Hirdetés
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Projektor topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amazon Kindle
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz cisco007 #178599 üzenetére
Az Toyotánál akkor is szép engedmény ha listaárból adják (executive hibrid összkerekes rav4 gyöngyház fényezéssel és jbl hifivel 11,1 milláért, vagy ami még durvább alap hibrid rav4 7,8-ért? durva...).
Tőletek kellene valami papír toyota vásárlás előtt hogy ott dolgozom és ez ahhoz a flottához tartozik
De lehet hogy rosszat nézek, de én 8.5 milláról látom a listaárat és akkor belefér (6,8).
-
cisco007
csendes tag
válasz Tom1939 #178598 üzenetére
Igen amiket gyártókat írtam, mindegyiknél 20% él. Viszont toyota.hu-n a Corolla TS hibrid árlista szerint 9 620 000-tól indul... az még a 20% minusszal is kiesik a 7Mből. És akkor még nem említettem, hogy van 1-2 extra amit kötelező megrendelni, riasztó jut eszembe mondjuk. Auris meg lehet van készleten de az megint nem jön be annyira, olyat vezettem többször, belseje nagyon fura számomra.
-
őstag
válasz cisco007 #178596 üzenetére
Ha 180 paci a korlát akkor az erősebb hibrid ha jól nézem éppen 179 paci De kötve hiszem hogy azt megkapnád 7 milláért (első írásodból azt hittem a cégednek toyotánál is 20% engedménye van a listaárból és csendben irigykedtem ).
Ha el bírod viselni a gyengébb hibrid tempóját, akkor szerintem ha megveszed utána akkor nem kérdés szerintem anyagi oldalról. Hibrid corolla kombi.
Focvis: Elismerve VW érdemeit nekem a következő autóm nem VW lesz (Rav4 hibrid vagy Volvo XC40/60). A duplakuplngos dologba még az scross vétele előtt mélyedtem el egy kicsit, első automata autó keresve. És emlékszem hogy halálra idegesített milyen nehezen lehet megtudni hogy a Tucson duplakuplungosa milyen is (és közben láttam hogy ilyen szívatásban a VW az igazi mester).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz cisco007 #178596 üzenetére
Most nézem, és tényleg. Néhány hónapja az ST-Line 182 lovas elérhető volt 8-as automatával is a ford.hu-n.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
cisco007
csendes tag
válasz rbalint88 #178588 üzenetére
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat.
Amúgy van egy 185 lóerős korlát (nem véletlen gondolom), ami fölé nem szabad menni a választásnál.
Illetve CO2 is max 150 lehet.Amúgy 4 évig lesz használatban, utána elvileg a cégtől megvásárolhatom, ami nem lenne rossz, akár eladásra, akár családban továbbadni. Bár akkor most a DSG-vel kicsit rámijesztettetek, sosem használtam még, de amúgy igen, biztos sokat mennék vele dugóban.
Aha, akkor azért majd rákérdezek a Toyotánál hogy a hibrid kombi vajon belefér-e, mert ha csak a sima benzines az szerintem csak manuál váltós van. Aztán utána Ford, és max elgondolkodom az Octavia-Leon vonalon. Pedig alapból Octavia felé mentem volna magamtól Köszi a tippeket.
-
veterán
válasz Tom1939 #178587 üzenetére
VW-nél egyszerű a képlet; 250 Nm forgatónyomatékig száraz, felette olajos a DSG. Az 1.5 TSI-hez száraz kuplungos jár.
De céges autónál nem mindegy? Úgyis előbb cserélik az autót, vagy fizetik a váltójavítást.@cisco007: A Scala az kelet-európai csumpi edititon, bottal se piszkálnám, nemhogy 7 millát adnék érte (tudom, céges, de akkor se).
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz cisco007 #178582 üzenetére
Sajnos a corolla kombi nem fog kijonni 7-bol, japanoknal nem divat annyit engedni.
A felsoroltakbol csak a focusban van hagyomanyos automata, a vw csoportosokban dsg van, 1.5tsihez szaraz kuplungos, az nem is olyan jo. A 190lovas 2.0tsihez mar olajos van elvileg, octavianal kaphato volt tavaly, nem tudom az uj normak miatt elerheto-e meg.
Ha talalsz keszletrol megfelelo focust, akkor azt vennem, utana golf vagy octavia es vegul leon, a belteri anyagok miatt. Scala kisebb platformra epul, az emiatt valoszinu kevesbe lesz kifinomult. -
őstag
válasz cisco007 #178582 üzenetére
Szia!
A kérdés hogy meddig használod és utána szóba jön-e hogy a tied lesz (pl. bizonyos idő után cégedtől jutányos áron megveheted).
Ha kevés az év és nem lesz a tied akkor kipróbálnám mind és amelyik tetszik.
Ha végén megvehetted akkor én a corolla combi hibridet ajánlanám (ha belefér akkor "nagyobbat", kombinál nem üt annyira az ezzel járó kisebb csomagtér).
A vw csoport DSG automatáiból én csak az "olajos" változatokat venném (általában 2,0 dízelhez vannak, de az is külön tudomány hogy melyikhez mi van, általában nagyobb moci nagyobb nyomaték amihez azt adnak, de ebben mindenki nem csak a vw sunnyog, próbálják egyszerűen nem megmondani hogy száraz vagy olajos). A duplakuplungos működési elve miatt a sok városi dugót nem kedveli (arra jobb egy hagyományos automata amit ebből a listából csak a ford ad, vagy a hibrid e-cvt ami kb örök életű).
A TSI-k állítólag már elég régen nem betegágyak ha rendesen karban vannak tartva (és nagyon jól fogyasztanak a teljesítményhez viszonyítva).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cisco007 #178582 üzenetére
Szerintem plug-in lenne az optimális, az viszont csak használtan jön ki (Golf GTE). Ha a belseje tetszik, akkor a hibrid Toyota keveset fog enni, az automata rém megbízható, de pl. Android Auto nincs.
Várakozás hónapok, vagy választasz készletről. Ezenkívül ha tartós bérlet, akkor flottakezelőnél is lehet készletről azonnal vinni. -
cisco007
csendes tag
Sziasztok!
Egy céges autó kiválasztását szeretném eldönteni, tehát új autóról lenne szó, és a havi költségektől tekintsünk el. Ezen kívül 7M a keret, és a felsorolt típusokból kb 20% lejönne a konfigurátoros árból a céges kedvezmény miatt.Felhasználás: napi szintű bejárás agglomerációból Budapestre. Ezen kívül havi 1-2 vidéki út és évente 1-2 hosszabb külföldi út.
Alapvetően mindegyik felsoroltból a kombit preferálnám (kivéve ugye a Scala), nemsokára kilátásban lévő első gyerek miatt, plusz költözés, stb miatt nem árt ha van hely amikor kell. Jellemzően a benzinesekkel talán jobban járnék, egyrészt olcsóbbak is a konfigurátorok alapján, másrészt azért nem olyan nagy távolság a napi bejárás (kb 18 km). Legalább 120 lóerő kellene, de ahogy láttam VW konszern 1.5 TFSI 150 lóerő, annál több nem kellene. Ja és nagyon jó lenne ha automata lenne.
Skoda Octavia
Skoda Scala
VW Golf
Ford Focus
Toyota Corolla
Seat LeonOctavia nagyon szimpatikus a nagy hely miatt, de a Scala új beltere minőségibbnek tűnik. Golf annyira nem jött be, persze meggyőzhető vagyok. Focust nem ismerem, nem tudom a többi említetthez képest jobb-e. A Toyota vajon kijönne ennyiből hibrid motorral? Sajnos ott nem találtam használható konfigurátort, így csak tippelni tudok, hogy nem... Illetve azt sem tudtam még élőben megnézni, hogy egyáltalán milyen érzés beleülni, használni.
Annak is örülnék, ha valaki tudna információt adni arról, hogy jellemzően mennyit kell várni egy új autóra a megrendeléstől? Sosem volt még új autóm, fogalmam sincs a várakozási időkről, de ez egy közepesen fontos faktor lenne, nem szeretnék 6-10 hónapot várni, ha nem muszáj. Akkor már inkább egy másik típus, ami hamarabb elérhető, azt választanám.
Köszi, ha írtok pár tippet, javaslatot.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kisza25 #178580 üzenetére
A-ból B-be kell elszállítani.
Pl. bérelsz egy autót a stuttgarti reptéren az Avistól, de a genfi reptéren teszed le. Onnan vissza kell vinni az eredeti helyére.
Vagy leasingelt autót leadnak és mondjuk eladják akárhová, de hajóval viszik. Ilyenkor valamelyik kikötőbe kell elhurcolni.
-
diegho
nagyúr
Ide is beírom, hogy nagy kínlódások árán 1+1 autóra szűkült a listám. Leon lesz a kiszemelt 3,5M körül 1.2 Tsi-vel. A +1 az Octavia lehet, ha egy nagyon jó ajánlatba futok.
-
kisza25
félisten
válasz cappa72 #178568 üzenetére
Elvileg úgy kell bejáratni, hogy bemelegedésig 1800-2500-as fordulat, aztán amikor már meleg folyamatosan változó fordulat 70-75% -ban kihasználva a fordulatszám tartományt, ezt kb az első 1000 km-en, legtutibb városban bejáratni ez miatt. Aztán el lehet vinni akár a teljes fordulatszám tartományba, de nem padlógázzal, aztán az első ~3000 km után már mehet a padlógáz is.
Tempomat kerülendő, meg az állandó fordulatszám bejáratás alatt.
Én próbáltam ezt betartani és jónak tűnik az eredmény, már sokkal jobban megy, lassan benne van 10000 km[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
nagyúr
válasz kisza25 #178566 üzenetére
ha nagy fordulaton járatod be, lazábbra kopnak a dugattyuk és pörgősebb lesz, meg jobban megy, viszont hamar enni kezdi majd az olajat
Akkor marad a papókás vezetés, nekem úgyis csak az való.(#178567) bitpork
A saxo örök mint a nyomor.
Júúúúúúúúúúúúj....[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
-
kisza25
félisten
válasz MunezXBK #178556 üzenetére
ki kormoltad?
Doki16: a kia -nál hyundai -nál ezek olyan árak amiért megkapod, a fiatnál lista árak, kb 500 eFt lejön belőlük
az i20 entryben klíma sincs és nem is tudsz bele kérni, az arra való, hogy mondhassák, 3,15M től kapható,
a life már 3 749 000, én a tipo-t 3,59M+ stílus csomaggal vettem 3,775M (16" alu, sötétített üvegek+ lámpák és kanyar követős ködlámpa) a tipoban minden benne van ami az i20-nál a life-ba, csak egy kategóriával nagyobb, nagyobb motorral, hatos váltóval és közel azonos súllyal, 16" aluval és sötétítve[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
veterán
válasz tboy93 #178549 üzenetére
Az 1.3-as meg megy is rendesen, haver 1.0-asaban ultem, az A merci, amin tanulok, ahhoz kepest elegge mas vilag. Stiftet is nezek majd, ha megyek a jogsival autot nezni, lassan oda jutok.
pug 206, punto 2, clio, twingo, swift, egesz szep lista lesz lassan a 3-400 as kategoriaban
Everybody lies.
-
nagyúr
válasz Pttypang #178548 üzenetére
Nekem első autóm volt, komolyan mondom hogy szerettem. Az tény, hogy kevés fapadosabb autó van annál, de gimisként ennél olcsóbban fenntartható autót nem találtam volna. Fillérekből elvoltam vele, keveset evett, biztonsággal elvitt mindenhova (értve itt arra, hogy nem rohadt le). Ha törik olcsó hozzá minden.
Vitathatatlan, hogy nem a legjobb a töréstesztje, nem pontos a váltó, műanyag az egész, presztízs nulla, de ha kiütnék alólam a mostani vasat és SOS másnapra kéne valami, simán vennék egy stiftet újra.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #178544 üzenetére
Kb., de nyilván az az eső ellen nem véd.
A kényelem alatt a zajkomfortot érted? Mert igazából a Prius is addig "üvölt", ha padlózod neki, utána pályán egyáltalán nem vészes a hangja. De akit ez zavar, az vegye meg a hangszigetelt verziót a Priusból (Lexusnak hívják )
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #178541 üzenetére
Kérdés a pályázás alatt mit ért. Itthon simán lehet járni még egy P2vel is, óra szerint kicsivel 170 felett van a vége. 120-130-as tempóval én teljesen jól megvoltam vele egy Bp-Szeged távon.
matyi012345: 4 km-es távokra a Priusnál jobban fenntartható nem lesz, max elektromosban. P2ben az ASR (vagy TCS) viszont totál agresszív, engem idegesített, hogy télen 1-1 nagyobb gázadásra egyből elveszi a hajtást, hogy ne pörögjön.
NB2: Mondjuk a vétót nem igazán értem. Kisautó létére már van benne DSBS vagy RBS. 4 csillagot kapott az ncapen. Az utasvédelme kiemelkedően jó - mondjuk a 2010 óta gyártott autók passzív biztonsága sokat nem fejlődőtt), a gyalogosvédelem a gyengébb ( 69%). A 4 csillag oka az, hogy az NCAP ráment az aktív biztonsági cuccokra, lévén a passzív rész nagyon már nem fejlődik, legalábbis számottevően nem. Ezek meg jellemzően pl: nem kisautókban vannak, pl: Active Bonnet (aktív gyalogosvédelem, "felnyíló" motorháztető), teljeskörű AEB (gyalogost nem, csak az autókat érzékeli előtted és vészfékez) , LAS (sávelhagyás figyelmeztető). Ezek alapján ez egy biztonságos autó, csak ha elbambulsz, akkor nem fogja a kezed.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
NB2
aktív tag
válasz Mauzes #178539 üzenetére
Ahogy Doki írta alattad új géppel nem tudsz mellélőni! Én vétóztam a Suzukit, de a többiek "megvédték". Kb te is összeszedted mi a jó verda, szerintem menjetek el és amelyik tetszik vegyétek meg. Ha extrák nem érdeklik nagyon őket, akkor szerintem még lehet nagyobb verdában is gondolkodni, ami fapadosabb. Ha még lenne több pénzed, akkor tuti mondtuk volna a Suzuki SUV-jait.
-
nagyúr
válasz matyi012345 #178487 üzenetére
Amire használni fogom, 4 km-re munkába járni Budapesten belül -> Prius2
Kényelmes legyen, a hosszabb utak miatt -> avensis
ASR, ESP minek? Légzsákot még megértem, de minimális rutinnal tök fölösleges ezekkel az extrákkal szűkíteni a kínálatot.
Az ave kényelmes lesz pályán, és viszonylag halk is. Cserébe városban 4km-en 10 felett fog enni, azt garantálom. A Prius 4km-en nagyjából 0 benzinnel eljár, cserébe pályára nem való.
Döntsd el neked mi a fontosabb.
Ave mellé felveheted a listára a Mazda6-ot és a Honda Accordot is.
-
Doki16
addikt
-
Dr.NX
addikt
válasz kisza25 #178525 üzenetére
Köszönöm neked és Qru-nak is!
A szupermini elnevezést UK-ben használják, ugyanaz mint az európai B-szegmens.
"Supermini is a British car classification or vehicle size class for a small car, usually in a hatchback body style. It an equivalent of the European B-segment or American subcompact categories."Elfogadom a sütiket.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz hobizoli #178521 üzenetére
A vasaló swiftbe már be merném tenni a gyerekeimet is, abban is van utascella. A moataniak súlyát nem néztem, de mivel elég sok mild hybridet adnak el, így lehet, hogy az a plusz igazából a hajtásból jön.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kisza25
félisten
válasz Dr.NX #178523 üzenetére
Amiket felsoroltál az mind B szegmens és nem is igazán kicsik, a szuper mini az i10, picanto, Twingo, ford ka, fiat 500, suzuki ignis....
Amúgy a felsoroltak közül a fabia, i20 amit ajánlani tudok, mert volt nekem mindkettő, a hyundai szerintem jobb.
A 2010- es suzukik sincsenek már papírból, a fiestákról is inkább jót hallottam, a többihez nem tudok hozzászólni.
Én mindből néznék párat és kipróbálnám, aztán meg keresnék a nekem leginkább tetszőből egy minél jobb darabotAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Dr.NX
addikt
Sziasztok!
Második autónak keresek benzines szívómotoros szuperminit városi használatra, rövid távokra. (Dízel és turbós pont ezért kihúzva.)
Nagyjából 1,5 millió forintot szánok a dologra + átnézés, gumik, ilyesmi.
Ahogy néztem 2010 utáni autók is vannak ilyen árfekvésben, de nehezen tudok választani. (Az elsődleges autónk egy Ford Focus.)
Valamennyire tisztában vagyok a népi hiedelmek idejétmúltságával (francia elromlik, Suzi papírból van, koreai gagyi, stb.) valamint a statisztika korlátaival (attól, hogy jó a statisztikája egy modellnek, nálam még romolhat el, illetve fordítva is).
Ford Fiesta, Skoda Fabia, Opel Corsa, Renault Clio, Hyundai i20, Citroën C3, ilyesmiket nézegettem.
Kérdésem, hogy van olyan ezek közül ami kerülendő és van ami best buy?
Szempont az olcsó szervizelhetőség és biztonság. Fogyasztás, erő nem annyira lényeges.
Köszönök előre is mindenféle iránymutatást!Elfogadom a sütiket.
-
kisza25
félisten
válasz aero. #178514 üzenetére
Relatív, nagyon megdrágultak az új autók, mert a konkurenseknél hasonló 6,5-7M, vagy több
Nézd meg mennyibe kerül egy kia ceed 1,4t gt line, 17" felnikkel hasonló felszereltséggel, 6,3M és onnan jönnek az extrák, navi 8" tolatókamera 250eFt...Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
CactuS
Arcképgyáros
A lemezeknek semmi jelentősége manapság egy autón, az utascella és az energiaelnyelő zónák számítanak. A régi papír swift korának megfelelő kisautó volt, már a vasaló swift is meglepően jól védte a benne ülőket. Az újakkal semmi probléma nincsen, az utascella merevsége megfelel a kor követelményeinek.
_ak_: A kinézete?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
_ak_
addikt
Rendes biztonsági utascella van már bennük, 5 csillagos NCAP.
Más
Régóta foglalkoztat a kérdés, a Ssangyong Rextonnal mi a baj? Mm az újjal. Csak mert soha nem kerül szóba, ha valaki SUV-ot keres, pedig 10-13m között elég jól felszerelt, belül is minőséginek tűnő monstrum. Rossz szervizhálózat vagy pusztán a markából fakadó presztízs hiány? Tényleg érdekel.
Let's begin, de gozaimasu!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz matyi012345 #178497 üzenetére
Így van, a 2. generációs Prius az egyik legjobban sikerült darab az összes közül. Olcsón fenntartható, nagyon keveset eszik és egész nagy tér van benne. Én biztos nem vetném el.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
aero.
veterán
válasz kisza25 #178489 üzenetére
Az a listaár elég meredek. Tudom, nem kell érte sose annyit fizetni, de na.
Kicsit olyan érzésem van az új Tipoval kapcsolatban, mint régen a Linea-val. Csak lehet kapni, azt jólvan. Bravo-bol is volt erős 1.4tkülön bónusz, hogy oldalt a régi tipo értékelése van, kemény 1 csillaggal. Laikusnak elég lelombozó vélemény lehet.
-
válasz batai15 #178509 üzenetére
Ott lesz az, Fiat oldalán , jobb felső sarokban a három vízszintes vonalra katt.
Majd ott lesz árlista/ katalógus .
Azon belül valamelyik Tipot tessék kiválasztani. Majd 39 oldal. [link][ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kisza25
félisten
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #178508 üzenetére
Érdekes én nem találtam meg
-
válasz batai15 #178505 üzenetére
Már hogyne lehetne kapni, katalógus 39 oldalán még fel is vázolja képekben , adatokkal.
És így kezdi “ A Tipo modellek 5-fokozatú manuális illetve 6-fokozatú manuális vagy automata sebességváltóval rendelhetőek. Az 1.6 MultiJet 120 lóerős motor 6-fokozatú duplakuplungos automata sebességváltóval is kombinálható.“A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Mauzes
addikt
válasz Gombinyó #178504 üzenetére
Persze, biztos jó, csak egyrészt nem akarom, hogy esetleg kimaradjon egy jobb vétel ötlete, másrészt pedig azt se akarom mondani az asszonynak, hogy márpedig Swift lesz és kész, hanem azért 2-3 tényleg jó típust nézzünk meg együtt és akkor legyen valami beleszólása.
-
Mauzes
addikt
Sziasztok,
Új autó vételében gondolkodunk. Feleségnek lenne második autónak, kisgyerekkel rövid távokra, így valami kisebbre gondoltunk olyan 3,5 millió körül.
A Suzukit mindig is jó autónak tartottam, így most a Swift GL+ 1.2-es merült fel ötletként ebben a kategóriában. Szerintetek van még alternatíva hasonló motorizáltság, felszereltség és ár vonalon, ami szóba jöhet, mert szintén jó autónak mondják?
Első körben a szalonauto.hu-t pörgettem végig, csak hogy az árakat lássam. A felszereltségeket még nem néztem össze, inkább szűkíteni szeretném a kört, hogy milyen típusokat érdemes jobban megnézni és majd kipróbálni. Amit hasonló lóerővel láttam még ebben az ársávban, az pl. Renault Clio, Citroen C3 vagy Kia Rio lenne. Vagy gyengébb motorral láttam még Opel Corsa-t, Toyota Yaris-t, Renault 208-at.
Van bárkinek ötlet? Vagy van esetleg olyan autó, ami kicsit ugyan drágább, mint a Swift, de egy nagyságrenddel már jobb autó?
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz vzsryl #178498 üzenetére
mondjuk nemtom mibol tartana egy vastagabb keresztstabrud ala elore-hatra meg a magasabb teljesitmenyszintu TJET motor bele, mert kb fruttibol meg tudnak csinalni, hogy ebben elterjen a sima szeria valtozattol, ha az a neve is, hogy Sport
500Abarth-ba van 160-180lovas verzioja is ennek a motornak, szoval nem kene mar fejleszteni semmit rajta, "keszen van"
vastagabb stabrud meg CNC hajlitogeppel keszul adott profilra, a most benne levo sem az egbol potyog igy le, hanem ugyanigy hajlitjak azt is, csak egy vekonyabb rudanyagbol
ugyanigy csinalja pl az Eibach is a erosebb vastagabbat hozza, amit az helyett utolag bele lehet rakni, es kevesbe akar billegni a bode a kanyarokban -> sportosabb lesz, ha mar az a neve is
arcedulan nem is kene sokat modositani, sot
több drón kell ;P
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Projektor topic
- DIGI internet
- Path of Exile 2
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest