- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kalmanchris
tag
-
kalmanchris
tag
válasz Typhoon47 #48689 üzenetére
A válasz nem ilyen egyszerű szerintem. Nem csak a lökettérfogat számít, hanem a súly is. Feltöltős dízel és szívó benzin motor karaktere más. A dízel ott húz, ahol általában használja az ember a motor fordulatot ( 2000-2500) Benzinest pörgetni kell, hogy megmutassa mit tud. Nyomaték maximumon használva a két motortípust, nem sok különbség van rugalmasságra. Ez az én tapasztalatom.
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49028 üzenetére
billegős, bizonytalan futóművet jelent.
Ebből látszik, nem ismered a francia típusokat.
a váltójuk pedig egyenesen csapnivaló
Még mindig nem ismered
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49033 üzenetére
Feszesebb futőmű? Coupe/3 ajtóst kell venni belőlük. Kivéve Boxer.
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49044 üzenetére
Xsara modelfrissítésénél keményítettek a futóművön az első szériához képest. A coupe pedig erre rátesz még egy lapáttal. Gondolom ez így van a 306-al is lásd [link]
Jók ezek a hátsó torziós felfüggesztések, addig, amíg nincsenek terhelve ( 4 személy+). Akkor előjön az amit említettél, hogy elkezd bólogatni. De hát valamit valamiért... -
kalmanchris
tag
válasz bitpork #50300 üzenetére
Én megjártam vele Londont. 24 óra volt az út, csak tankoláskor álltam meg + 1
egyszer a franciáknál egy fél óra alvásra. Semmi baj nem volt a foteleimmel. Oda-vissza 1 izzócserével megjártam. Az autómmal a mai napig semmi gond, nagyon megbízhatónak tartom ezt a franciát így 120.000km után. -
kalmanchris
tag
válasz maglew #50446 üzenetére
(haverom a 4 éves autójával a lamdaszondájával szenved már vagy fél éve, meg szétesett a kipofogó, nyekereg az ajtó, - citroen - a másik haverom a 6 éves Peugeottal, harmadik a Fiath-al szenved) tehát ilyen megbízhatatlan típust nem szeretnék venni.
Az én haverom meg a TDI passat-al szenvedett. Minden előjött rajta, ami lehet... Eladta. Ezt csak azért írom, mert nem lehet egyértelműen márkákra kategorizálni, hogy ez meg az szar. A márkán belüli típusokkal már más a helyzet, minden gyártónak vannak gyengébb típusai. Az ajtó nyekergés... tipikus bosszantó típushiba lehet, kb. mint az hogy megáll a por a műszerfalon. Orvosolhatatlan
Hitel? Bátor és biztos jövőkép előtt álló ember vagy...[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Véleményem az, hogy jól át kell nézni és minél többet megtudni az előéletéről. Felemelve figyelj rá, hogy ne szivárogjon a hidraulikafolyadék se előről, se hátulról, szóval sehonnan. Próbáld ki az autót rossz úton és ha keménynek, pattogósnak érzed, akkor nagyobb átvizsgálást igényel, persze ha nem sport fokozatban van az autó. Minden elektromos dolog működjön benne. Nálunk a szervízben nem volt különösebben problémás ebből a szériából, de azért olvasgasd a népítéletet, ott jobban dícsérik a már említett II-es generációt.
Ja és fontos, hogy a felfüggesztés javításával, ellenőrzésével csakis hozzáértő, tapasztalt embert bízz meg, mert ha nem ért hozzá, akkor csak cserélgeti az alkatrészeket, nő a számla és franciautálat!
A hidropneumatikus felfüggesztés nem fog csalódást okozni -
kalmanchris
tag
Szívó benzin vs. feltöltős dízel:
Attól függ... rugalmasság terén azonos lóerőknél jobb a dízel.
Gyorsulást nézve jobb a benzin, még mindig azonos paciknál.
Fogyasztásra jobb a dízel.
Fentarthatóságra, szervízköltségre jobb a benzin, nagy általánosságban.
Dízel alul húz - na persze nem 1300-as fordulaton, mert ott semmi nem történik - szívó benzin viszont pörögni szeret.
Melyiket szeretnéd jobban? -
kalmanchris
tag
Hy!
Próbálkozott már valaki a kartergáz lekötésével, hogy ne szennyezze a szívósort? Tisztább égés miatt pl.
-
kalmanchris
tag
válasz SpaceKombajn #51759 üzenetére
De igen Pont, mint az 51721-es hsz.-ban.
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #52331 üzenetére
Egy Type-S ufóról.
-
kalmanchris
tag
válasz DeFranco #52372 üzenetére
Klíma használatakor alapból megemeli az elektronika egy kicsit a fordulatszámot kb 750-ről 850-re. Szerintem nem szabadna alapjáratra visszaesésekor olyan alacsony fordulatra esnie, hogy beremegjen a motor, vagyis lefulladás közeli állapotba. Volt esetleg fojtószelep takarítás? Milyen autó egyébként?
-
-
kalmanchris
tag
Először is szűkítsd le a kört arra, amelyik típus tetszik a pénztárcád szerint is. Ugyanis, ha ajánlunk valamit, mert ez tuti gondmentes, akkor megveszed és ha nem tetszik egy kicsit sem, akkor nem fogsz vigyázni rá, nem ápolod és nem tartod karban úgy, mint amelyik jobban tetszene. Az autó gyorsabban amortizálódik, jönnek a problémák, majd kijelented, hogy ez a típus milyen sz.r.
Minden autó igényli a törődést, származásától függetlenül. -
kalmanchris
tag
válasz Alvin_ti4200 #53814 üzenetére
Olyam Mondeo III-as belseje van, vagy csak engem emlékeztet?
-
kalmanchris
tag
válasz Rambovits #54353 üzenetére
Megbízhatóság terén nyugodtan vállalható. Én spec nagyon megvagyok ezzel elégedve. Egyedül a hátsó hídra kell odafigyelni a vásárláskor. Nekem 8 éve van - facelift előtti és utáni is - de még egyiknél sem kellett hozzányúlni, de számolni kell vele. Ha dőlnek a kerekek, nagyon ül a segge, vagy nyikorog a hátulja, akkor számolj egy 50-60ezres felújítási költséggel. Ezután 100-150ezer km-ig megint nem lesz vele gond. Amúgy meg strapabíró gép.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W