Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Greentea
senior tag
válasz den89 #219768 üzenetére
Szerintem kicsivé fog válni a Corolla méretű sedan a gyerekek mellett, de persze ez függ attól is, hogy most hány évesek. Az, hogy 4 ajtós csak baromira lelimitálja a dolgokat. A Corolla kombival már simán el lehet lenni, de a mások által ajánlott Octavia/Superb vonal a legjobb helykihasználtság szempontjából.
-
zgospel
őstag
válasz den89 #219768 üzenetére
Ha tetszik az Octavia akkor miért nem az? Praktikus, mindent tud igazából, tök jó autó. Vagy Superb.
Az aktuális Insignia is szép, az is ötajtós de szedánnak néz ki, csak az 1.6 dízelt kell kerülni.
Ha jól emlékszem a Mondeo is ötajtós.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
válasz den89 #219768 üzenetére
Nekünk van sedan autónk.
Tény, hogy mi is sokkal szebbnek ítéljük, mint a kombikat.
Konkrétan az Astra F sedan csomagtartója ~500l, amiben egy 4 tagú családnak elfér a motyója.
1 és 4 éves gyerekekkel mentünk HR-be, és vittünk gyerekágyat, babakocsit (esernyő típust) is.
Mindent bepakoltam... persze csak pár köbcenti maradt szabadon, de minden befért.Ám vannak korlátai, ami pl. abban nyílvánul meg, hogy egy mosogatógépet nem tudtam vele hazavinni, sehogy nem tudtam betenni. Pedig ügyesen pakolok.
Amit linkeltél sedan, az nekem is nagyon szimpatikus, annak idején az első Seat Toledo volt ilyen. Nagyon tetszett (apósnak volt), nagyon praktikus.
Az 5 ajtós ferdehátúak szebbek a kombinál, de ugye kisebb a csomagtartója - jellemzően a sedan-nál is. Viszont ebbe mosógép is betehető.
A kombi ebből a szempontból meg tényleg jó nagy, de kevés belőle a szép (a szépség meg ugye egyedi).
Úgy kell autót venni, hogy ha már asszony ragaszkodik (nagyon helyesen) a kinézethez, akkor megvétel után ha visszanézel a parkoló autóra, akkor azt mondd, hogy "na, ez szép!"
Többször is eljátszottuk ezt, és baromira zavart volna engem is, ha praktikus, de csúnya autót veszünk.
(Elnézést, az érintettektől, de pl. a Dacia Lodgy-val kivágtak volna otthonról... S-Max lett belőle végül).B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
kisza25
félisten
válasz den89 #219905 üzenetére
Igen,most egy seat ibizával rohangálok, és eddig mindent megoldottam vele, 5 en is voltunk vele, tele csomagtartóval.
Egy kia pro ceed (2011) jártunk ki melózni ketten és 4 hónapra belefért minden, pedig asztali gépet is vittem, meg civil ruhát, ruhaszárító és vasalódeszka is bent figyeltEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
mauimagic
aktív tag
válasz den89 #219947 üzenetére
Rögtön kezdeném azzal, hogy szerintem akinek jó a villanyautó:
- 90%-ban városban jár vele.
- Napi max 30-40 km-ről ingázik.
Ez azért erős túlzás, ekkora távra egy régi 24kWh-s Leaf is bőven elég...Egy 40-50 kWh-s akksival simán abszolválható a napi 150 kili is.
A többi ponttal egyetértek. -
szőröscica
addikt
válasz den89 #220238 üzenetére
Amikor volt nálunk egy Ateca, a páromnak az tetszett benne, hogy magasan ült és jól kilátott belőle. A Kamiqban is ezt szereti, bár ez alig magasabb egy klasszik kompaktnál. Ellenben mikor az M3 kivezetőről az M0-ra fordító kanyart bevettem 90-nel, megkérdezte, hogy nem lesz ez sok? Az Amperában fel se tűnt neki...
-
őstag
válasz den89 #220238 üzenetére
Én igen. És egyetértek valahol a suv elleneséggel, nekem is "normál" autóim voltak 17 éven át. Aztán az akadálypálya (Zugló) és az óvatosan is rengetegszer levert autó alj és veszélyesen magas parkoló végi járdák és fekvőrendőrök "áttoltak" a sötét oldalra. Azóta sokkal kevesebbet idegeskedek, mint megoldás bevállt. Feleségem is majd ugyanilyen régen vezet és van autója, és most jutott el Ő is ide. Nagyobb hasmagasság kell. Imádja a jazzét de egy csomó helyre nem tud menni nyugodtan ahova én igen (vidéken és Budapesten is, és nem az összkerék hiányzik).
Jó utakkal simán nem lenne. Mondjuk az ülésmagasság kezd jól esni (sok tenisz + 50 év kor + messze távolban vessző csúcsforma).
-
saen
veterán
válasz den89 #220238 üzenetére
Nekünk nincs SUV-unk, de előbb-utóbb szerintem lesz. Feleségem azért szereti, mert magasabban ül, ezáltal jobban belátja a terepet (nemcsak a többi autót, hanem járdát is és hasonló dolgokat), ez ad neki biztonságérzetet. Emellett a magas ülés azért is érdekes, mert anyósomnak már most van két csipőprotézise, feleségem is arra számít, hogy előbb-utóbb kell neki és akkor alacsonyra nem tud ülni. Kb ennyi a lényeg.
Szerintem alapvetően a kényelem a mozgatórugója ezeknek a kocsiknak, akkor is ha nem elég zöldek.
-
őstag
válasz den89 #220238 üzenetére
feleségemnek Clio-ja volt, megunta, hogy a gyakorlatban még akkor sem adtak neki elsőbbséget, ha az volt. ő a munkája miatt jár be (hetente egyszer ugyan) a 9. kerületbe, és az volt az érzése, hogy a sok SUV eltapossa őt a forgalomban.
nekem már 2014 óta SUV-om van (mind céges), anno a derekam miatt vettem és nem bántam meg a kényelmet azóta sem. minden alkalommal, amikor a CLio helyett azokat vitte el itthonról, akkor megállapította, hogy mennyivel jobban tetszik neki a magas üléspozíció, a vélt nagyobb biztonság (4 éves a fiam) meg a "road presence" amit egy fizikai paramétereit tekintve nagyobb autó ad. így a családi autó választásakor már csak SUV vonalon nézelődtünk, nekem nem kellett őt rábeszélnem. amire rá kellett beszélnem, az az, hogy egyszerű technika legyen, lehetőleg minél kevesebb időzített bombával. ezért lett a szívó benzin CX5. meg azért, mert piros autót akart és hát szép piros nem sok autóból van. azt csak halkan jegyzem meg, hogy nagyon éli az irigy tekinteteket az ovinál, már többször elmondta milyen jól esik neki, ha mások megdícsérik az autóját, szóval valahol titkon biztos az is játszik, hogy "mutassuk hogy tehessük"“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
veterán
válasz den89 #220238 üzenetére
nem is kell. pont semmi közöd hozzá, hogy ki miért választ olyan autót amilyet. mert szereti, tetszik neki, megteheti, stb, stb. ha nem leszek rákényszerítve én sem fogok soha visszaülni földszintes autóba, mert százszor kényelmesebb a suv minden téren. ha esetleg kell a csomagtér, vagy a stabilabb futómű (nem fog), akkor majd elgondolkodom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bigdady
nagyúr
válasz den89 #221901 üzenetére
Megane-ból a 8.7-es akciós equlibre-ből egy sincs importőri készleten sem szóval az mint olyan nem létezik csak plusz extràkkal felszerelt pár darab van az országban az meg nem 8.7m..
Megrendelés meg állítólag min 4 hónap (vagy importőröi készletet techno min 1 hónap) mert 07.01-től valami EU biztonsági min előírások jönnek az új autókba és minden csúszik (és ár is emelkedik szerintem..)
Más:
Qashqai: a japán mérlegzáràs miatt pucolták ki állítólag a márciusi készletet. Olyan akció állítólag nem lesz már pletykák szerint max 10-ig mehet le az ára de 8 már biztosan nem lesz újra[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz den89 #222837 üzenetére
Ford Mondeo?
van ötajtósban is, bár az évjárat és km korlát megkötésnek nem felel meg, de én hamarabb vennék egy 2019-es Mondeo-t 85 ezer km-el, mint egy szedán Corollát 2020-ból 49 ezer km-el...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Teki1986
tag
válasz den89 #223003 üzenetére
Köszönöm az eddigi ajánlásokat.
A 4 méter hosszal és 400 literes csomagtérrel úgy látom túl sok kocsit zártam ki és a bent maradtak meg főként az utastér méretének rovására menne. Jelenlegi kocsinkban a vezetőülés szinte rá van tolva a gyerekülésre, ami nem ideális, de azért használható.A gyerekülések azért néznek hátrafelé, mert bizonyos magasságig kötelező, utána pedig ajánlott úgy utazni amíg kényelmes a gyereknek. A fejet és hátat jobban támasztja.
Szóval hosszban lehet 4,2/4,3 méterre menni és csomagteret meg csökkenteni mondjuk 350re, gondolom ezzel megnyílnak új lehetőségek.
Hány éves és hány km kérdésre az a válaszom, hogy családi autót szeretnénk venni lehetőleg 5-10 évre, szóval az idős kocsik kiesnek. Ebből adódik az is, hogy jó ha könnyen és viszonylag olcsón szervízelhető a kocsi. Most első sorban típusokat keresnénk, amik alapján már tudnánk szűrni, hogy miket nézzünk főként a használt piacon.
A SUV kérdésre részben válaszoltam: nekünk jobb biztonságérzetet ad (persze tudjuk hogy nem feltétlenül jobb mint egy nem SUV) valamint kinézetre jobban tetszenek, de nincs különösebb ragaszkodás hozzá.
Köszi!
i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950
-
-
szebe
őstag
-
BigBlackDog
veterán
válasz den89 #223022 üzenetére
Vezérlés cserével nem játszunk! Ha öt évet ad meg a gyártó, akkor öt év után mindenképpen cserélek normális gyártó vezérlésszettjére (ha futásban meg előbb eléri a limitet, akkor előbb). Nem olyan kevés az az idő szíjas vezérlésnél és inkább legyen öt évente új, mint 7-8 év után komplett motort kelljen cserélni egy szíjszakadás miatt.
Persze, lehet kockáztatni és a 100-200e Hufos költséget még ki lehet tolni 2-3 évvel későbbre, de ha valahol távol az otthontól adja meg magát, akkor a hazajutás sem kellemes, nem beszélve az utána felmerülő szervizköltségről.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz den89 #224313 üzenetére
elég szűkös a kínálat, mi is ezen rugózunk egy ideje
főleg, ha SUV kell, és emiatt kiesik mondjuk a Passat GTE
az Outlander a 2020-as évekre már rémesen outdated, nem mellesleg megosztó a design-ja. esetleg szóba jöhet a Kia XCeed de kérdéses, hogy a DCT ami benne van, mennyivel jobb a sima benzinesben lévőnél“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
válasz den89 #224316 üzenetére
Van ceed kombi is, van meganebol is phev, valamint a leon is elerheto akar kombikent is, valamint 5ajtosban, ahogy a golf8 is. Ezekbol mind van valasztek 10misiig, de sztem a Passat GTE a legjobb vetel, abban meg a regi, valoban mukodo infotainment van, az ujabb szeriaval (Leon, Golf8, Octavia4) nem biztos, hogy szeretnek kiserletezni, a Superb meg dragabb, mint a Passat.
-
Veron
őstag
válasz den89 #224362 üzenetére
Egyáltalán nem az üzemanyagköltség érdekel, kizárólag két dolog miatt dobtam be a PHEV-et:
- ovijáratot nem szereti a benzines és nem akarom, hogy tönkremenjen
- 7.5-8m olcsóbb, mint a 11.5m még ha 0% THM el is érhető az ár 60%-ára (alternatív költséget megspórolva olyan 9.5m Ft-ba lenne az új autó)[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
F-ECT$
titán
válasz den89 #224362 üzenetére
Villanyos számolás: egy átlagos fogyasztásnak lehet 20 kWh/100km-t venni, de ez mondjuk úgy néz ki, hogy pályán 25 kWh, városban meg 15 kWh.
Ha azt mondod, hogy 60% villanyos üzem, aminek nagy része város, akkor az évi 6000 km, ami 900 kWh, a töltési veszteséggel együtt legyen kerek 1000 kWh.
Tegyük fel, hogy se napelem, se kedvezményes (rezsitámogatott) áram nincs, így 70 Ft / kWh-val tudod otthon tölteni, az így 70.000 Ft a benzin 270.000 Ft-jával szemben.[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz den89 #224376 üzenetére
Így-így. Egyébként pont az a baj a PHEV-vel, hogy nem nagyon jön ki a matek vele (max napelemmel és nagyon sok várossal), mert a hosszabb távokat benzinnel tudja csak, akkor meg nincs spórolás az üzemanyagon. Persze ha nem csak a pénz a fontos, hanem pl hogy ne pöfögjön a városban, akkor arra jó átmenet addig, amíg nem jönnek a megfizethető árú teljesen elektromos autók. (Benne vagyok egy GTE csoportban, és nagyon sok eladó elektromosba ül át utána.)
Dive ever, work never.
-
Bdanyy
addikt
válasz den89 #224391 üzenetére
Ahogy látom most az rs line nem is rendelhető már. Grandtour és Grandcoupe is van még egyelőre, de a használtban van pár olyan extra amit utólag kell bepipálni (amik meglepően keveset dobnak az áron egyenként, de össze tud jönni a végére). Új Arkanaval szembeállítva elgondolkodtató azért.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen