meg hülyegyerek autó kategóriát, valószínűleg a leglerúgottabb darabokat ott kapod, meg amúgy is drágább alkatrész, több nyűg. Két literes benzines focus 2 kombi meg ilyeneket néznék, H astra, mazda is jó csak azt mondják nagyon rohad mind, azt kell megnézni; szóval ez a semmi extra, szokásos biztos választás kategória. st170-et azt max. csak nézegesd, ja
-
Manitou
veterán
Persze ez is benne van már a pakliban ezeknél a kocsiknál.
Amit szeretnék: Mindneképpen benzinest, lehetőleg sima szívót, 1,8-2.0 motorral. Alapvetően japán párti vagyok. Fontos a csomagtartó a pakolhatósága is. Alapból kombikat néztem, de egy 3/5 ajtós hachback is jó lenne nekem. Évjáratban: 2004 vagy fiatalabb.
amiket eddig nézegettem:
mazda 6 (2.0, 2.3 GT),
mazda 3 (2.0 GT)
focus ST170 (kombi is)
Toyota Corolla 1.8 TS -
KAMELOT
titán
válasz
molnarpeter #146568 üzenetére
Ez milyen motor, hogy ennyit fogyaszt?
Én V8-as 3,6L is ennyit fogyaszt! -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Integrale #146562 üzenetére
&Kickass: Köszönöm!
Akkor nyilván érdemes amore adok-veszekből megpróbálni elintézni, semmint osztrák importosat venni hahuról. Magamnak egyértelműen 5 hengeres dízelt vennék, persze akkor már 159-ben
KAMELOT: halvány emlék, de mintha 5,4-et mondtak volna - hajtva, összkerékkel, városban is használva, 10 fok alatti hőmérskletben (de nem emlékszem pontosan, lehet 4,8-4,9 volt, csak a meglepően alacsony érték rémlik, elnézést
).
-
-v-
addikt
válasz
Manitou #146564 üzenetére
Tartok a franciáktól
Egy 15 éves warm hatchnél inkább attól kell tartani, hány tulaja volt már, és melyik mennyire rúgta le.. szerintem ezek közül hűde kurva szépet meg jót már bármelyik márkából nehéz találni, mindenki kinyomta a szemét, azért vette, pénztárcát nyitogatni meg senki sem szeret. Clionál ha jól rémlik, a váltó pl. gyenge pont, kérdés persze mennyiből lehet orvosolni, más márkánál meg más a gond ... ha hobbizni meg vezetési élményre kell valami hajtani, úgyis sokban lesz, akármit csinálsz, ha meg nem arra, akkor miért nem egy 1.4 bármi
(#146562) Integrale: Vezérlésmódosító mindegyikben elhasználódik
Mondjuk én még nem hallottam (ami persze semmit nem jelent
) olyan típusról vagy márkáról, amiben az örök életű lett volna ... ford, bmw, vw okoskerék, alfa, csoda toyotában is stb... szerintem ez egy olyan alkatrész, mint a kettőstömegű, tudjuk, hogy nem lesz örökéletű, aztán innentől a karbantartás meg használat módja meg minden befolyásolja, mennyi ideig fog élni.
-
Kickass
őstag
-
Manitou
veterán
Pug 206 RC (177Le) mennyire betegágy ? Esetleg Clio 2.0 Sport (170Le)
Tartok a franciáktól, de szemezgetek ezekkel a típusokkal. -
KAMELOT
titán
válasz
molnarpeter #146561 üzenetére
Az mi, hogy keveset fogyaszt?
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #146561 üzenetére
1.6, 1.8, 2.5 V6. Ha 2.0, akkor inkább TS, mint JTS. Vezérlésmódosító mindegyikben elhasználódik, sűrűn cserélt, jó minőségű olajjal megnyújtható az élettartama. Kényes motor mindegyik, igényli a jó olajat, és a bemelegítést, Alfaszerelő ajánlása, hogy mindig a max értéken legyen a nívón.
Futómű tud még költséges lenni, főleg, ha legó módon cserélgették, akkor tényleg minden negyedévben kell egy lengőkart babrálni, egyszerre kell gatyába rázni az egészet, jó minőségű alkatrésszel, akkor sokat elmegy, nem olyan rossz mint a híre, Alfás csoportokban is rendszeresen láttam (már kiléptem), hogy kopog a jobb oldala, cseréli a jobbat, aztán kopog a bal, cseréli a balt...
Tartósság szempontjából, nyilván nem egy McPherson + csatolt hosszlengőkar kombináció, de nem is azt nyújtja.Én vagy egy ismert előéletű autót vennék, amibe a kevés km nem 2-5 km-es utakból került bele, vagy elfelejteném a TS-t és dízelt néznék, vagy V6-ot.
Sok a lutri, hülyegyerek által használt, rugdosott, nem karbantartott példány.Acheron: a 159-ben levő TBi van a Giuliettában is 235 lóval, FL után már alumínium blokkos 240-nel. A Novitec, a Pogea Racing és a Zender is kínál hozzá tuningboxot előbbiből 260, utóbbiből 271 lesz, 159/Breara/Spider hármasból csak 240 jön ki a hozzájuk való csomaggal.
-
molnarpeter
nagyúr
Alfa 156-ban melyik benzines motor jó, melyik rossz? Milyen hibákra érdemes figyelni, ami a típus jellegzetessége?
rwin5: a héten körbejártam egyet élőben, szerintem kifejezetten jópofa, és mocskosul keveset fogyaszt (összkerékkel is).
-
hobizoli
nagyúr
válasz
piqla #146539 üzenetére
Figyi, en havi 6-700km-nel nem megyek tobbet, mert meloba bejarni ~400-450km, a tobbit furikazom el a kornyeken
a napi eletvitelhez szukseges dolgok kozul tobb is 3-4 perces setara van....de ha sietek 2perc alatt is odaerhetnek akarkiszamold, ez nincs evi 8k km se es ez is megoszlik 2 auton
-
hobizoli
nagyúr
válasz
piqla #146537 üzenetére
siman lehet
havercsaj 2009-s CRV 2.0 aut 4WD: 20k km (ebbol bo masfel evig kulfoldon volt, addig allt)
szulei 1996 Escort Ghia 1.6 16v, nincs benne 100k km semindket autot vadonat ujan vettek elso tulajok
hugi Ignis-e 124k km 2004-s auto, 66k-val vette 2008-ban
szerintem ha nem jarnek vele en, 90k alatt lenne meg most is
Punto-t vettem 2004-ben 88k km-l, most van benne 158knem mindenki jar a halal faszara el naponta autoval meg vissza
-
válasz
piqla #146539 üzenetére
honnan tudhatnád ellenőrzés nélkül?
Anyukám kocsiját újonnan vettük 16 éve és 70 ezer van benne, olyan a 206-os mint amikor kijött a szalonból
ez a honda amit linkeltél se egy tipikusan cégautó, tehát akadhatnak köztük ilyen gyöngyszemekle kell ellenőrizni, ennyi
ilyen kis értékű autónál egy ilyen előélet simán megérhet +50/100% ot is akár, a szervizköltségen bőven visszajön a különbözet -
rwin5
őstag
Csak én vagyok olyan elvont, hogy nagyon bejön ez az új suzuki ignis?
Mindenhol azt olvastam, hogy csúnya + szar is, de nekem valamiért nagyon tetszik. Jobb helyet nem tudtam megkérdezni, youtube vidik alá meg nem szoktam kommentelgetni.
egyedül a gumikat tartom gáznak rajtuk, a suzuki maruti ugrik be róla
-
Acheron
őstag
válasz
rbalint88 #146551 üzenetére
A súlyával sajnos nem lehet mit kezdeni - bár megvan a feelingje, amikor beülsz és szó szerint érzed, hogy vas van körülötted...
Csak jó motor is kell hozzá. Azért azt a mínusz 300 kilót irigylem...
A 159 Tbi -vel anno nagyon beleraktad a bogarat a fülembe, azokat a mai napig megnézem (az olaszok nagyon tudják ezt a design témát, na...) - vajon menyire lehetne felpiszkálni azt az alapból 200 lovas motort? -
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #146549 üzenetére
A Volvo nincs chipelve -de már mondtam, hogy kellene
-, az Alfa van, jelenleg kb 170 lóra van írva, de most kap épp új turbót és erősített kuplungot, utána ki lesz matekozva 200 fölé úgy, hogy ne füstöljön. és az csak 1300-1400 kiló, nem 1600-1700, mint a V60
pocokxx: igen, JTD, nem, nem kell tőle félni. bár bajosabb picit, mint az eredeti, de eredendően nem szar.
-
Acheron
őstag
válasz
rbalint88 #146545 üzenetére
Chipelve van? Mennyire? Én nem vagyok híve a tuningnak, de ennél a motornál elgondolkodtam rajta, a 163 ló már biztosan jól mozgatja, de egy kis plusz mindig jól jön,a 205 lovasok pedig nagyon ritkák, sajnos. (bár ott már két turbo lélegezteti a motort, az sem elhanyagolható) A régebbi motoroknál volt 185 lovas verzió, az egy elég kellemes középút. Ha jól látom, egy normális chip 100 - 200 között kijön, annyit lehet megérne az a (jó)pár mosoly...
-
ücsüküé
tag
Sziasztok!
2012-es Ford 1.6 160le ecoboost motorokkal van valakinek tapasztalata?
Nagyon keveset lehet róluk találni! -
Kickass
őstag
válasz
pocokxx #146535 üzenetére
Csak egy meglátás, ha a sárvédő tényleg silány minőségben lett javitva az le fogja dobni a gittet festékkel vagy rosszabb esetben elkezd alatta rozsdásodni és már csak akkor veszed észre ha már késő. A többi csak szokásos dolog ami bármelyik 10+ éves használtautón rajta lesz.
Innentől ha érdekel komolyabban át kell nézetni, kiolvastatni, ha utána is érdekel a sárvédőiv lehet akár alkualap.
-
Acheron
őstag
válasz
rbalint88 #146536 üzenetére
Szia Bálint! Kicsit más téma, de gyakran emlegeted a V60 -at, és lenne egy kérdésem. Van valamilyen speciális üzemanyag igénye az új kétliteres öthengereseknek? A régi 2.4 -es vidáman elvolt a "mezei" dízellel (Shell), de pl az Ave -ba a prémiumot kellett tankolni. 40 HUF nem sok literenként, de azért két év alatt ez is elvitte egy 18" -os gumigarnitúra árát - nem teljesen mindegy.
-
runner 125
nagyúr
válasz
piqla #146537 üzenetére
Látszólag egyben van, de el kell menni, meg kell nézni, le kell kérdezni. Ennyivel vettem 3 éve én is, csak az 5 ajtós és 4WD. Hibátlan autó, nem erőgép, de A-B-be tökéletes.
mod.
13 éves autó 1,3m-ért... az árát jól tartja, korához képest nem olcsó, kis futás ide vagy oda.
-
piqla
őstag
Sziasztok, ti ezt elhiszitek? [link]
-
rbalint88
addikt
válasz
amargo #146523 üzenetére
Hosszu a labam aranyaban es ez egy fapad kivitel volt, ulesmagassag es kormanyallitasi lehetoseg nelkul. A normal kivitelben icipicit jobb volt, de az se tancterem. Mondjuk a Volvo V60-ban sem tudok utaskent ugy elterpeszkedni, ahogy utazasnal szeretek. Vezetoulesen kisebb helyis eleg, de anyoson szeretek elfolyni
htomi: a teny az teny. Az e46 egy szuk auto. Az alfa is az, de nem is allitom az ellenkezojet. Ja es abban is kopp-1 ulok
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
pocokxx #146525 üzenetére
El is mentem megnézni: Bal hátsó sárhányó illetve lökhárító sérült, lett javítva, de elég gányul sikerült. Jobb elején látszik valami parkolós hiba, díszléc illetve műanyag elem sérült. A lökhárító alja találkozott már magasabb padkával, de csak alánézve látszik. Egyébként rozsda nem látszik, apróbb karcok a kilincs körül, illetve a jobb oldali ajtók rendszeresen neki lehettek csapkodva valaminek, mert elég viseltes a széle. Legutóbbi emlékezetesebb szerviz tevékenysége a katalizátor csere (ebből lehet még valamire következtetni...?). Csak beindítást kértem, mert nekem is mennem kellett: Indult, lámpák elaludtak, DMF hangját nem hallottam. A beltéren látszik, hogy dohányosé volt, ülés kiégve, ablaklehúzó gombja lekopott. Középen a műszerfalon valami fehéres ragacs látszik, a szellőzőrácsok közül egy kettő ki van törve (ez opel betegség?), a gombokon látszik, hogy voltak nyomkodva eleget. Középen a könyöktámasznál van valami, amiről fogalmam sincs, hogy mi. Olyan, mintha telefont vagy valami segélyhívót lehetne belecsúsztatni. Tempomat, ülésfűtés, parkolást segítő szenzorok elöl és hátul. Navi is van 2007-es Németország térképpel... Téli/nyári alufelnire szerelt gumit adna hozzá. Összességében szerintetek megér ennyit?
-
Integrale
veterán
válasz
freelanced #146532 üzenetére
A 2005-ös, az még az első generáció. A második széria, ami egy 500-as, az 2008-óta van piacon, nincs vele tapasztalatom, az 500-zal nincs sok gond, legalábbis műszaki nincs.
-
Poultier
tag
válasz
freelanced #146532 üzenetére
Haveromé annyira fos volt, h elneveztük K*rva Any*dnak
-
Integrale
veterán
válasz
freelanced #146530 üzenetére
Melyikkel? Elso generacios rohad, osi motorok vannak benne, fogyasztasa nem a legjobb, es akkor szepen fogalmaztam, viszont szerintem kifejezetten jol megy.
Belul igenytelen, muszeregyseg vilagitasa olyan, mint amikor vak sotetben egy kicsi zseblampaval nezel be a villanyoraszekrenybe...
Cserebe tagas, nem elromlos fajta, szeria vegerol valogatva eleg jol felszerelteket is kaphatsz, de eleg tularazottak szerintem.A masodik szeria egy Fiat 500, Fiat motorokkal, Ford kontosben.
-
freelanced
addikt
Üdv !
A Ford KA-val mi a tapasztalat?
-
tomiii.
aktív tag
válasz
htomi85 #146526 üzenetére
Nagyba könnyebb kevesebbet pakolni, mint a kicsibe sokat. Szóval nekem a mostani is csepp a 4500mm-es hosszával, de tudom mi érkezik majd mellé, ha úgy alakul és az már 4900mm-es hosszával pont megfelel. Kisebb nem kell, bár még sosem pakoltam sokat egy autóba sem, hmm mindegy is.
-
htomi85
tag
válasz
amargo #146523 üzenetére
Én már megtanultam figyelmen kívül hagyni az ilyen kommenteket.
Én 186 cm és 98 kg vagyok, tökéletesen passzolok az asszony mazda kettesébe.
De ez ilyen magyaros dolog, hogy nagy kell. Emlékszem mikor először találkoztam a haverokkal miután 26 évesen céges 320d-m lett, volt aki leszarozta hogy milyen kicsi.
Miközben egymilliós opel kulcsa van a zsebében. No comment. -
-v-
addikt
válasz
szőröscica #146518 üzenetére
A dízel szar.
-
agabe
addikt
Elsőre valami Avensis-t ajénlottam volna (van jópár hirdetve), de városi rohangálosnak nagy lenne, viszont ahhoz, hogy el is férj benne lehet kellene ez a méret.
Még meg lehet nézni korabeli corollákat is mint pl. ez, vagy kevésbé ugly ilyen, bár a második már külföldrül behozott (kb 3 éve) ami alapból nem lenne gond, csak sok lepusztultat sóztak-sóznak el itthon, és ha tudható az előélete az sokat számít persze amellett, hogy aktuális állapot a lényeg.
Csak olyat vegyél amit el is tudsz vinni szervizbe állapotfelmérésre (nem biztos, hogy szakszerviz a legjobb vannak ténylerg hozzáértő szakik akik nem garázsban szerelgetnek) ahol rendesen átnézik van-e valami betegsége, szervizkönyv legyen vezetve ami valós is, hogy a folyamatos törődés látszon rajta, és ha ez megvan bármely típusnál akkor kicsi az esélye hatalmas meglepetéseknek.
Azért javaslom a toyotákat, mert sok nézelődés után végül én is hasonlót vettem (újabb széria, de drágább is), és két hónap tapasztalat ugyan nem a világ, de fórumok és klubos tapasztalatok alapján az egyik legmegbízhatóbb és pénztárcabarátabb módon fenntartható gyártmány, csak nagyon rosszat nem szabad venni és akkor nem lesz vele gondod. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
szőröscica #146518 üzenetére
3000 felett pedig szép hangja van a dízel 5 hengernek is, alapjáraton ketyegtetni meg a fékpedál használatához kapcsolódó tevékenység lenne
-
rbalint88
addikt
600e-1M Ft között azért nem túl nagy elvárásokkal nekifutva lehet jó autót venni.
ha párod alacsony, akkor jó lesz a japán autó, azt tutira közel lehet húzni. De neked kínszenvedés lesz. Németeket kellene nézni, azokat mindkét végletre be lehet állítani normálisan. Golf 4 1.6 benzin, Seat Leon és Audi A3 ugyanez, amiből a legjobb állapotút kapjátok - nem szemre, hanem szerviz szerint, műszaki állapotra. Mondjuk mögéd ilyenkor csak láb nélküli ember tud beülni, de rövidebb távokon lehet kompromisszumot kötni ezzel. Ha kívülről kicsit le van ütve az autó, de amúgy rendben van, akkor kell rá alkudni egy kicsit (sokat) és elhozni, egyrészt kevésbé fáj így, ha nem sikerül a parkolás, másrészt másnak se fog, így csak enyhe agyvérzést kapsz, nem 100%-osat.
G Astra az sajnos felejtős, a 186 centimmel koppra hátratolva vezettem, úgyhogy neked az biztosan kicsi lenne. Focust megnézném még, de akinek volt vele tapasztalata, majd elmondja. Fiat Stilo-t is megnézném, elégg lent van az ára és nem rossz autó, egyszerű szerkezet.
Azért arra készülj fel, hogy egyik autó sem lesz hibátlan, itt-ott apróbb rozsdafoltok már lehetnek, de ezek javítható és sok esetben nem is drágán orvosolható gondok. A "havonta lesz valami nyűgje" azért ha nem is havi szinten, de könnyen előfordulhat, de egyrészt sok problémát minimális műszaki affinitással el lehet hárítani, másrészt a kopó-fogyó alkatrészek cseréjét ne keverjük össze a valós hibával. Értsd, a kotyogó gömbfej nem "hiba", a szarakodó motor nagyobb eséllyel az - de a motor szarakodása csak akkor róható fel, ha a öktelező karbantartás el volt végezve. -
_ak_
addikt
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem. Első autó vásárlás előtt állunk és némileg elbizonytalanodtam. Hasraütés szerűen kitaláltuk, hogy 600-1m + átíratás a max. Jött is a TC, majd a megvilágosulás, hogy Honda Jazz A tökéletes, épp ki is jön. De minél többet ülök a dolgon, annál inkább nem tudom, hogy első autónak érdemes addig elmenni?
Úgy értem, hogy kb. semmit sem lehet, tudni, pl.: hogy mennyit fogunk járni vele, mennyire kell a rakodási lehetőség stb.Azt tudom, hogy nekem újra meg kell tanulnom vezetni, asszony, meg most van benne.
Míg nekem fontos, hogy elférjek benne a majdnem 2 méteremmel, addig a felségem pont a másik irányból ki is szeretne látni belőle. Éppen ezért lett érdekes a Jazz és a 2-es Mazda.
Nagyjából ezeket is sulykolják a különböző online lapok, de itt meg azt látom, hogy van élet ezeken kívül is.Nincs autószerelő cimbi, sem idő, hogy magam ássam bele a lehetséges problémákba, ezért fázom a régi, de olcsó autóktól, csak nem tudom, hogy a fentiek mennyivel megbízhatóbbak.
Szóval alapvetően egy városi "szaladgálós" érdekel, ami legalább 4-5 ajtós, hogy alkalomadtán többen is beférjünk. Könnyű legyen vezetni és ne kelljen havonta cserélni rajta valamit.Én inkább a drágábbra szavazok, de nem tudom, hogy a kedves oldalbordám mit fog művelni vele amikor nem vagyok mellette, mennyire törvényszerű, hogy az első autót úgyis "elhasználjuk".
-
rbalint88
addikt
válasz
#16514048 #146513 üzenetére
A 159 egy kozepkategorias auto ennek megfelelo fenntartasi koltesgekkel. Egy fiatalabb, kevesebbet futott peldany 3M, egy lerugott szar, 2-3 evvel idosebb meg 2M. Egy-masfel ev alatt rakoltod a kulonbozetet, ha nincs szerencsed. Es a faceliftesben sok dolgot javitottak, en biztos olyat keresnek. Benzinesbol CSAK 1.8tbi. A v6 nehez, mint a sar es mar nem is a legendas busso motor van benne, hanem GM v6. Dizelek kozul mindegyik jo. Igen, kerreg. De cserebe 8 litert eszik, nem 13-at, mint a tbi es ugyanugy megy. Egy 2.0jtdm meg jo esellyel nincs is lerugva, par evig rakolteni se kell. Befecskendezorendszer amugy is stabil, kettostomegu lehet nagyobb kiadas csak. Ha nem volt tekergetve az ora, 250ezerig turboval se lesz gond, kettostomegut kb 120-200ezrenkent kell cserelni (varosozastol merteketol fugg).
Siman vennek inkabb dizelt belole. Foleg, ha esetleg automatat szeretnel... -
aero.
veterán
válasz
szőröscica #146512 üzenetére
Szerintem az 5 hengeres dízel moraj tökéletes hozzá. 4 hengeressel nem venném, pedig abból is nagyon szépek vannak. A 4 hengeres benzinesek hulladékok, a turbós nem lehet rossz egy jobb fajta kipufogóval. A 3.2 leeszi az életed, jó a hangja, de a fogyasztása majdhogy V8. Basszus, még mindig mennyire jó ez az autó.
-
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #146510 üzenetére
Tudtam, hogy még a 2.2 sem igazán elég bele, mondjuk a 0-100 adat nem tűnik olyan vészesnek, de tisztában vagyok vele, hogy az nem árul el mindent. De ha valóban csak az 1.8-as jó, akkor inkább nézek mást, azzal már tényleg nagyon döglött lehet.
(#146511) MunezXBK:
A jtd motoroknál ott lennének a dízelekre jellemző kiadások, amikre csak akkor lennék hajlandó költeni, ha mennék is vele annyit, hogy megérje. Meg én nem szeretem a kerregést hallgatni.Semmilyen autóban sem, egy Alfában meg főleg, ebben igazat adok joamilestoné-nak. A 2.4-es 5 hengeres mondjuk egy fokkal jobbnak tűnik ilyen szempontból, de azt olvastam, hogy azokkal is van azért probléma.
Akkor marad a Bravo T-jet a fő kiszemelt... 159-re meg majd váltok akkor, ha elérhetőbb árú lesz a TBi.
-
szőröscica
addikt
-
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #146508 üzenetére
A TBi tényleg jó lenne, csak az 3 milla alsó hangon ahogy elnézem, annyit nem akarok rászánni.
Próbálom magam lebeszélni a 159-esről, de nem megy. Ha meglátok egyet az utcán, vagy egy képet róla a neten, akkor már kezdem is a hirdetéseket lesni, annyira szép. Kár, hogy csak a dízel motorokkal jó, de olyat meg nem akarok venni, nem megyek annyit, hogy megérje. Meg a hangja is zavarna, főleg a 4 hengeresnek.
-
#16514048
törölt tag
Alfa 159-et nagyon nagy hülyeség lenne 1.9, vagy 2.2 JTS motorral venni?
Olvastam, hogy a vezérműlánc nyúlik, ezt milyen gyakran kell cserélni, nagyon zsebbenyúlós? Ezt leszámítva (illetve azt hogy, nem mennek és sokat fogyasztanak
) van különösebb gond ezekkel a motorokkal?
-
dnelb
veterán
válasz
BigBlackDog #146504 üzenetére
elég sok a kombi meg a 101-115 lovas változat.. a 150es mennyire problémás?
-
dnelb
veterán
hali
3m-ig keresk autót, ami fontos: benzines kell, tempomat, klíma, 2012+, ne legyen nagy méretű, és lehessen vele dinamikusan is menni azért.. Swift Sportokon kívül van valami alternatíva? 2011 előttiek abszolút nem játszanak, most nem kell öreg autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen autót vegyek?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Okos Otthon kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Sorozatok
- Monitor hiba topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest