Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Solinteg mht 10k-25-so hibrid inverteremhez egy szintén solinteg ev töltőt ajánlott a napelemes kivitelezőm. Eca-s11k-bs0 a masina. Kaptam egy szép angol nyelvű prospektust hozzá. Nagyjából végigfutottam. Ismeri valaki ezt a töltőt? Vélemény?
-
moleculez
veterán
Eközben Norvégiában vezetékmentesen tölt az ótópálya egy sávja 🤷🏼♂️
-
biker
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #17275 üzenetére
Egyik pl ez [link]
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz
cinemazealot #17261 üzenetére
Köszi szépen a segítséget!
Az én olvasatomban is ebbe tartozna a kis Askoll paripám, ez ugye 72 kg és megy 40-t, de 2 biztosító szerint "az csak roller, ez meg nem az" borzasztó kedvesen intett utamra.
De az értelmezést tekintve pedig az, köszi még egyszer!
-
Az egyetlen buta dolog benne egyebkent, hogy nyilvan a Shelly altal mert aramfogyasztasban benne van maga a toltoaram is. Szoval az egyenlet valojaban ugy nez ki, hogy:
max_toltoaram_fazisonkent = 20 A - shelly_altal_mert_aram + tolto_altal_felvett_aram
.. de a tolto_altal_felvett_aramot maga a tolto kozli, viszont ez kicsit lassu, van benne kb. 30 masodperc keses, emiatt az elso 30 masodpercben kicsit ingadozik a szabalyozas.
-
Shelly Wall Display: Sajnos nincs olyanom
> ezek szerint akkor általánosan nem fogadja el a free to charge opciót, minden töltéskor ki kell adni?
Igen, vegulis annyi az egesz, hogy HA-ban van egy olyan automatizacio, ami figyeli az OCPP tolto "status_connector" mezojet, es ha az "Preparing" statuszba valt, akkor a "Charge Control" mezot "on"-ra rakja. "Preparing" statuszba pedig akkor valt a tolto, amikor bedugod a kocsiba.
-
biker
nagyúr
Fú de jó, hogy írtál, ha van egy kis időd, 10perc, hívj már fel, ha volt már dolgod shelly wall display x2-vel
van egy kis widget ui gondunk, ami miatt lehet hogy egy 20ezres tablet jobb megoldás mint a csuda wall display. Megvan a számom? Én is hívhatlak, de ha nekem kell segítség, nem akkor akarok telefonálgatni amikor neked épp nem jó
A megoldásod szuper
ezek szerint akkor általánosan nem fogadja el a free to charge opciót, minden töltéskor ki kell adni?
-
biker
nagyúr
válasz
Sza_Sa #17265 üzenetére
a lakáselosztóban kellene találkozzon a mért fővezetékkel a napelem kábele, így nem kell máshova semmi
Ha nem így csinálták, az szakmai kérdéseket vet fel, és lehet kábelezni
Sajnos nem ritka olyanokat látni, hogy a márt fővezetékről 10m-en lágaznak a garázsnak, 20m-nél a lakáselosztó, és a melléképületen van a napelem, és ott az inverter hátulról táplál be a rendszerbe -
Egyebkent fyi @biker -- ma leultem, es egy ora alatt megcsinaltam a HA alapu tolteselosztast. Tehat
1) amikor a Teltonika toltot bedugom, akkor automatan unlockolja a toltest (bekapcsolt OCPP mellett a tolto alapbol keri az NFC kartyat)
2) a Shelly EM3 Pro meri a 3 fazis latszolagos teljesitmenyet (ezt hasznalom, nem a valosat, ertheto okokbol), ezeknek veszem a maximumat, levonom 20-bol (3x20 A van itthon), ezt lefele kerekitem egesz szamra, es elkuldom a toltonek.Szoval faszan mukodik.
-
Doki16
addikt
válasz
Sza_Sa #17265 üzenetére
Egy biztosan kell a DLB-nek és még egy biztosan kell az inverter áramváltóknak vagy a smart meter-nek. Én a helyedben hármat rakatnék, hátha szükség lesz internetre a garázsban és mondjuk nem ér oda ki a wifi. Az inverternek biztosan szükséges az internet. (persze ha az inverter is a garázsba kerül.
-
Sza_Sa
senior tag
Srácok, kellene tőletek segítég:
nagyon úgy néz ki, hamarosan új házat veszünk, ahol 3*25A legalább rendelkezésemre fog állni a házban, mivel a hőszivattyús rendszer külön ágon lesz.
Napelem egyőre nem lesz, de szeretnék előkészíteni mindent ahhoz is, hogy ne kelljen később semmit fúrni, tehát most kellene meghatározni a koncepciót.
Garázsban lesz egy kiállás elelktromos töltőnek, a lehető legnagyobb áramerőséggel. Onnan, ha a lakáselosztóba elvitetek 2 db utp kábelt a terhelésmegosztónak, az jó? Ezt a Beny videóban lestem el, remélem jól láttam. -
biga
őstag
válasz
Kroni1 #17257 üzenetére
Az osztrakoknal mar 35 éve is elhajtottak minket pl busszal, mikor a soför (még a jo kis békebeli Ikarusokkal) megalltak valahol és jarattak a motort. Emlékszem, mikor - mi még középiskolas kis taknyosként néztük végig a vitat a rendör és a soför (illetve a nyelvet tudo kisérônk) közôtt, mert a soför valtig allitotta, hogy addig ha akarna sem tud elmenni, mig fel nem pumpalja a tartalyt a légfékhez
A rendör meg valtig allitotta, hogy marpedig jaratni hosszu percekig a motort (és nem épp kis füstöt eregetni) marpedig akkor is tilos...
-
cinemazealot
addikt
válasz
Don.Corleone #17260 üzenetére
Nézted a gépjármű kategória melletti kérdőjel ikont?
E-roller/e-mikromobilitási eszköz/egyéb: Minden olyan gépjármű, amely nem esik a többi, konkrétan megnevezett gépjármű kategóriába, és legnagyobb tervezési sebessége meghaladja a 25 km/h-t, vagy legnagyobb sajáttömege meghaladja a 25 kg-t és legnagyobb tervezési sebessége a 14 km/h-t (Pl.: elektronos roller, az elektromos egykerekű vagy az önegyensúlyozó két kerekű, elektromos meghajtású eszköz (Segway)). Nem számít gépjárműnek és így nem kell biztosítást kötni a kizárólag mozgáskorlátozott személyek általi használatra szánt kerekesszékes járművekre, az elektromos rásegítéssel működő (pedelec) kerékpárokra, valamint a mozgáskorlátozott személy által vezetett e-moped járművekre.
Szerintem ez lesz a Te kategóriád is. Én elektromos egykerekűre (EUC) ezt választottam, hiszen az is megy 40 km/h-val (ha akarom), 2 kW-os a motorja és van vagy 22 kiló.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz
cinemazealot #17259 üzenetére
Próbáltam de ebben az esetben rendszámot kér megadni ami ugye nincs és erre a típusra nem is kell. Beszéltem pár biztosítóval, de a lőtéri kutyát nem érdekli őket.. azért komoly.
-
cinemazealot
addikt
válasz
Don.Corleone #17258 üzenetére
Ha nincs pedálja, akkor az nem egy hagyományos értelemben vett segédmotoros kerékpár, hiszen a motor nem segéd, hanem elsődleges erőforrás. Köss rá motorkerékpárként, arra elérhető a tisztán elektromos hajtás.
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Vásároltam egy elektromos segédmotort és szeretnék biztosítást kötni rá. viszont mint segédmotor ott elektromos lehetőség nincs mint opció(netrisk) csak ha "e-mikromobilitási" eszközt választok ott lehetne megadni a teljesítményét, de utóbbiban nem vagyok biztos hogy nem a roller és egyéb társaira vonatkozik, próbáltam bújni a google-t de sajnos nem találtam egyértelmű választ, összegre ugyan az hozza ki a kettőre, de nem szeretném, ha egy igazoltatásnál meg a rendőr ebbe kötne bele. Ti mit kötnétek, köttök egy ilyen elektromos segédmotorra? Bátorkodom hozzátok fordulni és tisztelettel köszönöm a segítő helyreigazításotokat!
-
Kroni1
veterán
válasz
Mauzes #17254 üzenetére
Igen, nálunk is ez a helyzet kb a sulinál, és edzésen is, végig vannak parkolók kint, és mindig van egy-egy jópofa anyuka/apuka aki odapöfög a kapunál váró szülők orra alá. A legközelebbinél tuti meg fogom kérni normális hangnemben, ha már magától nem jut eszébe..
Egyetértek azzal is pl., hogy az osztrákoknál már tilos álló helyzetben melegíteni/hűteni a kocsit indulás előtt. Mondjuk sztem ez inkább a külföldiek miatt kezdték el büntetni is a sípályáknál, van egy olyan érzésem h nekik nagyrészt megvan az erre vonatkozó kultúráltságuk.
-
Mauzes
addikt
válasz
Andras6800 #17253 üzenetére
Szerintem ezt rosszul képzeled el, csomó iskolánál a bejárat mellett/előtt is vannak parkolók. Nem képzel forgalmi akadályt. Akkor miért kellene megállni még EV-vel is 2 sarokkal arrébb?
Itt viszont valóban az van, hogy jóérzés kérdése, hogy pöfögteted-e üresjáratban az ICE-t, szerintem sem jófej dolog, és az EV erre tök jó megoldás, ahogy írta Kroni1. -
Andras6800
senior tag
válasz
Kroni1 #17252 üzenetére
Mondjuk azt sose értettem, miért kell a kapuban autóban ülve várni a gyereket/ kitenni a gyereket iskola/ ovi előtt. Félre ne értsd, full egyetértek veled. Mindennel amit felsoroltál. De én pl EV-vel is arrébb (Akár 2 sarokra) megállok szabályosan, leparkolom a verdát, nem képzek forgalmi akadályt... és gyalog oda kísérem a gyereket a kapuhoz. Régen megb**** az egészet, ha nincs napi 2x 10 -15 percem a gyerekemre ilyenkor.
Mondjuk én személy szerint ki is tiltanám az ICE-t az ovik/ iskolák bejáratának 20-50m-es körzetéből. A kipufogógázzal pont a gyerekeknek ártunk a legtöbbet, mert városokban kb térdmagasságig ül meg magasabb koncentrációban a sok szar amit kipöfög az autó.
Statisztikailag ez jól kimutatható kistermetű kutyátnál városokban: Rövidebb élettartam, gyakoribb májkárosodással összefüggő megbetegedések. -
Kroni1
veterán
válasz
Andras6800 #17236 üzenetére
Nekem mióta Ev-t használunk van pár észrevételem ezzel kapcsolatosan.
Egyrészt imádom mikor iskolánál/edzésen várok a gyerekekre van hogy 15-30 perceket, télen a minuszokban tudok ülni a fűtött kocsiban úgy, hogy nincs lokális kipuffogásom, nyáron a 40C-ban ugyanez. Teljesen ki vagyok bukva az olyan szülőkre, akik leparkolnak a kapu előtt a dizellel ahol 40 másik szülő várja a gyerekét és ő nem száll ki, de járatja a motort, hogy neki menjen a klíma. Ha arrébb állna 30-40 méterrel nem lenne gondom vele.
Másrészt imádom, hogy az Ev-nkben már közel 230e km van, és még mindig a gyári féktárcsák és betétek dolgoznak benne. Ez a fékpormennyiség sem elhanyagolható.
A harmadik észrevétel, hogy a motortér a nyári hőségben nem bocsájt ki magából megállás után 60-70C körüli hőt még jó sok ideig mint a dízelünk, menet közben sem melegiti tovább a környezetét úgy a kánikulában mint az ICE társai. Láttam egy hőkamerás képet az alagutban araszoló autósorról a telexen, egyértelműen látszott, hogy melyik autó belső égésű és melyik EV.
Szóval én azt mondom, városban király az elektromos üzem, aki szidja az EV-ket még annak is jót tesz mindenki, aki EV-vel jár. Akinek meg nem elég 3-5-700km hatótáv annak meg hibrid lenne a nyerő sztem, két város közt dízellel, városhatárnál meg átkapcs elektromos üzemmódra.
-
PROHARDVER!
Politika csak a politikai topikokban engedélyezett, itt nem!
-
Andras6800
senior tag
Amúgy egyes elemzések szerint a füstös autók lokális szennyezésével összefüggésbe hozható megbetegedések kezelési költségeösszemérhető vagy meghaladja az üzemanyagokon beszedett adókból bejövő pénzeket. Szóval egyes matekok szerint, ha holnaptól mindenki villanyosal járna és nem lenne rajta adó, akkor kb ott tartanánk, mint most. Persze ez nyílván nem jön össze, mert pl az eddigi légszennyezettségi ártalomnak ki kell futnia a népességből. Ez min 2 generció.
-
biga
őstag
Szerintem ado szmpontjabol mindegy, hogy mennyi a bekerülési ara (végfelhasznaloi) a töltöaramnak km alapon. Mert ott ugy is csak egységar lehet az ar, nem nagyon tudom, hogyan lehetne %-os. Akkor meg x összeg az ado, ha te otthon ingyen töltöd/kwh, akkor te fizeted esetleg majd egy összegben csak az adot.
De ahogy irtad is, én sem tartanam ördögtöl valonak, ha elvetnék az adoztatasat, mar csak azért is, mert sokkal összetettebb a dolog, mint a benzin/diesel/gaz esetén. De nem vagyok tul naiv, nehéz elképzelni, hogy a (barmelyik) politikai elit képes lenne messzebb latni a sajat arnyékan, és elengedne egy ilyen bevételt -
válasz
hunspikey #17229 üzenetére
igazság szerint ha az áramot tudjuk saját EUs forrásból megtermelni akkor igen jó biznisz lenne az elektromos autó... ugyanis jelenleg EU szinten euro milliárdokat adunk más államoknak (olajért, gázért - fűtésnél) ha ezt tudjuk csökkenteni akkor ha nincs adó rajta akkor is jobban tud járni vele az EU, mert a külker mérleg javul...
De amúgy adó idővel tuti lesz rájuk és szerintem is valami KM alapú lesz (csak hát ott meg nem biztos, hogy fer ha valaki 200 ft-ért tankol és van aki 0-hoz közeli értéken.)
Például én ma töltöttem itthon 26,7 kWh-a áramot a kocsiba... ebből 7,3 kWh jött a hálózatról a többi a napelemről... (még nem térültm meg a napelem, de ha megtérül akkor) ilyenkor ebből városban 200 km-t el tudok menni... tehát 4*38 / 4*70 Ft / 100 km költséggel tudok autókáznimajd 3-4 év múlva (mert kb annyi megtérülési időm még van)
-
axioma
veterán
válasz
hunspikey #17229 üzenetére
Mertektol fugg. Ha nem ugy szamoljak ki hogy csakazertis triplazza a km-arat, akkor szerintem igazsagos hogy mi is fizessunk az utfenntartasba, hiszen mi is hasznaljuk. (De a fustos sokkal jobban. Peldaul mire a benzin hozza kerul, mar utazott a kozuton egy tartalykocsiban... na meg a kornyezetvedelmi "eszmei" hanyada a jovedekinek az nem jogos az elektromosokra, ld. kitermeles, benzinkutak, stb. terhelese.)
-
biga
őstag
válasz
hunspikey #17227 üzenetére
Van (volt) mar erröl szo EU szinten is. Ha jol rémlik, akkor valami km alapu kvazi plusz adoként fog jelentkezni, amit pl a müszakiztatas soran fogsz megfizetni.Tehat pl ha sok km-t mentél az adott ciklusban, akkor annak aranyaban többe fog kerülni a müszaki is.
De nem tudom, hogy ez valtozott-e vagy jelent-e meg uj ötlet. Nem most aktualis egyelöre a kérdés, ennél jelenleg sokkal fontosabb, hogy terjedjen az elektromobilizacio. Szerintem ez kb akkor fog elöjônni (ha egyaltalan), amikor olyan 60% körül lesz mar az BEV-k piaci részesedése. De az még odébb van.
Persze lehetnek olyan félfeudalis latorallamok az EU-ban, ahol ez létkérdés lehet, mint bevétel, mert irgalmatlan pénzt emészt fel a propaganda fenntartasa meg hat a yacht-ok/maganrepülök/kastélyok sem müködnek pusztan igérettel... -
hunspikey
őstag
válasz
gorbep #17226 üzenetére
Én arra leszek kíváncsi, ahogy majd a BEV terjed és csökkennek az üzemanyag eladások, hogy fog állambácsi kacsingatni arra az áramra ami a villanyautóba kerül. Hiszen a jövedéki adó alapköve, hogy bármi folyadék, száraz falevél, lóhúgy akármi ami a tankba kerül adóköteles és ha a 1.9 tádé passát emlegy vele akkor adócsalást követtél el.
Na most a villany is üzemanyag, de jelenleg nem adózik mint üzemanyag. Ne legyen igazam, hogy kötelezni fognak minket spéci mérő felszerelésére, ami elszámolja az adóhatóság felé az áramot....
-
gorbep
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #17225 üzenetére
Az megy a lakosságira is hamarosan... csak a villany és a gáz marad szent tehén.... egyelőre...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Andras6800 #17224 üzenetére
Na én ezt fizetem meg a 2000 Ft-os céges m3 díjammal. Plusz a kozuzemi hozzájárulás dijaval. Hogy kapnak be a fa..
-
Andras6800
senior tag
"A Mo-i rezsicsökkentés eltörlése - megkockaztatom - siman lehet, hogy középtavon még olcsositani is fogja az arakat szerintem, de persze hergelni lehet vele, illetve lehet vele szavazatot szerezni."
Én ebben nem hiszek. Mivel a rezsicsöki miatt az elmúlt 10-15 évben méginkább felgyorsult vagy inkább kilőtt az amúgy sem annyira komolyan vett közmű leromlás, immáron fzikai képtelenség, hogy nyugati áron kapjuk a javakat -- víz, áram. Víz tekintetében ott tartunk, hogy 50% körül az országos hálózati veszteség átlag. Ez azt jelenti, hogy 1,5x annyi vizet kell bepumpálni a hálózatba, mint amennyit kivesznek a fogyasztók. Ezt a veszteséget + az ennek felszmolására szükséges költségeket bizony vagy be kell építeni a RHD-ba... vagy 1 összegben be kell tolni államvácsinak. nekünk meg adóban. Lehet itt ódákat zengeni a rezsicsökinek, de ez is csak arra volt jó, högy tönkre tegye az országot. De ez nagyn offtopic. Sorry- -
Andras6800
senior tag
Rövid ideig használtam ilyen elopálosódó panoráma tetős autót. Lehet abban volt nem az igazi a rendszer, de elég hamar visszasírtam a sajét roló panoráma üvegtetős autómat. (Csereautó volt 1 hétre, amíg az enyém szervízben volt.). Elopálosítva a direkt fényt megszűri/ tompítja, de nem zárja ki. Azért egy normális rolós megoldással sokkal jobban el tudsz sötétíteni, ami nem hétrény, ha a gyerek aludni akar.
-
Andras6800
senior tag
Pontosan. Kínaiak nagyon értenek a Cherry picking-hez. Én dolgozom együtt kínai mérnökökkel és van közös fejlesztási témánk. Szerintem kínai gyátmányú és fejlesztésű autót venni jelenleg orosz rulett. Kicsit olyanok, hogy nem minden arany ami fénylik. De ez persze vásárlás, pár év hasznlat után derül ki. Kivéve ahol nem, de ott valamilyen okból kifolyólag mindenki legyint és elfogadja, hogy félkész autót kap (Sávtartás). Már ha félkész és nem épp gyenge benne a HW. Persze ez is majd akkor derül ki, ha 3 év múlva sem sikerül javítani, hiába az évi 10+ OTA update.
De azt is érdemes észben tartani, hogy a megbízhatósági cél tervezésnél jellemzően a fele a régi ismert márkákénak. -
-
Kinder
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #17212 üzenetére
Nem, ennyi volt az áram egész egyszerűen.
-
sharp4
őstag
válasz
FIREBLADE78 #17215 üzenetére
Ott V2 van. Pénteken délután jártunk ott mi is, és csak 86kW-al töltött.
Erkezesunkkor 1 szabad hely volt. -
WiZARD
addikt
válasz
FIREBLADE78 #17215 üzenetére
Az V2 ha minden igaz. Azaz 2 oszlopra jut 150 kW, ha mind a kettőn állnak akkor max 75kW/oszlop.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
WiZARD #17214 üzenetére
Nem tudom. Szegedi. Szerintem ott v2. Fél méteres kábel van. Fullon volt az összes hely egyből. Úgy zúgott a ventije a töltőnek,mint egy helikopter.
Akksi nem hiszem,hogy hideg lenne 35 fokos melegben. Baján a 300-as shellnél 60 körül estem be,de ott simán ment 100 körül. Biztosan nem bírta a Szegedi a sok autót egyszerre kiszolgálni
-
WiZARD
addikt
válasz
FIREBLADE78 #17212 üzenetére
V2/V3/V4? vannak melletted? akku hideg/meleg/túlmeleg?
-
stickrs
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #17212 üzenetére
Másik töltőn? Nekem Győrnél ment 60al utoljára, mellettelévőn 200+.
-
FIREBLADE78
addikt
63-al tölt a kocsi helyi sucon
25%-rol indultam. Vicc. Majdnem 8/6 hely van. Lekorlátozza a tesla?
-
biker
nagyúr
Mindenki minden hirdetésben hazudik. ritka kivételek vannak (teljesen mindegy, autó, igatlan, pc, bármi)
Emiatt utálok hirdetni, mert úgy jön mindenki a kérdéseivel, hogy na ez a getzi is hazudik, és én meg ideges leszek, mikor jönnek a fasságaikkal
pedig csak a tapasztalat beszél belőlük, én meg őszintén leírok mindent. -
Vesa
veterán
válasz
Mauzes #17204 üzenetére
Érdekes egyébként, mert akkor erről vagy nem tud a kereskedők jelentős része, vagy direkt vezetik félre a vásárlókat, mivel minden második hirdetésben benne van (újabb autóknál), hogy a szerviztörténet bármelyik márkaszervizben lekérdezhető, vagy a digitális szervizkönyv lekérdezhető.
Jó lenne látni erről egy konkrét joghelyet/paragrafust, mert a GDPR a személkyes adatokat védi. Az autó tulajdonosának kiléte/személyes adatai egyértelműen ide tartoznak, de egy fizikai tárgy, egy autó műszaki adatai nem. Ettől még persze lehet, hogy így van, utána fogok nézni már csak kíváncsiságból is. Tényleg fura, hogy nekem akkor miért adták ki azonnal, sőt, teljes részletességgel, tehát még a szevizelést végző szerelő(k) neve is rajta van minden egyes beavatkozásnál, a kicserélt alkatrészek és azok árainak, illetve a beavatkozás időpontjának kíséretében!
-
-
V.T.
aktív tag
Elvileg a központi rendszerben látják. Bár eddig azt mondták hogy nem látnak rá és ezért kell a papír alapú szerviz füzet. Erdekes.
egyebkent azt írta a másik szerviz hogy ha a Ceglédi kéri akkor nekik kiadják nekem nem. Nem korrekt.
most válaszolt az eladó cég hogy meg azért futnak egy kört a Kiánál hogy mégis mi van az autóval mert van valami protekciós ismerős sógor koma jóbarát Góré és megvárják az álláspontot. Mondjuk nekem így mèg mindig nincs autóm. De hogy ők jóhiszeműen jártak el nem akartak megtéveszteni stb…. Koszi.
majd bemásolom a szöveget holnap. Eléggé elkeserítő a helyzet sajnos -
-
Vesa
veterán
-
Vesa
veterán
válasz
Mauzes #17195 üzenetére
De akkor eleve honnan tudják, hogy már kilencszer javítva volt, amit ráadásul közöltek is az új tulajdonossal? Ezek szerint Ők sem kérhették volna le, de ha le is kérhették arra hivatkozással, hogy Ők egy szerviz, nem mondhatták volna el az adatokat az új tulajnak, vagyis akkor már itt GDPR-t sértettek?
Nekem eddig minden autómhoz kiadták a szerviztörténetet. Az ioniq-hoz is amikor a hajtóművet cserélték, és elkértem, hogy egy iyen költséges hiba után már tudni szeretném mi volt vele előtte. Első szóra nyomtatta is ki az ember. Illetve most a Mercedeshez is (bár utóbbinál nyilván üres a lap, abban a 8 hónapban nem történt semmi).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali fotós kérdések órája
- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox Series X|S
- IGP nélküli processzorokkal készül az Intel és az AMD
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Új Catler TC 9010 prémium konyhai robotgép 1400 W - 2 év bolti gari!
- Eladó Gamer szék párna csomag!
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E550 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I DVDRW I 15,6" HD I CAM I W10 I Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 TomaHawk R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest