Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- RAM topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen széket vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Egér probléma
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bluetooth hangszórók
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
uffneked
aktív tag
válasz
#94529552 #152384 üzenetére
Közben végigfutottam mindent róluk (is), képbe kerültem kb. Gyakorlatilag 1 teljes napnyi teszt/vélemény olvasást folytattam le az elmúlt 1 hétben, éjjel azon kaptam magam, hogy az asszonynak magyarázom, hogy miért jobb az 1.2-es puntóból a 16 szelepes...
Mindezt úgy, hogy sosem értettem az autókhoz, jogsim is alig van 1 éve (későn raktam le...).
Ki lett választva 5db autó (3 típus), a hétvégén küldöm az előörsöt felmérni a terepet. Ezek maradtak:
Focus mk1, 1.6 100LE: Ettől fosok kicsit. 2db focus volt 2000pénz alatt, ez ennyiért ajándék, ha jó. Ghia felszereltség, külön említi a vezetett szervizkönyvet. A balhátsó sarkán az becsillanás, vagy mi a gyösz? Tuti rohadt, meg kisebb kéne, de mivel ennyiért ajándéknak gondolom, megnézzük.Fiesta mk5 1.4 80LE: Ez nagyon szépnek tűnik, itt a motoron kívül még nem tudom pontosan, hogy mit kéne nézni rajta, mi szokott elhalni (rozsdán kívül). Itt is gyanús, hogy 1.4 motorral 2000pénz alatt 1 volt, ami már nincs fent, ezen kívül 1db 1.25 mk5 van fent, de az meg nem játszik. A többi inkább 2500pénz körül indul.
Punto 1.2 16V 80LE:
1. verzió: Kevés km(re van tekerve), biztosan klímás, idén lejárt műszaki. Elől, a motorháztető alja remélem, csak poros, vagy matrica volt rajta... Ezt leszámítva nem tűnik hulladéknak.
2. verzió: Itt is az állapota volt a meggyőző, mondjuk a fóliázott ablakok + felni némi félelemre adnak okot.A színét elfogadom, viszont a klíma gomb pont nem látszik (ha jól sejtem), így nem tudom, van-e benne. Ha nincs, az deal-breaker.
Ki mire tippel, melyik lehet a befutó?
-
footy
addikt
válasz
Atomgeszi #152395 üzenetére
Ne csak a Willhaben-t nezzetek, a Gebrauchtwagen-en ertelmesebb hirdetesek vannak.
Itt tempomattal 2 van[ (az egyik becsben), de ha kiveszed a tempomatot mar 12-re bovul.
Nem vennek magyarorszagrol autot ha nem muszaj, szarabb a kinalat is es a papirozas nyugjet is felesleges bevallalni. -
Atomgeszi
nagyúr
-
válasz
BigBlackDog #152388 üzenetére
Az újabb, 165 lovas verziók simán élhetők a Lega kombi 1350 kg-os tömegével, de még az Outback 1500 kg-jával is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #152388 üzenetére
ha a 10-12kg/LE aranyt tudja vele, akkor eleg
-
outsiders
aktív tag
válasz
BigBlackDog #152388 üzenetére
Nekem Foresterben van ugyanezzel a motorral, elegendő a dinamika szerintem vele HA manuális váltós. Hosszabb ötödik hiányzik egyedül.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #152382 üzenetére
azert egy 3 literes szivo varosban siman tobbet ker
meg abban azert van nagy ccm-s motor, mert eleve nehez a bode
ami miatt a motor is nagyobb es nehezebb kell legyen benne
meg vartagabb futomu cuccok, meg nagyobb fek
amik szinten nehezebbekordogi kor
kisturbosnal viszont a kello dinamikát ado ugyanekkora teljesitmeny meglehet egy 100kg-nal konnyebb motorból is
-
#94529552
törölt tag
válasz
uffneked #152368 üzenetére
Olvass utána, hogy mit írnak itt az Astra motorjairól. Az adatoknak itt utánanézhetsz, fogyasztás, gyorsulás, stb.
A fontosabb az, hogy rendben legyen az autó állapota, mert pl. a Golfból is az 1.4 16V se lesz olyan dinamikus mint a mostani, de az 1.6-os se, mert ezek nehezebbek. Hasonló méret és kategória a többi márkából is megfelelhet, lényeg az állapot, meg hogy mit találsz ennyiből odakint. A Téma összefoglalót is nézd át. -
szőröscica
addikt
-
Bull Boss
őstag
Sziasztok! 2005 körüli 1.3CDTI Opel Corsaról kérnék véleményt. Érdemes ilyet venni? Milyen gondok szoktak lenni vele ? Köszi
-
-
Szajo
őstag
1.000.000-2.000.000 Ft között milyen autót érdemes venni?
Feltételek:
-Benzines legalább 1500cm3 (azért a nagyon nagy 3.0 meg v8 benzin is kizárva...)
-Megbízható legyen
-Franciát ne!
- Viszonylag tágas (tehát lehetőleg 5ajtós,sedan de a legjobb a kombi lenne)
-Elektromos ablak,klíma fontos lenne!
- Ne rohadjon ki alólam!
- Ne legyen nagyon öreg, nem tudom mondjuk 2003 utáni legalább.Ha még eszembe jut valami hozzá írom
-
válasz
Harlond #152341 üzenetére
Szerintem egy Honda CR-V sem lehet rossz gondolat. A 2.2 diesel kimegy a világbol és bár a Honda féle hátsókerekes hajtást nagyon lehúzták anno nekem elment mindenütt . Most télen a nagy hóban sehol nem akadtam el vele ,de cserébe nem egy embert húztam ki az árokbol .
-
G@ben
addikt
Kis fejlemény, hogy a szülők ma megnéztek pár autót és a Volvo V50 nagyon tetszik nekik. 1,6 dízellel nézték, a kérdés az, hogy ez mennyire megbízható? Visszaolvasva nem igazán jó, de hátha a 2012-es évjáratra már javítottak rajta valamit. Esetleg másik dízellel ajánlott?
-
zsinnyegtet
aktív tag
válasz
szőröscica #152370 üzenetére
Na ez jól hangzik
Tuti kapok legalább 1 db hátsó fali infarktust mire a leendő házunk udvarban lesz a leendő autóm. -
szőröscica
addikt
válasz
zsinnyegtet #152369 üzenetére
Ennek az autobak minden porcikajabol sut az olcsosag es felelmetesen billegos futomuve van. Ketszer kaptam ilyet berautokent, semmiben, meg a C1 Citroenben sem feltem annyira mint a fluenceban.
-
zsinnyegtet
aktív tag
válasz
zsinnyegtet #152260 üzenetére
Üdv!
Ma az egyik beszállító partnerünk által ezt lökte elém a sors.
Nem kombi nem japán nem német de legalább FRANCIA.
Bőven egyessel kezdődne az összeg amíért elhozható lenne.
Tudja a franc... -
-
Wolf117
csendes tag
válasz
diegho #152359 üzenetére
Hali,
Köszönöm a választ.
Igen, kis autót nem szeretnék és lehetőleg sedant keresek. Gyakran hordom páromékat fellépésre úgyhogy pakolható autót nézek. Olvastam, hogy a Bora lomha, ellenben sokat fogyaszt de a C-s Vectrából tényleg nehéz lesz ennyiért jót találni. A Leon nekem személy szerint nem tetszik annyira, akkor már inkább a Bora vagy a Vectra. Fenntartásra melyik éri meg jobban?Üdv,
-
diegho
nagyúr
válasz
Wolf117 #152358 üzenetére
A Bora egy Golf4 sedan, egy kategóriával kisebb, mint a Vectra C, de a VW jellemzően drágább, mint az Opel, ezért azonos áron jobb Vectra lesz, mint Bora. Ha mindenáron VAG kell, akkor egy Leon-t mondanék, szintén Golf az alapja, de legalább jól is néz ki.
A konkrét igényeidet nem írtad le, így nehéz mit mondani. 700k-ért pl elég jó Yaris-t kapni, de ha nem kell kisautó, akkor az kiesett. -
-
Wolf117
csendes tag
Sziasztok,
Sikerült félretenni a 700.000 Ft-ot egy használt autóra. Ismerősök ajánlása alapján Volkswagen Bora és Opel Vectra C között gondolkodom. Inkább városban használnám de szeretnék hosszabb utakra is eljutni vele. Mindkettőből 1.8-at néztem, benzinest, 2000-es évek elejéről.
Megérik ezek az autók ilyen árban? Melyik lenne jobb választás? Fenntartásban és fogyasztásban melyik a jobb?Előre is köszi a válaszokat.
-
Nem terepre keres autót , hanem arra hogy odáig eljusson.
-
uffneked
aktív tag
Sziasztok,
Nemrég bedobtam már ide, de elég kusza volt a megfogalmazás is, nem is jött sok értelmes válasz...
Polo 6N 1.6 75LE helyett keresek valami takarékosabbat városba. Legalább hasonló dinamika kellene, legalább akkora hely, de alacsonyabb fogyasztás. Klíma, 4/5 ajtó el. ablak elől legyen. A fogyasztás városban 10 liter körül van, országúton, pályán sem nagyon megy 9 alá.
Keret kb félmilla az autóra + papír/szerviz.Adódott a lehetőség, hogy szintén Polo 9N legyen helyette, az 1.4 75LE változat. Aztán ahogy olvasom, elég gyengének írják a motorját, ráadásul kategóriájához képest nem túl takarékos.
Volt itt szó pár hsz-szel fentebb A 2. szériás Puntoról. Nagyon tetszik a facelift előtti verzió, leginkább ebből lenne jó kifogni egy 1.2 16V verziót. Azt megtudtam, hogy baromi takarékos, mégis lendületes a motorja (80LE), és kevés gonddal üzemeltethető, kérdés, hogy anyagminőségben, térérzetben mennyire veszi fel a versenyt a Poloval? Az adatok megvannak, nagyobb a csomagtartója kicsit, de a beltere kicsit olyan... Nem tudom, mintha visszamentünk volna az időben a 90es évek elejéig. Ajánlanátok mégis Puntot?
Más egyéb:
Golf. Golfból van takarékos benzines? Az 1.4-re azt írják, kínzás neki, az 1.6 meg ha annyit fogyaszt, mint a régi Polo-ban, akkor inkább nem kell.
Fiesta. Ebből az mk5 tetszik küllemre is, beltérre is, mindenhogy. Kérdés, hogy milyen motorral? 1.25/1.3/1.4? Mintha az 1.3 láncos lenne, valami rémlik... Illetve szabad-e venni ennyiért 2003 körüli Fiestát? Svájci használtakat nézegetek 2000 frankig, míg puntóból van mondjuk 15 kereten belül, poloból alig 6-7, Fiestából pedig még annyi se. Ez már nagyon az alja, ennyiért ne nézzek inkább Fiestát?
Más alternatíva? -
#94529552
törölt tag
Micsoda? Nem is írtam, hogy lehülyéztél bárkit, bár elég furcsa ez a mondatod: Lehet a netről összekukázni kitudja kik által leírt dolgokat de sajnos azok nem biztos, hogy igazak Nem kukázás volt, hanem egy vélemény egy Jazz tulajtól, már bocs.
Ferdítesz, mert itt senki nem fikázott, mint ahogy te próbáltad a Swiftet lejáratni(vagy mint korábban a VAG autókat fikáztad magad bőven) Ezek Honda tulajtól és itteni tagoktól származó idézetek és vélemények voltak.
Hol láttál te tőlük fikázást????
A ő véleményüket semmibe veszed, és csak a fanboyság beszél belőled még mindig. Véded a mundért erősen. Már nem hisztizel?De! Már a kérdésre sem válaszolsz, annyira pipa vagy?
1300 Ft-os gyertvával 40k?
Gondolom ez most megint egy személyes tapasztalatod a Jazz-ről...
Nem, személyes tapasztalat az autókról, te ismersz 1-2 típust, én meg többet és huzamosabb ideje nálad, de azért én kérek elnézést.
-
footy
addikt
válasz
Harlond #152341 üzenetére
A fenti kettot nem nagyon imserem, viszon egy ilyen Sportage-et bevallanek.
Automata vs Kezi:
Ha a bolygomuves automataban cserelve van az olaj, akkor nagyon sokaig elmegy. A kezinel van kettostomegu es kuplung, ezeknek az arabol egy kis/kozepes automatafelujitas lehet csinalni. Szoval en automatat vennek. -
hobizoli
nagyúr
ez hujeseg
Punto 8v motorja is 2500-n van nyomatekcsucson, es nincs benne ket gyufa1.2-L 8v 1,242 cc 44 kW (60 PS; 59 hp) at 5000 rpm 102 Nm (75 lbft) at 2500 rpm
1.2-L 16v 1,242 cc 59 kW (80 PS; 79 hp) at 5000 rpm 114 Nm (84 lbft) at 4000 rpmde a 16v sehol sem gyengebb a 8v-nel, ott 2500rpm-nel ahol a 8v a csucson van, a 16v 105Nm-t tud
-
vzsryl
nagyúr
Jazz vs Swift vitához annyit tennék, hogy én múlt héten egymásután vezettem mindkettőt, és a Honda érezhetően komolyabb jármű, amit az ára is mutat. Én is az 1.3@92LE és 1.2@78LE változatokat próbáltam, és annak ellenére, hogy a Jazz elindulási kényszere jól észrevehetően gyengébb, később, ahogy lendületbe kerül, megy rendesen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
#94529552 #152340 üzenetére
Nem írtam, hogy tökéletes a Jazz, kb féloldalas hibalistát tudnék róla írni egyből (mint ahogy bármelyik másik általam használt autóról). Nem vagyok elvakult, arra akartam reflektálni, hogy a többi autó sem hibátlan, nem kell boszorkányüldözést csinálni a Jazz-el szemben. És igenis hangot adok a kétségnek akkor ha valaki olyan fikázza aki még csak képről látott olyan autót miközben én több mint 10 éve használok olyant.
Lehülyézni meg pláne nem hülyéztelek le.. Hidd el ha le akarnálak azt elég egyértelműen a tudtodra hoztam volna.Iridiumos gyertyával amúgy sima ügy a 100k km is akár. Sok márkánál 90-100k km a gyári csereciklus.
"Szerintem a gyertyán kívül nincs ahhoz se semmi, ami hosszabb élettartamra lenne tervezve"
Gondolom ez most megint egy személyes tapasztalatod a Jazz-ről...
-
Harlond
tag
Sziasztok!
Kicsit nézelődtem és összeszedtem a gondolataimat így az alábbiakban kérném a segítségeteket.Sajnos meglévő 1.9cdti H Astram csere érett lett, az elmúlt 1 évben rengeteget kellett rá költenem (kb 1,2millio ft), így kezd nem rentábilis lenni.
Olyan autót keresek ami mérsékelt mennyiségben alkalmas földutas használatra. Nem terepen szeretnék vele menni, csupán a terepig eljutni.
Csak dízeles motorral szerelt jöhet szóba és szeretném a vételárát 4millió forint alatt tartani. Új kocsit nem szeretnék, inkább 2010-2012es modelleket nézegettem. Amin megakadt a szemem az a Mitsubishi Outlander 2.2-es vagy a Ford Kuga 2.0-as modell.
Mennyire megbízhatóak ezek az autók? Fiat motorral sajnos most nagyon befürödtem, kell félnem a franciától? Érdemes autómatát venni ezekből vagy csak bosszúság és maradjak a kézi váltónál? Természetesen más ötletet is szívesen meghallgatok!
Válaszotok előre is köszönöm!
Harlond -
#94529552
törölt tag
Ez vicces volt tényleg: mennyiért cseréltem ÉN a 8 gyertyát a kocsimban? Te tudod, mennyit számolsz fel magadnak.
Utángyártott és helyettesítő olcsó cuccokkal biztos tartós lesz. Pl. gömbfejeket is gyárthatsz, ha van mestervizsgád. Nem nagy ügy.De 1300Ft-os gyertyával 40 ezer km? Ez felettébb érdekes.
No-no.
Nem, ne hidd, hogy pont egy ilyet használóval akarok róla vitatkozni, csak azért írok véleményeket, amit másoktól látok, mert erős itt a Jazz hype, mint régen Kornél idejében a Kuvikozás a kezdetben, amikor megvette, és az ilyen nem annyira hasznos. (aztán szépen megismerte, és leírta a valós hátrányait, amiket nem is mindet lehet megoldani, amit igen,
az meg rohadt költséges benne) Aztán szerinted mindenki hülye, aki leír valami negatívumot a saját márkádról itt a fórumon.
Hátrányokról meg szinte semmit, azt csak a többiről.
Főleg fanboyokkal nem fogok vitázni, meg japófanokkal, de aki még moderátor is, azzal mégúgy se, csak beszélgetek, mert itt lehet, hiszen azért van a fórum.elistvan Szerintem a gyertyán kívül nincs ahhoz se semmi, ami hosszabb élettartamra lenne tervezve, és még drágább is hozzá az alkatrész; mert most nem olyan világot élünk, hiszen fogyasztói társadalom van. . Asszem valamelyik Skodában is van, hogy csak 60k vagy 90k-nál kell gyertyát cserélni, de hirtelen most nem tudom melyiknél. Soknak tűnik az is, de ha egyszer az a gyári előírás....
-
-
footy
addikt
válasz
Atomgeszi #152245 üzenetére
Nem tudom hogy az 1.8-2.0 FSI-e, azoknal elofordulhat kokszosodas. Viszont nem csak emiatt hanem mert a fenti turbok dinamikusabbnak erzodnek es alacsonyabb fogyasztast kinalnak, maradnek mellettuk.
A Bravo tempomattal kapcsolatban:
Fiat Bravo magyar forum
Fiat Bravo nemet forum -
-
-
diegho
nagyúr
A kimondottan strapabíró gépekkel kapcsolatban mindig az marad meg az emberekben, ha valami elromlik, netán drágább hozzá, mint a régi swift-hez. Ez ilyen, nem kell vele foglalkozni. Mellesleg attól, hogy egy autó általánosságban nagyon megbízható, simán elromolhat benne bármi egy apró anyaghiba miatt, aki ezt nem érti meg az így járt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
#94529552 #152322 üzenetére
Komolyan egy Jazz tulajnak akarod megmondni, hogy mennyiért cseréltem ÉN a 8 gyertyát a kocsimban?
Bárdinál a belevaló NGK gyertya darabja kedvezmény nélkül 1,3k csak szólok...És ez nikkeles ami simán kibír 40k km-t. Iridium magosat nettó pazarlás/pénzkidobás ilyen kis távra venni.
Többet is kibír a gyertya nem azért kell cserélni, hanem mert az eltolt gyújtás nagyon pontos szikraindítást igényel amit csak jó állapotú gyertyával lehet szavatolni ezért ír elő a gyárt 40k-s csereperiódust.
Mégsem megy rendesen? Jazz: 110 Nm@2800 rpm a Swift meg 116 Nm@4200-nál úgy, hogy a Swift nehezebb.
Ehhez kell a dupla gyertyás kialakítás, hogy sokkal korábban ébredjen a max nyomaték mint egy változó vezérléses motornál. Az hogy nem egy jobban? Swift a 92 ló a Jazz meg jó 10 lóval gyengébb...
Lehet a netről összekukázni kitudja kik által leírt dolgokat de sajnos azok nem biztos, hogy igazak én viszont tulajként első kézből tudok valós infókat adni a róla. Nem tökéletes a Jazz de nem kell beállítani rossz autónak mert önmagában nem az. Nem véletlenül tartja olyan jól az árát, nem véletlenül zengenek róla ódákat a tesztek stb.
-
diegho
nagyúr
A 2010 körüli C3 Picasso mennyire problémás autó? Tegnap néztem egyet és baromira bejövős, tipikus családi autó, praktikus, nekem formára is tetszik.
-
Kos 7
tag
Sziasztok !
Opel Astra J-t érdemes lehet venni, vannak komoly hibái ? 1.6 turbo mennyire bajos hozzá ?
Köszi,
Ákos. -
#94529552
törölt tag
Nem azt írják: "A 8 gyertya 30-40k körül mozog". , vagy itt is: "I]iridium magos gyertya 8000/db" Gondolom a belevaló az 40 ezret bír, az ilyen 1500Ft-os meg 6-8 ezret max. De minek ez a sok gyertya ha mégse megy rendesen, pedig ezt írják: "az ikergyertyás motorvezérlés állítólag nyomatékossá teszi a motort"? Az 1.3-as vasaló Swift ehhez képest azért szedi a lábait rendesen.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
#94529552 #152317 üzenetére
40k km után kell hivatalosan, a belevaló gyári NGK gyertya darabja 1,5k (Bosch 1,1k), akinek erre nincs pénze az inkább ne tartson autót.
Más autónál még nem hallottam abs kocka panaszt (se a Jazz-nél se pl a Fabia-nál).
Jazz nem a szent grál de látható, hogy a többi autónál is vannak hibák jócskán.
-
-
#94529552
törölt tag
Swift csak példa volt, de az legalább itthoni, és gyorsul is, meg nem széttekert órás kintről, és bővebb a választék[link]. Előtted olvasom, hogy a Jazz váltóhiba is létező probléma. Meg azért a dupla gyertyacsere(8db drága gyertya?
) tud költséges lenni. 40-50 ezrenként? Ha trehány a gazda akkor berohad az a kocka másiknál is, ugye?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Luck Dragon #152312 üzenetére
igen
a 8v sehol sem erosebb a 16v-knel, meg az rpm tartomany kozepen-aljan semarban meg kb nincs diffi, de pl a klimat meghajtani (ha klimas) meg kellhet a power
egyebkent uj korukban se volt vmi nagy ardiffi ezek kozott, csak vmi 130k....hacsak nem volt mas a felszereltseg is melle
az meg hasznaltan mar reg "elolvadt" -
-
kiszi07
senior tag
Hyundai i30cw-ről vélemény?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
#94529552 #152307 üzenetére
Ja csak a Swiftnek gyakorlatilag nincs csomagtere (213 liter vs 380 liter), többet fogyaszt, az utastér is szűkösebb, berohad az abs kockája, és rendszeresen tönkre megy bennünk a váltó.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Luck Dragon #152281 üzenetére
van 5 ajtos 1.4 16v is
-
#94529552
törölt tag
válasz
AwfulTruth #152303 üzenetére
Ilyen vélemény is van:
Remekül összerakott kiskocsi bosszantó hibákkal.
A kintről behozottakat érdemes kerülni, mert szinte minden példánynál visszatekerik a kilométert. Állapotot veszünk az igaz, de nem mindegy mégis, hogy mekkora az átverés. Egy jó hazai Swift lehet, hogy jobb lenne az ilyenektől.
elistvan Ez elég baj, hogy nem lehet az óra állást lecsekkolni a márkaszervizben. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
AwfulTruth #152303 üzenetére
2004 utánit keresnék nem csak a futóműve élhetőbb hanem a féke is jobb (a hátsó dobféket tárcsára cserélték).
A kevés km nem feltétlenül jobb... ha városi használatban volt végig az nagyon strapás a technikának (gondolj bele hányszor fékezel/kuplungolsz 100 km városi km alatt és 100 km autópályán megtett km alatt).
De olyan évi 20-25k km az még átlagos futásnak számít. Persze hogy mennyiről mennyire lett visszatekerve az már megint másik kérdés... Ezért mondjuk, hogy állapotot veszünk nem km óra állást.Volt pár visszahívás is de azt alvázszám alapján meg tudod majd nézni, hogy el lettek-e végezve rajta vagy sem.
Összességében nem problémás autó, a többinél is vannak ilyen vagy még cifrább gondok.
-
-
elistvan
őstag
válasz
AwfulTruth #152303 üzenetére
- Rozsda: ajtók alja, csomagtérben a kerékjárati íveknél, illetve pótkerék körül a csomagtérben
- Hátsó üléseknél beázás az utastérben (ajtótömítési gondok)
- Rádió meghal bizonyos típusoknál (gyári hiba) Világít, olyan mintha menne, de nem reagálnak a kezelőszervek. (javítható 20ezerből kb)
- Válót kattogása (nyeles tengely csapágy)
- Rángat alapjáraton (eltömődött EGR szelep)Mivel a magyar Honda kereskedésekben nincs tárolva a központi adatbázisban a km állás, így csak az eladó/előző tulaj becsületességére lehet hagyatkozni, hogy mennyire valós a km.
-
AwfulTruth
csendes tag
Sziasztok!
Jazz-el szemezek újabban.Praktikus, tágas tér, gazdaságos, biztonságos.
Olvastam, hogy 2004től jobb a futóműve és korábban írtátok: "1.000.000 alatt csak Jazznek látszó autók vannak".
Mire érdemes ügyelni, nézni ezeknél?
Km állás meddig elfogadható Tizenéves autók felett?
Árban 1.300.000 a legteteje amit szánnék rá.Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest