- Házimozi haladó szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #2444 üzenetére
Az az 1.6 -os motor miatt felejtős... Szvsz, nem gazdaságos(8,5-10l-es fogyi vegyesben! <> 102 ló), cserébe lomha. Ellenben tényleg nem kényes, költeni nem nagyon kell rá, szemben a többi motorral, amikre folyik a pénz. Inkább 1.8T, csak abból nehéz találni megkíméltet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
megema
őstag
válasz soldi3r #2474 üzenetére
Nem is az ár a probléma egy ilyen kiadás után, hanem hogy ki vállalja be. Mert se ez az ismerős (másik márka) márkaszerviz, se egy ismerős szerelő (akihez a 406-ot hordom) nem vállalta be. A szerviznek nem volt leírása az eljárásról ennél a váltótípusnál valami összesített, vagyont érő szervizkönyvben, a 406-omat szerelő srác szerint meg csak automata váltó szerviz tudja szakszerűen lecserélni. Azt mondta, hogy egy átlag szerelő csak 3-at tudna leszívni a 9 literből, de szétkapás nélkül a váltó szerviz is csak 7-et. Nem tudom mennyire valós számok ezek, lehet inkább csak az arányra akart példát hozni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #2535 üzenetére
Akkor igen.
mod: Garanciális autót a népnek... Marketing bullshit rulz.
LuckyL: Nekem van egy ismerősöm itt Pakson, Golf 2 1.6D -vel jár. Csak étolajat tankol, és jobban kijön, mintha gázzal menne.
hobizoli: Én gázzal nem próbálkoznék. Ha annyira jó lenne, akkor már rég elterjedt volna. Egy modern diesel autó is tökéletes spórolásra. 335D pl, átlagban 6,5 körül eljársz vele, és megy mint a veszedelem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #2541 üzenetére
E39 klubbon van egy lepke nevezetű fórumtag, aki már egy olyannal járja európát.
Parancsolj, tempomatos 145, 4.9l/100. De vannak még extrém adatok hátrébb. Ő tényleg használja az autót, havi szinten sok ezer km, amit levezet.Persze vannak szélsőségek, amikor tartósan 230 fölött ment 8000km-et, és kukázni kellett az abroncsokat, mert elfogyott a közepük. Még a gyári Contik voltak. Egy tankkal bőven 1200km fölött megy átlagban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mexicanraven
aktív tag
válasz soldi3r #2550 üzenetére
Milyen kombit láttál?
Szóval a lényeg az lenne, hogy:
a kocsi hosszú távra kell, nagy távolságokra, ezért szempont, h ne csak guruljon, illetve kényelmes, tágas legyen, és a dízel variáns szintén fontos.
Amikről volt szó, de Opel szerelő szerint nem megbízható: Vectra C, Omega B2. Ezeknek szép méretes a kombi variánsuk.
Illetve, ami nagyon bejön még: Superb, az első széria. Ezekből a 2.5 dízel mivel jobb/több, hol jön jól az erőtöbblet az 1.9-hez képest? Szabad PDTDI-t és/vagy tiptronicosat venni belőlük?
Illetve várok bmilyen jó ár/érték arányú verdát ebben az árkategóriában, esetleg van-e bestbuy?when the sun shines, we'll shine together
-
mexicanraven
aktív tag
válasz soldi3r #2555 üzenetére
Ahha... Ismerem az Octaviakat, több ismerősnek is van, sőt a 3-assal utaztam is, egy jó 1000km-et, nem mondom, h nem kényelmes, de... Én sem 80kg vagyok.
Ha meg az ember hátrahúzza az ülést, akkor a hátulülőknek kényelmetlen.
Mondjuk, na, ehhez mit szólsz? Octavia II
Esetleg SuperB? Kicsit drága, dee...
SuperB 2.5 V6 TDI I.
SuperB 2.5 V6 TDI II.
Jobbak, mint egy Vectra, Omega? (megbízhatóság, komfort, ár/érték)when the sun shines, we'll shine together
-
megema
őstag
válasz soldi3r #2566 üzenetére
Tudom. Írtam is, hogy nem jellemző, ha megkap mindent időben... Itt úgy néz ki, hogy az első tulajnál nem kapta még meg ezt (pont határeset volt időben). Mivel nem kaptuk meg a számlákat és az ismerősünk szervizében - ahova rendszeresen vittük - nem szóltak, hogy kéne, így... Kimaradt.
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #2583 üzenetére
Szerintem nem értetted amit mondtam. A Xenon -nak kell az automata magasságállító, mert a nélkül kiveri a szembejövő szemét. Lámpamosó hülyeség, a bogarat az sem húzza le. Mikor jönnek szembe a sok ezer K-s illegális Xenon fényszórókkal, akkor az ember semmit nem lát, sőt, szabályosan megvakít. Tessék elmenni olyan helyre, ahol beteszik a auto magasságállítót, ha már Xenon -t akar az illető. Ha az nincs benne, akkor hiába állítod be, hintázni fog. Komplett Xenon szett nem egy vagyon. Aki ezt nem teszi meg, annak olyan bírságot, hogy legalább az 1db szett árát be keljen fizetnie, abból majd tanul.
izomhod: Az nem túl jó dolog. Elengedett a tömítés. Típustól függ, búrát le kell varázsolni, és cserélni a szigetelést.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
goyo206
aktív tag
válasz soldi3r #2594 üzenetére
Huhh, dízel? Ezt sajna nem tudom, de akkor az tárgytalan lenne...
Szóval akkor maradna az 1.7, v. 1.6-os Lada. Jót jó áron hol találhatok? Donornak kellene, akár már a következő módosításokkal is:
80 mm-es furat és 80 mm-es lökethossz; 316/304 fokos vezérműtengely; a forgórészek könnyített, grammolt, polírozott kidolgozása; 40/36mm-re felbővített hengerfejcsatornák.Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
VR6-Fan
veterán
válasz soldi3r #2645 üzenetére
azt már nem akartam hozzá tenni hogy R5 turbonál kezdődik
[link]
[link]és ez csak 700le körül volt
teljesen utcára is vannak ilyen 800-900le-sek.
azért egy BMW porhét, vagy ferkát nem említenék egy lapon.
le mans-hoz mi köze az utcai kula szaroknak?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#10726912
törölt tag
válasz soldi3r #2654 üzenetére
Volt anno is baklövésük, pl a 2.3-as 20 szelepes benzinesük. az is megbízhatatlan darab. A sógoromnak egyébként nem volt baja a PDTDI-vel, 2,5-es 180 LE volt neki egy avant quattroban.....De az én véleményem az, hogy ha valóban jó kocsit akar az ember, akkor vagy a Mercedes,vagy BMW, vagy Audi. Mindhárom darabnak vannak használható és tartható darabjai. Nekem az Audik terén van kicsit nagyobb ismeretem, az 5 lengőkaros rendszer cseréje lehet zsebbe nyúlós, de ez se évenkénti kiadás és a vezetési élményt, ha nem csapatni akar az ember, hanem haladni, akkor arra tökéletes.
Üdv.
giigz Ezt, hogy az 5-ös mellett el lehet szaladni...ez így túlzás. Abban is vannak olyanok, amik vetekszenek az audival. Összteljesítményben fej-fej mellett vannak, nemhiába megy mindig ezen a vita: BMW-Audi... Az audi szélsőséges esetekben lehet pontosabb, a BMW viszont jóval szabadabban vezethető. Pusztán egy dupla garázs kéne...nem inkább tripla ...s a Merci-bömös-audi 3-ast fényezgetném naponta.
Üdv.[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz soldi3r #2645 üzenetére
Az itt a hiba, hogy amíg én élményautóról beszélek addig te sportkocsikról. Pedig a kettő nem ugyanaz. Az első autóbuzi hülye gyerekek a második unatkozó pénzes zsákok kedvenc hobbija.
Lancia Delta Integrale Evo 3, Ford Escort Cosworth RS, Golf II G60 Rallye Syncro, Nissan Sunny GTi-R, Mazda 323 GTR stb... számomra ezek az élményautók. Legyen kicsi könnyű fordulékony és négykerék hajtású. Ne legyen tele mindenféle biztonsági elektronikával ami a létező legrosszabbkor avatkozik bele a vezetésbe. Nehogy már a kocsi szabja meg mit lehet és mit nem, ha keresztbe akarok befordulni akkor keresztbe akarok befordulni. A kocsinak kuss. Az csak egy használati tárgy azért van, hogy engem kiszolgáljon. Egy 20-30milliós Porsche vagy Ferrari is kibaszott jó és pokoli gyors autó de nem adják azt a feelinget amit egy 25éves Sport Quattro adni tud.
(#2648) BMW001: sosem érdekelt különösebben a pályaversenyzés. Egy jó szlalomversenynek vagy minirally futamnak a nyomába sem ér az, hogy néhányan egy betoncsíkon 99%-ban egy ívet használva körbe körbe autóznak egymás seggében. Ha már szóba került a pályaversenyzés, ezt csak neked: [link]
(#2654) soldi3r: Ez így nem igaz. Csak azt kell felújíttatni/cserélni amelyikkel probléma van. Ezt a 200k-s árat meg nem tudom honnan szedted. Egyszerűen butaság. Tessék: [link],[link],[link],[link],
(#2657) hobizoli: csak tudnám mi a csöcsre vártak eddig.
-
dízelracer
senior tag
válasz soldi3r #2731 üzenetére
Hát aki egy 8-10éves dízelhez a porsche budából rendel új alkatrészt annak erősen gratulálok. Hol nem szarom én le, hogy kamionról esett le 1-1 alkatrész. Nincs ráírva. Új alkatrésznél nincs olyan, hogy használhatatlan. Ami a gyári tesztpadon elbukik az megy a megsemmisítőbe. Sorozatszám szerint nyilván van tartva, azt onnan nem hozza kis senki.
Megveszek 1 garnitúrát 200-220k -ért + beszereltetem egy húszasért. Kicsit olcsóbban kijövök mint ha a PB-ből rendelnék és az ő "szak"szervizükben szereltetném be. Az ottani tudálékos okoskodó "jól képzett" szervizesekről már nem is szólnék. Állnak az 1.2pdti fölött és vakargatják a fejüket. Nem értenek hozzá. Az nem mentség, hogy ritka motor és keveset találkoznak vele. Ez a dolga kifejezetten ilyen irányú képzést kapott és fingja nincs róla mi miért és merre mennyi. Röhej. Lépésről lépésre ott van minden, robbantott ábrákkal, érthető pontos leírással, mindennel. Gyerekjáték. Egy kis műszaki érzékkel megáldott átlag autós letölti/feketén megveszi a gyári szervízprogramot és megcsinálja magának otthon.
Ismerős Golf 3-jában (116le pdtdi) 130ezernél behalt egy a négyből. Javításra 40ezret mondtak 6hónap garanciával. Ő vett egy kamionról leesettet újonnan 70ezerért. Ezután beletolt még kb 90ezer kilométert és azóta sincs semmi gond egyikkel sem. Szépen dolgozik mind ahogy kell. -
VR6-Fan
veterán
-
#10726912
törölt tag
válasz soldi3r #2731 üzenetére
Akkor lecserélem az autó szerelő ismerősöm...infó terén is
Benzin ár: siralmas, amit művelnek S még emlegetik, hogy csak ennyi meg annyi az adó...Ezekről az adókról nem beszélnek
Üdv.
megema: Lefelé nem nagyon rugalmasak, de ezt mindig kompenzálják a felfelé rugaszkodásokkal.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz soldi3r #2942 üzenetére
Cimbimnek 540es BMWje van... felajánlotta hogy megvehetem. Ha nem lenne olyan régi simán belementem volna.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Rick4
félisten
válasz soldi3r #3039 üzenetére
Pontosítok, az üzemanyagköltség kevesebb, az üzemeltetési költség meg még kevesebb, kényelemről, biztonságról meg végképp nem beszélve. És a kis dízeleket drágán adják, mindenféle valós ok nélkül.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
őstag
válasz soldi3r #3070 üzenetére
nem, sőt szar lomha lesz
de mivel taxizni veszi, munkaeszköznek, ezért nem szempont a dinamika annyira
a forgalom tempóját egy 80 lovassal is tudja tartani, és az 1.6-os motor fél millával drágább
az más kérdés, hogy nézeget, hátha kifog egy nagyon nagyon fiatal használtat, esetleg egy készleten lévő akciós kocsit
de ha gyártásból rendel akkor szerintem 1.4-es lesz, mert jóval olcsóbb mint bármelyik másik motorcryptot minden termékemért elfogadom
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #3189 üzenetére
Mohaati mondta, jönne egy ellenőrzés, és zárhatná is a boltot. A szerelő udvarában nem állhat gázos autó. Az NT -t és az 5er -t onnan vettem, hogy volt egy X5 4.8is, ami gázosítva lett, és az NT autónál volt szervizelve. Utána nem tudták bevállalni, maszekhoz kellett menni, ami több dolog miatt sem volt jó választás.
hobizoli: Az is város, nem? Pécs annyira nem kicsi, nem tudom mennyire ismered, jártál e már ott. Azért van ott elég lámpa túl sok is. Szekszárd meg hegyen van, tehát sokat kell felfelé kapaszkodni. Dugó, na az ott nincs, ellenben Pécsen minden szombaton óriási a forgalom. Budapestre nem szeretek feljönni, az itteni utak tönkreteszik a futóművet. Ide jó a Mondeo is, az bírja.
Városon kívül 12l -el kijössz a 40i -vel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #3193 üzenetére
Igen, itt is fontos az évjárat. Nekem egy darabig volt 40i -m, 12,8l lett a két hetes átlagom. Ez már Vanos -os volt. Jackson 14l -el jár, ha normálisan közlekedik, lévén kombi. Egyébként 16-17, akkor már tapossa. Nagy zabagép, nem kérdés. Akkor amikor gyártották, még nem ennyibe került a benzin.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mr.Grincs
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Házimozi haladó szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Parfüm topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- További aktív témák...