-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz
hobizoli #153099 üzenetére
Lesz ellenfele a teslanak...
lucidmotors -
hobizoli
nagyúr
maskepp kell tankolni, nem el jarni kell tankolni a kutra, hanem otthon ejjel feltoltod mint pl a mobiltelefont
azert az a 450-500km-s hatotav a juzerek 99%-anak tok eleg, az USA-an meg 6-800km-re meg inkabb mar elrepulnek, mint elautoznak, vagy van erre a temara pl egy Cadillac Escalade is
foleg akinek van erre az autóra 150kUSD-jeamúgy annyira azert megsem szar a Tesla, mert evek ota SEMMI mas elektromos alternativat nem tudnak felmutatni hozza kepest 1000x nagyobb es mar evtizedek ota autókat gyarto cegek sem
-
lenko
aktív tag
válasz
focvis #153096 üzenetére
Az automata elkerülte a figyelmem, azt tudom, hogy USA only, mert itt nem lehet tartós motorral árulni.
(#153095) BigBlackDog
Ezért nem is kell szétforgatni, valamint baráti a fogyasztásom (a motor méretéhez képest), mostani nagyátlag 1500km-re 7.8l.
Megtett út 2-3%-án padlózom, ez túl sokat nem dob a fogyin, talán 1-2 decit. -
Majd teszünk a háztetőre napelemet (fotovoltaikusra gondolok).
Amúgy szerintem az áram nem drágul meg (jelentősen), de a kieső jövedéki-adóbevételek miatt a kormányok kreatívak lesznek a villanyautók sarcolásában.@(#153090) lenko: U.S. only, lassú automatával, 1 db van a hahun.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #153083 üzenetére
A Tesla azt leszámítva, hogy kegyetlenül gyorsul semmit sem tud felmutatni. A futóműve és a fékei abszolút nincsenek összhangban a teljesítményével de az anyag és összeszerelési minősége is maximum csak átlagos. Az a videó megvan amikor kivitte az újdonsült Tesla tulaj a P85D-t valami versenypályára és a harmadik körben le kellett jönnie a pályáról mert konkrétan elment a fékhatás. Ember lecsengetett a kasszánál 175k dodót és ennyit bír a kocsi. És lehet, hogy a Model S 2.3t de egy X5 M50d is 2.2t és azzal addig körözöl míg meg nem unod mert tettek alá rendes fékeket és nem kell azért legurulnod a versenypályáról mert beesik a pedál. A hosszú hatótáv is relatív. A saját weboldalukon van egy kalkulátor ott 120km/h -10°C 21" kerék kombóval 424km-t tud a 2017-es 100D ami a legnagyobb akku pakkot kapta. A 75 csak 320km-t. Vagyis ha hidegebb van simán 300km alá csökken a hatótávja. 2017-ben egy 95k dodós kocsinál ez elég cink. Nagyon gyerekcipőben jár még ezt az egész villanyautózás. Kell neki minimum 15év, hogy elérjünk egy átlagos 500km valós hatótávot és a negyed órás 100%-ra töltést. És akkor még mindig ott lesz a combos vételár. Na meg addigra ha széles körben elterjed a villanyautózás (nem fog) simán úgy megdrágul majd az áram, hogy közel sem lesz annyira olcsó az villany autózás mint azt manapság gondoljuk.
-
lenko
aktív tag
válasz
hobizoli #153076 üzenetére
Nem járok gyorsulásra, hogy oda kelljen állni, ellenben az elmúlt 2évben nem akadtam össze közúton olyan dízel huszárral aki le is előzött volna. 1x mentem egy A3-al fej fej mellett, de 160 felett az elkezdett gyengülni minimálisan az M6-oson.
Milyen modok vannak a B6on?Ez M.O. mi lenne ugyen, egy chipen kívül semmi, és az utak királyának hiszik magukat...
(#153072) Lacy6
Senki nem jött szembe, egyenes belátható út legalább 3-4km szakaszon....Akkor miért ne?
-
Gergőke88
addikt
válasz
andrisbandi #153085 üzenetére
-
-
veen
csendes tag
Hali
Focus,Octavia,J Astra,Golf 5, Ezek közül melyiknek van jobb benzines motorja és melyik évjáratól érdemes nézni hogy ne nagyon nyúljak mellé.Kevés km használatra, és kb 2-3 mill. közt kellene egy meg bízható autó
Vagy mely típust vegyem még fel a listára. -
hobizoli
nagyúr
mivel 2.3tonna valszeg nem a Hring-n lesz elemeben
de az hogy csak 1-2x tud ilyet gyorsulni az nagyon nem igaz
van az az amcsi fiatal gyerek a youtube-n, o halalba szopatja a legal es illegal mezonyt vele
illegalon jon vmi iszonyu hangu kompresszoros, nitros V8-s vadallattal vmi redneck, arra az elso 30m-n raver 2 autohosszt mar600USD-t tolt be a V8-s tulaja, mert arc
utana magyaraz, hogy de a o fele poros volt, es azert
OK cseréljünk palyatott is megveri ugyanugy
amúgy a 500km-s hatotavja az az USA-ra ertendo, ott meg nem fognak fals szamokat megadni, mert szetperelnek oket
itt EU-ban erre egy gyarto siman rakamillazna 6-700km-t is, ahogy most is teszik is-18-ban telen a benzines auto sem annyit eszik, mint normal idoben nyaron, szoval nem ertem a csiziot
-
ArthurShelby
addikt
"egy farokhosszabbító semmi más"
Ma sok ilyen van, lehet válogatni rendesenÉn a tesla-t jónak tartom, de nagyon nem tetszik az az iphone-os hype ami körülötte van, illetve igénytelen szerintem a belső formaterv (itt főképp az odabasztt nagy tabletre gondolok). Szvsz a prémium autókban a németek a legjobbak/legfejlettebbek, egy camarro, corvett mind nagyon le van maradva (pl legfőképpen úttartásban)
Most az amcsik beindították a villanyautó gyártást, adófizetők dollármillióit ölik bele a fejlesztésbe, és megkapják mellé az amerikai hype gépezetet is (hollywood, sajtó...)
-
8th
addikt
válasz
ArthurShelby #153079 üzenetére
Megnézném egy Tesla hány kilométert tudna elmenni kilónyolcvannal a német autópályán vagy hány éles kört tudna megtenni Hungaroring track day-en vagy meddig tart teletankolni vagy épp mennyit mehetsz el vele egy "tankolással" januárban a -18°C-ban.
mod: Nem fikázom mert szerintem is getzyjó cucc de a helyén kell kezelni. Milliomosok méregdrága játékszere, egy farokhosszabbító semmi más.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #153079 üzenetére
na a Tesla az eleg fain cucc, azt birom en is
melletted a tunnnningverda, vmit ott elgepeszkedik benne a pilota, a Tesla-ban meg szol Vivaldi-tol a 4 evszak... meg vmi erosen lemarad rola
10-s idot megy gyarilag 1/4-n a Model S P100D, az egy jobb 900-1000-s speedmotor ideje
-
ArthurShelby
addikt
válasz
hobizoli #153078 üzenetére
Megnéznék egy füstös tuning dízelt, le tudj e nyomni egy tesla-t. (nem a tesla-nak szurkolok)
A benzin-dízel vitához meg annyit, hogy Lamborghini dízelből csak traktort tudok, de Bugatti dízelről egyáltalán nem hallottam.
Ennek ellenére nekünk az újabb kocsink dízel (CDTI), meg vagyok vele elégedve (az 1.6 ecotec-hez képest főleg
).
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lenko #153069 üzenetére
a B6 az nehez, mint a sár
meg kerdes ki irta bele a csippet
meg milyen mod-k vannak rajta melle
csak felverik a toltonyomast a gyari intercooler-l elmelegszik a levego a kis turbóval megno az EMAP is, akkor az egy fos leszvan itthon 1.9JTD 182-s Bravo 250lo 480Nm minimalis füsttel es 1180kg a jarmu tokkal-vonoval
de meg finomitanak rajta, hogy ne fustoljon annyira se, mert ez csak elsore irva lett ennyi
annak azert szivesen megneznem ki all oda ilyen VR5-kkel meg szivo benzinesekkel
vagy ott az itthoni legjobb JTD hekker Manky sajat 156 20v JTD-je, az 313lo meg 550Nm es szinten csak minimalis fustje van csak a nyari 36 fokban is
13.1-t megy 1/4-n teljesen utcai állapotban ~1500kg az auto
egy E46 M3 gyari ideje 13.4sec plezekhez kepest egy ugyanekkora teljesitmenyu tunner VAG TDI-k utan meg soporni lehet a szénport az utrol
-
Lacy6
senior tag
válasz
lenko #153069 üzenetére
Ilyet velem is próbáltak többen eljátszani, de nem jártak sikerrel. Pedig nincs egy nagyon erős dízeles autóm, de azért szépen gyorsul. Mondjuk én ilyet soha nem csinálok hogy mikor valaki elkezd előzni akkor én is oda lépek neki.
Egyrészt szerintem a közút nem versenypálya, másrészt meg ha menni akar hadd menjen. Ha azt látom hogy nem az én tempómba halad, akkor visszaelőzöm és úgy haladok hogy ne merüljön fel benne hogy megint előznie kellene. -
lenko
aktív tag
válasz
lenko #153068 üzenetére
Példa is van rá, pár hete a 6oson, megyek 60-as tábla vége kezdek gyorsítani 70-nél 5-ben, jött vmi szétcsippelt B6 a4, már kijött előzésre látom füstöl, szembe nem jött senki, visszaszúrtam 3-ba kb 85-90 nél palit otthagytam, az majdnem megharapta a kormányt mi az, h a koromgyár kudarcot vallott.
-
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #153065 üzenetére
Annyit aláírok, ha ül mellettem valaki, akkor már szar, de 90%-ban egyedül közlekedem vele...
Amíg nem lesz család stb. nem is veszek erősebbet, utána is csak arra 150-200kg többletre fogok tervezni autót, hogy 3-4 személlyel úgy menjen mint ez velem....Gondolom 5. sebességben van mérve mind2 autónál a rugalmasság, mindenkinél az előnyösebb sebesség fokozatot használva máris megfordul ez ugyanúgy. Nyilván nem vagyok hülye, hogy 5. ben kezdek el 70-nél gyorsulni....
-
lenko
aktív tag
válasz
szőröscica #153062 üzenetére
(kül)Városban mi mondja el ha nem az? Belvárosban dugóban meg nem járok így nem érdekel a dinamika ez a fajtája.
Pályán szintén, 140 tempomattal megyek, ha űrhajóm lenne szintén így közlekednék. -
lenko
aktív tag
-
-
lenko
aktív tag
Ismerem az 1.6 8v-t, volt 2 autóm is ilyen motorral.
Évente 1-2 alkalommal ül 4 ember az autóimba, akkor se a Mecsekbe. Aki oda jár fullon nyilván jobb a dízel, de mégjobb a nagyobb szívó benya.
(#153045) roberto211
Maxálisan dízel ellenes vagyok, tehát hiába lehet azt chippelni, mégsem azt vettem...
-
-
8th
addikt
válasz
lenko #153040 üzenetére
Elméletileg egyforma a kettő a különbség minimális [link]. A gyakorlatban viszont ha az 1.6 benzinesbe beül melléd négy barátod és teli csomagtartóval nekivágtok a Mecsek dombjainak hogy felugorjatok Orfűre egy hétvégére garantáltan vért fog pisálni az autó, hogy valahogy felvergődjön. Pedig a Mecsek nem egy Csomolungma. Nyomatékcsúcsa (148Nm) 3800rpm-nél van ami azt jelenti, hogy alsó hangon 3500-4000rpm tartományban kell járatni az amúgy sem a gazdaságosságáról híres motort, hogy ne képezz forgalmi akadályt. A dízel mindezt fölényesen megoldja nyomatékból, még a meredekebb emelkedős kanyargós szakaszokon is 60km/h-t tartva felkaptat harmadikban ~2200-as fordulaton úgy, hogy a fogyasztáson nem nagyon látszik meg a hegymenet. A benzinest meg tiporhatod kettesben, hogy ereje teljében legyen és tartani tudja a lépést miközben lezabálja a gatyádat is. Sokkal ésszerűbb választás a dízel már csak a 2+ literes fogyasztási előny miatt is. 1.6 benzin 1.9 dízel
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Rhino666 #153039 üzenetére
Ne felejtsük el a forgatónyomatékot sem. Hiába van meg a 10/1 arány, ha nincs hozzá rendes nyomaték. Motor karakterisztikát, meg vezetési élményt nem lehet csak lóerőben vagy lóerő/súly arányban kifejezni. Hiába lesz valami 200 lóerős, ha ahhoz 7000-ig kell forgatni, amit városban nem teszel meg. Mikor fogod az ilyen motort teljesítményét kihasználni?
-
veen
csendes tag
Hali
Autó vásárlás előtt álok és szeretnék tanácsot kérni tőletek mivel teljesen láma vagyok hozzá.
Főleg városi hasznára az is hétvégi használat 5-10 km , évi 3-4 alkalom 4-500 km etap,
Szóval elég keveset használom ezért benzinest szeretnék eddig egy 406 hdi-m volt hasonló tulajdonságokkal rendelkezőt keresek de nem tudom mely típusok a meg bízhatóak 2-2.5 m a keretem.
Bármilyen segítő tanácsot szívesen fogadok. -
lenko
aktív tag
válasz
roberto211 #153033 üzenetére
Miért a gyári dízellel megy?
Véggyorsulásra ugyanúgy szar, csak esetleg tudod jobban hasznosítani az alsó nyomatékot. Pl. emelkedőn, de az 1.6ot meg leforgatod 4-5e ig, kb. u.o. vagy.(1.3 8v suzi rosszabb, a 16v jobb
)
-
válasz
roberto211 #153033 üzenetére
Tíz kilónként egy lónál kezdődik az élet...
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #153033 üzenetére
Eleg kellemesen megy az az 1.6-os A3, semmikeppen sem vennek belole dizelt.
-
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #152998 üzenetére
én ezen át is siklottam, valszeg igazad van, köszi!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #153025 üzenetére
1985-s 353W Tourist, padlovaltos
iszonyu kemenybe nyomattam
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hobizoli #153024 üzenetére
Mikori évjárat volt?
Legalább pár kuplungolást megspórolt a szabadonfutó. Nekem ma a rüki okozott problémát, de két fővel sikerült áthidalni
Béna a váltórudazat konzola, megy is fel a bontott régi, ami dupla felületen fekszik fel. Motor eddig csak gyűrűt kapott, meg vízpumpa-venti tengely miatt hf csere volt, lassan kezdenek megszólalni a tűgörgők.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Mágus2 #153011 üzenetére
hat nemtom, nekem amikor ilyet csinalt anno a 2t Wartburg, hogy el tudtam tolni a kuplunggal a fotengelyt, abban a pillanatban megszorult a motor
úgyhogy a szerelohoz egy ilyen F1 szeru kuplungolas+valtasokkal mentem at
ott mutattam a csizioit neki, eloszor nezett WTF? csináld megyegyszer, aztán másodikra, harmadikra aszondja hat figyi allj vele oda a fahoz... ja nem, inkabb toljuk oda ketten
ebbol utobbibol gondoltam mar azert, hogy nem egy egyszeru kis hiba lehet
ott a fotengely tamcsapagya mondta, hogy joreggelt kivanok, azert mozdult el az egesz tengelyiranyban
de 2 nap mulva kesz volt es a kuplungolas is sokkal jobb lett, szoval mar biztos nyuglodott egy ideje amúgy -
Morris
veterán
A3-as Audikról mi a véleményetek?
-
válasz
bitpork #153010 üzenetére
azért nem alkalmas egy 20 éves autó tartós 200 körüli használatra mert midnen szét fog benne menni záros határidőn belül
egyszerűen midene el van már annyira kopva, hogy nem fogja bírni
jönnek majd a hűtés gondok, olajnyomás hiba, ha automata akkor annak a hibájakezdj el 200 körül járni a touaregeddel és meglátod majd nagyon hamar
(persze ez itthon nehezen kivitelezhetőaz én életemnek továbbra sincs semmi köze ahhoz hogy ilyen használatra kell venni egy új vagy újszerű autót, mert az ócska nem fogja bírni és kész
ha pedig nincs pénz új autóra akkor nem kell 200-al járni vagy venni kell egy régit és lehet mindig tákolni
de a kérdező pont ezt akarta elkerülni(#153011) Mágus2
aki egy motorhiba miatt kiégett bmw-vel benyeli hogy nincs garancia az meg is érdemli
de még ebben az esetben is ott a casco, az simán fizeta 20 évesre nem lesz casco és abba se sokkal olcsóbb egy új motor (persze lehet bele venni bontottat ami ugyanolyan szar lesz)
-
nesa
veterán
válasz
andrisbandi #153013 üzenetére
Ha az usa-ban lennel azt mondanám Nissan nv passenger, igazábol szerintem pont ezt kerested csak ritka europába meg túlmutat a kereten.
-
nesa
veterán
válasz
andrisbandi #152931 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hobizoli #153009 üzenetére
Valami elopott. Valami nagy, ami forog.
Ha benyomom a kuplungot, surrogó hang jön a váltó és motor közül. Nem a kuplung, sajnos nem. A lendkerék gyalulja a motorblokkot. A főtengely axiálisan mozog 4 milimétert.
A kuplungot benyomva tolod lendkerekestül a másik irányba. Pedig ez nem egy 120-as skoda, vagy lada motor, hanem a modern kor korcsa.
LuckyL: a garancia nem mindig és mindenre érvényes, majd megtanulod, ha nekem nem hiszel.
-
válasz
LuckyL #153001 üzenetére
Semmit nem forgatok ki. Megint elfelejtesz valamit. Te jogvégzett vagy, bármikor könnyedén perelsz. Ébredj fel már végre: nem mindenkinek adottak a te lehetőségeid. Arra hogy az elvárásaid az élettel szemben mennyire fedik a realitásokat nem mennék bele, mert a te tapasztalataidat nem én éltem meg.
Azt meg ugyan áruld már el, miért nem alkalmas egy 20 éves autó pályán 200-ra?
A ford scorpióm is az volt pedig 86-s évjárat volt.
-
-
válasz
bitpork #152988 üzenetére
hány tipus van ami csak úgy kigyulladt magától, ezer oka lehet, multkor pont egy pár éves octaviát láttam itt debrecenben kiégve
a lényeg az hogy vagy a bmw vagy a casco majd kifizeti egy fiatal autónál
persze ennek esélye, hogy előforduljon ezredszázalékban mérhető, nem is tudom miért akkora téma ez(#152992) bitpork -ebben a hozzászólásodban pedig mesterien próbálod kiforgatni amit írtam, nem először csinálod ezt
a srác 200-as tempóval való pályázásra keres bmw-t
mégis mit lehet erre mondani? jó lesz rá a 20 éves e39?
persze hogy nem lesz jóde tolod a hülyeésget, hogy majd az új bmw ki fog gyulladni meg hasonlók
(#152990) Mágus2 ezért van a garancia, ezért írtam hogy ilyen extrém igényekre vegyen újat
még kérdés?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iKing.Hu- Apple Macbook 13 M1 Pro Touchbar - 2020 - Használt, karcmentes, 22 töltés
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Vásárold meg most a Zalman T7-et, és élvezd a minőséget!
- www.LicencAruhaz.hu OLCSÓ & LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - ÖRÖK GARANCIA
- Ne hagyd ki: AORUS ELITE lap, 41.500 Ft-ért! 0% THM-re is!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest