Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- ASUS notebook topic
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- LED / LCD TV topik
- Kompakt vízhűtés
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
Luck Dragon #179899 üzenetére
Amúgy a beltér nagyon szép tágas széltébe mondjuk még 10cm nem ártana de elugrani a pékhez jó, csak ezt a példányt úgy hirdetik hogy magyar cserébe olasz, a hossznyúlványok tiszta rozsda de úgy általbán véve a motor háztető alatt minden ami rohadhat rohad még az alumínium is kb mintha orral a tengerbe tartották volna.
Klíma persze nem működik bene gondolom a hűtőt szét rágta a só.A hátsó lábtér is elég parádésan nagy, szóval maga az autó jól átgondoltnak hat, egy kb 6-8 cm kell rajta emelni mert ez a gyárilag porba ültetett típus nem az én pályám.
-
-
freeknight
őstag
válasz
SkiDev #179894 üzenetére
Elektromosan állítható a tükör, de magát nem elektromosan behajtó. Kézzel hajtod be.
Lacettim van, de szerintem neked is hasonló a benzinsapka nyitása. Beülsz a sofőrülésre és lenézel balra a lábad alá, ott van egy kis kallantyú amit felfelé kell húzni.
Ha nem, akkor nézd meg a gépkönyvbe, ott biztos írja. -
-
SkiDev
őstag
Sziasztok!
A mai napon lecseréltük öreg Swiftünket egy 2000-es Daewoo Nubira 1.6 sx-re. Viszont ugye nagyobb valamivel, így kissé nehezebb a garázsba állni vele. Elektromos tükör van rajta, viszont nem tudjuk hogyan kell behajtani. Elektromosan gomb segítségével vagy kézzel vagy nem is lehet?
Illetve a tanksapkát melyik gombbal lehet nyitni?
Köszönöm a segítséget! -
meszeske
tag
Sziasztok !
Használtautó vásárlás előtt állok most adtam el egy nagyobb értékű Suzukit .Szerettem de mivel most kezdünk egy ház felújításba kisebb értékű és kicsit nagyobb kocsit szeretnék. Kitétel hogy hagyományos / nem turbos / sima benzines 1.6 vagy 2.0 motoros legyen és első körben Suv felépítésű .Minél több információt gyűjtök annál tanácstalanabb vagyok. Elindultam nézegetni de a kereskedések tele vannak csupa "zsákbamacska" autóval. Először Nissan qashqai néztem de rájöttem hogy kívülről robosztus és magas építésű de belül egy középkategóriás kocsi és árban sem találtam megfelelőt. Utána egy varga kanyar volt a Dacia Duster. Sokak szerint jó SUV de szerintem kegyetlen fapad és szörnyen néz ki viszont drága. Azután nézegettem a Golf plus-szokat mert már korábban volt de ami igazán szép állapotú az vagy az 1.4 -es lomhaság vagy TSi motoros amit meg nem akarok. Ekkor jött az ötlet hogy talán egy Hyundai Tucson is jó választás lehet mert ár/érték szempontjából jó és állítólag igazi igásló . Soha nem volt még ilyen márka az udvaron de sok jót olvasgattam róla mégis bizonytalan vagyok mert nemrég egyik ismerősöm javasolta vegyek Hondát. / korábban már volt egy Honda Cr-v gépem de régi /Mivel Suv-ban a Honda Cr-v jóval drágább ezért képbe jött a Honda Civic 1.8 sport /2008 /. Most tartok ott hogy Tucson vagy Civic...?Van most mindkettő 80-90 ezer km-es .A Civic 500 ezerrel drágább de magyar a Tucson viszont külföldről behozott egyébként szervízkönyves makulátlan. Nem akarok sokat autóba fektetni és sokat szervízre sem költeni .
Vélemény ?
Köszi előre is ! -
JackFeryll
őstag
válasz
Napfénysüti #179888 üzenetére
Reálisan ilyen 2-3-an. Meg ugye nem csak bringázni mennék. Transit elég durva lenne az tényleg csapatautó jellegű, de ez a Partner meggondolandó. Amúgy kifejezetten bringás célra szerintem a kis dobozosok akár 3 as üléssorral elöl, meg a 7-9 személyes családi bálnácskák jók ahol ki lehet venni az üléseket teljesen.
Fogyasztásban nem, de ott hogy 100 vagy 300 km a bicónak szerintem már mindegy. Kőfelverődés, kosz játszik mindkét távon. Amúgy ismerősök közt vagy tetőn szállítunk vagy arra alkalmatlan autókban teljesen szétszedve 2-3 elfér
max 3 emberrel szűkösen.
-
Napfénysüti
nagyúr
Furgon nem is rossz ötlet.
Mi voltunk haverokkal az Alpokban bringázni Renault Trafficcal meg Ford Transittal úgy hogy az első két sorban ültünk, mögöttünk meg a bringák voltak. Át is mentünk így megpakolva a hágókon (Pl Stelvio, Gavia) és bírták.
Ilyen hosszú úton én se szívesen vinném tetőn a bringám mert eléggé ki van téve az elemeknek. Itthon mondjuk kénytelen vagyok mert másképp nem fér el de olyankor meg max 100 km-re megyek annyit meg azért kibír a drága technika.JackFeryll : alkalmanként hányan utaznátok és mennyi bringát vinnétek?
-
8th
addikt
válasz
JackFeryll #179885 üzenetére
Ekkora távolságokra tetőn vinni a bringákat? Semmiképpen ne egy régi swift kaliberű konzervdobozt vegyél mert már az első hosszabb kiutad után oldalba pisálod, felgyújtod és belököd valami szakadékba és inkább önként biciklivel tekersz haza. Vegyél valami lerúgott olcsó fos dobozost 300-400k között. Citroen Berlingo/Peugeot Partner 2.0 HDI stb. Ezek a furgonok személyautós kényelmet nyújtanak, szerkezetileg egyszerűek mint a faék. A futóművük és fékrendszerük rendesen túl van méretezve és egy ~80 lóerő feletti motorral már a hegymenet sem kínszenvedés velük "üresen".
Ez nem tűnik rossz vételnek és már itthon van. Átnézeted ha nincs nagy baja 280-ba elhozod leszervizelteted kitakaríttatod lepapíroztatod még akkor is megállsz vele 500k környékén. Olasz kocsi így valószínűleg nincs porrá rohadva ami komoly előny és egy jófajta agyonüthetetlen korai 1.9 JTD ketyeg benne. Engem nem riasztana el az állapota, hogy évek óta áll és, hogy eléggé le van lakva. Simán bevállalnám 500k-s kerettel még ha a kamu 300k helyett több mint a duplája van a motorjában akkor is.
Személyautónak sosem vennék olaszt/franciát, furgonból viszont csak azt! Abban tényleg jók. A haszonjárművek amúgy regisztrációs adó mentesen behozhatóak így érdemes kivenni hahun az "érvényes magyar forgalmi" mezőből a pipát a keresés előtt. -
vzsryl
nagyúr
válasz
JackFeryll #179885 üzenetére
B Vectra. Ennyiért már lehet lőni nem teljesen szétrohadt, működő klímás darabot.
-
JackFeryll
őstag
Sziasztok!
Mi a legjobb vétel megbízható utazós autónak 500 ezer környékén ?
2 éves tervben benne van egy új sx4 1.4 de addig is kéne valami amivel megoldom amire az kéne csak kicsi pénzből.
Felhasználás: hétvégi autó hegyekbe utazni, sokszor bringákkal. (de az tetőn lesz így nem szempont hogy elférjen) Használata havi 2-4 szer 100-200-300 km (x2 mert oda-vissza) alkalomadtán 1000. (alpok) Városi használat nem igazán lenne. Nem árt ha nem hal meg egy 15%-os emelkedőn, nem árt ha egy hasonló lejtő felénél nem fogy el a fék. Első gondolatom egy régi swift, na nem az emelkedők miatt hanem árkategória plusz megbízhatóság, plusz szerviz olcsósága. (mondjuk annál lefelé félre kell állni időnként gyári fékekkel) -
bbubby00
őstag
válasz
Jakab66[hun] #179852 üzenetére
Szerintem is egy Opel Corsa. 1.2-es 75lovas bombabiztos, rozsdára figyeljetek. Muternak ilyesmit nézek én is.
Vagy venni kell egy jó MX-5ötIgaz, klíma nem lesz ennyiért benne.
-
nesa
veterán
válasz
Luck Dragon #179874 üzenetére
Most néztem meg az auto maga nagyon fasza , de nem ez a példány.
-
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Kecskeméten esetleg tudna valaki ajánlani szakit, aki rá tudna nézni autóra vásárlás előtt szakértői szemmel (esetleg rá tudna rakni diagnosztikát is)? (2016.11 havi Hyundai Tucson 1.7 dízelről lenne szó).
Előre is köszi a segítséget!
-
-
-
soldi3r
veterán
válasz
Coyot #179865 üzenetére
Szerintem kicsit tagabb hatarok kozott mozog, ugy 150-600 kozott tud menni, hasznalattol es gazolaj minosegtol fuggoen. En csak a markaszervizes listaarat tudom 207+AFA/db.
Ettol fuggetlenul a 2 literes PD-knel az elemek csak az egyik, sot talan a kisebb problema. Volt ott a megnyulo hajtokarcsavaroktol az elkopo szivocson keresztul a szakado vezerlescsavarokig eleg sok minden. -
-
-
Integrale
veterán
-
nesa
veterán
válasz
Coyot #179855 üzenetére
Képről ki mondja meg?
Többet lekérdeztem rendszám alapján.
GyártmányDODGEKereskedelmi leírásJOURNEYTípusjelJCJármű kategóriaM1 - SzemélygépkocsiGyártás éve2008 MOTORRA VONATKOZÓ ADATOKMotorszám/kódBWDHengerűrtartalom1 968 cm³Teljesítmény103 kWÜzemanyagDIESELKörnyezetvédelmi osztály10 - Diesel-Euro IVSebességváltó0 - Mechanikus / NormálAlhambra 1.9 PD 116le az ugye a kerülendő siemens?
-
-
nesa
veterán
válasz
Integrale #179830 üzenetére
Az hogy crd az csak valami szerintem ami dízelre utal, akkoriba még nem volt a vw nek CRD csak PD, még esetleg olyat tudok elképzelni hogy a dodge csak a blokkot vette a vw-töl es saját hengerfej van rajta ami crd, közben több dodge is megnéztem mind ezen a motorkodon van.
Sürgősen kell egy autó , ezt lehet holnap megnézem.
-
t1
veterán
válasz
Jakab66[hun] #179852 üzenetére
Opel Corsa C.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Páromnak szeretnénk egy kis benzines rohangálós - munkába járós autót venni.
Elvárás lenne a klíma, és a szervó kormány.
Mint írtam, benzines kellene kis teljesítménnyel. Autópályát nem hiszem hogy fog látni.
A keret 500-600ezer forint körül lenne. (Plusz átírás stb.)Tudnátok ajánlani valamit? Ja és ez nem tudom számít-e, de az első autója lesz.
-
Dare2Live
félisten
válasz
LZs?! #179820 üzenetére
Akkor már nézd meg a Kia Venga és Hyundai IX20at is.
Ugyanakkora méretre és uaz a dobozforma. Kicsit minőségibb beltér, nekem kényelmesebb ülések (uolyan hokedli de kényelmesebb) kia 7év gari miatt ki lehet fogni garis példányokat is. 2millió alatt meg ne nézz egyet se mindnek lóg a bele, kiszakava, törve...
-
rbalint88
addikt
válasz
LZs?! #179848 üzenetére
Jo jo, de lehet venni olyan autot, ami nem kotlik meg allandoan es autokent is ertekelheto, nem csak kozlekedoedenykent
Es azert ha a note-nak lesz baja, arra biztos kevesbe szivesen koltesz, mint egy olyanra, ami a celba juttatason kivul meg valami pluszt is ad. Nem kell nagy csodakra gondolni, de pl egy atlag ford focus 1.6 benzin se betegagy, aztan megis van alatta futomu, jo valtani es a fek is jo erzetu. -
8th
addikt
válasz
LZs?! #179848 üzenetére
három évnyi 'alfázás' során elsorvadtak az autózásra nyitott szívcsakráim, és ez eddig számomra is ismeretlen utakat nyitott meg a jellemfejlődésre...
LOL. Mehet aláírásba.
mod: Note-ban én magam mögött elfértem viszonylag kényelmesen. Ez azért nagy dolog mert dagadt és magas is vagyok. Nem vártam volna egy ilyen pici autótól ekkora teret. Jó kis praktikus igásló a Note.
-
LZs?!
aktív tag
@Qru
Köszi.
A szegényember Jazz-e.
Nem baj...ha szóba kerül, majd azt mondom, hogy 'hipster understatement'.
@rbalint88
lehet, hogy jó autó, de az se jutna magamtól eszembe, hogy venni kellene
Anno nekem sem, de három évnyi 'alfázás' során elsorvadtak az autózásra nyitott szívcsakráim, és ez eddig számomra is ismeretlen utakat nyitott meg a jellemfejlődésre...
a beltere slaggal tisztíthatónak tűnik, igazán magas minőségű műanyagokból készült
Helyes...mivel a félnapos kozmetikázásokra is ráuntam.
-
Doki16
addikt
válasz
szuladam #179845 üzenetére
Én is 5 körül kerestem ilyen plugint GTE-be. De nem találtam értelmes példányt. Volt olyan amiből hiányzott az ülésfűtés és full bőr volt. A másik meg, hogy hagyományos bicskakulcs és gyújtáskapcsoló szerintem már gáz ebben a kategóriában.
Alapvetően jó kocsik, főleg újként. Használtan a szokásos dolgok jönnek be mint bármelyik kis köbcentis turbós DSG-s VW-nél. 60k kilométerenként váltóolajcsere, a motornak meg, hogy jót tegyél max 15k, de inkább 10k.Az 1.4TSi akkor is elvan 5-6 körül ha le van merülve. Azért ha DSG-vel gond van nem fogsz könnyen ügyes szerelőt találni
De ezek mind olajosak, elméletben 250-et elmennek gond nélkül. Persze ezt nem lehet tudni biztosra mert kérdés ki és hogyan használta.
(#179846) molnarpeter: Az Ampera nekem is nagyon szimpatikus. Jó az az 50-80 km-es hatótáv. A csoportban vannak olyan akik óvatoskodva de hozzák nyáron a 80-at. Ez az egy vonz benne.
-
szuladam
aktív tag
válasz
Doki16 #179844 üzenetére
Na prius amit már az elején elvetettem. Az nagyon csúnya nekem
.
Köszönöm a segítségetnagyon jó támpontokat adtál. Le alabbis nagyjából kezd összeállni a kép a fejembe.
De akkor összegezve a golf és az a3 az a két típus ami 5 körül elérhető, plug in, elég jó a fogyasztásuk de ha kell oda lehet csapni nekik, és ha probléma lenne ezekre még itthon is könnyen lehet ügyes szerelőt találni. -
Doki16
addikt
válasz
szuladam #179843 üzenetére
Az A3 ugyanaz mint a Golf GTE. A Passattól csak annyiban tér el, hogy gyengébb valamivel a villanymotor. Nekem nagyon nem jön be az A3, de ez szubjektív.
De a vágyaid és leírásod alapján akkor egy Prius Plug-in a te autód. Az akkor is keveset fogyaszt ha le van merülve. Persze kanyarban sincs egy Passathoz képest minőségben
-
szuladam
aktív tag
válasz
Doki16 #179842 üzenetére
Én is pont azzal szemezek. De olyan érzéseim vannak mint neked...
És egy audi a3 etron?
Használtan picit megy csak 5 milla fölé. Ez találtam még potenciális pluginként.
Nem tudom van e még alternatíva a piacon?
(nyilván az kell hogy keveset fogyasszon és megbízható legyen, ne kelljen 3 havonta szervizelni, de nyilván mindenki olyan autót akar)
-
Doki16
addikt
válasz
rbalint88 #179839 üzenetére
Az öntöltő hibrid mondeokban valóban HSD rendszer van. A pluginbe viszont én úgy tudom, hogy nem. De nincs róla túl sok infó, mert csak Amerikában lehetett kapni igazándiból.
A Passat GTE teljesen rendben van. Baromira felszerlet már alapból és nagyon minőségi, kényelmes és modern autó. Két hete néztem egyet, hát ott van a szeren(#179841) szuladam: Ha Mondeo hibrid a vágyad azt nyugodtan veheted, mert a Toyota HSD van benne a Ford saját Atkinsonos motorjával. Teljesen ugyanaz a szervizelésük mint egy átlagos autónak. Annyi, hogy azért 90k km után mindig le kell cserélni a váltóolajat. Nekem sem jönnek be a SUV-ok, dehát kompromisszumot kell kötni
Nem nagyon van ebben az 5 millás ársávban értelmes plugin még.
Sima hibridben az Auris TS amit nagyon tudok ajánlani. Abból is ami FL utána. Nagyon jó kocsi.Néztem én is ezt a Mondeot, de nem merek bekockáztatni egy Amerikai kocsit ide Európába. Mindenképpen nézz rá a Passat GTE-re.
-
szuladam
aktív tag
válasz
Doki16 #179837 üzenetére
Használtan találtam nagyon jó áron de igazad lesz a szervizzel kapcsolatban. Gondolom ugyan úgy kell ezeket szervizelni mint a sima benzineseket.
Új plugin meg már drága lenne szóval vszeg maradok a sima hibridnel.
( suvok nem tetszenek, nem akarok "terepjárót" venni, a volvo meg dízeles, az meg haat...) -
Doki16
addikt
válasz
szuladam #179826 üzenetére
Nagyon ritka típus. Saját amerikai fejlesztés. Itthon nem hinném, hogy van hozzá szakember.
A Toyota pluginje nagyon megbízható, de röhejes a hatótávja a maga 15-18 kilométerével. Vagy ha az újat van az viszont teljesen rendben van hatótáv ügyileg is már. Ha van rá pénzed az egy abszolút jó választás.
Amúgy milyen árkategóriában keresel?Van még viszonylag megbízható Outlander PHEV és Volvo V60 D6.
Viszont ha sima öntöltő hibriddel is megelégszel akkor a HSD a legjobb választás.
-
válasz
aero. #179815 üzenetére
Pont az ilyenek (is) tántorítottak el a Subaru Legacytól is. Kasztni elemet vagy féken kívül kb bármit nem evidens, hogy azonnal tudsz szerezni. Fila táska Accordomhoz meg hazafele bemegyek a Csepeli bontóba és leakasztanak nekem bármit a polcról amit kérek (bontott kuplung, bontott fék
)
-
tibbike01
őstag
Úgy érzem ez a verda szerelem első látásra. Városban jól működne? Ez az automata hány sebességes?
-
-
nesa
veterán
válasz
bitpork #179827 üzenetére
Ezeket néztem nem pont ezt de mind1 is csak ugye ezekbe PD motor van, kettőt is lekérdeztem mind kettő BWD motorkódú de ilyen motorkódot nem találok.
-
-
szuladam
aktív tag
Sziasztok!
Ford Mondeo plug-in hibridről van valakinek tapasztalata, infója?
Vagy ha hibridbe gondolkodok, akkor maradjak a toyotáknál és ott nézelődjek? -
nesa
veterán
VW féle 2.0 PD BWD motorkódról mit lehet tudni? azt tudom hogy némelyik 2.0pd kerülni kellene, na de melyiket?
-
rbalint88
addikt
válasz
LZs?! #179820 üzenetére
lehet, hogy jó autó, de az se jutna magamtól eszembe, hogy venni kellene
utaztam benne, normál közlekedőedény, de beaternek talán még drága. a beltere slaggal tisztíthatónak tűnik, igazán magas minőségű műanyagokból készült
jazzt, de még sx4-et is előbb vennék, mint note-ot -
Qtya123
őstag
válasz
V.Stryker #179818 üzenetére
Jó, hát azért itt az összehasonlításod kissé hibás. Főleg a "régi vs újabb " autó kifejezés.
Az újabb a videóban 41 évvel újabb. Nagyon nem ugyanaz, mintha egy 2002-es autót hasonlítasz össze egy 2010-es autóval. Tény, hogy az újabb általában jobb valamivel, na de ez a videó, mint meggyőző alap? -
LZs?!
aktív tag
Nissan Note 1st Gen
1.4 vagy 1.6 benzin
Van bármi érdemleges, amit illik tudni róla?
Édesanyámnak volt 2005. 1.2 benzin Micra-ja, és az hibamentes volt 12 évnyi 2x20km-es városba ingázással, 110e km-en át; két vis maior esettől eltekintve: csomagtérajtó mikrokapcsolója és a hátsó lambdaszonda.
Benzin, rendes lánc, szögegyszerű mechanika.
Ha jól veszem ki, akkor a Note kvázi ugyanaz a technika, csak a body más.
Köszi.
-
V.Stryker
nagyúr
Köszönöm a segítséget mindenkinek.
Közben találtam egy ilyen cikket, videót is a régi vs újabb autó frontális ütközéséről. Megdöbbentő a különbség.
Ezzel el is tántorított a szívszerelem GS-től. Ez alaján egy 2010 utáni Megane-ra is rákivánok, 1.5 dízelben.
Ismerősnek van régi Lexus LS-e. Ő azt mondja, hogy kell rá költeni, mert régi. De a költés után eljutsz egy olyan szintre, hogy már csak tankolni kell és kötelezők cseréje sok sok évig.
-
Qtya123
őstag
válasz
aero. #179815 üzenetére
Egyébként szemeztem anno GS-el is, de az egyik ami miatt mégsem, az az automata váltó, a másik pedig a még ritkább magyarországi előfordulás.
Az enyém újonnan Magyarországon forgalomba helyezett. Láttam már elég sok IS-t, de egy kivételével nem találkoztam még másikkal, ami nem behozott lett volna.
-
aero.
veterán
válasz
Qtya123 #179814 üzenetére
Meg az IS azért népszerűbb. Itt Angliában 89db 430 Sport és 131db 300 Sport van forgalomban, szóval ha törik a sport lökhárító, nagyjából soha nem lesz másik. Magyarországon jó eséllyel még kevesebb van egyébként is.
A motorok amúgy világból kimenősek, de hűtőt is németországból kellett vegyek, még Angliában sincs raktáron. Szintúgy, ha gyári kipufogót akarsz magad venni, mert nem tudsz. A kipufogósok tudnak szerencsére.
-
Qtya123
őstag
válasz
aero. #179813 üzenetére
Nekem 16 éves IS-em van. 5 éve van nálam és vezérlés,fék,kuplung alkatrészeken kívül nem igazán kellett költeni rá (kivéve egy szélvédőcserét és abból adódó fényezés javítás), de az tény, hogy kasztnielemeket nem lehet leakasztani ehhez sem minden bokorban.
Ha úgy adódik egy hátsó lámpát is ki kell várni, míg bont valaki itthon, vagy ebayről az angoloktól rendelni. Ettől függetlenül nem bánom, hogy anno ezt vettem, tudtam, hogy mire számítsak ilyen téren.
De egy tény: nem vennék ilyen autót, ha az már 17 éves. Az árukat viszont nagyon tartják. Én 11 évesen 1.8 millióért vettem. A szép példányokért ma is elkérnek 1.5-1.8 milliót, még 17-18 évesekért is.
-
Dare2Live
félisten
válasz
V.Stryker #179802 üzenetére
értem én csak biztonság de azért gondold át, hogy egy 17 éves japán prémiumnál mennyi lesz ha bármi megmakkan.
Annyi 16+éves Lexus, BMW, Audi... storym van ahol megvették 16+évesen mert ennyiért BMW is van... belelocsoltak 3-5év alatt 2-3-4misit és most megint kéne ezaz és elkezdett csunyábban rozsdásodni, rügyezni...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
bitpork #179808 üzenetére
Igen, ez már nekem is eszembe jutott. Olyanok sem voltak talán, hogy frontális ütközésnél alulra csusszon be a motor, ne az utastérbe.
1,5 millióig, ha az a plafon, mit ajánlanátok ha 2 felnőtt, 2 gyerek napi ingázása a cél agglomerációból?
Első szempont a biztonság, második a megbízhatóság, harmadik a fogyasztás-fenntartási ktg., negyedik - hogy lehessen biztonságosan előzni vele. Lesz.rom hogy néz ki.
A benzinest jobban favorizálom, de a dieseltől sem zárkózom el. Ötletem sincs, mert nem vagyok márkab.zi.
Illetve valaki foglalkozott már azzal, hogy mikor éri meg új autóra beruházni, lizinggel? Mi évi 15.000km-t megyünk az autóval és mondjuk egy SX-4 nem lenne rossz, de 5 misi. Az önerőnk ez a max 1.5 millió lenne. -
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #179801 üzenetére
Le lehet alvázvédőzni, nagyon sok új autónak gyenge már a festése/alvázvédelme
Ha telik suzukira inkább azt, de amúgy annak is vannak furcsa dolgok az alján 1-2 éves korában.
Egy biztos, hogy a használt 10 évesnél tovább fogja bírni
Amúgy a hondánk 20 éves, kb félidőben karosszériáztatni kellett és most megint kellene.
Sógornőm suzuki vitaraja is megjárta idén a karosszériást -
V.Stryker
nagyúr
SZiasztok,
Ha a biztonság az első,akkor érdemesebb régi nagyobb kasznist venni, mint újabb kicsit?
pl.a két felmerült lehetőség az egy 2002-es Lexus GS300 vagy egy 10 évvel fiatalabb H Astra (vagy Megane) biztonságosabb?
Lexus egy kategóriával nagyobb, de sokkal régebbi, ahogy a technikája is. A másik újabb technika, de kisebb tömeg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Google Pixel topik
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- iPhone topik
- Robot fűnyírók
- Synology NAS
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest