Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bici
félisten
Sziasztok!
Apró autót szeretnék venni napi munkábajáráshoz.
Helytetőn lakom, ahol meredek az út felfelé és rossz az út.Napi átlag 25km-t mennék vele, melyből a fent említett meredek, rossz szakasz kb 3km, a többi főútvonal.
A kezdeti költségekre lefgeljebb 500 ezer Ft.-ot szánok. Ebben a vételár, átírás és a kezdeti fontos cserélendő dolgok legyenek benne.
Ami fontos:
- minél gondtalanabb fenntartás: kevés komoly meghibásodás
- minél alacsonyabb fenntartási költségek: fogyasztás + alkatrészekHa választanom kell probléma típust, akkor inkább elektromos bajai legyenek, mint mechanikus, vagy motorikus, és pláne ne legyen hajlamos a rozsdásodásra.
Amit a leírásból látszik, valami szög egyszerű mini autót szeretnék.
Fiat Seicento volt egy ideig a kiszemelt, de az 1.5-ös törésteszt ijesztő.
Fiat Punto II-n (2000-2003-as modell, a ráncfelvarrás elötti laposlámpás) gondolkodom most, de olvasok pár motorikus problémáról, mely a hengerfej tömítés hibájából adódhat. Nem tudom, ezek mekkora gondot jelentenek a gyakorlatban.
Honda Jazz is felmerült, de kicsi tartok a drága alkatrészektől és a rozsdától.Ha netán válogatási lehetőségem is lenne, akkor a vezetési élményt is figyelembe venném.
A Seicentóban pont ez fogott meg; nagyon mechanikus, ami kicsit gokart-os élményt adott.Bármilyen javaslat jól jönne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #179191 üzenetére
Akkor a hsd is játékban maradhat csak, hogy nehezebb legyen a döntés.
Élőben már megnézted a delikvenseket? Nekem tetszik ez az új Legacy (itthon is van egy pont), érdemes megnézned közelebbről.
Ott nincs ennyi frusztrált embern mint itt, az igaz.
-
tibi970307
tag
válasz
hobizoli #172014 üzenetére
Végül még is Alfa lett.
Féltem tőle, hogy majd jó sok hibája lesz, mert hallottam a sok olajfogyasztásos, meg a vezérlésmódosító, futómű hibáról, de a JTD-kről viszonylag sok jót hallottam, különösen a 8 szelepesekről. Végül az is lett, egy 2002-es 1.9 JTD 8V, tele extrával (4 elektromos ablak, automata klíma, ülésfűtés, Connect Nav+ fejegység, bőrbelső).Június óta használom, eddig még apróságok jöttek elő csak, ami otthon is orvosolható 5-10 ezer forintból. Hozzá tartozik az igazsághoz, hogy februártól kerestem autókat folyamatosan, de eljutottam odáig, hogy semmi más nem tetszett a kategóriában már, csak az Alfa. Ezután a felismerés után jött még kemény 3 hónap, mire megtaláltam a megfelelőt.
Dél-Olaszországból származik, karosszéria törve biztosan volt, mert van egy-két árnyalat eltérés a jobb első sárvédőnél és a bal hátsó ajtónál, de egy 17 éves autó. Motorikusan, esztétikára, beltérre egyébként abszolút rendben van, 800-ért vettem meg. Sajnos meg is lett az első karosszériás javítás, főúton elém ugrott egy kutya, így egy új lökhárítót kap. Tetőről elkezdett pattogni a lakk, így azt majd le kell fújni, ezeken kívül semmi gond nincs vele egyelőre. Jó a fogyasztása, megy is ha szeretném, és kényelmes is.
Köszönöm az ajánlásokat!
-
gaborbol
őstag
Van, hogy sehova nem megyek egy hetig van, hogy csak napi 2x10km-t van, hogy 100km-t minden nap egy vagy ket hetig.
A Prius 2 ket hetet allt amikor leterdelt az aksi benne, persze mar elotte is latszott rajta, hogy kozeleg a javitas, de az volt az utolso szog a koporsoba.
11 eve elek itt, nem zavar. Lementem mar parszor Key West-re vagy eppen fel Canadaba, nem zavar, nincs kesztetes, hogy rugjam neki. Szinte senki sem csinalja.
Amikor atmentem Canadaba , kint van egy baszott nagy tabla
dvozoljuk Canadaban;
Kovetkezo tabla: a gyorshajtas maximalis buntetese 10.000 dollar
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #179185 üzenetére
Hogy jön össze az évi 12k km? Ha nyáron sokat megy az ember és télen keveset (nálam pl nem ritka, hogy 4-6 hetet is áll a garázsban télen a kocsi, ezért nem lett HSD-m végül). Az akksi nem bírja ha sokáig áll (önkisülés), konkrétan a Toyota megvonaj az akksi garit ha 30 napnál többet áll a kocsi (legalábbis itt az EU-ban).
Legacy meg az Accord jó irány, ha nem kell hibrid.
110 km/h, nem karmolod le az arcod? Mikor a szomszéd városba "ugrottunk" át ami laza 550 km vt csak oda és döcögj 110-el... Azt hittem soha nem érünk oda, így is 118-ra lőtt tempomattal mentünk (kintiek mondták, hogy az még belefér de a 120-ért már kiszednek).
-
gaborbol
őstag
válasz
rbalint88 #179183 üzenetére
Keveset megyek mar, nincs evi 12.000 km sem, de lehet meg csak 10k sem. Nagyresze agyalas az autopalyan 110 km/h-val vagy
csorgas a varosban 40-80 km/h-val. A benzin jelenleg 180 ft mindenfele kedvezmeny vagy pont nelkul.Fogyasztasba a 2.5-ek nagyon jok.
Egy evben legjobb esetben sem sporolnek $150-200 dollarnal tobbet a benzinen. A biztositas $250 dollarral tobb a hybridre/ev.
A Prius 2, 5 vagy 6 eve van meg es iden becsuszott a hybrid aksi javitas, azt hiszem $1000 volt. Mar eleve ugy szamolok, hogy azt megint bejonne, mert tartanam 6-8 evet. Hybrid eleve dragabb, eloszor megint priusban gondolkodtam vagy esetleg a Corolla hybrid-ben, de ilyen futasra lehet felesleges.
Eleve kevesebb van beloluk, mindenkeppen valami jol feszerltet vennek ami megtovabb szukiti a kinalatot.Ha eppen lesz valami olyan arban amikor a Prius vegleg leterdel, akkor persze megveszem, de a hybrid nelkul kinyilik a kinalat jelentosen.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #179180 üzenetére
Egy olyat én is elfogadnék.
Azzal a 2.5i motorral (FB25) a legjobb választás. A 2.0i (FB20) hajlamos az olajat csipegetni de a 2.5i nem. A cvt váltója saját fejlesztés, sok infó még nincs róla tartósság tekintetében de mivel a meglévőt fejlesztették tovább sztem nem is lesz vele gond. A vezérlés láncos, arra sem kell költeni (elivelg élettartamra szól a lánc de azért olyan 200k km környékén érdemes ránézni).
2014-ben kapott egy kis frissítést a motor, picit könnyebb lett maga a blokk és pár dolgot átterveztek benne (pl hengerfej), megnövelték a kompresszióját és a kipufogó rendszren is változtattak (az is könnyebb lett).Gyárilag 0W20-as olajjal jön, érdemes tartani ezt a viszkozitást, nagyon max 5W30 de erősen javasolt a 0W20-nál maradni (amúgy az FB20-aknál is ebből van a gond leginkább, hogy nem 0W20-al üzemeltetik).
Az eyesight elég pöpec, nagyon fejlett látszik, hogy sok pénzt/munkaórát beleöltek. A független teszteken is a legjobak között van az egész iparban.
Ami a Lega ellen szól(hat) az egyben az egyik fő előnye is (lehet): az awd. Ha nem olyan helyen laksz ahol szükség van az állandó összkerékre csak feleslegesen cipeled a súlyát, plusz hajtási veszteséget okoz a rendszer ami a bezinfogyasztáson is meglátszik.
Jó autó de ha városba járkálós kell akkor Camry HSD-t néznék inkább, a Mazda 6 is jó de a rozsdásodási hajlam miatt én dobnám (pedig tetszik és műszakilag is nagyon jó).
-
-
ngaba
aktív tag
válasz
pit stop #179178 üzenetére
Köszönöm a választ. Mindenképpen megnézetem szerelővel előtte, bármit is veszek végül; annyi rémtörténetet hallottam már.
Szerintem ma már nem olyan a használt piac, mint régen... Vagy lehet, hogy csak nekem tűnik így, de mintha régen a magyarok inkább fapados új autókat vettek volna elsősorban (1.0 swift, 1.4 astra stb.), most meg a nyugatról behozott (visszatekert) használt kocsik jelentik a kiindulást autóvásárlásnál, ezért már nehéz kifogni jó vételt, akkora a kereslet. Mondjuk ebben a net elterjedése is benne van szerintem.
-
-
ngaba
aktív tag
válasz
ngaba #178924 üzenetére
Na, az általatok javasolt (közelemben elérhető) autók megnézése után végül elengedtem a márkához való ragaszkodást (ahogy azt használt autónál egyébként szokták is javasolni), és elkezdtem az alapján keresgélni, hogy Magyarországon forgalomba helyezett / 1. tulajdonos legyen.
És találtam is egy egész jó opciót (és persze visszatért a márkához ragaszkodás): A C4 Picassot 2008-ig gyártották 1.8 (nem Prince) szívóbenzinnel is. Nem mondom, hogy álmaim autója, de nagyjából minden kritériumnak megfelel, és legalább nem egy lélektelen Zafira (bocs
). Az 5 személyeset néztem; a csomagtartó alapterülete lehetne nagyobb, de annyira variálható az utastér (3 hátsó ülés külön tologatható), hogy talán elférünk benne, és az 500 liter sem kevés.
Ha valaki tud "a Prince motort nem szabad megvenni"-hez hasonló showstoppert, akkor most szóljon plz.
Köszönöm az itteni tippeket és segítségeket.
-
-
Doki16
addikt
Abból alig van. Szinte senki nem vette, mert értelme se volt. Mindössze 265 mm-el rövidebb mint a kombi, de sokkal kisebb a csomagtartója.
(#179152) megema: Miért mi a baj a kombival? Sokkal praktikusabb, egy csomó minden belefér, nem kell belesakkozni egy nagyobb besárlást. Arról nem is beszélve, hogy szint mindent elhozok vele az IKEA-ból
Amúgy Prius, az 1.8 HSD a tökéletes választás arra amire leírtad.
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok
Lecserélnénk feleségem autóját (1.6 szivo J Astra), mivel neki túl nagy, és már kezd öreg lenni.
Városban használja, csak új jöhet szóba. Általában 1 felnőtt-1 gyerek utazik benne.
Swift tetszik neki, bármi más alternatíva? 3.7m újonnan mindenestül (forgalombahelyezes stb..).
Köszi -
megema
őstag
Sziasztok!
B5.5 2.5 V6 TDI Passat után keresek valami kevésbé szervizigényes, kisebb autót édesapámnak, főleg városi (BP) használatra.
Hosszban 4,2-4,5 m közöttire gondoltam. Ebbe a méretbe gondolom ferdehátú vagy crossover modellek férnek bele. Ezek közül mi ajánlható mostanában? Max. 5 éves, benzines/hibrid, automata, lehetőleg bőrös/félbőrős, jól extrázott modelleket nézegetek.
Nissan Juke, Toyota C-HR/Auris, Suzuki Vitara, Renault Megane, stb.? Nincs konkrét preferencia, vagy kizárt márkák. Franciákat is szeretjük, van is. Most váltottam 406 szedánról 407 Coupéra.
-
Dare2Live
félisten
válasz
F-ECT$ #179131 üzenetére
Azt nem tudom... mi Pécsen 50kért 15éve tetettünk egy yarisba. Már semmire nem emlészem belölle csak arra, hogy aki berakta vmit nagyon tudott mert kb csodát tett vele, motorhang, de még kerékjaz nagyja is eltünt.
Gondolom most uez lenne 150K de aki hosszú távra tervez és zavarja sztem megéri.... de helyet azt nem tudok mondani rá, pedig akkor tényleg lehet lenne rá nagy kereslet... kövnek Pécsen járok megnézem egyaltalán létezik e még az a hifis....
@Tom1939: ablakok miatt szélzaj az mindenképp bejön... ha kitörne lehet van rá hangszigetelt mint BMWknél... gondolom aranyárban.
-
válasz
Dare2Live #179128 üzenetére
Ha tudsz mondani egy helyet ahol megcsinálják, akkor megcsináltatom. Itt a fővárosban már tapasztalataim szerint nem szereti senki a pepecselős munkát (hifi-s például csak a legszükségesebbet hangszigeteli, magához a hangszórókhoz mást nem). Akinek rendesen meg van csinálva, az maga csinálta (én meg ebben nem vagyok jó, meg sem próbálom...). És még egyszer nem szeretné végig szenvedni
Megrendelő biztos lenne rá kismillió (vitara/scross hangszigetelés kis reklám és jönne a nép), de mindenki csak magát az árút akarja eladni (hangszigetelő lapok és egyebek). Kézi munkás dolgok nem működnek (lehet hogy teljesen logikusan mert senki nem fizetné ki mai munkaerő költséggel).
Mondjuk tegyük hozzá hogy pl. az ablakok miatt nyilván nem lenne tökéletes, csak sokkal jobb (de ugye idáig el sem jutunk).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hobizoli #179133 üzenetére
Belegondolva az amcsi carmax jól csinálja. Új gumi stb, és fix árak, hogy az egyszeri user pszichológiája mellett egy használható autót kapjon. Szerintem sokan vannak vele úgy, hogy egy nagy összeget lenyelnek, de akkor utána ne kelljen közepes tételeket intézni (vezérlés, gumi, stb), max apróságok, vagy a jutalomfalatok (üvegre fólia, alufelni, aliexpress telefontartó, stb).
-
válasz
hobizoli #179133 üzenetére
vagy ha nem a török kereskedő intézte volna el németbe, itthon meg az itteni nepper csak honosítja
hoppá? lehet hogy nem értett hozzá a vásárló? lehet ezért van a műszaki vizsga, csak hibás a rendszer és szigorúbb ellenőrzés kellene?persze bla bla bla
én akit ismerek nőt 99% se a kopott gumit se a szar hátsó féket nem venné észre...
nem az a baj hogy fogalmad sincs mi történt, hanem hogy okoskodsz, ítélkezel előre, utálom az ilyet....
(persze szerencsére nem a prolik ítélkeznek) -
hobizoli
nagyúr
ma este csodat lattam a Ulloi-n a Vas Gereben utcanal 23h korul
a bringason volt (dobpergés) lathatosagi melleny es sisak is, az oldaltaskakon fenyvisszavero reflexcsikok fuggolegesen, bringan hatul a sarhanyon egy LED lampa, aminek a nem megszokott modon de volt "fenyforras"-nak is meltan nevezheto fenyereje is, a pilota derekan is egy masik LED lampa, ami szinten eleg meggyozoen vilagitott, amikor megeloztem melleerve meg utana a tukorben is lattam, hogy a kormanyon is olyan kajak meretu lampa volt rajta elorefele is, hogy olyat nem sokat lattam meg eddig, es a fenyerovel sem volt baj ott sem, szoval nem egy bovli 1db LED-s alibilampa volt egyik sem a cellovoldei egypalcas sorrol...es most jon a lenyeg: megallt a pirosnal este 23h-kor is (táddááám)
haaaat, le a kalappal, akarki is volt
-
-
Dare2Live
félisten
válasz
bitpork #179089 üzenetére
"lehet nem is kéne semmit menteni"
Feltételeztem. Az szerintem más mint a spekulálás.
A tükörradiál, nem müködő hátsó fékek, nem kitört visszapillantó viszont nem feltételezés. Az úgy volt. És ha nem lett volna lehet 3-10mel korábban megáll. Akkor is ha figyelmetlen volt.
-
LZs?!
aktív tag
válasz
LZs?! #178798 üzenetére
#178798
A fenti hozzászólásban Nissan Maxima után érdeklődtem, de közebn felfedeztem a Hyundai Sonata-t is.
Ugyanakkora mid-size sedan, viszont egy fokkal korszerűbb.
A HaHu-t böngészve két dolog tűnt fel:
1) csak dízel van
2) a hirdetési árak meglepően alacsonyak, még a hirdetés szerinti relatív kevesett futott példányoknál is
Hyundai Sonata V (NF) 2.0 CRDi 16V (140 Hp) Specs
A KIA/Hyundai 2.0 dízelről tudtok valami közelebbit?
Esetleg magáról a típusról?
Köszi előre is.
-
F-ECT$
titán
Előző főnököm megvette a cégtől a céges autóját (csak ő használta) miután kirúgták, mert nem tudta, hogy talál-e olyan munkahelyet, ahol adnak neki autót. Adtak, így eladóvá vált:
Volkswagen Golf Variant Comfortline BMT 1.4 TSI (3 éves), van még benne komfort csomag (klíma, parkolóradar), színes kijelző, rádió Composition Media (ZCE), riasztó, tetőléc.A vételkor 7.1M volt az ajánlott kisker ára, most 4.5M-ért adná, kb 50e km-rel, végig szakszervizben szervizelve, hibamentesen.
Nem ilyet kerestünk elsősorban, de mivel ismert az előélete, így hajlunk efelé is. Mi a véleményetek róla, milyen esetleges típushibák jöttek elő, mire kell figyelni?
-
-
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #179119 üzenetére
Ez most nem sokon múlott, hogy ne az új tulaj kapja be ezt a hibát garancia lejárta után. Attól függetlenül lehet, hogy aztán innentől nem sok gond lesz vele.
-
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #179115 üzenetére
Valszeg gariban lesz megcsinálva (ismerősé), na de akkor is. Én meg kérdezgettem hogy mennyiért adják majd el, jó vétel lehet, mivel ismert az előélete, meg valós kvés a km benne, de amikor ezt mondta még a fejemből is kivertem
-
molnarpeter
nagyúr
Újonnan véve az autót alapértelmezetten be van ikszelve az extralistán a BSI, magyarán a kocsi árában benne van az első néhány szerviz költsége is. Így minden esetben elmennek valamelyik határig (év/km), idő előtti cserét nem fedez.
Szerintem, ha amúgy is viszonylag kevés km-es járműről beszélünk, nem jelent óriási problémát, hogy van a motorban 1-2 30 ezres olajcsere ciklus.
-
emvy
félisten
válasz
molnarpeter #179114 üzenetére
Nem értem. Kifejted?
-
HKorn
veterán
2015-ös 320d GT BMW, 80e Km (céges lízing, 1 sofőrös), kormány bőrözése csúnyán kopik, automata váltó, rángat, start stop rendszer kidobja P-be pirosnál, márkaszerviz szerint csere, 800K Huf-ért.
-
emvy
félisten
Utánakérdeztem az 5GT-nek, sajnos tartották a 30e-s olajcserét, ami egy ilyen motornál nem optimális. Valószínűleg kihagyom.
-
Dr.NX
addikt
Ismerős megnézett egy frissen behozott Opel Corsa D-t, de a szervizkönyvben a vásárlás dátumán kívül más bejegyzés nem volt. Előéletről semmi, se számlák, se semmi.
Szerintem ez minimum gyanús, lehet, hogy visszatekert/karambolos és így próbál a kereskedés "tiszta lapot" indítani?
Mi vinné rá a tulajt, hogy a garis autóját ne a hivatalos szervizben szervizeltesse?
Erről van szó:
[link]
VIN alapján sincs semmi értékelhető infó.
Felejtős az autó vagy szerelővel átnézetve lehet neki esélyt adni? -
válasz
CactuS #179107 üzenetére
Hát azért az abs kocka kapcsán nem teljesen ilyen egyértelmű a kép. Sajna van akinél rendes fékolaj csere mellett is behal (és igen, benne lehet az is, hogy sajna jó néhány szerviz lusta erre,beméri és jó lesz az alapon nem cseréli).
A hányás-biztost most hallom először, ez minek a szakzsargonja?
Félreértés ne essen szerintem a vitara és az scross is kifejezetten jó "csomag". Az én scrossom (1.4t + automata + allgrip) mindenhova elvisz sokkal egyszerűbben (hegyek, völgyek, gyorsan felhajtások stb.) mint bármilyen autóm eddig, és ha több autós buli van, mindig mindenki lemarad ahogy technikásabb rész jön.
Csak hát semmi sem tökéletes. A hangrendszer és hangszigetelés az vacak.
-
válasz
Tom1939 #179106 üzenetére
Khm... A nyelestengely csapágyat anno orvosolták garanciában, ha elég korán jött ki, de csak az 1.3as benzinest érintette. Az ABS kocka nem hibás. A user az, aki nem cserélteti a fékolajat időben, az előírásoknak megfelelően.
Én még kiemelném a hányás-biztos ajtót, ami sok éve már minden Suzuki védjegye. Sajnos. Flottás szemmel amúgy problémamentes, jó ár/értékű autók. 1.4 motor hangja pedig nagyon jó, eladja magát, én imádom.
-
válasz
makszi #179104 üzenetére
A Talisman EDC váltója egyáltalán nem biztos hogy ugyanaz mint a Captur-é. Ez a nagy szívatás a duplakuplungos váltók világában... Minél nagyobb nyomatékú a motor annál esélyesebb hogy "normálisat" kapsz.
Egy "száraz" változatnál nagyon kell tudni mit szeret és mit nem. Csak jól felkészült felhasználóként vállalnám be (és én még nem ütöm meg azt a szintet...).
Automatában inkább egy jó cvt ha nem akar a felhasználó szervizen kívül törődni vele (bár cvt-ben is van botrányos, pl. néhány Nissanban).
NB2: Hát motorban és váltóban az áráért nagyon ott van a szeren. Ami a másik oldala az szokásos Suzuki dolgok amivel egyszerűen nem akarnak foglalkozni (lásd abs kocka, vagy váltóban kis alkatrész, Scrossban ez éppen az ajtószigetelés). És persze hangszigetelése, hangrendszere elég vacak vetélytársak drágább autóihoz képest.
-
NB2
aktív tag
válasz
Tom1939 #179100 üzenetére
De jó ajánlat és nem kicsi az scross. A többi normális SUV majd másfél millióval drágább. 6 misiért már olyan full extrás Scross-t kapsz, hogy ihaj, a többinél majd 7 millió annyi jó dologgal ami nekem kell!
Muszáj próbakörre menni legalább 4-5 autóval, hogy az ember megtudja mi merre hány méter. Tényleg neten nem lehet autót venni -
makszi
aktív tag
válasz
Tom1939 #179102 üzenetére
Köszi ránézek a Yaris hybridre, hogy mennyi lenne az jól felszerelve.
Ha szar a váltó akkor abban bízom, hogy 5 év alatt csak kijön.
Azóta még lett annyi infóm, hogy a Renault Talisman-ba lévő EDC automatának 120 000km az olajcsere periódusa, így az egyik szalon amelyik ezt írta ezt javasolja csereperiódusnak a Captur-nál is. -
válasz
batai15 #179101 üzenetére
Az scross-ban és a vitarában az van tudtommal. Az 1.0t-hez és az 1.4t-hez különböző van. Azt nem tudom hogy az 1.0t és az 1.6 automatája azonos-e (valószínűleg de nem biztosan).
Szerk: az 1.6 scrossban facelift előtt volt cvt, az nem tudom honnan származik (az aisinok "hagyományos" automaták).
Batai:15: Majdnem teljesen biztos vagyok benne hogy Aisin a beszállító. Persze minden a Suzukié ami benne van, egyszerűbb ez a válasz ha annyira nem akar belemenni a kérdésbe
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Iqos cigaretta
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Okos Otthon kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Sorozatok
- Monitor hiba topik
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest