Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
daninet
veterán
sziasztok
az ajánlásotokra kinéztem egy volvo v60-at (2.0 dízel, 5 henger) jó pár jelenleg elérhető autó közül és el is vittük márkaszervizbe ma, a következőket találták:
BH kerékív idom 1240 mikron (ez valszeg glettelve volt)
kézifék nem működik
BE merevítő pálca lóg
féktárcsa kicsit vállas következő nagy szerviznél cseréje ajánlottaz autót vezettem, egyébként baromi jól ment, nem voltak zajok, ránézésre szép állapotú
ez egy 8 éves autó, itthon forgalomba helyezett, szerviztörténet alapján hihetően 150k körüli kilométerrel habár a törés sehol nem volt megemlítveA fenti hibák tudatában akarok majd alkudni (ha szerintetek nem elrettentő egyik sem
). Vajon mennyi pénz fedi be a javításokat legrosszabb esetben?
-
-
Novics
senior tag
válasz
bitpork #176395 üzenetére
Ebben az ársávban - a hahu alapján - nem nagyon van más. Dízelt nem szeretnék.
Egyébként annyira nem ragaszkodok hozzá, ha pl az Opel Zafira a tuti-tuti vétel ennyiért, akkor nézek azt. (Most apósék Astra kombiját hajtjuk, amivel semmi gond, csak jobban szeretek magasan ülni.) -
-
Cyrin
addikt
válasz
Humbucker #176392 üzenetére
beb@szna, nem volt rajta különösebb javítanivaló, de mindent megcsináltattam rajta amit csak lehet, plusz kapott új gumit, tolatóradart, dísztárcsát ford dekorral, kartámaszt, légterelőt, tűzoltó készüléket stb.stb., most van polírozáson, ősszel kap egy alvázvédelmet, szóval megint túljavíttattam egy 13 éves kocsit....
február végén vettük, akkor láttam, gondolom azóta nem esett szét...
-
Cyrin
addikt
válasz
Humbucker #176390 üzenetére
Át kell nézni, az "enyém" 2006-os gyakorlatilag rozsdamentes, de tény hogy szeretnek rohadni...Bővebbet a Ford topikban...
-
Humbucker
senior tag
MK2-es Ford Focusok tényleg szeretnek rozsdásodni?Az ilyen 2004-2005-ösökre gondolok. Kár lenne, mert szép kasztnija van, és a futóművét is nagyon dícséri mindenki.
-
Novics
senior tag
Hola!
Kellene valami megbízható használt autó, amibe befér a család.
1,5 milliót gondoltam felső határnak, benzines, egyterű. A tolóajtó az, ami nagyon tetszik, szerintem baromi praktikus gyerekekkel. Ezzel kb be is korlátoztam magamat a Mazdára, de lebeszélhető vagyok róla.Tudom - legalábbis olvastam róla -, hogy rozsdára nagyon oda kell figyelni, más betegség?
Alternatíva? Még a Toyota Versot néztem, illetve a Ford C-Max az, ami tetszik.
Jellemzően rövidebb távok országúton, nem városi dugózás vagy pályás km falás a fő felhasználási terület. (Ezért is gondoltam benzinesre.)Nem értek az autókhoz, nem is nagyon érdekelnek, tényleg csak egy megbízható autó kell, amihez nem kell autószerelő szomszédjába költözni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #176386 üzenetére
-
válasz
LuckyL #176381 üzenetére
Hát, az ex twingonk se fiatalabb sokkal, mert 2006os, igaz, vissza tudtam követni 0 km-es koráig, amit évekkel később a rendszám lekérdezés is igazolt. Sok gond nem volt vele, de ebben azért több az elektronika, népítélet 6.7, annyira nem is rossz egy francia autóhoz képest.
Neki a használat miatt csak benzin jön szóba, nyilván nem egy ház ára a keret, kisebb dolgokat, hibákat, szervizt megoldja magának, csak ne legyen betegágy ez a típus.
-
8th
addikt
válasz
aero. #176380 üzenetére
Mi ruszki fúrógéppel. Így jött ki, hogy a 6.0 benzines V8 ZIL 130 litert fogyasztott száz kilométeren. Gépkönyve teljes terhelésen 40 litert írt 100km-re. De valóságban még 30L litert sem evett. Abból aztán volt arany élet. Az ehetetlen fejadag gyíkhús konzerv ment a konyhás körletbe mi meg a kantinban hambiztunk hotdogoztunk és söröztünk minden áldott este. Még szolgálatban is. Majd negyed mázsát híztam míg katona voltam.
-
válasz
CactuS #176377 üzenetére
nekem nagyon tetszik hogy a kormány közepe nem forog és nagyobb darab embernek is kényelmes a kocsi (bár ezen a konkrét darabon nem látom hogy állítható-e az ülés benne le-fel)
én 1.6 dízellel vezettem iylet, az normál közlekedéshez nagyon kellemes, dinamikus volt és brutál jól fogyasztott, simán 30% al kevesebbet mint pl egy berlingoa többi hozzáfűznivalóm csak általános negatív hozzáállás lenne az ilyen idősebb autókhoz, ilyet én csak akkor vennék már ha "csoda" az autó (extrém megkímélt, keveset futott, visszakövethető)
mert oké, 800k az autó, de ha kell pl egy új motor bele, az még bontva is 2-300 lesz, plusz az utánajárás, munkadíjak stb
márpedig itt már bármi lehet, 15 éves a gép -
gaborbol
őstag
Haverom vett anno egy ilyen golfot valami 340K Km-rel amit szinten elore tekergettek.
Gyakorlatilag agyon lett szervizelve a kocsi, mert kozbe vittek markaszervizbe a kotelezokre, ott meg szepen csinalattak meg szamlazgattak amit kellett...
Micsoda pazarlas...
Nalunk a volt cegnel olyanan volt hogy, 67 liter gazoljarol adott le szamalat csavokam, de hat a clio tankja picivel kevesebb volt
. Megprobalta, nem jott be.
-
Üzemanyag miatt órát tekernek?
Jézusom....
Más: sógorom cserélné a mi ex-twingonkat nagyobbra. Szereti, szerette, franciát nézett, konkrétan ezt. Anno olaszból jött, de nem mostanában, nem rohad alul. Azon túl, hogy nem egy fenevad vehet ilyet vagy szop*roller lehet a C4 1.4 táltos?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #176375 üzenetére
Igen, így tudják ellopni az üzemanyagot. Az elmúlt időszakban 3-an is megbuktak vele, instant fel is mondtak nekik persze.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #176357 üzenetére
De a GT-d az benyós ott a motorkarakter miatt eleve más a váltó szoft. Ha épp nem vagyok lusta áthúzom manual módba és visszaváltok 4-be de ezt hamar megszoktam unni, hiszen nem azért automata, hogy én váltogassak... Sajnos valós km-t nem tudok, amikor hozzám került akkor volt benne óra szerint 160k km de hogy az valós vagy sem a jó ég tudja... Ezeket tekergetik szépen előre, szóval valószínűleg jóval kevesebb van benne valójában mint amit az óra mutat jelenleg.
-
aero.
veterán
válasz
Humbucker #176352 üzenetére
Faláb, illetve a Qru által emlegetett alacsony fordulaton járatás/berögződés. Ültem olyan taxis mellett, aki 1200-as fordulaton kergette fel az Insigniát az emelkedőn. A 10 perces út második felétől már figyeltem, az 1500-at nem hagyta el a fordulatszámmérő, ott váltott fel. Na az ilyenben 60 ezernél cserélsz kettőstömegűt.
-
-
Doki16
addikt
válasz
bitpork #176366 üzenetére
Nem úgy mondom, de egy P2 már nem sokkal drágább és kisebb üzemeltetési költséggel, valamit a későbbi magasabb eladási árral vissza hozza a többletet.
Nyilván ez akkor értendő, ha tud többet hozzátenni vagy várni egy kicsit amíg gyűlik össze annyi pénze. Így értettem, én csak segíteni akartam. Nem 1 milliós keret mellé ajánlottam neki egy Corolla hibridet. -
-
Humbucker
senior tag
Ezekről az automata Hondákról mi a vélemény?Tetszik ez a Honda és ezzel a motorral nekem bőven elég is lenne, csak nem szeretnék automata váltót, nem szeretnék sokat költeni rá amiatt sokat ha később gond lenne a váltóval.
-
Peetey91
senior tag
Sziasztok!
Hyundai-ról mik az általános vélemények? Városi autónak kéne, néha autópályázni.
Szóba jöhet egy 2014-es 1.25 i20 42 ezerrel és egy 2013-as 1.4-es i30 70 ezer km-rel.
Általában megbízható/költséghatékony típusok? Vannak jellemző hibái esetleg? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Humbucker #176352 üzenetére
A kettőstömegű nem szereti ha alacsony fordulaton van használva a motor. Amikor az átlag jóska azt gondolja, hogy kíméli a technikát mert nem pörgeti a gépet, akkor valójában csak árt a technikának.
mod:
Nálam pl a dsg 60-nál simán felvált 5-ösbe és ilyen 1100 rpm-en forog ami nagyon nyírja a kettőstömegűt.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
LZs?! #176342 üzenetére
Gratula. Megszokja majd hamar.
Pótkereket meg lehet venni bontóból is vagy a jófogáson/racingbazár-on.
mod:
Humbucker: Benzin vagy dízel? Manuális vagy automata váltóban (mert a DSG-ben pl van kettőstömegű)? Egyébként erősen használat függő, ha megfelelően bánnak vele akkor sokáig bírja (főleg benzinesben).
-
batai15
félisten
Hol lehet meg nézni egy egy modell alkatrész árait körülbelül, valamint a típus hibákat ?
Találtam egyszer egy oldalt, ahol fel voltak sorolva megközelítőleg az alkatrészek árak , meg típus hibák is(magyar oldal volt ) nem tudjátok melyik lehetett esetleg ? Köszi -
Humbucker
senior tag
Kettős tömegű lendkereket milyen időközönként szoktak cserélni?
-
-
válasz
LZs?! #176342 üzenetére
Készletes autó alapvetően ilyen, ha veszel náluk néhány tucat autót legalább, akkor már rugalmasabbak.
Viszont nagy gratula hozzá, szerintem megszereti majd.
#TwingoRS vadászat: Megvolt a felemelés, átnézés. Futómű abszolút ok, az első bölcső vagy mi a fene szorul majd némi kezelésre a tartósság jegyében, mert az dobja le a festéket szépen (meg a váltó háza) (ahol alul a motortérnél burkolva van), gondolom nem tud rendesen kiszáradni. De szerkezetileg teljesen ok. Utána meglepően szép, még a hollandból jött Aurisom mellett is. Sehol nem ömlik belőle semmilyen olaj. Ami még említésre az a gyári hátsó dob, az kezd rozsdásodni az oldalán. Kb. ennyi, szóval úgy tűnik, hogy sikerült egy egész pofás példányt találni.
-
LZs?!
aktív tag
válasz
LZs?! #176085 üzenetére
Update a #176085-höz...
Ma délelőtt megrendeltük a Suzuki-t...
SX4 S-Cross GL+ 6AT 1.4T
Készleten lévő lett választva, így 'selyemezüst' lesz; szerintem fehér lett volna az ideális, de abból metálfényezéssel nem volt készleten, ahogy az édesanyámnak tetsző bordós-pirosas színből egyáltalán nem. Legalább kevesebbet kell mosni...
Az elmúlt félévnyi vergődés már túl sok volt, így mondtam, hogy gyártásból nem veszünk, főleg nem a nyári csökkentett üzemmód alatt; így is 3-5 hetet mondtak az átadásra. Ráadásul még egy teljesértékű pótkereket sem tesznek bele pluszban, ha készletről jön, ha gyártásból, mert nem a felszereltség része. Mondom: értem én, akkor tedd bele máshonnan (készletről, tk-s kocsiból...vagy lopjon egyet, bánom is én) mer' látom, hogy ott a helye a csomagtér alatt, és kifizetem. Mire ő: olyan nem van; ami nincs a listán, az nem is létezik.
Egyébként pofás kocsi, csak meglehetősen műanyag, de nem rosszabb mint pl. egy Focus.
Édesanyám cuki volt: álldogál mellette, nézegeti, beszáll, kiszáll, majd kissé bizonytalanul megszólal: ez olyan nagy, azt hittem kisebb lesz.
Mindenesetre előre jelezte, hogy haza ő bizony nem hozza, mivel nagy is meg automata is; egy kicsit ismerkedik vele majd a 'pilisi hágokon', és utána bemegy a forgalomba.
Még egyszer köszönöm mindenkinek a meglátásokat és tanácsokat.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #176338 üzenetére
Népi bölcsesség: jót meg kell fizetni, a szart duplán.
-
Morales72
csendes tag
-
-
-
válasz
Morales72 #176329 üzenetére
a kuplungon hogy lehet állítani?
leginkább kicserélni lehet ha elkopott szerintem...
ez így a leírás alapján egy tipikus "talán elmegy még 2 évet" autó
nagyon lutri mennyit kell rákölteni, hogy jó legyen mondjuk 2-3 évig, de én többre tippelném mint a vételár
10-15 éve még voltak szervizek, ahol pár ezresért megoldottak mindent (mint említettem nekem is volt iylen), de már nagyon nem az a világ és árak vannak
ilyan kocsit annak ajánlanék, aki szívesen szerel esetleg otthon, akár youtube alapján és nem esik kétségbe ha évente többször lerobban a verda (és nem megy attól messzebbre, ahonnan haver haza tudja vontatni, mert egy vagyon a trailerezés)
arra akarlak rávezetni, hogy attól hogy olcsó az autó, ne gondold hogy bármivel is olcsóbb szervizelni, mint egy 3-4 millióst, plusz ennek mindig baja leszszerk: ja és ami pénzt ráköltessz, az egy forinttal sem növeli az értékét majd, ezt is könyveld el.
ha jó állapotú, akkor ér egy iylen kocsi max 150 ezret szerintem, de csak ha nem kell azonnal költeni rá -
Morales72
csendes tag
válasz
kisza25 #176238 üzenetére
Megnéztem a 626-os Mazdát.
Az eladó korrekt volt, pont úgy, mint a telefonban. Nem beszélt mellé, nem voltak mesék, semmi altatós nepper duma. Egyből hozta a kulcsot, mutatta a sérüléseket (semmi komoly, a kaszni nem rohad sehol), indította az autót (pöccre indult), mondta az általa ismert hibáit: a motor alapjárata ingadozik hidegen és melegen is, a klíma pedig nem megy (azért kipróbáltam - tényleg nem ment, bár a visszajelző világított).
Amit elsőre észrevettem, az a kormos kipufogó volt, ami önmagában nem jelent semmit. Egyébként nem füstölt az autó, aminek örültem.
Az alapjárat ingadozása fura volt. Szabályosan ritmusra emelkedett és süllyedt a fordulatszám. Még nem láttam ilyen hibát. Utána fogok nézni.
Elvittem az autót egy rövid körre. Összességében jó volt vezetni a szédelgő alapjárat ellenére is. Nem fulladt le, csak szédelgett föl, meg le.
Amúgy minden kézre állt, az autó jól viselkedett, a futóművét jónak éreztem, az úthibákat szépen elnyelte. A fék nem volt túl hatékony, de fogott, nem csikorgott. A kuplung lent fogott, kicsit talán túlságosan is lent, de azon lehet állítani. A motor jól húzott, nem erőtlenkedett.
Mindent egybevéve az összkép pozitív, úgy általában a Mazda 626-ról az a véleményem, hogy nagyon szerethető autó. Ezt a konkrét példányt pedig a szerelő a héten megnézi, és összeírja, hogy mit kellene rajta cserélni. Ha addig el nem adja a kereskedő...
Ha összegzem, akkor 430 ezerért lehetne egy 626-os Mazda a nevemen (plusz biztosítás), de téli gumival, ingadozó alapjárattal, meleget fújó klímával. A kérdés az, hogy a 750 ezres keret elég lesz-e ahhoz, hogy gatyába rázzam az autót... Tisztára mint az Autókereskedők a Discoveryn, csak én nem akarom eladni.
Kb. 300 ezrem marad, és kell: 4 új gumi, vezérlés-, vízpumpa-, gyertya- és olajcsere szűrőkkel (ebből nem engedek, inkább nem eszek két hónapig, vagy a szállást három főre kérem, én meg alszok az autóban). És meg kell találni az ingadozó fordulatszám probléma okát, plusz életet kell lehelni a klímába.
Viszont bármit veszek, arra költeni kell. Lehet, hogy ezt most meg kellene venni. Nehéz ügy.
-
m3tr0
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
batai15 #176303 üzenetére
Octavia 3-ról itt egy jó összefoglaló (mivel a technika Golf, kb ott is ezekkel a költségekkel kell számolni): [link]
mod:
hacki87:Akkor ott is lehet szép nagy aknára lépni.
Subarunál a gyári DMF 380k az SMF kiváltószett "csak" 196k... Az kösz.
Mondjuk azt is elküldeném Fukusimába szemetet szedni aki egy benzines boxermotor mellé kettőstömegűt rakott gyárilag...
-
hacki87
senior tag
-
válasz
aelod #176316 üzenetére
Ennyiből kijön egy jobb állapotú vasaló 1.3, talán 1.5 motorral is. 1.3 egy éhezőművész, ott 2 dolog lehet: ha nem tartották be a karbantartási előírásokat - mert egy suzuki, "nem kell vele törődni" -, akkor lehet ABS kocka hiba és katalizátor is. Ami konstrukciós hiba az a váltónál a nyelestengely csapágy alulméretezése az 1.3-as motorok esetében, ha rossz, akkor hallod búgni. Illetve frissítés előtti modelleknél volt valami hiba, hogy a csomagtér korrodálhat a szőnyeg alatt. Ezt javították visszahívás keretében, ha bevitték a szervizbe, de nézz be a szőnyeg alá! Ezeken túl tényleg jó kis dögök, pörgős dög. Elől jó helykínálat, csomagtér, hátsó sor nem nagy, de 2+1 felállásban élhető szerintem.
-
aelod
veterán
válasz
m3tr0 #176315 üzenetére
Igen pont nézegettem is. Én használom az autót nem csinálok belőle farokhosszabbítót (nincs mit kompenzálni
), presztízs kérdést. Elég lenne a stift bőven. Most majd átvizsgáltatjuk a punyeszt aztán ha rendbe lehet rakni akkor nem költök el ennyi pénzt (+ hitelt is fel kellene venni) "új" autóra.
-
m3tr0
őstag
válasz
aelod #176312 üzenetére
Erre írom a választ,a korábbi kérdésedre.
Láttam a többiek nem sok lehetőséget írtak, egy Swiften gondolkodtál esetleg?
Az elvárásaidnak szinte teljesen megfelelne,egy klímás verzió, van belőle 93 ill. 102 lóerős is.
Jó,tudom csak egy Suzuki de a világból kimegy,alkatrész olcsón van hozzá. -
válasz
batai15 #176309 üzenetére
Elővárosi forgalom a legjobb terep egy hybridnek szvsz. Nekem a P2 ilyen használatnál 4 liter alá is beesett. Persze mivel javarészt BP, M0 és dugók hada van, így a 2 éves átlag valahol 4,5-5,2 között volt. A legdurvább a december volt tavaly, ahol a 2x12 km-t 2x2 óra alatt tudtam megtenni, télen a hidegben. Ott már elfogyott a nagyakku és a fűtés miatt járt a motor, akkor volt a havi átlagom 7 liter. Viszonyításképpen a kis corolla versonk hasonló terepen 14 liter körül evett városban.
Szokni kell, hogy padlógáznál ~1 sec kell, amíg belövi a fordulatot a motornál és utána indul meg. De szerintem teljesen vállalható. Városban szerintem fürgének nevezhető, bármennyire is vicces egy mondatban használni ezt a szót egy HSD-vel. Közúton pedig vállalható, mondjuk ott 4 fővel, cuccolva igazából csak a P2vel van tapasztalatom, de az még gyengébb is.
Doki16: Igen a kombi csomagtérben élhető, csak abba meg elől nem férek el normálisan, ezért is lett Auris old nekünk. Mondjuk ha megyünk valahova, akkor cégtől hozok el akár 9 fős Transitot is, szóval fölösleges a kombi autót tartani városi harcra, részben ezért is adtuk el a Priust. Váltóolaj cserét én is csinálni fogok majd az Aurison, egyetértek, hogy jó, ha az ember megcsinálja, de rengeteg példa rá, hogy nem csinálják meg és ennek ellenére kiválóan élik problémamentesen a napjaikat az autók.
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #176308 üzenetére
Mondjuk szerintem egyáltalán nem kicsi az Auris 2. Mondjuk alapból csak kombit néztem de annak nagyon jó a csomagtere. [link] [link]
A hátsó lábtér az tényleg gáz, de hát ott soha se ülök
Két gyereknek is simán okés lehet szerintem.
A váltóolajat meg azért érdemes cserélni. Vannak igen ellenpéldák, de jobb nem a szerencsére bízni
Ebből is csak az jön le, hogy elég jól eltalálta és túlbiztosította ezt a Toyota.
-
batai15
félisten
válasz
CactuS #176308 üzenetére
Nyilván nem Porsche kell,de azért lehessen dinamikusan közlekedni ,vagy ellőzni ,ne legyen arra kárhoztatva az ember mint anno a suzukim esetén hogy lendületből kelljen ellőzni.
Az 5.2 megy nagyon jó nálam ,dízelem eszik 5.3 most vezettem elsőnek hibridet ,amúgy se városban lenne használva ,hanem élő város,meg 30km-es távokra -
válasz
batai15 #176303 üzenetére
Aurisból asszonynak van 1, Old Auris, azaz még a gömbőc, de a hybrid változat. Azért ez, mert a faceliftes baromi kicsi, és nem csak csomagtérben. Az egész belső tér pici egy priushoz az vagy az FL előttihez képest. Családi autónak talán 1 gyerkőccel elég lehet.
Aki azt mondja, hogy nagyon gyenge, az még életében nem vezetett Aurist. Nekem előtte P2 volt, abban csak 1.5-ös benzines volt és bőven jó volt 4 fővel. 136 lóerőben benne van egy 80 lóerős, 200 Nm-es villanymotor is. Tisztán 0-100 sprintje nem egy porsche, de főleg városi környezetben a forgalom nagy részét ott lehet hagyni a lámpánál, csak bele kell kalkulálni az a pici időt, amíg az eCVT beállítja a fordulatot. Nekem közúton előzéskor sem volt vele gondom.
Új Corollában javították az auris 2 legnagyobb hibáját, a hátsó lábtér méretét és a csomagteret. A 2.0 felára amúgy szerintem brutális. Újként ~700.000 Ft a felár az 1.8-hoz képest.
5.2-es fogyasztás az soknak számít.
Ha méretben belefértek, akkor érdemes lehet megvenni, mert a legtöbb autóval ellentétben nagyon értékálló (sőt, egyes darabok ára felfelé megy). Automata váltósból én csak ilyet mernék venni, főleg használtan (érdemes rákeresni, neten, hogy hogyan működik, mert vicces, hogy nincs kuplung benne, és külön hátrament sem)
bitpork: Toyota hybrideknél ismeretlen a váltóhiba, mint fogalom. 5-600k feletti futású taxiknál is. Csak a nevében hasonló, de az eCVT nem CVT váltó... A CVT váltókkal ellentétben ebben a "váltóban" még indítókuplung sincsen, ami pl: a hondáknál szokott lenni egy 200k-s tétel. Bár egy DSG felújításhoz képest még mindig olcsónak számít.
Doki16: Saját szememmel láttam olyan #Odo500-as P3-ast, amiben sosem volt váltóolaj cserélve.
-
Doki16
addikt
válasz
bitpork #176305 üzenetére
Ott a pont
E-CVT a legjobb akkor ebből a szempontból. Ott nincs lánc meg semmi ilyesmi. Csak jó nagy masszív fogaskerekek. Olajcsere kell neki megfelelő időben és rengeteget elmegy.
De ha nem az élmény számít, akkor a CVT azért megbízhatóbb mint a DSG. Én konkrétan városban mindig kézi üzemmódban használtam a DSG-t. Egyszerűen hülye ilyen 40-60 között.(#176306) batai15: A mai napig láncos a CVT. [link]
Csak az E-CVT-ben nincs lánc. Ott van a bolygómű. Ha teheted ezt vedd értelemszerűen -
-
Doki16
addikt
-
batai15
félisten
válasz
soldi3r #176302 üzenetére
IÉs ebből a golf 7 mennyire megbízható ?
Alapvetően amúgy nekem az auris jön be hibrid verzióban ,főleg a fogyasztás és megbízhatóság miatt ,ugye a motor viszonylag szög egyszerű,ahogy a váltó is.Külsőre is bejön,viszont a 136 lovas állítólag nagyon gyenge ,kb azt mondják hogy egy 90 lovas kocsinak felel meg . Vezettem múlt héten az új Corolla tst 2.0 hibriddel az már fickos,nagyon jól megy és 5.2 lett a teszt ut végén a fogyi.
2 3 év múlva hátha sikerülne venni egy ilyet ,ha az auris tényleg gyenge.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Nintendo Switch 2
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- Milyen autót vegyek?
- Iqos cigaretta
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest