Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz
krisz4b70 #151693 üzenetére
Zafira A 1.8 benzin - akkoriban a legjobb opel motor volt, az autó elég tartós, nagy a belső, jól variálható és nem is eszik olyan nagyon sokat. Barátom 7.5-ből jár el vele melóba, napi 60km ingázással, amiből kb 10km Nagykanizsa, többi környező települések és országút.
Avensis T22 - nehéz találni szépet belőle, viszont, ha sikerül, akkor nagyon olcsó fenntartani, belül elég nagy hely van, a fogyasztása egy kategóriával kisebb autókkal vetekszik, az 1.6-os is simán jó, 1.8 ha már megvolt a motorcsere, vagy a javítás, akkor szintén probléma mentes, 2.0-át hagyni kell rövid távozásra nem jó
Ford Fusion - a piac baromira bünteti, mert nem túl szép, viszont baromi praktikus. Jó áron tudsz belőle venni nagyon keveset futottat, olcsó fenntartani, nem batár, de belül mégis jól variálható. Szerintem jó vétel.
Opel Meriva - kívülről Corsa méret, belül viszont egy kategóriával nagyobb. 2 éve használok egy 1.6-ost, 6.5-7 közötti átlagom van vidéken klímával, 6-6.5 klíma nélkül. Nagyon jól variálható, szerintem érdemes megnézni, meglepően jól variálható és nagy benne a hely, kívülről pedig tényleg kicsi, így könnyű vele parkolni.
Én ezeket nézném meg, kinézel magadhoz közel egyet, teljesen mindegy mennyibe kerül, mennyi km van benne, elmész, beleülsz megnézed, hogy maga a típus milyen. Ne azt nézd, hogy szakadt, kopott stb, hanem, hogy jól be tudod lőni az ülést, kényelmesen elférsz, van elég hely, jó érzés benne lenni stb. Amelyik a legjobban tetszik, abból pedig lehet nézni a potenciális jelölteket.
-
krisz4b70
aktív tag
Üdv! Ajánlanátok egy autót 1,2 millióig?
Egy ilyen családi mindenes kéne. Nagyrészt városi, külvárosi használat lenne, de azért bírja évi pár alkalommal az utazást.Opel Zafira, Skoda Octavia, Seat Leon, Mazda 3. Ezeket nézegettük, 1.6 benzines motorral.
Mindegyiknek van valami hátránya úgyhogy nem tudom melyik lenne a legjobb.
Opel, Skoda sokat eszik, Opel talán túl nagy is lenne városba. Talán méretileg a Skoda lenne a legjobb.
Seatba már kompromisszumosabb a hely, talán kicsit kevesebbet eszik, bár olvastam, hogy ez is elkéri a 9 litert.
Fogyasztásnál mindenhol mást olvasok úgyhogy nem tudom már kinek higyjek.Mazda meg kicsi csomagtér, meg drágább alkatrészek, viszont japán, elvileg megbízható.
Esetleg más jelöltek? Pl. Opel astra h, vagy vectra c? Ezek mennyire megbízhatóak?
Lényeg az olcsó fenntartás, megbízhatóság. Szülők sokáig nem vezettek én is friss jogsis vagyok, úgyhogy nem kell egy erőgép, 1.6 motornál szerintem nem kell több.
Köszi előre is a segítséget.
-
Acheron
őstag
válasz
szőröscica #151691 üzenetére
Szomorú ez, hogy akármelyik modern benzines motor elkezd érdekelni, valami negatívum mindig előjön... Ezek ugyanazok a hibák, amik az FSI, TFSI motorokat is érintik, gondolom az olajevés is bejön valahol :-)
Lassan már nem érdekel ez a sok nyűg, Audi, BMW és a Volvo maradt versenyben, valószínűleg ebből fogok olyat választani, ahol a motor - automata váltó párból legalább az egyik nem betegágy. De olyan kell, amibe jó beszállni, menni vele és szívesen nézek rá, ha pl otthon parkolok vele.
A dízelek vesszőfutása miatt inkább hajlok a benzines felé (szeretem a dízel karakterisztikáját, de a fenntartás mellett a mostani hangulatkeltés miatt ki tudja, eladható lesz -e 3 - 5 év múlva, sajnos erre is gondolni kell.)
A hibákat meg kijavítjuk - ha lesznek. -
szőröscica
addikt
válasz
Acheron #151689 üzenetére
Ezek nem tul jo motorok, mar kozvetlen befecskendezesesek, gyorsan elpusztulo, nagyon draga injektorokkal es uzemanyagpumpaval, valamint intenziv koromkepzodessel a szivotraltusban.
Az F10 sokkal jobb auto mint az E60, de itt a ketto kozul en az E60-at vinnem, mert az nagyon jo felszereltsegu, az F10 meg fapad minusz.
-
Acheron
őstag
Nem próbálom. Rákívánnék, és nincs rá cash. Majd talán az után, amit most fogok venni - de az belsőégésű szar lesz
Utak: tank kell!
(#151687) richie900812 : "tengelypróbáló úthiba": Erről egy vicc jut eszembe, de nem túl szalonképes... Felénk ezeket nem is jegyzik hibánakBtw: pusztán elméleti alapon, a kettő közül melyiket lenne érdemes szemlézni:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525i_automata_530_525i_lci_head-up_editio-11271318
2 -
nesa
veterán
válasz
bitpork #151684 üzenetére
Nem rossz de nem rövidebb ez, amúgy jó hangja van a 7,3 dinnyének
Meg a toló ajtó azért nekem nagyon bejön, már nagyon megszoktam.
-
-v-
addikt
válasz
Acheron #151685 üzenetére
Jo hat majd probalj ki egy hatul hajtos 240 loeros villanyost ha lesz, gyorsan ejted a kalapbol
Ja hat ez az, vizelvezeto pff... ha az lenne a legnagyobb akadaly, aztan azt is megerzed
milyen utak vannak nalunk, elkepeszto tenyleg a "minoseg"
Ma kicsit muszaj volt kerulnunj folfele szlovakia fele, bazmeg ott is mennyivel jobb utak vannak .. -
Acheron
őstag
Háát, én már ismerek egy ilyet, de az arckifejezését elnézve ő kifejezetten élvezi...
Korábban nem vezettem ilyen "kemény " futóműves autót, iszonyú stabil egy kanyargós úton, de az tény, hogy a vízelvezetőn srégen átmenve meg tudtam számolni, mennyi borda van a fedélen...
De bármennyire is undorító kotvány egy ilyen motor a villanyhoz képest, nem ejtettem a kalapból...Fertőz, nem tudom feledni, hogy megy...
-
nesa
veterán
Ez a forma nagyon bejön nekem most, csak 2 dolgot sajnálok, hogy nincs rá zseton és hogy nincs long verzió.
-
-v-
addikt
válasz
Acheron #151680 üzenetére
Jo egy ilyen "fos" m paketes 330i johetne amig nincs jobb ...
Bar nekem egy olyan futomuves auto, amit mokazashoz jonak erzek csakis masodik gepnek kene, elkepeszto milyen allapotban vannak itthon az utak .. nem tudom ki szopatja magat egy 19" felnivel meg sportfutomuvel. -
Acheron
őstag
válasz
Jojo5 #151676 üzenetére
Félreértés ne essék, én nem mondtam, hogy kényelmetlen
Sőt, nagyon testhezálló, az ülés rengeteg féleképp variálható, még a háttámla oldaltámasza is testmérethez igazítható (fújható) (hogy ez a komfort vagy a sport ülés, nem tudom, az M-pakett alapján a sportra tippelek.) Az ülést megemelve (én nem szeretek a padlólemezen ülni) is volt bőven hely a fejem fölött, pedig napfénytetős kivitelű autó volt, ami azért elvesz a fejtérből. A lábtérben kicsit kevesebbet ad, a jobb lábam a középkonzolon támaszkodott -nem vágott, de ott volt, szokni kell. Egyszóval kényelmesnek kényelmes, de feszes. Ha sportos, testre szabható autót keres valaki, akkor nagyon jó választás. Ha az abszolút értelemben vett kényelem fontosabb, akkor viszont kicsit nagyobb tér kell - én ezt éreztem benne. Húsz évvel ezelőtt megvesztem volna egy ilyen autóért - ma már inkább olyat szeretnék, amiben szabadon elterpeszkedhetek anélkül, hogy bármibe beleütköznék, négy ajtó, automata. (De a gázra lépve azért lépjen keményen
)
(#151673) [vilike]: Az, különösen ezek a 30i, meg társai
-
Jojo5
őstag
válasz
Acheron #151672 üzenetére
Szemezek en is E90el, de erdekes, hogy kb. egy magasak es sulyuak vagyunk, de eddig E87et neztem es csomo forumon 2 meteres csokak mondtak kenyelmesnek, az E90 pedig csak nagyobb belul mit egy E87, szerintem
En 330i-t neztem, de a 272 lovas N53-as blokkal, vagy 215 lovas 325i-t amit kis hekmanyolas utan 272 lovassa lehet elvileg varazsolni, a kasztni meg nincs eldontve, mert felek a coupe keret nelkuli ajtoitol...
-
Acheron
őstag
A minap volt szerencsém kipróbálni a kollégám autóját (E90 330i, M-pakett)
Nagyon impresszív autó, felvillantott egy két dolgot abból, miért szeretik oly sokan ezt a típust. Szó szerint testhezálló, nagyon jól igazítható belülről. A testhezállóság nekem picit hátrány is, 186 centivel és közel 100 kilóval szinte szorosnak éreztem...
A kormányzás elsőre szokatlanul kemény volt a saját verdámhoz képest, de gyorsan szokható, és jól érezni rajta keresztül az autót. A futómű főképp szokatlanul kemény, mivel a tesztkörön néhány "magyaros" szakaszt is érintettünk, az azért lejött, hogy nem hazai utakon érzi jól magát (talán erre a 19 colos kerekek is rátettek). A hangszigetelés nekem nagyon adta, az enyémben 4500 -nál már csak emelt hangon lehet beszélgetni, ebben teljes nyugalom honolt (wow, a fordulatszám mérő 7000 után fordult pirosba, ez tetszett) Az autó szépen megy 4000 -ig, ottantájt viszont elgurul a gyógyszer, és nagyon meglódul - ezt a részt nagyon élveztem. Ott már megjön a hangja (gyári kipuffal is), szépen szól. Az alsóbb tartományokból viszont nekem hiányzott a nyomaték (a sok turbós vezetés átka, a jót könnyű megszokni. Igaz, dízelnél meg "felül semmi" van, ami a csajoktól bejön, de a nyomatékgörbén
). Most Vilikésen mondhatnám: turbós benzines kell!
Összességében nagyon tetszett az autó, a kormányzást könnyen meg tudnám szokni, futóból magamnak mindenképp puhábbat választanék (talán kisebb felnikkel is), persze ha ezért le kellene mondani a mindenfelé állítható ülésről, akkor nem biztos.Nekem a beltér tűnt kicsit szűknek a saját méreteimhez képest (egy 2010 -es E90 vajon ugyanakkora belülről mint egy 2006 -os évjárat?). A motor az valami nagyon jó - kicsit megpörgetve nagyon meglódul, alatta pedig szépen lehet vele közlekedni, 258 lóerő mindenre elég, meg még másra IS) A próbából az jött le, hogy beltérben bizony elkelne a nagyobb, motorikusan pedig nem is biztos, hogy szükség van ennyire a hétköznapokon.(#151656) bitpork: Nagy kár ezért az autóért, régebben többször olvastam, amiket írtál róla, átjött, hogy gazdája van. Ha egyszer eladja az ember utána jobb nem nézegetni már - kicsit olyan ez, mint a régi barátnővel összefutni...
-
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #151665 üzenetére
Nem a vezerlescsere a gaz, hanem hogy elkopik a veztengely, ami anyagaron 300... van eleg sok baja annak a motornak, gondos tulaj mindenkepp kell hozza, meg kis szerencse sem art
-
szabonagyur
félisten
-
-
blt.62
őstag
válasz
bajnokpityu #151665 üzenetére
Igen ez igaz. Az eladó azt hajtogatja hogy ez a 180 lovas nem a 163 lovas. Van minőségi különbség köztük?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
blt.62 #151662 üzenetére
cimboráméban épp átlépte a fél milliót.és ismerek még kettőt, ami hasonlóan hibátlan volt 500e km-el, majd eladták őket. volt közte PD is, meg egy öregebb is.
messze nem akkora betegágy ez se, mint hirlik. egy "baja" van, drága a vezérléscsere. viszont 390e km azért már nem kevés, ha nem volt olyan jó tulaja, mint haverjaim, akkor azért történhetett egysmás. -
blt.62
őstag
A 2003-as Audi 2.5 V6 Tdi-ik milyenek? Vagyis mennyire jók ezek a motorok? 390 ezer van benne összkerekes 6-os kézi váltó.
-
-
válasz
Luck Dragon #151657 üzenetére
Mit köszönsz?
Csak válaszoltam. Vagy ha esetleg nem helyénvalóan tettem akkor bocsánatot kérekAz egész arról szólt, hogy az ember kifizette érte a 3,6 milliót, és azóta csak akkor hordja szervizbe ha valami miatt nem megy. Még akkor sem ha világlik a műszerfal.
Arról nem is beszélve h eladáskor megvettem a lötyögő szilenteket kb 70k huf értékben, és 2 éve ott rohad a szakinál mert nem cseréltette ki
-
-
válasz
Luck Dragon #151655 üzenetére
-
-
-
Pokskill
tag
Üdv. Tuti nem ez a megfelelő topic, előre is bocsi érte. Vettem tegnap egy Fiat Stilot.
2006.06,77kw,1.6 benzin.
Tudna vki segíteni abban, hogy vajon ESP van -e az autóban? Asr kapcsolót találtam csak. Előre is köszi. -
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #151644 üzenetére
És tuti lesz vmi balek aki megveszi.
A biztosítónál ez volt az első amit a kárszakértő kollégáktól megtanultam, hogy vízkáros és borult autót nem szabad venni.
mod:
Egyébként ismerem ezt a kereskedést, sok vízkáros, borult meg jégvert autót is árulnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Acheron #151639 üzenetére
A vízkárost nagyon gyorsan felejtse el. Később ahogy oxidálódik random elektromos hibák jönnek elő, ez egy nagyom masszív szopóroller.
Ismerős a háttér... mindig áron alul adnak főleg merciket. Egy telefonhívást megérhet de valószínűleg ahogy írod nincs visszatekerve 180k km-re hanem a valós cca. 300k van benne.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Integrale #151633 üzenetére
nepper haverom meg egy 3 éves forddal szivta meg.kintről hozták, jó helyről, aránylag drágán, bő 4Mért jött.
mégis hengerfejes volt. utána fejét verte a falba, hogy nem vette észre, h túl friss a lötty 3 éves autó létére. más nyoma nem volt. mondja, észrevette, h friss a lötty, de nem gondolt rosszra.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Erről a két autóról (1, 2) mi a véleményetek? Egy kollégám kérdezett ma ezekről (épp autót keres, és ezekbe is belefutott).
Az első nem is igazán kérdés - annyit tudtam javasolni, hogy felejtse el, vízkáros autóval nem szabad foglalkozni.
A másik egy sokaknak ismerős kapuban ácsorgó Merci, ami korához képest feltűnően olcsó - én nem tudtam megmondani, hogy mi lehet a turpisság vele (az 1km óraállás alapján alighanem gazdagon van benne km). -
Integrale
veterán
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integrale #151633 üzenetére
Audi topikban kérdezz rá inkább szvsz.
-
Integrale
veterán
No, van ez az Audi terítéken.
2002-es, 1.6, bőr, elektromos tükör, elektromos napfénytető, ablakok stb, klíma nincs (ide nem is szükséges).
Motortér patyolat, nem kiglancolt, törve nem volt, bal első lökhárítón van egy kis horzsolás. Beltér remek, szokásos gomb kopás van, de csak 2-3 gombon, ki kell porszívózni és élhető. Gumik jók, felnik nem padkázottak, minden elektromos extra működik.
Friss műszaki és szervizelés, cserélték a vízcsöveket, ebből akár adódhat az egyik problémám, a vízszint minimum jelzés alatti, fedcom jelzi is a vizet, látszik a tartályban, nem színes, olaj nem vizes, nem habos, de mégis minimum alatt van a szint. Kérdés, lehet, hogy keveset töltöttek rá a szervizben, vagy kezdődő hengerfejes? Utóbbi mennyire jellemző erre a motorra? Kipufogógáz nem vízgőzös. -
Dave46
tag
Sziasztok, ismerősöm készül autót vásárolni, első kocsi gyanánt, szerencsére elég józanul áll a kérdéshez, és egy Opel Corsa-t szeretne, ötajtósat, benzineset, zömében városi használatra.
A keret kb 600e ft lenne, plusz átírás & szerviz, az lenne a kérdésem, hogy ebbe a keretbe mi férne bele, illetve hogy nagyjából mik a benzines B és C Corsák nyűgjei (ha egyáltalán van említésre méltó gyengesége).
A tanácsokat, ötleteket és észrevételeket előre is hálásan köszönjük.
-
Acheron
őstag
válasz
footy #151612 üzenetére
Igen, jellemzően a nagyobb, főleg dízel motorok mellé párosították (feltételezem, jobban bírták a nyomatékot, mint a korabeli DSG -k), bár régebben kisebbek mellett is volt ilyen.
Sajnos kisebb kaszniban nagyon ritka, 2010 körüli A4 -et kerestem én is ilyen konfiggal, de szinte lehetetlen küldetés. A6 -ban viszonylag gyakori.
Szubjektív, de az S-tronic (DSG) és Multitronic nálam sem játszik (szigorúan használtra értem, újonnan bármelyiket bevállalnám), így valóban nem sok lehetőség marad. Pedig a forma nagyon bejön (pl A4 B8)
Én a fenti lehetőségeken túl még a BMW automatáit nézem(E90, F10), de tekintettel arra, hogy a fórumtárs épp 5er mellé keres második autót, ott alighanem ezek nem játszanak. -
Közeli családtag 2005-ös suzuki altóját kellene lecserélni. Nem sokat használja, évente max 5000 kilométert, igazából valami biztonságosabb kellene méretben és teljesítményben elég (önhibán kivül meg is van törve, jobb lenne a következő "törésteszt" már biztonságosabb autóban). A keret 1 milla környéke, és nyilván erre a használatra benzines. Sokkal nagyobb kifejezetten nem lenne jó, nem parkolóművész (de az 5 ajtó és 170 liter körüli csomagtér plusz klíma azért kellene).
Amin eddig filóztam (zárójelben a kompromiszum):
Előző széria Toyota Aygo és testvérek (kicsi csomagtér és vacak váltó )
Előző szériás hyundai i10 (1.1 vacak, 1.2 ritka és kereten kivül)
toyota yaris (jó régi van csak ennyiért)
Egyel újabb alto (kisebb lett a csomagtér, és jobb de nem meggyőző biztonság)
Chevrolet spark kivonulás előttről (ez már az újabb, de eugye chevy már nincs itthon)
honda jazz (jó régi van csak ennyiért, szerintem normálisat nem is kapok ennyiért)Valami tuti tipp ha van valakinek azt megköszönöm
-
Rhino666
addikt
válasz
SzlobiG #151619 üzenetére
Megkerdeztem hogy meg van-e az auto, terelo valaszt kaptam. Nem tudom mitevo legyek, mert nem utazok ennyit csak hogy kideritsem hogy letezik-e egyaltalan...
Ezert akartam megkerni valakit aki ralat a portajukra, hogy legalabb annyit deritsen ki nekem, hogy ott all-e ez a nyuves kocsi.
-
Sukta 95
aktív tag
válasz
BigBlackDog #151603 üzenetére
a c4-eknel a belso kozepso resz nem forog, hanem fixen all.
nekunk sima 1.6 c4 van, nincs vele baj, ha az elektronikajat helyre rakjak. meg egy hozzaerto szerelo nem art.
-
footy
addikt
válasz
MPowerPH #151591 üzenetére
ezert nem nezek konszernes gepet, mert kikotes az automata valto, de a dsg miatt az osszes kiesik
Jah en is igy vagyok vele, pedig a B8 passat kovetkezonek eselyes lett volna. A vicces az hogy meg a hibridbe is dsg megy ott 3! kuplunggal.(#151592) Acheron
Azt azert erdemes megemliteni , hogy a tiptronic csak a nagy motorokhoz jart (3000+)evjarattol fuggoen pedig csak akkor ha quattro is volt melle. A multitronicrol jot meg nem hallottam. Nekem bejott mikor probaltam, de allitolag az egy igazi betegagy. -
kalmanchris
tag
válasz
BigBlackDog #151603 üzenetére
😩
151606 Dzs: ja mert a pékek szerint citroen=hidropneumatika. Az se bonyolult egyébként, sőt! Csak nem hasonlít a golf 2 futóműhöz, amin nevelkedtek. Tisztelet a kivételnek!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kickass #151607 üzenetére
Punto.... Nem is rossz az irány. Bravo 1.4T?
-
Kickass
őstag
- Fiesta ST
- vmi egynyóctééé (pl egy Cupra Leon ennyiből már röhögve megvan)
- Grande Punto 1.4T
- vmi 3as bömbi, e46-ból kicsivel 2 misi alatt van 325Ci is (jóvan az nem heccsbekk)
- Corollából ha van még ép 1.8TSstb...
ja és nagyfeketekutyánál ott volt a smiley, az irónia detektor mindenkinél kikapcsolt
-
DZs
senior tag
válasz
BigBlackDog #151603 üzenetére
A kormány közepe nem forog, ez a kialakítás. Ha citroent veszel, szerelőd is legyen hozzá, mert kevés helyen értenek hozzá.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #151603 üzenetére
Ez ilyen. Fix a kormányagy és csak a karima forog. Fura de ez a franciáknál normális.
Amúgy az az előnye, hogy mivel az agy mindig fix helyen van, nem forog így pontosabban méretezhető a légzsáknyitás.Vili: Háát attól kicsit fázik. Jó lenne ha városban olyan 10 literből megállna a fogyi.
Diegho: Köszi a ProCeed-re már rá is pattintottam: [link]
Leonbol sok a lefingott de az 1.8T az még vállalható is lenne akár...
-
sheep
addikt
válasz
Termi16 #151596 üzenetére
A "vicc" azért túlzás, az autó 1300 kg, ehhez a 115 LE kb. hozza az átlagot. Tény hogy elég lomha, de hozza az 1.6-os 100 LE körüli autók érzését.
Vezettem mindkét benzinest, és számomra nem sok pluszt adott hozzá a 2 literes dinamikában. Sokkal többet vártam tőle. A fogyasztása is minimum 2-3 literrel több.
Én inkább a 6 fokozatú váltó miatt ajánlanám, mert az 1.6-os 130 nál 4000 körül forog, pályára nem igazán való. -
BigBlackDog
veterán
Te, ezzel a C4-el szerintem valami baj van.
Ha megnézed, a kormány (a karimája állása alapján) enyhén el van fordítva a képeken, a közepe meg tök egyenesen áll.
UPDATE: Megnéztem több C4-et is, de mindegyiknél elég furcsa ez a dolog. Szerintem típushiba. Én hagynám ezt a C4 vonalat.
Egyébként leírás alapján egész jónak tűnik, de sok tapasztalatról nem olvastam még.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest